طراحی سایت و سئو

۱۸ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

نکات تبدیل شدن به یک فریلنسر طراحی سایت

راهنمای ۸ مرحله ای برای تبدیل شدن به فریلنسر طراحی سایت

اکنون بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه به امید انجام کار آزاد و کسب درآمد در وقت آزاد هستند.
این مقاله به همه آن دسته از افرادی که به دنبال یک برنامه عملی محکم هستند تا بتوانند به عنوان یک طراح وب وارد شغل آزاد شوند، اختصاص داده شده است.
در این مقاله، یک برنامه ساده، آسان و گام به گام به شما نشان داده شده است تا بتوانید به عنوان یک طراح وب مستقل و با نکات مفید در مورد زمین گیر کردن مشتری و کسب پول واقعی، کار خود را به عنوان فریلنسر طراحی سایت شروع کنید.

مرحله ۱: هیچ راه میانبری برای موفقیت به عنوان فریلنسر وجود ندارد

اول و مهمتر از همه ، این نکته را بپذیرید که قبل از شروع شما به عنوان یک فریلنسر طراحی سایت کار زیادی برای انجام خواهید داشت.
برخی اوقات، احتمالاً دو ماه زمان خواهد برد تا شما بتوانید روش های مالی را برای یک کار فریلنس درک کنید و شروع به کسب درآمد کنید. بنابراین خود و طرز فکر خود را آماده کنید.
شما باید صبر داشته باشید و نسبت به کارهایی که می کنید برای تبدیل شدن به یک فریلنسر و زنده ماندن در این سفر طولانی، پرشور باشید.

مرحله ۲: طراح وب یا توسعه دهنده وب؟

مردم تمام مدت این دو اصطلاح را با یکدیگر اشتباه می گیرند.

طراحی سایت-نکات تبدیل شدن به یک فریلنسر طراحی سایت

طراح وب – شخصی است که مسئولیت بخش front-end یا ظاهر و طراحی وب سایت یا برنامه وب را دارد. یک طراح وب تمام عناصر وب سایت را به ترتیب مرتب کرده، شیوه نامه ها را کد گذاری کرده و ظاهر وب سایت را ایجاد می کند.
توسعه دهنده وب – شخصی است که کارهای در ساخت قسمت back-end یک وب سایت انجام می دهد، مانند توسعه الگوریتم های عملکرد وب سایت مانند سیستم های پرداخت و تعامل با کاربر.

مرحله ۳: فرض کنید هیچ چیز نمی دانید

بعد از مراجعه به وب سایت های “یادگیری کدنویسی” و گذراندن دوره های HTML / CSS فراوان ، باید نسبت به مهارت های کد نویسی خود بسیار اطمینان داشته باشید.
اما در مورد طراحی تجربه کاربر (UXD) و قابلیت استفاده وب چه می دانید؟
با توجه به منابع اوپن سورسی که امروزه وجود دارد بسیاری از افراد می توانند به راحتی برای یادگیری برنامه نویسی و کدنویسی اقدام کنند. اما این سبب نمی شود که هر یک از آنها بتوانند به یک فریلنسر طراحی سایت تبدیل شوند.
بر خلاف توسعه وب، طراحی وب سایت شامل خلاقیت و دانش کافی در مورد نحوه عملکرد وب است.
طراحی رابط کاربری و قابلیت استفاده وب دو مهارت است که شما باید برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه ای، آن دو مهارت را کسب کنید. این دو مهارت به شما امکان می دهد تا وب سایت هایی را با تعامل بهتر طراحی کنید و به شما در درک روانشناسی طراحی وب کمک می کند.
به عنوان مثال، آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا تمام وب سایت ها دارای منوی اصلی در بالای صفحه هستند؟ چرا اکثر صفحات فرود ، Call-to-Action (CTA) خود را در نیمی از بالای صفحه دارند؟
پاسخ ساده است: این ها همه بخشی از UXD است.

مرحله ۴: در مورد دامنه ها، هاستینگ وب و سرورها اطلاعات کسب کنید

هنگام گرفتن یک پروژه برای طراحی وب سایت برای یک تجارت، بسیاری از مشتریان شما انتظار دارند که شما یک دامنه، یک برنامه میزبانی سرور و یک وب سایت خود را به طور کامل تنظیم کنید.
در مورد نحوه خرید و پیکربندی یک نام دامنه بیاموزید. نحوه حفظ میزبانی وب و کار با مشتریان FTP. آموزش و نگهداری سرورها را بیاموزید.

مرحله ۵: کمی از طراحی گرافیکی یاد بگیرید

شامل گرافیک و تصاویر مانند آرم ها و تصاویر متحرک برای وب سایت هاست. مشتری از شما می خواهد که از این موارد نیز مراقبت کنید.
شما می توانید با یک فریلنسر دیگر هماهنگ شوید تا بتوانید طراحی کنید.
با این حال، اگر بتوانید خودتان یاد بگیرید چگونه این کارها را انجام دهید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. یک آموزش فتوشاپ پیدا کنید و یاد بگیرید که آرم برند طراحی کنید.

مرحله ۶: ساخت نمونه کارها

هنگامی که مشتری برای طراحی وب سایت خود به شما نزدیک می شود، اولین چیزی که می خواهد از شما درخواست کند، مشاهده نمونه هایی از کارهای قبلی شما است.
اگر چیزی برای نشان دادن مشتری خود ندارید، کاری انجام دهید و سایتهای عالی طراحی کنید. اگر مجبورید کارهای رایگان انجام دهید.
یک تم و پلتفرم عالی طراحی کنید و آن را به صورت آنلاین منتشر کنید. یا به مشاغل دسترسی پیدا کنید و به آنها پیشنهاد دهید که به صورت رایگان یک وب سایت طراحی کنید.

طراحی سایت-نکات تبدیل شدن به یک فریلنسر طراحی سایت

مرحله ۷: چگونه می توان خدمات خود را قیمت گذاری کرد

پروژه های مختلف طراحی وب به مقادیر مختلف کار و زمان نیاز دارند. بنابراین، دانستن قیمت مناسب برای پروژه های طراحی وب می تواند کمی دشوار باشد.
اما اگر می خواهید یک ایده اولیه در مورد قیمت مناسب بدست آورید، در اینجا کارهایی که می توانید انجام دهید وجود دارد.
به صورت آنلاین، ایمیل یا شماره تلفن شرکت طراحی وب رقیب خود را پیدا کنید. با آنها تماس بگیرید یا برای آنها ایمیل بفرستید. وانمود کنید که مشتری هستید و برای طراحی وب سایت خود ، صحبت کنید.
آژانس های طراحی وب بزرگ دارای تیم هایی از طراحان هستند. بنابراین آنها نقشه های گران قیمت پروژه ها را دارند. از آنجا که به تنهایی کار می کنید، می توانید از این مزیت استفاده کنید.
سعی کنید قیمت مناسب خود را برای پروژه خود در نظر بگیرید. نه خیلی گران و نه خیلی ارزان. قیمتی که باعث می شود مشتری شما علاقه مند به شروع همکاری با شما شود..

مرحله ۸: سطح بعدی

پس از شروع به انجام کار برای افراد قدیمی و پروزه های جدید، زمان آن رسیده است که خود را به عنوان یک برند تبلیغ کنید تا افراد بتوانند شما و کیفیت کار شما را بشناسند.
اگر مشتری بیشتری دریافت می کنید ، می توانید به فکر گسترش تجارت آزاد خود باشید.
گذر از این مراحل برای شما مدتی طول خواهد کشید، اما اگر به اندازه کافی سازگار باشید به آنجا خواهید رسید.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

بهینه سازی بیش از حد سایت یا over optimization

بهینه سازی بیش از حد چیست؟

اگر تکنیک هایی با هدف رتبه بالا در موتورهای جستجو به کیفیت سایت آسیب برساند، وب سایت بیش از حد بهینه شده است. در چنین حالتی، بازدید کنندگان وب سایت تجربه متفاوت و بدتری را تجربه خواهند کرد. اگر خواندن متن ها سخت یا آزار دهنده باشد: احتمالاً آن صفحات را با کلمات کلیدی مورد نظر خود برای یافتن آنها در مرورگر پر کرده اید. اگر تعداد پیوندهای بی شماری از لینک در وب سایت شما وجود دارد: احتمالاً سعی می کنید انکر تکست خود را بیش از حد بهینه کنید.در ادامه مقاله به بهینه سازی بیش از حد سایت یا over optimization نیز می پردازیم:

۷ نشانه که وب سایت شما بیش از حد بهینه شده است

اجازه ندهید بی تجربگی یا SEO ارزان، تأثیر منفی بر عملکرد وب سایت کسب و کار شما در موتورهای جستجو داشته باشد. بهترین زمان برای رفع مشکل در حال حاضر است. در زیر چند نشانه وجود دارد که وب سایت شما بیش از حد بهینه شده است.

۱-چگالی کلمات کلیدی:

اگر محتوای شما دارای چگالی کلمه کلیدی بیشتر یا برابر با ۲۵٪ باشد.

۲-محتوای بد یا خودکار:

محتوایی که در وب سایت شما به گونه ای منتشر شده باشد، انگار که ربات آن مطلب را نوشته است.

۳-عناوین دستکاری شده:

اگر توضیحات متا شما بیش از حد دستکاری شده باشد، ایده اشتباه به موتورهای جستجو می دهد.

۴-Massive Footer:

پاورقی شما نباید شبیه نقشه سایت شما باشد. پیوندهای بیش از حد هدفمند در پاورقی و سایدبار با اشاره به صفحات دقیق می توانند چیز بدی باشند.

۵-بک لینک های با کیفیت پایین:

اگر بک لینک های شما در درجه اول از وب سایت ها یا دایرکتوری های مطبوعاتی است ، ممکن است مشکلی داشته باشید.

۶-صفحات فرود بی ربط:

شما چندین صفحه وب دارید که همان محصول را توصیف می کنند.

۷-تصاویر ضعیف:

اگر از عکس ها و عناصر طراحی بدی استفاده کنید، سایت شما bounce rate بالاتری خواهد داشت.

نکاتی برای بهبود سئو سایت

بهترین راه برای جلب توجه موتورهای جستجو نوشتن مطالب عالی است.
اکنون تمرکز ما روی آگاهی، نرخ bounce rate، حفظ ، تبدیل و شبکه های اجتماعی است. همه اینها را می توان با نوشتن مطالب عالی انجام داد.

۱- توسعه محتوای عالی:

سایت شرکت شما باید در زمینه چگونگی تولید محتوای عالی به شما کمک کند. اگر این درواقع روشی است که اغلب در مورد سئو مثل یک مربی است. این شخصی است که به شما کمک می کند بفهمید چگونه خود را بهتر معرفی کنید.

۲- بک لینک های خود را بررسی کنید:

شاید بخواهید درباره وب سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. یا اینکه شاید شما بخواهید از یک رقیب اطلاعات به دست بیاورید. SEMrush به شما امکان می دهد هر دو را انجام دهید. صرف نظر از وب سایت، این ابزارها تصویر روشنی از سطح کلی سلامتی سایت را به شما می دهد.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

۷ نکته استفاده از رسانه های اجتماعی برای تقویت سئو

رسانه های اجتماعی می توانند به شما در وب سایتهایتان کمک کنند. می توانید با درگیری مطالب خود منجر به موارد بیشتری شوید که این امر به بهبود رتبه بندی سئو شما کمک می کند. در اینجا هفت نکته برای کمک به شما در استفاده از رسانه های اجتماعی برای تقویت سئو در کنار هم آورده شده است:

نکات استفاده از رسانه های اجتماعی برای سئو

۱- به اشتراک گذاشتن محتوا

اگر می خواهید از رسانه های اجتماعی برای تقویت SEO خود استفاده کنید ، باید محتوای خود را در کانال های اجتماعی به اشتراک بگذارید. محتوا بهترین راه برای هدایت به سایت شماست.
هنگام ایجاد محتوا ، بر کیفیت روی کمیت متمرکز شوید. محتوای شما باید برای مخاطبان شما ارزش داشته باشد ، یا علاقه ای به آن نداشته باشند. ارسال یک تن محتوای کم کیفیت باعث میشود مخاطب در صفحه شما درگیر نشود.
محتوای شما باید تازه و اصلی باشد. این به شما کمک می کند مخاطبان خود را به صفحه رسانه های اجتماعی خود بازگردانید. اگر دائماً به همان نوع مطالب ارسال می کنید ، مخاطبان شما حوصله خود را پیدا می کنند.
رسانه های اجتماعی یکی از بهترین مکان ها برای به اشتراک گذاری محتوا است. هنگامی که محتوای خود را با دیگران به اشتراک می گذارید ، درآمدی برای کسب بک لینک برای سایت شما باز می کند. پیوندهای برگشتی پیوندهای صفحه شما از دیگر صفحات مجوزهاست.
شما می خواهید برای صفحه خود بک لینک بسازید زیرا آنها سئوی شما را تقویت می کنند. این قدرت و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. بک لینک های معتبر باعث افزایش رتبه های شما در نتایج جستجو می شوند و به شما امکان می دهند تا به نتایج بیشتری برسید.
اشتراک محتوای شما در رسانه های اجتماعی فرصتی برای کسب بک لینک های با ارزش است. اگر محتوای خود را در مورد صنعت خود ارسال می کنید ، سایر متخصصان صنعت ممکن است نمایه های اجتماعی شما را دنبال کرده و محتوای شما را ببینند. اگر آنچه را که می بینند دوست دارند ، ممکن است از آن در محتوای خود استفاده کنند.
رسانه های اجتماعی برای ترغیب سایتهای خارجی بیشتر برای پیوند دادن به محتوای شما عالی هستند. اگر می خواهید رتبه بندی سئو خود را بهبود بخشید ، محتوا را در سایت های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

۲- مخاطبان خود را افزایش دهید

اگر می خواهید از رسانه های اجتماعی برای تقویت SEO خود استفاده کنید و به کمپین سئو خود کمک کنید ، با حضور در رسانه های اجتماعی خود شروع کنید. یک راه عالی برای کمک به پروفایل های رسانه های اجتماعی رشد پیروان خود است. اگر در صفحات اجتماعی خود دنبال کننده بیشتری دارید ، این فرصت را برای افراد بیشتری ایجاد می کنید تا محتوای شما را ببینند.
مهم است که پیروان جدیدی را به صورت ارگانیک کسب کنید. شما می توانید دنبال کننده خریداری کنید ، اما Google می داند که پیروان شما کیفیت ندارند. اگر آن “رهبران” از صفحه شما بازدید کنند ، به بهبود رتبه بندی سئو شما کمک نمی کند.

برای کمک به شما در دستیابی به دنبال کنندگان با ارزش تر ، زمان لازم را برای ارائه به طور مداوم نام تجاری خود در معرض مخاطبان خود قرار دهید. می خواهید برای پیروان خود اطلاعات جالب ارسال کنید و آنها را درگیر کنید. هنگامی که محتوای شما جالب است ، مخاطبان شما به احتمال زیاد در پروفایل خودشان به اشتراک می گذارند که به افراد بیشتری این امکان را می دهد تا محتوای شما را پیدا کنند.

۳- با مخاطبان خود درگیر شوید

اگر می خواهید از رسانه های اجتماعی برای تقویت SEO خود استفاده کنید،رسانه های اجتماعی از معدود مکان هایی است که ارتباط مستقیمی با مخاطبان خود دارید. ضروری است که برای ایجاد شهرت خوب برای تجارت خود با مخاطبان خود درگیر شوید.
اگر با مخاطبان خود درگیر شوید ، ارتباط شخصی با آنها برقرار خواهید کرد. آنها احساس ارتباط بیشتری با تجارت شما می کنند.
هنگامی که شهرت خود را با مخاطبان خود ایجاد می کنید ، شانس بهتری برای پیروان خود دارید که اطلاعات مثبتی در مورد شغل خود را به دیگران نشان دهند. آنها همچنین تمایل بیشتری برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما خواهند داشت!

۴- مخاطبان شما چه می خواهند

همانطور که مطالب خود را در رسانه های اجتماعی ارسال می کنید ، روی مخاطبان خود تمرکز کنید. ببینید که چگونه آنها به محتوای شما پاسخ می دهند. آیا آنها با محتوای شما درگیر هستند یا از آن چشم پوشی می کنند؟
رفتار مخاطبان شما نوع محتوایی را که باید تولید کنید به شما می گوید. ممکن است متوجه شوید که برخی از محتواها برای مخاطبان شما جذاب نیست ، اما برخی دیگر مشارکت زیادی دارند. مهم است که بر رفتار مخاطبان خود نظارت کنید تا ببینید کدام محتوا باعث علاقه می شود.
هنگامی که می دانید چه نوع محتوا تعامل را افزایش می دهد ، می توانید مطالب بیشتری مانند آن ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا روی محتوا تمرکز کنید که باعث افزایش تعامل و سهم اجتماعی خواهد شد.

۵- تعامل را از مخاطبان خود بیشتر کنید

در حالی که Google رفتارهای رسانه های اجتماعی را برای SEO مورد توجه قرار نمی دهد ، می توانید در صفحات خود تعامل را افزایش دهید تا افراد بیشتری برای تعامل با محتوای خود استفاده کنند. هنگامی که محتوا را در سایت های رسانه های اجتماعی خود ارسال می کنید ، توجه خود را به جذب مخاطب متمرکز کنید.
نامزدی شامل مواردی مانند اشتراک ، لایک ، موارد دلخواه ، بازتوییت و پاسخ است. همه این اقدامات نشانه هایی است که مخاطب شما در حال مشاهده محتوای شما و تعامل با آن است. بنابراین ، چگونه محتوایی را ایجاد می کنید که جذابیت را افزایش می دهد؟

بسیاری از مشاغل برای ایجاد تعامل مردم با محتوای خود از مشوقها استفاده می کنند. آنها به خاطر به اشتراک گذاشتن پست یا برچسب زدن یک دوست در پست ، به پیروان خود پاداش می دهند. این یک راه عالی برای کسب دنبال کنندگان جدید برای صفحه رسانه های اجتماعی شما است.
همچنین می توانید برای تقویت تعامل ، پست های تعاملی ایجاد کنید. سؤال کنید ، نظرسنجی ایجاد کنید یا از مخاطبان خود بخواهید که یک دوست را نشان دهند. این یک روش عالی برای افزایش تعامل در پست های شما است.

۶- ایجاد آگاهی از نام تجاری

آگاهی از برند برای بدست آوردن تبدیل در این خط ضروری است. هنگامی که پیشروها با مارک شما آشنا هستند ، احتمالاً شغل شما را براساس رقابت انتخاب می کنند. بازاریابی رسانه های اجتماعی فرصتی عالی برای ایجاد شناخت برند است.
وقتی در رسانه های اجتماعی پست می کنید ، مارک خود را جلوی مخاطبان خود قرار می دهید. اگر به طور مکرر پست کنید تا مخاطبان در معرض مارک شما قرار بگیرند ، برای تجارت شما سودمندتر خواهد بود. با اجرای سبک منحصر به فرد تجارت خود ، پست های خود را حفظ کنید.
با قرار دادن نام تجاری شما در معرض مخاطبان خود ، آنها جستجوهای مارک تجاری را انجام می دهند. به عنوان مثال ، به جای جستجوی “خوشبو کننده هوا” ، ممکن است شخصی “خوشبو کننده هوا Glade” را جستجو کند ، زیرا در رسانه های اجتماعی در معرض پست های این برند بودند.

این چگونه سئو را تحت تأثیر قرار می دهد؟

هنگامی که افراد جستجوهای مارک می کنند ، به سایت شما کمک می کند تا برای کلمات کلیدی غیر برند رتبه بهتری داشته باشد. در این حالت ، گلید برای کلمه کلیدی “خوشبو کننده هوا” بهتر رتبه بندی می کند زیرا مردم در جستجوی نام تجاری خود با آن کلمه کلیدی هستند.
با ساختن نام تجاری خود از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، کسب و کار خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید.

۷-استفاده از هشتگ

هشتگ عناصر عظیم رسانه های اجتماعی است. آنها کمک می کنند تا ترافیک علاقه مند به صفحات رسانه اجتماعی شما هدایت شود. با استفاده از هشتگ در پست های رسانه های اجتماعی ، مواردی را که علاقه مند به محتوای شما هستند ، هدایت می کنید.
تعداد هشتگ هایی که می توانید استفاده کنید بستگی به بستر اجتماعی دارد. اگر از توییتر برای ارسال مطالب خود استفاده می کنید ، ممکن است فقط به دلیل محدودیت ۲۸۰ کاراکتری ، چند هشتگ ارسال کنید.
هشتگ ها مانند کلمات کلیدی برای رسانه های اجتماعی هستند. هنگامی که کاربران به جستجوی اطلاعاتی در مورد یک موضوع می پردازند ، برای یافتن پست های مربوط به آن موضوع هشتگ هایی را جستجو می کنند. با ادغام هشتگ در پست های خود ، شما منجر به علاقه مندی های بیشتری می توانید مطالب خود را بخوانید و سایت خود را بررسی کنید.
وقتی از SEO استفاده می کنید ، از کلمات کلیدی برای کمک به رتبه بندی صفحات خود استفاده می کنید. با هشتگ ، همان مفهوم است. شما از هشتگ های مربوطه استفاده می کنید تا وب سایت شما در نتایج مرتبط ظاهر شود.
هشتگ ها به فهرست بندی مطالب شما کمک می کنند و در نتایج جستجوی مرتبط ظاهر می شوند. اگر شخصی در حال جستجوی یک موضوع خاص است ، استفاده از هشتگ شما می تواند باعث شود محتوای شما در نتایج جستجو ظاهر شود.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

تاثیر سرعت سایت در سئو

سرعت سایت چیست؟

سرعت صفحه اغلب با “سرعت سایت” اشتباه گرفته می شود ، که در واقع سرعت سایت برای نمونه ای از بازدیدهای صفحه در یک سایت است. سرعت سایت را می توان در “زمان بارگذاری سایت” توصیف کرد.
می توانید سرعت سایت خود را با PageSpeed Insights Google ارزیابی کنید. PageSpeed Insights Speed Score شامل داده هایی از CrUX (گزارش کاربری Chrome) و گزارش در مورد دو معیار مهم سرعت است:

  • ۱- رنگ محتوا (FCP)
  • ۲-DOMContentLoaded (DCL).

بهترین روش های SEO

گوگل سرعت سایت (و در نتیجه سرعت صفحه) را اعلام کرده است، سیگنالی است که الگوریتم آن برای رتبه بندی صفحات استفاده میشود.تحقیقات نشان داده Google ممکن است سرعت سایت را در نظر بگیرد ، Google می تواند به طور خاص زمان بایت اول را اندازه گیری کند.سرعت سایت برای تجربه کاربر نیز مهم است. صفحاتی که مدت بار بیشتری دارند ، دارای گزاف گویی بالاتر و زمان متوسط پایین در صفحه هستند. همچنین نشان داده شده است که بارهای طولانی تر نیز بر تبدیل ها تأثیر منفی دارند.
در اینجا چند روش مختلف برای افزایش سرعت سایت شما وجود دارد:

روش های افزایش سرعت سایت

۱-فعال کردن فشرده سازی

برای کاهش اندازه پرونده های CSS ، HTML و JavaScript که از ۱۵۰ بایت بزرگتر است ، از Gzip ، یک نرم افزار برای فشرده سازی پرونده استفاده کنید.
از gzip در پرونده های تصویری استفاده نکنید. درعوض ، اینها را در برنامه ای مانند فتوشاپ فشرده سازی کنید تا بتوانید کنترل کیفیت تصویر را حفظ کنید.

۲-به حداقل رساندن CSS ، JavaScript و HTML

با بهینه سازی کد خود (از جمله از بین بردن فاصله ها ، کاما و سایر شخصیت های غیر ضروری) می توانید سرعت سایت خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. همچنین نظرات کد ، قالب بندی و کد استفاده نشده را حذف کنید.

۳-تغییر مسیر را کاهش دهید

هر بار که صفحه به صفحه دیگری هدایت می شود ، بازدید کننده شما زمان بیشتری را برای انتظار تکمیل چرخه درخواست پاسخ HTTP روبرو می کند.

۴-جلوگیری از مسدود کردن JavaScript

قبل از ارائه صفحه ، مرورگرها مجبور هستند با تجزیه HTML ، یک درخت DOM بسازند. اگر مرورگر شما در طول این فرآیند با اسکریپتی روبرو شود ، باید قبل از ادامه کار آن را متوقف و اجرا کند.
گوگل پیشنهاد می کند از مسدود کردن JavaScript جلوگیری کنید.

۵-حافظه پنهان ذخیره مرورگر

مرورگرها اطلاعات زیادی را ذخیره می کنند (شیوه نامه ها ، تصاویر ، پرونده های JavaScript و موارد دیگر) به گونه ای که وقتی یک بازدید کننده به سایت شما بازمیگردد ، مرورگر مجبور به بارگیری مجدد کل صفحه نمی شود. از ابزاری مانند YSlow استفاده کنید تا ببینید آیا قبلاً تاریخ انقضا برای حافظه نهان خود تعیین کرده اید یا خیر. سپس عنوان “منقضی شده” خود را تعیین کنید تا چه مدت می خواهید آن اطلاعات را ذخیره کنید. در بسیاری موارد ، مگر اینکه طراحی سایت شما به طور مکرر تغییر کند ، یک سال یک دوره زمانی مناسب است. Google در اینجا اطلاعات بیشتری درباره اعمال نفوذ در حافظه پنهان دارد.

۶-زمان پاسخگویی سرور را بهبود بخشید

زمان پاسخگویی سرور شما تحت تأثیر میزان ترافیکی است که شما دریافت می کنید ، منابعی که هر صفحه از آن استفاده می کنید ، نرم افزاری است که سرور شما استفاده می کند و راه حل میزبانی مورد استفاده شماست. برای بهبود زمان پاسخگویی سرور ، به دنبال تنگناهای عملکرد مانند جستجوی داده های کند ، مسیریابی کند یا فقدان حافظه کافی باشید و آنها را برطرف کنید.

۷-شبکه توزیع محتوا

شبکه های توزیع محتوا (CDN) که به آن شبکه های تحویل محتوا نیز گفته می شود ، شبکه سرورهایی هستند که برای توزیع بار تحویل محتوا استفاده می شوند. در اصل ، نسخه های سایت شما در مراکز داده های مختلف و از لحاظ جغرافیایی متنوع ذخیره می شوند تا کاربران دسترسی سریعتر و مطمئن تری به سایت شما داشته باشند.

۷-بهینه سازی تصاویر

مطمئن باشید که تصاویر شما از اندازه مورد نیاز بزرگتر نیستند ، که در قالب پرونده مناسب هستند (PNG معمولاً برای گرافیکهایی با کمتر از ۱۶ رنگ بهتر است در حالی که JPEG ها معمولاً برای عکسها بهتر هستند) و برای وب فشرده می شوند .
برای ایجاد الگویی برای تصاویری که از سایت خود استفاده می کنید مانند دکمه ها و آیکون ها از sprites CSS استفاده کنید. sprites CSS تصاویر شما را با یک تصویر بزرگ ترکیب می کند که همه به طور همزمان بارگیری می شود و سپس تنها بخش هایی را که می خواهید نشان دهید نمایش می دهد. این بدان معناست که شما در وقت خود صرفه جویی می کنید و باعث نمی شوید کاربران منتظر بارگذاری چندین تصویر باشند.
PageSpeed افزونه های مرورگر را از Google و Firefox و Chrome دریافت کنید تا به شما در شناسایی مواردی که باعث کند شدن سایت شما می شوند کمک کنید.
YSlow این افزونه Firefox دارای یک سیستم درجه بندی است که به شما کمک می کند سرعت سایت خود را به خوبی انجام دهید و بینشی در مورد چگونگی بهبود سرعت سایت خود ارائه دهید. از آن در رابطه با Firebug استفاده می شود.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

آیا شبکه های اجتماعی می توانند رتبه بندی سئو شما را بهبود بخشند؟

وقتی کمپین بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را راه اندازی می کنید ، همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود آن هستید. وقتی به دنبال راه حل هستید ، ممکن است تعجب کنید که آیا رسانه های اجتماعی می توانند رتبه سایت شما را بهبود ببخشند یا خیر.در این مقاله، ما به تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو بحث خواهیم کرد.

طراحی سایت-تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

نقش شبکه های اجتماعی در رابطه با سئو

در حالی که شبکه های اجتماعی نمی توانند به طور مستقیم بر رتبه بندی سئو تأثیر بگذارند ، می تواند بر عواملی تأثیر بگذارد که بر رتبه بندی شما تأثیر می گذارد رسانه های اجتماعی قادر به ایجاد ترافیک سایت شما هستند. اگر لینک های صفحه خود را در پروفایل رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید ، می توانید ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.
شبکه های اجتماعی نیز به محتوا کمک می کنند. ایجاد محتوا یکی از ارزشمندترین راه ها برای افزایش رتبه بندی سئو شماست.
هنگام ایجاد محتوا، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید. به صورت وبلاگ، کتابهای الکترونیکی، فیلم ها و اینفوگرافیک ها ارائه می شود. بازاریابی محتوا شامل به اشتراک گذاری دانش ارزشمند با مخاطبانی که به دنبال آن هستند.
هنگامی که فرد با هدایت درست، محتوای شما را پیدا کرد، آنها وقت خود را برای خواندن آن می گذرانند. مدت زمان بیشتر در صفحه شما سیگنالی را به Google ارسال می کند که صفحه شما با ارزش است. این صفحه برای دستیابی بیشتر به اطلاعات ارزشمند شما، صفحه شما را بالاتر می برد.
بسیاری از افراد محتوای شما را به صورت ارگانیک پیدا می کنند، اما می توانید از شبکه های اجتماعی برای کمک به افراد بیشتر در کشف محتوایتان استفاده کنید. شبکه های اجتماعی شما را قادر می سازد تا محتوای ارزشمندی را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. شما می دانید که دنبال کنندگان شما به مشاغل شما علاقه مند هستند، بنابراین محتوای مرتبط شما به آنها کمک می کند تا با مطالب شما درگیر شوند.
همچنین این فرصت را برای شما ایجاد می کند که محتوای بیشتری را گسترش دهید. پیروان شما می توانند مطالب شما را با دیگران به اشتراک بگذارند و فرصتی برای موارد جدید برای دیدن محتوای شما ایجاد کنند. این میزان ارزش بیشتری در برند ایجاد می کند و منجر به شناخت سایت شما می شود.
افزایش ترافیک در سایت شما بدان معنی است که افراد بیشتری در حال خواندن مطالب شما هستند و این باعث بهبود رتبه سئو شما می شود.

طراحی سایت-تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

بهترین شبکه های اجتماعی برای SEO چیست؟

شبکه های اجتماعی زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما کدام یک از آنها به شما در سئو کمک می کنند؟ در اینجا سه سایت برتر اجتماعی وجود دارد که به بهترین وجه کار می کنند.

۱-فیس بوک

فیس بوک یکی از بهترین سایت ها برای به اشتراک گذاری محتوا است. این شبکه اجتماعی ارسال و به اشتراک گذاری مطالب را با دنبال کنندگان شما آسان می کند. فیس بوک به شما امکان می دهد لینک هایی را با بلاگ ها، فیلم ها و اینفوگرافیک ها به اشتراک بگذارید.
از همه بهتر، Google می تواند لینک ها را در فیس بوک پیمایش کند. این بدان معناست که اگر به محتوا در فیس بوک لینک دهید، گوگل آن را مورد بررسی و فهرست بندی قرار می دهد. اگر پیوند در چندین صفحه به اشتراک گذاشته شود، به ویژه مفید است.
این سایت اجتماعی به شما امکان می دهد تا محتوا را مستقیماً با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. هر روز می توانید مطالب جدیدی ارسال کنید. این یک راه عالی برای هدایت ترافیک شبکه های اجتماعی به وب سایت شما است.

طراحی سایت-تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

۲-توییتر

توییتر یک سایت عالی رسانه اجتماعی برای به اشتراک گذاری محتوا است. می توانید عکس، فیلم و لینک های محتوا را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.
در حالی که صفحات توییتر مانند فیس بوک قابل پیمایش نیستند، اما این ویژگی منحصر به فرد دیگری را ارائه می دهد. استفاده از هشتگ در توییتر رواج دارد. در حالی که می توانید از آنها در فیس بوک استفاده کنید، اما عمدتاً در توییتر و اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرند.
هشتگ کلمات کلیدی برای محتوای شما هستند. اگر افراد با استفاده از آن کلمات کلیدی را جستجو می کنند، هشتگ شما را پیدا می کنند و محتوای شما را پیدا می کنند. این یک راه عالی برای کمک به افراد بیشتر در کشف برند شما و بازدید از سایت شما است.

طراحی سایت-تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

۳- یوتیوب

محبوبیت YouTube در سالهای اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. محتوای ویدیو به طور فزاینده ای برای مخاطبان شما با ارزش تر است. مخاطبان شما می خواهند برای به دست آوردن اطلاعاتی که برایشان ارزشمند است، فیلم ها را تماشا کنند.
فیلم ها ابزاری عالی برای تقویت ترافیک ارگانیک هستند. با افزودن فیلم به سایت خود، منجر به مشغول ماندن طولانی تر افراد در سایت می شوید. تعامل طولانی تر سیگنال مثبتی را به Google ارسال می کند و سایت شما را بالاتر می آورد تا به نتایج ارزشمندتری برسد.

طراحی سایت-تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

پست مهمان راهی برای رشد مخاطبان

ارسال پست مهمان مهمترین استراتژی برای افزایش میزان خواندن وبلاگ شما است.

پست مهمان چیست؟

“پست مهمان” به معنی نوشتن و انتشار مقاله در وب سایت یا وبلاگ شخص دیگر است.
برخی وب سایت ها این امکان را در سایت خود ارائه می دهند. و آن را در وبلاگ های دیگر با مخاطبانی که می خواهند با آنها صحبت کنند، انجام می دهند. این یک راه عالی برای ارتباط با خوانندگان جدید و نشان دادن نام شما است.
سه دلیل وجود دارد که پست مهمان چنین استراتژی کلیدی برای هر وبلاگ نویسی برای ایجاد نفوذ آنلاین است:

ایجاد ارتباطات با پست مهمان

وبلاگ نویسان به محتوای خوب نیاز دارند. با اینکه یک وبلاگ نویس خوب باشید و ارزش خود را به وبلاگ شخص دیگری اضافه کنید ، می خواهید با دیگر وبلاگ نویسان رابطه برقرار کنید.
وبلاگ نویسان درصد زیادی از گفتگوهایی را که در اینترنت اتفاق می افتد، به ویژه در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر تشکیل می دهند. آنها می توانند بسیار تأثیرگذار باشند. که باعث می شود آنها دوستان خوبی داشته باشند.
با دوستی با سایر وبلاگ نویسان از طریق Guest post، قصد دارید تأثیر خود را در عرصه رسانه های اجتماعی افزایش دهید، که در نهایت منجر به بیشتر مشترکین وبلاگ خواهد شد.

طراحی سایت-پست مهمان راهی برای رشد مخاطبان

پست مهمان برای موتورهای جستجو عالی است

مورد غیر قابل مذاکره که شما باید پست مهمان داشته باشید این است:
وبلاگ نویس میزبان باید پیوندی به وبلاگ شما در پست در جایی (معمولاً در آغاز یا پایان) درج کند.
با گذشت زمان، این بک لینک ها ارزش وبلاگ شما را در موتورهای جستجو بالا می برد و مطالب شما را از طریق گوگل، یاهو، بینگ و دیگران پیدا می کند.

پست مهمان باعث آشنایی با افراد جدید می شود

شاید بهترین قسمت Guest post این باشد که به شما امکان می دهد وارد یک انجمن از قبل تأسیس شده و پیام خود را به اشتراک بگذارید. این امکان را به شما می دهد تا در صورت انجام درست کار با افراد جدید ارتباط برقرار کنید که در نهایت می تواند به شما سود برساند.
با مشاهده ارزش پست مهمان، می بینید که با گذشت زمان به خوانندگان، طرفداران و دنبال کنندگان بیشتری تبدیل می شود. برعکس، اگر تنها کاری که همیشه انجام می دهید درخواست یا فروش است، ممکن است مشهور شوید، اما با اعتبار خاصی که نمی خواهید.

پست مهمان دیگران در سایت شما

اگر خواهان این موضوع هستید که در وب سایت های دیگران پست مهمان ایجاد کنید، منطقی است که خود شما نیز این قابلیت را در سایتتان داشته باشید.
برخی از وبلاگ نویسان حتی پست مهمان در وبلاگ خود را ارسال می کنند و از طریق وبلاگ خود به آن پیوند می زنند.

طراحی سایت-پست مهمان راهی برای رشد مخاطبان

قوانین پست مهمان

هنگامی که برای شخص دیگری Guest post می گذارید، موارد زیر را انجام می دهید:

  • پیوند به پست از وبلاگ خود
  • تبلیغ آن را در توییتر (چندین بار)
  • آن را در فیس بوک به اشتراک بگذارید
  • قدردانی از فرد مورد نظر
  • ارسال پاسخ و نظرات در رابطه با پست

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟

موضوعی که اکثر کاربران وردپرس با آن روبرو هستند، قادر به تنظیم هرچه که دوست دارند در موضوع وب سایت نیستند. اگر در طراحی وب و برنامه نویسی وب خوب نباشید، شخصی سازی وردپرس کار ساده ای نیست زیرا نیاز به ویرایش فایل های تم اصلی و نوشتن کد توسط خود شما دارد.در این مقاله به مبحث ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند نیز میپردازیم:

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟
ویژوال کامپوزر، ساخته شده توسط WPBakery، یک افزونه باورنکردنی سازنده صفحه وردپرس است که راهی حل برای این موضوع ارائه داده است. با استفاده از این افزونه می توانید موضوع خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید، طرح های صفحه سفارشی ایجاد کنید و صفحات فرود را در وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید بدون اینکه نیاز به نوشتن یک خط کد داشته باشید.

افزونه صفحه ساز چیست؟

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟

ویژوال کامپوزر یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز است که در وردپرس موجود است که می توانید از آنها برای ایجاد صفحات و طرح های سفارشی برای وب سایت وردپرس استفاده کنید.
افزونه صفحه ساز یک افزونه نرم افزاری است که پس از نصب در وب سایت وردپرس به شما امکان می دهد صفحات را با استفاده از یک رابط بصری ایجاد و ویرایش کنید. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی صفحات سفارشی را از طریق یک طرح شبکه مبتنی بر شبکه طراحی کنید و ببینید که در هنگام طراحی آن، صفحه وب شما با پیش نمایش های زنده چگونه به نظر می رسد.
این مانند استفاده از یک مجموعه LEGO است. شما با استفاده از ردیف ها و ستون ها، مطالب را به صفحه ساز می کشید تا طراحی خود را ایجاد کنید و افزونه کارهای سنگین را برای شما انجام می دهد.
امروزه چندین افزونه WordPress صفحه ساز وجود دارد. با این حال، ویژوال کامپوزر تنها افزونه ای است که کار را به طور کامل و یکپارچه انجام می دهد.

آیا واقعاً به صفحه ساز نیاز دارید؟

یک صفحه ساز یک افزونه ضروری برای هر وبلاگ است زیرا مهم نیست که چه نوع وبلاگی دارید، همیشه راهی برای استفاده از آن خواهید یافت. کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید با افزونه ای مانند Visual Composer انجام دهید.
اگر قصد موفقیت وبلاگ یا وب سایت خود را دارید، باید طراحی وب سایت خود را از دیگران برجسته تر کنید و تم وردپرس خود را بی نظیر جلوه دهید. و ویژوال کامپوزر می تواند در رسیدن به آن هدف به شما کمک کند.
به عنوان مثال ، هنگام ایجاد صفحه مخاطب در وب سایت خود ، ممکن است بخواهید یک نقشه گوگل و یک فرم تماس مناسب در آن صفحه قرار دهید. به طور معمول، وقتی نقشه گوگل را با استفاده از یک کد جاسازی شده در طرح بندی پیش فرض صفحه قرار می دهید ، کاملاً در صفحه جای نمی گیرد.

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟

در چنین مواردی، می توانید از ویژوال کامپوزر استفاده کنید تا با استفاده از نقشه Google، یک صفحه سفارشی برای صفحه تماس خود ایجاد کنید، یک فرم تماس اضافه کنید، دکمه های رسانه های اجتماعی را دنبال کنید و… .
همچنین ، اگر قصد تولید ترافیک را از طریق وبلاگ خود دارید. مانند ایجاد انگیزه به دنبال کنندگان خود برای ساخت لیست ایمیل شما. یا حتی محصولی مانند کتاب الکترونیکی را در وب سایت خود بفروشید، ویژوال کامپوزر هنگام طراحی صفحات زیبا برای فروش و فرود در وبلاگ خود برای نمایش این محصولات و مشوقها به شما کمک می کند.

کاربردهای صفحه ساز ویژوال کامپوزر:

هنگامی که ویژوال کامپوزر را در وبلاگ خود دارید ، امکانات بی پایانی نیز در اختیار است. در اینجا فقط چند مورد از مزایای اصلی استفاده از صفحه ساز وجود دارد.

۱-ساخت صفحات فرود

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟

این که آیا شما یک مطالعه موردی رایگان برای تولید تبلیغات یا فروش کتاب ارزشمند ارائه می دهید، باید آن محصولات را به شکلی جذاب به بازدید کنندگان خود ارائه دهید تا توجه آنها را جلب کند. ایجاد یک صفحه فرود زیبا طراحی شده بهترین روش برای انجام آن است.
ویژوال کامپوزر این روند را بسیار ساده تر می کند. با انتخاب بیش از ۴۰ قالب منحصر به فرد ، می توانید بلافاصله شروع به ایجاد صفحات فرود با ویژوال کامپوزر کنید.

۲- ایجاد صفحه اصلی جدید

اگر از طراحی پیش فرض صفحه اصلی وردپرس خود راضی نیستید، می توانید با استفاده از ویژوال کامپوزر یک صفحه منحصر به فرد طراحی کنید و به جای آن به عنوان صفحه اصلی خود استفاده کنید. درواقع نیازی به برنامه نویسی بااین طریق وجود ندارد.

۳- طراحی صفحات و پست های سفارشی

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟

این که آیا به دنبال ایجاد صفحات سفارشی درباره مخاطب یا ایجاد صفحات محصول برای وب سایت تجارت الکترونیک خود هستید، می توانید از ویژوال کامپوزر برای ایجاد صفحات سفارشی و بدون دردسر استفاده کنید. ویژوال کامپوزر کاملاً با WooCommerce و Ninja Forms نیز سازگار است.

۴- تم های اختصاصی خود را در وردپرس بسازید

همچنین می توانید از ویژوال کامپوزر برای طراحی تم کاملاً منحصر به فرد وردپرس استفاده کنید. WPBakery حتی یک تم وردپرس رایگان ارائه می دهد، که می توانید با استفاده از ویژوال کامپوزر، شخصی سازی کنید. با این حال، تم رایگان گزینه های محدودی را ارائه می دهد و همچنین برای سفارشی کردن یک تم با ویژوال کامپوزر، نیاز به دانش و تجربه طراحی وب با افزونه دارد.
ساده تر است اگر یک تم برتر را بسازید که با ویژوال کامپوزر ساخته شده است و به جای آن طرح را سفارشی کنید. شما هرگز نمی توانید تفاوت را بگویید و به شما امکان می دهد تا طراحی منحصر به فردی را برای وبلاگ خود ایجاد کنید.

چرا ویژوال کامپوزر؟

دلایل زیادی برای انتخاب ویژوال کامپوزر نسبت به سایر صفحه سازهای وردپرس وجود دارد. ویژوال کامپوزر مقرون به صرفه تر است، با هر تمی کار می کند و با تمام افزونه های محبوب سازگار است. اما مهمتر از همه، این افزونه برای مبتدیان بسیار مناسب و دوستانه است.
پس از نصب، می توانید بلافاصله با ایجاد صفحه جدید در وبلاگ خود، استفاده از ویژوال کامپوزر را شروع کنید. در آنجا دو گزینه برای استفاده از ویژوال کامپوزر مشاهده خواهید کرد: یا از ویرایشگر front-end یا ویرایشگر Back-end استفاده کنید.

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟

هنگام استفاده از ویرایشگر front-end، می توانید ضمن مشاهده پیش نمایش های مستقیم از تغییراتی که ایجاد کرده اید، صفحه را به صورت بصری ویرایش کنید.
از آنجا می توانید صفحه را از ابتدا طراحی کنید یا یک الگو بارگیری کنید و به جای آن ویرایش کنید.

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟

اگر می خواهید یک بلوک جدید از محتوا اضافه کنید، می توانید به سادگی این کار را با اضافه کردن یک ردیف یا ستون جدید و سپس کشیدن یک بلوک جدید از محتوا به آن ستون انجام دهید.

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟

می توانید بیش از ۴۵ عنصر محتوا را برای ایجاد صفحات منحصر به فرد انتخاب کنید.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

راهکارهای افزایش ترافیک ارگانیک

ترافیک ارگانیک چیست؟

اصطلاح “ترافیک ارگانیک” برای بازدیدکنندگانی که در نتیجه وب سایت شما با نتایج جستجو واقعی در وب سایت شما فرود می آیند، استفاده می شود. ترافیک ارگانیک برعکس ترافیک پولی است که بازدیدهای حاصل از تبلیغات پولی را تعریف می کند. بازدیدکنندگانی که به عنوان ارگانیک در نظر گرفته می شوند وب سایت شما را پس از استفاده از موتور جستجو مانند گوگل یا بینگ پیدا می کنند ، بنابراین توسط هیچ وب سایت دیگری به آنها مراجعه نمی کنند.
آسانترین راه برای افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت شما، انتشار منظم مطالب مرتبط و با کیفیت در وبلاگ شماست. این تنها یکی از استراتژی های مورد استفاده برای دستیابی به بازدید کنندگان جدید است. استراتژی که مستقیماً بر بهبود ترافیک ارگانیک متمرکز است ، سئو یا بهینه سازی موتور جستجو نامیده می شود.
ترافیک ارگانیک از نتایج ظاهری سایت در نتیجه جستجویی حاصل می شود که کاربران در موتورهای جستجو مانند Google ، Yahoo یا Bing انجام می دهند. ترافیک ارگانیک ترافیک رایگان است و این چیزی است که باعث می شود نوع ترافیکی که صاحبان وب سایت بیشترین علاقه را برای دستیابی به آن دارند.

طراحی سایت-راهکارهای افزایش ترافیک ارگانیک

مشاهده ترافیک ارگانیک در Google Analytics

اولین قدم برای تجزیه و تحلیل ترافیک ارگانیک، در Google Analytics که باید انجام دهید دسترسی به گزارش گروه بندی کانال است که با کلیک روی Acquisition / All Traffic / کانال پیدا می کنید. بنابراین ، می توانید ترافیک وب سایت های مختلف را از طریق منابع مشاهده کنید. با دسترسی به جستجوی ارگانیک ، می توانید شاخص های مربوط به ترافیک ارگانیک را با جزئیات، مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.
این گزارش یکی از مهمترین ارزیابی نتایج استراتژی بهینه سازی سئو است. شما می توانید معیارهای پیشرفته تری ، مانند صفحات فرود و کلمات کلیدی بیشتری را که به سایت جلب کرده اید و بسیاری از شاخص های مرتبط دیگر را آنالیز کنید.
Analytics برنامه ای است که به طور رایگان توسط Google ارائه می شود و بر همه فعالیت ها در یک صفحه وب ، یک ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت نظارت می کند. معمولاً بیشتر صاحبان سایت از این ابزار برای مشاهده ترافیک سایت، میانگین زمان صرف شده توسط بازدید کنندگان سایت، تعداد صفحات بازدید شده، منابع ترافیکی (مستقیم، ارگانیک، ارجاعی، ترافیک پرداخت شده) استفاده می کنند، به علاوه کلمات کلیدی ایجاد شده ترافیک ارگانیک تفسیر اطلاعات نمایش داده شده در حساب، کیفیت ترافیک و منابعی را که تولید می کند ، به ما نشان می دهد. GA برای نظارت بر هرگونه فعالیت در وب سایت ضروری است. این که آیا ما در مورد ترافیک ارگانیک یا ترافیک پولی (ترافیک تبلیغاتی) صحبت می کنیم، می توان عملکرد کلمات هدفمند را تحلیل کرد.
اگر search console را با حساب Analytics متصل می کنید ، می توانید تمام اطلاعات مربوط به آن را در Analytics که تبدیل شده است، مشاهده کنید. اکنون می دانید که کدام کلمات کلیدی بهتر تبدیل می شوند و برای افزایش ترافیک ارگانیک ناشی از آنها و فروش بیشتر روی آنها تمرکز می کنید.

طراحی سایت-راهکارهای افزایش ترافیک ارگانیک

ترافیک مستقیم چیست؟

ترافیک مستقیم یعنی کلیه کاربرانی که URL یک وب سایت را مستقیماً در نوار جستجوی مرورگر خود وارد کرده اند. ترافیک مستقیم شامل کاربرانی است که از طریق دسته “موارد دلخواه” یک مرورگر بر روی لینک سایت کلیک کرده اند.
در بسیاری از موارد ، از کارمندان داخلی ، شرکا یا مشتریان فعلی که از طریق سایت شما عبور می کنند به حساب خود متصل می شوند. اما در صورتی که کاربران به طور خودجوش به سایت شما بیایند ، این نشان دهنده توفیق زیاد است.
به دست آوردن بازدید کنندگان جدید ضروری است، اما حفظ آنها حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است. از آنجا که توسط بازدید کنندگان مربوط ساخته شده است، ترافیک مستقیم یک نشانه اساسی برای سلامت سایت است. تعداد بازدیدهای مستقیم، نسبت آنها در کل بازدیدها و همچنین رفتار کسانی که مستقیماً به سایت رفته اند، از شاخص های مهم در تحلیل کیفیت ترافیک وب سایت هستند.

تفاوت بین ترافیک مستقیم و ترافیک ارگانیک

از یک طرف ترافیک ارگانیک داریم و از طرف دیگر ترافیک مستقیم. دو منبع کاملاً متفاوت وجود دارد. اما وقتی شخصی آدرس دقیق سایت را در موتور جستجو می کند، به آن ترافیک جستجوی برند گفته می شود.
Traffic واحد اندازه گیری ورودی یک وب سایت است. هدف هر سایتی جذب ترافیک است زیرا تعداد زیادی از بازدید کنندگان تعداد زیادی مشتری را برای شرکت نشان می دهد و مشتریان درآمد ایجاد می کنند. در عین حال ، مهم است که بدانیم انواع ترافیک چیست، چگونه و کی می توانیم بازدید کننده را جذب کنیم.
ترافیک مستقیم با دسترسی مستقیم سایت نشان داده می شود. این نوع ترافیک شامل کاربرانی می شود که بطور مستقیم و مرتباً بدون استفاده از موتورهای جستجو به همان وب سایت دسترسی پیدا می کنند.

چگونه ترافیک ارگانیک را افزایش دهیم؟

همه ما می خواهیم ترافیک ارگانیک بیشتری در سایتهایی که مدیریت می کنیم ، داشته باشیم. در مورد فروشگاه های آنلاین و سایت های ارائه خدمات، در هر یک از این موارد، حجم بیشتری از ترافیک مربوطه به افزایش تعداد سفارشات، گردش مالی یا درآمد حاصل از تبلیغات منعکس می شود.

طراحی سایت-راهکارهای افزایش ترافیک ارگانیک

۱-SEO را در نظر داشته باشید!

مهمترین مزیت SEO این است که نتایج دائمی را ارائه می دهد. به جای اینکه تلاش های خود را برای تبلیغات در سراسر اینترنت پخش کنید، بهتر است سایت خود را برای ربات های موتور جستجو تنظیم کنید که در صفحات وب شما پرسه می زنند. نکته اساسی در جستجوی کلمات کلیدی، انتخاب آنها توسط حجم جستجوی کلمات کلیدی است. آنها تا زمانی که تعادل بین کلمات جستجوی بالا و کلمات کم رقابت را حفظ کنید، به شما در رشد ارگانیک در موتورهای جستجو کمک می کنند.

۲-برای سایت یا فروشگاه آنلاین خود یک وبلاگ ایجاد کنید

اگر فروشگاه آنلاین شما وبلاگ فعال ندارد، باید یکی از آنها را ایجاد کنید. وبلاگ نویسی روشی بسیار مؤثر برای جذب مخاطب و ایجاد ترافیک بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر برای تجارت شما است. این مسئله به سئو سایت شما کمک شایانی می کند.
با پیوند وبلاگ و فروشگاه آنلاین خود، Google شما را به خود مرتبط می کند و مکان بهتری را در نتایج جستجو به شما می دهد.
یک مقاله با کیفیت وبلاگ داستانهایی را نشان می دهد که بازدید کنندگان را به خود جذب می کند و ضمن افزایش شانس درگیری آنها را به مصرف کننده تبدیل می کند.

۳-در رسانه های اجتماعی فعال باشید!

گفته می شود اگر در رسانه های اجتماعی حضور ندارید، فعال خود را آغاز کنید. برای کسب و کار شما، محتوای با کیفیت در سایت و وبلاگ مهم است، اما به سایر وب سایت ها (بک لینک) و در رسانه های اجتماعی نیز به لینک نیاز خواهید داشت. با انتشار پست وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی، سیگنال های اجتماعی Google ارسال می شود که می تواند در دستیابی به رتبه های بهتر کمک کند.

۴-از طراحی غافل نشوید!

اولین تاثیر و تمام تجربه ای که کاربر در سایت دارد در نحوه تبدیل وب سایت شما مهم است. اغلب، نرخ bounce rate بالا ناشی از یک رابط وب سایت غیر دوستانه است. به عبارت دیگر ، اگر به سایتی برسیم و نتوانیم منوی پیمایش را پیدا کنیم و مورد حمله پاپ آپ قرار بگیریم، ما به احتمال زیاد صبر نداریم که آنچه را لازم داریم جستجو کنیم.

طراحی سایت-راهکارهای افزایش ترافیک ارگانیک

۵-پاراگراف اول و عناوین

به عنوان یک عامل رتبه بندی در صفحه، پاراگراف اول و عناوین مهم هستند. تمام عناصر موجود در صفحه با توجه به کلمات کلیدی بهینه شده اند. پاراگراف اول باید کلمات کلیدی مهم را شامل شود و توضیح دهد که کاربر در مقاله چه خواهد یافت. زیرنویس هایی که در صفحه ظاهر می شوند از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا به خواننده کمک می کند خیلی سریع آنچه را که در آن صفحه می یابد درک کند. اگر یک کاربر صفحه را اسکن کند و در ثانیه های ابتدایی آنچه را که لازم دارد به دست نیاورد، به احتمال زیاد آن را از دست می دهد. زیرنویس ها همچنین در ساختار محتوا کمک می کنند.

۶-تصاویر بهینه سازی شده

به نظر شما تصاویر تجارت الکترونیکی چقدر مهم هستند؟ آیا اگر نمی دیدید می دانستید چگونه محصولی را خریداری می کنید؟ اکثریت قریب به اتفاق سایتهای تجارت الکترونیکی از همان عکس های تهیه کنندگان استفاده می کنند. اگر آنها از اهمیت بالایی برخوردار باشند، فکر می کنم ارزش آن را داشته باشد که روی تصاویر محصول حرفه ای سرمایه گذاری کنید. و تنظیم متن مناسب ALT بر روی تصاویر با استفاده از کلمات کلیدی اصلی، اگر می خواهید یک وب سایت بهینه سازی شده داشته باشید ، ضروری است.

۷-عنوان و توضیحات متا

عنوان و توضیحات متا بسیار مهم است. نحوه مشاهده پیوند شما در صفحات نتایج موتور جستجو ، شرح می دهد که پس از کلیک به صفحه ای که کاربر به آن می رسد چه چیزی را در انتظار خواهد داشت.
شما باید کلمات کلیدی را معرفی کنید که می خواهید صفحه در عنوان و توضیحات متا رتبه بندی شود و یک پیام واضح و تبدیل را حفظ کند. این CTR را بهبود می بخشد و در وب سایت خود بازدید کننده بیشتری خواهید داشت.

۸-انتشار مطالب محور به محتوای خاص برای حوزه فعالیت

شما باید بازار خوبی را فعال کنید و نیازهای مشتری را درک کنید تا آنچه را که می خواهند به آنها ارائه دهید. شما باید اطلاعات دقیقی و مشخص درباره آنچه محصول یا پیشنهاد ارائه می دهد ارائه دهید. ایجاد محتوا بهینه شده برای ترافیک ارگانیک و در مبحث مناسب، بازدیدکنندگان با کیفیتی را ایجاد می کند که به نوبه خود تبدیل می شوند و فروش بیشتری را به همراه دارند.

طراحی سایت-راهکارهای افزایش ترافیک ارگانیک

ترافیک ارگانیک در Google Analytics چیست؟

ترافیک ارگانیک ترافیکی است که از دسترسی به سایت از جستجوهای بازدید کننده در Google ، Yahoo ، Bing یا سایر موتورهای جستجو حاصل می شود. این ترافیک است که شما “به طور طبیعی” دریافت می کنید و از همه مطلوب تر است. این ترافیک هدفمند است ، افرادی که به سایت مراجعه می کنند پس از جستجو توسط کلمات کلیدی یا عباراتی که مربوط به مباحث مطرح شده در وب سایت باشد، می آیند.

چرا ترافیک ارگانیک مهم است؟

ترافیک ارگانیک بسیار مهم است زیرا به عملکرد درست سایت کمک می کند و می تواند محبوبیت سایت را افزایش دهد. اگر چیزهای مختلفی را در آن سایت بفروشید، ترافیک ارگانیک به شما کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشید.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید چیست و چگونه می توان بدون نقض قوانین رتبه گرفت؟

اصطلاح “سئو کلاه سفید ” به تاکتیک های SEO اشاره دارد که مطابق با شرایط و قوانین موتورهای جستجو از جمله گوگل است.
سئو کلاه سفید برعکس سئو کلاه سیاه است. به طور کلی، سئو کلاه سفید به هر عملی که باعث بهبود رتبه بندی جستجوی شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) می شود ضمن حفظ صداقت وب سایت شما و ماندن در شرایط خدمات موتورهای جستجو می باشد.

طراحی سایت-سئو کلاه سفید چیست؟

این تاکتیکها همانطور که توسط Google تعریف شده است در مرزها باقی می مانند. نمونه هایی از سئو کلاه سفید عبارتند از:

۱-ارائه مطالب و خدمات با کیفیت

۲-زمان بارگذاری سریع سایت و دوستانه با موبایل ( mobile friendly)

۳-استفاده از برچسب های متا توصیفی و غنی از کلمات کلیدی

۴-نویگیشن آسان سایت

در مقابل ، نمونه هایی از سئو کلاه سیاه شامل خرید لینک یا استفاده از تکنیک های فریبنده پنهان سازی است. هرگونه تاکتیکی که برای مصرف کنندگان فریب دهنده یا مضر تلقی شود ، به عنوان کلاه سیاه شناخته می شود. تاکتیک های کلاه سیاه بسیار ریسک پذیر هستند و با پیشرفت تکامل الگوریتم های گوگل ، احتمال کم و کمتر کارایی دارد.

طراحی سایت-سئو کلاه سفید چیست؟

چرا تکنیک های سئو کلاه سفید مهم هستند؟

عدم درگیر شدن فقط در شیوه های سئو کلاه سفید باعث می شود سایت شما از Google و سایر موتورهای جستجو ممنوع شود.
Google منبع غیرقابل انکاری برای ترافیک وب سایت شماست و ممنوع بودن آن می تواند باعث افت شدید ترافیک وب سایت و حتی تجارت شود. تمام کارهایی را که به وب سایت شما وارد می شود ، در نظر بگیرید و سپس به این فکر کنید که چه چیزی می خواهد ممنوعیت استفاده از موتور جستجوگر رایج در اینترنت باشد. از این بدتر ، هنگامی که از Google ممنوع شدید ، هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها دوباره شما را لیست کنند. ممنوعیت ماندگاری از Google عواقب عظیمی خواهد داشت.

طراحی سایت-سئو کلاه سفید چیست؟

آیا باید روشهای سئو کلاه سفید را پیاده سازی کنید؟

قطعاً! اجرای شیوه های سئو کلاه سفید بهترین روش برای ایجاد یک وب سایت و تجارت پایدار موفق است.
در اینجا برخی از مراحلی که باید دنبال کنید برای اطمینان از اینکه روشهای SEO شما کلاه سفید است استفاده می شود:

محتوا و خدمات با کیفیت را ارائه دهید
محتوای باکیفیتی ایجاد کنید که پاسخگوی نیاز بازدید کنندگان شما باشد و به حل مشکلات آنها کمک می کند. برای کشف مناسب ترین کلمات کلیدی که محتوای سایت شما باید برای بهینه سازی آنها استفاده شود از ابزارهای جستجو در کلمات کلیدی SEO استفاده کنید.
سپس برای استفاده از آن کلمات کلیدی در مطالب عالی، مانند مقالات که با هدف کلمه کلیدی و کاربر نهایی شما مطابقت دارند ، تمرکز کنید.
از برچسب های توضیحات متا و کلمات کلیدی غنی استفاده کنید
هنگام ایجاد توضیحات متا برای هر صفحه در وب سایت خود، بهترین روشها را دنبال کنید تا به موتورهای جستجو و کاربران کمک کنید تا مطالب شما را کشف کنند.
نویگیشن سایت خود را آسان کنید
هنگام سازماندهی معماری اطلاعات سایت خود مراقب باشید. سایتهایی که دسترسی آنها برای کاربران آسان است ، تمایل دارند عملکرد بهتری در نتایج جستجوی ارگانیک داشته باشند.

طراحی سایت-سئو کلاه سفید چیست؟

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

موبایل مارکتینگ چیست؟

موبایل مارکتینگ راهی برای تبلیغ محصولات یا خدمات از طریق دستگاه های تلفن همراه است. با استفاده از این استراتژی، مصرف کنندگان به هدف مکان و محتوای حساس به زمان دسترسی دارند که محصولات، خدمات یا ایده های خاصی را تبلیغ می کنند.

طراحی سایت-موبایل مارکتینگ چیست؟

چرا موبایل مارکتینگ مهم است؟

کاربران ۸۹٪ از وقت خود را صرف برنامه های تلفن همراه می کنند و دستگاه های تلفن همراه را به یک ارتباط غالب تبدیل می کنند.
نمای کلی و میزان محتوا در دستگاه های تلفن همراه به دلیل کوچکتر بودن آنها ساده شده است. از آنجا که دستگاه های تلفن همراه از رایانه های کوچکتر و سبک تر هستند ، کاربران می توانند به راحتی آنها را در همه جا حمل کنند و در هر زمان که بخواهند خرید انجام دهند.
-موبایل زمان خرید را ۲۰ درصد سرعت می بخشد.
-در مقایسه با یک سال پیش، ۵۰ درصد از کاربران گوشی های هوشمند انتظار دارند که بلافاصله در هنگام استفاده از دستگاه های خود چیزی بخرند.
-۹۱ درصد از کاربران تلفن های هوشمند پس از دیدن تبلیغات مربوطه، برنامه ریزی خرید یا خرید کالاهای خاص را انجام می دهند.
– دو سوم مشتریانی که از تلفن های هوشمند استفاده می کنند، احتمالاً از مشاغلی که دارای برنامه یا وب سایت های تلفن همراه با محتویات سفارشی شده در محل خود هستند، خریداری می کنند.
-۴۰ درصد از معاملات آنلاین بر روی دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.

طراحی سایت-موبایل مارکتینگ چیست؟

انواع موبایل مارکتینگ

تکنیک های مختلف بازاریابی موبایل برای امتحان کردن یک تجارت وجود دارد. عواملی مانند بودجه ، صنعت و بخش مشتری موفقیت استراتژی را تعیین می کنند. در زیر گزینه های موبایل مارکتینگ وجود دارد:

۱-Mobile app marketing:

برنامه های تلفن همراه به مشاغل اجازه می دهد تبلیغات را در طرح های خاص برنامه تلفن همراه درج کنند. فیس بوک نمونه ای عالی از تبلیغات در یک برنامه است.

۲-In-game advertisements:

این رویکرد به کلیه تبلیغات مربوط به دستگاه های تلفن همراه که با باز شدن یا بازی های خاص در حال پیشرفت هستند، ظاهر می شود. این تبلیغات می توانند به صورت آگهی های کامل تصویر، پنجره های بازشونده یا تبلیغات ویدیویی ظاهر شوند که در حین بارگیری صفحه ها ظاهر می شوند. در زیر مثالی از تبلیغ در مورد بازی پر طرفدار Angry Birds آورده شده است.

۳-Quick-response barcode (QR codes):

این بارکدها با استفاده از دوربین یک تلفن اسکن می شوند و سپس مشتریان به سایت مرتبط هدایت می شوند و از آنجا می توانند اطلاعات بیشتری راجع به یک مارک خاص مشاهده کنند.

۴-Mobile banner ads:

این آگهی ها تقریباً مشابه با تبلیغات موجود در دسک تاپ هستند ، فقط به اندازه کافی کوچکتر هستند تا بتوانند روی صفحه نمایش دستگاه های تلفن همراه قرار گیرند.

۵-Proximity یا Bluetooth marketing:

با این رویکرد ، مصرف کنندگان تبلیغات اختصاصی را از طریق بلوتوث در دستگاه های خود دریافت می کنند.

۶-بازاریابی صوتی:

از این طریق، مشاغل برای تبلیغ کالاها یا خدمات خود از تماسهای تولید شده و خودکار استفاده می کنند. مشتری می تواند برای قطع تلفن یا گوش دادن به تماس تلفنی تصمیم بگیرد.

۷-بازاریابی پیامکی:

این روش بازاریابی موبایل تقریبا متداول است. بازاریابان از این رسانه استفاده می کنند تا از طریق تلفن همراه خود به پیشنهادات و سایر اطلاعات مرتبط با مشتری دسترسی پیدا کنند.

طراحی سایت-موبایل مارکتینگ چیست؟

نحوه انجام موبایل مارکتینگ

۱-در مورد مشتریان هدف خود تحقیق کنید:

یک بازاریاب برای جمع آوری اطلاعات مفیدی مانند آنچه دوست دارند، سایت هایی که بازدید می کنند، برنامه هایی که از آنها استفاده می کنند و موارد دیگر، باید یک تحقیق کامل در مورد مشخصات جمعیتی مصرف کننده خود انجام دهید. این اطلاعات بازاریاب را قادر می سازد تا تبلیغات موثری ایجاد کند.

۲-امکان استفاده از فرصت در رسانه های اجتماعی:

برای تاکید مؤثر بر یک برند، بازاریابان باید تبلیغات بسیار خوبی را ایجاد کنند که مورد توجه تعداد زیادی از کاربران رسانه های اجتماعی قرار بگیرد.

۳-اهداف را تعیین کنید:

اندازه گیری نتایج و پیشرفت استراتژی خاص بازاریابی موبایل فقط درصورتی امکان پذیر است که اهداف کمپین از قبل تعیین شده باشد.

۴-کمپین های سازگار با تلفن همراه ایجاد کنید:

از آنجا که هدف این است که برند تجاری را از طریق دستگاه های تلفن همراه سوق دهیم، ایجاد محتوا، برنامه ها یا وب سایت هایی مناسب برای استفاده از تلفن همراه منطقی است.

۵-بازاریابی مبتنی بر مکان را انجام دهید:

یکی از موثرترین راه های به حداقل رساندن میزان bounce rate، ارائه آگهی های مرتبط با مخاطب هدف است. از ابزارهایی مانند Google Trends ، GPS و برنامه هایی مانند Google Local استفاده کنید تا کمپین هایی را منتشر کنید که با مشخصات جمعیتی طنین انداز می شوند.

۶-ویژگی های منحصر به فرد دستگاه های تلفن همراه را در نظر بگیرید:

تبلیغاتی ایجاد کنید که با ویژگی های مختلف تلفن همراه قابل دستکاری باشد تا تجربه کاربر به یاد ماندنی باشد. به عنوان مثال، به جای ایجاد آگهی های ویدئویی که امکان توقف آنها وجود ندارد، می توان تبلیغاتی را ارائه داد که می تواند به طور موقت، بازگشت، ارسال و موارد دیگر متوقف شود تا مشتریان بتوانند تصویری واضح تر درباره یک محصول داشته باشند.

۷-مشوق هایی را ارائه دهید:

با ارائه نوعی پاداش یا پیشنهادات، مشتریان آینده نگر را ترغیب به اقدام می کند.

طراحی سایت-موبایل مارکتینگ چیست؟

استراتژی موبایل مارکتینگ

این که آیا هدف فرد افزایش بازدید برند می باشد یا افزایش جذب مشتری است، یک کمپین بازاریابی تجاری باید شامل دانش بازاریابی موبایل باشد. با گذشت سالها، چندین برند و شرکت سرمایه گذاری زیادی در ایجاد استراتژی های موثر بازاریابی موبایل انجام داده اند که به مخاطبان هدف خود می رسند. استراتژی های بازاریابی موبایل از کانال های زیر استفاده می کنند:

۱-پیام کوتاه:

پیام متنی مستقیم به تلفن همراه مشتری که درباره سفارش یا وضعیت تحویل، پیشنهادات برتر و فروش اطلاع می دهد.

۲-ایجاد نوتیفیکیشن:

به عنوان یک پیام پاپ آپ در برنامه ها یا وب سایت ها حتی اگر کاربر در لحظه ارسال، آفلاین باشد، ظاهر می شود. آنها برای اطلاع از مقالات اخیر در وبلاگ، پیشنهادات داغ و بروزرسانی های مهم ارسال می شوند.

۳-ایمیل:

اکثر مردم امروز ایمیل را بر روی تلفن های هوشمند خود باز می کنند، بنابراین اهمیت بهینه سازی ایمیل برای موبایل افزایش می یابد.

طراحی سایت-موبایل مارکتینگ چیست؟

اتوماسیون موبایل مارکتینگ

اتوماسیون بازاریابی موبایل راهی برای مقابله با کارهای تکراری بازاریابی است. یک ابزار اتوماسیون موبایل مارکتینگ با کیفیت بالا به مشاغل کمک می کند تا در زمان واقعی با مشتریان و مشترکان خود درگیر شوند.

طراحی سایت-موبایل مارکتینگ چیست؟

ایجاد وب سایت خوب برای بازاریابی موبایل

چه چیزی باعث ایجاد یک استراتژی خوب برای بازاریابی موبایل می شود؟ در اینجا چند نکته برای ایجاد موبایل مارکتینگ مؤثر وجود دارد:

۱-وب سایت خود را برای موبایل بهینه کنید
۲-خریداران را درک کنید و آنها را طبق شخصیت ها و علایقشان بخش بندی کنید
۳-گزینه های انتخاب و عدم انتخاب را اضافه کنید
۴-واضح ، مختصر و قابل احترام باشید
۵- بهینه سازی محلی برای تراز کردن با درخواست های مخاطبان مورد نظر را فراموش نکنید.

طراحی سایت-موبایل مارکتینگ چیست؟

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari