موضوعی که اکثر کاربران وردپرس با آن روبرو هستند، قادر به تنظیم هرچه که دوست دارند در موضوع وب سایت نیستند. اگر در طراحی وب و برنامه نویسی وب خوب نباشید، شخصی سازی وردپرس کار ساده ای نیست زیرا نیاز به ویرایش فایل های تم اصلی و نوشتن کد توسط خود شما دارد.در این مقاله به مبحث ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند نیز میپردازیم:

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟
ویژوال کامپوزر، ساخته شده توسط WPBakery، یک افزونه باورنکردنی سازنده صفحه وردپرس است که راهی حل برای این موضوع ارائه داده است. با استفاده از این افزونه می توانید موضوع خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید، طرح های صفحه سفارشی ایجاد کنید و صفحات فرود را در وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید بدون اینکه نیاز به نوشتن یک خط کد داشته باشید.

افزونه صفحه ساز چیست؟

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟

ویژوال کامپوزر یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز است که در وردپرس موجود است که می توانید از آنها برای ایجاد صفحات و طرح های سفارشی برای وب سایت وردپرس استفاده کنید.
افزونه صفحه ساز یک افزونه نرم افزاری است که پس از نصب در وب سایت وردپرس به شما امکان می دهد صفحات را با استفاده از یک رابط بصری ایجاد و ویرایش کنید. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی صفحات سفارشی را از طریق یک طرح شبکه مبتنی بر شبکه طراحی کنید و ببینید که در هنگام طراحی آن، صفحه وب شما با پیش نمایش های زنده چگونه به نظر می رسد.
این مانند استفاده از یک مجموعه LEGO است. شما با استفاده از ردیف ها و ستون ها، مطالب را به صفحه ساز می کشید تا طراحی خود را ایجاد کنید و افزونه کارهای سنگین را برای شما انجام می دهد.
امروزه چندین افزونه WordPress صفحه ساز وجود دارد. با این حال، ویژوال کامپوزر تنها افزونه ای است که کار را به طور کامل و یکپارچه انجام می دهد.

آیا واقعاً به صفحه ساز نیاز دارید؟

یک صفحه ساز یک افزونه ضروری برای هر وبلاگ است زیرا مهم نیست که چه نوع وبلاگی دارید، همیشه راهی برای استفاده از آن خواهید یافت. کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید با افزونه ای مانند Visual Composer انجام دهید.
اگر قصد موفقیت وبلاگ یا وب سایت خود را دارید، باید طراحی وب سایت خود را از دیگران برجسته تر کنید و تم وردپرس خود را بی نظیر جلوه دهید. و ویژوال کامپوزر می تواند در رسیدن به آن هدف به شما کمک کند.
به عنوان مثال ، هنگام ایجاد صفحه مخاطب در وب سایت خود ، ممکن است بخواهید یک نقشه گوگل و یک فرم تماس مناسب در آن صفحه قرار دهید. به طور معمول، وقتی نقشه گوگل را با استفاده از یک کد جاسازی شده در طرح بندی پیش فرض صفحه قرار می دهید ، کاملاً در صفحه جای نمی گیرد.

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟

در چنین مواردی، می توانید از ویژوال کامپوزر استفاده کنید تا با استفاده از نقشه Google، یک صفحه سفارشی برای صفحه تماس خود ایجاد کنید، یک فرم تماس اضافه کنید، دکمه های رسانه های اجتماعی را دنبال کنید و… .
همچنین ، اگر قصد تولید ترافیک را از طریق وبلاگ خود دارید. مانند ایجاد انگیزه به دنبال کنندگان خود برای ساخت لیست ایمیل شما. یا حتی محصولی مانند کتاب الکترونیکی را در وب سایت خود بفروشید، ویژوال کامپوزر هنگام طراحی صفحات زیبا برای فروش و فرود در وبلاگ خود برای نمایش این محصولات و مشوقها به شما کمک می کند.

کاربردهای صفحه ساز ویژوال کامپوزر:

هنگامی که ویژوال کامپوزر را در وبلاگ خود دارید ، امکانات بی پایانی نیز در اختیار است. در اینجا فقط چند مورد از مزایای اصلی استفاده از صفحه ساز وجود دارد.

۱-ساخت صفحات فرود

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟

این که آیا شما یک مطالعه موردی رایگان برای تولید تبلیغات یا فروش کتاب ارزشمند ارائه می دهید، باید آن محصولات را به شکلی جذاب به بازدید کنندگان خود ارائه دهید تا توجه آنها را جلب کند. ایجاد یک صفحه فرود زیبا طراحی شده بهترین روش برای انجام آن است.
ویژوال کامپوزر این روند را بسیار ساده تر می کند. با انتخاب بیش از ۴۰ قالب منحصر به فرد ، می توانید بلافاصله شروع به ایجاد صفحات فرود با ویژوال کامپوزر کنید.

۲- ایجاد صفحه اصلی جدید

اگر از طراحی پیش فرض صفحه اصلی وردپرس خود راضی نیستید، می توانید با استفاده از ویژوال کامپوزر یک صفحه منحصر به فرد طراحی کنید و به جای آن به عنوان صفحه اصلی خود استفاده کنید. درواقع نیازی به برنامه نویسی بااین طریق وجود ندارد.

۳- طراحی صفحات و پست های سفارشی

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟

این که آیا به دنبال ایجاد صفحات سفارشی درباره مخاطب یا ایجاد صفحات محصول برای وب سایت تجارت الکترونیک خود هستید، می توانید از ویژوال کامپوزر برای ایجاد صفحات سفارشی و بدون دردسر استفاده کنید. ویژوال کامپوزر کاملاً با WooCommerce و Ninja Forms نیز سازگار است.

۴- تم های اختصاصی خود را در وردپرس بسازید

همچنین می توانید از ویژوال کامپوزر برای طراحی تم کاملاً منحصر به فرد وردپرس استفاده کنید. WPBakery حتی یک تم وردپرس رایگان ارائه می دهد، که می توانید با استفاده از ویژوال کامپوزر، شخصی سازی کنید. با این حال، تم رایگان گزینه های محدودی را ارائه می دهد و همچنین برای سفارشی کردن یک تم با ویژوال کامپوزر، نیاز به دانش و تجربه طراحی وب با افزونه دارد.
ساده تر است اگر یک تم برتر را بسازید که با ویژوال کامپوزر ساخته شده است و به جای آن طرح را سفارشی کنید. شما هرگز نمی توانید تفاوت را بگویید و به شما امکان می دهد تا طراحی منحصر به فردی را برای وبلاگ خود ایجاد کنید.

چرا ویژوال کامپوزر؟

دلایل زیادی برای انتخاب ویژوال کامپوزر نسبت به سایر صفحه سازهای وردپرس وجود دارد. ویژوال کامپوزر مقرون به صرفه تر است، با هر تمی کار می کند و با تمام افزونه های محبوب سازگار است. اما مهمتر از همه، این افزونه برای مبتدیان بسیار مناسب و دوستانه است.
پس از نصب، می توانید بلافاصله با ایجاد صفحه جدید در وبلاگ خود، استفاده از ویژوال کامپوزر را شروع کنید. در آنجا دو گزینه برای استفاده از ویژوال کامپوزر مشاهده خواهید کرد: یا از ویرایشگر front-end یا ویرایشگر Back-end استفاده کنید.

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟

هنگام استفاده از ویرایشگر front-end، می توانید ضمن مشاهده پیش نمایش های مستقیم از تغییراتی که ایجاد کرده اید، صفحه را به صورت بصری ویرایش کنید.
از آنجا می توانید صفحه را از ابتدا طراحی کنید یا یک الگو بارگیری کنید و به جای آن ویرایش کنید.

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟

اگر می خواهید یک بلوک جدید از محتوا اضافه کنید، می توانید به سادگی این کار را با اضافه کردن یک ردیف یا ستون جدید و سپس کشیدن یک بلوک جدید از محتوا به آن ستون انجام دهید.

طراحی سایت-ویژوال کامپوزر چیست و چگونه کار میکند؟

می توانید بیش از ۴۵ عنصر محتوا را برای ایجاد صفحات منحصر به فرد انتخاب کنید.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.