طراحی سایت و سئو

۵۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

مزایا و معایب استفاده از روکش دندان ips

روکش دندان یکی از درمان های موثر در حفظ دندان و پیشگیری از تخریب زودرس آن می باشد. روکش های دندانی به شکل فلزی، سرامیکی و یا ترکیبی از هر دو جنس تهیه گردیده و در سطح دندان های آسیب دیده و تخریب شده نصب می شوند. امروزه با پیشرفت روز افزون علم دندانپزشکی، انواع روکش های دندان در لابراتوارهای دندانسازی تهیه شده و در اختیار بیماران قرار داده می شود. یکی از انواع روکش های دندانی پرطرفدار، روکش دندان ips است.

روکش دندان چه کاربردهایی دارد؟

روکش های دندانی علاوه بر کمک به حفظ سلامت و ساختار دندان های آسیب دیده، در حفظ زیبایی ظاهری دندان ها نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت. برطرف نمودن شکستگی های دندانی، ترک های موجود در سطح دندان ها و بدرنگی های دندانی از اهداف زیبایی دندان ها می باشند. از مهمترین موارد استفاده از روکش دندان، کمک به حفظ ساختار تاج و ریشه دندان ها پس از عصب کشی بوده و به خوبی می تواند جایگزین دندان از بین رفته و آسیب دیده باشد. در این روش درمانی معمولا بخشی از دندان تراشیده شده و بخشی به عنوان پایه برای نگهداری روکش باقی می ماند.

مزایا و معایب استفاده از روکش دندان ips 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

راه های نگهداری و مراقبت از ایمپلنت دندان

در این متن می خواهیم درباره ایمپلنت کردن دندان و مراقبت های پس از آن، اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. امروزه علم پزشکی در تمام دنیا، پیشرفت بسیار وسیعی یافته است. یکی از رشته های پزشکی که امروزه به میزان زیادی در جهان توسعه پیدا کرده است، رشته دندانپزشکی می باشد. امروزه اکثریت مردم جهان به میزان زیادی به سلامت دندان ها و زیبایی آنها اهمیت می دهند و به همین سبب، این رشته در دنیای امروز از اهمیت فراوانی برخوردار است. ایمپلنت کردن دندان یکی از انواع عملیات هایی است که در میان مردم، از محبوبیت فراوانی برخوردار می باشد و خیلی از افراد جهان، از آن استفاده می کنند. برای انجام ایمپلنت دندان، باید که از روش های مراقبت از دندان پس از انجام آن، آگاهی کاملی به دست آورید. با ما همراه باشید تا در مورد ایمپلنت کردن دندان و روش های مراقبت از آن، توضیحاتی را برای شما بیان نماییم.

ایمپلنت کردن دندان و مراقبت های روز بعد آن

پس از انجام ایمپلنت دندان، باید یک سری از کار ها را انجام دهید تا از ایمپلنت دندانتان، محافظت نمایید. در روز اول پس از ایمپلنت کردن دندان شما با برخی از نشانه ها مواجه خواهید شد. از جمله این نشانه ها می توان به خونریزی کردن دندان به صورت مداوم و ترشحات خونی در دهان اشاره نمود همچنین پس از انجام ایمپلنت دندان، ممکن است که کمی احساس درد را در دهان و دندان خود حس نمایید. ورم کردن صورت نیز، یکی از علائمی می باشد که بعد از ایمپلنت دندان رخ می دهد. به وجود آمدن چنین علائمی در بدن شما، نشان دهنده این موضوع است که بدن شما دارد به ترمیم کردن خودش می پردازد. شما باید برای آن که این دوره نقاهت را به خوبی پشت سر بگذارید و به مشکل خاصی دچار نگردید، بهتر است که چند مورد را به خوبی رعایت نمایید.

از جمله این موارد می توان به این نکته اشاره نمود که به هیج عنوان، محلی را که جراحی شده است دستکاری نکنید. همچنین بهتر است که دندان های خود را در شب جراحی، با یک نوع مسواک نرم، مسواک بزنید. خوب است که بعد از گذشت بیست و چهار ساعت، در هر روز دندان های خود را دو تا سه بار در هر روز، شست و شو دهید. اگر شما در شرایطی قرار گرفتید که به یک کمپرس یخ نیاز پیدا کردید، حتما از آن استفاده نمایید. همچنین از کار های بسیار مهمی که شما باید پس از انجام ایمپلنت دندان خود، در روز اول انجام دهید، آن است که به خوبی استراحت نمایید. رعایت کردن این نکات و انجام دادن آنها، می تواند تاثیر بسیاری در حفظ و مراقبت ایمپلنت های دندان شما داشته باشد.
راه های نگهداری و مراقبت از ایمپلنت دندان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

تفاوت کامپوزیت و لمینت سرامیکی دندان

در این متن می خواهیم درباره تفاوت میان لمینت سرامیکی دندان و ونیر کامپوزیت، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. یکی از علم های بسیار پیشرفته در جهان امروز، علم دندانپزشکی است. امروزه به دلیل توسعه فراوان علم دندانپزشکی، عملیات های درمانی مختلفی اختراع شده که هر یک از آنها دارای فواید بسیاری می باشند و میزان زیادی از مشکلات دهان و دندان را درمان می کنند. امروزه مردم به دلیل آن که به زیبایی و سلامت دندان های خود اهمیت زیادی می دهند، توجه به این علم بسیار زیاد شده است. از جمله کار های درمانی مربوط به رشته دندانپزشکی، لمینت سرامیکی و ونیر کامپوزیت دندان می باشد. با ما همراه باشید تا در مورد تفاوت میان این دو عملیات، توضیحاتی را برای شما بیان نماییم.

لمینت سرامیکی دندان و ونیر کامپوزیت و کاربرد آنها

از لمینت سرامیکی دندان و ونیر کامپوزیت، به طور کلی برای سفید کردن دندان ها و برطرف کردن رنگ زرد و بد فرم بودن آنها استفاده می شود و سبب زیباتر شدن دندان های افراد می گردد. همچنین از این دو عملیات برای ایجاد طرح لبخند نیز استفاده می شود و قابلیت آن را دارد که افراد مختلف با توجه به رنگ انتخابی و دلخواه خود، که از رنگ یک دندان معمولی تا رنگ بسیار سفید وجود دارد، یکی را انتخاب نمایند و دندان های خود را به رنگ مورد نظرشان تبدیل نمایند. به طور معمول برای کسانی که می خواهند یک لبخند بسیار زیبا داشته باشند، بهتر است از هشت تا ده تا از دندان های جلوی خود را لمینت یا کامپوزیت کنند تا دندان هایی بسیار زیبا و سفید داشته باشند. انجام دادن هر یک از این کار ها بر روی دندان های شما، باعث می گردد که چهره و دندان های شما بسیار زیبا تر گردد و لبخندتان، به میزان زیادی دلپذیر تر و قشنگ تر شود. با وجود آن که کاربرد این دو عملیات تقریبا یکسان می باشند، اما دارای یک سری از تفاوت ها نیز هستند. در ادامه در مورد ویژگی ها و تفاوت های هر یک از آنها، برای شما توضیحاتی را بازگو می کنیم.

تفاوت کامپوزیت و لمینت سرامیکی دندان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

فروش آنلاین پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم یکی از محصولات فوق العاده کاربردی است که امروزه در صنعت به کار گرفته می شود. ما در این مطلب کمی بیشتر درباره فروش آنلاین پروفیل آلومینیوم صحبت خواهیم کرد و اطلاعاتی را درباره این موضوع در اختیار شما قرار می دهیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به خرید انواع پروفیل آلومینیوم، پروفیل نبشی، درز انبساط، نوار کنج و... هستید به شما توصیه می کنیم حتما ما را در این مطلب همراهی کنید.

پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم یک محصول بسیار کاربردی است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است و همین موضوع نیز باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به خرید آن باشند. این محصول بسیار کاربردی معمولا از آلیاژهای مختلف آلومینیوم تولید می شود و یکی از مهمترین ویژگی های آن این است که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی است و علاوه بر این کم بودن وزن این پروفیل ها نیز باعث می شود تا استفاده از آنها بسیار راحت باشد.

از جمله مهمترین دلایلی که باعث می شود تا به میزان زیادی از این پروفیل ها در صنعت استفاده شود این است که پروفیل آلومینیوم دارای جوش پذیری و همینطور برش پذیری بسیار بالایی است که همین موضوع کار کردن با این پروفیل ها را بسیار راحت تر می کند.

امروزه از این پروفیل ها در موارد مختلفی استفاده می شود که از جمله آنها می توان به مواردی همچون ساخت اسکلت انواع سازه ها، ستون ها و حصارها اشاره کرد. استفاده بسیار زیاد از این محصول باعث شده است که امروزه فروشگاه های زیادی اقدام به فروش آنلاین پروفیل آلومینیوم کنند.

فروش آنلاین پروفیل آلومینیوم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

شرایط اخذ شهروندی ترکیه از طریق ازدواج

یکی از روش های اخذ شهروندی ترکیه و اقامت در ترکیه، ازدواج با اتباع این کشور است که حتما تا به حال درباره آن شنیده اید. البته همانطور که می دانید اخذ شهروندی تمامی کشورها از مسیر ازدواج پیچیدگی های خود را دارد و باید مدارک متفاوتی ارائه شود تا صحت این رابطه بین زوجین تایید شود. اگر می خواهید درباره اخذ شهروندی ترکیه و مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج بیشتر بدانید، حتما در ادامه با ما همراه باشید.

نگاهی به شهروندی ترکیه با ازدواج

در ابتدا خوب است بدانید که شما بعد از ازدواج با اتباع ترکیه سندی دریافت می کنید که برخلاف سند ازدواج های ایرانی، اعتبار بین المللی دارد. اما علاوه بر این مهم شما در صورت ازدواج با اتباع دولت ترکیه می توانید برای شهروندی این کشور درخواست داده و با ارائه مدارک لازم از همه شرایط و امکانات دیگر شهروندان برخوردار شوید.

البته این مهم را هم توجه داشته باشید که بر اساس قوانین ایران، شما باید پیش از شروع پروسه عقد و ازدواج با اتباع ترکیه حتما از طریق کنسولگری های ایران گواهی تجرد را دریافت کنید و این گواهی را به تایید وزارت امور خارجه که در پایتخت یعنی شهر آنکارا واقع شده است، برسانید. به این ترتیب شما می توانید برای مراحل بعدی ازدواج به سرعت و به سهولت برنامه ریزی کنید.

شرایط اخذ شهروندی ترکیه از طریق ازدواج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

خدمات تعمیرات کانکس

اگر شما هم جز افرادی هستید که به هر دلیلی اقدام به خرید کانکس کرده اید حتما برای شما پیش آمده است که نیازمند خدمات تعمیرات کانکس باشید. گاهی اوقات ممکن است مشکلات مختلفی برای کانکس شما به وجود بیاید که برای برطرف کردن این مشکلات نیازمند خدمات تعمیرات کانکس باشید.

ما در این مطلب قصد داریم درباره تعمیرات انواع کانکس ها صحبت کنیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که نیازمند این خدمات هستید و یا این که یک کانکس خریداری کرده اید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید.

تعمیر مشکلات مربوط به بدنه خارجی

یکی از مهمترین مواردی که ممکن است باعث شود تا شما نیازمند خدمات مربوط به تعمیر کانکس شوید ایجاد مشکلات مختلف در بدنه خارجی کانکس ها است. گاهی اوقات این بدنه خارجی ممکن است دچار مشکلات مختلفی از جمله خوردگی و پوسیدگی شود که شما نیازمند این می شوید که آن را ترمیم کنید. در چنین شرایطی می توانید از گروه های خدماتی که تعمیرات کانکس را انجام می دهند کمک بگیرید و در نتیجه به راحت ترین روش ممکن این مشکلات را برطرف کنید.

عوامل مختلفی وجود دارند که ممکن است باعث آسیب رسیدن به بدنه خارجی کانکس ها شما شوند که از جمله این عوامل می توان به آسیب هایی که از طریق حمل و نقل و جا به جایی کانکس رخ می دهد، آسیب ها در اثر بارش باران و یا زنگ زدگی و ... اشاره کرد.

توجه داشته باشید که برای این تعمیرات حتما باید از یک گروه تخصصی کمک بگیرید چرا که برای این تعمیرات نیاز به فرد کارشناس می باشد. به همین منظور می توانید برای مشاوران و کارشناسان مامیس از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

خدمات تعمیرات کانکس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

کامپوزیت ونیر و انواع آن

وجود هرگونه مشکلات در دندان ها همچون شکستگی، ترک خوردن، فرسودگی و …، باعث می شود تا ظاهر دندان ها زشت شده و همین مسئله سبب می شود تا فرد اعتماد بنفس خود را به هنگام خندیدن و صحبت کردن از دست بدهد. اما با کامپوزیت ونیر، این مشکلات به راحتی حل شده و دندان ها مانند روز اول زیبا، سفید و یکدست می شوند.

کامپوزیت ونیر چیست؟

کامپوزیت ونیر نوعی از پوشش کامپوزیتی است که به رنگ دندان ساخته می شود و برای پوشاندن انواع مشکلات دندان همچون شکستگی، فرسودگی دندان، ترک خوردن دندان، نامرتب بودن دندان، فاصله میان دندان ها و تغییر رنگ را کاملا پوشش داده و دندان ها ظاهری زیبا و یکدست پیدا می کنند. ونیر به صورت یک لایه بر روی مینای دندان قرار می گیرد و به سرعت می تواند عیب های دندان را پوشش دهد. مقاومت این نوع کامپوزیت بسیار بالاست و به همین دلیل تا مدت ها نیازی به ترمیم ندارد. کامپوزیت ونیر، لبخندی درخشان، سفید و با دندان هایی مرتب را برای شما فراهم می نمایند.

کامپوزیت ونیر و انواع آن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

راهنما و آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی مزیت های زیادی برای مشتریان دارند به طوری که افراد بدون نیاز به صرف وقت در فروشگاه های شهر و در آخر پیدا نکردن کالای مناسب، می توانند به سایت های اینترنتی بروند و به راحتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. فروشگاه اینترنتی به خارج شدن از منزل احتیاجی ندارد و در بیشتر سایت ها قیمت ها کمتر از فروشگاه های سطح شهر هستند، به این دلایل است که مشتریان از این فروشگاه ها بسیار استقبال می کنند. اما راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی قوانین خاصی دارد که مدیر و صاحب فروشگاه باید آن قوانین را رعایت کند.

فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن های اختصاصی

امروزه برنامه های بسیاری هستند که می توانید از آنها برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید. بنابراین برای افزایش فروش اینترنتی خود می توانید یک اپلیکیشن یا برنامه اختصاصی برای خود طراحی کنید و آن را نشر دهید اما اگر خودتان توانایی ساخت برنامه را ندارید می توانید به یک برنامه نویس مراجعه کنید و کار را به او بسپارید . با استفاده از حساب گوگل می توان یک سایت معتبر طراحی کرد. استفاده از برنامه های جهانی کسب و کار نیز بهترین گزینه است یا اینکه از برنامه های مجازی برای معرفی اقلام فروشگاه خود استفاده کنید.

راهنما و آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

بهترین زمان خرید در استانبول

استانبول یکی از شهرهای زیبای دنیا است که دارای مراکز خرید بسیار لوکسی است و انواع لوازم برند و جذاب با قیمت هایی بسیار استثنایی در این مراکز به فروش می رسند. اما این سوال پیش می آید که بهترین زمان خرید از استانبول چه زمانی است و چه زمان می توان خریدی عالی و به صرفه داشت. در ادامه شما را با بهترین زمان خرید از استانبول بیشتر آشنا خواهیم نمود.

بهترین زمان خرید از استانبول

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که همه فصول سال برای خرید در استانبول، بسیار مناسب است و به نوعی بهترین زمان خرید از استانبول محسوب می شوند. در واقع، در همه فصول سال تخفیف هایی در بسیاری از مراکز خرید در استانبول دیده می شود که افراد می توانند از آن استفاده نمایند. بسیاری از برندها مانند همین کشور خودمان ایران، با فرارسیدن فصل جدید، جنس های فصول قبلی خود را با قیمتی کمتر حراج می کنند. همچنین برخی از برندها نیز برای برخی از روزهای خاص مانند ولنتاین، اعیاد مذهبی، سال نو و ...، تخفیفاتی را قائل می شوند.
 

بهترین زمان خرید در استانبول

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

هتل سورا حاجیا صوفیا

هتل سورا حاجیا صوفیا استانبول از مجهزترین مراکز اقامتی در ترکیه می باشد. از امکانات عرضه شده در هتل سورا حاجیا صوفیا تور استانبول می توان به اتاق ها و سوئیت های مجهز، امکانات ورزشی از قبیل زمین تنیس، باشگاه بدنسازی و زمین بازی کودکان اشاره کرد. رستوران، پارکینگ رایگان، مرکز خرید و سالن کنفرانس از دیگر امکانات این هتل می باشد. برای رزرو هتل سورا حاجیا صوفیا شهر استانبول می توان از طریق سایت اینترنتی اقدام کرد.

هتل سورا حاجیا صوفیا بهترین هتل استانبول

کشور ترکیه به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری متعدد و امکانات اقامتی مجهز و پیشرفته یکی از مقاصد گردشگری شناخته شده در دنیا محسوب می شود. از بین شهرهای پر گردشگر کشور ترکیه می توان از شهر استانبول نام برد. شهر استانبول ترکیه با داشتن مراکز گردشگری گوناگون از مسافران و گردشگران در هتل های مجهز و زیبای خود پذیرایی می کند. از میان هتل های زیبا و چهار ستاره استانبول می شود به هتل سورا حاجیا صوفیا اشاره کرد. این هتل که در کنار کلیسای حاجیا صوفیا و در منطقه سلطان احمد واقع شده حدود یک کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد. با توجه به موقعیت مناسب این هتل و در دسترس بودن امکانات مختلف گردشگران خارجی و داخلی علاقمند به اقامت در این هتل مجهز و زیبا هستند. از این رو خدمات متعدد و امکانات رفاهی مختلفی در این هتل در اختیار مسافران و گردشگران قرار می گیرد.

 

هتل سورا حاجیا صوفیا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari