طراحی سایت و سئو

۲۱ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

تاثیر ویدئو بر رتبه بندی سئو سایت

میلیون ها بار اصطلاح بهینه سازی موتور جستجو (با نام مستعار SEO) را شنیده اید. اما آیا می دانید اضافه کردن ویدیو به وب سایت شما می تواند تلاشهای سئو شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد و افراد بیشتری را به سمت وب سایت شما سوق دهد؟
ویدیو به سرعت به یکی از مهمترین شکل های بازاریابی محتوا تبدیل می شود و حضور آن می تواند تلاشهای بهینه سازی شما را به هم بزند.
قبل از اینکه دقیقاً تفکیک کنیم که چگونه ویدیو می تواند رتبه بندی ارگانیک صفحه شما را بهبود بخشد، بیایید کمی بیشتر در مورد آنچه در واقع SEO است صحبت کنیم.
بهینه سازی موتورهای جستجو همان کاری است که شما می توانید در صفحات نتایج موتور جستجو رشد خود را افزایش دهید. هرچه رتبه وب سایت شما بالاتر باشد ، بهتر است – به این معنی که افراد بیشتری هنگام جستجوی یک پرسشنامه مربوطه ، صفحه شما را مشاهده می کنند، روی وب سایت کلیک کرده، محتوای شما را می خوانند و از برند شما مطلع می شوند. این یک علم دقیق نیست، اما بهینه سازی محتوا و ساختار وب سایت شما در نهایت می تواند تبدیل بیشتری نسبت به سایر تلاش های دیجیتال مارکتینگ شما کند.
سئو یکی از بهترین راه ها برای دیده شدن مشاغل توسط مخاطبان هدف است. به یاد داشته باشید، وقتی افراد از موتورهای جستجو استفاده می کنند، آنها یک جستجوی هدفمند را انجام می دهند. آنها به طور جدی به دنبال آنچه شما ارائه می دهید هستند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که سایت شما اولین نفری است که کاربران می بینند، باید بخشی اساسی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باشد.
اگر این را می دانید، احتمالاً برای تقویت SEO خود اقداماتی انجام داده اید. شما ممکن است وبلاگ ها و مقاله های خاصی را بر اساس تحقیقات کلمه کلیدی ایجاد کرده باشید. شما ممکن است یک متخصص فنی SEO استخدام کرده باشید تا به صفحات خود کمک کند و به درستی خزنده کند. آنچه شما ممکن است نمی دانید این است که فیلم می تواند به روشی بسیار قدرتمند به رتبه بندی سئو شما کمک کند.

طراحی سایت-تاثیر ویدئو بر رتبه بندی سئو سایت

ویدئو و سئو

الگوریتم های Google به طور فزاینده در اولویت بندی وب سایتها با محتوای ویدیویی قرار دارند. این چیزی نیست که شما بخواهید آن را نادیده بگیرید ؛ ۹۳ درصد از تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شوند ، بنابراین می خواهید همه کارهایی را که می کنید انجام دهید برای نمایش در آن صفحه اول مهم. شما به خصوص می خواهید در سه نتیجه اول ظاهر شوید – در سه نقطه اول ۵۵ درصد از کل کلیک ها قرار می گیرند.
اما چگونه فیلم کمک می کند؟ کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید ، اما اضافه کردن فیلم به طور خاص به افزایش رتبه صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) شما از چند طریق کمک می کند:

  • -افزایش نرخ کلیک شما: فیلم در صفحه شما باعث افزایش ۱۵۷ درصدی ترافیک ارگانیک از SERP می شود.
  • -پایین آمدن نرخ گbounce rate سایت شما: مردم بیش از دو برابر بیشتر از صفحه را با فیلم بدون آن می گذرانند.
  • -ایجاد بک لینک با کیفیت: هرچه کیفیت محتوای شما بالاتر باشد ، احتمال برگشت بک لینک نیز بیشتر است.
  • -ویدیو جادویی است ، اما وقتی شما SEO خوب و محتوای ارزشمندی را ترکیب می کنید ، این زمانی است که جادوی واقعی اتفاق می افتد.

ویدیو باعث افزایش رتبه بندی می شود و این باعث می شود افراد بیشتری سایت شما را ببینند، این بدان معناست که تعداد بیشتری از افراد روی پیوند شما کلیک می کنند، اما اگر محتوای صفحه شما زیاد نباشد، در سایت شما توقف نمی کنند. میزبانی یک فیلم با کیفیت پایین و بدون هیچ زمینه ای باعث می شود رتبه شما رو به زوال باشد. در ابتدا، تعداد بیشتری از افراد ممکن است سایت شما را در SERP مشاهده کنند، اما اگر صفحه شما قصد آنها را برآورده نکند، آنها به سرعت از صفحه شما خارج می شوند.
چگونه ویدئویی با کیفیت بالا ایجاد کنیم که SEO شما را تقویت کند
بنابراین می دانید که ویدیو، SEO شما را بهبود می بخشد، اما شروع کار آسان نیست. برای پیگیری و تحلیل نتایج خود به یک استراتژی سئو، فیلم خوب، برنامه ای برای اجرا و زمان زیادی نیاز دارید.

طراحی سایت-تاثیر ویدئو بر رتبه بندی سئو سایت

۱- از فیلم ها در وب سایت خود استفاده کنید.

ایجاد فیلم کافی نیست – شما باید واقعاً فیلم های خود را در همه جا حس کنید در وب سایت خود منتشر کنید. مجدداً، این به گوگل و سایر موتورهای جستجو اصلی می گوید که صفحه شما کیفیت بالایی دارد و باعث می شود کاربران نه تنها در صفحاتی که روی آنها قرار می گیرند، بلکه در سایر صفحات مربوطه نیز مدت طولانی تر در سایت شما قرار خواهند گرفت.

۲- محتوا و نوشته ای برای ویدیوی خود ارائه دهید.

انتشار ویدیوی شما در یک صفحه خالی غیر از این کار زیادی انجام نمی دهد. حتماً فیلم خود را در جایی که منطقی است تعبیه کنید و آن را با سایر مطالب نوشتاری و تصویری مربوطه احاطه کنید. شما حتی ممکن است یک متن از ویدیوی خود را برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی بیشتر و تبدیل هر گرافیک بصری استفاده شده به jpg قابل بارگیری درج کنید.

۳- مطمئن شوید که فیلم شما آموزش می دهد.

اگر مشتری بالقوه شما در مورد برند، خدمات، محصولات یا صنعت شما سؤال دارد، پاسخ دادن به این سؤالات در هنگام تصمیم گیری برای خرید، آنها را آموزش داده و توانمند خواهد کرد. اگر پیوسته به سؤالات آنها پاسخ دهید، به دلیل ارزشی که ارائه می دهید، به یک مقام تبدیل می شوید و اعتبار می گیرید. موتورهای جستجو این را می بینند و حتی بیشتر می توانند صفحات شما را تقویت کنند.

۴- سازگار باشید.

به طور مداوم کار کنید تا ارزش و کار را در رده بندی نه تنها برای یک کلمه کلیدی ، بلکه تعداد زیادی کلید واژه مرتبط با اهداف جستجوی مشتریانتان فراهم کنید.

۵- جزئیات فنی را فراموش نکنید.

آپلود ویدیوی شما در سایتی مانند YouTube یا Vimeo تازه شروع است. فراموش نکنید که اطلاعات صحیح را در باطن وارد کنید تا خزندگان موتور جستجو بدانند چگونه ویدیوی خود را طبقه بندی و اولویت بندی کنند.

طراحی سایت-تاثیر ویدئو بر رتبه بندی سئو سایت

YouTube از اطلاعات مختلفی برای ایجاد رتبه بندی شما استفاده می کند:

  • -اطلاعات برچسب عنوان
  • -حفظ مخاطب
  • -کلمات کلیدی در برچسب توضیحات
  • -برچسب ها
  • -طول فیلم
  • -تعداد مشترکین پس از تماشای
  • -نظرات

هرکدام از اینها مربوط به شما نیست (برای مثال ، مانند نظرات و مشترکین) ، بلکه روی افرادی که می توانید کنترل کنید کار کنید تا بدانید که شما در راه قدرت خود برای کمک به رتبه بندی ویدیوهای خود ، همه کارهایی را انجام داده اید.
با این حال ، اولین چیزی که باید بدانید این است که گوگل به احتمال زیاد ویدئوهای میزبانی شده در YouTube را رتبه بندی می کند. اگر می خواهید فیلم های شما در جستجوی Google رتبه بندی کنند ، میزبانی از آنها در YouTube بهترین شرط بندی شماست.
YouTube به خودی خود یک موتور جستجوگر بسیار بزرگ است. شما می توانید از طریق افرادی که در YouTube جستجوهایی انجام می دهند ، ترافیک قابل توجهی را به دست آورید و در حالی که این ترافیک به ویدیو می رود و نه به سایت شما ، این همچنان فرصت های قدرتمندی برای برندسازی را ارائه می دهد.
با این حال ، گوگل و یوتیوب فیلم ها را متفاوت ارزیابی می کنند. YouTube از داده های متا (عنوان، توضیحات، دسته ها) که برای فیلم وارد می کنید استفاده می کند تا ارتباط را تعیین کند و سپس از معیارهای مربوط به زمان برای تعیین رتبه استفاده می کند.
به طور خاص، YouTube کل زمان صرف شده در YouTube را بررسی می کند. فرقی نمی کند تمام ویدیوی تماشا شده از حساب شما باشد یا خیر. اگر کسی با فیلم شما شروع کرده و به تماشای فیلم از کانال های دیگر ادامه می دهد ، این همچنان به نفع شما است.

طراحی سایت-تاثیر ویدئو بر رتبه بندی سئو سایت
Google از الگوریتم های بسیار سنتی تری برای رتبه بندی فیلم ها استفاده می کند. داده های متا وارد شده در اینجا هنوز اهمیت دارند ، اما به خود ویدیو نیز پیوند دارند. برای رتبه خوب در هر دو موتور جستجو ، شما باید:
  • -ویدیوهای قانع کننده ای را ایجاد کنید که افراد بخواهند آنها را تماشا کنند.
  • -فیلم هایی بسازید که منجر به افرادی شود که می خواهند ویدئو بیشتری داشته باشند.
  • -لیست های پخشی که مردم می خواهند از آنها استفاده کنند برای هدایت مشاهده آنها استفاده کنید.
  • -فیلم را در سایت خود قرار دهید.
  • -از افراد بخواهید که ویدیوهای شما را جاسازی کنند تا زمان بیشتری را برای آنها مشاهده کنید.
  • -برای هدایت زمان بیشتر به ویدیوی خود ، کمپین های پرداخت شده را در نظر بگیرید.
  • -ارتقاء این ویدئو از طریق کانال های متعدد برای زمان مشاهده، و به طور بالقوه جذب لینک به فیلم ها.

و البته در مورد نحوه اجرای داده های متا برای فیلم هایی که ایجاد می کنید بسیار متفکر باشید.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

۱۰ ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال ۲۰۱۹

سرعت می تواند وب سایت شما را رو به بهبود و یا افول نزدیک کند. به همین دلیل توسعه دهندگان وب ، بازاریابان و بخش های فناوری اطلاعات به طور یکسان به ابزار تست سرعت وب سایت توجه می کنند. بهبود سرعت بارگیری صفحه وب شما می تواند تأثیر چشمگیری در موفقیت کلی سایت شما داشته باشد.
سرعت صفحه تقریباً در هر عرصه ، از تجربه کاربر گرفته تا بهینه سازی موتور جستجو ، عملکرد شما را تحت تأثیر قرار می دهد. در حقیقت ، اکثر کاربران وب سایت فقط حدود چهار ثانیه منتظر می شوند تا صفحه قبل از بارگیری به چیز دیگری بارگیری شود.
و هیچ تردیدی وجود ندارد که در این صورت وب سایت عملکرد بهتری خواهد داشت. اما دانستن از کجا شروع میشود و می تواند دشوار باشد.
نشستن کنار رایانه با یک کرنومتر به دلیل بارگیری وب سایت شما راهی عالی برای تعیین سرعت کافی وب سایت شما نیست. به همین دلیل است که بیشتر توسعه دهندگان و بازاریابان از طیف گسترده ای از ابزارهای تست سرعت وب سایت رایگان استفاده می کنند.
این ابزارها همیشه در حال تغییر هستند و همیشه به روز می شوند. بنابراین ۱۰ ابزار برتر تست سرعت وب سایت رایگان در سال ۲۰۱۹ وجود دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

انواع تست سرعت سایت

۱- GTmetrix

از جمله ابزارهای برتر تست سرعت وب سایت برتر ۲۰۱۹، GTmetrix است. این تستر فوق العاده راحت است. شما فقط URL خود را وارد کرده و به “Analyze” ضربه زده اید.
نقاط قوت GTmetrix عبارتند از:
دارای رابط کلی بسیار آسان برای استفاده است. دارای طراحی UX آسان برای حرکت و اعتماد است.
تعداد صفحات سرعت صفحه با متن به شما داده می شود (برای مثال زمان کاملاً بارگذاری شده شما با میانگین اینترنت در کل ۶٫۷ ثانیه مقایسه می شود). بعضی اوقات خوب است بدانید که چگونه با بقیه اینترنت کار می کنید!
نمرات بر اساس نوع زیر تفکیک می شوند، به این معنی که اگر با توسعه وب بیش از حد آشنا نیستید، هنوز می توانید تعیین کنید که آیا موضوعات در اصل از CSS ، Javascript (به حداقل رساندن پرونده های CSS و جاوا اسکریپت خود در اینجا یاد می گیرید) یا محیط سرور شما می آیند. مثال.
GTMetrix یک ارتقاء سطح حرفه ای را ارائه می دهد که دسترسی به تنظیمات صفحه، نظارت و هشدارها را از دیگر مزایای آن می دهد. اما خود تست رایگان است و می توانید داده ها را به راحتی بارگیری کنید. GTmetrix همچنین بسیار کاربر پسند است و آن را به یکی از بهترین ابزارهای سرعت صفحه سال ۲۰۱۹ تبدیل کرده است.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۲- WebPageTest

WebPageTest یکی از قابل اطمینان ترین ابزار تست سرعت وب سایت است که امروزه در دسترس کاربران است.
نقاط قوت اصلی WebPageTest عبارتند از:
کاربران می توانند تنظیمات سفارشی را برای هر اجرای WebPageTest که آغاز می کنند ایجاد کنند.
با همه این گزینه ها، WebPageTest می تواند پیکربندی شود تا از طیف گسترده ای از مکان های مختلف و گزینه های مختلف مرورگر وب استفاده کند. ممکن است وب سایت شما در Google Chrome کند باشد اما سریع در Firefox روشن شود و اگر اینگونه باشد، WebPageTest به شما اطلاع می دهد.
کاربران همچنین می توانند WebPageTest را برای انجام چندین کار سفارش دهند. این می تواند به شما اطمینان دهد که آیا سرعت صفحه وب سایت شما به طور مداوم کار می کند یا خیر.
WebPageTest هم منبع باز و هم رایگان است. اگر می دانید چه کاری انجام می دهید، WebPageTest می تواند اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار دهد تا در نظر بگیرید.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۳- Google PageSpeed Insights

در مقایسه با موارد دیگر در این لیست، Google PageSpeed Insights قرار نیست داده یا پیشنهادات زیادی در مورد چگونگی رفع مشکلات ارائه دهد. در واقع، این یک ابزار تست سرعت صفحه واقعی نیست. اما دلایلی وجود دارد که هنوز هم می توانید این ابزار ساخت Google را بررسی کنید:
نتایج Google ممکن است مهمتر از نتایج سایر ابزارها باشد. دلیل این امر است که در واقع Google می تواند رتبه جستجو را در جایی که شما سعی در جذب آن دارید ایجاد کنید اگر یک ابزار Google با عملکرد وب سایت شما مشکلی را پیدا می کند، ایده خوبی است که این داده ها را جدی بگیرید.
این ابزار همچنین بسیار کاربردی است. فقط آدرس وب خود را وارد کنید و چند ثانیه صبر کنید تا نتایج آن را از نسخه های موبایل و دسکتاپ وب سایت خود مشاهده خواهید کرد. همه نتایج به زیبایی کد شده است، بنابراین شما می خواهید بلافاصله بدانید که آیا وب سایت شما عملکرد خوبی دارد یا خیر.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019
 

۴- Pingdom

در اکثر موارد ، Pingdom ترکیب خوبی از گزینه ها و سادگی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به همین ترتیب، Pingdom مزایای زیر را ارائه می دهد:
در ساختار فعلی، Pingdom به کاربران اجازه می دهد سرعت صفحه وب خود را از هر چهار مکان مختلف تست کنند. به طور کلی، شما می خواهید مکان آزمایش را نزدیک به پایگاه کاربر جغرافیایی وب سایت خود انتخاب کنید.
خواندن نتایج با تفسیر بینش عملکردی که شامل یک لیست خاص از موضوعات برای حل هستند، بسیار قابل خواندن است.
Pingdom یک تستر سرعت فریبنده وب سایت است. رابط کاربری آن ساده و آسان برای استفاده است. داده های تولید شده به خوبی ساماندهی شده اند و به راحتی می توان آنها را به جزئیات عمیق فرو برد. Pingdom ابزاری عالی برای تهیه گزارش روبرو با مشتری است و در عین حال اطلاعات مربوط به توسعه دهنده شما را نیز به اندازه کافی برای رفع مشکلات می دهد.

 

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۵- DareBoost

در نگاه اول، تستگر سرعت صفحه وب Dareboost مانند سایر موارد به نظر می رسد. از بعضی جهات، این خوب و آسان است که آدرس وب خود را وارد کنید و یک مکان آزمایشی را انتخاب کنید و آزمون خود را شروع کنید.
اما Dareboost نیز کمی فریبنده است. اگر قبلاً از این سرویس استفاده کرده اید، برای ادامه استفاده از آن، باید یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید. معمولاً ارزشش را دارد؛ اما اگر به Dareboost برگردید و مجبور شوید یک نام کاربری ایجاد کنید، شوکه نخواهید شد. Dareboost قطعاً برخی از ویژگیهای جالب را ارائه می دهد:
تفکیک بزرگ داده ها به بازنمایی های بصری. هنگامی که شما می دانید که تمام داده ها به چه معنی است (Dareboost توضیحاتی سخاوتمندانه و آسان برای خواندن فراهم می کند) ، می توانید پیشرفت خود را ببینید.
Dareboost همچنین دارای ویژگی تجزیه ویدیوی فرآیند بارگیری شما است. این ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد ، اما بسیار مفید است که در واقع آنچه کاربر شما به عنوان بارهای صفحه وب شما را مشاهده می کند بسیار مفید باشد. حتی می توانید ویدیو را کند کنید تا در واقع سفارش بار (یا سفارش ارائه) را مشاهده کنید.
Dareboost به طور قطع ویژگی های جالبی را در جدول به ارمغان می آورد و تجسم داده های آنها راهی عالی برای تفسیر نتایج شماست. ثبت نام در یک حساب کاربری رایگان ممکن است برخی از افراد را از بین ببرد ، اما استدلال با ارزش سرویس دشوار است.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۶- Website Speed Test

وب سایت های مدرن از نظر تصویر بسیار سنگین هستند. و با وجود تعداد زیادی از افراد که از نمایشگرهای با کیفیت بالا و صفحه نمایش شبکیه چشم استفاده می کنند ، دور شدن از تصاویر با وضوح پایین واقعاً دشوار است. به همین دلیل فشرده سازی تصویر همه گیر شده است. و برای تست آن تصاویر، ابزار Website Speed Test، طراحی شده توسط Cloudinar ، توصیه می شود. این ابزار:
داده هایی در مورد بارگیری تعداد صفحات وب شما با موفقیت – و چقدر داده های کلی مورد نیاز آنها را فراهم می کند.
پیشنهاداتی در مورد راههای فشرده سازی بیشتر تصاویر شما بدون اینکه کیفیت تصویر را فاقد آن کند.
ابزار تجزیه و تحلیل تصویر تست سرعت وب سایت یکی از تنها ابزارهایی است که می تواند کاملاً روی تصاویر متمرکز شود. با استفاده از وب بصری بیشتر در آینده ، این تستر ابزاری اساسی برای داشتن کیت است.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۷- SEO Site Checkup

قبلاً ذکر شد که سرعت این صفحه یک عامل فوق العاده مهم در نحوه رتبه بندی وب سایت شما در Google است. SEO Site Checkup ابزاری عالی است که به شما این امکان را می دهد سرعت صفحه را همزمان با جستجو در سایر فاکتورهای بهینه سازی موتور جستجو ، جستجو کنید.
SEO Site Checkup با نگاهی به عواملی که می تواند بر عملکرد و همچنین تجربه کاربر و رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارد، رویکرد کاملی را برای سلامت وب سایت شما انجام می دهد.
گزارش SEO Site Checkup برای خواندن آسان است و مهمتر از همه، برای انجام نیز راهکارهای آسان ارائه شده است. این ابزار شما را به سمت رفع مواردی که احتمالاً از دست داده اید آسان می کند.
این رویکرد جامع به شما کمک می کند تا ببینید که سرعت صفحه شما در عملکرد کلی یک وب سایت چه از نظر کاربران و چه با الگوریتم های موتور جستجو چقدر مهم است.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۸- Site 24 x 7

اغلب ، سرعت صفحه شما بسیار بیشتر از HTML ، Javascript و CSS است که شما در جلوی آن پیاده سازی کرده اید. در بسیاری موارد ، محیط سرور یا میزبان شما می تواند تأثیر مستقیمی بر سرعت صفحه شما داشته باشد. ابزار تجزیه و تحلیل Site 24 x 7 وب سایت به طور خاص طراحی شده است:
عملکرد محیط سرور را با توجه به سرعت صفحه وب ارزیابی کنید.
با ابزارهای مختلف دیگر سیستم مدیریت ادغام شوید.
سایت تحلیلگر Site 24 x 7 به اندازه بسیاری از ابزارهای دیگر موجود در این لیست کاملاً قوی نیست. اما یکپارچه سازی داخلی با دیگر سرورهای سیستم می تواند علاوه بر این از یک رویکرد جامع و دامنه ای برای آزمایش سرعت صفحه ، آن را به خوبی تبدیل کند.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۹- Dotcom-Tools.com

Dotcom-tools.com یک ابزار تست سرعت صفحه فوق العاده قوی و کامل ارائه می دهد. اکثر ابزارهای تست سرعت صفحه فقط از یک مکان در یک زمان آزمایش می کنند. اما تست سرعت وب سایت از Dotcom-tools.com سرعت صفحه را از ۲۴ مکان بررسی می کند.
دانستن اینکه در واقع بیشتر کاربران شما از کجا آمده اند می تواند به شما کمک کند اطلاعات ارائه شده توسط تست سرعت وب سایت را در متن متناسب کنید. برای مثال ، ارجاع متقابل این داده ها با داده های Google Analytics را در نظر بگیرید.
ابزار تست سرعت وب سایت Dotcol-tools.com یک انتخاب عالی است اگر شما در درجه اول نگران تجزیه و تحلیل چگونگی تجربه کاربران مختلف در مناطق مختلف جغرافیایی وب سایت خود باشید.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

۱۰- UpTrends

وب سایت Uptrends مطمئناً در بخش طراحی کم نیست. اگر می خواهید یک ابزار تست سرعت باشید که هنگام عکس گرفتن و ارسال به مشتری ، زیبا به نظر برسد ، UpTrends قطعاً گزینه خوبی است. این ابزار آزمایش صفحه وب:
یک نمودار زیبا و عمیق فراهم می کند که می تواند آکاردئونی برای ارائه اطلاعات بیشتر باز کند.
مقدار قابل توجهی از داده های گروه دامنه را تولید می کند ، بنابراین می توانید ببینید چه حوزه های دیگری را می توان به صفحه وب خود ارجاع داد.
استفاده از آن آسان است و چند ده مکان در سراسر جهان را برای آزمایش از آنها ارائه می دهد.

طراحی سایت-10 ابزار برتر تست سرعت وب سایت برتر سال 2019

نتیجه:

هر یک از این ۱۰ ابزار برتر تست سرعت وب سایت رایگان در سال ۲۰۱۹ می تواند به شما در شروع کار در مسیر بهبود عملکرد کمک کند. همانطور که هر یک را امتحان می کنید ، ممکن است شما و تیم توسعه خود اولویت های خاصی را برای یک مجموعه ویژگی خاص یا شیوه گزارش ایجاد کنید.
به طور کلی ، توصیه می کنم GTmetrix را بررسی کنید. این ابزار آزمایشی مورد علاقه است و در هنگام ایجاد یک حساب کاربری، پشته ای از ویژگی ها و حتی موارد دیگر را ارائه می دهد.
ابزارهای موجود در این لیست می توانند به شما کمک کنند تا راه خود را بدست آورید ، موفقیت خود را پیگیری کنید و ارزش خود را اثبات کنید. و آنها می توانند همه این کارها را به صورت رایگان انجام دهند. بهترین راه برای ارج نهادن به این نوع معامله ، صرفاً آزمایش وب سایت شماست.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

Google Dance چیست و چگونه می توان بر این مسئله غلبه کرد؟

اگر کارشناس سئو هستید ، ممکن است قبلاً مسئله ای را تجربه کرده باشید که می تواند شما را شوکه کند – Google Dance. بنابراین Google Dance چیست؟ چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد و چگونه می توان بر این مسئله ناامیدکننده غلبه کرد؟ این مقاله به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد.

Google Dance چیست؟

Google Dance پدیده ای است که کلمات کلیدی SEO شما در Google جا به جا می شود. این بدان معنی است که کلمات کلیدی شما در مقایسه با حالت معمولی رتبه بالاتر یا پایین دارند. دیروز کلمه کلیدی شما در رتبه های اول ۱- ۲-۳ قرار دارد ، اما امروز می توان آن را بدون هیچ اثری از صدر ۱۰۰ رها کرد. برعکس ، برخی وب سایت ها هرگز در صدر ۱۰۰ رتبه نبوده اند ، تنها پس از ۱ روز آنها به سرعت در رتبه ۵ قرار می گیرد. بنابراین، وقتی پدیده Google Dance اتفاق می افتد ، برخی سایت ها بسیار هیجان زده می شوند و برخی دیگر ناامید می شوند.
به عبارت دیگر ، Google Dance زمان آن است که گوگل بتواند الگوریتم جدیدی را ایجاد کند یا الگوریتم قدیمی موتور جستجو را در مدت زمانی کوتاه به روز کند ، معمولاً ۱ هفته طول می کشد و به حالت عادی باز خواهد گشت.

طراحی سایت-Google Dance چیست و چگونه می توان بر این مسئله غلبه کرد؟

چرا وب سایت شما هنگام وقوع Google Dance ، رتبه بندی را تغییر می دهد؟

برای رتبه بندی کلمات کلیدی ، گوگل بیش از ۳۰۰ معیار دارد و امروزه ، هر کلمه کلیدی دارای هزاران وب سایت است که با یکدیگر رقابت می کنند. برای هر معیار ، Google با وب سایت اداره می کند. هنگامی که یک وب سایت با معیار A مطابقت دارد ، توسط گوگل به شما امتیاز داده می شود و رتبه را افزایش می دهد. این بدان معناست که وب سایت های دیگری افت خواهند کرد. این فرمول یک به یک تا بیش از ۳۰۰ معیار با چنین تعداد زیادی وب سایت اعمال می شود. بنابراین ، تغییر رتبه وب سایت ها در هنگام تجربه پدیده Google Dance ، اجتناب از آن دشوار است.

دلیل تجربه Google Dance برای وب سایت شما

مهم نیست که حوزه وب سایت شما چیست ، می تواند Google Dance را ملاقات کند. با این حال ، وب سایت با ویژگی های زیر اغلب می تواند بیشترین تأثیر را از Google Dance داشته باشد:
وب سایت هایی که SEO را انجام می دهند بدون رویه ای مناسب برای معیارهای Google مانند ساخت سریع لینک ها ، کپی کردن مطالب از وب سایت های دیگر یا پیوندهای اسپم سازی
وب سایت هایی که به تازگی تاسیس شده اند
وب سایت های دارای کلمات کلیدی که به تازگی Seo انجام شده است. موقعیت برتر هنوز پایدار نیست
به روزرسانی در رتبه بندی میلیون ها وب سایت در همان زمان کار سختی است. بنابراین ، رقص کاملاً یک پدیده طبیعی است.

طراحی سایت-Google Dance چیست و چگونه می توان بر این مسئله غلبه کرد؟

کدام وب سایت از Google Dance محافظت می شود؟

وب سایتهایی که از Google Dance محافظت می شوند ، اغلب مواردی هستند که در صفحه Seo انجام می شوند و با پیوندهایی با کیفیت همراه هستند.
در مرحله اول ، آنها وب سایتهایی هستند که غالباً بر روی توسعه و بهینه سازی مطالب به صورت جامع تمرکز می کنند و این محتویات به جای استفاده از ترفندهایی برای انجام کلمات کلیدی سئو ، از مزایایی برای کاربران اطمینان حاصل می کنند.
ثانیاً ، لینک های داخلی و خارجی به صورت دقیق و منظم و مناسب برای مقالات آن وب سایت ساخته می شوند.
علاوه بر این ، این وب سایت ها معمولاً در مدت زمان طولانی دارای سیستم های بک لینک با کیفیت بالا و پایدار هستند.

وقتی رتبه وب سایت شما کاهش می یابد ، چه کاری می توانید انجام دهید؟

پدیده Google Dance اغلب با Google Sandbox اشتباه گرفته می شود. بنابراین ، شما باید دلیل افت وب سایت خود را از رتبه بندی بالا تعریف کنید تا یک راه حل مناسب داشته باشد.
ساده ترین راه مشاهده رقیبان و ناهنجاری های موتور جستجو است. اگر وب سایت شما رتبه بندی را کاهش می دهد ، باید وب سایت خود را بررسی کنید که آیا محتوای آن را کپی می کند یا پیوندها را کپی می کند یا نه. مطمئناً در صورت سرقت ادبی توسط Google مجازات خواهید شد.
از طرف دیگر ، اگر اختلالات رتبه بندی بصورت انبوه رخ دهد ، وب سایت ها به طور ناگهانی رتبه های برتر را رها می کنند ، بدین معنی است که شما Google Dance را تجربه می کنید. اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که بررسی کنید که طی ۱ هفته اخیر با وب سایت خود چه کرده اید. اگر موارد غیر منطقی وجود دارد ، با بخش های صفحه و Off که در هفته گذشته انجام داده اید ، دوباره بررسی کنید و دوباره به حالت اولیه برگردید.
در این لحظه ، شما باید Google Webmaster Tools را بررسی کنید تا مطمئن شوید که Google هرگونه ایمیل خطایی را ارسال کرده و Google Analytics را مجدداً بررسی کنید تا شاخص هایی مانند نرخ جستن ، زمان کاربران در سایت ، نمای صفحه مشاهده شود.
پس از بررسی Google Webmaster Tools and Analytics ، باید تراکم کلمه کلیدی را در صفحه بررسی کنید. سعی کنید در صورت امکان تراکم کلمات کلیدی خود را در ۵ تا ۷٪ یا پایین تر بهینه کنید ، زیرا گاهی اوقات بهینه سازی کلمه کلیدی بیش از حد می تواند وب سایت شما را در رتبه بندی قرار دهد.
پس از بهینه سازی ، باید لینک های داخلی را بهینه کرده و مطالب جدید دیگری را اضافه کنید که برای بینندگان مفید است. علاوه بر این ، شما باید مقالات خوبی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا بازدید کنندگان به وب سایت خود جذب شوند. سیگنال های شبکه های اجتماعی مانند Likes ، سهام و تعداد زیادی بازدید کننده باعث می شود وب سایت شما با اعتبار بیشتری پیدا کند.

طراحی سایت-Google Dance چیست و چگونه می توان بر این مسئله غلبه کرد؟
شما باید منبع بک لینک را که به وب سایت خود نشان می دهد ، بررسی کنید. به عنوان مثال ، منبع بک لینک از انجمن ها اغلب ناپایدار است (زیرا پست ها حذف می شوند ؛ انجمن ها پیوندها را تغییر می دهند یا پیوندها را حذف می کنند). این معمولاً با ایجاد یک فعالیت غیرطبیعی انجام می شود که باعث می شود کلمات کلیدی Google Dance را متحمل شود.

اگر می خواهید در جایگاه مشخص پایدار بمانید ، پس از آن امتیازهایی که می گیرید لازم است حداکثر تجربه کاربران را بهبود بخشید.
به خاطر داشته باشید که: وب سایت ها برای خدمت رسانی به کاربران ایجاد شده اند ، اما نه برای Google. در نتیجه هرچه بیشتر وقت کاربران در سایت سپری شود ، بیشتر می توانید از Google Dance جلوگیری کنید.

در هنگام انجام SEP Gplus بررسی کنید که آیا به چیزی نقض کرده اید:

-پیوندهای اسپم در دیوارها ، روی گروههای Gplus
-پیوندهای روی دیوار را بیش از حد کپی کنید
-قطعه محتوای پیوند خیلی کوتاه است
-به طور هم زمان تعداد زیادی از دوستان را اضافه کنید و از مقررات معمول جامعه پیروی نکنید
-از اکانت های زیادی در همان IP استفاده کنید
در اینجا روش هایی برای غلبه بر وقتی خط مشی Gplus را نقض کرده اید و یا برای ارسال لینک در Gplus قفل شده اید ، آمده است:
هنگامی که شما برای ارسال لینک قفل نشده اید ، باید تصاویر و متن ها را ارسال کنید تا منتظر بمانید تا Gplus به روز شود و در نظر بگیرد.
پیوندهایی را که قبلاً ارسال کرده اید ارسال نکنید ، از دوستان بخواهید لینک های مهم را به اشتراک بگذارند
چند بار پیوند را در همان آدرس IP ارسال نکنید.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

استراتژی CRO و SEO

به دلیل افزایش تعداد کاربران اینترنت، مشاغل دارای حضور آنلاین قدرتمند و اجباری شده اند. در حقیقت، بیش از ۴ میلیارد کاربر اینترنت در جهان وجود دارد. و این کاربران انواع مختلفی از اطلاعات بزرگ یا کوچک را در اینترنت جستجو می کنند.
بازاریابان دیجیتال و صاحبان وب سایت باید سخت کار کنند تا بتوانند ترافیک را به وب سایتهای خود هدایت کنند. به عبارت دیگر، آنها تلاش می کنند که وب سایت های خود را در صدر صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) قرار دهند تا توسط این کاربران اینترنت کشف شوند.
روش ارگانیک برای دستیابی به رتبه بندی موتورهای جستجو، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) گفته می شود. به طور معمول، بهینه سازی وب سایت شما برای کلمات کلیدی مناسب، اطمینان حاصل می کند که در بالای SERP برای نمایش داده های جستجوی مربوطه ظاهر می شود.
با این حال، افزایش تعداد بازدید کنندگان وب سایت همیشه تضمین کننده افزایش درآمد یا سود نیست. به محض ورود یک بازدید کننده به وب سایت شما، به تعدادی تاکتیک دیگر نیز نیاز خواهید داشت تا آنها را مجبور به انجام اقدامات مورد نظر در یک صفحه وب خاص کند.
تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به مشتریان در زندگی واقعی به تجربه کاربر، محتوا و سایر عوامل در وب سایت شما بستگی دارد. این امر مستلزم مجموعه راهبردهای مختلفی به عنوان بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) است.
بازاریابان اغلب با معضل انتخاب میان CRO و SEO روبرو هستند. آنها بین بهینه سازی وب سایت برای افزایش ترافیک ارگانیک یا افزایش تبدیل ها مردد شده اند. مقایسه بین CRO و سئو بسیاری از مناطق با هم همپوشانی را نشان می دهد. قبل از اینکه بیشتر در مورد اینکه چه کسی در نبرد CRO و SEO سؤال می کند، بحث کنیم، بگذارید به طور مفصل به مفهوم هر یک نگاهی بیندازیم.

طراحی سایت-استراتژی CRO و SEO

SEO: افزایش ترافیک ارگانیک

SEO به مجموعه ای از استراتژی ها اشاره دارد که بر ترافیک ارگانیک بیشتر از موتورهای جستجو به وب سایت شما تمرکز دارد. این یک فرایند طولانی مدت است که می تواند در ایجاد وب سایت شما (و نام تجاری شما) به عنوان یک مقام در موضوعات خاص مفید باشد.
هنگامی که به درستی اجرا شود، SEO باعث آگاهی از برند می شود، اعتبار را تقویت می کند و وفاداری مشتری را بالا می برد. با این حال، تاکتیک های SEO معمولاً مدتی قبل از شروع نتایج به نمایش در می آیند.
SEO شامل تکنیک های مختلفی از جمله کلمات کلیدی تحقیق، برچسب گذاری متا، ایجاد محتوا و ایجاد لینک است. کلمات کلیدی و محتوای با کیفیت بالا پایه و اساس سئو را تشکیل می دهند.
اولین کار، شناسایی کلمات کلیدی مرتبط و محبوب است که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید. پس از انتخاب چند کلمه کلیدی، برای تأیید اعتبار کلمات کلیدی خود، یک تحلیل کامل انجام دهید. اگر یک کلمه کلیدی شما را ملزم به رقابت با وب سایتهای دارای قدرت بالا می کند، ممکن است این یک افزودنی ایده آل برای استراتژی SEO شما نباشد.
مرحله بعدی بهینه سازی محتوای وب سایت شما با ترکیب کلمات کلیدی انتخاب شده است. محتوا باید منحصر به فرد، بدون خطا و معنی دار باشد.
مهم است که از عدم سوءاستفاده مانند پر کردن کلید واژه و تکثیر محتوا خودداری کنید. چنین عملی می تواند وب سایت شما را به طور کلی از موتورهای جستجو جریمه و ممنوع کند.
جدای از محتوا، موتورهای جستجو ضمن تعیین نتایج هر جستجو، چندین عامل دیگر را نیز در نظر می گیرند.
یکی از این عوامل مهم، مشخصات لینک ورودی وب سایت شما است. مقدار بالایی از بک لینکهای واقعی نشان می دهد که مطالب شما توسط خوانندگان مورد ارزیابی و قدردانی قرار می گیرد. می توانید از رسانه های اجتماعی، وبلاگ نویسی و بازاریابی تأثیرگذار برای کسب لینک های معتبر استفاده کنید.
طراحی کلی و سرعت وب سایت شما همچنین می تواند بر رتبه موتور جستجوگر شما تأثیر بگذارد. سرعت صفحه کند باعث افزایش سرعت bounce rate و زمان dwell پایین می شود. این معیارها نشان می دهد که وب سایت شما قادر به نگه داشتن بازدید کننده نیست. علاوه بر این، وب سایت شما باید کاربر پسند و با قابلیت پاسخگویی به موبایل باشد.
سایر فاکتورهای مهم که در رتبه بندی موتورهای جستجو نقش بسزایی دارند شامل معماری سایت و برچسب گذاری متا می باشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات وب شما به درستی ایندکس شده اند و کشف ربات های موتور جستجو را آسان می کند. علاوه بر این، تمام صفحات وب باید دارای برچسب های متا باشند که کلمات کلیدی مربوطه را در خود دارند.

طراحی سایت-استراتژی CRO و SEO

CRO: افزایش تبدیل و درآمد

CRO فرآیندی است برای افزایش درصد بازدید کنندگان وب سایت که با ایجاد بهینه سازی های خاص، اقدام به انجام کارهای مطلوب در یک صفحه وب می کنند. اقدام مورد نظر می تواند به صورت خرید یک محصول، بهره مندی از خدمات یا ثبت نام در خبرنامه باشد.
به عبارت ساده، CRO سیستم تبدیل یک بازدید کننده وب سایت به مشتری است.
CRO نیاز به درک عمیق از نحوه بازدیدکنندگان از طریق وب سایت شما و چه چیزی آنها را از انجام اقدامات مورد نظر متوقف می کند. این برنامه بر بهینه سازی صفحه اصلی و صفحات فرود متمرکز است تا بتواند تبدیل های بیشتری را انجام دهد. این به شدت به داده های تجزیه و تحلیل متکی است تا تعیین کند که بازدید کنندگان با وب سایت شما چه ارتباطی دارند.
یکی از مراحل مهم ایجاد تجربه کاربری با کیفیت بالا است. بازدید کنندگان باید بتوانند به راحتی از طریق وب سایت شما حرکت کنند و اطلاعات مربوطه را پیدا کنند که باعث می شود اقدامات لازم را انجام دهند.
سرعت صفحه یک عامل به همان اندازه مهم برای CRO است. یک صفحه وب که برای بارگذاری وقت نیاز دارد، نمی تواند بازدید کننده را به مشتری تبدیل کند.
محتوا همچنین در جلب توجه کسانی که از صفحات فرود شما بازدید می کنند نقش مهمی ایفا می کند. این باید ساده و واضح باشد و اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات خود را منتقل کند. نباید کاملاً تبلیغاتی باشد. بلکه باید به طور غیر مستقیم بازدید کنندگان را دنبال کند تا اقدامات لازم را در وب سایت شما انجام دهند.
صفحات فرود شما همچنین باید یک دکمه برجسته تماس برای بازدید کنندگان داشته باشد. قرارگیری و ظاهر آن تأثیر عمده ای بر نرخ تبدیل دارد.
CRO همچنین شامل تست گسترده A / B برای تعیین اینکه کدام عناصر طراحی به نفع شما کار می کنند. به طور معمول، شما باید نسخه های مختلف در همان صفحه فرود را با تغییرات جزئی در کپی، گرافیک، چیدمان و غیره طراحی و آزمایش کنید. نسخه ای که امکان تبدیل بهتری را فراهم می کند نسخه ای است که شما باید نهایی کنید.

طراحی سایت-استراتژی CRO و SEO

تفاوتهای اساسی CRO و SEO:

بدیهی است که اهداف نهایی CRO و SEO متفاوت هستند. SEO بر افزایش تعداد بازدید کنندگان وب سایت به صورت طبیعی تمرکز دارد. نحوه تعامل با وب سایت شما به طور مستقیم تحت نظر سئو قرار نمی گیرد.
از طرف دیگر ، CRO قصد دارد با ترغیب بازدید کنندگان به اقدامات لازم در وب سایت شما ، نرخ تبدیل را بهبود بخشد. این تأثیر مستقیمی روی تعداد کل کاربرانی که از وب سایت شما بازدید می کنند ندارند.
یکی دیگر از تفاوتهای قابل توجه بین CRO و SEO این است که حالت اول شامل تست کامل A/B برای تعیین اینکه کدام نسخه از صفحه فرود بیشترین تبدیل را دارد.
بر خلاف SEO ، CRO به بک لینک سازی خارج از صفحه اعتماد نمی کند. به همین ترتیب، کلمات کلیدی نقش مهمی در CRO بازی نمی کنند. در عوض، از نظر محتوا و طراحی به بهینه سازی روی صفحه متمرکز است. در حالی که CRO تأثیر مستقیمی بر درآمد دارد ، ممکن است در مورد SEO نیز همین نباشد.
همچنین شایان ذکر است که CRO بیشتر از هرگونه تغییر در الگوریتم های موتور جستجو مصون است. در مورد سئو این موضوع صادق نیست. به روزرسانی های عمده الگوریتم موتور جستجو اغلب به یک بازنگری کامل از استراتژی سئو شما نیاز دارند.

طراحی سایت-استراتژی CRO و SEO

CRO و SEO: در کجا همپوشانی دارند؟

تفاوت بین CRO و SEO بسیار است. با این حال، با وجود این تمایز، مناطق خاصی وجود دارد که CRO و SEO در آن تلاقی دارند. در مرحله اول، هر دو تکنیک نیاز به مطالب با کیفیت و طراحی وب سایت کاربر پسند دارند. سرعت صفحه، معماری سایت و پاسخگویی به موبایل بر رتبه بندی موتور جستجو و نرخ تبدیل تأثیر می گذارد.
CRO و SEO برای موفقیتشان به یکدیگر وابسته هستند.
در صورت عدم وجود ترافیک قابل توجه در وب سایت، تلاش های CRO شما درآمد زیادی کسب نمی کنند. به همین ترتیب، با افزایش ترافیک به صفحات فرود بی ربط، نرخ تعامل و تبدیل را نیز کاهش می دهد. از طرف دیگر، یک صفحه وب که برای تبدیل بهینه شده است، به احتمال زیاد از آنجایی که بازدید کنندگان آن را با ارزش و مفید می دانند، بک لینک می گیرند.
علاوه بر این، هر دو CRO و SEO بر بهبود نرخ bounce rate صفحات وب متمرکز هستند. میزان bounce rate نشان می دهد که صفحه وب قادر به جلب توجه بازدید کنندگان نیست. این بدان معنی است که بازدید کنندگان بدون انجام اقدام مورد نظر وب سایت را ترک می کنند. همچنین به دلیل پایین بودن رتبه موتورهای جستجو، افت ترافیک وب سایت را در پی دارد.
همانطور که مشهود است، CRO و SEO به هم پیوسته اند به این معنا که SEO خوب تلاشهای CRO شما را بیشتر تقویت می کند. به همین ترتیب، بهینه سازی وب سایت خود برای تبدیل ها، به نوبه خود، زندگی جدیدی را در استراتژی SEO شما به وجود می آورد. اکنون زمان آن رسیده است که به سؤالی که باعث بازاریابی و صاحبان وب سایت شده است پاسخ دهیم.

طراحی سایت-استراتژی CRO و SEO

برنده نهایی CRO و SEO

یک موتور جستجو به تنهایی کافی نیست. به جای به حداکثر رساندن ترافیک وب سایت، هدایت بازدید کنندگان واجد شرایط به وب سایت شما مهم است. این بازدیدکنندگان هستند که محتوا، محصول و یا خدمات شما را مفید می دانند. حتی اگر چنین رویکردی منجر به افت ترافیک وب سایت ارگانیک شود، احتمالاً سودهای زیادی به دست خواهد آورد.
همانطور که قبلاً بحث شد، وب سایت شما برای رتبه بندی موتورهای جستجوگر به اندازه کافی بالا نیاز دارد. با این وجود، شما باید در هنگام انتخاب کلید واژه ها و بهینه سازی محتوای خود با استفاده از آنها، محتاط باشید.
CRO و SEO تا حدی وابسته هستند، نمی توانند به تنهایی موفق شوند. این بدان معنی است که به جای انتخاب برنده بین CRO و SEO، باید بر روی تعادل خوب بین این دو تمرکز کنید.

CRO و SEO: یک رویکرد یکپارچه

هدف نهایی اکثر مشاغل هدایت تبدیل و کسب سود است. حضور پررنگ و آنلاین و رتبه بندی موتورهای جستجو به طور چشمگیری در رسیدن به این هدف نقش دارند. بنابراین ، بازاریاب های دیجیتال باید به دنبال رویکرد بهینه ای باشند که ترکیبی از بهترین CRO و SEO باشد.

۱-کلمات کلیدی درست را هدف قرار دهید

همانطور که از نمونه ahrefs مشهود است، رتبه بندی موتورهای جستجو کافی نیست. مهم تر این است که برای کلمات کلیدی مناسب که مشتریان بالقوه را به وب سایت شما جذب می کنند، رتبه بندی کنید. شما باید درک روشنی از مخاطبان هدف خود و نمایش داده های جستجوی مورد استفاده آنها داشته باشید. از کلمات کلیدی طولانی برای هدف قرار دادن مخاطب خاص تر در موتورهای جستجو استفاده کنید.

طراحی سایت-استراتژی CRO و SEO

۲-صفحات مناسب را بهینه کنید

برخی از صفحات وب سایت شما، مانند سبد خرید و صفحات پرداخت، کمتر احتمالاً ترافیک مستقیم از موتورهای جستجو را دریافت می کنند. به منظور بهتر کردن تجربه کلی کاربر، ایجاد این صفحه ها کاربر پسند و سریع بسیار مهم است. کار بر روی بهینه سازی محتوا و کلمه کلیدی برای چنین صفحات همه چیز لازم نیست.
از طرف دیگر ، صفحات وبلاگ و سؤالات متداول وب سایت شما شانس زیادی برای کشف در موتورهای جستجو دارد. این صفحات باید محتوای با کیفیت و معناداری را ارائه دهند که برای خواننده ارزشمند است. محتوا باید برای کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی بهینه شود.

۳-طراحی کاربر پسند

موتورهای جستجو می خواهند بهترین تجربه را به کاربران خود ارائه دهند. بنابراین، حتی برای مطالب مشابه، آنها وب سایتی را ترجیح می دهند که تجربه کاربری بهتری ارائه می دهد UI و UX پیشرفته همچنین در بهبود تعامل بازدید کنندگان به تبدیل بیشتر کمک می کند.
برخی از عوامل اصلی شامل سرعت صفحه، سهولت در پیمایش و پاسخگویی به موبایل است. از ابزارهای Google PageSpeed Insights و Mobile-Friendly Test برای تعیین مناطق اصلی که نیاز به پیشرفت دارند استفاده کنید. برای جلب توجه بازدید کننده، گرافیک ها و فیلم های جذاب را در طراحی وب سایت خود درج کنید.
به طور کلی، هم برای CRO و هم برای SEO، محتوا باید بدون خطا و ساده باشد. از تصاویر و فیلم های مربوطه در بین پاراگراف ها استفاده کنید تا محتوای شما جذاب تر شود.

۴-تست A / B

CRO از تست A/B گسترده استفاده می کند تا مشخص کند کدام صفحات وب حداکثر امکان تبدیل را دارند. از داده های این تست ها همچنین می توان برای جذب بازدید کننده از موتورهای جستجو استفاده کرد. این باعث افزایش نرخ bounce rate می شود، در نتیجه تأثیر مثبتی در رتبه بندی موتور جستجوی وب سایت شما خواهد داشت.

طراحی سایت-استراتژی CRO و SEO

نتیجه

CRO و SEO منحصر به فرد نیستند. آنها مکمل یکدیگرند. سئو پیش شرط موفقیت استراتژی های CRO است. در صورت عدم وجود ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو، تبدیل یک کار، روشی سخت است.
به طور خلاصه، SEO همه چیز در مورد بازدید کننده های بیشتر به وب سایت شما است. از طرف دیگر، CRO راهی است که شما با مراجعه به وب سایت با بازدید کنندگان رفتار می کنید.
بازاریابان به جای مقایسه جوانب مثبت و منفی CRO و SEO و تلاش برای انتخاب بین آنها، باید رویکرد یکپارچه ای را متمرکز کنند.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

تفاوت آدرس سایت با www یا بدون www

سایت با WWW یا بدون WWW

همه ما می دانیم که برخی از نامهای آدرس سایت با www و برخی بدون www شروع می شوند. اکثر مردم تعجب می کنند که تفاوت بین آن دو چیست زیرا تعداد کمی از آنها می دانند.
تفاوت بین وب سایت های www و بدون www و اینکه کدام یک بهتر است، پس این پست می تواند به شما کمک کند. به خصوص اگر قصد راه اندازی وب سایت را دارید و با موضوع www یا non-www روبرو هستید ، باید این مطلب را بخوانید.در ادامه این مقاله به تفاوت آدرس سایت با www یا بدون www نیز می پردازیم:

طراحی سایت-تفاوت آدرس سایت با www یا بدون www

تفاوت های فنی WWW در مقابل non WWW

دامنه بدون www معمولاً به عنوان یک دامنه عریان شناخته می شود. و دامنه های www می توانند به عنوان یک نام میزبان عمل کنند و می توانند چندین زیر دامنه به آن متصل باشند.
هنگامی که اینترنت برای اولین بار به وجود آمد، آدرس های اینترنتی وب سایت با www شروع شد، که این فقط یک زیر دامنه دیگر بود. با گذشت زمان، افراد هنگام جستجوی وب سایت به طور آنلاین، شروع به تایپ نام وب سایت ها بدون www کردند. وب مسترها متوجه این روند شدند و بسیاری از آنها تازه از شر www رهایی یافتند
بنابراین، از دیدگاه عملی، هیچ تفاوتی بین یک URL با www و یک URL بدون www وجود ندارد. این فقط یک اولویت شخصی یا برند است.
با این حال، از دیدگاه فنی، اختلاف جزئی بین این دو وجود دارد. وب سایتهای دارای URLمی توانند بر اساس DNS تنظیم شده و کوکی ها را هنگام استفاده از دامنه های دیگر محدود کنند. برای یک دامنه بدون www، چنین مزایای فنی وجود ندارد.
همچنین، حتی اگر هیچ تفاوتی بین دامنه www و یک دامنه بدون www وجود ندارد، موتورهای جستجو این سایتها را به عنوان موجودیت مختلف مشاهده می کنند. بنابراین ، گوگل www.abc.com و abc.com را به عنوان دو وب سایت مختلف مشاهده می کند. این مسئله یک مسئله محتوای تکراری را ایجاد می کند و باید از آن جلوگیری کرد.

طراحی سایت-تفاوت آدرس سایت با www یا بدون www

مزایا و معایب دامنه WWW و Non WWW

اکنون که درک اساسی از URL های وب سایت www و بدون www دارید، اجازه دهید عمیق تر شوید و به جوانب مثبت و منفی هر دو نگاه کنیم.

مزایا دامنه با www

این روش سالیان متمادی برای شروع یک URL وب سایت بوده و بسیار محبوب است. در واقع ، آنقدر محبوب است که ممکن است به عنوان آدرس معتبرتر از URL های بدون www ظاهر شود.
یکی دیگر از مزایای یک URL این است که به شما امکان می دهد کوکی ها را برای زیر دامنه خاص www خود تنظیم کنید.
اما قبل از درک این موضوع ، باید بدانید که کوکی ها چگونه کار می کنند. بیایید بگوییم که شما یک دامنه www.abc.com دارید ، و اگر کوکی هایی را برای آن تنظیم کردید، به کلیه زیر دامنه ها منتقل می شود. بنابراین، اگر شما دارای دامنه های x.www.abc.com و y.www.abc.com هستید ، کوکی ها نیز به آن ها منتقل می شوند.
افزودن پیشوند www به شما امکان می دهد کوکی های خود را در دامنه اصلی خود محدود کنید تا هیچ کوکی اضافی در زیر دامنه های دیگر منتقل نشود. بنابراین، برای وب سایت با چند دامنه فرعی، خوب است که از آدرس های URL با www استفاده کنید تا بتوانید کوکی ها را برای هر یک محدود کنید.
یکی دیگر از مزایای استفاده از www این است که subdomains www هنگام ورود به DNS بسیار انعطاف پذیرتر است. بنابراین، می توانید از روش های تحویل محتوا (CDN) به روشی بسیار آسان تر استفاده کنید.

معایب دامنه با WWW

تنها نتیجه این است که سرانجام، دامنه های www ممکن است منسوخ شوند زیرا اکثر مردم در جستجوی وب سایت با زحمت تایپ کردن www را ندارند.

مزایا دامنه بدون WWW

دامنه های بدون www به راحتی به خاطر سپرده می شوند و تایپ و جستجو برای آن ساده تر است، که برای گرفتن ترافیک مستقیم بسیار عالی است.
همچنین، اکثر افراد بدون نوشتن www، به جستجوی وب سایت می پردازند. بنابراین در نهایت، دامنه های www ممکن است از مرحله خارج شوند و بدون www ممکن است برجسته تر باشد. علاوه بر این، www فقط پیشوندی است که در سالهای اولیه هنگام راه اندازی اینترنت مورد استفاده قرار می گرفت و دقیقاً لازم نیست.
استفاده از یک فضای بدون www نه تنها چهار فضای کاراکتر را برای شما ذخیره می کند بلکه باعث می شود پهنای باند و ۴ بایت داده را نیز ذخیره کنید.
همچنین ، اگر نیازی به محدود کردن کوکی های خود ندارید ، حتی لازم نیست دامنه www را در نظر بگیرید و می توانید دامنه بدون www را انتخاب کنید.

طراحی سایت-تفاوت آدرس سایت با www یا بدون www

معایب دامنه بدون WWW

برای دامنه های بدون www، به معنای کلی موارد منفی وجود ندارد؛ درعوض، این عدم فواید دامنه های www است.
برای مثال، در صورت وجود URL های بدون www گزینه ای برای محدود کردن کوکی ها فقط در دامنه root وجود ندارد. با این حال ، فرقی نمی کند فرض کنید که دامنه های فرعی شما به هر حال میزبان تصاویر در همان حوزه اصلی هستند.
برای نتیجه گیری ، دامنه های www دارای مزایای ذاتی هستند که دامنه های بدون www از آن استفاده نمی کنند. با این حال، این مزایا فقط در مورد وب سایت های بزرگ که دارای چندین زیر دامنه و سرورهای زیادی هستند اعمال می شود. در مورد وب سایت کوچک، فرقی نمی کند از کدام نوع دامنه استفاده کنید.

 

دامنه WWW یا Non WWW- کدام یک از نظر سئو بهتر است؟

از دیدگاه سئو ، دامنه های www دارای برخی مزایای اندک هستند و عملکرد وب سایت را به شدت کاهش می دهند.
و اگر عملکرد وب سایت بهتر است، می توانید تجربه کاربری بهتری ارائه دهید، که به نوبه خود، عملکرد وب سایت شما را از نظر سئو تقویت می کند.
بنابراین دامنه های www تأثیر غیرمستقیم و مثبتی بر سئو دارند. با این حال، این اثر بسیار قابل توجه نیست و می توانید از پس آن برآیید و از یک دامنه بدون www استفاده کنید.
همچنین، مزایایی که دامنه های www ارائه می دهند می توانند برای دامنه های بدون www با برخی راه حل ها تکرار شوند. به عنوان مثال، می توانید از یک دامنه جداگانه برای میزبانی از محتوای استاتیک خود استفاده کنید. این باعث می شود عملکرد محدودیت کوکی یک دامنه www غیرضروری شود.
بنابراین ، اگر دامنه بدون www دارید ، باز هم می توانید راه حل هایی پیدا کنید تا همان مزایای دامنه www را بدست آورید.

طراحی سایت-تفاوت آدرس سایت با www یا بدون www

نتیجه

پاسخ کوتاه به سؤال دامنه www در مقابل بدون www این است که فرقی نمی کند از هر کدام استفاده کنید.
با این حال، متوجه خواهید شد که دامنه های www مزایای فنی کمی دارند که عملکرد وب سایت را بهبود می بخشد. اینها مخصوصاً برای وب سایتهای بزرگ با چندین زیر دامنه و سرور مفید هستند.
از دیدگاه سئو، اختلافات بسیار حاشیه ای است. بنابراین، از اندازه مورد انتظار وب سایت خود به عنوان معیارهای مهم در تعیین نوع URL استفاده کنید.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

سئو کلی

طراحی سایت-سئو کلی

 

برای مشاغلی که به تازگی شروع به ساخت وب سایت خود کرده اند و یا از طریق طراحی مجدد وب سایت اقدام می کنند ، بهینه سازی موتور جستجو یا SEO می تواند کمی احساس ترس و وحشت کند.
حتی اگر یک همکار با تجربه در زمینه SEO ندارید، هنوز هم می توانید برخی از تغییرات مثبت را شروع کنید که به شما در بهبود بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند. با کمی آگاهی از SEO، می توانید در هر زمان در مسیر بهبود رتبه موتور جستجوی برند خود قدم بردارید.
سئو چیست و چگونه کار می کند؟ ما همچنین برخی از اصول اولیه SEO را پوشش می دهیم تا شما بتوانید بهتر بفهمید که چگونه این کار بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد و چه کارهایی را باید انجام دهید تا در شکل مطلوبی باشد.

SEO چیست و چگونه کار می کند؟

SEO مخفف کلمه بهینه سازی موتور جستجو search engine optimization است و این فرایند بهینه سازی وب سایت شما برای دریافت ترافیک ارگانیک یا بدون پرداخت هزینه از صفحه نتایج موتور جستجو است. به عبارت دیگر ، SEO شامل ایجاد تغییرات خاصی در طراحی وب سایت و مطالب شماست که سایت شما را برای موتور جستجو جذاب تر می کند. شما این کار را انجام می دهید به این امید که موتور جستجو وب سایت شما را به عنوان یک نتیجه برتر در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش دهد.
اگرچه بهینه سازی موتور جستجو می تواند همه عوامل مختلفی که در رتبه بندی شما تأثیر می گذارند، پیچیده باشد، اما درک روند کار چندان دشوار نیست. موتورهای جستجو می خواهند بهترین خدمات را برای کاربران خود ارائه دهند. این به معنی ارائه نتایج در صفحات موتور جستجو است که نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند بلکه به آنچه جستجوگر به دنبال آن می باشد نیز مرتبط هستند.
به منظور انجام این کار، موتورهای جستجوگر وب سایتهای مختلف را اسکن می کنند تا بهتر بدانند سایت درباره چیست. این به آنها کمک می کند تا نتایج مناسب تری را به افرادی که در جستجوی موضوعات خاص یا کلمات کلیدی هستند ، ارائه دهند. به همین ترتیب، موتورهای جستجو به تعیین چگونگی حرکت و خواندن آسان می پردازد و به سایت های کاربر پسند با رتبه های بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو پاداش می دهد.
SEO فرایندی است که سازمانها به دنبال آن می روند که سایت آنها در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات مربوطه رتبه بالایی داشته باشد.
مزایای بسیاری از سئو برای تجارت شما وجود دارد. با بهبود سئو خود می توانید برای گسترش بازدید خود در موتورهای جستجو تلاش کنید. این به شما کمک می کند تا مشتریان بالقوه بیشتری را بدست آورید و درگیر کنید. با ایجاد محتوای جذاب تر و موثرتر بر روی سئو، می توانید شانس خود را برای ایجاد ترافیک ارگانیک هدفمندتر افزایش دهید.

کیفیت ترافیک سایت: کیفیت ترافیک به چه معناست! حتی اگر شما تمامی کاربران اینترنت و موتورهای جستجو را به سمت سایت خود جذب نمایید این به معنای کیفیت ترافیک نیست زیرا که می بایست محصولات و خدمات خود را به کاربرانی که نیازمند می باشند پیشنهاد نمایید.

کمیت ترافیک سایت: تعداد کلیک بیشتر از سمت موتورهای جستجو می تواند به معنای فرصتی برای سودآری شما باشد پس تلاش بر روی کمیت ترافیک نیز مطلوب خواهد بود.

نتایج طبیعی: جستجو به واسط موتورهای جستجو به معنای جذب ترافیک و کاربر بودن پرداخت هزینه و به فرمت طبیعی می باشد. درج تبلیغات و بنرهای تبلیغاتی نیز اگرچه موجب هدایت کاربر به سمت سایت شما می شود اما در معنای سئو سایت نمی باشد.

عوامل تاثیرگذار بر سئو

اکنون که می دانید SEO چیست و چگونه کار می کند، بیایید به برخی از عواملی بپردازیم که می توانند در رتبه بندی بهینه سازی موتور جستجوگر شما تأثیر بگذارند. گوگل غول موتور جستجوگر، الگوریتم دقیقی را که از آنها استفاده می کند برای رتبه بندی سایت ها به دست نمی آورد. با این حال ، ما درک خوبی از برخی از عواملی که در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) تأثیر می گذارد ، داریم. این عوامل هم عوامل درون صفحه ای و هم خارج صفحه ای را شامل می شوند که در زیر به آنها می پردازیم.

طراحی سایت-سئو کلی

بازاریابی محتوا

قبل از اینکه به برخی از عوامل SEO و خارج از صفحه بپردازیم، اجازه دهید در مورد محتوا صحبت کنیم. محتوا هم در جذب موتورهای جستجو موثر است و هم به سازمان شما کمک می کند تا با بازدید کنندگان سایت ارتباط برقرار کند.
هرچه قطعات با کیفیت تر و مرتبط با محتوای شما در سایت شما باشد، موتورهای جستجوگر احتمال بیشتری دارند که صفحات شما را در صفحه نتایج موتور جستجو بالاتر قرار دهند. به همین ترتیب، هرچه محتوای جذاب و مؤثرتری در سایت خود داشته باشید، بازدیدکنندگان بیشتر احتمال دارد که زمان با کیفیت را در وب سایت سپری کنند و حتی ممکن است خرید انجام دهند.
راز ایجاد محتوا که هم برای موتورهای جستجو و هم برای بازدید کنندگان سایت شما بهینه شده است، ایجاد انواع مختلفی از مطالب است که به خوبی نوشته شده و در موضوعاتی که بیشتر مورد توجه مخاطبان شماست. در اینجا فقط چند نوع محتوا وجود دارد که می توانید برای کمک به بهبود ارائه مطالب و در نتیجه، رتبه بندی موتورهای جستجو روی آنها تمرکز کنید:

-پست ها و مقالات وبلاگ
-محتوای رسانه های اجتماعی
-کتابهای الکترونیکی
-راهنماها و آموزشها
-فیلم ها و ضبط های صوتی
-اینفوگرافیک یا سایر محتوای تصویری

نکته مهم دیگر که هنگام ایجاد محتوا برای سایت خود باید در نظر بگیرید کلمات کلیدی و عبارات SEO است. اینها کلمات و عبارات مرتبطی هستند که ممکن است کاربر موتور جستجو هنگام جستجوی پاسخ سوالات یا محصولات و خدمات مرتبط با آن تایپ کند. وقتی در اطراف این کلمات کلیدی و عبارات محتوا ایجاد می کنید ، شانس خود را برای رتبه بالاتر برای این کلمات کلیدی در صفحه نتایج موتور جستجو بهبود می بخشید.
یکی دیگر از عواملی که می تواند در محتوای شما تأثیر بگذارد این موضوع است که چقدر محتوای شما تازه است. تازگی اساساً به این نکته اشاره دارد که سازمان شما محتوای جدیدی را به سایت شما ارسال می کند. با این حال، ایجاد محتوای جدید با نام تجاری تنها راه برای تازه نگه داشتن مطالب شما نیست. همچنین می توانید با به روز کردن پست ها، نوشتن مجدد مطالب خود را برای اثربخشی بیشتر آنها یا اضافه کردن اطلاعات و آمار جدید به مرور زمان، محتوای خود را تازه کنید.
اگرچه ایجاد محتوا به زمان و منابع نیاز دارد، اما در پایان بیشتر از پرداخت آن خواهد بود. موتورهای جستجو علاقه مند به محتوای عالی هستند و مصرف کنندگان برای درک بهتر از ارزش سازمان شما می توانند به محتوای با کیفیت نیاز داشته باشند. با ایجاد چند پست وبلاگ شروع کنید و برای ساختن موارد زیر در رسانه های اجتماعی کار کنید. هنگامی که شما یک گروه از طرفداران و پیروان وفادار دارید، سازمان شما می تواند برای ایجاد انواع مختلف رسانه برای جذب و درگیر کردن راهکارهای جدید تلاش کند.

طراحی سایت-سئو کلی

سئو درون صفحه یا on-page SEO

عوامل on-page SEO عناصری هستند که در وب سایت شما اتفاق می افتد. اینها مواردی است که شما بر آنها کنترل کاملی دارید، به این معنی که می توانید با رعایت بهترین شیوه های سئو برای بهبود این عوامل در طول زمان تلاش کنید. این فراتر از بازاریابی محتوای شما به سطوح عمیق تر HTML سایت شما است.
در اینجا فقط چند عامل سئو on-page وجود دارد که می تواند به شما در بهبود رتبه جستجوی خود کمک کند:

۱- برچسب عنوان

برچسب عنوان در هر صفحه به موتورهای جستجو می گوید صفحه شما در مورد چیست. این باید ۷۰ کاراکتر یا کمتر باشد، از جمله کلمه کلیدی که محتوای شما روی آن متمرکز است و نام تجارت شما.

۲-توضیحات متا

توضیحات متا در وب سایت شما کمی درباره اطلاعات مربوط به هر صفحه در مورد موتورهای جستجو می گوید. این همچنین توسط بازدید کنندگان انسانی شما برای درک بهتر صفحه استفاده می شود. باید شامل کلمه کلیدی شما باشد و همچنین جزئیات کافی برای ارائه به خواننده در مورد مطالب ارائه می دهد.

۳-عناوین فرعی

زیر عنوان ها نه تنها باعث می شوند مطالب شما برای بازدید کنندگان آسان تر شود، بلکه می تواند به بهبود سئوی شما نیز کمک کند. می توانید از برچسب های H1 ، H2 و H3 استفاده کنید تا به موتورهای جستجو کمک کنید محتوا را بهتر درک کنند.

۴-پیوندهای داخلی

ساختن لینک داخلی یا پیوندهایی به سایر مطالب موجود در سایت شما می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا درباره سایت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. به عنوان مثال، اگر پستی در مورد ارزش یک محصول یا خدمات خاص می نویسید، می توانید به صفحه محصول یا خدمات در پست وبلاگ خود لینک دهید.

۵-نام تصویر و برچسب های ALT

اگر از تصاویر در وب سایت خود یا در محتوای وبلاگ خود استفاده می کنید، می بایست کلید واژه یا عبارت خود را نیز در نام تصویر و برچسب alt وارد کنید. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا تصاویر شما را بهتر ایندکس کنند، که ممکن است در هنگام انجام جستجوی تصویر برای یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص ظاهر شوند.
هنگامی که کلمات کلیدی و عبارات SEO خود را در صفحات خود به صورت استراتژیک قرار می دهید، جلوگیری از بهینه سازی بیش از حد مهم است. اگر در بسیاری از مطالب سعی کنید بارها از کلمات کلیدی استفاده نکنید، Google و سایر موتورهای جستجو صفحه شما را جریمه می کنند.
علاوه بر این، شما می خواهید مطمئن شوید که هر محتوا فقط روی یک یا دو کلمه کلیدی متمرکز است. این کمک می کند تا محتوای شما خاص و مرتبط باشد. تلاش برای مقابله با بسیاری از کلمات کلیدی به طور هم زمان ممکن است بر سئو سایت شما تأثیر منفی بگذارد، زیرا اغلب باعث می شود محتوای غیر متمرکز ایجاد شود.
در حالی که محتوای سایت نقش مهمی در رتبه بندی موتورهای جستجو دارد، در نظر گرفتن معماری سایت شما نیز مهم است. شما می خواهید از یک طراحی وب سایت استفاده کنید که اسکن یا خزیدن صفحات و مطالب شما را برای موتورهای جستجو آسان می کند. ایجاد لینک داخلی بین صفحات شما و ایجاد نقشه سایت هم می تواند به بهبود خزیدن در سایت شما کمک کند و هم موتورهای جستجو را برای درک بهتری از محتوای شما کمک کند.
نگرانی دیگر شما در مورد معماری سایت شما این است که آیا وب سایت شما سازگار با موبایل است یا خیر. بسیاری از مصرف کنندگان در جستجوی اطلاعات و برند های موجود در دستگاه های تلفن همراه خود هستند. شما باید اطمینان حاصل کنید که این کاربران قادرند وب سایت شما را از دستگاه تلفن همراه خود مشاهده، مطالعه و هدایت کنند. این نه تنها بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد، بلکه می تواند بر سئوی شما نیز تأثیر بگذارد.

طراحی سایت-سئو کلی

سئو خارج از صفحه یا off-page SEO

علاوه بر عناصر SEO درون صفحه ای که سازمان شما را کنترل می کند، فاکتورهای سئو خارج از صفحه نیز وجود دارند که می توانند بر رتبه شما تأثیر بگذارند. اگرچه شما کنترل مستقیمی بر این عوامل خارج از صفحه ندارید، روش هایی وجود دارد که می توانید شانس خود را برای انجام این فاکتورها به نفع خود بهبود بخشید.
در اینجا چند مورد از فاکتورهای مختلف سئو off-page که می توانند در رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر بگذارند آورده شده است:

۱-اعتماد

اعتماد به یک عامل فزاینده و مهم در رتبه بندی گوگل سایت تبدیل می شود. اینگونه گوگل تعیین می کند که آیا شما سایتی قانونی دارید که بازدید کنندگان بتوانند به آن اعتماد کنند. یکی از بهترین راه های بهبود اعتماد، ایجاد بک لینک های با کیفیت از سایت هایی است که دارای صلاحیت هستند.

۲- بک لینک

یکی از محبوب ترین روش های ایجاد سئو خارج از صفحه، استفاده از بک لینک است. شما باید مراقب باشید زیرا سایت های اسپم سازی با پیوندهای شما راهی سریع و آسان برای ممنوعیت سایت شما از موتورهای جستجو است. درعوض، برای ایجاد روابط تأثیرگذار که محتوای با کیفیت ایجاد می کنند و به محتوای سایت شما باز خواهند گشت ، وقت بگذارید.

۳- شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای جستجوگر خارج از صفحه، شبکه های اجتماعی هستند. هرچه محتوا با کیفیت تر منتشر شود، بیشتر احتمال دارد که افراد بتوانند محتوای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
گرچه شما کنترل مستقیمی بر اتفاقات خارج از سازمان خود ندارید، می توانید به سادگی با ایجاد محتوای با کیفیت، دیگران را برای بهبود سؤال خارج از صفحه افزایش دهید. هرچه مطالب شما مرتبط تر و جالب تر باشد، به احتمال زیاد دیگران به محتوای شما لینک می زنند و آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. هرچه افراد به محتوای شما اعتماد بیشتری داشته باشند، موتورهای جستجو نیز بیشتر خواهند شد.
سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید
وقتی صحبت از سئو می شود ، دو رویکرد متفاوت وجود دارد که سازمان ها برای بهینه سازی سایت های خود برای موتورهای جستجو استفاده می کنند – سئو کلاه سیاه در مقابل سئو کلاه سفید
برخی از سازمان ها فقط به SEO علاقه دارند تا بتوانند به سرعت مطالب خود را رتبه بندی کرده و در کوتاه مدت درآمد کسب کنند. سئو کلاه سیاه شامل تاکتیکی است که بر بهینه سازی محتوا فقط برای موتورهای جستجو تمرکز دارد. این بدان معناست که سازمانها به بازدید کنندگان انسانی که محتوای سایت آنها را مطالعه کرده و هدایت می کنند، توجه نمی کنند. این سازمان ها برای بهبود رتبه سایت خود، قوانین را می شکنند تا بتوانند سریع نتیجه بگیرند.
در پایان، این رویکرد سئو صفحاتی را تولید می کند که خواندن و نگاه کلی، کاملا مانند هرزنامه برای افراد دشوار است. گرچه سایتها ممکن است سریعتر از سایتهایی که صحیح بهینه سازی شده است، رتبه بگیرند، اما این سایت ها اغلب به سرعت توسط موتورهای جستجو جریمه یا ممنوع می شوند. به طور کلی، این رویکرد سریع در مورد سئو، شانس سازمان را برای ساخت سایتی پایدار و قادر به ایجاد نتایج جدید برای سالهای آینده خراب می کند.
از سوی دیگر، SEO کلاه سفید یک رویکرد مؤثر در بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو و ایجاد یک تجارت پایدار بصورت آنلاین است. این رویکرد برای بهینه سازی موتور جستجو شامل تمرکز مخاطبان انسانی است که روی آن کلیک می کنند و محتوای سایت را می خوانند. هدف از این نوع سئو، تولید بهترین مطالب ممکن در سایتی است که خواندن و پیمایش آن آسان است و ضمن رعایت قوانین موتور بهینه سازی.
توجه به این نکته حائز اهمیت است که اگرچه تاکتیک های سئو کلاه سیاه ممکن است به شما در رتبه بندی سریع کمک کند، اجتناب ناپذیر است که موتورهای جستجو در نهایت متوجه شوند که شما چه کاری انجام می دهید و سایت خود را مجازات می کنید سایت شما ممکن است نتواند از مجازات ها بازگردد. تنها راه برای ایجاد یک تجارت آنلاین پایدار که باعث ترافیک ارگانیک بیشتری در طول زمان می شود ، پیروی از بهترین شیوه های سئو و ایجاد محتوای موثری است که بازدید کنندگان شما با ارزش خواهند یافت.

طراحی سایت-سئو کلی

پکیج های سئو :

  طرح پایه طرح استاندارد طرح پیشرفته
افزایش سرعت سایت امکانات سایت امکانات سایت امکانات سایت
کاهش حجم صفحات تا حد ممکن امکانات سایت امکانات سایت امکانات سایت
بهینه سازی تصاویر سایت امکانات سایت امکانات سایت امکانات سایت
بهینه سازی ساختار داخلی سایت امکانات سایت امکانات سایت امکانات سایت
سئو On-page صفحه نخست وب سایت امکانات سایت امکانات سایت امکانات سایت
معرفی سایت به گوگل ❎ امکانات سایت امکانات سایت
افزایش سرعت ایندکس صفحات ❎ امکانات سایت امکانات سایت
راه اندازی شبکه های اجتماعی (گوگل پلاس، لینک دین، فیسبوک ، آپارات، اینستاگرام ) و اتصال آن ها به وب سایت ❎ امکانات سایت امکانات سایت
ورود اطلاعات اولیه شبکه های اجتماعی ❎ امکانات سایت امکانات سایت
آنالیز و تحلیل کلمات کلیدی وب سایت ❎ امکانات سایت امکانات سایت
سئو On-page صفحات داخلی ❎ ❎ امکانات سایت
تولید محتوا برای کلمات کلیدی (هزینه مقالات به مبلغ فوق افزوده می شود) ❎ ❎ امکانات سایت
تضمین رشد کلمات کلیدی درگوگل ❎ ❎ امکانات سایت
۲۰ درصد لینک بیلدینگ ❎ ❎ امکانات سایت
۲۰ درصد وب برندینگ ❎ ❎ امکانات سایت

افزایش رتبه گوگل

سئو و وب برندینگ دو ستون در کنار یکدیگردند . به کمک علم سئو صاحبان سایت ها و شرکت ها می توانند خود را در لیست اولین های دنیای اینترنت قرار دهند. معمولا امروزه با گسترش اینترنت و وب ۶۰ درصد قشر جوان و میانسال بسیاری از کارهای خود را از طریق اینترنت انجام می دهند. و از این ۶۰ درصد معمولا ۵۰ درصد سر و کارشان با موتور جستجوی گوگل است.

بهینه سازی سایت علمی است که به بهینه سازی وبسایت ها برای موتور های جستجو می پردازد . برای برندینگ در دنیای اینترنت سئو یکی از اصلی ترین ابزار های موجود می باشد.

از این رو حضور در صفحات نخست گوگل یکی از بزرگترین ابزار برای افزایش فروش و برندینگ شما در دنیای اینترنت خواهد بود. سئو و بهینه سازی وبسایت باعث می شود ساختار کلی سایت شما برای بررسی موتور های جستجوی گوگل راحت تر باشد ، و در نهایت ربات های گوگل در این بررسی ها با توجه به بهینه سازی سایت شما به این نکته پی می برند که سایت شما مستحق قرار گرفتن در لیست ۱۰ سایت برتر دنیا در صفحه نخست گوگل است.

طراحی سایت-سئو کلی

بهینه سازی سایت توسط اینتن

سئو و بهینه سازی سایت ها باید براساس استاندارد های وب باشد. البته موضوع اصلی طراحی سایت براساس اصول سئو و الگوریتم های گوگل است ، تیم طراحی سایت اینتن در این راستا سعی می نمایند با اصول سئو و بهینه سازی سایت بهترین کیفیت را ارائه نمایند.

اصول بکار رفته برای بهینه سازی سایت همه الگو برداری از الگوریتم های گوگل می باشد و کارشناسان ما سعی می نمایند ، سئو و بهینه سازی در شرکت اینتن براساس علم روز انجام می پذیرد.

برای مشاوره رایگان در مورد سئو و بهینه سازی با شماره تماس های ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس : ۰۲۱۲۲۳۴۳۲۵۰

نتیجه گیری نهایی

پس از کسب اطلاعات بیشتر در مورد SEO و نحوه عملکرد آن، اکنون می توانید برای بهبود سئوی خود و افزایش رتبه خود در صفحه نتایج موتور جستجو، در سایت خود تغییراتی ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، عوامل زیادی وجود دارند که در رتبه بندی سئو شما تأثیر می گذارند، اما مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا محتوای شما با ارزش است یا به مخاطب مورد نظر شما مربوط می شود یا خیر.
به خاطر داشته باشید که بهینه سازی موتور جستجو زمانبر است. شما مزایای SEO را یک شبه تجربه نخواهید کرد. در حقیقت، ممکن است ماه ها طول بکشد تا از نتایج کار سخت شما لذت ببرید. با این وجود، پیروی از بهترین شیوه های سئو با ایجاد محتوای با کیفیت که متمرکز به کمک به بازدید کنندگان شماست، بهترین راه برای ایجاد یک تجارت آنلاین پایدار است که برای سالهای آینده ترافیک سایت ارگانیک جدید را به وجود می آورد.
برای ساخت سئو خود به کمک نیاز دارید؟ اگر از رتبه بندی موتورهای جستجو خود راضی نیستید، ممکن است زمان تماس با تیم اینتن برای بهینه سازی سایتتان باشد. تیم با استعداد اینتن، خدمات سئو با کیفیتی را ارائه می دهد که به شما در بهبود رتبه موتورهای جستجو کمک می کند و ترافیک ارگانیک بیشتری را به وب سایت خود وارد می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

پنالتی شدن سایت توسط گوگل

چرا بیشتر نمایندگان مشاغل وب سایتهای خود را شروع می کنند؟ این یکی از بهترین راه ها برای پیشبرد تجارت انبوه و کمک به توسعه آن است. اما چه ناامید کننده است که متوجه شوید که برخی مشکلات در وب سایت شما وجود دارد، به خصوص اگر توسط Google مجازات شود.
بلافاصله سوالات زیادی در ذهن شما ظاهر می شوند: آیا این مجازات گوگل است ، چرا سایت مجازات شد و چگونه می توان آن را بازیابی کرد و در آینده از این مشکلات جلوگیری کرد. در اینجا پاسخ سوالات مهم و مرتبط با مجازات های گوگل آورده شده است.در ادامه ی این مقاله به پنالتی شدن سایت توسط گوگل نیز می پردازیم:

پنالتی گوگل چیست؟

مجازات های Google شامل حذف کامل یا جزئی سایت از فهرست گوگل است یا افت قابل توجهی در رتبه بندی جستجوی سایت وجود دارد. مورد دوم معمولاً نتیجه تشخیص اسپم خودکار یا دستی است در حالی که دلایل بسیاری نیز وجود دارد. کاهش رتبه می تواند به کل وب سایت، چندین صفحه آن یا برخی از کلمات کلیدی اسپم خاص مراجعه کند.
چگونه می توانید یک وب سایت پنالتی شده را شناسایی کنید؟
از آنجاییکه مجازات های گوگل بر رتبه بندی وب سایت تأثیر می گذارند ، به همین دلیل یادگیری نحوه شناسایی اگر مجازاتی وجود داشته باشد مهم است. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد:
حساب خود را وارد کنید تا ابزارهای وب مسترها را باز کنید. برای باز کردن “عملکرد دستی” دکمه “Traffic ” را فشار دهید. در آنجا پیامی خواهید دید که حاوی هرگونه مجازات است.
مجازات جزئی با تایپ نام دامنه و کلمه کلیدی اصلی در خط جستجو مشخص می شود و اگر برخی صفحات نشان داده نشوند ، ممکن است از این نوع مجازات رنج ببرید.
رتبه صفحه و بازدید کنندگان را بررسی کنید تا زمان کاهش ناگهانی مشخص شود.

طراحی سایت-پنالتی شدن سایت توسط گوگل

انواع مجازات و پنالتی های Google

اولین چیزی که باید متوجه شوید که وب سایت شما مجازات شده است ، نوع مجازاتی است که به شما وارد می شود. چندین مورد از آنها وجود دارد:
جریمه الگوریتمی نوعی خودکار است که با رفتاری که مطابق با دستورالعمل های گوگل نیست ، در وب سایت ها پرتاب می شود. بیشتر اوقات این اتفاق می افتد به دلیل به روزرسانی های جدید منتشر شده توسط گوگل اما برای صاحب وب سایت آشنا نیست. به عنوان مثال، پاندا محتوای کم کیفیت را ممنوع اعلام کرد، پنگوئن با پیوندهایی با کیفیت پایین کار می کند، در حالی که Hummingbird با هدف جستجوی کلمات طولانی کار می کرد.
مجازات بررسی دستی توسط تیم وب اسپم براساس الگوریتم محرک اعمال می شود. معمولاً صاحب وب سایت با اطلاع رسانی از مشکل نامه ای را دریافت می کند و به محض اینکه همه چیز را تصحیح کردید ، بهتر است برای بررسی وب سایت با آنها تماس بگیرید. برای بررسی هرگونه مجازات، می توانید حساب مدیر وبلاگ را وارد کنید و “عملیات دستی” را در “جستجوی جستجو” انتخاب کنید.
مجازات در کل سایت یکی از ناخوشایندترین مجازات هاست زیرا سایت شما توسط Google اسپم مشاهده می شود و رتبه شما به طرز چشمگیری کاهش می یابد. این امر می تواند به فهرست نویسی یا لیست سیاه سایت نیز منجر شود.

طراحی سایت-پنالتی شدن سایت توسط گوگل

دلایل Google برای مجازات سایت شما

بنابراین چرا گوگل وب سایت های محبوب را مجازات می کند؟ لیست دلایل بسیار گسترده است. در اینجا چند دلیل مشهور وجود دارد که باعث می شود Google از این طریق عمل کند:
تکنیک های Black Hat یا کلاه سیاه مانند پنهان کاری یا تغییر مسیر. به راحتی توسط ابزارهای مدرن Google شناسایی می شود. ربات های ایجاد شده ویژه توسط پاندا شناسایی می شوند که به چنین سایت هایی با محتوای کم برخورد می کنند و در نتیجه آنها مجازات های گوگل را متحمل می شوند. URL های بی شماری به وب سایت های اصلی شما می توانند منجر به مجازات های شدید شوند زیرا آخرین بروزرسانی پنگوئن الگوهای پیوند غیر طبیعی را برای جلوگیری از دستکاری ها تشخیص می دهد.
اسپم یکی از محبوب ترین دلایل مجازات بعد از انتشار نسخه بروزرسانی Penguin و Payday Loan است. هر دوی آنها با نتایج بسیار ناخوشایند مبارزه می کنند که مجازات های شدیدی ایجاد می کنند. یکی دیگر از ابزارهای معروف Google ، Exact Match Domain با هدف کاهش تعداد دامنه های اسپم که به نظر می رسد کلمه کلیدی اصلی است ، کاهش می یابد.
محتوای تکراری نیز در لیست علل جایگاه خود قرار می گیرد. بسیاری از وب سایت ها به دلیل اعتماد به نویسندگان از مطالب ادبی ناخواسته استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر به کمک برخی از نرم افزارها به صورت خودکار محتوا تولید می کنند. برای جلوگیری از بروز مشکلات در رتبه بندی ، لازم است تمام مطالب را با استفاده از چکرهای ادبی بررسی کنید زیرا Google فقط ۱۰٪ شباهت ها را در محتوای سایت امکان پذیر می سازد. در موارد دیگر ، ممکن است از مجازات نیز رنج ببرید.
سرعت بارگذاری وب سایت طولانی مدت می تواند منجر به افت در رتبه بندی و مجازات های بیشتر الگوریتمی شود.معماری نامناسب وب سایت نیز به عنوان مجازاتهای الگوریتمی تشخیص داده می شود.
حمله هکرها به سمت وب سایت، دلیل جریمه ناگهانی است. برای تجزیه و تحلیل شیوه های سؤال از Google Analytics استفاده کنید و ببینید که آیا واقعاً چنین اتفاقی افتاده است یا خیر.
مناسب بودن میزبانی وب برای حفظ رتبه بالای سایت نیز مهم است. Google حتی گواهینامه های SSL را برای این منظور و غیره ساخته است.
اینها محبوب ترین دلایلی هستند که منجر به مجازات های گوگل می شوند ، بنابراین مهم است که بدانید یک صاحب وب سایت برای جلوگیری از چنین مشکلی چه کاری باید انجام دهد.

طراحی سایت-پنالتی شدن سایت توسط گوگل

راه حل هایی برای جلوگیری از پنالتی Google و بازیابی وب سایت شما

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که وب سایت خود را راه اندازی می کنید ، تهیه یک استراتژی صحیح از عملکرد آن بسیار مهم است. بی فایده است که سعی کنید از Google تقلب کنید ، بنابراین تنها یک وب سایت خوب و مرتب به بهترین رتبه بندی رسیده و از بروز مشکلات جلوگیری می کند. چگونه می توانید به آن برسید؟ در اینجا چند نکته برای جلوگیری از پنالتی های Google و کمک به یک رتبه بندی کامل وب سایت آورده شده است:

  • -دستورالعمل های Google را با دقت نگاه کنید.
  • -همه پیوندها و محتوای وب سایت خود را بطور مرتب بررسی کنید.
  • -برای جلوگیری از بروز مشکلات جدید ، به روزرسانی های Google را دنبال کنید.
  • -انتخاب منطقی از تبلیغات و پیوندهای وابسته؛
  • -وب سایت را ایمن نگه دارید.
  • -میزبانی سرور وب سایت مناسب را انتخاب کنید.
  • -اگر مجازات شدید ، تمام مسائل را اصلاح کنید و درخواست بررسی مجدد ارسال کنید.
  • -این راه حلها به وب سایت شما کمک می کند تا به درستی عمل کند و شما از تجربه پنالتی و مجازات های گوگل، ایمن خواهید ماند.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی

گوگل محبوب ترین موتور جستجو در جهان است و سهم بازار جهانی آن ۸۹٪ است.
هر روز ۳٫۵ میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود. این سالانه بیش از ۱٫۲ تریلیون جستجو است.
با افراد زیادی که از Google برای جستجوی اطلاعات به صورت آنلاین استفاده می کنند، درک این الگوریتم Google برای همه مهم است. این دانش به آنها کمک می کند تا از تاکتیک های SEO برای هدایت فروش تجارت الکترونیک استفاده کنند.
گوگل دارای ابزار رایگان برای استفاده مردم است. به عنوان یک صاحب مشاغل، می توانید از این منابع برای بهبود تلاشهای بازاریابی خود استفاده کنید.
در این مطلب ۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی را که تجارت شما می تواند برای بازاریابی از آنها استفاده کند نام برده شده است.

۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار

۱- Google Analytics

یکی از ۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی، گوگل آنالیتیکس می باشد.

Google Analytics ابزار نهایی برای درک ترافیک وب سایت شما است.
می توانید درباره بازدید کنندگان وب سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. Google Analytics اطلاعات جمعیتی هرکسی را که به سایت شما هدایت می شود نشان می دهد.
این امر درک بهتری از مخاطبان خود و اینکه آیا تلاشهای بازاریابی شما برای گروه مناسب افراد جذاب است، به شما می دهد.
کشف کنید که از چه فناوری استفاده می کنند. Google Analytics سیستم عامل ها و مرورگرهای وب مورد استفاده را به شما نشان می دهد. این ابزار حتی به شما می گوید که درصد میزان ترافیک شما از طریق دستگاه های تلفن همراه وارد می شود چقدر است. منبع ترافیک خود را نیز یاد خواهید گرفت.
می توانید افرادی از یک وب سایت، شبکه رسانه های اجتماعی یا موتور جستجو آمده اند ببینید. کلمات کلیدی آنها را جستجو خواهید کرد.
Google Analytics درک کاملی از محتوای برتر به شما ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا ترافیک شما در حال تبدیل است یا خیر.

طراحی سایت-10 ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی

۲- tools Google Webmaster

Google Webmaster Tools به شما کمک می کند تا دریابید که وب سایت شما برای کشف موتور جستجو چقدر سالم است.
در حال حاضر ، فرض کنید که شما از اهمیت سئو مطلع هستید و بهینه سازی سایت شما بر این اساس تأثیر عمده ای در نحوه رتبه بندی در نتایج جستجو خواهد داشت.
در گوگل همیشه به نوعی رمز و راز وجود دارد که گوگل در برخی از عوامل خاص رتبه بندی می کند و براساس الگوریتم خود به سایت ها پاداش می دهد.
با استفاده از Google Webmaster Tools ، می توانید هشدارهایی را برای هر چیزی که مانع از کشف وب سایت شما در جستجوها شود ، تنظیم کنید.
ترافیک جستجوی خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید مردم در حال حاضر شما را پیدا می کنند. در صورت دسترسی به لیست موضوعات برتر ، این ابزار به شما کمک می کند تا در سایت خود چه اشتباهی را انجام ندهید.
به ابزارهای آزمایش و مستندات پشتیبانی دسترسی خواهید داشت.
Google Webmaster Tools دارای راهنماها و دوره های آنلاین است که دقیقاً به شما نشان می دهد چه کاری باید انجام شود تا یک وب سایت دوست داشتنی برای SEO انجام شود.

طراحی سایت-10 ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی

۳- Google AdWords

اگر می خواهید تلاش های ارگانیک خود را برای رتبه بندی جستجو انجام دهید، ممکن است منطقی باشد که در Google AdWords ، به پرداخت هزینه هر کلیک (PPC) بپردازید. اگر هنوز آن را امتحان نکردید ، در اینجا چگونگی عملکرد آن آورده شده است:
شما تبلیغاتی را ایجاد می کنید که کلمات کلیدی خاص مربوط به شغل شما را هدف قرار می دهد و وقتی افراد در جستجوی این کلمات کلیدی هستند ، تبلیغات شما در بالا یا در سمت راست نتایج جستجوی ارگانیک در Google ظاهر می شوند. هزینه تبلیغات شما به رقابت کلمه کلیدی مورد نظر بستگی دارد ، اما فقط در صورت کلیک بازدید کنندگان روی تبلیغ شما هزینه می پردازند.
به خاطر داشته باشید که AdWords می تواند به سرعت به یک ابزار بازاریابی گران تبدیل شود و برخلاف جستجوی ارگانیک ، برنده های سریع تری را به جای نتایج طولانی مدت ، ماندگار (و رایگان) ارائه می دهد، در صورت استفاده هوشمندانه ، PPC می تواند به شما در برنامه ریزی استراتژی جستجوی ارگانیک خود کمک کند.
با آزمایش تغییرات مختلف کلمه کلیدی با استفاده از PPC ، می توانید به سرعت تشخیص دهید که کدام کلید واژه ترافیک با کیفیت را برای شما ارسال می کند. سپس می توانید از این دانش برای هدف گذاری بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک و تلاش های ایجاد محتوا استفاده کنید.

طراحی سایت-10 ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی

۴- Google Insights

برای موفقیت در تلاش برای بازاریابی ، وب سایت شما باید در سطح بالایی کار و عملکرد خود را انجام دهد.
Google Insights به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که به درستی اتفاق می افتد.
این ابزار محتوای صفحات وب شما را تحلیل می کند. اطلاعاتی درباره سرعت بارگیری صفحه دریافت خواهید کرد.
سایر ابزارها همچنین می توانند به شما در تعیین سرعت بارگذاری صفحه و اینکه آیا بهینه است یا نیاز به کار دارد ، کمک می کند.
اما آنچه Google Insights را از ابزارهای دیگر جدا می کند گزارشی است که تولید می کند.
Google پیشنهاد می دهد چگونه می توانید صفحات وب خود را سریعتر بارگیری کنید.

طراحی سایت-10 ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی

۵- Google Drive

برخی از شما ممکن است قبلاً با Google Drive آشنا باشید. شاید شما در زندگی شخصی خود از آن استفاده کنید.
اما می توانید از Google Drive نیز برای کمک به شغل خود استفاده کنید.
این یک راه عالی برای ذخیره ایمن تمام محتوای بازاریابی شما در پایگاه داده ابری است.
شما می توانید سازمان یافته بمانید و بدانید که از هر کجا می توانید به همه اسناد و تصاویر خود دسترسی پیدا کنید. این بسیار موثرتر از ذخیره کردن فایل های مهم به طور مستقیم بر روی دستگاه شما یا هارد اکسترنال است.
بر خلاف سخت افزاری که می تواند از بین برود یا نابود شود ، Google Drive در برابر خسارت های تصادفی ، آتش سوزی ، سیل و سرقت مصون است.
یکی از قسمت های مورد علاقه من در مورد Google Drive امکان دسترسی به محتوای من از هرجای دیگر ، تا زمانی که اینترنت وجود دارد ، می باشد.
برای مدیریت پرونده های خود می توانید برنامه تلفن همراه را نیز بارگیری کنید.
علاوه بر استفاده از Google Drive برای ذخیره سازی ، از Google Docs و Google Sheets برای کار مستقیم روی محتوا استفاده می کنم.
اگر در حال اشتراک گذاری محتوا هستید و با تیم خود همکاری می کنید، می توانید پرونده ها را با کاربران خاص به اشتراک بگذارید. پارامترهایی را تنظیم کنید که به آنها امکان مشاهده، اشتراک گذاری یا ویرایش مطالب را می دهد.
اولین ۱۵ گیگابایت حافظه Google Drive رایگان است.

طراحی سایت-10 ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی

۶- Google Keyword Planner

Google Keyword Planner بخشی از Google Ads است ، اما ارزش ذکر این موضوع به تنهایی وجود دارد.
این ابزار به شما کمک می کند کلمات کلیدی و عبارات مربوط به شغل خود را پیدا کنید.
کلمات کلیدی مرتبط را کشف کنید و براساس میزان رقابت کلمات کلیدی خاص ، پیشنهادات مربوط به برآورد پیشنهاد را دریافت کنید.
مشخص کنید که چقدر اغلب کلمات کلیدی خاص جستجو می شوند ، و بودجه خود را براساس کلمات کلیدی مورد نظر خود تعیین می کنید.
Google Keyword Planner به شما در رابطه با کلمات کلیدی طولانی نیز کمک خواهد کرد.
این نوع کلمات کلیدی از حجم جستجوی بالایی برخوردار نیستند ، اما رقابت بسیار کمتری دارند. بعلاوه ، این سربازها دارای صلاحیت بیشتری خواهند بود و بنابراین احتمالاً تبدیل به آن خواهند شد.

طراحی سایت-10 ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی

۷- Google Trends

علاوه بر Keyword Planner ، Google Trends می تواند ابزاری عالی برای کمک به شما در انتخاب دقیق کلید واژه ها باشد. این امکان را به شما می دهد تا محبوبیت برخی اصطلاحات را ارزیابی کنید، آنها را در برابر سایر تغییرات کلمات کلیدی مقایسه کنید ، تجزیه و تحلیل کنید که میزان محبوبیت آنها با گذشت زمان و در مناطق مختلف متفاوت است و کلمات کلیدی مرتبط را نشان می دهد، که می تواند در گرفتن پیشنهادات جدید کلمه کلیدی مفید باشد.
آیا می خواهید برای آخرین عنوان پست وبلاگ خود بین دو تغییر کلید واژه تصمیم بگیرید؟ یک مقایسه سریع در Google Trends انجام دهید تا ببینید کدام یک بیشتر در حال جستجو است:
Google Trends همچنین می تواند به شما در شناسایی مباحث گرایش ، اخبار و محتوا کمک کند ، که ممکن است برای رؤیت فرصت های خبری اخبار مفید باشد.

طراحی سایت-10 ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی

۸- Google AdSense

Google AdSense برای استفاده رایگان است. در حقیقت ، برای مشارکت دریافت می کنید.
بر خلاف سایر ابزارهای تبلیغاتی در این لیست ، Google AdSense به شما امکان می دهد تبلیغات خود را از سایر مشاغل در وب سایت خود اجرا کنید.
Google اطمینان می دهد که تبلیغات مطابق با استانداردهای کیفیت خاص و مربوط به مخاطبان شما هستند.
اگر تبلیغی را که در سایت شما نمایش داده می شود دوست ندارید ، مشکلی نیست. به سادگی تبلیغاتی را که نمی خواهید ظاهر شود مسدود کنید و نوع و موقعیت مکانی را در سایت خود تنظیم کنید که برای نیازهای شما بهتر باشد.
برای به دست آوردن بیشترین هزینه برای فضای تبلیغاتی خود ، Google AdSense اطمینان می دهد که تنها بالاترین پیشنهادها به صورت زنده در سایت شما نشان داده می شوند تا بتوانید هرچه بیشتر درآمد کسب کنید.

طراحی سایت-10 ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی

۹- Google Alerts

دقیقاً همانطور که از نام آن پیداست ، Google Alerts در مورد هر چیزی که هشدار ایجاد کنید ، به شما اطلاع می دهد.
به عنوان مثال ، بیایید به شما بگوییم که می خواهید بدانید هر زمان شخصی از طریق اینترنت به تجارت شما اشاره کرد. یک هشدار تنظیم کنید و به محض انتشار چیزی به شما ایمیل می شود.
در صورت مشاهده اطلاعات منفی ارسال شده در مورد نام تجاری خود در وب ، می توانید اقدام کنید.
این یک روش عالی برای نظارت و بهبود شهرت آنلاین شماست.
اما می توانید هشدارهایی را برای هر چیزی که می خواهید تنظیم کنید. این می تواند نام شما یا اسامی رقبای برتر شما باشد.
بدون این هشدارها ، شما باید به صورت دستی روزانه این نوع مطالب را جستجو کنید ، که غیر منطقی است و استفاده ناکارآمد از زمان ارزشمند شما است.

طراحی سایت-10 ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی

۱۰- Google FeedBurner

به بازدید کنندگان خود این امکان را بدهید که از مطالب وب سایت شما ، به ویژه وبلاگ خود ، با استفاده از فیدها مشترک شوند. با تنظیم یک حساب Google FeedBurner ، بازدید کنندگان سایت شما می توانند در مطالب شما مشترک شوند و از طریق مرورگرهای وب ، RSS Readers یا ایمیل به طور مرتب به روزرسانی های خود را دریافت کنند. و در نظر گرفتن مشترکین برای رشد و دسترسی یک وبلاگ تجاری بسیار مهم است ، ارائه گزینه های اشتراک برای محتوای شما چیزی نیست که شما بخواهید از آن غافل شوید.

طراحی سایت-10 ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی

نتیجه ۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی

گوگل طیف گسترده ای از ابزارهای رایگان را در اختیار صاحبان مشاغل قرار داده است که می خواهند در تلاش های بازاریابی خود پیشرفت هایی را انجام دهند.
این ابزارها ممکن است برای همگی مورد استفاده قرار نگیرد. برخی از شما ممکن است به ۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی به طور کلی احتیاج نداشته باشید.
اما صرف نظر از وضعیت شما ، توصیه می کنم به این لیست مراجعه کرده و از ابزارهایی متناسب با نیازهای خود استفاده کنید.
خطری برای امتحان کردن آنها وجود ندارد. هم چنین ، اکثر آنها برای استفاده رایگان هستند.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

۱۰ ابزار هوشمند تجزیه و تحلیل وب

تیم طراحی سایت و سئو اینتن در این مقاله به بررسی ۱۰ ابزار هوشمند تجزیه و تحلیل وب می پردازد و شما را با این ابزار آشنا می سازد تا بتوانید به تجزیه و تحلیل وب سایت خود بپردازید.

ابزارهای تجزیه و تحلیل فعالیت کاربر وب سایت را ردیابی می کنند. فعالیت ردیابی به سازمانها توانایی بهینه سازی محتوای خود را می دهد.
تجزیه و تحلیل وب همچنین فراتر از ردیابی استفاده از وب است که شامل تعامل با رسانه های اجتماعی و برنامه های تلفن همراه می شود. این رویکرد گسترش یافته گاهی به آنالیز دیجیتال گفته می شود.
داده های ابزارهای آنالیز وب به شرکتها کمک می کند تا حضور آنلاین خود را ارزیابی و بهبود دهند. اهداف کسب و کار در تجزیه و تحلیل وب مواردی مانند:

  • – جذب بازدید کنندگان بیشتر
  • – افزایش فروش
  • – بهبود جذب مشتری
  • – بهبود حفظ مشتری
  • -قابلیت های وب آنالیز
  • – ردیابی در سطح فردی
  • – تجزیه و تحلیل real time
  • تست A / B
  • – آنالیز موبایل
  • – ویژگی مدل سازی
  • – ردیابی تجارت الکترونیکی
  • – ردیابی متقابل دستگاه
  • – تجزیه و تحلیل درون صفحه
  • – پیگیری تبدیل هدف
  • – پیگیری رویداد
  • – رعایت حریم خصوصی
  • – گزینه پیش فرض

خوشبختانه ، ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانند تمام اطلاعات جمع آوری شده را به یک گزارش با درک آسان تبدیل کنند که به بینش بسیار مورد نیاز بازدید کنندگان وب شما کمک می کند. هنگامی که شما به این دانش مسلح هستید ، می بینید که وب سایت شما چقدر مؤثر است و برای ایجاد هرچه بهتر آن باید چه تغییراتی را ایجاد کنید.
در اینجا به ۱۰ ابزار برتر که می توانید برای به دست آوردن درک بیشتر درباره ترافیک وب سایت خود مراجعه کنید ، آورده شده است.

۱۰ ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت

۱- Google Analytics

Google Analytics یکی از بهترین ابزارهای رایگان است که هر صاحب وب سایت می تواند از آن برای ردیابی و تجزیه و تحلیل داده ها درباره ترافیک وب خود استفاده کند. شما می دانید که کلمات کلیدی بیشترین بازدید کنندگان را به صفحات شما وارد می کند. این ابزار گزارشی را برای وب سایت شما ایجاد می کند که شامل اطلاعاتی درباره بازدید کنندگان، منابع ترافیکی، اهداف، محتوا و تجارت الکترونیکی است. نکته منفی گوگل آنالیتیکس این است که می تواند به روزرسانی زمان ببرد. ابزارهای دیگری نیز وجود دارند که اکنون به روزرسانی داده های شما را ارائه می دهند.

طراحی سایت-10 ابزار هوشمند تجزیه و تحلیل وب 

۲- Spring Metrics

Spring Metrics ابزار آنالیز را گرفته و آن را ساده تر کرده است. شما لازم نیست که یک متخصص اطلاعات شخصی باشید تا بتوانید پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. شما می توانید تجزیه و تحلیل تبدیل در زمان واقعی، منابع تبدیل برتر، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل صفحه فرود، گزارش عملکرد الکترونیکی و تنظیمات نقطه و کلیک ساده را دریافت کنید. بر خلاف Google Analytics ، Spring Metrics مسیر بازدید کننده را از طریق وب سایت شما از زمان رسیدن به زمان ترک آن دنبال می کند. وقتی برای اولین بار ثبت نام کنید ، می توانید به مدت ۱۴ روز آن را امتحان کنید. سادگی این ابزار صاحبان وب سایت های زیادی را از Google Analytics جابجا می کند.

طراحی سایت-10 ابزار هوشمند تجزیه و تحلیل وب 

۳- Woopra

Woopra ابزاری دیگر است که ردیابی آنالیز را در زمان واقعی ارائه می دهد، در حالی که Google Analytics می تواند ساعت ها به روز شود. این یک برنامه دسکتاپ است که به شما آمار بازدید کنندگان را به طور زنده ارائه می دهد. همچنین شما می توانید چت را بصورت زنده با بازدید کنندگان سایت انجام دهید. این می تواند یک ویژگی عالی برای تعامل با سایت تجارت الکترونیکی شما باشد.

طراحی سایت-10 ابزار هوشمند تجزیه و تحلیل وب 

۴- Clicky

اگر فقط یک وب سایت و یک حساب کاربری حرفه ای با هزینه ماهانه داشته باشید ، Clicky خدمات رایگان ارائه می دهد. به شما اجازه می دهد آنچه بازدید کنندگان فعلی در سایت شما مشاهده می کنند را پیگیری کنید. داشبورد Clicky برای استفاده ساده است و کلیه اطلاعاتی را که می خواهید برای دیدن آنها به روشنی ارائه دهید. آنها همچنین دارای یک نسخه موبایل هستند که بررسی وضعیت شما در هر نقطه را برای شما آسان می کند.

طراحی سایت-10 ابزار هوشمند تجزیه و تحلیل وب 

۵- Mint

Mint یک ابزار تحلیلی است که خود میزبان است. به شما آماری real time ارائه می دهد، که با Google Analytics رایگان دریافت نمی کنید. شما می توانید بازدید کنندگان سایت ، جایی که آنها از کجا می آیند و چه صفحاتی را مشاهده می کنند ردیابی کنید. و Peppermill ، بخشی از Mint، به شما امکان می دهد تنظیماتی را انجام دهید تا با تنوع افزودنی رایگان ، برای استفاده شما سازگارتر شود.

طراحی سایت-10 ابزار هوشمند تجزیه و تحلیل وب 

۶- Chartbeat

Chartbeat به کاربران اجازه می دهد تا با اطلاعات فوری ، از اطلاعات خود بیشترین بهره را ببرند. آنها دائماً بازدیدکنندگان و کارهای خود را در وب سایت مشاهده می کنند. این امر به شما اطلاعات لازم را برای ایجاد تنظیمات لازم در مورد محتوا یا طراحی خود داشته باشید را می دهد. وقتی ثبت نام می کنید یک ماه رایگان دریافت می کنید.

طراحی سایت-10 ابزار هوشمند تجزیه و تحلیل وب 

۷- Kissmetrics

Kissmetrics یکی دیگر از ابزارهای تحلیلی است که به مشتریان امکان می دهد حرکات بازدید کنندگان جداگانه را در سراسر وب سایتهای خود ردیابی کنند. شما می توانید ببینید که چگونه رفتارها با گذشت زمان تغییر می کنند ، الگوهایی را مشخص می کنند و از دیگر آمارها ، معمولی ترین و تازه ترین مراجعه کننده ها را می بینید. می توانید این سرویس را به مدت ۳۰ روز بطور رایگان امتحان کنید.

طراحی سایت-10 ابزار هوشمند تجزیه و تحلیل وب 

۸- UserTesting

UserTesting.com روشی بی نظیر برای جمع آوری اطلاعات در مورد کاربران سایت است. شما در حال پرداخت هزینه برای گروهی از شرکت کنندگان در انتخاب خود برای انجام مجموعه ای از کارها در سایت خود هستید. کاربر و فعالیت وی در فیلم ضبط می شود. در حدود یک ساعت ، بازخورد خود را خواهید داشت. شما می توانید افکار واقعی کاربران را در جمعیت شناسی هدف خود بشنوید.

طراحی سایت-10 ابزار هوشمند تجزیه و تحلیل وب 

۹- Crazy Egg

Crazy Egg از قدرت فناوری Heatmap استفاده می کند تا تصویری بصری از بازدید کنندگان سایت در صفحات وب شما ارائه دهد. این به شما نشان می دهد که افراد در حال حرکت ماوس خود بر روی صفحه و جایی که کلیک می کنند. بین جایی که افراد ماوس را قرار می دهند و جایی که چشم خود را حرکت می دهند ارتباطی وجود دارد. بنابراین، این نوع ردیابی به شما کمک می کند تا ببینید چه مناطقی بیشترین توجه و تعامل کاربران را به خود جلب می کند. یک سرویس آزمایشی یک ماهه رایگان با این سرویس وجود دارد و قیمت ها با قیمت ۹ دلار برای ۱۰ هیت مپ شروع می شوند.

طراحی سایت-10 ابزار هوشمند تجزیه و تحلیل وب 

۱۰- Mouseflow

Mouseflow به نوعی ترکیبی از UserTesting و Crazy Egg است. می توانید ویدئویی از کاربران در تعامل با وب سایت خود، از جمله هر کلیک و حرکت ماوس ، پیمایش و ضربه زدن به کلید را مشاهده کنید. همچنین می توانید نقشه های گرما را از دوره های زمانی مختلف مشاهده کنید تا بتوانید تأثیر تغییرات ایجاد شده در صفحه خود را مشاهده کنید. قیمت گذاری بسته به تعداد سایتهایی که می خواهید پوشش دهید و چند جلسه مورد نظر شما متفاوت است. برای یک سایت واحد و حداکثر ۱۰۰ جلسه ضبط شده ، هزینه ای ندارد.

طراحی سایت-10 ابزار هوشمند تجزیه و تحلیل وب 

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

۸ تکنیک سئو On-page

بسیاری از افراد که به تازگی سایت خود را راه اندازی کرده اند و نمی دانند که SEO چیست و چگونه آن را پیاده سازی می کنند در ادامه به مفهوم سئو و تکنیک های سئو on-page نیز می پردازیم:
SEO به سادگی مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. این جایی است که شما صفحات وب خود را ایجاد می کنید و تکنیک های خاصی را پیاده سازی می کنید تا به شما در رتبه بندی هرچه بیشتر در صفحات نتیجه موتور جستجو کمک کند. صفحات بالاتر می توانند در Google / Bing / Yahoo یا غیره رتبه بندی شوند. در صفحات نتایج ، هرچه سایت شما بیشتر شود ترافیک بیشتری کسب می کند.
اکنون ، SEO می تواند به دو دسته جداگانه تقسیم شود. سئو on-page و سئو off-page.
SEO On-Page به کلیه کارهایی که می توانید در وب سایت خود انجام دهید ، برای کمک به شما در رتبه بندی بالاتر ، از جمله عناوین صفحه ، پیوند داخلی ، برچسب های متا ، توضیحات و غیره می باشد.
SEO off-Page به کلیه کارهایی که می توانید بطور مستقیم از وب سایت خود انجام دهید ، برای کمک به شما در رتبه بندی بالاتر ، مانند شبکه های اجتماعی ، ارسال مقاله ، بازاریابی وبلاگ و غیره اشاره دارد.
در اینجا ما به تکنیک سئو On-page و برخی از موثرترین راه های افزایش رتبه صفحه شما در موتورهای جستجو خواهیم پرداخت.

طراحی سایت-8 تکنیک سئو On-page

تکنیک های سئو On-page

۱- عنوان صفحه

عناوین صفحه شما یکی از مهمترین فاکتورهای SEO در سایت شماست. هر یک از صفحات و ارسال های شما باید عنوان منحصر به فرد خود را داشته باشند که شامل کلمات کلیدی اصلی آن صفحه است.

۲- توضیحات متا

بسیاری از افراد فراموش می کنند که توضیحات متا را برای صفحات خود درج می کنند. این توضیحات مکان مهمی برای گنجاندن کلمات کلیدی مربوط به محتوای شما است ، زیرا این لیست ها در هنگام جستجوی صفحه در لیست نتایج استفاده می شوند.

۳- برچسب های متا

برای هر یک از صفحات خود می توانید مجموعه ای از کلمات کلیدی را به صورت تگ های متا درج کنید. اینها باید تمام کلمات کلیدی مرتبط با محتوای شما باشند ، که قبلاً آنها را تحقیق کرده اید.
من از افزونه وردپرس در سایت هایم استفاده می کنم. این به من امکان می دهد قبل از انتشار ، تمام کلمات کلیدی متا تگ ، توضیحات متا و عنوان صفحه را در پایین هر یک از پست های خود وارد کنم و به سادگی تمام اطلاعات را در قالب HTML صفحه برای شما وارد می کند ، زندگی شما را کمی ساده تر می کند.

۴- ساختار URL

شامل URL های دوستانه موتور جستجو برای هر یک از صفحات شما بسیار توصیه می شود. به نظر می رسد URL های کوتاه تر در نتایج موتور جستجو عملکرد بهتری دارند ، اما این تنها عامل نیست.
URL هایی که شامل کلمات کلیدی هدفمند نیز هستند ، عملکرد بهتری دارند. مکان این کلمات کلیدی همچنین می تواند تأثیر عمده ای داشته باشد.

طراحی سایت-8 تکنیک سئو On-page

۵- برچسب های بدنه (H1 ، H2 ، H3 ، H4 و غیره)

هنگام نوشتن مقالات خود ، باید محتوای خود را در بخش ها و پاراگراف های کوچکتر تقسیم کنید تا خواندن افراد راحت تر شود. این بخش ها را می توان عنوان کرد ، جایی که از برچسب های H1 ، H2 ، H3 ، H4 و غیره استفاده می شود.
به طور کلی برچسب های H1 برای عنوان صفحه اصلی شما محفوظ است و عناوین بعدی منتشر می شوند مانند H2 ، H3 و غیره. موتورهای جستجو از این ها استفاده می کنند تا آنچه در محتوای شما مهم است را تعیین کنند. به همین دلیل است که عناصر غنی از کلمات کلیدی نسبت به نمونه های عمومی مفید هستند. حتماً عناوین غنی از کلمات کلیدی را به ترتیب اولویت در برچسب های H1 ، H2 و H3 بنویسید. آنها توسط بسیاری از موتورهای جستجو برای تمایز محتوای مهم استفاده می شوند.

۶- تراکم کلمات کلیدی

کلمات کلیدی مربوطه در طول محتوای شما بسیار مهم است ، زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را بررسی کنند. با این حال ، سعی کنید کلمات کلیدی را بیش از حد تکرار و استفاده بیش از حد برای ربات های موتور جستجو نکنید. این می تواند باعث شود سایت شما از موتورهای جستجو ممنوع شود.
برای جلوگیری از این ، سعی کنید چگالی کلمه کلیدی خود را تقریباً بین ۲-۵٪ نگه دارید. اگر این مشکل را پیدا کردید ، یک اصطلاحنامه را بیرون بیاورید و واژگان نوشتاری خود را گسترش دهید.

۷- تصویر سئو

استفاده از تصاویر درون محتوا یک روش عالی برای جذاب تر کردن سایت شما و شکسته شدن بخش های کسل کننده متن است. می توانید از این تصاویر برای بهبود سئو سایت خود استفاده کنید.
تمام تصاویر بارگذاری شده شما دارای عناوین هستند ، بنابراین با آنها مطابق عناوین صفحه خود رفتار کنید. از جمله کلمات کلیدی مربوطه می تواند به افراد در یافتن سایت شما هنگام جستجوی Google تصاویر کمک کند.
همچنین می توانید Alt تصاویر و توضیحات را برای تصاویر خود درج کنید و آنها را با سئو مفیدتر کنید.

طراحی سایت-8 تکنیک سئو On-page

۸- لینک داخلی

افراد غالباً فکر می کنند که تنها پیوندهایی که در نظر گرفته می شود ، مربوط به وب سایت های دیگر است. در حالی که این پیوندها مهم هستند ، اینها تنها پیوندهای مهم نیستند!
قرار دادن پیوندها به سایر صفحات وب سایت شما ، یک روش عالی برای بهبود سایت شماست و از آن به درستی استفاده می شود ، پیوندهای داخلی می توانند یک سلاح مفید در سئو شما باشند. نه تنها این امکان را برای بازدید کنندگان خود فراهم می کند که بتوانند در سایت خود حرکت کنند و تمام مطالب خود را پیدا کنند ، بلکه این اطمینان را هم می دهد که سایت شما به درستی جستجو شود و به موتورهای جستجو اجازه میدهد همه صفحات خود را پیدا کنند. همچنین به ایجاد ارتباط یک صفحه با کلمات کلیدی و اصطلاحات مربوطه کمک می کند ، ضمن اینکه به افزایش Google PageRank صفحات شما نیز کمک می کند.
روش های مختلفی نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود ساختار پیوند داخلی استفاده کنید. اصلی بودن؛ پیوندهای محتوا و پیوندهای ناوبری دائمی.
برای وبلاگ نویسان ، پیوندهای محتوا هنگام استفاده صحیح بسیار مفید هستند. این پیوندهایی است که در پست های مقاله شما قرار می گیرد و افراد را به صفحات مرتبط دیگر در سایت شما هدایت می کند.

نتیجه گیری

این ۸ تکنیک از روشهایی است که می توانید سئو On-page خود را بهبود بخشید. هرکسی که به طور مستقل از بقیه استفاده می شود تفاوت چندانی با رتبه سایت شما نخواهد داشت ، اما در صورت استفاده از یکدیگر می توانند به پیشرفت ترافیک سایت شما کمک کنند.
آنها در بهتر شدن صفحات شما کمک می کنند ، به شما کمک می کنند تا کل سایت شما توسط موتور جستجو،جستجو میشود و به افزایش ارزش صفحات داخلی کمک می کنند و ارتباط صفحات داخلی را با عبارات کلیدی خاص ایجاد می کنند.
بنابراین ، برای بهبود سایت خود مقداری زمان صرف در اجرای این موارد نیز می کند.

طراحی سایت-8 تکنیک سئو On-page

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari