طراحی سایت و سئو

۱۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

تاثیرات قابلیت های سایت و تجربه کاربر در سئو

آیا می دانید قابلیت استفاده وب سایت و تجربه کاربر در واقع می تواند بر رتبه بندی موتورهای جستجو تاثیر گذارد؟ با بهبود قابلیت استفاده و تجربه کاربری سایت شما به بازدیدکنندگان شما می توانید رتبه بندی Google خود را ارتقا دهید.
در این مقاله، ما به بررسی هر کدام از این عوامل و نحوه ارتباط آنها با SEO می پردازیم. ما همچنین راهنمایی ها و پیشنهادات بتنی را که می توانید در همان زمان برای بهبود قابلیت استفاده و تجربه کاربری که مشتریان بالقوه خود را ارائه می دهند، ارائه دهید.

قابلیت استفاده از سایت چیست؟

اصطلاح “قابلیت استفاده” برای توصیف نحوه ی رابط کاربری وب سایت و نحوه ی استفاده آسان از آن استفاده می شود. قابلیت استفاده در نظر گرفته شده است که به راحتی بازدیدکنندگان سایت می توانند وظایف اساسی را بدون سردرگمی یا رها کردن انجام دهند.یک سنجش عمیق از قابلیت استفاده سایت نیز در کارایی طراحی تاثیر می گذارد. این می تواند با تعیین اینکه کاربران سریعا می توانند وظایف خود را با طرح انجام دهند، ارزیابی می شود.

تجربه کاربر چیست؟

تجربه ی کاربر نیز به عنوان UX شناخته شده است، که شامل درک و پاسخ بازدید کننده ناشی از استفاده یا پیش بینی استفاده از خدمات، محصولات و سیستم ها می باشد. تجارب اصطلاح کاربر توسط دکتر دونالد نورمن محقق شناختی تهیه شده است. او اولین کسی بود که اهمیت ایجاد یک طراحی کاربر محور را تشخیص داد.
UX به تعامل بین کاربران و وب سایت گفته می شود. فاکتورهای اصلی شامل طراحی، قابلیت استفاده، قابلیت دسترسی، عملکرد سیستم و بازاریابی می باشد که هر یک نقش و وظیفه خود را اجرا می کنند. از آنجا که UX به شدت تحت تاثیر قابلیت استفاده سایت است، بسیاری از این دو را اشتباه گرفته اند. قابلیت استفاده و تجربه کاربر از نزدیک مرتبط هستند، اما آنها یکسان نیستند.

طراحی سایت-تاثیرات قابلیت های سایت و تجربه کاربر در سئو

قابلیت استفاده و تجربه کاربری را مجزا کنید:

بیایید نگاهی دقیق تر به فاکتور های اصلی بیاندازیم تا بتوانید یاد بگیرید چگونه سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

۱-تعریف:

اولین تفاوت عمده بین قابلیت استفاده و تجربه کاربر در تعریف آنهاست. قابلیت استفاده شامل بهره وری، کارآیی و رضایتمندی است که کاربران میتوانند به آسانی انجام وظایف خاصی را انجام دهند. در مقابل، تجربه کاربر دارای یک تعریف گسترده تر است که هر جنبه ای از تعامل کاربر با وب سایت یا سیستم را پوشش می دهد.

۲-اهداف:

هدف اصلی ویژگی “قابلیت سایت” دسترسی آسان برای راه اندازی سایت می باشد.
قابلیت استفاده به خودی خود بستگی دارد که چگونه کاربر می تواند با وب سایت ارتباط برقرار کند. تجربه کاربر مربوط به نحوه برخورد کاربران با این تعامل است.بسیاری از افراد به اشتباه اعتقاد دارند که فقط به این دلیل که چیزی آسان برای استفاده است، به طور خودکار تجربه کاربر خوبی را ایجاد می کند. حقیقت این است که قابلیت استفاده سایت تنها یکی از عوامل بسیاری است که بر تجربه کلی کاربران تاثیر می گذارد.

۳-عوامل و روند پردازش:

فرآیند ایجاد قابلیت استفاده خوب، شامل حذف موانع راه و به حداقل رساندن مراحل مربوط به هدایت به اهداف کاربر است. این تمرکز بر آنچه کاربران انجام می دهند و چگونه آنها را انجام می دهند. از سوی دیگر، تجربه کاربر بیشتر با توجه به اینکه کاربران احساس میکنند از سایت استفاده میکنند بیشتر نگران هستند. UX خوب به معنی ایجاد ارتباط عاطفی با بازدیدکنندگان وب سایت است. قابلیت استفاده در مورد ساخت یک کار بصری و آسان است، در حالی که تجربه کاربر در مورد ایجاد یک کار ارزشمند و معنی دار است.

۴-مدل های پرسش:

اگر ما هر دو قابلیت استفاده و تجربه کاربر را به عنوان سوالات در قاب قرار دهیم، تفاوت های آنها بسیار ساده تر می شود.

طراحی سایت-تاثیرات قابلیت های سایت و تجربه کاربر در سئو

چگونه این دو ویژگی در SEO تاثیر می گذارند:

هر دو قابلیت استفاده و تجربه کاربر دارای تاثیر غیر مستقیم و در عین حال بسیار سودمند بر محبوبیت خارجی وب سایت است. از آنجا که قابلیت استفاده و تجربه کاربر می تواند به بهبود تبدیل، قاچاق و توصیه ها کمک کند، می توان گفت که با بهینه سازی موتورهای جستجو ارتباط مستقیمی دارد.
اگر جستجوگرها نمیتوانند آنچه را که دنبال می کنند پیدا کنند، احتمال دارد که آنها فقط چند ثانیه قبل از خروج ساکن شوند و به صفحه نتایج جستجو برگردند تا یک سایت را پیدا کنند که بتواند به کاربر کمک کند. نرخ خروج بالا باعث کاهش زمان فرود در صفحات سایت می شود. برای ارزیابی تجربه کاربر از وبسایت خود، این اطلاعات را به راحتی توسط Google به دست آورده و به طور بالقوه آن را رتبه بندی کنید.
یک مفهوم مشابه از pogosticking وجود دارد و آن زمانی است که افراد باید صفحات مختلفی را برای دستیابی به نتیجه ی مورد نیازشان کلیلک کنند. این معمولا زمانی اتفاق می افتد که یک وب سایت نتواند نیازهای خود را برآورده کند، گرچه بسیار رتبه بندی شده است. از آنجایی که گوگل در شناسایی وبسایت هایی که قصد جستجو را ندارند بسیار بهتر شده است، این می تواند بر رتبه بندی موتور جستجو شما تاثیر بگذارد.
گوگل می تواند هر کلیک را با کمک داده های کاربر Chrome انجام دهد. بنابراین، موتور جستجو می توانید ببینید که مردم چگونه از سایت شما استفاده می کنند.

چگونگی بهبود قابلیت استفاده و تجربه کاربر

در حال حاضر شما احتمالا تعجب می کنید که چگونه می توانید قابلیت استفاده و تجربه کاربر را بهبود بخشد یا رتبه بندی موتور جستجوی خود را افزایش دهد. در اینجا چند راهنمایی اساسی وجود دارد:
• سیستم گرمای نقشه را برای ضبط رفتار کلیک روی بازدید کنندگان خود نصب کنید. این می تواند به شما در درک اینکه چگونه از وبسایت شما استفاده می کند و در آنجا می توانید پیشرفت کنید کمک می کند.
• از انتشار محتوایی بیش از حد بی اهمیت اجتناب کنید. پست های شما باید روشن، مختصر و آسان برای درک باشد.
• اطالعات مربوطه را در جایی که چشم به طور طبیعی کشیده شده است قرار دهید. برای اکثر کاربران وب، ۸۰ درصد وقت خود را صرف بررسی اطلاعات ارائه شده در بالای صفحه می کنید. ۶۹٪ از وقت خود را در حال مشاهده سمت چپ صفحه وب است. طرح بندی خود را به دقت با این روند در ذهن داشته باشید.
• زمان بارگذاری صفحه خود را افزایش دهید تا کاربران سایت خود را از ناامیدی رها نکنند.
• انتخاب یک طرح بندی صفحه ساده و سازگار در هر صفحه.
• رنگهایی را انتخاب کنید که برای کاربرانی بصری جذاب هستند، اما منحرف نمی شوند. تحقیقات زیادی در زمینه روانشناسی رنگ با برخی رنگها انجام شده است که به صنایع خاصی کمک می کند. قبل از اینکه به طرح نهایی برسید ارزش این را دارد.
• اگر سایت شما در حال حاضر از نظر تلفن همراه نیست، زمان را برای بهینه سازی آن برای کاربران بازدید از اسمارت فون ها و تبلت ها وقت بگذارید.
به طور کلی، واضح است که قابلیت استفاده و تجربه کاربری عوامل مهمی را در نظر می گیرند نه فقط برای رتبه بندی موتور جستجوگر شما بلکه به نفع کسب و کار شما به عنوان یک کل.
چگونه توانایی استفاده از سایت و تجربه کاربر را بهبود بخشید؟ آیا بهبود رتبه بندی موتور جستجوی خود را مشاهده کرده اید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

طراحی سایت-تاثیرات قابلیت های سایت و تجربه کاربر در سئو

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

مزایای استفاده از لینکدین برای کسب و کار

در اینجا چند مزیت استفاده از LinkedIn برای کسب و کار وجود دارد:

۱-دستیابی به رهبری بازار:

لینکدین درب ها را برای شبکه ها و سیل مشتریان بالقوه باز می کند. صفحه شرکت خود را برای دنبال کنندگان و ارتباطاتتان به روز نگه دارید. این باعث می شود تا شرکت شما برند سازی شود و هر زمان که به شما نیاز دارند در دسترس باشید.

طراحی سایت-مزایای استفاده از لینکدین برای کسب و کار

۲-افزایش بازدید و قرار گیری در معرض نمایش:

داشتن صفحه شرکت LinkedIn یک راه عالی برای به دست آوردن توجه برای کسب و کار شما است. این صفحه پتانسیلی برای نشان دادن زمانی که افراد شما را در Google جستجو می کنند و نیز برای جستجو در LinkedIn نشان داده می شوند.

۳-اعتبار بخشی بالا با استفاده از لینکدین:

یک مکان عالی برای نشان دادن محصولات و خدمات کسب و کار شما و کسب اعتماد در میان مشتریان / چشم انداز است. یک ویژگی که به شما کمک می کند ویژگی “توصیه ها” است. توصیه های بیشتری که از مشتریان و مشتریان گذشته داشته اید، بیشتر از یک فرصت برای ایجاد منافع و فروش بیشتر است.

۴-نمایش دستاوردهای شرکت:

راه دیگری برای ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه و نشان دادن دستاوردهای شما است. این به شما کمک می کند تا به طور کلی آنچه را که شما باید ارائه دهید.
نتایج جستجو به صورت فیلتر شده نمایش داده می شوند.
تولید و فروش موثر به منظور دستیابی به مشتریان موثر می باشد. لینکدین این امر را با گزینه های متنوع جستجوی گروه ایجاد می نماید. در این صورت می توانید به افراد و گروه های مورد نظرتان دست پیدا کنید و مشتریان خود را بیابید.

طراحی سایت-مزایای استفاده از لینکدین برای کسب و کار

۵-ایجاد ارتباطات با کیفیت در کسب و کار:

مهمترین مزیت LinkedIn این واقعیت است که تقریبا به طور کامل توسط متخصصان پیشرو مانند خودتان که همچنین به دنبال راه هایی برای رشد کسب و کار خود هستند، جمعیت می یابد. این ایجاد یک فرهنگ منحصر به فرد از افراد است که در نمایندگی از شرکت های مربوطه خود، تجارت را برای همه آسان تر می کند.واتصالاتی که در LinkedIn ایجاد می کنید، به طور قابل توجهی موثر تر از سایر شبکه های اجتماعی هستند.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

مزیت کسب و کار برای صفحات شرکتی در لینکدین

یک صفحه ی شرکتی در LinkedIn به شما کمک می کند شبکه و چشم انداز فروش با کیفیت داشته باشید. به این صورت، تصویر عمومی خود را در سطح جهانی به عنوان یک سازمان معتبر و قابل اعتماد مشخص خواهید کرد.اگر چه بسیاری از سایتهای رسانه اجتماعی LinkedIn را فقط به عنوان یک سایت برای شکارچیان شغلی و برای رشد شبکه حرفه ای خود مشاهده می کنند، LinkedIn یک ابزار موثر برای ایجاد منافع تجاری جدید و پرورش روابط ارجاعی است. جیل کرونت و آردات آلبی نشان داد که ۸۴ درصد از کاربران استفاده از LinkedIn چندین فرصت کسب و کار ایجاد کرده اند.

در میان مزایای استفاده از LinkedIn برای کسب و کار، یک صفحه شرکت کسب و کار شما را با فرصت برای گفتن داستان شرکت خود، و به اشتراک گذاشتن فرصت های شغلی و مقیاس بازاریابی خود را ارائه میدهد.

برای تشویق مخاطبان خود برای برقراری ارتباط با شرکت شما و درک شرکت خود به عنوان یک منبع اعتماد، ایجاد یک صفحه شرکت LinkedIn است که اطلاعاتی، بدون خطا و به خوبی توسط مدیران شرکت مدیریت می شود.

طراحی سایت-مزیت کسب و کار برای صفحات شرکتی در لینکدین

مزایای استفاده از LinkedIn برای شرکت های تجاری عبارتند از:

۱) ایجاد محتوای اشتراکی سودمند برای مخاطبان

با ایجاد محتویاتی که تماشاگران شما می خواهند با دیگران ببینند و به اشتراک بگذارند، بینندگان شما طرفداران شرکت شما می شوند و دسترسی و نفوذ جهانی خود را گسترش می دهند. مطالب خود را در فرمت های مختلف مانند نمایش های کسب و کار SlideShare، پست های وبلاگ، فتوشاپ، پادکست ها و فیلم ها در دسترس خود قرار دهید. در رابطه با LinkedIn، شرکت شما باید روزانه، محتواهایی در تعداد مجاز در صفحه شرکتی، به اشتراک بگذارد. در این صورت مخاطبان بیشتری به دست خواهید آورد و زمانی که پست می کنید، بیشترین میزان دسترسی را خواهید داشت. شرکت هایی که ۲۰ بار در ماه پست می کنند، به طور متوسط ۶۰ درصد از پیروان خود را با یک یا بیشتر به روز رسانی؛ و ۲۰٪ از پیروان به طور معمول با یک به روز رسانی وضعیت رسیده است.

با هر تلاش برای بازاریابی محتوای با کیفیت، شما باید مطالب معتبر و مرتبطی را پست کنید تا میزان دسترسی تان افزایش یابد. پستهایی که شبیه به هرزنامه ها باشند، پست نمی شوند و به اشتراک گذاشته نمیشوند و در واقع باعث می شود تا دنبال کنندگان کسب و کار شما کاهش یابد.

۲) محصولات و خدمات جدیدی که ارتقا داده اید را معرفی کنید

طبق گزارش وبلاگ بازاریابی، ۵ دلیل مهم که چرا افراد برندهای تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند عبارتند از:

  • تبلیغات و تخفیف
  • اطلاعات جدیدترین محصولات
  • خدمات مشتری
  • محتوای سرگرم کننده و توانایی ارائه بازخورد
  • بیش از نیمی از فروشندگان می گویند که آنها از طریق LinkedIn تولید کرده اند.

با استفاده از صفحات شرکت LinkedIn، شما می توانید محصولات جدید و یا خدمات خود را معرفی کنید و شرکت خود را توسعه داده و توضیح دهید که چگونه آنها به مشتریان کمک می کنند تا اهداف حرفه ای خود را به دست آورند و نیازهای تجاری خود را برآورده سازند. شما همچنین می توانید لینک های خود را به وب سایت خود اضافه کنید تا خوانندگان را قادر سازید به راحتی اطلاعات بیشتری کسب کنید و ترافیک بازدید کننده وب سایت خود را به سمت کسب و کارهای صمیمی سوق دهید.

طراحی سایت-مزیت کسب و کار برای صفحات شرکتی در لینکدین

۳) خودتان را از رقبا متمایز سازید

در LinkedIn، شما می به توضیحی در خصوص شرکت خود بپردازید و وجه تمایز خود با دیگر رقبا را مشخص سازید. همواره سعی کنید اخبار شرکت و اطلاعات مربوط به شرکت خود را برای دستیابی به استخدام جدید و انتقال ارزش های شرکت، ماموریت و بینش خود، در لینکدین به اشتراک بگذارید.

۴) پیدا کردن افراد مناسب برای استخدام شغلی که می تواند سهم قابل توجهی در موفقیت تجاری شما داشته باشد

پروفایل های LinkedIn اطلاعات ارزشمندی را در مورد افرادی که به دنبال شغل در شرکت شما هستند، از جمله ثبات آنها، رکورد موفقیت ها و اشتیاق آنها در انجام کارها نشان می دهند. با استخدام و حفظ این کارمندان، شرکت شما از تخصص و انرژی خود بهره مند خواهد شد. هنگامی که ارتباطات در رسانه های اجتماعی به واسطه کارکنان شما به درستی انجام می شود، این پتانسیل ایجاد می شود تا روباط قدرتمندی را به دست آورید. با توسعه این روابط با مشتریان فعلی و آینده، کارکنان و منابع ارجاع، کارکنان شما می توانند به طور قابل ملاحظه ای شرکت شما را توسعه و رشد دهند.

۵) بررسی رقابت های شرکت

براساس مؤسسه بازاریابی محتوا، ۹۴ درصد از بازاریابان B2B از LinkedIn برای توزیع محتوا استفاده می کنند و این باعث می شود که پلت فرم رسانه های اجتماعی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. با بازدید از صفحات شرکت های کسب و کار در خدمت بازار هدف خود، نظارت بر تغییرات در صنعت شما آسان تر و ردیابی آنچه که رقابت شما انجام شده آسان تر است. با توجه به کارکنان و نظارت بر استراتژی های محتوای رسانه های اجتماعی از شرکت های دیگر به طور منظم به شما کمک خواهد کرد که روند و فرصت های کسب درآمد استعدادها و زمینه های رشد برای کسب و کار خود را شناسایی کنید.

طراحی سایت-مزیت کسب و کار برای صفحات شرکتی در لینکدین

۶) بهبود رتبه بندی خود را در موتورهای جستجو

گوگل و دیگر موتورهای جستجو رتبه بندی صفحات شرکت LinkedIn و پست های بسیار در صفحات نتایج موتور جستجو، به طوری که اضافه کردن به روز رسانی به صفحه شرکت شما و بهینه سازی پست برای SEO کمک می کند تا به بهبود عملکرد خود را در صفحات نتایج جستجو. به عنوان یک نتیجه، وب سایت شما ممکن است افزایش ترافیک بازدید کننده را افزایش دهد، به ویژه اگر لینک ها به وب سایت شرکت شما در پست های شما تعبیه شده باشند.

اگر شما یک مدیر صفحه هستید، می توانید اطلاعات تحلیلی در مورد صفحه شرکت خود را مشاهده کنید تا به شما کمک کند بینش عمیقتری در عملکرد صفحه خود داشته باشید:

  • مشاهده چگونگی جذب پست های شخصی شما
  • شناسایی روندها در معیارهای کلیدی
  • درک بیشتر درمورد جمعیت و منابع منبع پیروانتان
  • درک بیشتر درباره ترافیک و فعالیت صفحه خود

یک صفحه با کیفیت بالا LinkedIn به شما کمک می کند شبکه و چشم انداز فروش منجر به کیفیت، اما همچنین تصویر عمومی خود را در سطح جهانی به عنوان یک سازمان معتبر و قابل اعتماد. با درک مزایای LinkedIn برای کسب و کار، دانستن اینکه چگونه از LinkedIn برای کسب و کار استفاده کنید و محتویات LinkedIn خود را با توجه به مخاطبین مورد نظر خود و با استفاده از LinkedIn به راحتی مدیریت کنید، فرصت

های شرکت خود را برای ایجاد روابط ارجاعی، تولید منافع و جذب استعداد اعضا برای پیوستن به تیم شما.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

۶ مرحله برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس ارشد ( full stack developer )

چه کسی یک developer full stack یا برنامه نویس ارشد است؟

یک برنامه نویس ماهر در برنامه نویسی هر دو بخش وب، یک developer full stack است.

برنامه نویسی در بخش های وب:

۱-Front end :

این بخشی از برنامه وب است که کاربر می بیند و از آن استفاده می کند.

۲-Backend :

این بخش هایی از برنامه است که در پشت صحنه عمل می کند و دستورات صادر شده توسط کاربر را اجرا می کند. این معمولا شامل موارد زیر است:

۱-فرآیندهای منطقی
۲-فرآیندهای مرتبط با پایگاه داده
۳-اعتبار سنجی از کاربران
۴-پیکربندی سرور

انتظار میرود یک برنامه نویس ارشد متخصص در تمام زمینه های مربوط به Front end و backends باشد. فرد باید در تمام فن آوری های در دسترس شناخته شود و باید قادر به درک فرآیندها و در کل برنامه باشد.

با چند مرحله ساده می توانید  یک برنامه نویس ارشد شوید:

مرحله ۱: یادگیری زبان های برنامه نویسی مهم و مورد نیاز:

یک full stack developer به فن آوری های زیر نیاز دارد:

HTML / CSS

وب براساس این تکنولوژی ها ساخته شده است. HTML ابزاری است که به محتوای ورودی برنامه نویسان به یک وب سایت کمک می کند و CSS یک ابزار طراحی است که برای تغییر ظاهر برنامه های وب مورد استفاده قرار می گیرد. هر دو ابزار ضروری برای یک برنامه نویس ارشد ( full stack developer ) هستند و در همه دوره ها آموزش داده میشود، چه بصورت آنلاین و چه بصورت شخصی.

JavaScript

این باید برای هر برنامه نویس ارشد ( full stack developer ) باشد. این را می توان در هر دو فرایند جلویی و عقب استفاده کرد. مرورگرها بر روی آن ساخته شده و جاوا اسکریپت نیز می تواند بعنوان یک زبان طرفدار سرور استفاده شود.
فن آوری های Backendپس از تسلط بر HTML / CSS و جاوا اسکریپت،که باید حداقل یک زبان مورد استفاده برای برنامه نویسی فرایندهای Backend را یاد بگیرید. توابع رخ داده در پشت صحنه یک برنامه وب عملیات پایگاه داده، اعتبار سنجی کاربر و عملیات منطقی است.

طراحی سایت-6 مرحله برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس ارشد

مرحله ۲: به اصلاح دانش خود بپردازید:

برای درک مفاهیم پیچیده، باید درباره اصول مطمئن باشید. JavaScript و HTML / CSS پایه توسعه وب را تشکیل می دهند. برای هر تازه کار، شما باید در مورد تمام جنبه های این فن آوری آگاه باشید.
دانشتان را امتحان کنید. ایجاد صفحات وب تست و اعمال مفاهیم یاد شده در دوره. جاوا اسکریپت را می توان در ۹۹ درصد از تمام برنامه های وب پیدا کرد. در استفاده از آن مهارت داشته باشید.
دانش مفاهیم برنامه نویسی می تواند به بهبود مهارت های برنامه نویسی کمک کند. بعضی از تئوری ها / دانش برای دستیابی به پیش نیاز های پیش رو:

۱-سرور ها و عملکرد آنها

۲-شبکه ها و تفاوت های آنها

۳-محیط میزبانی وب

۴-الگوریتم ها و فرمول بندی آنها

۵-ساختار داده (انواع خواص)

۶-فن آوری های برنامه نویسی

۷-پایگاه داده ها و مدیریت آنها

شما باید بتوانید قسمت های مختلف برنامه را با هم ترکیب و کل قسمت ها را ایجاد کنید. برای این، شما باید درک کنید که چگونه هر بخش کار می کند، نقش آن در طرح بزرگتر از چیزها و چگونگی اتصال یک بخش به دیگری.

مرحله ۳: با تمام فن آوری ها آشنا باشید، اما در یک موضوع ماهر شوید:

همانطور که دامنه مطالعه شما گسترش می یابد، متوجه خواهید شد که مطالب و موضوعات بیشتری وجود دارد که شما می توانید در آنها ماهر شوید. اکثر برنامه نویسان شکست می خورند چون تلاش می کنند که چیزهای زیادی یاد بگیرند. نیازی به چنین تلاش هایی نیست و باید یاد بگیرید چگونه در آنها کار کنید و به اندازه کافی خوب باشید.
با افزایش تجربه شما، کار شما با تکنولوژی ها نیز بهبود خواهد یافت. در متخصص شدن به یک فناوری و تکنولوزی سخت کوش باشید. تکنولوژی محبوب را در بین مشتریان انتخاب کنید این باید به شما کمک کند به طور موثر با دیگران در این زمینه رقابت کنید و کارهای عالی انجام دهید.

طراحی سایت-6 مرحله برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس ارشد

مرحله ۴: یک دوره بیاموزید:

فن آوری های جدید به طور مرتب به هم می پیوندند.

یک توسعه دهنده کامل نیاز به ماندن در کنار این تغییرات. گرفتن دوره های آنلاین یا مجازی یک راه آسان برای حفظ مهارت های بالا است.

از آنجایی که هدف این است که برای یادگیری تئوری و ارائه معاینه عملی در کوتاه ترین زمان ممکن، دوره های آموزشی را انتخاب کنید:

آموزش با استفاده از coders شناخته شده
برنامه انعطاف پذیر که شما را منطبق می کند.
پروژه ها به عنوان بخشی از برنامه درسی
تدریس برای روشن کردن شک و تردید (به صورت جداگانه یا در گروه).

مرحله ۵: تمرین های عملی بسیاری انجام دهید:

بخش چالش انگیز این فرایند زمانی است که شما درک کامل از تمام فن آوری های لازم – HTML / CSS، جاوا اسکریپت، برنامه نویسی back-end، پایگاه داده ها، و HTTP / REST. زمان فرا رسیده است تا تمام این دانش را در یک برنامه کاربردی مورد استفاده قرار دهد. برای این، شما باید موارد زیر را بدانید:

۱-راه مناسب برای ساختن کد

۲-جدا کردن فایل ها

۳-محیط برای میزبانی فایل های رسانه ای بزرگ.

۴-ساختارهای اطلاعات مناسب برای استفاده.

۵-محل هر وظیفه محاسباتی (سمت سرویس گیرنده یا طرف سرور).

۶-دانش تئوری را می توان با خواندن مطالب آنلاین، اما برای درک نرم افزار معماری به درستی، شما باید یک برنامه وب واقعی را اجرا کنید.

کار با یک تیم، راه ایده آل برای انجام این کار از طریق یک فرد می تواند تنها یک برنامه را توسعه دهد. این تمرین باعث می شود که عملیات همه جانبه عملی را به مجموعه ابزارهای فناوری یک برنامه نویس ارشد ( full stack developer ) اضافه کند.

طراحی سایت-6 مرحله برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس ارشد

مرحله ۶: تکالیف و تمرین های اضافی انجام دهید:

پیوستن به پروژه های دیگری در شرکت شما که بر روی فن آوری های خارج از تخصص شما کار می کنند. به این ترتیب شما بالا بردن مهارت و اضافه کردن ارزش اضافی به سازمان شما نیز هست. اکثر شرکت ها از این نوع ابتکارات قدردانی می کنند – فقط سعی نکنید کسی را در زمینه تعلیم و تربیت به شما نشان دهید.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

ریدایرکت ۳۰۱ در سئو

ریدایرکت ۳۰۱ چیست؟

تغییر مسیر ۳۰۱ زمانی است که یک آدرس وب قدیمی را به یک آدرس جدید هدایت می کنید.
به عنوان مثال، بگذارید بگوییم شما دارای یک صفحه در سایت خود با یک URL از http://example.com/contact-us هستید، اما شما می خواهید آن را به یک آدرس اینترنتی دوستانه تر http://example.com/contact تغییر دهید.
شما از ریدایرکت ۳۰۱ استفاده می کنید تا خزنده های موتور جستجوگر و مرورگرها را بپذیرد که آدرس وب قدیمی آن باید به آدرس وب جدید ارسال شود.اگر URL ها را در سایت خود تغییر دهید، دامنه ها را تغییر دهید (در هنگام نام تجاری مجدد)، و یا تغییر سیستم عامل بدون برنامه ای برای تغییر مسیر ۳۰۱، این می تواند اثرات ویران کننده ای بر SEO شما داشته باشد.

طراحی سایت-ریدایرکت 301 در سئو

انواع مختلف ریدایرکت ها:

دو نوع تغییر مسیری که شما باید بدانید در زیر نام برده شده است.

۱-ریدایرکت ۳۰۱ :

این تغییر مسیر به طور دائمی صورت می پذیرد.

۲-ریدایرکت ۳۰۲ :

این تغییر مسیر به طور موقت صورت می پذیرد.

تغییر مسیر ۳۰۲ بدین معنی است که صفحه به طور موقت منتقل شده است، اما به طور دائم نیست. تنها زمان استفاده از این توصیه ها در حین تعمیر سایت است.
هنگام تغییرات دائمی URL ها در سایت شما توصیه نمی شود که از ریدایرکت ۳۰۲ استفاده کنید. گوگل و دیگر موتورهای جستجو از ریدایرکت ۳۰۱ و ریدایرکت ۳۰۲ با همان وزن استفاده نمی کنند.
بسیاری از افزونه های وردپرس وجود دارد که به شما کمک می کند تا با هدایت URL هایی که ما می توانیم مانند Redirection و Safe Redirect Manager توصیه کنیم.

طراحی سایت-ریدایرکت 301 در سئو

اکثر سایت ها از ریدایرکت ۳۰۱ استفاده می کنند:

اکثر سایتها برای یافتن آدرسهای www و non-www از وبسایت خود تغییر مسیر دادهاند.
به عنوان مثال، http://www.example.com و http://example.com را در نظر بگیرید.
این ممکن است به نظر می رسد همان URL هستند، اما به گوگل و سایر موتورهای جستجو، آنها دو URL مجزا هستند.
اکثر میزبان ها دارای تغییر مسیری هستند که شما را به www یا نسخه غیر وب سایت یک آدرس وب می برد. اما اگر شما این را در جای خود ندارید، Google این دو URL را به عنوان محتوای تکراری می بیند.
هنگامی که شما سایت خود را از HTTP به HTTPS منتقل می کنید، مهم است که بدانید که چگونه ارائه دهنده میزبانی ریدایرکت ۳۰۱ را مدیریت می کند.
نسخه های HTTPS و HTTP سایت شما همچنین دو URL متفاوت را در نظر می گیرند. به همین دلیل است که Google Console به شما خواهد گفت که هر دو نسخه HTTP و نسخه HTTPS سایت خود را ثبت کنید.

طراحی سایت-ریدایرکت 301 در سئو

برنامه ریزی برای ریدایرکت ۳۰۱ در یک طراحی مجدد سایت:

تغییر مسیر ۳۰۱ یکی از بزرگترین مواردی است که مردم در طراحی مجدد سایت برنامه ریزی می کنند.
اگر ساختار URL شما در طول یک طراحی مجدد سایت تغییر کند یا اگر سایت شما از یک پلتفرم به سمت دیگری حرکت کند، باید یک برنامه را برای ریدایرکت ۳۰۱ داشته باشید.
تصور کنید شما سایت خود را از فایل های صاف HTML به یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس منتقل می کنید. اگر آژانس وب محلی شما هیچ برنامه ای در مورد معماری سایت و ریدایرکت ۳۰۱ را نداشته باشد، وقتی سایت شما را راه اندازی می کنید، می توانید تمام مزایای استفاده از لینک های موجود خود را از دست بدهید.
بدون لیستی از نشانیهای اینترنتی که برای راه اندازی سایت هدایت میشوند، نمایه لینک برگشت شما میتواند از بین برود.

به یاد داشته باشید که لینک های پشت سرهم این است که گوگل به وب سایت شما احترام می گذارد. شما نمی خواهید آنها را از دست بدهید.
آنها سایت جدید را طراحی کرده اند، همه آنها را راه اندازی کرده اند، اما آنها به معماری سایت توجه نکرده اند و فراموش کرده اند که URL های قدیمی آنها را مشخص کند.
بنابراین در حالی که وب سایت ممکن است بهتر نگاه کند، ممکن است برخی از رتبه های جستجو را از دست بدهد. گوگل هنوز تلاش می کند که لینک های قدیمی را خالی کند، اما نمی تواند آنها را پیدا کند.

طراحی سایت-ریدایرکت 301 در سئو

چیزی که شما درباره Google نمی دانید:

در اینجا یک واقعیت کوچک شناخته شده در مورد Googlebot، خزنده جستجوی آنها است. Googlebot هر گونه پیوند هایی را که برای مدت زمان طولانی پیدا می کند، به یاد می آورد.
اگر Googlebot یک پیوند را به سایت شما پیدا کند، ممکن است سالها بعد آن را امتحان کند و ببیند آیا هنوز هم کار میکند.
بنابراین لطفا، اگر شما یک طراحی مجدد یک سایت را انجام می دهید، فهرستی از تمام URL های موجود خود را وارد کنید، و بعد از اینکه وب سایت خود را دوباره راه اندازی می کند، URL هایی را که می خواهید نقشه می گیرند. سپس یک برنامه برای تنظیم همه ی تغییرات ضروری ریدایرکت ۳۰۱ داشته باشید.

طراحی سایت-ریدایرکت 301 در سئو

تغییر نام دامنه و برند سازی مجدد:

برندسازی مجدد یک چیز پیچیده است اگر شما یک سایت موجود با مقدار زیادی از مطالب و لینک های برگشت داشته باشید.
از آنجا که آنها یک نام دامنه جدید را ایجاد کردند، گوگل آن را به عنوان یک وب سایت با نام تجاری جدید نگاه کرد. اسباب بازی های جدید ما از مزایای استفاده از لینک های قدیمی خود را از دست دادند، چرا که ریدایرکت ۳۰۱ مجدد وجود نداشت. سایت هایی که به toyrus.com مرتبط بودند اکنون به فضای خالی اشاره داشتند.
آیا این وب سایت نیست اگر نام دامنه خود را تغییر داده اید، برنامه ای برای تغییر مسیر ۳۰۱ دارید، و قبل از انتقال محتوا به نام دامنه جدید خود، آنها را تغییر مسیر دهید.

طراحی سایت-ریدایرکت 301 در سئو

موارد مورد استفاده برای ریدایرکت ۳۰۱ :

تغییر مسیر ۳۰۱ بسیار عالی است زیرا باعث جلوگیری از برخورد مردم با لینک های خراب می شود.
اگر شخصا قبلا صفحه خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اید و URL را تغییر داده اید، ۳۰۱ باعث جلوگیری از دسترسی مردم به یک صفحه ۴۰۴ (Page Not Found error) خواهد شد.
تغییر مسیر ۳۰۱ همچنین می تواند برای هر پیوند میراثی برای تجربیات قبلی سایت مفید باشد.

بسیاری از سایت هایی که بیش از دوازده سال بوده اند چندین بار سیستم عامل را تغییر داده اند. نگه داشتن یک رکورد URL ها از نسخه های قدیمی سایت شما و هدایت آنها نمایه پیوند برگشت خود را حفظ خواهد کرد و سایت شما را از گرفتن پیوند (زمانی که لینک ها دیگر به یک صفحه کار نمی روند) را حفظ می کنند.

طراحی سایت-ریدایرکت 301 در سئو

خلاصه:

تغییر مسیرها یکی از جنبه های نادیده گرفته شده از هر دو استراتژی SEO و محتوا هستند.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

۱۰ نکته برای بهینه سازی URL ها برای سئو سایت

شما باید URL های خود را برای جستجوگرها بهینه سازی کنید. در حالی که می توان آن را تنها به عنوان یک اطلاعات کوچک در مورد محل وب سایت در نظر گرفت و دارای اطلاعات بسیار بیشتری است. در واقع، URL ها اطلاعات مربوط به محتوای یک صفحه، زمینه و هدف آن را به موتورهای جستجو ارائه می دهند. URL ها از عوامل مختلفی تشکیل شده اند که همه آنها به عنوان معنی دار نیستند. اما در اینجا ۱۰ نکته ازمهمترین مواردی که باید از آنها مراقبت کرد و اینکه می تواند رتبه بندی و دید شما را تحت تأثیر قرار دهد را ملاحظه نمایید.

طراحی سایت-10 نکته برای بهینه سازی URL ها برای سئو سایت

چگونه URL های خود را بهینه سازی کنیم؟

۱-URLها باید توسط همه قابل خواندن باشند:

هر دو خواننده و موتور جستجو باید قادر به خواندن URL شما باشند. موتورهای جستجو به عنوان خوانندگان، URL های شما را بخوانند تا بدانند که چه صفحه ای در آن قرار دارد. به همین دلیل شما نباید از URL های ایجاد شده به صورت پویا استفاده کنید و آنها را سفارشی کنید تا مطالب و اهداف خود را کامل کنید.

طراحی سایت-10 نکته برای بهینه سازی URL ها برای سئو سایت

۲- محتوای خود را سازماندهی کنید:

نحوه ارسال یک URL به اطلاعات مربوط به اهمیت آن است. در حقیقت، موتورهای جستجو، صفحات وب را در پوشه ریشه، به عنوان محتوای برتر مورد توجه قرار می دهند، که باید بر روی آن ها اولویت بندی شود. به همین دلیل است که شما باید URL های خود را طبقه بندی کنید تا به وضوح موتور جستجوگرها را مشخص کنید و نشان دهید که کدام URL باید در SERPs افزایش یابد.

طراحی سایت-10 نکته برای بهینه سازی URL ها برای سئو سایت

۳- از حروف بزرگ در URL ها استفاده نکنید:

حروف بزرگ می تواند موتورهای جستجوگر و خوانندگان را به اشتباه درهم بشکند زیرا ممکن است دشوار باشد.

طراحی سایت-10 نکته برای بهینه سازی URL ها برای سئو سایت

۴- ترجیح دادن خط تیره به جای Underline:

اگر می خواهید نشانی اینترنتی خود را بهینه سازی کنید، بدان معنی است که کلمات را جدا می کنید. در واقع، ربات های Google برای خواندن خطاها و نکات برجسته تنظیم شده اند. اگر می خواهید فرصتی برای رتبه بندی کسب کنید، باید این قانون را اعمال کنید.

طراحی سایت-10 نکته برای بهینه سازی URL ها برای سئو سایت

۵- آدرس های تلفن همراه خود را به یک نقشه سایت اضافه کنید:

این یک راه خوب برای اطلاع رسانی موتورهای جستجو است که صفحات وب دوستانه هستند و کدام یک نیستند. از آنجاییکه به روزرسانیهای موبایل Google به نظر میرسد، اولین کسانی هستند که در SERPs رتبه بالاتری دارند. حتی اگر بعضی از کارشناسان می گویند که URL های پاسخ دهنده لازم نیست به یک نقشه سایت اضافه شوند، این امر ایمن تر است.

طراحی سایت-10 نکته برای بهینه سازی URL ها برای سئو سایت

۶- کلید واژه مورد نظر خود را وارد کنید:

بهترین تلاش خود را برای اضافه کردن کلید واژه اصلی خود در URL های خود. حتی اگر در اکثر موارد این کار را در صفحه اصلی انجام ندهید، تمرکز بر روی ادغام کلمات کلیدی مورد نظر خود را در ارتباط با صفحات محصول یا دسته شما.

طراحی سایت-10 نکته برای بهینه سازی URL ها برای سئو سایت

۷- URL های ناامن را با استفاده از robots.txt بلاک نمایید:

URL های نامناسب می توانند از طریق موتورهای جستجو مجازات شوند، اگر آنها URL های تکراری را برای مثال یا سایر URL های غیرمتعارف نشان می دهند. بنابراین می توانید این URL های اضافی را با استفاده از robots.txt مسدود کنید.

طراحی سایت-10 نکته برای بهینه سازی URL ها برای سئو سایت

۸-یکپارچه سازی و استاندارد سازیURL ها:

بعضی صفحات گاهی اوقات ممکن است محتوای تکراری ایجاد کنند، راه جلوگیری از این اقدام، استفاده از URL های کانونی است.
برای این کار می توانید از تگ rel =”canonical” در صفحات خود استفاده کنید.
مثال: <link rel = “canonical” href = “http://yourdomain.com/red-couch” />
همچنین، شما باید دامنه مورد نظر خود را بر روی URL خود تنظیم کنید. در واقع موتورهای جستجو www، https، non www و غیره را به عنوان وب سایت های مختلف درک می کنند و سپس این محتوا را به عنوان تکراری طبقه بندی می کنند.
راه دیگری برای جلوگیری از تکراری بودن این است که پارامترهای پویای خود را تنظیم کنید و به موتورهای جستجو بگویید که آنها باید این پارامترها را نادیده بگیرند.

طراحی سایت-10 نکته برای بهینه سازی URL ها برای سئو سایت

۹-URL های خطادار را با استفاده از Redirect 301 تصحیح نمایید:

اگر به هر دلیلی نیاز به تغییر URL صفحه داشته باشید، فراموش نکنید که موتورهای جستجو را به مکان جدید خود مطلع سازید، در واقع، شانس هایی وجود دارد که موتورهای جستجو این صفحه را ایندکس می کنند. به همین دلیل باید تغییر مسیر ۳۰۱ را روی مکان قدیمی انجام دهید تا رباتهای گوگل URL جدید شما را شناسایی کند.

طراحی سایت-10 نکته برای بهینه سازی URL ها برای سئو سایت

۱۰-آیکون Favicon به URL خود اضافه نمایید:

حتی اگر آنها تاثیر مستقیمی بر SEO خود در رتبه بندی شما نداشته باشند، فاویکن ها دارای مزایای زیادی هستند. این آیکون کوچک در کنار نشانی اینترنتی شما در مرورگر به شما کمک می کند نام تجاری وب سایت خود را بهتر بشناسید. به این ترتیب، به توسعه دیدگاه نام تجاری خود کمک خواهد کرد.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

استراتژی محتوا در مقابل بازاریابی محتوا

آیا شما به هر دو نیاز دارید؟

جریان پیوسته ای از محتوای با کیفیت برای پیاده سازی استراتژی بازاریابی در دراز مدت موفق است که برند شما را پشتیبانی و مشتری ایده آل شما را جذب کند.
قبل از ایجاد محتوا، شما نیاز به یک استراتژی محتوا دارید. قبل از اینکه بتوانید استراتژی بازاریابی محتوا را اجرا کنید، استراتژی محتوا به شما نیاز دارد.
استراتژی محتوا برنامه ای است برای آنچه که کسب و کار شما نیاز دارد و به منظور دستیابی به اهداف تجاری می باشد. استراتژی محتوا شامل محتویاتی است که شما قصد ایجاد آن را دارید، چه فرمت هایی را که استفاده می کنید و چه کسی که آن را ایجاد می کند و از شیوه ای که در همه کانال های رسانه ای برای استفاده از یک تصویر برند سازگار استفاده می شود نیز هست. استراتژی محتوایی برای اطمینان از انطباق در همه محتوای شما از جمله ارائه، خبرنامه های الکترونیکی، پست های وبلاگ، فیلم های مقالات سفید، پادکست ها و یا هر نوع محتوایی که شما ایجاد می کنید وجود دارد.
بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی است که تعریف می کند که چگونه محتوای شما را برداشته و آن را برای جذب یک مخاطب به طور مشخص تعریف شده و قابل تبدیل به رهبران و در نهایت به مشتریان تبدیل می کند.اگر می خواهید بازاریابی محتوا را انجام دهید، به یک استراتژی محتوا نیاز دارید.

طراحی سایت-استراتژی محتوا در مقابل بازاریابی محتوا

چگونه یک استراتژی محتوا ایجاد کنیم:

در بسیاری از قالب های استراتژی محتوا وجود دارد و برخی پیچیده تر از دیگران هستند. از آنجایی که من برای کسب و کارهای کوچک سادگی را دوست دارم، ، در اینجا برای کسب و کار خود استراتژی محتوا نیز ایجاد می کنند.

هدف از محتوای خود:

آنچه که در تلاش برای دستیابی به آن هستید، قبل از شروع نوشتن مطالب به شما کمک خواهد کرد تا تلاش خود را متمرکز کنید.

دلایل زیادی برای ایجاد محتوا برای کسب و کار شما وجود دارد که عبارتند از:

۱-افزایش بازدید
۲-منجر به ورود بیشتر می شود
۳-قدرت خود را در صنعت خود ایجاد کنید
۴-رشد فروش
محتوا برای هدایت ورودی ها متفاوت است.ممکن است شما یک کتاب الکترونیکی دقیق نیاز داشته باشید، در این زمان می توانید از پست های با کیفیت به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی برای افزایش بازدید استفاده کرد.

طراحی سایت- SEO و استراتژی بازاریابی دیجیتال

فرکانس خود را تعریف کنید:

نوشتن نیاز به تفکر خلاق دارد. و باید بدانید که چه چیزی برای شما فراهم می شود تا محتوای مورد نیاز برای کمپین های خود را ارائه دهید و بیشتر از آنچه شما می توانید به طور مداوم ارائه دهید.
تعیین کنید چه کسی محتوایتان را ایجاد، مدیریت و نگهداری کند
اگر قصد دارید آن را به تنهایی انجام دهید و در تحویل سالم سازگار باقی بمانید، عالی است. اگر می دانید به کمک نیاز دارید، کسی را پیدا کنید که می تواند به شما در ایجاد محتوای مورد نیاز شما کمک کند و چرخه زندگی خود را مدیریت کنید تا بتوانید در کسب و کار خود کار کنید و همچنان رشد کنید.

طراحی سایت-استراتژی محتوا در مقابل بازاریابی محتوا

یک سبک و استایل راهنما ایجاد کنید:

اگر بیش از یک نفر محتوا را ایجاد می کند، به ویژه اگر شما برونسپاری ایجاد محتوا را انجام دهید، باید نام تجاری خود را در یک استایل راهنما وارد کنید. یک استایل راهنما نام تجاری خود را از لحاظ رنگ، فونت، استفاده از آرم و سایر معیارهای طراحی تعریف و اجرا می کند به طوری که تمام مطالب تولید شده به طور پیوسته مارک می شوند.

طراحی سایت- SEO و استراتژی بازاریابی دیجیتال

استراتژی بازاریابی محتوا :

هنگامی که استراتژی محتوایتان را در جای خود قرار می دهید، اکنون می توانید یک استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد کنید که پایه تلاش های بازاریابی ورودی شما را تشکیل می دهد. اینکه چگونه از محتوا برای جذب منجر به کیفیت استفاده کرده و آنها را به مشتریان تبدیل می کند. استراتژی بازاریابی محتوا یک نقشه راه برای چگونگی استفاده از محتوا برای رسیدن به اهداف بازاریابی شما است.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

تاثیر رسانه های اجتماعی در بازاریابی B2B

رسانه های اجتماعی اکنون یکی از اجزای اصلی یک استراتژی بازاریابی کسب و کار است. با این حال هنوز هم جای تعجب است که بسیاری از شرکت ها هنوز این مولفه بازاریابی مهم را کم اهمیت می دانند. برای بعضی از کارآفرینان، بازاریابی رسانه های اجتماعی است،که در عین حال قدرتمند که باید از آن بهره برداری شود، در حالی که هنوز در مرکز مورد توجه قرار دارد. و برای دیگران، این یک واژه با هیچ مزایای عملی و منحنی یادگیری پیچیده است. اگر فکر می کنید که بازاریابی رسانه های اجتماعی به سادگی یک آرم توییتر یا فیس بوک را در بازاریابی خود اضافه می کند.
یک قاعده اساسی در مورد محتوای رسانه های اجتماعی وجود دارد، اگر قبل از ارسال آن مهم نیستند. به این ترتیب رسانه های اجتماعی می توانند یک ابزار بسیار قدرتمند در کیسه ابزار تبلیغاتی راه دور باشند که در آن شما یک پیام خاص یا قطعه ای از اطلاعاتی را که می خواهید پخش کنید و سپس بخشی از یک اسکریپت تبلیغاتی از راه دور است. راه های بسیاری وجود دارد که می توانید از طریق رسانه های اجتماعی برای بازاریابی خود استفاده کنید که فراتر از اساسی است.

طراحی سایت-تاثیر رسانه های اجتماعی در بازاریابی B2B

برند آگاهی و وفاداری شرکت:

رسانه های اجتماعی می توانند تاثیر بسیار مثبتی بر روی نام تجاری خود داشته باشند. نمایه رسانه های اجتماعی شرکت شما به درستی مارک شده است. اطمینان داشته باشید که موضوع نمایه شما نیز مربوط به شرکت شما و محصول یا سرویس شما ارائه می شود. هر فرصتی که شما باید محتوای خود را به اشتراک بگذارید و دید خود را افزایش دهید ارزشمند است. شبکه های رسانه ای اجتماعی شما فقط کانال های جدیدی برای صدا و محتوای برند شما هستند. این مهم است زیرا به طور همزمان شما را برای مشتریان جدید آسان تر و قابل دسترس تر می کند و باعث می شود که شما بیشتر آشنا و قابل شناسایی برای مشتریان موجود باشید.

طراحی سایت-تاثیر رسانه های اجتماعی در بازاریابی B2B

ترافیک موتور جستجو:

SEO بهترین روش برای جذب ترافیک مربوطه از موتورهای جستجو است، اما الزامات موفقیت همیشه در حال تغییر است. دیگر به اندازه کافی وبلاگ خود را به طور منظم به روز نکرده اید، برچسب های عنوان بهینه شده و متا توصیف را تضمین کنید و لینک هایی را که به سایت شما هدایت می شود، توزیع کنید. گوگل و سایر موتورهای جستجو ممکن است رتبه بندی خود را با استفاده از حضور رسانه های اجتماعی به عنوان یک عامل مهم محاسبه کنند، زیرا مارک های قوی تقریبا همیشه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. به همین ترتیب، فعال شدن در رسانه های اجتماعی می تواند به عنوان یک “مارک تجاری” برای موتورهای جستجو که برند شما مشروع، معتبر و قابل اعتماد است عمل کند. این بدان معناست که اگر شما می خواهید مجموعه ای از کلمات کلیدی را رتبه بندی کنید، داشتن یک حضور رسانه ای قوی اجتماعی می تواند تقریبا اجباری باشد. باز هم این بسیار مربوط به هر شرکت جدید راه اندازی است، که به سرعت نیاز به توسعه اعتبار خود را آنلاین برای اطمینان از فعالیت های فروش خود را مرجع قابل اعتماد است.

طراحی سایت-تاثیر رسانه های اجتماعی در بازاریابی B2B

استفاده از میکروسیستم:

ما اغلب به مشتریان خود توصیه می کنیم از یک میکروسیستم برای ترکیب همه فعالیت های رسانه های اجتماعی استفاده کنیم. باز هم یک عنصر بسیار مهمی برای هر کمپین تبلیغاتی است، به عنوان یک چشم انداز بالقوه جایی برای رفتن و نگاهی به هر گونه اطلاعات مربوط به کمپین و دیدن تمام فعالیت های فعلی آنلاین خود را نیز دارد. در اینجا شما می توانید فید خود را از فیس بوک و توییتر، RSS خوراک اخبار گوگل برای برخی از اخبار مطبوعاتی و اخبار شرکت، خوراک RSS از وبلاگ ها و فیلم های یوتیوب. شما همچنین می توانید از این پورتال به عنوان صفحه اصلی خود به عنوان منطقه تماس به عمل یا برای رسانه های اجتماعی برای فعالیت های آفلاین خود استفاده کنید که ممکن است با برخی از فعالیت های فروش تلفنی مرتبط باشد. کنفرانس ها، نمایشگاه های تجاری و غیره

طراحی سایت-تاثیر رسانه های اجتماعی در بازاریابی B2B

نرخ تبدیل بالاتر:

بازاریابی رسانه ای موثر باعث می شود که نرخ تبدیل بیشتر در چندین روش متفاوت باشد. شاید مهمترین اثر انسانی آن باشد؛ این عقیده که مارک ها بیشتر می شوند
با تعامل در کانال رسانه های اجتماعی، انسان ها را درک می کنند. رسانه های اجتماعی جایی هستند که مارک ها را می توان مانند افراد عمل کنند و این مهم است زیرا مردم دوست دارند با دیگران کار کنند. نه با شرکت ها،به همین ترتیب، صرفه جویی در مخاطبین خود در رسانه های اجتماعی می تواند نرخ های تبدیل در ترافیک موجود را بهبود بخشد. همچنین مزایای دیگری نیز دارد: هزینه مؤثر، افزایش ترافیک ورودی، غنی سازی تجربه مشتری.

طراحی سایت-تاثیر رسانه های اجتماعی در بازاریابی B2B

نتیجه

به یاد داشته باشید که ادغام رسانه های اجتماعی بسیار بیشتر از افزودن آن به برنامه های بازاریابی پایه کسب و کار است. رسانه های اجتماعی باید در وسط هر جنبه ای از کسب و کار شامل خدمات مشتری، تحقیق بازاریابی و توسعه محصول باشند. مهم است که مخاطبان را بدانید و فکر کنید چگونه می توانید مکالمات را از طریق اینترنت به حالت آفلاین گسترش دهید. و این جایی است که telemarketing b2b و رسانه های اجتماعی می توانند چنین تاثیری قوی داشته باشند.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

افزایش رتبه الکسا در سال ۲۰۱۹

برای بسیاری از صاحبان وب سایت ها و وبلاگ نویسان جدید، ترافیک و رتبه الکسا پایین تر دشوار است.
دانستن اینکه چگونه به سایت جستجوگرها و نحوه ارسال پست وبلاگ کامل، کلیدی برای جمع آوری ترافیک است که در نهایت به بهبود رتبه الکسا کمک می کند و درآمد حاصل از Adsense را به شما می دهد.

طراحی سایت-افزایش رتبه الکسا در سال 2019

الکسا و رتبه الکسا چیست؟

الکسا یک شرکت است که داده های ترافیکی مربوط به وب سایت ها را حفظ می کند، و بیشتر به اطلاعات رتبه بندی وب سایت خود یعنی رتبه الکسا معروف است.
رتبه جهانی الکسا نشان می دهد که سایت شما در سراسر جهان محبوب است و رتبه محلی الکسا محبوبیت در کشور را نشان می دهد که دامنه ثبت شده است.
در اینجا شما می توانید رتبه الکسا سایت خود را پیدا کنید.
علاوه بر این، اگر شما مانند من هستید و به طور مرتب رتبه Alexa خود را بررسی می کنید، می توانید Alexa Traffic Chrome Extension یا SEOQuake را نصب کنید (که به شما داده های سودمند دیگری را در اختیار شما قرار می دهد)، بنابراین شما می توانید به سرعت رتبه هر صفحه ای که بازدید می کنید را مشاهده کنید.
رتبه الکسا یک ابزار بسیار مهم برای بازاریابان است زیرا پتانسیل تبلیغاتی یک سایت را نشان می دهد. تعداد پایین تر، ترافیک بیشتر در سایت می شود.
دامنه هایی با رده پایین الکسا به طور کلی بیشتر از دامنه هایی با رتبه الکسا بالاتر هستند.
داشتن امتیاز کم الکسا می تواند CPC را که از طریق شبکه تبلیغاتی خود دریافت می کنید افزایش دهد یا حتی به شما در تبلیغ سایت های تبلیغاتی بومی شما کمک کند.
بنابراین، کاهش رتبه الکسا سایت شما می تواند برای کسب و کار شما سودمند باشد.
به عنوان مثال، رتبه الکسا گوگل الکسا RankHere را رتبه بندی می کند
چه عواملی بر رتبه بندی الکسا تاثیر می گذارد؟
الکسا بازدیدکنندگان روزانه و صفحات نمایش را به هر سایت در سه ماه گذشته برآورد می کند. سایت با بالاترین ترکیبی از بازدیدکنندگان و بازدید های صفحه طی ۳ ماه گذشته رتبه اول را دارد. ”

در آزمایش های خود نیز متوجه شدم که چند متغیر دیگر (رتبه بندی شده به ترتیب اهمیت) وجود دارد که نقش الگوریتم Rank Alexa را بازی می کنند.

طراحی سایت-افزایش رتبه الکسا در سال 2019
این شامل موارد زیر است:

۱- ترافیک از افرادی که از نوار ابزار الکسا استفاده می کنند (که تخمین وحشتناک تعداد بازدیدکنندگان سایت است)
۲-تعداد بازدید های صفحه
۳-زمان صرف شده در سایت برای هر بازدید کننده
۴-میزان بازدهی و CTR (یاد بگیرید چگونه CTR خود را افزایش دهید).
۵-کیفیت و تنوع دیدگاه ها
۶-تعداد لینک های غیر مرتبط با سایت (همچنین به عنوان لینک ها شناخته می شود)
۷-اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی، تعداد نظرات
۸-سرعت بارگذاری سایت (که منجر به بازدیدکنندگان وب سایت شما نمی شود)
۹-سایت UX / UI

آیا رتبه بندی الکسا بر روی جستجوگرها یا ترافیک تاثیر می گذارد؟

این SEO و رتبه الکسا رابطه مستقیم وجود ندارد.
با این حال، یک رتبه پایین الکسا ممکن است مقدار زیادی از ترافیک را که می تواند مربوط به داشتن پست های وبلاگ های SEO در صفحه اول گوگل باشد، نشان می دهد.
سایتهایی که رتبه الکسا خود را کمتر از ۱۰ کیلو بایت دارند، احتمالا از یک بخش خوب بازدیدکنندگان از SERPs (صفحه نتایج موتور جستجو) لذت خواهند برد.
پیدا کردن چگونگی بهینه سازی جستجوگرها در پست منحصر به فرد خود در مورد جستجوگرها.
همچنین در مورد عوامل جستجو بر روی صفحه و عوامل خارج از صفحه SEO را برای مزیت جستجوی نهایی مطالعه کنید.
گرفتن لینک ها از سایت های قدرتمند قدرت، مسئولیت دامنه سایت شما را افزایش می دهد و به شما در رتبه بندی بالاتر برای شرایط جستجوی شما کمک می کند. این به شما کمک خواهد کرد تا ترافیک بیشتری کسب کنید که به نوبه خود رتبه Alexa Rank را بهبود خواهد بخشید.

طراحی سایت-افزایش رتبه الکسا در سال 2019

آیا می دانید RankBrain سومین عامل مهم SEO در رتبه بندی است؟

مهمتر از همه، به اشتراک گذاشتن آن مطالب در همه جا (در فیس بوک، توییتر، Reddit، Pinterest) و نمایش صفحات منحصر به فرد. شما همچنین می توانید از تبلیغات FB برای ترافیک اجتماعی بیشتری استفاده کنید.
با افزایش اختیارات دامنه شما زمان بندی بسیار راحت تر می توانید مطالب خود را مرتب خواهید کرد، که بازدید شما را افزایش می دهد و رتبه الکسا را افزایش می دهد.
به طور مداوم مقالات قدیمی (که ممکن است در حجم ترافیک کاهش یافته است) را تازه سازی کنید و همچنین با آخرین تغییرات SEO تغییر دهید.
تحت پوشش رسانه های عمده قرار بگیرید و ترافیک بیشتری را به سایت خود برسانید.و محتوای عالی کلید بهبود رتبه الکسا و وبلاگ شما به طور کلی است
هر بار که یک قطعه شگفت انگیز از مطالب بنویسید، شما می توانید این پست وبلاگ را در Google رتبه بندی کنید و در نتیجه بازدید کنندگان بیشتری را به سایت خود بسپارید.
محتوا بزرگ با تحقیق کلمه کلیدی جامد آغاز می شود،اگر چیزی که شما نوشتید، چیزی نیست که مردم در جستجوی آن هستند، پس به شما کمک نمی کند تا ترافیک خود را افزایش دهید.
سایر روش های Blackhat برای بهبود رتبه Alexa Rank سایت شما

طراحی سایت-افزایش رتبه الکسا در سال 2019

با توجه به سایت های Alexa Top، این سایت های بازدید شده در جهان در سال ۲۰۱۹ هستند:

گوگل
یوتیوب
فیس بوک
بایو
ویکیپدیا
QQ
Taobao
تامال
یاهو
آمازون

شماره رتبه الکسا خوب چیست؟

این یک سوال بسیار ذهنی است.
من می دانم که بسیاری از وبلاگ نویسان که برای رتبه جهانی در زیر ۱۰۰k کشته می شوند. برای دیگران که اعداد هنوز خیلی زیاد هستند
من فکر می کنم ۱۰۰k یک متریک خوب برای وبلاگ نویسان است که کار اصلی آنها وبلاگ نویسی نیست، به ویژه از آنجایی که در <100k معیارهای گزارش شده توسط Alexa بیشتر و دقیق تر شده است.
من پیشنهاد می کنم که به جای اینکه فقط به دنبال یک عدد در انزوا باشید، این عدد را با وبلاگ های دیگر که دوست دارید و در صنعت شما هستند مقایسه می کنید.

مزایای داشتن الکسا پایین تر:

فرض بر این است که رتبه الکسا شما قانونی است و تغییری نکرده است، برخی از مزایای خوبی که می توانید از تعداد کمتر انتظار داشته باشید وجود دارد:
کسب و کار بیشتری کسب خواهید کرد بسیاری از وبلاگ نویسان به مهمانان می رسند در سایت شما نوشتن و افراد ممکن است به شما بیشتر اعتماد کنند.
سایت شما اشاره و بیشتر (به عنوان مثال پیوندها) کپی می شود. بسیاری از رباتها در اطراف محتوای کپی کردن از سایت های مختلف که ترافیک را تولید می کنند، در حال اجرا هستند. اغلب موارد شما این پیوند جدید را دریافت خواهید کرد. از آنجا که این سایت های کپی شده معمولا دارای مجوز دامنه پایین تر هستند، سایت شما تحت تاثیر مجازات های محتوای تکراری نخواهد بود.

طراحی سایت-افزایش رتبه الکسا در سال 2019

نتیجه در مورد رتبه الکسا:

بنابراین دو راه برای رشد الکسا وجود دارد: یا از طریق محتویاتی که جستجوگرها به بالا و یا با استفاده از اسکریپت ها و ترافیک جعلی با نصب نوار ابزار الکسا (یا خدمات تقویت کننده الکسا) وجود دارد.
استفاده از هر گونه روش blackhat یا hackish برای افزایش رتبه خود زیرا در دراز مدت کسانی که به کسب و کار شما صدمه دیده است. بهترین راه این است که به سادگی محتوای شگفت انگیز ایجاد کنید و کسب و کار را از آن رشد دهید.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

استارت آپ چیست؟

جستجو برای نوآوری اغلب این است که این کارآفرینان مشخص کند که اکنون چگونه فرصت هایی را که توسط فناوری های دیجیتال جدید مرتبط با یک ایده کسب و کار ابتکاری در اختیار دارند، به دست آورند.
استارت آپ می تواند به عنوان یک شرکت در حال ظهور، به طور معمول با یک مولفه فن آوری اصلی و پتانسیل رشد بالا تعریف شده باشد. به طور کلی، این شرکت ها یک ایده نوآورانه را که در خط کلی بازار قرار دارد، ایجاد می کنند.
با توجه به روابط فزاینده این نوع کسب و کارهای در حال ظهور که در حال حاضر بر بازار (فیس بوک، آمازون و گوگل) تسلط می یابند، تعجب برانگیز است که پدیده استارت آپ توجه بیشتری را جلب می کند و تعداد کارآفرینانی که مایل به گرفتن فرصت و سرمایه گذاری در خارج از کشور هستند که جهت راحتی خود را برای شانس خود با مدل کسب و کار نوآورانه در حال رشد است.

 

طراحی سایت-استارت آپ چیست

انواع بودجه:

در مقایسه با سایر شرکت های سنتی، استارت آپ ها نیز تغییرات بزرگی درمورد مولفه های اقتصادی مرتبط با ایجاد یک شرکت جدید را نشان می دهند. با توجه به اینکه هزینه های اولیه توسعه بسیار کمتر از آنهایی است که نیاز به کسب و کار سنتی دارند، نیازمندی های مالی نیز کاهش می یابد.
اگر چه این شرکت ها انواع مختلفی از سرمایه گذاران را جذب می کنند، این ها بعضی از بازیکنان معمولی هستند که شروع به سرمایه گذاری می کنند.
اگر چه برخی آنها را به عنوان سرمایه گذاران واقعی مورد توجه نیستند، زیرا آنها نقش مهمی در مراحل اولیه یک شرکت ایفا می کنند. این افراد افرادی هستند که نزدیک به کارآفرین هستند، که در ابتدا با هزینه محدودی سرمایه گذاری می کنند، زمانی که این ایده به اندازه کافی توسعه نیافته است تا دیگران را مجبور به سرمایه گذاری کند.

فرشتگان تجارت:

این فرشتگان افرادی هستند که تصمیم می گیرند پروژه را پشت سر بگذارند و پول خود را برای شرکت در یک کسب و کار جدید سرمایه گذاری کنند. با سرمایه هایی که به ندرت از ۵۰،۰۰۰ € تجاوز می کنند، این سرمایه گذاران معمولا در این پروژه در سطوح دیگر شرکت می کنند و با تجربه، ارتباطات و مشتریان خود مشارکت می کنند.

سرمایه:

سرمایه معمولا در مراحل اولیه چرخه تأمین مالی شرکت، قبل از آنکه سودآوری شود، ظاهر می شود. دانه های بیشتری که شرکت جذب می کند، احتمال بیشتری برای موفقیت دارد. با توجه به کارلوس گرررو کارشناس سرمایه اولیه، سرمایه گذاری معمولا از ۲۰۰،۰۰۰ تا ۷۰۰،۰۰۰ € متغیر است. تصمیم سرمایه گذاری در این مورد بر سود فعلی این شرکت نیست، بلکه بر توانایی این ایده و تیم پشت آن استوار است.

سرمایه ریسک:

این نوع سرمایه گذار به طور معمول ظاهر می شود وقتی که استارت آپ در مرحله پیشرفته تر است، اما همچنان یک سرمایه گذاری خطرناک است. با این حال، در مقایسه با فرشتگان کسب و کار، سرمایه ریسک از افراد نمی آید، بلکه از صندوق های سرمایه گذاری اختصاصی است که سرمایه های بسیار بیشتری را، معمولا در دورهای مالی مختلف، سرمایه گذاری می کنند تا اطمینان حاصل شود که این شرکت برای پرداختن به نیازهای آینده خود از پول استفاده نمی کند.

سرمایه خصوصی:

به عنوان یک قاعده کلی، این نوع بودجه برای شرکت هایی که قبلا یا نزدیک تاسیس شده اند، نیاز به مقدار قابل توجهی پول برای ادامه رشد کسب و کار خود دارند.

طراحی سایت-استارت آپ چیست

چه زمان به شرکت، استارت آپ گفته نمی شود؟

گوگل، فیس بوک، توییتر، Privalia … اینها همه شرکت های بسیار موفقی هستند که نام های خانوادگی شده اند. این شرکت ها، زمانی که شروع به کار کردند، مدت ها پیش از “تجارت کسب و کار خود” استفاده می کردند.
در حالی که هیچ قاعده ای برای تعیین اینکه چه زمانی می توان گفت یک استارت آپ به یک شرکت متعارف تبدیل شده است، وجود دارد، عوامل متعددی وجود دارد که می تواند نشان دهنده این باشد که شرکت موفق به انجام این انتقال شده است. استارت آپ یک کسب و کار معمولی می شود.
این یک الهام از سوی دیگر شرکت ها است و شروع به رقابت در بازار می کند.
کارمندان دیگر نیازی به کار بیش از ۸٫۵ ساعت در روز ندارند.
دیگر یک نهاد مستقل نیست، بلکه ادغام شده یا با شرکت دیگری به دست آمده است.

چه چیزی از استارت آپ یاد می شود؟

واضح است که استارت آپ ، به عنوان یک مفهوم، فراتر از معنای اصلی خود (که به سادگی به نوع خاصی از شرکت ها در زمانی که در مرحله اولیه خود هستند اشاره می کند) گسترش یافته است و اکنون نیز برای توصیف رویکرد مدیریت خاص استفاده می شود. نویسنده کتاب “راه راه (۲۰۱۷)”، اریک ریسه، پنج اصل اساسی استارت آپ را مشخص می کند که هر شرکت باید بدون توجه به اندازه و درجه بلوغ خود بپذیرد:

نوآوری مداوم:

نکته این است که یک ایده نوآورانه برای به دست آوردن ثروت، عقب راندن و شروع به زندگی کردن با آن نداشته باشیم، اما، از طریق خلاقیت، یک روش را شناسایی کنیم که به شرکت امکان رشد و ایجاد ایده های جدید را می دهد.

استارت آپ به عنوان یک واحد کار:

ایده این است که تیم های کاری را در شرکت های بزرگ بسازیم و آنها را قادر سازیم تا کارهایی را انجام دهیم که انگار آنها شروع به استارت آپ داخلی اند، و اجتناب از تنش های معمول کسب و کارهای سنتی.

کارآفرینی به عنوان عملکرد گمشده در سازمان:

در برخی از شرکت ها،آنها موقعیت راحت تر در بازار را رفع می کنند، مفهوم کارآفرینی،به عنوان کشف مستمر مدل های جدید کسب و کار شناخته می شود، کنار گذاشته می شود. این شرکتها تمایل بیش از حد به سرمایه گذاری در فعالیت سودآور مورد نظر و مورد اعتماد خود دارند و اندکی در توسعه روش ها و ایده های جدید. در کتاب خود، اریک ری، استدلال می کند که این تابع استارت آپ معمول باید به عنوان بخشی از هر یک از شرکت ها، با بازاریابی یا مالی، تبدیل شود.

دومین بنیاد:

مقیاس تغییرات مورد نیاز برای انجام مراحل پیشین چنین است که منجر به نوعی “تأسیس مجدد” شرکت خواهد شد. این به شرکت نیاز دارد تا DNA خود را بازنویسی کند، زیرا این امر می تواند هدف کل شرکت خود را در برابر نوآوری تعریف کند، که احتمالا نیازمند بازسازی روش های موجود است. به عبارت دیگر، از مدل های سنتی دور شده و تلاش می کند تا انعطاف پذیری را که شرکت های سازنده در هنگام سازگاری با خواسته های بازار دارند تکرار کنند.

تحول مداوم:

طبق گفته Ries، شرکت ها باید بتواند تا شرکت های دیجیتال خود را به طور مداوم بازتعریف کنند، به طوری که هنگامی که تغییر یا تحول صورت می گیرد، آنها آماده هستند تا یک چالش جدید را بیابند.

طراحی سایت-طراحی سایت-استارت آپ چیست

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari