طراحی سایت و سئو

۲۷ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

وبلاگ چیست؟

بسیاری از افرادی که اصطلاح “وبلاگ نویسی” را شنیده اند اما نمیتوانند درک کنند که “وبلاگ” چیست یا چطور ایجاد یا خواندن آن می تواند زندگی خود را تحت تاثیر قرار دهد یا بهبود بخشد. این که آیا شما مطلقا هیچ ایده ای ندارید که این اصطلاحات به چه معنی است یا شما اصول اولیه را می شناسید اما میخواهید بیشتر بدانید، این راهنما به شما کمک می کند تا تجزیه و تحلیل جامع این موضوع را انجام دهید.
بخش های زیر نیز اطلاعاتی در مورد سایت های وبلاگ نویسی محبوب و نحوه استفاده از یک یا چند وبلاگ برای تولید وجوه برای اهداف شخصی و تجاری ارائه می دهند.

وبلاگ دقیقا چیست؟

یک وبلاگ یک نشریه آنلاین یا مجله آنلاین است که در یک وب سایت قرار دارد. محتوا یک وبلاگ معمولا شامل متن، تصاویر، فیلم ها، GIF های متحرک و حتی اسکن از روزنامه ها یا نشریات قدیمی مجلات فیزیکی و سایر اسناد سخت افزاری است. از آنجا که یک وبلاگ تنها می تواند برای استفاده شخصی، وجود داشته باشد، به اشتراک گذاری اطلاعات با یک گروه منحصر به فرد و یا برای درگیر شدن با عمومی، صاحب وبلاگ می تواند وبلاگ خود را برای دسترسی خصوصی یا عمومی تنظیم کنید.
هنگامی که یک وبلاگ در دسترس عموم قرار می گیرد، هر کس می تواند به طور معمول وبلاگ را از طریق لینک های موجود در وب سایت شخصی یا کسب و کار صاحب وبلاگ، پروفایل های رسانه های اجتماعی، ایمیل ها و خبرنامه های الکترونیکی و موتورهای جستجو آنلاین کلمات کلیدی پیدا کند. بسیاری از صاحبان وبلاگ همچنین وبلاگ ها را در وب سایت هایی که برای ایجاد، ذخیره سازی و به اشتراک گذاری وبلاگ ها مانند Blogger، LiveJournal، Tumblr و WordPress طراحی شده اند، راه اندازی می کنند.
محتوای وبلاگ می تواند به عنوان پست در یک صفحه پیوسته و یا پست در صفحات فرد قابل دسترسی از طریق یک یا چند صفحه ایجاد شده در فرمت سبک لیست به عنوان لینک عنوان پست، قطعه و برچسب های مرتبط نمایش داده می شود. همه پست ها یا پیوندهایی به پستها معمولا به عنوان خوانده شده در نمایشگرهای معکوس نمایش داده می شوند و تازه ترین مطالب که در ابتدا نمایش داده می شود.

 

طراحی سایت-یک وبلاگ چیست؟

 

تفاوت وبلاگ ها و وب سایت ها در چیست؟

تفاوت اصلی بین یک وبلاگ و یک وب سایت این است که یک وبلاگ یک نوع خاص از محتوای نمایش داده شده در صفحات وب در یک وب سایت است. اشتباه اغلب رخ می دهد به این دلیل که افراد و نمایندگان شرکت ها اغلب از دو اصطلاح به طور متناوب استفاده می کنند. به عنوان مثال، کسی ممکن است بگوید که آنها یک وبلاگ شرکتی را بازدید کردند، در حالی که در واقع وبلاگ تنها بخشی از وب سایت شرکت بود. سردرگمی نیز رخ می دهد به این دلیل که سیستم عامل هایی که به طور کامل به وبلاگ نویسان اختصاص داده می شوند این تصور را ایجاد می کنند که وبلاگ شخص یا شرکت در یکی از این سیستم عامل ها نیز وب سایت اصلی آنهاست.
برای کمک به مرتب کردن آن همه چیز را در ذهن داشته باشید: در اغلب موارد، وب سایت های غیر وبلاگ نویسی با محتوای جدید به مرور زمان و سپس صفحات وبلاگ مرتبط و وب سایت های اختصاص یافته وبلاگ به روز می شوند. بلاگ ها معمولا به صورت هفتگی، روزانه یا حتی کمتر از روزانه به روز رسانی می شوند. وب سایت های غیر وبلاگ، مانند علاقه شخصی و بیوگرافی و یا سایت های کسب و کار، معمولا اخبار و محتوای وبلاگ خود را در آن فرکانس به روز رسانی می کنند و سپس صفحات جدید را اضافه می کنند یا برخی از مطالب را به صورت دلخواه به روز می کنند. وبلاگ ها همچنین بحث را تبلیغ می کنند. آنها دارای بخش نظرات هستند که برای ایجاد گفتگوی آنلاین درباره محتوای وبلاگ و صاحبان وبلاگ ها به شیوه ای مشابه با بخش های نظرات ارائه شده توسط خوانندگان توسط رسانه های خبری و سایر ناشران تحت مقالات آنلاین طراحی شده اند.

 

طراحی سایت-یک وبلاگ چیست؟

 

تفاوت پست های وبلاگ در مقابل صفحات وب

محتوای وبلاگ که شما در مرورگر خود ظاهر می کنید، در یک صفحه وب ظاهر می شود. اصطلاح “صفحه” سند و محل را توصیف می کند. مهم است که توجه داشته باشیم که اصطلاح “وبلاگ” نیز اغلب برای توصیف مجموعه ای از صفحات وب است که به طور خاص محتوای وبلاگ را به ویژه در وب سایت های متمرکز بر وبلاگ ها به اشتراک می گذارد. این استفاده شبیه نحوه دسته بندی صفحات در یک دفترچه خاطرات، مجله یا ورود به سیستم به صورت جمعی است. همانطور که قبلا ذکر شد، محتوای وبلاگ به طور مرتب به روز می شود. بسیاری از وبسایت ها دارای صفحات غیر وبلاگ هستند که حاوی محتوایی هستند که به ندرت تغییر می کنند، مانند یک صفحه تاریخچه شرکت یا صفحه تماس. برخی از صفحات وب فراتر از چند تغییر کوچک و تغییر یافته در سالهای اخیر به روز نشده است.

 

طراحی سایت-یک وبلاگ چیست؟

 

محبوبیت وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

بسیاری از افراد تعجب می کنند چرا وبلاگ ها و وبلاگ نویسی بسیار محبوب شده اند. وبلاگ ها یک رسانه اجتماعی را فراهم می کنند. بسیاری از افراد طبیعتا حیوانات اجتماعی هستند. آنها به طور متقابلا افراد دیگر را به صورت آفلاین یا آنلاین برای تعامل و اشتراک دانش و دیدگاه ها جستجو می کنند. حتی بسیاری از افرادی که در صورت چهره به چهره ضد اجتماعی هستند، تنظیمات آفلاین از طریق ارتباطات آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی با استفاده از هویت واقعی آنها یا افراد ناشناس لذت می برند. از آنجا که یک وبلاگ یک ابزار اجتماعی است، ایجاد یا خواندن وبلاگ ها آنها را با روش جایگزین بهتر برای تعامل با دیگران که پیش از این وجود نداشت، فراهم می کند.
علاوه بر این، افراد اجتماعی و ضد اجتماعی به منظور ایجاد دوستی و روابط دیگر و استفاده از وبلاگ برای ایجاد درک بهتر از زندگی افرادی که احتمالا به طور روزانه با آنها ارتباط برقرار نمی کنند، از وبلاگ ها استفاده می کنند. به عنوان مثال، وبلاگ ها فرصتی برای ارتباط با افرادی که از دیگر فرهنگ ها هستند و یا در دیگر مناطق جغرافیایی زندگی می کنند، افرادی که در حوزه های مختلف حرفه ای کار می کنند و افرادی که قبلا از لحاظ جغرافیایی محدود و نادر نوع سرگرمی گرفته اند، ارائه می دهند. در این موارد، وبلاگ ها محتوایی را ارائه می دهند که مردم در گذشته می توانند از طریق روزنامه ها، مجلات، برنامه های تلویزیونی، فیلم ها، مستند و جشن های ویژه حمایت شده توسط جوامع، سازمان های هنری کسب و کار، ادارات دولت محلی، ایالتی و فدرال و موسسات علمی، از طریق روزنامه های آنلاین پیدا کنند.

 

طراحی سایت-یک وبلاگ چیست؟

 

چگونه وبلاگ نویسان از وبلاگهایشان درآمدزایی می کنند؟

فراتر از بهبود ترافیک وب سایت با به روز رسانی محتوا به طور مرتب، با ایجاد اعتماد در بین اعضای هدف بازار خود باعث شوید تا افراد و کسب و کارها به سمت شما سوق داده شوند. آنها محتوایی را ارائه می دهند که مخاطبان مورد نظر آنها جالب و مفید هستند و همچنین آنها را به عنوان متخصصان معرفی می کند. مصرف کنندگان اغلب محصولات و خدمات جدیدی را از افراد و شرکت هایی که به آنها اعتماد دارند، می پردازند.
آنها نیز به احتمال زیاد تکرار، مشتریان وفادار به هر کسی که آنها را درگیر می کند و محتوای آنها را با ارزش “رایگان” فراهم می کند. مصرف کنندگان که به یک فرد یا کسب و کار اعتماد می کنند و شروع به تکیه بر یک وب سایت خاص برای اطلاعات می کنند، بیشتر احتمال دارد که یک نام تجاری، محصولات یا خدمات را به رسمیت بشناسند و حتی در مورد تجربیات مثبت خود به اعضای شبکه های اجتماعی خود، از آنها انتقاد کنند.
برخی از صاحبان وبلاگ هر زمانی که به دنبال تبلیغات استاتیک یا پویا و یا سایر لینک های جاسازی شده در صفحات وبلاگ خود می باشند، به وب سایت های وابسته می روند یا زمانی که کسی پس از استفاده از لینک خود یک محصول یا خدمات را در یک وب سایت شریک خریداری می کند، درآمد کسب می کند.

 

طراحی سایت-یک وبلاگ چیست؟

در نهایت، بسیاری از صاحبان وبلاگ با فروش وبلاگ هایشان پول می کنند. فروش بلاگ معمولا بعد از یک وب سایت وبلاگ نویسی شروع به دریافت ترافیک فوق العاده بالا می کند و برای سرمایه گذار به عنوان یک ابزار پولی با حجم بالا بالقوه جذاب می شود. بعضی افراد یک وبلاگ را فقط به طوری که می توانند آن را با وبلاگ موجود خود ادغام کنند یا سایت وبلاگ خریداری شده را به طور کامل از بین ببرند، زیرا رقابت باعث رانندگی ترافیک از وبلاگ خود و یا وب سایت های دیگر شده است.
همانطور که می بینید، یک وبلاگ یک فرد یا کسب و کار را به منظور به اشتراک گذاشتن انواع اطلاعات و به دست آوردن انواع پاداش از تلاش های خود را فراهم می کند. وبلاگ ها می توانند به تنهایی درمانی باشند و یا کار دوگانه ای را انجام دهند که هر دو به عنوان یک منبع اجتماعی و پولی کار می کنند.

شرکت طراحی سایت در تهران(اینتن) توانسته با بیش از سالها فعالیت در زمینه ی طراحی و بهینه سازی سایت (سئو) موفقیت هایی را از آن خود کند برای همکاری در کسب و کار آنلاین خود با مشاورین ما در ارتباط باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

۱۲ مورد از بهترین ابزارهای رایگان سئو

بهترین ابزارهای رایگان سئو:

در  این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین ابزارهای رایگان سئو آشنا سازیم:

۱- Google Keyword Planner, Analytics, Search Console, etc

 

طراحی سایت-12 مورد از بهترین ابزار رایگان سئو

 

  • گوگل برخی از بهترین ابزارهای سئو رایگان را ایجاد می کند.
  • کلمات کلیدی را با key planner پیدا کنید و آنها را جستجو کنید.
  • با search console آشنا شوید و مشکلات فنی مربوط به صفحه را پیدا کنید.
  • تجزیه و تحلیل با Analytics برای افرادی که وب سایت شما را بازدید می کنند، چه کسی هستند و از کجا می آیند.
  • جمع آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل انواع داده های SEO با sheets.
  • با سایت Pagespeed Insights بارگیری سایت خود را بررسی کنید.
  • اگر شما در مبحث سئو تازه شروع به کار کرده اید، باید با استفاده از این ابزارها شروع کنید.
  • فراموش نکنید که ابزارهای دیگر در این دسته ها مانند Bing Webmaster Tools (معادل Bing از کنسول جستجوی گوگل) و Yandex Metricana (ابزار تجزیه و تحلیل) وجود دارد.

۲- Ahrefs’ Free Backlink Checker

 

طراحی سایت-12 مورد از بهترین ابزار رایگان سئو

 

Checker Backlink Ahrefs 100 لینک را به صورت رایگان به هر وب سایت یا صفحه نشان می دهد.
همچنین پنج صفحات مرتبط با آن، متداول ترین anchor text و تعداد کل لینک ها و دامنه های ارجاع را به نمایش می گذارد. همچنین امتیازات اختصاصی دامنه (DR) و رتبه بندی URL (UR) را نیز مشاهده خواهید کرد.

۳- Yoast SEO

 

طراحی سایت-12 مورد از بهترین ابزار رایگان سئو

 

  • در حال استفاده از وردپرس هستید؟ Yoast شاید تنها پلاگین در سئو باشد که شما نیاز داشته باشید.
  • از آن برای بهینه سازی متا تگ ها و محتوا، تولید نقشه های سایت و موارد بیشتر استفاده کنید.
  • در تصویر بالا، آن را برای تگ عنوان و توضیحات متا برای یکی از پست های اخیر وبلاگ استفاده شده است.

۴- Keyworddit

 

طراحی سایت-12 مورد از بهترین ابزار رایگان سئو

 

Keywordt کلمات کلیدی را از Reddit استخراج می کند. فقط یک subreddit (به عنوان مثال، / r / bigSEO) را وارد کنید و آن را یک لیست از چند صد کلمات کلیدی به علاوه حجم جستجو ماهانه است.
این فوق العاده مفید برای درک موضوعاتی است که مخاطبان شما بیشتر علاقه مند هستند.
در اینجا برخی از کلمات کلیدی که از /r / entrepreneur subreddit جدا شده اند، می باشد:

 

طراحی سایت-12 مورد از بهترین ابزار رایگان سئو

 

۵- SEO Web Page Analyzer

 

طراحی سایت-12 مورد از بهترین ابزار رایگان سئو

 

SEO Web Page Analyzer به شما یک تحلیل جامع از صفحه وب شما می دهد.
این تصاویر را با تگ های Alt، ساختار عنوان، لینک های داخلی و خارجی، عنوان متا و توضیحات و موارد دیگر، بیرون می زند. شما همچنین یک صفحه جستجو در صفحه را بین صفر تا صد مشاهده خواهید کرد.

۶- LinkMiner

 

طراحی سایت-12 مورد از بهترین ابزار رایگان سئو

 

LinkMiner یک افزونه Chrome است که به شما اجازه می دهد تا هر صفحه وب را برای لینک های شکسته در پرواز چک کنید. این برای پیدا کردن فرصت های ایجاد لینک مفید است.
شما می توانید لیست کامل لینک های خراب شده را به CSV با تنها یک کلیک صادر کنید که شامل اطلاعات مربوط به کد وضعیت، نوع لینک و موارد دیگر است.

 

طراحی سایت-12 مورد از بهترین ابزار رایگان سئو

اگر تعداد پیوندهای خراب را در یک صفحه با LinkMiner پیدا کنید، این کار را انجام دهید: آنها را به CSV وارد کنید، کل لیست را به ابزار تجزیه و تحلیل دسته ای Ahrefs بچسبانید و ستون دامنه های ارجاع (بالا به پایین) مرتب کنید.

۷- responsive design checker

 

طراحی سایت-12 مورد از بهترین ابزار رایگان سئو

 

Responsive design checker چیزی است که پاسخ های یک وب سایت را بررسی می کند. فقط هر نشانی اینترنتی را وارد کنید تا ببینید چگونه روی دسکتاپ و تلفن همراه ظاهر می شود.
شما حتی می توانید ببینید که چگونه بر روی دستگاه های خاص (به عنوان مثال، آیفون X) و قطعنامه های مختلف رایانه های شخصی به نظر می رسد.
با حرکت اخیر گوگل به اولویت بندی تلفن همراه، داشتن یک وبسایت پاسخگو مهمتر از همیشه است.

۸- SERProbot

 

طراحی سایت-12 مورد از بهترین ابزار رایگان سئو

 

SERProbot یک ابزار چک کردن رتبه بندی گوگل رایگان است که به شما امکان می دهد تا رتبه بندی تا پنج کلمه کلیدی را در یک زمان بررسی کنید.
بدون نیاز به ثبت نام فقط دامنه (یا URL) و لیستی از کلمات کلیدی را وارد کنید.
شما همچنین می توانید رتبه بندی را در مناطق مختلف (مثلا google.com، google.co.uk، google.de، و غیره) بررسی کنید.

۹- similarweb

 

طراحی سایت-12 مورد از بهترین ابزار رایگان سئو

 

Similarweb برآورد کل مقدار ترافیک ماهانه به یک وب سایت را می دهد.
همچنین ترافیک را از طریق منبع (به عنوان مثال، مستقیم، ارگانیک، و غیره) و محل بروز می کند. شما حتی می توانید ببینید که کدام وب سایت ها احتمالا بیشترین ترافیک را به سایت شما ارسال می کنند.

۱۰- smush image compression and optimisation

 

طراحی سایت-12 مورد از بهترین ابزار رایگان سئو

 

image compression and optimisation یک افزونه وردپرس برای فشرده سازی، بهینه سازی و تغییر اندازه تصاویر در سایت شما می باشد.
* کاربران رایگان می توانند تنها ۵۰ بار در هر بار بهینه سازی کنند. شما باید بر روی دکمه “رزومه” کلیک کنید تا دسته بعدی ۵۰ را به طور عمده بهینه سازی کنید. Shortpixel یکی دیگر از ابزار بهینه سازی تصویر خوب است که دارای پلاگین وردپرس است. حداکثر ۱۰۰ تصویر در هر ماه رایگان است.

۱۱- GTMetrix

 

طراحی سایت-12 مورد از بهترین ابزار رایگان سئو

 

GTMetrix سرعت بارگیری صفحات وب شما را تجزیه و تحلیل می کند.
علاوه بر نمره عملکرد، شما همچنین می توانید توصیه های عملی در مورد چگونگی بارگذاری وب سایت خود را سریعتر دریافت کنید.

۱۲- generator Robots.txt

 

طراحی سایت-12 مورد از بهترین ابزار رایگان سئو

 

Robots.txt فایلی است که باید در هر وب سرور باشد این دستورالعمل ها روبات ها (به عنوان مثال، Googlebot) را به شما می گویند که کدام صفحات در سایت شما هستند و می توانند خزیدن را انجام دهند.
این ابزار به شما امکان می دهد یک فایل robots.txt به درستی قالب شده را در عرض چند ثانیه ایجاد کنید.
کاربران پیشرفته تر می توانند از گزینه های سفارشی برای ایجاد قوانین شخصی برای ربات ها، زیر شاخه ها و غیره استفاده کنند.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

Featured snippet چیست؟

در طول سالها، گوگل علاوه بر نتایج Adwords و نتایج جستجوی عالی، به نتایج جستجوی بیشتر به نتایج جستجو اضافه کرده است.
قطعه های ویژه یک فرمت است که قرار است کاربران را با پاسخ مختصر و مستقیم به سوالات خود ارائه دهد – درست در صفحه نتایج جستجو، بدون اینکه کاربران از طریق یک نتیجه خاص به آن کلیک کنند.
در این مقاله می خواهیم به شما یک مرور کلی از آنچه که موضوع Featured snippet مربوط می شود، ارائه دهیم.

یک Featured snippet دقیقا چیست؟

اگر نگاهی به نتایج جستجو برای پرس و جو “چه امروز؟” نگاهی بیندازیم، یک Featured snippet ارائه خواهیم داد که به ما یک پاسخ قطعی ارائه می دهد که گوگل بر این باور است که به پرسش ما پاسخ دهد.
این متن به طور مستقیم و به طور خودکار از صفحه وب است که در قطعه مرتبط شده است.
بخش هیجان انگیز این است که این قطعه واقعا درست در بالای نتایج جستجوی عالی و زیر بلوک AdWords (که در مثال ما گم شده است) نشان داده می شود. در مقایسه با ادغام جستجو جهانی، قطعه های ویژه نمیتواند نتیجه عالی را از صفحه اول تحویل دهد. دلیل این است که ما در مورد ویژگی های ویژه در موقعیت ۰ نشان داده شده است.

 

طراحی سایت-Featured snippet چیست؟

 

انواع مختلف Featured snippet:

در واقع، ما توانستیم تعدادی از ویژگی های ویژه پیدا کنیم که می توانیم به سه دسته تقسیم کنیم.

Text snippet

شما همچنین می توانید Text snippet با تصاویر را پیدا کنید:
با نگاهی به داده ها، مشخص می شود که درصد زیادی از Text snippet از مقالات ویکی پدیا گرفته شده است.

 

طراحی سایت-Featured snippet چیست؟

 

Video snippet

علاوه بر text snippet، گوگل نیز ممکن است تصمیمی بگیرد که یک ویدیو بهترین پاسخ شما را داشته باشد. اگر این مورد باشد، یک video snippet نمایش داده می شود. اگر بر روی تصویر پیش نمایش کلیک کنید، به دامنه مرتبط منتقل می شوید.
هنگامی که به بخش های ویدئویی می آید تقریبا در دامنه های مختلف وجود ندارد. اکثریت نتایج از نظر یوتیوب هستند.

 

طراحی سایت-Featured snippet چیست؟

 

فهرست ها و جدول های snippet

برای برخی از درخواستهای جستجو، ممکن است گوگل تصمیم بگیرد که متن ممکن است بهترین راه انتقال دانش و استفاده از یک جدول یا لیست باشد. در صورتی که این مورد باشد، گوگل همچنان اطلاعات را از صفحه پیوند داده، حتی اگر داده های خود را ساختار ندهد.
لیست ها همچنین می توانند یک تصویر را نشان دهند.
هنگامی که به جداول می آید، یک پاسخ ممکن است مانند این باشد:

 

طراحی سایت-Featured snippet چیست؟

 

چگونه می توان featured snippet را دریافت کرد؟

البته سؤال میلیون دلاری این است که “چگونه می توانم یکی را برای دامنه خودم” دریافت کنم؟
پاسخ صریح این است که گوگل تصمیم می گیرد که کدامیک از درخواست های جستجو توسط یک قطعه برجسته پاسخ داده شود و کدام دامنه برای پاسخ خود مورد استفاده قرار گیرد.

یک راه برای شما این است که به Google بگویید که یک صفحه از دامنه شما برای یک قطعه نمایش داده نشود. با قرار دادن <“meta name = “googlebot” content = “nosnippet> در هدر صفحه شما
خبر خوب این است که شما نیز مجبور نیستید به طور خاص HTML خود را برای Google نشانه گذاری کنید تا بتوانید جداول و لیست ها را از متن خود ایجاد کنید.

 

طراحی سایت-Featured snippet چیست؟

 

Featured snippet و جستجوی صوتی

یکی دیگر از جنبه های بسیار مهم Snippets های ویژه با استفاده از آنها در جستجوی صوتی گوگل است. اگر از پرسش Google Home Appliance خود سوال بپرسید، آن را با یک لیست از ۱۰ نتایج ممکن به شما پاسخ نمی دهد، اما به شما یک پاسخ می دهد. به شرطی که به این سؤال پاسخ داده شود.
پاسخی که دریافت خواهید کرد از یک قطعه ویژه ارائه شده است که در واقع باعث می شود که شما تنها پاسخی برای درخواست جستجوی صوتی باشد.

تفاوت میان featured snippet و OneBox

هنگامی که ما نگاهی به نتایج ویدئویی می بینیم، احتمال وجود سردرگمی وجود دارد، زیرا گوگل ممکن است تصمیم بگیرد که نه تنها یک featured snippet را نشان دهد. بیایید نگاهی به جستجوی “Depeche Mode” از “سکوت” لذت ببرید:
این اطلاعات از دامنه مرتبط نمی شود، زیرا این امر برای یک قطعه برجسته، اما بخشی از نمودار دانش Google است. این به این معنی است که این جعبه در واقع یک Google Onebox است که از موقعیت معمول خود، در سمت راست نتایج، به سمت بالا حرکت می کند.

 

طراحی سایت-Featured snippet چیست؟

 

شرکت اینتن یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران است که با سالها تجربه در حوزه طراحی و بهینه سازی سایت فعالیت دارد و توانسته موفقیت های زیادی در زمینه ی کاری خود کسب نماید برای مشاوره در کسب و کار آنلاین خود با ما در ارتباط باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

۹ نکته برای بهینه سازی فرم ارسال در وب سایت

فرم های وب نقش مهمی در هر روز استفاده از وب دارد. اگر وب سایت ها را ساختید و یا اجرا کنید، شانس این است که شما یک فرم وب را در آن داشته باشید، چه این یک فرم تماس ساده یا یک برنامه وب غنی و قوی است. روش های متعددی برای اطمینان از اینکه فرم های وب شما برای کاربران شما بهینه شده اند وجود دارد. در اینجا چند نکته برای اطمینان از اینکه فرآیند ارسال فرم شما کاربر پسند است.

نکات بهینه سازی فرم ارسال در وب

۱- زمینه مورد نیاز را به وضوح برجسته کنید

به عنوان یک کاربر فقط یک فرم وب را تحریک می کند تا بعدا متوجه شود که فیلدهای ورودی مورد نیاز را از دست داده اید.

یک قرارداد مشترک برای برجسته کردن زمینه های مورد نیاز، داشتن ستون (*) در کنار برچسب آنها است. به صراحت بیان می کند که فیلد ورودی مورد نیاز است یا فیلد اختیاری است، راه امن برای رفتن است.

 

طراحی سایت-نکات بهینه سازی فرم ارسال در وب

 

۲- ارائه قابلیت کاربر پسند(user friendly) و پیام های خطای توصیفی

من مطمئن هستم که شما از آن متنفرید وقتی اشتباهی در فرم وب دارید و تمام خطا میگوید “شما باید تمام فیلدهای مورد نیاز را در زیر پر کنید”، زمانی که آنها یک پیام خطا خاص تر مانند “شما را فراموش کرده اید آدرس ایمیل خود را وارد کنید. ”

انجام اعتبار سنجی داده در زمان واقعی به عنوان کاربر پر کردن فرم وب راه حل خوبی برای پیام های خطای مبهم است. به عنوان مثال، بلافاصله پس از پر کردن فیلد ورودی ایمیل، فرم وب باید بررسی کند که آیا در قالب صحیح است یا نه، بلافاصله به کاربر اطلاع داده می شود.

 

طراحی سایت-نکات بهینه سازی فرم ارسال در وب

 

۳- استفاده از Validation فرمت داده ی Client-Side (جاوا اسکریپت)

با استفاده از اعتبار سنجی داده های جاوا اسکریپت، زمان کاربر را ذخیره می کند، و همچنین میزان کار را که وب سرور شما باید پردازش های ارسالی وب را انجام دهد، کاهش می دهد. اعتبارسنجی خطای مشتری به شما این امکان را می دهد که به کاربران اطلاع دهید که اشتباه را درست انجام داده اند، و نه پس از ارسال فرم. این برای هر زمینه ورودی مناسب است که نیازی به بررسی پایگاه داده شما نیست. چیزهایی مانند اطمینان از اینکه آدرس ایمیل ارائه شده در فرمت صحیح است یا اینکه یک شماره تلفن تنها شامل اعداد است.

 

طراحی سایت-نکات بهینه سازی فرم ارسال در وب

 

۴- استایل زمینه ای برای کاربران که بدانند در کجا هستند

اطمینان حاصل کنید که به شکل بصری زمینه های ورودی را به طوری که کاملا مشخص است که کدام زمینه کاربر فعال است. شما می توانید این کار را با استفاده از CSS انتخاب کنید:

زمینه ورودی یک رنگ مرزی دیگر را حداقل می کند – به طور پیش فرض، مرورگرهای وب این کار را برای شما انجام می دهند، اما اطمینان حاصل کنید که رنگ پیش فرض بر خلاف طراحی وب سایت شما متمایز است.

 

طراحی سایت-نکات بهینه سازی فرم ارسال در وب

 

۵- پیشرفت را به روشنی نشان دهید

اگر فرم وب شما بزرگ است و در صفحات چندگانه (یا دارای چندین مرحله است)، اطمینان حاصل کنید که شما کاربر را با بازخورد ثابت در مورد پیشرفت خود ارائه می دهید تا به آنها اطلاع دهید که چه مقدار زمان لازم برای تکمیل فرایند ارسال فرم وب ،این موارد در مواردی مانند فرم نظرسنجی آنلاین با بسیاری از سوالات و یا فرایند پرداخت آنلاین فروشگاه رایج است.البته، جایگزین بهتر این است که فرم وب خود را کوتاه کنید – اما محدود کردن این گزینه حداقل به کاربر وب فرم نشان می دهد که در آن فرآیند تکمیل هستند.

 

طراحی سایت-نکات بهینه سازی فرم ارسال در وب

 

۶- ذخیره اطلاعات فرم به صورت دوره ای

فرم هایی که از چندین صفحه یا مراحل عبور می کنند مستعد خطاهای کاربر هستند. برای جلوگیری از از دست رفتن اطلاعات، قطعا می خواهید یک راه برای ذخیره ورودی های کاربران خود را در هر جلسه یا متغیر کوکی داشته باشید. این باعث می شود که وب سایت بیشتر متضاد با خطا باشد و شانس های شما را بهبود می بخشد که فرم حتی پس از حوادث مانند کاربر که از صفحه وب دور می شود، تکمیل خواهد شد. با پر کردن فرم وب دوباره می توانید کاربران را از تکمیل آن رد نکنید.

۷- متن پیش فرض “ارسال”

به جای اینکه دکمه ارسال فرم وب خود را بنویسید «ارسال»، آن را به کاربر یادآوری کند که چه کاری انجام می دهد، مانند «ثبت نام در حال حاضر» یا حتی بهتر، اجازه دهید کاربر مزایای پر کردن این فرم را بداند.

 

طراحی سایت-نکات بهینه سازی فرم ارسال در وب

 

۸- نمایش کاربران با فرمت ورودی

اگر از کاربران خود برای یک فرمت ورودی خاص مانند یک شماره تلفن یا شماره کارت اعتباری خواسته اید، بگذارید آنها را بدانند که چه انتظاری دارند. اگر یک رمز عبور باید یک تعداد مشخصی از کاراکترها داشته باشد، یا اگر شامل ترکیبی از کاراکترهای خاص باشد، این الزامات را به روشنی توصیف کنید. این ابهام را کاهش می دهد و فرم را سریعتر پر می کند.

 

طراحی سایت-نکات بهینه سازی فرم ارسال در وب

 

۹- فرمهای عمودی ستونی بهتر هستند

بر اساس یک مطالعه ردیابی چشم توسط cxpartners، یک سازمان طراحی تجربه کاربر، اسکن کردن فرم را بهتر از اسکن از چپ به راست ترجیح می دهد. این تعداد حرکات چشم را که برای ساختن فرم نیاز دارید را کاهش می دهد.

 

طراحی سایت-نکات بهینه سازی فرم ارسال در وب

 

ابزار و منابع فرم در وب

در اینجا چند ابزار و منابع برای کار با فرم های وب وجود دارد.

Wufoo

این برنامه وب به شما اجازه می دهد فرم های خود را تولید کنید و به شما کد لازم را برای جلب فرم در صفحات وب خود می دهد. آنها تجزیه و تحلیل و حتی پرداخت را برای شما اداره می کنند!

 

طراحی سایت-نکات بهینه سازی فرم ارسال در وب

 

contactable

پلاگین جی کوئری که به شما امکان می دهد به راحتی فرم های تماس و فرم های بازخورد در هر نقطه از سایت خود ایجاد کنید. این بسیار آسان است برای استفاده و فراهم می کند یک نتیجه عالی است.

تغییر سبک های ورودی فرم در تمرکز با jQuery

این یک آموزش است که به شما نشان می دهد چگونه می توانید از jQuery استفاده کنید تا کاربران خود را از کجا در فرم در حال حاضر ببینند.

نکات فرم با CSS و جاوا اسکریپت

یک آموزش که به شما یاد می دهد چگونه برای نشان دادن نکات فرم، زمانی که کاربران بر روی یک فیلد کلیک کنند. این یک روش عالی برای نشان دادن فرمت های خاص کاربران برای شماره های تلفن و سایر زمینه ها است.

LiveValidation

راه آسان برای اعتبار سنجی میدان زندگی به عنوان نوع کاربر با جاوا اسکریپت. شما می توانید آن را به تقریبا هر کاری که می خواهید انجام دهید پیکربندی کنید.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

چگونه از روانشناسی در طراحی وب استفاده کنیم؟

رنگ آبی می تواند باعث آرامش شما شود، در حالی که یک سایه پر جنب و جوش قرمز می تواند احساس گرسنگی یا تهدید کند. ما همه جهان را از طریق فیلترهای فردی خود درک می کنیم، اما قوانین کلی برای آن چیزی که می بینیم وجود دارد.
پس چه چیزی یک طراحی را جذاب تر از دیگران می سازد؟ چگونه می توانیم ذهن بازدید کننده ضربه بزنیم و آنها را فقط با تاثیر بر آنچه که آنها می بینند احساس کنیم؟ ما نگاهی به برخی از ترفندهای روانشناسی رایج در طراحی وب سایت و نحوه استفاده از آنها برای استفاده شما خواهیم داشت.

استفاده از ذهن و مغز به عنوان یک نقشه راه

برای درک کامل اثر طراحی وب سایت بر مغز، ضروری است که یک درک پایه ای از عملکرد مغز داشته باشید. این جراح مغز را برای ایجاد یک صفحه وب برنده نمی کند، بلکه یک دانش کار می کند که چگونه مغز تجربیات را درک می کند مفید است.
یکی از اساسی ترین مفاهیم مغز انسان که سبب می شود ما بتوانیم به طراحی وب بپردازیم این است که آن را سفارش می دهد. مغز ما از چیزی به اسم “schemaata” برای سازماندهی اطلاعات به جهان بینی ما هستند، ساخته شده است. ما از آنچه که به عنوان “اکتشافات” شناخته می شود، یا قوانین شستشو، برای حل مشکلات در زندگی روزمره استفاده می کنیم.
یک مثال خوب از این، شناخت الگو است. هنگامی که با یک محرک مواجه می شویم، مثل خط خطی متن، ما می توانیم به طور کلی پرچم ها را پر کنیم و آنچه را که متن گفته می شود پر کنیم، از آنجا که مغز ما آموزش دیده است تا الگوهای را تشخیص دهد و آنها را با آنچه که قبلا می دانیم، سازگار کنیم. پس چگونه می توانیم از این بلوک های اساسی ساختمان در طراحی وب استفاده کنیم؟

در اینجا چند نمونه از این موارد وجود دارد:

کاربران در هنگام مرور سایتهایی که دارای سلسله مراتب هستند احساس راحتی بیشتری دارند. به عنوان مثال، اگر شما یک خرده فروش آنلاین هستید، ممکن است دسته های زیر را نشان دهید: صفحه اصلی، تعطیلات، کریسمس، درختان و دکوراسیون
ارائه الگوهای راحت تنها راهی نیست که بتوانید مهارت های سازمانی مغز را به طراحی وب اعمال کنید. گروه Nielson Norman لیستی از ۱۰ اکتشافی را برای استفاده در طراحی وب ایجاد کرد. یکی از مهمترین آنها ایده استفاده از شناخت به جای یادآوری است.
مثلا آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که فردی را در یک اجتماع ملاقات می کنید و چهره آنها را می شناسید اما اسم آنها را به یاد نمی آورید؟ شما فقط تجربه کرده اید که چه روانشناسان چه خطایی در بازیابی دارند. این می تواند ناامید کننده باشد، و این تجربه ای است که می خواهید از هر هزینه ای در وب سایت خود اجتناب کنید.
با استفاده از شناخت در وب سایت شما، یک تجربه لذت بخش تر برای مصرف کننده ایجاد می کند، زیرا رابط کاربری شما اساسا کار بیشتری را برای آنها انجام می دهد. در اینجا این است که چگونه برخی از وب در سایت های محبوب استفاده از شناخت رابط کاربری خود

گوگل به جستجو با استفاده از یک تابع تکمیل خودکار بر اساس جستجو های گذشته و سابقه مرور کمک می کند.
وب سایتهای تجارت الکترونیک (مانند آمازون، Target و Walmart) نشان می دهد که خریداران اخیرا چه چیز را مرور کرده اند و حتی توصیه هایی را بر اساس مشاهدات قبلی ارائه می دهند.
بهره برداری از مهارت های سازمانی اساسی مغز می تواند برای یک تجربه کاربر دوستانه تر ایجاد کند. با این وجود، راه های دیگری وجود دارد که ما می توانیم مصرف کنندگان را به استفاده از وب سایت ها افزایش دهیم.

ساخت زیبایی شناسی طراحی وب

استفاده مناسب از زیبایی شناسی از زمان افلاطون، که خود در مورد این موضوع نوشته است، مورد بحث قرار گرفته است. او همچنین قدرت خود را درک کرد
همانطور که تحقیقات به ما می گوید که چیزهای خاصی که مغز انسان راضی می شود وجود دارد. اجازه دهید نگاهی به چگونگی استفاده از برخی عناصر طراحی وب سایت بر احساسات و کمک به یک تجربه کاربری مثبت بدهیم.

 

طراحی سایت-روانشناسی در طراحی وب

 

رنگ:

رنگ یکی از مهمترین عناصری است که می توانید از آن برای ایجاد یک احساس خاص برای یک کاربر استفاده کنید. این مفهوم چیزی جدید نیست؛ یونانیان باستان معتقد بودند که طنز بر بدن و شخصیت تاثیر می گذارد.
رنگ های شایع تر و چگونگی استفاده از آنها برای استفاده از مزایای آنها در اینجا آمده است:
قرمز نشان دهنده انرژی، زرق و برق و جوانان است. CNN با استفاده از یک رابط قرمز جسورانه به کاربران خود هشدار می دهد و آماده خواندن اخبار است.
صورتی احساس مفهوم زنانه و نرمی را نشان می دهد، که برای اثر عالی استفاده می کند.
سبز به بینندگان سبب خوش بینی می شود. از آنجایی که با رنگ گیاهان نیز همخوانی دارد، اغلب برای وب سایت هایی با چسبندگی زیست محیطی مانند Treehugger وب سایت سبز زندگی می کنند.
آبی به معنای اعتماد و باز بودن است، بنابراین جای تعجب نیست که این انتخاب رنگی فیس بوک غول رسانه های اجتماعی است.

نوع متن:

حتی چیزی ساده به عنوان فونت شما در تجربه کاربر در وب سایت شما تاثیر می گذارد. رسانه های روزنامه مانند مطبوعات و نیویورک تایمز استفاده از فونت های خاص برای نشان دادن اهمیت مطالب استفاده می کنند. فونتهای خاص، برای تحریک احساس مدرنیته استفاده می شوند.
فاصله نیز نگرانی در طراحی وب است. اگر حروف خود را بین آنها کمی فضای کمتری داشته باشد، احساس تراکم و وزن را بیان می کند. در انتهای مخالف طیف، کلمات با فضای زیادی بین آنها بیرون می زنند. مهم است که میزان مناسبی بین فاصله خوب و اندازه فونت برقرار کنید تا شخصیتی را که میخواهید به دست بیاورید بیرون بیاورید.

 

طراحی سایت-روانشناسی در طراحی وب

 

تصاویر:

اکثر کلیشه ها فقط بیان درستی است که سخنان بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته اند و “یک تصویر هزاران کلمه ارزش دارد”.
مهم است که هنگام انتخاب تصاویر وب سایت، اهداف نهایی خود را حفظ کنید. به عنوان مثال، گروهی از متخصصان که از کلیپ بورداری دست بردارند، ممکن است باعث ایجاد حرفه ای و شایستگی شوند، در حالی که تصاویر کارتونی ممکن است جوان و طنز را منتقل کنند.

 

طراحی سایت-روانشناسی در طراحی وب

 

اعمال این اصول در سایت شما

بنابراین در حال حاضر شما در مورد اصول روانشناسی طراحی وب می دانید. چگونه این استراتژی های طراحی را در وب سایت خود ترکیب کنید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد:
تعداد اولویت های بازدیدکننده های خود را بدانید. چه کسی بزرگترین بازدید کننده شما را تشکیل می دهد؟ آیا فردی پیر است یا جوان؟
یک بررسی برای کمک به شناسایی نیازها و خواسته های مشتری ایجاد کنید. با اطلاعاتی که دریافت می کنید می توانید اصول طراحی را اعمال کنید.
استفاده از روانشناسی برای طراحی وب سایت شما یکی از ساده ترین راه های افزایش ترافیک سایت شما و افزایش فروش است. اگر از این اصول اساسی پیروی کنید، می توانید از نتایج دلخوشی برخوردار باشید.

 

طراحی سایت-روانشناسی در طراحی وب

 

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

نکات SEO برای استفاده از پروتکل https در سایت

همانطور که می دانید، اغلب فاکتورهایی را که برای رتبه بندی یک سایت استفاده می کنند، افشا نمی کند. به همین دلیل بسیاری از مردم به وب سایتهایی که از پروتکل HTTPS استفاده می کنند توجه خاصی می کنند.
شما باید آگاه باشید که پروتکل https شبیه به سایر عوامل ارزیابی نیست و پیاده سازی آن پیچیدگی خاص خود را دارد و حتی ممکن است در برخی مواقع نیاز به برخی از خطرها باشد. در حال حاضر سایت ها و مدیران وب به طور فزاینده ای از پروتکل https استفاده می کنند زیرا آنها مزایای مختلفی را می بینند.
آیا استفاده از https فقط برای Google خوب است یا واقعا دارای مزایای دیگری در وب سایت شماست؟ در این مقاله، ما بررسی تاثیر https در سایت جستجوگرها برای یافتن مزایای این پروتکل را برای شما به ارمغان می آورد.

مزایای استفاده از https در سایت SEO

علاوه بر امنیت ارائه شده توسط پروتکل https استفاده از پروتکل HTTPS دارای مزایای بسیاری است که بازاریابان می توانند از آن استفاده کنند.

داده های ارجاعی بیشتر

هر بار ترافیک از وب سایت ایمن با پروتکل HTTPS به یک وب سایت غیر امن (یعنی http) حرکت می کند، داده ارجاع مهم حذف می شود. این ترافیک در گزارش Google Analytics به عنوان “مستقیم” نمایش داده می شود. این وضعیت خیلی جالب نیست، زیرا شما نمی دانید که این ترافیک از کجا آمده است.
به عنوان مثال، اگر از پروتکل HTTP برای وب سایت خود استفاده می کنید و ترافیک دریافت شده از سایت ها با پروتکل HTTPS در قسمت مستقیم نمایش داده می شود.
خوشبختانه، یک راه حل ساده وجود دارد. از پروتکل https در وب سایت خود استفاده کنید تا اطلاعات ارجاع خود را به صورت ایمن ذخیره کنید. حتی اگر وب سایت ارجاع از پروتکل http استفاده کند، همچنان به این اطلاعات دسترسی خواهید داشت.
وب سایت های بیشتر این تغییر را انجام می دهند، اهمیت انتقال از http به https نیز افزایش می یابد.

تاثیر https در بهبود رتبه بندی سایت

از سوی دیگر، گوگل مدتهاست گفته است که استفاده از پروتکل https به عنوان رتبه مثبتی در رتبه بندی وب سایت ها را در نظر می گیرد، اما از سوی دیگر، ما می دانیم که Google در حدود ۲۰۰ عامل در سایت های رتبه بندی تاثیر می گذارد. بنابراین، شما احتمالا احساسات https در سایت جستجوگرانه را به صورت عینی احساس نمی کنید، به ویژه اگر وب سایت شما به خوبی رتبه بندی شده باشد.
در واقع، آخرین تحقیق در سایت Metrics جستجو نشان می دهد که استفاده از پروتکل https هیچ مزیت قابل تشخیص در SEO ندارد و رتبه بندی سایت را بهبود نمی بخشد. این بدان معنی است که، مانند بسیاری از سیگنال های رتبه بندی، هیچ راهی برای تشخیص این اثر وجود ندارد.

 

طراحی سایت-نکات SEO برای استفاده از پروتکل https در سایت

اگر شما در حال بررسی رتبه بندی وب سایت خود هستید، ده ها چیز دیگر وجود دارد که تاثیر زیادی در SEO دارد. برخی از چیزهایی که می توانیم اشاره کنیم عبارتند از:

  • تجزیه و تحلیل SEO از رقبا
  • بهبود برچسب های متا اجتماعی
  • رفع مشکل محتوای تکراری
  • بررسی SEO از سایت
  • بهینه سازی سرعت وب سایت
  • بهینه سازی SEO محلی
  • محتوای با کیفیت بالا را تولید کنید
  • هماهنگ سازی سایت با جستجو برای کاربران
  • محتوای قدیمی را به روز کنید
  • بهبود ارتباط داخلی
  • بهینه سازی سایت (SEO بر روی صفحه)

امنیت و حریم خصوصی

بسیاری از مردم بر این باورند که https فقط برای وب سایتهایی با رمزهای عبور و محتوای حساس مفید است، اما این همه درست نیست. حتی وب سایتهای عادی که محتوای خسته کننده دارند نیز می توانند از رمزگذاری SSL / https بهره مند شوند.
پروتکل https تضمین امنیت سایت شما را از طریق بسیاری از موارد:
پروتکل https تضمین می کند که وب سایت و سرور دقیقا همانهایی هستند که کاربر قرار است به آن متصل شود.
از آنجا که https مانع از دسترسی شخص ثالث به اتصال به کاربر و سرور می شود، از حملات هکرها جلوگیری می کند و برای بازدیدکنندگان از وب سایت آسان تر می شود.
پروتکل HTTPS تمام ارتباطات، از جمله URL ها را رمزگذاری می کند. این اطلاعات از قبیل بازدید از سایت و شماره کارت بانکی محافظت می کند.

 

طراحی سایت-نکات SEO برای استفاده از پروتکل https در سایت

 

چالش های استفاده از پروتکل https

احتمال اشتباه وجود دارد
انتقال کل وب سایت از http به https به معنی انتقال بسیاری از موارد است! البته، بسیاری از جزئیات وجود دارد که ممکن است در این فرایند از دست رفته باشد. در اینجا برخی از مواردی که ممکن است در این زمان اتفاق بیافتند وجود دارد:
URL های مهم شما را در فایل robots.txt خود مسدود کرده اید؟
آیا می توانید تگ های Canonical خود را به URL های اشتباه پیوند دهید؟
آیا وب سایت شما باعث برنامه های مرورگر برای هشدار به کاربران برای فرار از سایت شما می شود؟
این مشکلات، با این حال نادر، هنوز هم در حال آمدن است. بهتر است این کار را با مراقبت عالی انجام دهید!

مشکلات سرعت

از آنجا که https نیاز به اتصال بیشتر سرور به سرور نسبت به http دارد، ممکن است سرعت وب سایت شما را کاهش دهد، به ویژه اگر سایت شما از قبل فعال بوده است. به یاد داشته باشید که سرعت به تنهایی عامل تعیین کننده در رتبه بندی وب سایت است.
خوشبختانه خبر خوب این است که اگر شما به نکات مهم در ساخت وب سایت خود پایبند باشید، سایت شما به اندازه کافی سریع برای مقابله با https خواهد بود. فن آوری های جدید https مانند SPDY به شما این امکان را می دهد تا سایت خود را سریعتر از همیشه برسانید.

هزینه های SSL

بسیاری از وب مسترها از ۸ دلار به بالاتر از یک سال برای گواهینامه SSL خود هزینه می کنند. این مقدار ممکن است برای وب سایت های بزرگ در دسترس نباشد، اما برای سایت های کوچکتر ممکن است قابل توجه باشد.
با جستجوی کمی در اینترنت، می توانید هزینه SSL های مختلف را ببینید.

 

طراحی سایت-نکات SEO برای استفاده از پروتکل https در سایت

 

همه چیز برای https آماده نیست

گاهی اوقات، تمام شرایط برای کار با https ارائه نمی شود. برنامه های قدیمی ممکن است مشکلی با https داشته باشند. واقعیت این است که کل دنیا به رمزنگاری SSL منتقل می شود، اما این فرایند دارای برخی موانع است. به عنوان مثال، اگر از Google AdSense در وب سایت خود استفاده می کنید، ممکن است تبلیغات و درآمد شما دچار مشکل شود.

تعداد سایت هایی که از https استفاده می کنند افزایش می یابد
امروزه بسیاری از سایت ها از https استفاده می کنند، اما اکثر آنها تنها از صفحات ورود یا پرداخت استفاده می کنند. با این حال، تعداد وب سایت هایی که از https در همه صفحات استفاده می کنند بسیار کوچک است.
براساس تحقیق ۲۰۱۴ BuiltWith، در میان ۱۰،۰۰۰ وب سایت برتر جهان در جهان، حدود ۴٫۲٪ است و فقط ۱٫۹٪ از سایت های برتر جهان، به طور پیش فرض بر روی همه کاربران رومینگ به SSL / HTTPS می باشد.

کدام گواهینامه SSL بهترین هستند؟

شرکت ها انواع خدمات SSL و گواهینامه ها را ارائه می دهند، اما همه این نوع ها به دو دسته گسترده تقسیم می شوند:

اعتبار SSL استاندارد

SSL Validation Extended ( به شما بهترین وضعیت SSL را می دهد)
از لحاظ رتبه بندی، در حال حاضر مهم نیست چه نوع گواهی استفاده می کنی. تحلیلگر گوگل جان مولر می گوید که این شرکت اهمیت نمی دهد که کدام SSL از سایت شما استفاده می کند، اما ممکن است در آینده تغییر کند.
از لحاظ امنیتی و تجربه کاربر، نوع گواهی استفاده می شود که می تواند موثر باشد. اگر خودتان را به جای کاربر قرار دهید، می توانید تصور کنید که چگونه تأثیر انواع مختلف https ها در نوار آدرس سایت بر احساسات کاربر تاثیر می گذارد.

 

طراحی سایت-نکات SEO برای استفاده از پروتکل https در سایت

 

چک لیست SEO برای حفظ امتیاز در نتایج جستجو

اطمینان حاصل کنید که همه عناصر سایت شما از https استفاده می کنند، از جمله ویدجت ها، جاوا اسکریپت، فایل های CSS، تصاویر، شبکه های ارائه دهنده محتوا و موارد دیگر.
استفاده از ۳۰۱ تغییر مسیر برای هدایت تمام آدرس http به https. این یک مسئله بی اهمیت برای بسیاری از متخصصان SEO است، اما بسیار مهم است. در بسیاری موارد، تغییر مسیر موقت ۳۰۲ به طور تصادفی منجر به صفحه اصلی سایت خواهد شد.
اطمینان حاصل کنید که تمام برچسبهای Canonical به URL های https اشاره دارند.
هر زمان که لازم باشد، از URL های نسبی استفاده کنید. در آینده ما در مورد این دسته از URL ها توضیح خواهیم داد.
پیوندهای کد داخلی برای اشاره به https بازنویسی کنید. این به نسخه HTTP و وابستگی به ۳۰۱ تغییر مسیر اشاره دارد.
سایت https خود را در Google Webmaster Tools و Bing Webmaster ثبت کنید.
از ویژگی Fetch and Render در ابزارهای وب مستر استفاده کنید تا مطمئن شوید که خزنده های Google می توانند وارد سیستم شوید و وب سایت خود را به خوبی بررسی کنید.
نقشه های سایت خود را برای نمایش URL های جدید به روز کنید. نقشه های سایت جدید را در ابزارهای وب مستر ثبت کنید. نقشه های قدیمی HTTP را تا ۳۰ روز به طوری که موتورهای جستجو می توانند در طراحی ۳۰۱ شما خزنده شوند و آنها را پردازش کنند.
فایل robots.txt خود را به روز کنید. نقشه های سایت جدید را به فایل خود اضافه کنید. مطمئن شوید که فایل robots.txt هر صفحه مهم را مسدود نکند.
در صورت لزوم، کد ردیابی Analytics خود را به روز کنید. بسیاری از Google Analytics Snippets مدرن از https پشتیبانی می کنند، اما کد قدیمی تر ممکن است نیاز به بازبینی داشته باشد.
پیاده سازی امنیت دقیق ترافیک در http یا همان HSTS. این به کاربران اجازه می دهد تا به صفحات https دسترسی داشته باشند، حتی اگر آنها به صفحات HTTP هدایت شوند. این تغییر مسیرها را حذف می کند، زمان پاسخ را کاهش می دهد و امنیت را افزایش می دهد.
اگر یک پرونده disavow داشته باشید، مطمئن شوید URL های رد شده ای را در یک فایل کپی در نمایه webmaster جدید خود ذخیره کرده اید.

 

طراحی سایت-نکات SEO برای استفاده از پروتکل https در سایت

 

نکاتی درباره FeedBurner و RSS

بسیاری از سایت ها هنوز FeedBurner را برای تغذیه RSS های خود استفاده می کنند. متأسفانه، Google مدتها پشتیبانی FeedBurner را متوقف کرده و بنابراین FeedBurner با https مطابقت ندارد. اگر از FeedBurner استفاده می کنید بهتر است آن را رها کنید و به چیزی مانند https مانند FeedPress بروید. اگر شما دارای قابلیت فنی هستید، می توانید این کار را خودتان انجام دهید!

تاثیر تعداد اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

هنگامی که از http به https می روید، معمولا میخواهید تعداد سهام در محتوای خود را حفظ کنید. همان شماره هایی که در وب سایت های تحت آرم شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید! این اعداد تاثیر زیادی بر SEO سایت شما ندارند، اما تاثیر ذهنی زیادی در ذهن مخاطب وجود دارد.
این امر بسیار ناخوشایند است که به عنوان یک نتیجه از HTTP به HTTPS با این صحنه مواجه شوید!

شمارهای اجتماعی

در واقع، برخی از شبکه های اجتماعی همچنان از طریق API های خود این تعداد را حمل می کنند، اما ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد تا این اعداد به درستی نمایش داده شوند. در برخی از شبکه های اجتماعی مانند توییتر و Pinterest، این اعداد هرگز منتقل نمی شوند. خوشبختانه، فیس بوک و LinkedIn در نهایت این کار را انجام خواهند داد.
با این حال، به یاد داشته باشید که این امکان را برای به روز رسانی اعداد با امکانات جدید ندارند، بلکه به محتوای قدیمی تر که احتمالا با آنها به اشتراک گذاشته نخواهد شد. اگر شما انتظار داشته باشید که محتوای شما در شبکه های اجتماعی دیده شود، بهتر است که این شماره ها به صورت طبیعی به روز شود.

htpps در آینده

احتمال دارد که انتقال وب به رمزگذاری SSL به طور پیش فرض در چند سال آینده مورد استفاده قرار گیرد. کارشناسان جستجوگرها، مشاوران وب سایت و طراحان وبسایت از این موضوع آگاهی دارند و محبوبیت و استفاده گسترده از پروتکل https بیشتر و بیشتر می شود.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

Google Sandbox چیست و چگونه وب سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد؟

گاهی اوقات شما همه چیز را درست انجام می دهید، اما شما در حال حاضر نتایج تلاش های خود را مشاهده نمی کنید. این می تواند مرتبط با طراحی وب سایت باشد.، رویکرد یا بازاریابی شما نیاز به تعدیل بیشتری دارد، اما گاهی اوقات عامل دیگری در کار است. در تلاش خود برای حفظ نتایج جستجو مربوطه و تنها با بالا بردن بهترین به بالا، گوگل گاهی اوقات سایت هایی را که جذاب و کاربردی هستند و برای مخاطبان خود بسیار مفید می باشند، پشت سر می گذارد.

 

طراحی سایت-Google Sandbox چیست و چگونه وب سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد؟

 

Google Sandbox چیست؟

Google Sandbox فیلتری است که در سایت های جدید اعمال می شود. طراحی شده است تا آنها را از رتبه بندی، به ویژه برای کلمات کلیدی با رقابت بالا متوقف کند، تا زمانی که آنها بیشتر تاسیس شوند و Google بتواند تعیین کند که سایت چیست.
بسیاری از وب سایت های جدید هر روز راه اندازی می شوند؛ بسیاری از آنها تکنیک هایی را برای دستکاری موتور جستجو و به دست آوردن کلیک بیشتر استفاده می کنند. گوگل نمی خواهد سایت های کمتر مرتبط را به بالای جستجو بیفزایند. بسیاری از سایت های جدید فیلتر می شوند تا زمانی که قصد آنها مشخص شود و تکنیک ها مثبت باشند.

 

طراحی سایت-Google Sandbox چیست و چگونه وب سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد؟

 

آیا Google Sandbox وجود دارد؟

وجود Google Sandbox توسط گوگل تایید نشده است. با این حال، نشانه هایی وجود دارد. با این حال، فراتر از نشانه ها، این منطقی است که وجود داشته باشد. این یک هدف برای گوگل است که به آنها کمک می کند تا موتور جستجوی خود را بهینه سازی کنند.
گوگل برای تأیید وجود آن نیازی نیست که بسیاری از سایت های جدید مسائل مشابهی را در رتبه اول قرار داده اند. واضح است که چیزی در حال برگزاری آنها است. این چیزی است که فیلتر گوگل قرار می دهد تا زمانی که می داند که سایت یکی از آنها می خواهد نمایش دهد.

چگونه Google Sandbox روی سایت من تاثیر می گذارد؟

Google Sandbox تاثیر خاصی بر روی کلمات کلیدی با رقابت بالا دارد. مردم بیشتر سعی دارند سایت خود را برای این شرایط رتبه بندی کنند. Google از فیلتر sandbox استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که سایت های با کیفیت پایین نمی توانند نتایج را به دست آورند، اما حتی سایت های خوبی نیز در آن جا می گیرند.
بزرگترین تاثیر از نظر کلیک جستجو است. هنگامی که شما در Sandbox هستید، شما به عنوان اغلب در نتایج جستجو نمایش داده نمی شود که شما در خارج از Sandbox هستید. این به این معنی است که از طریق کلیدواژه هایی که می خواهید رتبه بندی کنید، افراد کمتر به وب سایت شما هدایت می شوند. این می تواند باعث شگفتی شود که شما از نظر SEO به درستی انجام نمی دهید. ممکن است این مورد نباشد
اگر دنبال بهترین شیوه های SEO هستید، ممکن است فقط در Sandbox گیر داشته باشید و منتظر بمانید تا قدرت کامل تمام کاری که انجام داده اید به شما ترافیک بیشتری برساند. تا آن زمان، متاسفانه، ممکن است متوجه شوید که ترافیک کمتر از انتظار شما دارید.

 

طراحی سایت-Google Sandbox چیست و چگونه وب سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد؟

 

چرا گوگل یک جعبه ی شیشه ای دارد؟

بسیاری از مردم از تاکتیک های سریع SEO استفاده می کنند تا بر موتورهای جستجو تاثیر بگذارد و بینندگان بیشتری را ببینند. این کاهش کیفیت جستجو برای همه است. آنها قادر به انجام بهتر از سایت های با محتوای برتر هستند. آنها ابزار کمتری نسبت به سایت هایی دارند که به شیوه ای مناسب بهینه سازی شده اند، اما ممکن است در مورد نتایج خوب در لیست های جستجو افزایش یابد.
گوگل از این تاکتیک ها به عنوان هر کسی آگاه است. Sandbox آن ها به عنوان یک فیلتر عمل می کند تا این سایت ها را از نتایج جستجو غافل کند. کسی که در تاکتیک های SEO بسیار شناخته شده است، می تواند به آسانی سایت های بسیاری را برای رتبه بندی سریع جذب کند. Sandbox آنها را قادر می سازد تا این کار را با موفقیت انجام دهند.
هنگامی که گوگل با سایت شما آشنا تر است، می توانید از sandbox خارج شوید. سپس تمام تلاش های شما شروع به هدایت ترافیک به سایت شما می کند. این فقط زمان برای درک موتور جستجوگر است

چه مدت فیلتر sandbox طول می کشد؟

به نظر می رسد فیلتر Google Sandbox تقریبا شش ماه طول می کشد.
طول مدت فیلتر آن که بر روی سایت شما تأثیر می گذارد، بستگی به چند عامل دارد، مانند:
محتوا در سایت شما
کلمات کلیدی که هدف قرار می دهید
طاقت شما
تمرکز خود را بر روی ساختن سایت خود به بهترین شکل ممکن تمرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که همه چیز را برای ایجاد محتوای عالی انجام می دهید. به این ترتیب، هنگامی که شما خارج از sandbox هستید، شما یک سایت بهینه سازی شده دارید. این امر برای همیشه ادامه نخواهد داشت و شما می خواهید آماده باشید که بهترین زمان ممکن را از Google دریافت کنید.

 

طراحی سایت-Google Sandbox چیست و چگونه وب سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد؟

 

۵ راه برای جلوگیری از Google Sandbox

اگرچه شما نمی توانید تضمین کنید که از Sandbox اجتناب کنید، مواردی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا شانس خود را برای از دست دادن آن افزایش دهید. اگر شما در حال حاضر در آن هستید، انجام این کار حتی می تواند به شما کمک کند که زودتر طبقه بندی کنید.
همه چیز را در سایت خود بررسی کنید و مطمئن شوید که بهترین شیوه های SEO را دنبال می کنید. اگر از تکنیک های کلاه سیاه استفاده می کنید، آنها را از بین ببرید و کارها را به روش درست انجام دهید.
لینک ها را از سایت خود بازبینی کنید. مهم است که پیوندهایی با کیفیت بالا در مقادیر مناسب پیروی و پیگیری داشته باشیم. اگر تمام پیوندهای شما پرداخت یا حمایت شوند، ممکن است تغییر کند که چگونه Google سایت شما را بدتر میکند.
به روز رسانی محتوا خود را با محتوای جدید و مرتبط. مدیریت سایت خود را به طوری که گوگل می تواند شما را به خوبی ببیند.
از یک فایل sitemap.xml و یک فایل robots.txt برای اطمینان از اینکه خزنده های Google می توانند سایت خود را به درستی خواند و فهرست بندی کنند، استفاده کنید. اگر سایت شما دشوار است برای درک، ممکن است به روز رسانی و حذف از Sandbox به سرعت به عنوان در غیر این صورت ممکن است.
برچسب <lastmod> را بر روی هر صفحه وب سایت خود به روز کنید. این گوگل نشان می دهد که سایت شما به روز می شود، که به آن علاقه مند است.
انجام این کارها می تواند به شما در جلوگیری از Sandbox بپردازد. شما همچنین می توانید سایت خود را قبل از اینکه شما نیاز به مقدار زیادی از ترافیک راه اندازی کنید و فقط منتظر آن باشید. اما به یاد داشته باشید هیچ تضمینی وجود ندارد مهم نیست که چه مسیری را انتخاب کنید. اگر شما به دنبال کلمات کلیدی بسیار رقابتی هستید، ممکن است در آنجا به پایان برسید.

 

طراحی سایت-Google Sandbox چیست و چگونه وب سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد؟

 

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

۵ شیوه نوشتن عنوان متن در سئو

نحوه نوشتن عنوان

یکی از اولین چیزهایی که بسیاری از صاحبان وب سایت در مورد جستجوگرها می دانند این است که قدرتی که سایت ها دارند واقعا چقدر است. بسیاری از آنچه تعیین می کند که صفحات وب سایت شما در رتبه بندی قرار می گیرد، خارج از کنترل شما است. اما این محدودیت ها باعث می شود همه چیز مهم تر از انجام آنچه شما می توانید با قطعاتی که می توانید کنترل کنید.
هر کسب و کار می تواند حداقل بهینه سازی سایت را انجام دهد. این روش نسبتا ارزان و آسان است که وبسایت خود را بر روی وب سایت هایی که (به طرز شگفت انگیزی) چندان مورد توجه قرار نگرفته اند، انجام ندهند.
همراه با توصیف های متا و بهینه سازی صفحه، یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی در صفحه ای است که شما کنترل می کنید، عنوان است.

 

طراحی سایت-5 شیوه نوشتن عنوان متن در سئو

 

برچسب عنوان چیست؟

در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP)، عنوان اصلی بخش لیست سایت است. این مطلب در قسمت آبی، در فونت بزرگتر و لینک به وب سایت شما نشان داده می شود.
در وب سایت شما، عنوان در نوار بالای مرورگر نشان داده می شود (اگر چه برای بسیاری از آن ها از دید شما قطع شده است).
برچسب عنوان نقطه ای است که در آن شما مشخص می کند چه چیزی در این مکان ها نشان داده خواهد شد. به طور کلی شما آن را به html در header صفحه اضافه می کنید با یک برچسب که به نظر می رسد:
<title> عنوان صفحه </title>
اگر از وردپرس استفاده می کنید و دارای یک افزونه سئو هستید، می توانید از html استفاده کنید و برچسب عنوان را به صفحه خود اضافه کنید، با پر کردن زمینه ای که «عنوان» یا «برچسب عنوان» را در پلاگین خود قرار داده اید اضافه کنید.

 

طراحی سایت-5 شیوه نوشتن عنوان متن در سئو

 

چرا عنوان برچسب ها مهم است؟

هدف Google این است که نتایجی را که مربوط به جستجوهایی است که مردم انجام میدهند، ارائه دهد. گوگل این اطلاعات را با نگاه کردن به کلمات مورد استفاده در صفحه، کشف می کند، اما همچنین در تعیین محتوای صفحه، برخی از بخش های صفحه را بیشتر از دیگران به ارمغان می آورد.
عنوان یک بخشی از صفحه است که با استفاده از الگوریتم های موتور جستجو در تعیین آنچه که یک صفحه در مورد مقدار زیادی داده شده است، از آن است که یک راه کوتاه و ساده برای سازندگان وب سایت برای سیگنال آنچه در صفحه است که به شرح زیر است. به همین دلیل، برچسب های عنوان یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی در صفحه هستند.
اما فراتر از نقش آنها در رتبه بندی، آنها نیز بسیار مهم است برای مردم را به کلیک بر روی لینک زمانی که آن را در نتایج جستجو نشان می دهد. عنوان اولین و واضح ترین بخش فهرستی است که آنها می بینند – بزرگ است، آن آبی است، و مردم انتظار دارند که اطلاعات مهمی را که در مورد آنچه که در پشت آن لینک وجود دارد، فراهم کند.
در نهایت، برچسب های عنوان صرفا در مورد بهبود رتبه بندی نیستند؛ در مورد اینکه افراد را به کلیک کردن برسانید، هنگامی که صفحه وب شما در موتور جستجو نشان داده می شود، چه چیزی بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرد.

 

طراحی سایت-5 شیوه نوشتن عنوان متن در سئو

 

۵ نکته برای نوشتن برچسب عنوان

برای به حداکثر رساندن فضای مورد نظر برای برچسب های عنوان، چندین روش برتر وجود دارد.

۱٫ عناوین منحصر به فرد

هر صفحه ای در وب سایت شما منحصر به فرد است و برچسب های عنوان شما باید آن را منعکس کنند. اطمینان حاصل کنید که برچسب های عنوان در هر صفحه وب سایت خود را به طوری که آنها دقیقا توصیف آنچه در آن صفحه خاص است. شما می خواهید برچسب عنوان خود را به موتورهای جستجو نشان می دهد چه صفحه شخصی است.
به علاوه، داشتن یک عنوان واضح و دقیق برای هر کسی که صفحه را در فهرست جستجو مشاهده می کند مفیدتر است.

۲٫ توجه به طول عنوان

گوگل و دیگر موتورهای جستجو تا قبل از قطع آن ۵۰-۶۰ علامت از یک عنوان را در نتایج جستجو نمایش می دهند، بنابراین شما معمولا باید برای برچسب های عنوان که حدود ۵۰ عدد یا کمتر هستند، هدف قرار دهید.
برای حفظ امنیت، شما می خواهید کلمات مهم و یا توصیفی در کلمه کلیدی برای شروع، به طوری که آنها کمتر احتمال قطع شدن وجود دارد استفاده کنید. اگر دوست دارید نام تجاری خود را در هر برچسب عنوان (که می تواند یک ایده خوب برای مارک های قابل تشخیص باشد) را در آن قرار دهید، آن را در انتها قرار دهید، پشت کلمات که توصیف آنچه در صفحه خاص است.

 

طراحی سایت-5 شیوه نوشتن عنوان متن در سئو

 

۳٫ استفاده از کلمات کلیدی

هر صفحه ای که در وب سایت شما باشد باید یک سوال را پاسخ دهد یا اطلاعات ارزشمندی را که کسی برای جستجوی آن ارائه می دهد. وبسایت شما برای کسانی که در جستجوی اصطلاح مناسب هستند فقط برای کسانی که به دنبال اطلاعاتی هستند که شما ارائه می دهند مفیدتر خواهد بود. بنابراین برای هر صفحه، شما باید کلید واژه هدف (یا چند) را در ذهن داشته باشید.
از آنجا که الگوریتم گوگل از برچسب عنوان به عنوان یکی از روش های اصلی برای تعیین اینکه چه صفحه ای در مورد آن استفاده می کند، این فرصت خوبی است که شما بتوانید کلید واژه یا کلیدی اصلی که برای آن صفحه انتخاب می کنید را وارد کنید. این در گوگل واضح است که این صفحه مربوط به هر کسی است که برای آن واژه خاص جستجو می کند.

۴٫ عنوانی با قابلیت شرح مطالب صفحه

هنگامی که صفحه وب شما در موتورهای جستجو ظاهر می شود، بسیاری از مردم تصمیم می گیرند که بر اساس برچسب عنوان شما کلیک کنند یا نه. اگر آنها بر روی عنوان کلیک می کنند و به یک صفحه وب می رسند، به احتمال زیاد بر روی آن دکمه بازگشت کلیک می کنند و برای نتیجه تلاش دیگری را دنبال می کنند.
شما می خواهید برچسب عنوان خود را به توضیح دقیق از آنچه مردم می بینند زمانی که آنها را انتخاب کنید . هنگامی که انتظارات افراد مطابق آنچه که در صفحه مشاهده می کنند، به معنی میزان بازده پایین و زمان طولانی تر در سایت است – معیارهایی که به Google نشان می دهند که صفحه شما ارزشمند است و باید رتبه بندی را بالا نگه دارد.
مهمتر از همه، آن تجربه ای بهتر برای بازدیدکنندگان شما ایجاد می کند. شما هر بازدید کننده ای را دوست دارید که آنچه را که مشاهده می کنید دوست داشته باشید و امیدوار باشید که بیشتر به آن بازگردید. اگر برچسب عنوان شما روشن نیست، احتمالا کمتر اتفاق می افتد.

 

طراحی سایت-5 شیوه نوشتن عنوان متن در سئو

 

۵٫ اطلاعات مختصر برای آنچه که در صفحه است، ایجاد کنید.

شما برای این کار فضای بسیار زیادی ندارید، اما از چیزی که باید آنرا تمایز بگذارید، آنچه باعث می شود صفحه وب شما بسیار عالی باشد استفاده کنید. اغلب این می تواند با افزودن صفت در مقابل کلمه کلیدی توصیفی یا توضیحات اضافی در پشت آن انجام شود. برای پست های وبلاگ و مقالات، برچسب عنوان خوب اغلب به نظر می رسد مانند یک عنوان خوب، بنابراین شما ممکن است قادر به استفاده از عنوان شما که قبلا نوشته شده است.
اطمینان حاصل کنید که شما واقعا در مورد چه چیزی در صفحه برای مخاطبان مورد نظر ارزشمندتر یا مهم است. برچسب عنوان شما باید بر روی ارزش صفحه خود را به آنها تأکید کند.

عنوان ها: کوتاه، اما قدرتمند

تگ های عنوان یک بخش کوتاه و در عین حال ساده گرا SEO است. فقط به این دلیل که آنها نیازی به نوشتن ندارند، فرض نکنید آنها چیزی هستند که باید سریع و آسان رفتار کنید. زمان زیادی برای فکر کردن درباره بهترین واژه ها برای استفاده از نشانه گذاری به گوگل در مورد آنچه در مورد این صفحه وجود دارد و ارتباط با بازدیدکنندگان بالقوه چه چیزی ارزشمند در صفحه است. برچسب عنوان شما باید هر دو را در یک زمان انجام دهد. اگر شما درست می کنید، می توانید رتبه بندی خود را بهبود بخشیده و نرخ های کلیک را افزایش دهید.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

۷ اشتباه مرگبار سئو در کسب و کار کوچک شما

صاحبان کسب و کار کوچک اغلب نمی خواهند برای خدمات حرفه ای سئو پرداخت کنند. سئو توسط کارکنان شرکت برای مالک سایت انجام می شود. این منجر به اشتباهات متعددی می شود که می تواند بر روی کسب و کار شرکت ها تاثیر بسزایی داشته باشد. در اینجا شما می توانید برخی از اشتباهات رایج را در هنگام انجام سئو در وب سایت های کسب و کار کوچک مطالعه کنید.

عدم استفاده از آنالیتیکس

پس از عملکرد وب سایت یکی از مهم ترین موارد برنامه ریزی آینده در حوزه دیجیتال است. اطلاعاتی که از طریق Google Analytics و Webmaster Tools به دست می آید برای ارزشیابی صفحات در وب سایت شرکت شما اهمیت دارد و حتی برنامه های بازاریابی آینده را برای محصولات یا خدمات ارائه شده توسط شرکت ارائه می دهند.

Anchor text نامناسب و بد

Anchor text بسیار مهم است، اگرچه بسیاری از وبسایت ها اغلب از عبارات call to action مانند “اینجا کلیک کنید” استفاده می کنند. بعضی صفحات حتی برای هر پیوند متن همان Anchor text را دارند، این در روش های مختلفی اشتباه است. دعوت برای اقدام خوب بود، یک دهه قبل، اما اکنون که تعداد زیادی از صفحات بیش از حد تجاری شده با سرفصل های پیشنهاد شده وجود دارد که شامل تماس برای اقدام است، “این را چک کنید” و “اینجا کلیک کنید” بعضی از عبارات متن Anchor text بدتر هستند شما می توانید استفاده کنید.
نام صفحه از لینک یا اطلاعات ارزشمند که خواننده با کلیک کردن بر روی متن بدست می آورد به اندازه کافی مناسب است تا تمام معیارهای سئو را برآورده کند.

عدم بهینه سازی فهرست های Google Places:

وب سایت های کسب و کار کوچک اغلب از هیچ یک از سرویس های Google استفاده نمی کنند که می تواند در پیدا کردن مشتری های جدید بسیار مفید باشد. تقریبا ۲۰٪ از تمام جستجوها در گوگل محلی هستند و داده ها از برنامه جدید Google Places است. لیست شرکت شما در Google Places به مشتریان کمک می کند تا شما را پیدا کنند و این تنها موتورهای جستجوی اطلاعات نیستند و همچنین سایر لیست های کسب و کار محلی مانند Yelp یا CitySearchs را نظارت می کنند.

اشتباهات برچسب های عنوان و متا توضیحات:

یک وب سایت با یک سئو خوب نیاز به برچسب ها به خوبی نوشته شده است. برچسب عنوان بخشی از متا تگ ها هستند که در ابتدای یک سند HTML قرار می گیرند. هر صفحه باید یک برچسب عنوان منحصر به فرد داشته باشد که باید اطلاعاتی را که می تواند از آن بدست آید را به طور کامل توصیف کند. وب سایت های کوچک کسب و کار معمولا دارای برچسب عنوان (اغلب نام شرکت) در تمام صفحات وب سایت است، که یک اشتباه بزرگ SEO است که می تواند رتبه موتور جستجوی خود را کاهش دهد.
متا توضیح یکی دیگر از عناصر متا بسیار مهم در هر صفحه است. این شرح را می توان در زیر عنوان صفحه، خوانده شده در هنگام مشاهده نتایج موتور جستجو. این باید توصیفی، دقیق و تازه باشد.

 

طراحی سایت-7 اشتباه مرگبار سئو در کسب و کار کوچک شما

 

ساخت وب سایت در فلش:

اگر چه SEO برای وب سایت های فلش کارآمد تر از همیشه است، آنها برای بهینه سازی بسیار سخت تر و گران ترند. این فرمت ها در میان صاحبان کسب و کار کوچک بسیار محبوب هستند و شرکت های سئو گوگل احتمالا از پول بیشتری برای بهینه سازی این نوع وب سایت ها درخواست خواهند کرد. اگرچه به نظر می رسد خوب است، این قطعا فرمت مناسب برای تبلیغ کسب و کار شما نیست.

ساخت وب سایت در زیر دامنه:

شرکت هایی که وب سایت های خوب، قابل اطمینان و کاربردی ندارند، امروزه جدی نیستند. باز کردن یک وب سایت در یک دامنه فرعی و تلاش برای صرفه جویی در آن بزرگ نیست. این اجازه می دهد تا شخص دیگری به خرید نام دامنه شبیه به یک شرکت شما باید به طور طبیعی به دست آوردند. از آنجایی که صنایع مشابه با اسم های مشابه نام شرکت ها می آیند، این به راحتی می تواند رقبای مستقیم شما در بازار باشد.
علاوه بر این اگر شما هرگز سعی نکنید وب سایت خود را به دامنه پرداخت کنید، باید در نظر داشته باشید که اکثر سرویس دهندگان زیر دامنه اجازه تغییر مسیر را نمیدهند، بنابراین شما باید یک وب سایت کامل را یک بار دیگر بسازید. علاوه بر وب سایت های با کیفیت، هر شرکت نیاز به داشتن صفحات و حساب های رسانه های اجتماعی خود دارد و برای ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی مناسب، که جذب مشتریان بیشتر و بازدید کنندگان وب سایت می شود.

 

طراحی سایت-7 اشتباه مرگبار سئو در کسب و کار کوچک شما

 

محتوای کم کیفیت:

این بزرگترین اشتباه یک مدیر وب سایت کوچک کسب و کار می تواند باشد. محتوای کیفی معیار شماره یک برای ایجاد مخاطبان بزرگ و رتبه بندی موتورهای جستجو است. بازاریابی محتوا یکی از سریعترین روشهای در حال رشد و کارآمد برای افزایش تعداد بینندگان بوده است و این به دلیل چندین بار جستجوی بزرگ گوگل از جمله پنگوئن، هومینگ برد و پاندا رخ داده است.
وب سایت های کسب و کار کوچک باید یک استراتژی محتوا خوب داشته باشند که حاوی رقیب، کلید واژه و تحقیقات بازار باشد. هر دو کمیت و کیفیت محتوای وب سایت مهم هستند، اما وقتی که به خوانندگان مربوط می شود محتوای با کیفیت بسیار ارزشمندتر است و چیزی که هر مدیر وب سایت نیاز به تمرکز دارد. صفحه با محتوای با کیفیت لینک خود را ایجاد می کند و باعث ایجاد سر و صدا می شود که وب سایت شما را در صفحات اول نتایج جستجو قرار می دهد.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

بازاریابی هشتگ و استراتژی هایی برای جلب مخاطبان

#Hashtag بازاریابی با توجه به سایت های شبکه های اجتماعی است. Hashtag راه افراد و کسب و کار در جوامع اجتماعی آنلاین است. Hashtags با سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، گوگل پلاس و نمایش مشخصات عمومی کار می کنند. داستانهای موفق بسیاری از مارک ها که از هشتگ ها استفاده می کنند برای رسیدن به آنها در سیستم عامل های اجتماعی بسیار مفید است.

 

طراحی سایت-بازاریابی هشتگ و استراتژی هایی برای جلب مخاطبان

 

بازاریابی هشتگ چیست؟

در سال ۲۰۰۷، توییتر Hashtags را برای راحتی فیلتر کردن محتوا که پاسخ بیشتری از کاربران دریافت کرده بود معرفی کرد. بازاریابی مارک ها از طریق بازاریابی Hashtag یک ابزار Direction شده است. تبلیغات Hashtag یک پایه قوی در بازاریابی رسانه های اجتماعی ایجاد کرد. Hashtags تنها زمانی محبوب می شوند که تلاش های بی وقفه در تحقیق برای هشتاج مناسب انجام دهند و هشتگ ها عبارت های کلیدی یا کلمات هستند که به همه چیز مربوط به مفهوم خاص مربوط می شود.

یک PAGE # بسازید:

ایجاد یک صفحه در نام #something و قرار دادن اطلاعات مرتبط در صفحه. از آنجا که افرادی که از صفحه بازدید می کنند، قطعا صفحه را دنبال می کنند، اطلاعاتی که در صفحه اضافه می شوند باید مرتبط و بی طرف باشند. هشتگ ها توسط افراد در زمان های گذشته مورد استفاده قرار نگرفتند. این تنها توسط کسب و کار مورد استفاده برای ترویج کسب و کار خود بود. مردم از زمانی که تعاملات و گفتگوهای آنلاین را فعال کردند شروع به استفاده از آنها کردند و به ویژه در توییتر ویروسی شد.

 

طراحی سایت-بازاریابی هشتگ و استراتژی هایی برای جلب مخاطبان

 

شبکه های اجتماعی که Hashtagging را پشتیبانی می کنند:

بازاریابی Hashtag به خوبی با توییتر کار کرده است زیرا قابلیت خواندن بسیاربالایی دارد.از آنجایی که توییت ها توسط مخاطبان بزرگ قابل خواندن هستند و این پست ها و توییت ها غیر شخصی هستند . شرکت هشتگ ها را در سال های بعد در سایت های خود معرفی کردند. اینها نمونه هایی از Hashtagging هستند:

۱-seoproblems

۲- marketing

۳- googlesearch

۴- webtraffic

۵- optimization

۶- content

۷- seo

تکامل هشتگها:

در اوت ۲۰۰۷، توییتر برای اولین بار Hashtags را معرفی کرد
در جولای ۲۰۰۹، توییتر رسما هشتگ را به لیستی از تمام توییت ها برای هر چیزی که توسط #
در ژانویه ۲۰۱۱ Instagram پشتیبانی هشتگ را اضافه می کند
در فوریه ۲۰۱۱، توییتر در ناامیدی مدنی بهار عربی نقش داشت. #Bahrain یکی از بیشترین استفاده از هشتگ ها در همه زمان ها می شود
در اکتبر ۲۰۱۱، Google+ به طور خودکار هر هشتگها را در پست ها پیوند داد
در ژانویه ۲۰۱۳، نیمی از تبلیغات Superbowl شامل یک هشتگ است
در ماه ژوئن ۲۰۱۳، فیس بوک شروع به پشتیبانی از هشتگ ها کرد
در اکتبر ۲۰۱۳، اداره استاندارد تبلیغات (انگلستان) و FTC (ایالات متحده آمریکا) اعلام می کنند که آگهی هایی که از طریق افراد مشهور ساخته شده اند، صفحه توییتر باید عبارت هشتگ ad#

 

طراحی سایت-بازاریابی هشتگ و استراتژی هایی برای جلب مخاطبان

 

توییتر:

هیچ سایتی دیگر چنین تاثیری از Hashtagging در توییتر ندارد. Hashtags به خصوص در توییتر ارتباطات گسترده تر و بهتر از سایر سایت های شبکه ایجاد می کند. Hashtags در توییتر بسیار کار می کند. توییتر قادر به فیلتر کردن و پیدا کردن اطلاعات مربوطه حتی از یک نویسنده ناشناخته است. اطلاعات موجود در توییتر برای مخاطبان گسترده تر قابل مشاهده است که بر خلاف فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی است. بازاریابی Hashtag از زمانی که بازاریابی برای قرن ها در مسیر سنتی قرار داشت، صورت نگرفت. بازاریابی بعد از آن تغییر قابل توجهی به سمت بازاریابی دیجیتال انجام شد. هشتگ ها بیشتر در توییتر محبوبیت دارند.

 

طرحی سایت-بازاریابی هشتگ و استراتژی هایی برای جلب مخاطبان

 

فیس بوک:

فیس بوک Hashtags را در سال ۲۰۱۳ راه اندازی کرد. این تنها می تواند به نام صفحات موجود در فایرفاکس محدود شود زیرا محدودیت های آپلود در فیس بوک تنها توسط حساب های شناخته شده آن قابل مشاهده نیست. از این رو مردم در پست های فیس بوک ارتباط کمتری پیدا می کنند.

اینستاگرام:

Instagram، یکی دیگر از سایت های شبکه های اجتماعی که از هشتگ پشتیبانی می کند. Hashtags در Instagram نیز دارای قابلیت بالاتری نسبت به فیس بوک است.

+ Google:

Hashtagging در سال ۲۰۱۱ در Google+ آغاز شد و شروع به لینک کردن هشتگ ها در پست ها به طور خودکار کرد. + Google یک سایت حرفه ای است که امکان پیوند خودکار هشتگ ها در پست ها را فراهم می کند که یک مزیت اضافه است.

هدف هشتگها:

هشتگ ها می توانند ارتباط بین ذهنیت مصرف کننده و یک مارک تجاری و کمپین های آن مانند یک پیشنهاد یا محتوای منظم را در ذهن مصرف کننده ایجاد کنند. به عبارت ساده، Hashtags به سادگی مارک ها، محصولات و کسب و کار را با برچسب کردن آنها با هشتگ نشان می دهد. هنگامی که کلمه Hashtagged با لینک پیوست شده است، آن را به صفحه در آن سایت خاص هدایت می کند.

زمانی که هشتگ ها اشتباه می کنند:

Hashtags می تواند یک ابزار بازاریابی موثر باشد که در صورت مناسب استفاده شود. اما تحقیق در مورد هشتگ ها باید انجام شود و به یاد داشته باشید که هر کسی می تواند از هشتگ هایی که برای نام تجاری خود ساخته اید استفاده کنید. دو راه Hashtag ها می توانند علامت های تجاری را خنثی کنند.

نحوه استفاده از Hashtags برای کسب و کار:

همه چیز ساده است که چگونه از هشتگ ها در سایت های شبکه اجتماعی استفاده کنید. اول از همه، برای هشتگهای محبوب که توسط افراد برای جستجوی چیزی مرتبط با نام تجاری شما استفاده می شود، جستجو کنید. یک تحقیق کامل در مورد چگونگی ایجاد هشتگهای جذاب انجام دهید. سپس یک نامحدود برای نام تجاری خود ایجاد کنید. پس از ایجاد هشتگ، شروع به رسیدن به مخاطبان با این هشتگها و شرکت در مکالمات اجتماعی کنید که دید عمومی نام تجاری شما را افزایش می دهد. Hashtags باید بر اساس نوع سایت که در آن شما در حال کار بر روی آن استفاده می شود. به عنوان مثال، توییتر از هشتگ ها ی یکسانی پشتیبانی می کند و فیس بوک آن را به شیوه ای دیگر پشتیبانی می کند. هرچه تعداد بیشتر در instagram اضافه می کنید، محبوبیت بیشتری از تبلیغات شما می شود. بنابراین هر یک از سایت های شبکه های اجتماعی ویژگی خاص خود را دارد. Hashtagging برای پیوستن به مکالمات، به دست آوردن اطلاعات و کسب رهبری برای کسب و کار کمک می کند. از این رو، هشتگ ها تاکید بیشتری در بازاریابی رسانه های اجتماعی دارند. Hashtags در LinkedIn نیز سرگرم می شوند. به همین دلیل است که هر کسب و کار به دنبال هشتگ کردن است. با هشتگ ها، برقراری ارتباط با مخاطبان و شبکه های آن در صنعت یکپارچه تر است.

 

طراحی سایت-بازاریابی هشتگ و استراتژی هایی برای جلب مخاطبان

 

ابزارهای پیگیری:

ردیابی برای هر فعالیت بسیار مهم است. هشتگ ها هیچ استثنائی ندارند. پیگیری می تواند توسط ابزار خاصی که در دسترس هستند انجام شود

۱٫ hashtags.org

جستجو برای Hashtags.org برای لیست گسترده ای از هشتگ های که محبوب هستند یا در حال حاضر روند شما می توانید در عرض ۲۴ ساعت بیشترین مقدار توییتر را در اختیار داشته باشید که چه چیزی و چه هشترهای موجود در آن وجود دارد و همچنین در مورد تجزیه و تحلیل ها. اگر شما نیاز به دانستن بیشتر در مورد نحوه استفاده از هشتگ ها دارید، می توانید برخی از مقالات خود را که در سایت موجود است، بخوانید.

۲٫ Hashtagify.me:

hashtagify.me به شما یک کلاهبردار مربوطه را به یک کلمه کلیدی اختصاصی نشان می دهد، در نقشه ذهنی مانند شیوه. هنگامی که روی هشتگ مرتبط مرتبط می شوید، می توانید ببینید که چقدر محبوب است و چگونه به هشتگ اصلی مرتبط است. شما حتی می توانید به “حالت پیشرفته” برای پیدا کردن انجمن های بیشتر و یا “حالت جدول” تغییر دهید، اگر ترجیح می دهید اطلاعات را در فرم ساختاری بیشتر مشاهده کنید.

۳٫ Ritetag:

تنظیمات جستجو نیشگون گرفتن همه چیزهایی است که ما باید انجام دهیم و Topsy بقیه را برای شما انجام خواهد داد. این توییت های بیشتری را با تصاویر، پیوندها و ویدیوهایی حاوی هشتگ جستجو می کند و همچنین تجزیه و تحلیل هایی که می خواهید انجام می شود. Topsy همچنین مشخص می کند که چه کسی تاثیر گذار از یک هشتگ خاص است.

 

طراحی سایت-بازاریابی هشتگ و استراتژی هایی برای جلب مخاطبان

 

۴٫ Topsy:

API Topsy به شما اجازه می دهد تا از زمانی که هشتگ ها در استفاده هستند اطلاع پیدا کنید. شما باید انجام دهید تنظیمات جستجو را نیشگون بگیرید و Topsy بقیه را برای شما انجام خواهد داد. این توییت های بیشتری را با عکس ها، پیوندها و ویدیوهایی حاوی هشتگ جستجو می کند و همچنین تجزیه و تحلیل هایی که می خواهید انجام می شود. Topsy همچنین مشخص می کند که چه کسی تاثیر گذار یک هشتگ خاص است.

۵٫ Tweetreach:

با TweetReach، شما قادر به دانستن اینکه آیا هشتگ شما در طول مبارزات یا رویداد شما اهمیت دارد. این به شما می گوید که آیا شما هشتگ ایجاد بحث، retweets، و مهمتر از همه، که توییت های شما را دیدم. به سادگی هشتگ را در جستجو وارد کنید.

۶٫ Hashtracking:

Hashtracking قادر خواهد بود رویدادها و کمپین ها را در زمان واقعی پیگیری کند. برخی از چیزهایی که پیگیری می کنند عبارتند از توییتر، retweets و کسی که در مکالمه ای با یک hashtag خاص مشارکت می کند. همچنین نمودارها و نمودارها و همچنین تجزیه و تحلیل عمیق ارائه می دهد که شما می توانید آن را صادرات و به اشتراک بگذارید.

۷٫ TweetBinder:

TweetBinder اجازه می دهد برای ایجاد “اتصال دهنده” برای یک hashtag خاص یا hashtags. یک گزارش برای نمایش آمار مکالمات، توییت ها، عکس ها، لینک ها و همکاران اطراف این هشتگ ایجاد خواهد شد. برای ردیابی کمپین ها و رویدادهای مختلف بسیار مفید است، داده های جمع آوری شده را می توان برای مراجع بازاریابی آینده استفاده کرد. ما حتی می توانیم چیزهایی را نیز به وسیله گیرنده ها مرور کنیم. و غیره و بسیاری از ابزارهای دیگر. Hashtagging فقط در مورد برجسته کردن یک کلمه است، اما این راه را برای برجسته مارک ها، کسب و کار است. Hashtags می تواند به راه اندازی های بزرگ به نفع بزرگ است. از آنجا که این بهترین راه برای ترویج نام تجاری آنلاین به راحتی از طریق برچسب کردن نام تجاری با یک هشتگ است. این نیز یک واقعیت مهم است که، هر سایت دارای ارتباط و قابلیت دسترسی و بهترین بخش آن Hashtag بازاریابی است.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari