طراحی سایت و سئو

۱۸ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

طراحی وب سایت کتاب فروشی

فروش کتاب از طریق اینترنت مدتی است که انجام می شود ولی هنوز شاهد باب شدن این موضوع نیستیم. فروشگاه های کتاب می توانند با طراحی وب سایت برای فروشگاه خود، کتاب های خود را در معرض نمایش برای عموم قرار دهند و آن ها را از طریق اینترنت به فروش برسانند. این کار هم باعث خواهد شد مشتریانی از طریق اینترنت جذب نمایند هم اینکه مشتریان حضوری خود را به خرید اینترنتی ترغیب نمایند که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری برای مراجعه به کتاب فروشی خواهد شد. دیگر مزیتی که این کار دارد این است که به نوعی تبلیغ موثر برای فروشگاه خود صورت می پذیرد. بدین ترتیب که مشتریانی که با جستجو در گوگل وارد سایت می شوند می توانند با محل فروشگاه آشنا شده و برای مراجعه حضوری، به یافتن آدرس فروشگاه از طریق وب سایت فروشگاهاقدام نمایند.

اگر شما فروشگاه کتاب دارید و می خواهید در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته باشید بهترین راه قدم گذاشتن در مسیر تکنولوژی و اینترنت است که این روزها بسیاری از مردم برای رفع نیازهای خود از آن استفاده می نمایند.

۵ نکته طراحی سایت کتاب فروشی

نویسندگانی که به دنبال کنترل بیشتری بر فروش و درآمد کتاب خود هستند، می توانند به جای سایتهای معمول کتاب الکترونیکی، گزینه فروش کتابهای خود را در کتابفروشی آنلاین خودشان کشف کنند. ممکن است کتابفروشی کار زیادی به نظر برسد، اما برای آن نویسندگانی که آماده هستند نوشتن خود را به یک سرمایه گذاری مناسب تبدیل کنند، یک کتابفروشی آنلاین می تواند یک تجارت بسیار سودآور باشد. برخی از نویسندگان ترجیح می دهند با یک کتابفروشی ساده الکترونیکی شروع به کار کنند و بعداً به یک کتابفروشی آنلاین تمام عیار گسترش دهند، زیرا در اجرای فروشگاه اینترنتی راحت تر می شوند.
در اینجا چند نکته برای ایجاد طراحی سایت کتابفروشی آورده شده است:

۱- یک سایت جذاب، حرفه ای و جداگانه راه اندازی کنید

برای اینکه خوانندگان را به کتابفروشی آنلاین خود جذب کرده و آنها را مدت زمان کافی و طولانی برای خرید کتاب در آنجا نگه دارید، سایت شما باید به خوبی و حرفه ای طراحی شده باشد. از وسوسه راه اندازی کتابفروشی آنلاین از طریق وبلاگ موجود خودداری کنید. حتی اگر شما ممکن است در وبلاگ، ترافیک و محتوای بسیار زیادی داشته باشید، در دراز مدت داشتن یک سایت جداگانه با نام دامنه متفاوت برای کتابفروشی آنلاین خود بسیار مهم است.

۲- تمام مؤلفه های کتاب فروشی آنلاین را برنامه ریزی کنید

برای یک کتابفروشی آنلاین موفق چندین مؤلفه اساسی از جمله روش های پرداخت ایمن، طراحی وب سایت خوب، مجموعه نرم افزارهای ویژه و در آخر کپی فروش خوب و نوشته شده برای محصولات وجود دارد. بسیاری از افراد از مجموعه نرم افزار OptimizePress برای کتابفروشی های آنلاین استفاده می کنند زیرا این نرم افزار با سایت های موجود در وردپرس کار می کند، و مخصوص فروش محصولات است. می توانید از یک فروشنده تجارت الکترونیکی استفاده کنید که یک روش امن و ارزان برای فروش کتاب های الکترونیکی است.

۳- تخفیف ها و موارد دلخواه را اضافه کنید

خوانندگان شما باید اطمینان داشته باشند که خرید کتاب از سایت شما بهتر از سایر سایتها است. در حالی که سایت هایی مانند آمازون از ترافیک بیشتری برخوردار هستند، اما برای نویسندگان گزینه های محدودی ارائه می دهند تا تخفیف ویژه یا معاملات جذاب را برای خوانندگان ارائه دهند. در کتابفروشی خود، می توانید انگیزه ها، معاملات، هدیه ها و سایر ویژگی های جذاب را به آن اضافه کنید تا سایت شما گزینه بهتری برای خریداران کتاب باشد.

۴-در دسترس بودن کتاب های خود در سیستم عامل های دیگر محدود کنید

می توانید همچنان کتاب های خود را در سایت های پرفروش مانند آمازون نگه دارید، اما لینک های مربوط به کتاب ها را در این سایت ها محدود کنید. وقتی کتاب خود را در سایت خود ذکر می کنید، به جای اینکه به صفحه کتاب خود در آمازون یا سایت های دیگر لینک دهید، به کتابفروشی آنلاین خود پیوند دهید. شما باید تمام تبلیغات و بازاریابی خود را بر روی سایت کتابفروشی آنلاین خود متمرکز کنید و سعی کنید خریداران را به سمت این سایت هدایت کنید تا فروش کتاب شما به حداکثر برسد.

۵- دریافت لیست ایمیل برای مشتریان خود

یکی از مزیت های مهم کتابفروشی آنلاین خود این است که می توانید آدرس ایمیل خوانندگانی که اقدام به خرید کتاب های خود می کنند را دریافت کنید. وقتی می خواهید کتاب های جدید خود را منتشر کنید، می توانید با یک پیش نمایش از آن، یک ایمیل مختصر و غیر اسپمی را برای آنها ارسال کنید. همچنین می توانید یک خبرنامه خوب هفتگی یا ماهانه برای ارسال ایمیل به خوانندگان خود و جذب آنها به کتاب ها و سایت کتاب فروشی خود ایجاد کنید.

ویژگی هایی که در طراحی وب سایت کتاب فروشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است:

دسته بندی مناسب کتاب ها به روش های مختلف (سال انتشار، موضوع کتاب و…)

امکان خرید اینترنتی و پرداخت بانکی

امکان فروش کتاب های الکترونیکی

قرار دادن تصاویری از فروشگاه و آدرس دقیق فروشگاه برای مراجعه حضوری

امکان ثبت درخواست کتاب توسط کاربران

و….

ضمناً شما با طراحی وب سایت کتاب فروشی می توانید سفارش تبلیغات اینترنتی بگیرید و قسمت هایی از وب سایت خود را به تبلیغات اختصاص داده و از این راه نیز کسب درآمد داشته باشید.

طراحی وب سایت کتاب فروشی باید ظاهری شکیل درخور شغل ارزشمند کتاب فروشی داشته باشد. همچنین از لحاظ ساختاری باید بهینه و اصولی طراحی شده باشد که سئو سایت بالایی داشته باشد. با این کار باعث می شود امتیاز وب سایت شما بالا رفته و موجب افزایش بازدید توسط کاربرانی شود که از طریق جستجو گر ها به دنبال سایت های فروش کتاب می گردند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان اینتن با ما تماس بگیرید.

با اینتن بروز باشید…

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

راه اندازی و طراحی سایت مشاور املاک

قبل از تصمیم گیری درباره سرمایه گذاری در یک ملک خاص، می بایست تحقیقات خوبی خوبی صورت گیرد. می توان اطلاعات زیادی راجع به املاک و مستغلات جمع آوری کرد بدون اینکه به هر یک از مکان ها مراجعه کنید. با چند کلیک تمام اطلاعات به راحتی در رایانه شما در دسترس خواهد بود. از این رو می توان به طراحی سایت ویلا و املاک اشاره کرد.
تجارت املاک و مستغلات بسیار رقابتی است، اما وب سایتهایی که دارای موضوعات مربوط به املاک و مستغلات هستند به نمایندگان کمک می کنند تا تبلیغات ملک های مختلف را افزایش دهند.
با این حال، استفاده از پلتفرم وردپرس که مخصوص وب سایت های املاک و خرید ویلا و ساختمان طراحی شده اند، مسئله را تا حد زیادی حل کرده اند. در حال حاضر نمایندگان می توانند به راحتی این وب سایت ها را تأمین و اداره کنند و با سهولت و آسایش بیشتری کار کنند. کاربران به راحتی می توانند از این وب سایت ها به عنوان واسطه ای برای فروش خواص استفاده کنند. آنها جزئیات ملک، مساحت آن، قیمت، مکان و سایر ویژگی ها را در وب سایتهای خود بارگذاری می کنند، و هم چنین کسانی که علاقمند به سرمایه گذاری هستند می توانند به راحتی در هر مقطع زمانی مشخص گزینه های خود را انتخاب کنند، وردپرس به نمایندگان نیز کمک می کند تا املاک و مستغلات را به راحتی اضافه یا تغییر دهند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی سایت ویلا و مزایای آن به مطلب مربوطه مراجعه نمایید و یا با مشاورین ما در تیم طراحی سایت اینتن در تماس باشید.

درباره وب سایت های املاک و مستغلات

بیشتر نمایندگان ملک می خواهند تجارت خود را افزایش دهند و این تنها با جلب اعتماد خریداران امکان پذیر است. بنابراین آنها همیشه برای وب سایتهای خود یک تم پیچیده و کلاسیک را انتخاب می کنند. علاوه بر این ، جزئیات مربوط به املاک مانند گالری های عکس به بازدید کنندگان وب سایت کمک می کند تا ایده ای از چگونگی ظاهر این ملک داشته باشند. آنها می توانند با مراجعه به این وب سایت های املاک و به جای بازدید از مکان، جزئیات هرچه بیشتر ملک را دریافت کنند.
این وب سایت ها همچنین ویژگی های یافتن املاک را برای خریداران خانه ارائه می دهد که به آنها کمک می کند تا لیست املاک را در مناطقی که علاقه مند به خرید ملک هستند، پیدا کنند. این وب سایت ها دارای چندین فیلد مانند کد پستی، دامنه قیمت، نوع ملک و همچنین ویژگی های املاک هستند و همه اینها به کاربران کمک می کند تا جستجوی خود را برای نوع دقیق ملک مورد نظر خود فیلتر کنند. بسیاری از وب سایت ها از Google Maps برای جذاب تر شدن سایت و همچنین کاربر پسند بودن آن استفاده می کنند.
وب سایت های مدرن املاک و مستغلات با طرح های گرافیکی پیشرفته ارائه می شوند. آنها از نظر تصویر سنگین هستند و یک باکس جستجوی املاک تعبیه شده است.

چرا به طراحی وب سایت املاک و مستغلات نیاز دارید؟

1-برندسازی بیشتر

وب سایت شما تصویر دیجیتال آژانس شما است. شما می خواهید سایت شما بهترین جذابیت را در این محله داشته باشد تا چهره برند شما را در کنار همسایگان و بازدید کنندگان تقویت کند. طراحی وب سایت املاک و مستغلات ما بسیار چشم نواز و آسان برای حرکت است که باعث افزایش دید مثبت در اطراف آژانس شما می شود.

2-شناخت بیشتر

ما همیشه اطمینان می دهیم که طراحی وب سایت ما نظرات مشتری را در سراسر سایت ارائه می دهد. هیچ ارجاعی بهتر از مراجعه به مشتری فعلی یا گذشته وجود ندارد. شما در حال انجام یک کار عالی در آژانس املاک و مستغلات خود هستید، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مشتریان آینده خود می دانند که مشتریان قبلی شما از کار شما خوشحال بوده اند.

3-زمان بیشتر

وقتی وب سایت شما طراحی شود، شما همچنین خدمات به روزرسانی دریافت خواهید کرد، بنابراین می توانید به جای به روز کردن روزانه وب سایت خود، بیشتر وقت خود را صرف تمرکز روی مشتری و ویژگی های خود کنید.

ویژگی های طراحی وب سایت برای نمایندگی های املاک و ویلا

1-کاربر پسند

آخرین تصمیم اصلی یک وب سایت خوب، چگونگی سازگاری با همه عناصر ترکیبی کاربر پسند است. با یک طراحی کاربر پسند، یک طراحی مناسب برای موبایل ارائه می شود. ما عناصر سازگار با موبایل را در تمام طراحی های خود گنجانیده ایم.

2-تجربه کاربر

بیشتر افراد به دنبال پاسخ به یک سوال یا راه حل یک مشکل به سایت شما مراجعه می کنند. مهم است که آنها پاسخ یا راه حل را به ساده ترین شکل ممکن پیدا کنند. برای اطمینان از یک تجربه کاربری خوب، سایت شما در زمان بارگذاری سرعت صفحه، خوانایی و سهولت پیمایش با منوهای مناسب، تماس با دکمه های عملکرد و فرم های ساده موثر خواهد شد.

3-ویژوال کاربر

وقتی صحبت از خانه ها، املاک، ویلا و وب سایت ها می شود، همه چیز در رابطه با موضوعی است که مشتری آن را مشاهده می کند. تصاویر با وضوح بالا همیشه بهترین هستند، اما اگر در سایت درست کار نمی کنید، ممکن است زمان بارگیری سایت بالا برود. مشخص است که تصاویر برای شما و مشتریانتان چقدر مهم هستند، بنابراین نیاز به وب سایتی مجهز شده دارید که می تواند تصاویر بزرگی را مدیریت کند و به سرعت بارگذاری آنها را انجام دهد تا هرگز تجربه بازدیدکنندگان را در سایت شما قطع نکند.

بهترین وب سایت های املاک و مستغلات با تیم طراحی اینتن

1-سرویس کامل

چگونگی طراحی وب سایت املاک و مستغلات شما که با سایر کانال های بازاریابی ارتباط برقرار می کند، بسیار مورد توجه است. اگرچه یک طراحی وب سایت املاک و مستغلات عملکردی و خوش بینانه بسیار عالی است، اگر می خواهید به عنوان یک رهبر صنعت ایستادگی کنید، هنوز کافی نیست. طراحی شما همچنین نیاز به ترکیب مطالب فوق العاده ای دارد که بر خواننده تأثیر می گذارد. خدمات بازاریابی محتوا ما همان مرحله ای دیگر خواهد بود که وب سایت شما باید آن را به عنوان رهبر پیشرو در بین رقبا بدست آورد.

2-تجربه صنعتی

همکاری با شرکتی که املاک و مستغلات را می شناسد، در صنعت شما بوده است و می تواند به شما در رشد نمایندگی پیشرو مورد نظر شما کمک کند. تجربه گسترده صنعت املاک و مستغلات در انتخاب شرکت بازاریابی دیجیتال بهترین گزینه را برای تبلیغ آژانس خود از طریق طراحی وب سایت املاک و مستغلات و موفقیت رقم می زند.

3-متخصصان

هنگامی که با تیم ما همکاری می کنید، یک طراح اختصاصی برای طراحی وب سایت املاک و مستغلات خود دارید که می داند عناصر دقیق سایت شما برای برجسته کردن است. ما به ارائه بهترین کیفیت خدمات ممکن به مشاغل که با آنها کار می کنیم اعتقاد داریم.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

۸ ابزار برای یافتن کلمات کلیدی مناسب سئو

۸ ابزار برای جستجوی کلمات کلیدی سایت

بیایید به این موضوع بپردازیم: کلید موفقیت SEO تمرکز بر کلمات کلیدی با طولانی است.
اگرچه این کلمات کلیدی نسبت به اصطلاحات عمومی ترافیک کمتری دارند، اما با ترافیک واجد شرایط تر و کاربرانی که به طور معمول در مسیر خود قرار دارند ارتباط دارند.
خبر خوب این است که انتخاب keywords مناسب طولانی برای صفحات وب سایت شما در واقع یک فرایند نسبتاً ساده است – وقتی که از ابزارهای مناسب برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی خود استفاده می کنید، ساده تر و سریع تر انجام می شود.
در این مقاله به ۸ روش از بهترین ابزارهای موجود برای انجام تحقیقات keywords محتوای وب سایت شما می پردازیم.

کلمات کلیدی مرتبط (Keyword Relevance)

ارتباط مهمترین عاملی است که باید در هنگام انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سئو در نظر بگیرید. از آنجا که هرچه خاص تر باشید ، بهتر خواهید بود.
کلمات کلیدی مبتنی بر مکان(Location-Based Keywords)
عامل مهم دیگری که باید در هنگام بهینه سازی کلمات کلیدی مناسب در نظر بگیرید ، جستجوهای مبتنی بر مکان است. هنگام جستجو خدمات در منطقه خاص خود، کاربران موتور جستجو معمولاً مکان خود را در جستجو گنجانده اند. اگر در یک مکان جغرافیایی خاص کار می کنید، ممکن است بخواهید کلمات کلیدی مبتنی بر مکان را به همه صفحات خود اضافه کنید، زیرا ترافیک از سایر مکان ها خیلی به شما کمک نمی کند. اگر مشاغل شما در چندین مکان فعالیت می کند، ایجاد یک صفحه وب جداگانه اختصاص داده شده در هر مکان انتخاب عاقلانه ای است بنابراین می توانید هنگام جستجو در مکانهای شخصی مطمئن شوید که برند شما حضور دارد.
حال ، چگونه کلمات کلیدی مناسب را برای شغل خود انتخاب می کنید؟ ما قطعاً به دلایل آشکار حدس زدن را توصیه نمی کنیم. درعوض، روشهای زیادی برای تحقیق و یافتن کلمات کلیدی وجود دارد که مناسب برای تجارت شما باشد.
در اینجا ۸ ابزار تحقیق رایگان و پولی کلمات کلیدی عالی وجود دارد که می توانید برای شناسایی سریع و آسان کلمات کلیدی بلند برای کمپین سئو خود استفاده کنید.

ابزار رایگان جستجو کلمات کلیدی

۱) Google Keyword Planner

Google چند ابزار دارد که انجام تحقیقات کلمات کلیدی را آسان می کند و ابزار رایگان AdWords آنها با نام Keyword Planner مکان بسیار خوبی برای شروع است. وقتی یک کلمه کلیدی یا چندین keywords یا حتی آدرس وب سایت خود را در Keyword Planner وارد می کنید، Google لیستی از کلمات کلیدی مرتبط را به همراه معیارهای ساده برای سنجش چگونگی رقابت شدید در هر یک از آنها را قرار می دهد.
همچنین می تواند آمار و اطلاعات تاریخی در مورد چگونگی عملکرد یک لیست از کلمات کلیدی را به شما نشان دهد – و با تلفیق چندین لیست از کلمات کلیدی با هم ، یک لیست جدید برای keywords ایجاد می کند.

طراحی سایت-8 ابزار برای یافتن کلمات کلیدی مناسب سئو

۲) Google Trends

Google Trends یکی دیگر از ابزارهای رایگان Google است. به شما امکان می دهد چندین کلمه کلیدی را وارد کنید و
بر اساس موقعیت مکانی، تاریخچه جستجو و دسته بندی فیلتر کنید. هنگامی که آن اطلاعات را وارد کردید، نتیجه می گیرید که نشان می دهد چقدر افراد علاقه مند در اطراف یک کلمه کلیدی خاص وجود دارد.
بهترین بخش در مورد Google Trends این است که فقط شماره حجم keywords استاتیک مانند اکثر ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی را به شما نمی دهد. در عوض، نمودارهای رنگارنگ و تعاملی ایجاد می کند که می توانید با آنها بازی کنید و آنها را دانلود کنید.
همچنین به شما می دهد بینش پویای بیشتری نسبت به یک کلمه کلیدی با اطلاعاتی مانند محبوبیت نسبی یک عبارت جستجو در طول زمان می دهد.
جالب اینجاست که داده های آن در پرس و جوهای مکرر از یک کاربر واحد در یک بازه زمانی کوتاه شامل نمی شود ، که باعث می شود نتایج پاک تر شوند.
یک روش برای استفاده از Google Trends اگر می خواهید برای آخرین عنوان پست وبلاگ خود ، بین دو نوع کلید واژه تصمیم بگیرید. به سادگی یک جستجوی مقایسه سریع در Google Trends انجام دهید تا ببینید که کدام یک بیشتر در حال جستجو است.

طراحی سایت-8 ابزار برای یافتن کلمات کلیدی مناسب سئو

۳) Keyword Tool.io

Keyword Tool.ioابزار تحقیق کلمات کلیدی آنلاین بسیار پراهمیت است، اما اگر فقط به دنبال لیستی از پیشنهادات keywords هستید که مربوط به موردی است که از قبل در ذهن دارید، می تواند مفید واقع شوید. همچنین کاملاً رایگان است.
آنچه از Keyword Tool.io استفاده می کند، استفاده از Google Autocomplete برای تولید لیستی از پیشنهادات مرتبط با کلمات کلیدی است. اصطلاحات جستجوی پیشنهادی Google Autocomplete بر اساس چند عامل مختلف بنا شده است، مانند اینکه کاربران در گذشته در جستجوی اصطلاح خاصی بودند.
این نوع ابزار پیشنهادی می تواند به شما در درک آنچه افراد در جستجوی موضوعات خود می پردازند کمک کند.

طراحی سایت-8 ابزار برای یافتن کلمات کلیدی مناسب سئو

۴) ابزار کلمات کلیدی MOZ

ابزار Moz’s Keyword Difficulty Tool یکی از مؤلفه های مفید مجموعه پرداختی آنها است. این یک منبع فوق العاده برای تجزیه و تحلیل رقابت یک کلمه کلیدی است.
وقتی یک کلمه کلیدی را در این ابزار وارد می کنید ، ۱۰ رتبه برتر آن کلمه کلیدی را پیدا می کند. سپس، آن کلمه کلیدی را براساس صفحاتی که در حال حاضر برای آن کلمه رتبه بندی می کنند ، “امتیاز دشواری” اختصاص می دهد. می توانید داده های حجم جستجو را برای کلمات کلیدی خود جستجو کنید ، سپس SERP را بکشید تا ۱۰ نتیجه برتر برای هر ترم را ببینید.

طراحی سایت-8 ابزار برای یافتن کلمات کلیدی مناسب سئو

آیا می خواهید تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقابتی انجام دهید؟ می توانید از این ابزار استفاده کنید تا ببینید چه کسی دیگر برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه بندی می کند، به همراه اطلاعاتی مانند اختیار صفحه هر سایت و تعداد دامنه های اصلی که به صفحه آنها پیوند دارند.

۵) SEMrush

SEMrush ابزاری تحقیقاتی رقابتی است که به شما امکان می دهد تا کلمات کلیدی رقبا را در نظر داشته باشید تا فرصت هایی را پیدا کنید که بتوانید آنها را برای کسب رتبه برتر در نتایج جستجوی ارگانیک Google و Bing جستجو کنید. برای ارزیابی منظر رقابتی، از جمله کلمات کلیدی و موقعیتهای متداول در نتایج جستجوی ارگانیک، پرداختی و خرید Google، می توانید تعدادی از دامنه ها را در مقابل یکدیگر مقایسه کنید.
ردیابی موقعیت به نوعی مانند نسخه پیشرفته Google Trends است که به شما امکان می دهد موقعیت یک کلمه کلیدی را در SERP مشاهده کنید و تاریخچه افزایش ها و افت ها را تحلیل کنید. نمودارهای بصری و رنگارنگ نیز برای درک سریع تر روند و تجزیه و تحلیل نتایج بسیار مفید هستند.

طراحی سایت-8 ابزار برای یافتن کلمات کلیدی مناسب سئو

۶) Ahrefs

اکسپلورر کلمات کلیدی Ahrefs شبیه SEMrush است، اما با برخی از جوایز اضافی و طراحی بسیار بصری بیشتری همراه است.
به عنوان مثال، می توان تخمین زد که چگونه تعداد جستجوها به بازدیدهای صفحه واقعی تبدیل می شوند. همه آنها این کار را نمی کنند، زیرا Google برای برخی از سؤالات پاسخ سریع می دهد. با استفاده از معیارهای کلیک و کلیک در هر جستجو، کلمات کلیدی ایجاد کننده ترافیک و گزینه های بن بست را می فهمید.

طراحی سایت-8 ابزار برای یافتن کلمات کلیدی مناسب سئو

Ahrefs همچنین به شما حتی در مورد کوچکترین پیشرفت رتبه بندی رقبا را برای شما ایمیل خواهد کرد. بک لینک ها رتبه مستقیمی در تأثیر مستقیم دارند و تحقیقات بک لینک یکی از قویترین عضلات اهرس است.
برایان دین ، بنیانگذار Backlinko ، می گوید که Ahrefs ابزار شماره ۱ او برای تجزیه و تحلیل بک لینک است: “من بیش از ۲۵ ابزار تجزیه و تحلیل پیوند را آزمایش کرده ام و هیچ کدام از لحاظ اندازه شاخص ، طراوت و قابلیت استفاده کلی به Ahref نزدیک نیستند. ”

۷)KWFinder

KWFinder ابزاری است که توسط Mangools طراحی شده است؛ یک توسعه دهنده مشهور برای ارائه بهترین ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی در دسته ها می باشد. برای شروع می توانید از راهنمای مبتدی آنها استفاده کنید.

ویژگی های KWFinder

-یک رابط کاربری منحصر به فرد و آسان برای حرکت
-یافتن کلمات کلیدی در هر هدف زبانی، در هر نقطه
-از لیست کلمات کلیدی قدرتمند گزینه هایی را انتخاب کنید
-برای رقابت با کلمات کلیدی آماری دقیق بدست آورید
-بررسی اجمالی SERP در کنار لیستی از پیشنهادات
-برای تصحیح لیست پیشنهادات کلمات کلیدی از فیلترها استفاده کنید

۸) Google Search Console

صدها کلمه کلیدی “فرصت” پیدا کنید.
Google Search Console یک ابزار تحقیق سنتی برای کلید واژه ها نیست.

ویژگی های سرچ کنسول

گزارش عملکرد: این گزارش صفحات موجود در سایت شما را نشان می دهد که بیشترین کلیک را از Google دریافت می کنند.
به عنوان مثال ، میانگین رتبه بندی من برای کلمه کلیدی “ابزار سئو” ۱۰٫۴ است.

طراحی سایت-8 ابزار برای یافتن کلمات کلیدی مناسب سئو

این کلمه کلیدی یک کلمه کلیدی فرصت است. و اگر صفحه خود را درمورد “ابزار سئو” بهینه کنم ، رتبه بندی من برای آن مدت بالا می رود.

آیا می دانید که می توانید سرچ کنسول Google و حساب های Google Analytics خود را ترکیب کنید؟

وقتی این کار را انجام دهید، از SUPER داده های عمیق کلمات کلیدی نسبت به آنچه که با هر ابزار به تنهایی دریافت می کنید، دریافت خواهید کرد. این کلمه کلیدی یک کلمه کلیدی فرصت است. و اگر صفحه خود را درمورد “ابزار سئو” بهینه کنم، رتبه بندی من برای آن مدت بالا می رود.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

ریدایرکت ۳۰۱ و ۳۰۲ چیست؟

ریدایرکت ۳۰۱ و ۳۰۲ ، کاربران سایت را از یک آدرس اینترنتی یا صفحه وب به آدرس دیگر ارسال می کنند.
یک تفاوت ساده بین یک ریدایرکت ۳۰۱ و ۳۰۲ وجود دارد: یک ریدایرکت ۳۰۱ نشان می دهد که یک صفحه به طور دائم به یک مکان جدید منتقل شده است، در همین حال ، یک تغییر مسیر ۳۰۲ می گوید که این صفحه به یک مکان جدید منتقل شده است، اما موقت است.

طراحی سایت-ریدایرکت 301 و 302 چیست؟

ریدایرکت ۳۰۱ چیست؟

ریدایرکت ۳۰۱ یک کد وضعیت است که به موتورهای جستجو و کاربران می گوید صفحه به طور دائمی جابجا شده است و اطمینان حاصل می کند که آنها به صفحه صحیح ارسال شده اند. از آنجا که این دائمی است ، هنگامی که از یک تغییر مسیر ۳۰۱ استفاده می شود، نشان می دهد که محتوای صفحه برای همیشه منتقل شده است. کاربران به صفحه جدید هدایت می شوند که جایگزین صفحه قدیمی است.
مانند ارسال نامه شما از آدرس قدیمی به آدرس جدید شما ، ترافیک وب شما از URL قدیمی شما به URL جدید ارسال می شود.
خوشبختانه ، شما تمام کارهای سخت خود را در ایجاد سایت قدیمی خود در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERPs) از دست نخواهید داد. همه ارزش جستجوگرها و پیوندهای موجود برای URL قدیمی شما به URL جدید شما منتقل می شود.

طراحی سایت-ریدایرکت 301 و 302 چیست؟

ریدایرکت ۳۰۲ چیست؟

در حالی که یک تغییر مسیر ۳۰۱ جابجایی دائمی URL شماست، یک ریدایرکت ۳۰۲ یک تغییر موقتی است که کاربران و موتورهای جستجو را برای مدت زمان محدود، تا زمان محدود، به مکان جدید مورد نظر هدایت می کند، تا زمانی که تغییر مسیر حذف شود.
ریدایرکت ۳۰۲ بسیار ساده تر است، زیرا می توان با استفاده از برچسب متا یا در جاوا اسکریپت انجام داد ، نه اینکه نیاز به مدیر وب سایت برای دسترسی به فایلهای سرور و صرف وقت اضافی لازم برای ایجاد یک تغییر مسیر ۳۰۱ باشد.
هنگامی که موتورهای جستجو سعی می کنند که مشخص کند کدام صفحه از ارزش بالاتری برخوردار است، استفاده از یک تغییر مسیر ۳۰۲ در هنگام استفاده از تغییر مسیر ۳۰۱ ، مسئله خواهد شد. این احتمال وجود دارد که موتور جستجو فقط یک نسخه از صفحه را در نتایج موتور جستجو خود ثبت کند، به این معنی که صفحه اشتباه می تواند به عنوان فهرست شده لیست شود. این مشکل با گذشت زمان پیچیده می شود زیرا زنجیره ای از تغییر مسیر بر روی سایت های قدیمی تر ساخته می شود.

طراحی سایت-ریدایرکت 301 و 302 چیست؟

عدد ۳۰۱ و ۳۰۲ چه علامتی دارند؟

شماره این تغییر مسیرها به کد وضعیت HTTP آنها اشاره دارد. پنج کلاس کد وضعیت HTTP در رجیستری رسمی وجود دارد و اولین رقم هر کد وضعیت کلاس پاسخ آن را مشخص می کند. هنگامی که یک کد با شماره سه شروع می شود ، نشان می دهد که کد متعلق به کلاس تغییر مسیر است.

چرا کد وضعیت اهمیت دارد؟

این کد به دلیل ” link juice ” شما دارای اهمیت است. این اصطلاح جذاب به ویژگی موتورهای جستجوگر شما برای ایجاد URL خاص اشاره دارد. هنگامی که باید به خزندگان موتور جستجو اجازه دهید سایت یا صفحه شما نقل مکان کند ، باید آنها را به درستی به صفحه جدید هدایت کنید. بنابراین وضعیت “تغییر مسیر” شما قابل توجه است ، وگرنه شما خطر از دست دادن ” link juice ” را دارید و اساساً از ابتدا شروع می کنید. همچنین ممکن است همزمان با صفحه قدیمی خود رقابت کنید.
هنگامی که آدرس اینترنتی شما به درستی هدایت می شود ، شما همچنان که همه چیز را به صفحه جدید خود تغییر می دهید ، به معنای حفظ رتبه بندی موتور جستجو و قدرت لینک ،link juice و اختیارات دامنه خود را حفظ می کنید. یک تغییر مسیر ۳۰۲ ” link juice ” را منتقل نمی کند ، یا اختیار دامنه شما را به مکان جدید خود نمی دهد. به سادگی کاربر را به مکان جدید برای شما هدایت می کند ، بنابراین آنها پیوند شکسته ، صفحه ۴۰۴ یافت نشد یا صفحه خطا را مشاهده نمی کنند.
این به تجربه کاربر شما کمک می کند ، اما نادر است که یک شماره ۳۰۲ از طریق ریدایرکت ۳۰۱ گزینه بهتری باشد. بیایید نگاهی بیندازیم که هر کدام را باید استفاده کنید.

چه زمانی باید از یک ریدایرکت ۳۰۱ استفاده کنید؟

هنگامی که یک مدیر وب به اشتباه هنگام استفاده از ریدایرکت ۳۰۱ از یک ریدایرکت ۳۰۲ استفاده می کند ، می تواند مشکلاتی را برای وب سایت ایجاد کند. از آنجا که موتورهای جستجو به هر تغییر مسیر متفاوت واکنش نشان می دهند ، باید مطمئن شوید که راه درست را تنظیم کرده اید. در غیر این صورت ، موتور جستجو می تواند تشخیص دهد که یک اشتباه است و ارسال ترافیک به صفحه اشتباه را متوقف می کند.
با دانستن تفاوت های بین تغییر مسیر ۳۰۱ و ۳۰۲ ، می توانید این اتفاق را متوقف کنید و به بهینه سازی عملکرد بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت خود کمک کنید ، همچنین اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از سئویی را که در صفحه قبلی خود ایجاد کرده اید از دست نخواهید داد.
چندین مورد وجود دارد که گزینه بهتری برای استفاده از یک تغییر مسیر دائمی ۳۰۱ در زیر وجود دارد.
برخی از نمونه ها عبارتند از:
-وقتی می خواهید دامنه را منتقل کنید
-هنگامی که پیوندها به URL های قدیمی منسوخ می شوند باید به صفحه جدید ارسال شوند. به عنوان مثال: اگر دو وب سایت در حال ادغام هستید.
-شما برای دسترسی به سایت خود از چندین URL مختلف استفاده می کنید. شما باید یک آدرس اینترنتی واحد را انتخاب کنید تا مقصد مورد نظر شما باشد و از ریدایرکت ۳۰۱ استفاده کنید تا بتوانید به وب سایت جدید خود مراجعه کنید.
-شما نام دامنه وب سایت خود را به طور دائم تغییر داده اید و می خواهید تا حد امکان یکپارچه از سایت قدیمی خود دور شوید.
-شما سایت خود را در CMS جدید راه اندازی کرده اید و ساختار URL شما تغییر کرده است
-شما در حال تبدیل سایت خود از یک http به https هستید.
هنگامی که یک تغییر مسیر ۳۰۱ تنظیم شد ، صفحه جدید شما با یک ریدایرکت ۳۰۱ در نتایج موتور جستجو ظاهر می شود. کد ۳۰۱ به موتورهای جستجو می گوید که سایت خود را به طور دائمی منتقل کرده اید و کلیه ترافیک باید از محتوای قدیمی خود به جدید هدایت شود. موتورهای جستجو سپس می توانند رتبه بندی موتورها و سیگنالهای ارزشی را به سمت URL جدید هدایت کنند زیرا این مکان را می دانند که خانه جدید و دائمی شما باشد.

چه زمانی باید از یک ریدایرکت ۳۰۲ استفاده کنید؟

با وجود این واقعیت که یک ریدایرکت ۳۰۲ سئو را توزیع نمی کند، چند سناریو وجود دارد که در واقع استفاده از یکی از آنها را حس می کند. این یک سناریو کمتر متداول است ، به این دلیل که شما اغلب موقتاً یک صفحه وب را جابجا نمی کنید ، اما موقعیت هایی وجود دارد که مناسب باشد. نمونه ای از چنین زمانی می تواند در یک تجارت الکترونیکی باشد.
به عنوان مثال ، اگر محصولی را دارید که دیگر در دسترس نباشد، می توانید یک ریدایرکت ۳۰۲ ایجاد کنید و کاربران را به صفحه دسته فروشگاه وب خود ارسال کنید. از آنجا که آنها نمی توانند محصول را در آن زمان سفارش دهند ، منطقی است که محصولات مشابهی را که هم اکنون در دسترس هستند به آنها نشان دهیم. ۳۰۲ به موتورهای جستجو می گوید که وب سایت به طور موقت آفلاین است و ارزش صفحه باید دست نخورده باقی بماند و نه به URL دیگر منتقل شود.
یکی دیگر از دلایلی که وب مسترها می توانند از یک ریدایرکت ۳۰۲ در طی ۳۰۱ استفاده کنند ، جلوگیری از تأخیر گوگل است که با تغییر مسیر ۳۰۱ همراه است. با این حال ، این می تواند برای گوگل مسئله ای شود ، زیرا در نهایت باید این مسئله را در نظر بگیرد که آیا مدیر وب سایت در واقع به معنای استفاده از تغییر مسیر ۳۰۱ بوده یا خیر.
گوگل سعی دارد این تصمیمات را اتخاذ کند ، زیرا می خواهد تجربه موتور جستجو را بهبود بخشد. گوگل همچنین می داند که وقتی وبگردی ۳۰۱ انتخابی مناسب تر بود ، مدیران وب اغلب از تغییر مسیر ۳۰۲ استفاده می کردند. این استراتژی می تواند باعث شود موضوعات نه تنها در رتبه بندی موتورهای جستجو بلکه در ادامه فهرست ایندکس شدن URL قدیمی و محبوبیت پیوند بین URL های قدیمی و جدید تقسیم شود.
اگر در حال انجام تست A / B برای یک صفحه وب باشید تا عملکرد یا طراحی آن را آزمایش کنید ، سناریوی دیگری برای تغییر مسیر ۳۰۲ مناسب خواهد بود. این در واقع یک عمل خوب برای راه اندازی وب سایت شما برای دیدن اینکه کدام نسخه مطلوب تر است یا تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد، می باشد. با استفاده از یک ریدایرکت ۳۰۲، می توانید بدون تأثیرگذاری در رتبه سایت خود ، بازخورد مشتری و کاربر را در صفحه جدید خود بدست آورید.

طراحی سایت-ریدایرکت 301 و 302 چیست؟

Google aging delay

وقتی صفحه وب یا کل وب سایت را به یک مکان جدید منتقل می کنید ، می خواهید کاربران همچنان بتوانند سایت شما را پیدا کنند. سپس می خواهید از یک تغییر مسیر استفاده کنید تا به مرورگر وب کاربر بگویید که بطور خودکار آنها را از مکان قدیمی به مکان جدید منتقل کند. و گرچه امیدوار هستید که این یک روند فوری باشد ، و Google یا سایر موتورهای جستجو بلافاصله تغییر مسیرها را دنبال کنند ، گاهی اوقات چنین نیست.
جابجایی یک وب سایت گاهی اوقات می تواند آنچه که به عنوان Google aging delay شناخته می شود را شروع کند. اگر این اتفاق بیفتد ، سایت برای چندین ماه ، حتی تا یک سال ، از رتبه بندی جستجو حذف می شود که می تواند برای برخی از شرکت ها فاجعه بار باشد.
برای ارسال مشتریان به مکان مناسب از تغییر مسیر استفاده کنید
خوشبختانه ، Google به دلیل اشتباه استفاده از یک تغییر مسیر ۳۰۲ در هنگام استفاده از ۳۰۱ ، مدیر وب سایت را مجازات نمی کند. Google چک می کند و اگر تشخیص دهد که کاربر قصد استفاده از ۳۰۱ را دارد ، با تغییر مسیر به این ترتیب رفتار می کنند.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

تراکم کلمات کلیدی و اهمیت آن در سئو

تراکم کلمات کلیدی مسلماً یکی از مسائلی است که به درستی در SEO شناخته نشده است.
در روز، برخی از بازاریاب های دیجیتالی با سیستم از لحاظ کلمات کلیدی بازی می کنند تا سعی کنند رتبه وب خود را بالاتر برسانند. اما دیگر به این شکل کار نمی کند. موتورهای جستجو امروزه بسیار باهوش تر و کارآمد تر شده اند.
موتورهای جستجو چندین تعمیر اساسی را پشت سر گذاشته اند، به ویژه به روزرسانی پاندا ، تغییر الگوریتم Hummingbird و RankBrain.

طراحی سایت-تراکم کلمات کلیدی و اهمیت آن در سئو

گوگل تأیید کرده است که RankBrain ، الگوریتم یادگیری ماشینی (AI) ، سومین عامل مهم در رتبه بندی جستجو ، بعد از محتوا و بک لینک است. این نتایج جستجو را برای درک جستجو و سنجش نحوه تعامل کاربران با نتایج مرتب می کند.
این عامل رتبه بندی بدین معنی است که اگرچه تراکم کلمات کلیدی تا حدی ضروری است ، اما فاکتورهای دیگری مانند تجربه کاربر اکنون نقش حیاتی تری در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) ایفا می کند.

کلمه کلیدی چیست؟

کلمه کلیدی یک کلمه یا ترکیبی از کلمات است که معنی و هدف از محتوای شما را تعریف می کند. در سئو ، آنها کلمات و عباراتی هستند که کاربران برای یافتن اطلاعات خاص به موتورهای جستجو وارد می شوند.

تعریف تراکم کلمه کلیدی

تراکم کلمه کلیدی تعداد دفعاتی است که یک کلمه کلیدی قابل جستجو در محتوای یک صفحه ظاهر می شود. این بسته به نحوه خواندن یک خزنده موتور جستجوی مطالب شما می تواند یک کلمه کلیدی تطبیق دقیق یا یک کلید واژه معنایی باشد.

چگونگی محاسبه چگالی کلمه کلیدی

اگر می خواهید تراکم کلمه کلیدی برای یک قطعه محتوا را دریابید ، باید:
-کلمه کلیدی را مشخص کنید
-تعداد کل کلمات را در صفحه بشمارید
-تعداد دفعات مشاهده کلمه کلیدی با تعداد کل صفحه را تقسیم کنید
-نتایج را در ۱۰۰ ضرب کنید
به عنوان مثال ، اگر یک پست وبلاگ دارای ۱۰۰۰ کلمه است و یک کلمه کلیدی ۱۰ بار ظاهر می شود ، بدین معنی است که مقاله دارای چگالی کلمه کلیدی ۱٪ است.
اگر محتوای زیادی دارید ، ممکن است استفاده از هر یک از این ابزار رایگان چگالی کلمات کلیدی رایگان مفید باشد:

Smallseotools.com
Tools.seobook.com
Seocentro.com
Prepostseo.com
Thehoth.com

چگالی کلمات کلیدی چقدر برای SEO مفید است؟

در حقیقت، بارگذاری محتوای شما با حجم بالایی از کلمات کلیدی به اندازه وارد کردن آنها در مکان های مناسب مهم نیست. به عنوان یک قاعده کلی، کلمات کلیدی باید در موارد زیر ظاهر شوند:

مهمترین:

-برچسب عنوان (در حالت ایده آل در ابتدای عنوان)
-محتوای بدنه (هرچه در قسمت بالاتر صفحه یا مقاله باشد، بهتر است)

کم اهمیت:

عناوین (H1 ، H2 و غیره)
URL
توضیحات متا
برچسب های alt تصویر

راهکارهایی در خصوص کلمات کلیدی و تراکم آن ها

اکنون که درک بهتری از چگالی کلمات کلیدی دارید ، ما برخی از بهترین روشها برای تحقیقات بعدی کلید واژه شما را بیان کردیم:

۱- از کلمات کلیدی با حجم بالا برای رتبه بالاتر و از کلید واژه های طولانی برای تبدیل بهتر، استفاده کنید

در مطالعه‌ای که توسط SEMRush در سال ۲۰۱۷ انجام شد، مشخص شد کلمات کلیدی با حجم بالا ارتباط بیشتری با نمایش در صفحات برتر Google دارند. این گزارش عوامل رتبه بندی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است ، با این بخش به طور خاص به استفاده از کلمات کلیدی در برچسب های عنوان ، توضیحات متا و محتوای بدنه پرداخته شده است:
بیش از ۷۵٪ از بالای ۲۰ صفحه دارای کلمات کلیدی در بدنه خود هستند و بیش از ۶۰٪ آنها را در عنوان خود دارند.
این یافته ها همچنین حاکی از آن است که گوگل به جای تراکم صفحه یا مقاله کلمات کلیدی، نمره بالاتری به ارتباط اصطلاحات بسیار جستجو شده می دهد.
با استفاده از تنها کلمه کلیدی هدف، می توانید آن را گسترش داده و کلمات معنایی را نیز برای تشکیل کلمات کلیدی طولانی بگنجانید. این کمک خواهد کرد که ترافیک مرتبط تر به وب سایت خود را وارد کنید، همانطور که در تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی توسط موتور جستجو نشان داده شده است:

طراحی سایت-تراکم کلمات کلیدی و اهمیت آن در سئو

نمودار بالا نشان می دهد که کلمات کلیدی طولانی چگونه می توانند نرخ کلیک بالاتر (CTR) را به دست آورند و سودآوری بیشتری داشته باشند، در حالی که کلمات کلیدی با حجم بالا کلیک های بیشتر و رتبه بندی صفحات بهتری را به همراه می آورند.
تحقیق و تجزیه و تحلیل منظم کلمات کلیدی با استفاده از ابزارهای SEO مانند Keyword tool به شما کمک می کند فرصت هایی را برای کلمات کلیدی با حجم بالا پیدا کنید. همچنین برای ایجاد کلمات کلیدی طولانی به شما پیشنهاداتی برای کلمات کلیدی و ایده های مرتبط ارائه می دهد که بهتر می شوند.

۲- روی تکرار کلمات کلیدی تمرکز نکنید

شما باید کلمات کلیدی را در برچسب های عنوان و محتوای بدنه خود قرار دهید، اما زیاده روی نکنید.
حتی با تکرار کلمات کلیدی فقط یک یا دو بار در یک صفحه ، می توان رتبه خوبی کسب کرد. اگرچه به طور کلی ، بازاریاب های دیجیتال اغلب مقدار بی خطر برای تراکم کلمات کلیدی را تقریباً ۱٪ قرار می دهند. از سوی دیگر ، Yoast SEO یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس برای SEO ، تراکم کلمات کلیدی بین ۰٫۵ تا ۲٫۵ درصد را پیشنهاد می کند.

۳- به جای “تراکم” ، هدف جستجو را در اولویت قرار دهید.

محتوا برای افراد نوشته می شود و این مهمتر از نوشتن برای الگوریتم های موتور جستجو است.
هنگام ایجاد محتوا، سعی کنید خود را در دید خواننده قرار دهید. متن را با صدای بلند بخوانید آیا طبیعی به نظر می رسد؟ اگر بله، پس در مسیر درست قرار دارید. در غیر این صورت، شما نیاز به پاک کردن و نوشتن مجدد محتوا دارید.
به روزرسانی الگوریتم Hummingbird گوگل در سال ۲۰۱۳ تأکید کرده است: “نوشتن طبیعی به جای کلمات کلیدی اجباری”. اکنون سعی شده است به جای تمرکز فقط بر کلمات کلیدی دقیق ، هدف جستجوی کاربر را پیدا کند تا صفحات متناسب با آن را پیدا کند.
هنگامی که شما به یک زبان طبیعی می نویسید ، نه تنها یک سیگنال عالی به الگوریتم جستجوی Google می بخشد بلکه باعث می شود آن را برای کاربر معمولی نیز جذاب تر کنید و بیشتر بخوانند.
تجربه خوب کاربر نتیجه خواهد گرفت:
نرخ بانس ریت پایین = کاربران مدت زمان بیشتری در سایت دور می زنند
نرخ خروج کمتر = کاربران شانس بیشتری برای رفتن به صفحات دیگر خواهند داشت.
موتورهای جستجو این معیارها را به عنوان نشانه ای از صفحه با ارتباط بالا می خوانند و به آن رتبه های بهتری در SERP می دهند.

۴- یک عنوان با ارزش برای کلیک، بیشتر از بهینه سازی کلمه کلیدی ارزش دارد

Google میزان درگیری کاربر از محتوای شما را برای تعیین اینکه محتوای شما چیزی را ارائه می دهد که مطابق با آنچه کاربران در جستجوی آن هستند مطابقت می دهد.
اگر برچسب عنوان و توضیحات متا شما حاوی کلمات کلیدی است که در حال جستجو هستند، احتمال دارد که کاربر بتواند روی آن کلیک کند. در نتیجه، محتوای شما نرخ کلیک بالاتر را دریافت می کند و سپس سیگنال مثبتی را به جستجوی خزندگان می دهد.

هنگام تهیه برچسب عنوان خود، سعی کنید از عناوین کلیک غیر مرتبط با محتوای خود خودداری کنید. احتمالاً کاربران به سرعت صفحه شما را ترک می کنند و Google آن را دوست ندارد.

۵- تأمین ارزش منحصر به فرد برای رشد طولانی مدت ضروری است

اگر تعداد بیشتری کاربر، وقت خود را برای خواندن و مرور مطالب شما بگذرانند، Google صفحه شما را با عنوان مربوط به آن دسته از سؤالات جستجو رتبه بندی می کند. این زمانی است که قصد جستجو با مطالب موجود در وب سایت شما مطابقت دارد.
شکی نیست که تراکم کلمات کلیدی تا حدی ضروری است، اما آنچه اهمیت بیشتری را برای رتبه بندی جستجوی بهتر ایجاد می کند ، داشتن محتوای متراکم است.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

Breadcrumbs چیست و تاثیر آن بر روی سئو

Breadcrumbs در کمک به بازدیدکنندگان و روبات های موتور جستجو هنگام سردرگمی در وب سایت شما بسیار خوب کار می کنند. آنها نه تنها وب سایت شما را قابل دسترس تر می کنند، بلکه پیامدهایی نیز در SEO شما دارند که ممکن است به اندازه کافی مفید باشد تا بتوانید مقدار کمی از زمان خود را برای اجرای Breadcrumbs صرف کنید.

Breadcrumbs چیست؟

طراحی سایت-Breadcrumbs چیست و تاثیر آن بر روی سئو

Breadcrumbs به یک کاربر امکان می دهد مراحل خود را از صفحه اصلی شما به صفحه ای که در حال حاضر مشاهده می کند، بکشاند. آنها می توانند ساختار وب سایت شما، یک مسیر منطقی یا ویژگی های صفحه فعلی را منعکس کنند.
در صورت استفاده صحیح، آنها می توانند زمینه ای را درون صفحات شما اضافه کنند در حالی که بسیاری از عواملی را که ممکن است بر سئوی سایت شما تأثیر منفی بگذارد را کاهش می دهد. مانند نرخ bounce rate.

انواع Breadcrumbs

در حالی که انواع زیادی Breadcrumbs وجود دارد ، آنها به طور کلی در یکی از سه نوع زیر قرار می گیرند:

۱- Location Breadcrumbs: این Breadcrumb ها در لایه های مختلف وب سایت شما مشاهده می شوند. پیروی یکی از این بردکرامب ها به کاربر امکان می دهد تا صفحات مشابه در همان گروه مطلبی که در حال مشاهده آن هستند را نشان دهد.
۲-Path Breadcrumbs: این نوع Breadcrumbs مسیرهای منطقی مختلفی را نشان می دهد که کاربر می تواند از آن برای رسیدن به یک صفحه استفاده کند. این بدان معناست که چندین بردکرامب می توانند به همان صفحه منتهی شوند.
۳-ویژگی و یا کلمات کلیدی Breadcrumbs: این بردکرامب مسیری مشابه را دنبال می کنند که توسط Location Breadcrumbs مشخص شده است. تفاوت در این است که به جای استفاده از چیزی مانند عنوان صفحه یا شناسه منحصر به فرد دیگر، از کلمات کلیدی و خصوصیاتی که صفحه را توصیف می کند استفاده می شود. صفحات پشتیبانی فنی و وب سایتهای تجارت الکترونیکی دو مورد متداول در استفاده از این Breadcrumbs هستند.

دو نوع آخر Breadcrumbs منجر به duplicate می شود که ممکن است تأثیر منفی در نحوه تفسیر موتورهای جستجو برای وب سایت شما از لحاظ SEO بگذارد.

مزایای استفاده از Breadcrumbs برای کاربران

طراحی سایت-Breadcrumbs چیست و تاثیر آن بر روی سئو

Breadcrumbs یک بخش اساسی برای کمک به کاربران در درک چگونگی عملکرد وب سایت شما است. آنها اقدامات مثبتی مانند مرور عمیق تر در وب سایت شما را تشویق می کنند تا به دنبال صفحات دیگری باشند که احتمالاً به نوعی به آنها علاقه مند شوند.
هنگامی که کاربران چنین اقدامات مثبتی انجام می دهند ، آنها از عوامل منفی مانند میزان بانس ریت وب سایت شما می کاهند. این به صفحات شما کمک می کند تا در SERP ها رتبه بالاتری داشته باشند.

در زیر لیستی مختصر از کلیه کارهایی که Breadcrumbs می توانند برای کاربران وب سایت شما انجام دهند وجود دارد:

-آنها به کاربران کمک می کنند تا طرح وب سایت شما را درک کنند. این امر باعث می شود بتوانید یک سطح بالاتر را جستجو کنید تا بتوانید در هنگام ماندن در وب سایت خود ، محتوای مشابه پیدا کنید.
-آنها کاملاً اختیاری هستند. آنها کاربرانی را که نمی خواهند از آنها استفاده کنند ، غافلگیر نخواهند کرد و همچنین به دلیل ماهیت کم حجم آنها از صفحه شما دور نمی شوند.
-آنها به کاربران این امکان را می دهند تا از طریق وب سایت شما اسکن کرده و مطالب بیشتری را با سرعت بیشتری مشاهده کنند.
-اجرای آنها آسان است و بدون در نظر گرفتن تحصیلات کاربر، سابقه حرفه ای یا دانش فنی قابل درک است.

مزایای استفاده از Breadcrumbs برای SEO

علیرغم فواید بی شمار آنها برای بازدید کنندگان، Breadcrumbs هنگام استفاده از موتورهای جستجو دارای چندین مزیت هستند. آنها به صفحات داخلی و خارجی وب سایت شما به روشی طبیعی و منطقی منتقل می شوند که موتورهای جستجو عاشق آن هستند.

در اینجا لیستی مختصر از آنچه Breadcrumbs می تواند برای بهبود سئو شما انجام دهد، آورده شده است:

-آنها می توانند ضمن کمک به موتورهای جستجو، کلمات کلیدی را به صفحات خاصی نشان دهند که چگونه یک صفحه با وب سایت شما ارتباط دارد. هنگامی که در یک سلسله مراتب استفاده می شود، این سئو را که هم در صفحات دسته بندی شما انجام می شود و هم برای صفحات درونی شما انجام می شود، بهبود می بخشد.
-آنها ساختار لینک سازی داخلی وب سایت شما را تقویت و بهبود می بخشند. جفت شدن بردکرامب با پیوند متنی به سایر صفحات مرتبط، هنگام استفاده از سئو خارج از سایت، سود بیشتری خواهد داشت.
-از اسکیما می توان برای توصیف آنها استفاده کرد. این امر به Google و سایر موتورهای جستجو پیشرفته این امکان را می دهد تا درک کنند که آنچه روبات هایشان به دنبال آن هستند، یک بردکرامب است که به نوبه خود باعث می شود قابلیت های اضافی مانند نمایش بردکرامب در SERP ها در دسترس باشد. این می تواند کاربران بیشتری را در مرور صفحات داخلی وب سایت شما تسهیل کند.

بهینه سازی Breadcrumbs برای SEO

بهینه سازی Breadcrumbs شما برای SEO یک عمل خسته کننده است. بهینه سازی بیش از حد می تواند منجر به مجازات های بهینه سازی بیش از حد شود، اما تا زمانی که ساختار Breadcrumbs شما هوشمند باقی بماند، هیچ مجازاتی واقعی برای “کمینه سازی” وجود ندارد.

نکات اضافی در مورد Breadcrumbs

همه Breadcrumbs ها به همان اندازه ایجاد نمی شوند و همه آنها نیز عملکردی مشابه ندارند. در زیر لیست کوچکی از نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا Breadcrumbs های شما نسبت به کاربران و موتورهای جستجو دوستانه باشد.
اگر از اسکیما انتخابی مناسب استفاده کنید، می توانید تقریباً از هر نوع یک ظاهر طراحی شده در هنگام تهیه Breadcrumbs خود استفاده کنید. این ممکن است برای سبک کردن Breadcrumbs های شما به گونه ای مفید باشد که باعث می شود آنها برای استفاده بازدید کنندگان جذاب باشند.
فقط به Breadcrumb خود اعتماد نکنید. قسمت های حیاتی وب سایت خود را مانند نویگیشن و پیوند داخلی با Breadcrumb جایگزین نکنید، بلکه از Breadcrumb به عنوان یک افزودنی دیگر برای بهتر کردن وب سایت خود استفاده کنید.
Breadcrumbs یک سلسله مراتب را توصیف می کند، به این معنی که اگر وب سایت شما در حال حاضر تمام صفحات شما را در یک یا دو دسته ذکر کرده باشد، نباید از آنها استفاده شود.
از Breadcrumb های خود برای تعویض دکمه “بازگشت” مرورگر کاربر استفاده نکنید. Breadcrumbs باید حرکت رو به جلو به صفحات بسیار نزدیک را که شامل یک یا چند سطح بالاتر در یک گروه هستند، تسهیل کند.
برای اثربخشی لازم است Breadcrumbs ها در مکانی قابل دسترس و تا حدودی برجسته قرار گیرند. گوشه سمت چپ طرح وب سایت شما یا زیر بزرگترین عنوان صفحه شما معمولاً مکان مناسبی را برای قرار دادن Breadcrumbs شما ایجاد می کند. این اجازه می دهد تا کاربران بدانند که آنها در آنجا هستند و به خزنده موتورهای جستجو این امکان را می دهد تا تشخیص دهند که Breadcrumbs های شما با ارزش هستند.

Bottom Line مربوط به Breadcrumbs

طراحی سایت-Breadcrumbs چیست و تاثیر آن بر روی سئو

Breadcrumbs یک ویژگی نویگیشن مفید است که کاربران را ترغیب می کند تا بیشتر سایت شما را مرور کنند. این امر به ویژه مهم است اگر وب سایت شما دارای سلسله مراتب پیچیده ای باشد که ممکن است کاربران را از بررسی عمیق تر آن منصرف کند، حتی اگر صفحه اول که از موتور جستجو روی آن قرار می گیرند صفحه ای است که دوست دارند.
Breadcrumbs همچنین به موتورهای جستجو سرنخی در مورد ساختار وب سایت شما می دهد و تلاشهای کلی SEO خود را مؤثرتر می کند.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

سوشیال سیگنال چیست و تاثیر آن بر سئو

آیا سوشیال سیگنال ها در SEO شما تأثیر دارند؟ آیا رسانه های اجتماعی تأثیر مستقیمی در رتبه بندی وب سایت دارند؟ در این مقاله با Social Signal و نحوه تأثیر آن بر SEO آشنا خواهید شد.

طراحی سایت-سوشیال سیگنال 

سوشیال سیگنال چیست؟

سوشیال سیگنال اکنون بیش از یک کانال پیام رسانی هستند. آنها می توانند به طور غیر مستقیم بر سئو تأثیر بگذارند. هر حرکتی که در شبکه های اجتماعی انجام می دهید ، یک سیگنال است. همه لایک ها، نظرات، اشتراک گذاری ها، پینینگ ها، بازتوییت و موارد دیگر همه سیگنال های اجتماعی یا سوشیال سیگنال هستند. این فعالیت ها در شبکه های اجتماعی به رتبه بندی جستجوی ارگانیک صفحه ای از وب سایت کمک می کند. در واقع، آنها یکی از عوامل Google هستند که به طور غیر مستقیم به رتبه بندی کمک می کند.

چرا سیگنال های شبکه اجتماعی در رتبه بندی موتور جستجو اهمیت دارند؟

موتورهای جستجو (Google) سعی در جلب رضایت کاربران خود دارند. در این راستا، هر موردی که کاربران را راضی کند، در الگوریتم های Google گنجانده شده است. بک لینک ها در گذشته در رتبه بندی بسیار مؤثر بودند، اما با گذشت زمان، اهمیت بک لینک کاهش می یابد. یکی از جدیدترین تأثیرات غیرمستقیم در رتبه بندی جستجو، فعالیت در شبکه های اجتماعی یا سیگنال های اجتماعی است.

ارتباط بین سوشیال سیگنال و سئو چیست؟

هدف اصلی یک موتور جستجو فراهم کردن کیفیت و مطالب مرتبط با کاربران است. موتورهای جستجو می توانند کیفیت یک URL را براساس تعداد بازدید از یک سایت ارزیابی کنند. مطابق با اشتراک گذاری بیشتر URL در شبکه های اجتماعی، سیگنال های اجتماعی بیشتری به رسمیت شناخته می شوند. بر اساس این سیگنالها، صفحات را در نتایج جستجو قرار می دهند.
افزایش سوشیال سیگنال نشانگر اقتدار دامنه و نشان دادن کیفیت URL است. هنگامی که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و به عنوان یک صفحه ، نشان می دهد که محتوای موجود در صفحه ، مفید و جذاب است.

طراحی سایت-سوشیال سیگنال

آیا سوشیال سیگنال ها یک عامل رتبه بندی هستند؟

اول از همه، گوگل می گوید سوشیال سیگنال ها یک عامل رتبه بندی مستقیم نیستند. البته این بدان معنا نیست که سیگنال های اجتماعی به طور غیر مستقیم به SEO کمک نمی کنند! این بدان معنی است که سیگنال های اجتماعی به طور مستقیم رتبه شما را در Google تقویت نمی کنند.
دنی سالیوان در مقاله ای تأیید کرد که از پیوندهای به اشتراک گذاشته شده در فیس بوک و توییتر به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می شود. در سال ۲۰۱۰، به دنبال انتشار این مقاله، مت کاتز، رئیس پیشین تیم وب آنتی اسپم گوگل، اذعان کرد که گوگل از پیوندهایی در فیس بوک و توییتر به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می کند.
در سال ۲۰۱۶ از تحلیلگر گوگل، گری سومایس پرسیده شد که آیا گوگل سیگنال های اجتماعی را به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر می گیرد یا خیر. او ویدیوی مت کاتز را بازگو کرد و گفت نه.

طراحی سایت-سوشیال سیگنال 

با توجه به موارد فوق می توان نتیجه گرفت که رسانه های اجتماعی عامل مستقیمی نیستند. اما این بدان معنا نیست که سوشیال سیگنال ها تحت تأثیر رتبه بندی قرار نمی گیرند. بین سیگنالهای اجتماعی و رتبه بندی صفحات ارتباط بسیار زیادی وجود دارد. می دانیم که پیوندها یکی از مهمترین عوامل در رتبه بندی گوگل هستند. Google گفته است که به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی به عنوان پیوندهای دنبال شده حساب نمی شود. اما به احتمال زیاد این پیوندهای بدون دنباله در همبستگی مؤثر هستند.

اگر محتوای خوبی ایجاد کنید، به احتمال زیاد در شبکه های اجتماعی محبوب است و مردم آن را دوست دارند و آن را به اشتراک می گذارند و به تبع آن، رتبه شما را افزایش داده و بهبود می بخشد. بنابراین، جای تعجب نیست که سایت های رده بالا، سوشیال سیگنال های زیادی دارند؟ این منطقی است ، اما این بدان معنی نیست که این یک عامل رتبه بندی مستقیم است.

تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم سوشیال سیگنال بر سئو

سیگنالهای اجتماعی تأثیر مستقیم و غیرمستقیمی بر سئوی سایت شما دارند.
تأثیرات مستقیم سوشیال سیگنال ها عبارتند از:
-تعداد افرادی که پست های شما را در فیس بوک دوست دارند.
-تعداد دفعات ارسال پست شما در فیس بوک.
-تعداد افرادی که شما را در توییتر دنبال می کنند.
-تعداد دفعاتی که نام تجاری یا پیوند سایت شما در توییتر قرار گرفته است.
-تعداد +۱ هایی که در Google Plus دریافت می کنید.
و بیشتر.

طراحی سایت-سوشیال سیگنال 

اثرات غیرمستقیم سیگنال های شبکه های اجتماعی نیز از این بدست می آید:
-افزایش تعداد بک لینک (منجر به افزایش آگاهی از برند)
-کاهش نرخ bounce rate
-افزایش زمان در سایت
-افزایش بازدید کنندگان بازگشتی
این باعث افزایش رتبه وب سایت شما در صفحه SERP Google می شود.

راه حل هایی برای افزایش سوشیال سیگنال و بهبود رتبه بندی وب سایت

۱-اکانت شبکه اجتماعی خود را ایجاد کنید.
۲-فعال باشید و مرتباً در شبکه های اجتماعی پست بزارید.
۳-تعداد زیادی دنبال کننده مفید بدست آورید.
۴-استفاده از تصاویر: تصاویر منجر به افزایش میزان تعامل انواع شبکه های اجتماعی خواهد شد.
۵-گوش دهید: به آنچه مردم در مورد برند شما می گویند گوش دهید و به شکلی سازنده و مثبت به انتقادات خود پاسخ دهید.
۶-نظارت و ارزیابی: بسیاری از ابزارهای رایگان بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد که می توانید از آنها برای ردیابی و بررسی اشتراک ها، لایک ها و نظرات استفاده کنید.
۷-مسابقات و جوایزی را تنظیم کنید تا کاربران بیشتر به برند شما علاقه مند شوند.
۸-از کاربران دعوت کنید تا محتوا و پیوندهای شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
۹-دکمه های اشتراک گذاری را در وب سایت خود قرار دهید.
۱۰-برای به اشتراک گذاشتن پست خود پاداش تعیین کنید.
۱۱-کمپین های تبلیغات سوشیال سیگنال راه اندازی کنید.

طراحی سایت-سوشیال سیگنال 

انواع سوشیال سیگنال

مانند سئو، سوشیال سیگنال دو جنبه On-Site و Off-Site دارد:

راه حل های سوشیال سیگنال On-Site

راه حل های موجود در سایت برای افزایش وابستگی به سیگنال اجتماعی از عوامل وب سایت داخلی به دست می آیند که به صورت زیر می توان بیان کرد، مانند:
۱-دکمه های اشتراک گذاری را در وب سایت قرار دهید (اشتراک در فیس بوک ، مشترک شدن در Google Plus …)
۲-دکمه های CTA را در وب سایت قرار دهید (Twitter را دنبال کنید ، Facebook ، و غیره)
راه حل های سوشیال سیگنال Off-Site
راه حل های سوشیال اجتماعی خارج از سایت همه به عوامل خارج از وب سایت شما بستگی دارد ، مانند:
-یک صفحه در فیس بوک، توییتر، یک صفحه شرکتی در LinkedIn ایجاد کنید
-یک حساب Pinterest و YouTube درست کنید
-سایر سکوهای رسانه های اجتماعی

طراحی سایت-سوشیال سیگنال 

بهترین شبکه های اجتماعی برای دریافت سیگنال های اجتماعی کدامند؟

فیس بوک ، توییتر ، Google+ ، Instagram ، Pinterest و LinkedIn.

بهینه سازی شبکه های اجتماعی برای SEO

۱-شبکه های اجتماعی خود را برای SEO بهینه کنید:

اگر می خواهید از شبکه های اجتماعی برای بهبود سئو خود استفاده کنید، باید حضور خود را در این مکان ها بهینه کنید و سعی کنید اطلاعات بیشتری کسب کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:
-پروفایل های شبکه اجتماعی خود را بهینه کنید.
برای اینکه برند شما در شبکه های اجتماعی محبوب شود ، پروفایل شما باید در رسانه های مختلف بهینه شود و کاملاً مربوط به تجارت شما باشد. فراموش نکنید که لینک وب سایت، خبرنامه، ایمیل و موارد دیگر را وارد کنید.

۲-مرتباً در شبکه های اجتماعی پست ارسال کنید.

برنامه ای مناسب برای ارسال در هر شبکه اجتماعی ارائه دهید. به عنوان مثال، می توانید چندین پست را در یک روز در توییتر ارسال کنید، اما این در شبکه اجتماعی LinkedIn خیلی محبوب نیست و انتشار یک پست روزانه کافی است.

طراحی سایت-سوشیال سیگنال 

۳-به روزرسانی های اجتماعی خود را بهبود بخشید.

اگر می خواهیدمطلب شما در شبکه های اجتماعی منتشر شود، پست خود را بهینه کنید. این بدان معناست که باید از عناوین جذاب، تصاویر چشم نواز، هشتگ و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین، شما باید چیزی منتشر کنید که پاسخگوی نیاز کاربران باشد. هشتگ کلمات کلیدی است که به شما در طبقه بندی مطالب کمک می کند و به کاربران شبکه های اجتماعی کمک می کند تا بهترین مطالب را پیدا کنند.
هنگام استفاده از هشتگ، توجه داشته باشید که در شبکه های اجتماعی مختلف، شما باید به شکلی متفاوت عمل کنید، مانند استفاده از هشتگ در اینستاگرام، در واقع هشتگ ها در همه جا در اینستاگرام وجود دارند، در حالی که در فیس بوک اینگونه نیست و شما باید از هشتگ ها با دقت بیشتری استفاده کنید.

۴-محتوای وب سایت خود را برای به اشتراک گذاری شبکه اجتماعی بهینه کنید.

برای ترغیب بازدید کنندگان خود برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود می توانید برخی از بهینه سازی های سایت را انجام دهید. برای ترغیب کاربران برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما در شبکه های اجتماعی، محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید. از عناوین و تصاویر جذاب و مرتبط استفاده کنید. این باعث افزایش تعامل کاربران با شما و تشویق آنها برای اشتراک گذاری می شود.

۵-مشارکت کاربر را افزایش دهید.

پاسخگویی به نظرات کاربران زیر پست ها در شبکه های اجتماعی، باعث می شود شما فعال و پویا به نظر برسید و این موضوع برای کاربران با ارزش باشد.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

Anchor Text چیست و چرا برای SEO مهم است؟

انکر تکست بخشی از پیوندی است که برای کاربران قابل مشاهده است و به دلایل زیادی برای سئو مهم است. آنچه شما به عنوان انکرتکست، برای لینک های داخلی و خارجی می نویسید، می تواند به صورت مثبت یا منفی بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد.
در این پست، می آموزید که Anchor Text چیست و چگونه می توانید بهینه سازی آن را به درستی انجام دهید.
ما همچنین تفاوتهای بین ایجاد Anchor Text برای لینک های داخلی و خارجی را بررسی خواهیم کرد و هنگام ساختن لینک های ورودی برای وب سایت شما چه باید بکنید.

طراحی سایت-Anchor Text چیست و چرا برای SEO مهم است؟

انکر تکست چیست؟

انکر تکست بخشی از لینکی است که برای کاربران قابل کلیک و قابل مشاهده است. در بین تگ <a href> و </a> قرار دارد. در اینجا مثالی از انکر تکست آورده شده است:
>a href=”https://example.com”>این یک انکر تکست است </a>
در اینجا نمونه دیگری از متن لنگر در نتایج جستجوی Google است.

طراحی سایت-Anchor Text چیست و چرا برای SEO مهم است؟

Google از مقدار صفحات عنوان به عنوان متن لنگر برای قطعات جستجو خود استفاده می کند.

طراحی سایت-Anchor Text چیست و چرا برای SEO مهم است؟

انکر تکست چه کاری انجام می دهد؟

انکر تکست در مورد صفحه ای که به آن پیوند دارید، نشانگر قوی به موتورهای جستجو و کاربران می دهد.
لینکی که به سایت خود اضافه می کنید می تواند به صفحات دیگری در سایت شما (که یک پیوند داخلی است) یا به صفحات وب سایت های دیگر (که یک لینک خارجی است) اشاره کند.
در هر دو حالت، با تهیه انکر تکست معنی دار، به خزنده های موتور جستجو کمک می کنید و کاربران می توانند در مورد صفحه مورد نظر بدانند.
در اینجا نمونه دیگری از Anchor Text مورد استفاده برای یک لینک داخلی است. با مشاهده مقدار “سئو داخلی” ، می دانید که اگر روی پیوند کلیک کنید ، اطلاعات بیشتری در مورد موضوع خواهید خواند.

طراحی سایت-Anchor Text چیست و چرا برای SEO مهم است؟

انواع مختلف انکر تکست

انواع مختلفی از Anchor Text وجود دارد که می توانید هنگام ایجاد لینک استفاده کنید.

۱-نام تجاری – با استفاده از نام تجاری خود به عنوان Anchor Text
۲-URL – با استفاده از پیوند permalink صفحه بدون متن
۳-نام دامنه – با استفاده از نام دامنه خود به عنوان انکر تکست
۴-عمومی – اغلب به این صورت استفاده می شود: بیشتر بخوانید یا اینجا را کلیک کنید
۵-کلمات کلیدی مطابق- با استفاده از کلمات کلیدی برای لینک سازی
۶-تطابق جزئی – استفاده از کلمات کلیدی با متن اضافی ( مثال: می توانید صفحه محصولات ما را مشاهده نمایید.)
۷-عنوان صفحه – با استفاده از عنوان صفحه

بهترین روش های SEO برای انکر تکست

اگرچه متون انکر تکست از ابتدای اینترنت وجود داشته است ، اما هنوز تعداد زیادی از وب مسترها هنگام نوشتن آنها از بهترین شیوه ها پیروی نمی کنند.
نوشتن انکر تکست بهینه شده برای لینک های داخلی و خارجی می تواند به چندین روش به SEO شما کمک کند.
– انکر تکست بهینه شده در پیوندهای داخلی می تواند موتورهای جستجو را در درک ساختار سایت یاری دهد
– انکر تکست در پیوندهای ورودی می تواند به شما در رتبه بندی بالاتر برای اصطلاحات خاص جستجو کمک کند.
-انکر تکست خوب در لینک های خارجی به کاربران کمک می کند. آیا این پیوندی است که می خواهند روی آن کلیک کنند.

۱-متن معنی دار را انتخاب کنید

سعی کنید از انکر تکست معنی دار در لینک های خود استفاده کنید. در این حالت می توانید هنگام کلیک بر روی لینک، ایده ای را که از نظر محتوا برای یافتن انتظار دارید، پیدا کنید.
هنگام انتخاب انکر تکست:
-استفاده از کلمات عمومی مانند “اینجا را کلیک کنید” ، “این را بخوانید” ، “بیشتر بخوانید” و غیره خودداری کنید. این کلمات سرنخ کافی به موتورهای جستجو در مورد صفحه پیوندی نمی دهند.
-استفاده از متنی که مربوط به محتوای صفحه مرتبط نیست ، خودداری کنید.

۲-از استفاده URL یک صفحه به عنوان انکر تکست خودداری کنید

در بسیاری موارد ، وب مسترها ممکن است از آدرس اینترنتی یک صفحه به عنوان انکر تکست استفاده کنند.
اگرچه هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد ، بهترین کار نیست ، بنابراین در صورت لزوم از آن استفاده نکنید. یک جایگزین بهتر استفاده از عنوان صفحه به عنوان انکرتکست است.

۳-انکر تکست کوتاه را بنویسید

انکر تکست کوتاه را بنویسید که مختصر و بدون کلمات زیاد است. اگر کلمات زیادی دارد ، درک آن برای موتورهای جستجو دشوارتر است.
نمونه ای از انکر تکست خوب:
<a href=”https://example.com”>What is anchor text</a>
نمونه ای از انکر تکست “بد”:
<a href=”https://example.com”>Anchor text is defined as the link that is clickable</a>

انکر تکست و مجازات های Google

یکی از دلایلی که انکر تکست برای SEO مهم است، مربوط به لینک ها است. در اینجا توضیحی ساده درباره چگونگی ارتباط این دو ارائه شده است.
پیوندهای ورودی هنوز یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی موتورهای جستجو هستند.
پیوندهایی که از یک وب سایت به وب سایت دیگر نشان می دهند، توسط الگوریتم های موتور جستجو “رأی اعتماد” در نظر گرفته می شوند. یک وب سایت با پیوندهایی از وب سایت های دیگر احتمالاً در SERP بالاتر از وب سایت بدون بک لینک است.
فرایند تبلیغ وب سایت شما برای به دست آوردن لینک های بیشتر ، SEO خارج از صفحه نامیده می شود.
یکی از عواملی که در چگونگی یک پیوند ارزشمند است نقش ایفا می کند ، انکر تکست است.
دلیل این امر این است که انکر تکست یک لینک ورودی ، سرنخ بزرگی به موتورهای جستجو می دهد که باید صفحه خاص را در رتبه بندی قرار دهد.

طراحی سایت-Anchor Text چیست و چرا برای SEO مهم است؟

بگذارید مثالی بزنم تا این موضوع را بهتر درک کنید:
وب سایت A به وب سایت B به شرح زیر لینک داده است:
<a href=https://www.websiteB.com/courses >دوره های سئو</a>
وقتی خزندگان موتور جستجو این پیوند را پیدا می کنند، دو چیز را درک می کنند:
این وب سایت به وب سایت B اعتماد دارد، به همین دلیل با افزودن پیوند، آن را ارجاع می دهد
اینکه صفحه خاص در وب سایت B مربوط به دوره های SEO است
تا کنون خیلی خوب. همه چیز طبق دستورالعمل ها انجام شد (همانطور که در بالا توضیح داده شد).

مشکلات از زمان شروع می شوند:

وب سایت A برای اضافه کردن جبران لینک، پولی دریافت کرد.
محتوای وب سایت A مربوط به دوره ها یا آموزش سئو نیست.
وب سایت A به طور مداوم با استفاده از انکر تکست بهینه شده به وب سایت های دیگر پیوند می یابد.
وب سایت A و وب سایت B توافق کردند مبادله کنند.
هنگامی که Google متوجه می شود که این پیوند به طور طبیعی قرار نگرفته است، مجازاتی را در هر دو وب سایت اعمال می کند یا کم ارزش می شود و پیوندها را نادیده می گیرند.

چگونه از انکر تکست بیش از حد بهینه شده جلوگیری کنیم؟

در اینجا کاری است که شما باید انجام دهید.
هنگام اتصال، این سه قانون ساده را دنبال کنید:

۱-با وب سایتهایی که به آنها اعتماد دارید پیوند برقرار کنید. اگر به یک وب سایت اعتماد ندارید ، پیوندها را بعداً دنبال کنید.
این امر به موتورهای جستجو دستور می دهد تا هیچ گونه پیوندی از وب سایت شما به وب سایت پیوندی منتقل نکنند. وقتی لینکی دارای ویژگی nofollow است ، انکر تکست نیز نادیده گرفته می شود.

۲- از استفاده کلمات کلیدی مطابق به عنوان انکر تکست خودداری کنید، اما همچنان آن را کوتاه و مرتبط نگه دارید.

۳- با استفاده از نام تجاری می توانید به وب سایت پیوند دهید. به عنوان مثال، اگر می خواهید بدون استفاده از کلمات کلیدی به این مقاله پیوند دهید، می توانید بگویید “مطابق با سایت اینتن …”. (قابل اعتماد در متن لنگر لینک). این همیشه یک روش ایمن برای دنبال کردن است.

هنگام ساختن لینک های دریافتی برای وب سایت خود:

هنگام اجرای کمپین های ایجاد لینک، شما قادر به کنترل انکر تکست مورد استفاده برای پیوندها هستید، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

۱- از انواع انکر تکست استفاده کنید – از کلمات کلیدی دقیق استفاده نکنید بلکه از انواع انکر تکست استفاده کنید. می توانید از مطابقت جزئی، عنوان صفحه، نام تجاری استفاده کنید و هنوز هم سیگنال های صحیح را به Google ارائه دهید.

۲- لینک پروفایل خود را مرور کنید – لینک پروفایل خود را مرور کنید و مطمئن شوید که طبیعی به نظر می رسد. یک پروفایل با کلمات کلیدی دقیق، بازی طبیعی نیست.

۳- از ساختن لینک های کم کیفیت خودداری کنید – انکر تکست تنها یکی از عواملی است که تعیین می کند یک لینک چقدر ارزش دارد. فاکتورهای دیگر شامل وب سایت قرار داده شده ، اختیار دامنه و ارتباط محتوا می باشد.

Anchor Text بهترین شیوه برای پیوندهای داخلی

وقتی نوبت به ایجاد متن لنگر برای لینک های داخلی می رسد ، داستانی کاملاً متفاوت است.
شما باید تمام راهنماهای توضیح داده شده در بالا را بدون هیچ گونه نگرانی در مورد بهینه سازی پیروی کنید.
گوگل بارها و بارها خاطرنشان کرد که برای پیوندهای داخلی مجازات بیش از حد بهینه سازی انکر تکست وجود ندارد.
می توانید از انکر تکست عمومی استفاده کنید مانند “بیشتر بخوانید” ، “اینجا را کلیک کنید” اما بیش از حد از آن استفاده نکنید. سعی کنید پیروی از دستورالعمل های ایجاد لینک های خود را معنی دار و مختصر داشته باشید.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

مزایای کامنت مارکتینگ

کامنت گذاشتن در مورد وبلاگ یکی از موفق ترین و سنتی ترین روش برای مراجعه به وب سایت شماست. گرچه امروزه بسیاری از افراد از این تکنیک برای رتبه بندی در Google پیروی نمی کنند ، اما هنوز هم آن را برای محبوبیت، اعتماد و احترام انجام می دهند. بسیاری از افراد با چند اشتباه جاهلانه نمی توانند تأثیر خود را در وبلاگ ها بگذارند.
دراین مقاله به مزایای کامنت مارکتینگ اشاره شده است. با ما همراه باشید…

طراحی سایت-مزایای کامنت مارکتینگ 

کامنت مارکتینگ

کامنت مارکتینگ یکی از بزرگترین شکل بازاریابی اینترنتی و بازاریابی ورودی در دنیای سئو است که به شما امکان می دهد در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر نظر دهید. ۳ نوع مختلف از بازاریابی کامنت وجود دارد که به عنوان کلاه سفید، کلاه سیاه و تکنیک های کلاه خاکستری طبقه بندی می شوند. مزایا و معایب بسیاری از این ۳ تکنیک در دنیای سئو وجود دارد.

تکنیک های مختلف کامنت مارکتینگ

۱-تکنیک کلاه سفید:

معمولاً افراد برای جلب اعتماد، اقتدار و احترام از تکنیک های کلاه سفید پیروی می کنند. این افراد به این مسئله دامن نمی زنند که از طریق یک وب سایت خاص پیوند برقرار می کنند یا نه ، اما در واقع هدف اصلی آنها تأثیرگذاری بر روی افراد از طریق نظرات و کامنت خواهد بود. تمام آنچه آنها انجام می دهند هدف قرار دادن افراد صحیح در جامعه اینترنت است.

طراحی سایت-مزایای کامنت مارکتینگ 

۲-تکنیک کلاه سیاه:

کلاه سیاه به عنوان یک تکنیک مربوط به اسپم سازی برای ایجاد لینک ها و ترافیک تعمیم یافته است. صدها ابزار خودکار وجود دارد که نیازی به تلاش شما برای کامنت دستی گذاشتن در وب سایت های دیگر ندارد. این نوع تکنیک ها توسط Google مورد استقبال قرار نمی گیرند که منجر به مجازات سایت یا ممنوعیت فوری آن می شود.

۳-تکنیک کلاه خاکستری:

این روش کلاه خاکستری توسط افرادی انجام می شود که هیچ ارزشی به نظرات آنها نمی دهند. هدف اصلی آنها این است که در پایان روز بک لینک برقرار شوند. شما ممکن است برخی از افراد در وبلاگ های خود را به عنوان “پست خوب” ، “کار خوب” ، “با تشکر” و غیره اظهار نظر کرده باشید.

کامنت مارکتینگ چگونه استفاده می شود؟

بازاریابی کامنت یک ایده عالی برای شرکت در جوامع وب برای به دست آوردن اعتماد و ارزشمندی است. مردم باید با نگاه کردن به محتوای کامنت شما، تأثیر شما را بشناسند که به بحث اضافه می کند. یک تکنیک کلاه سفید هرگز شما را در استراتژی های منفی کامنت مارکتینگ وارد نمی کند تا در درازمدت قدرت را بدست آورید. اگر در وبلاگ کامنت می گذارید، حتماً به آن ارزش دهید. ممکن است این یک نظر یک خط یا یک پاراگراف باشد، هرگز مردم را با دانش محدود، گمراه نکنید.

طراحی سایت-مزایای کامنت مارکتینگ 

اهداف کامنت مارکتینگ

هدف شما در بازاریابی کامنت بسیار ساده است. فقط برای ایجاد روابط از موارد زیر مطمئن شوید:

۱-اطلاع رسانی
۲-به رسمیت شناختن
۳-اعتماد کردن
۴-قابلیت دوست داشتن
۵-قابلیت آشنایی
۶-انتقال حس مثبت

طراحی سایت-مزایای کامنت مارکتینگ 

در کامنت مارکتینگ از چه چیزهایی جلوگیری کنیم؟

سعی نکنید محصولات خود را یک برند تجاری کنید.
به هدف ایجاد لینک سازی، کامنت نگذارید.
پروفایل خود را از این طریق پر بار نکنید.
کامنت های بی ارزش نگذارید.

چگونه در کامنت مارکتینگ موفق باشیم؟

همانطور که ماروا کالینز گفت “موفقیت با شما همراه نمی شود … شما به سوی آن می روید”، به همان روشی که برای تأیید اعتبار آنلاین خود باید به وبلاگ های دیگر مراجعه کنید. برای یادگیری نحوه کامنت گذاری در مورد وبلاگ ها، نکات زیر را بررسی کنید.

۱-استفاده از کلمات Buzz را متوقف کنید:

من بسیار ناراحتم وقتی مردم از اسم وب سایت یا کلمات کلیدی خود برای کامنت در مورد وبلاگ های دیگر استفاده می کنند. اگر از کلمات نکات Blogging ، SEO ، SMO ، بازاریابی و سایر کلمات در نام پروفایل خود استفاده می کنید، شما به عنوان که نظر دهنده تاثیرگذار انتخاب نمی شوید. برای به دست آوردن احساس مثبت از خوانندگان و صاحبان وبلاگهایی که نظر شما را می بینند استفاده از این کلمات خودداری کنید.

طراحی سایت-مزایای کامنت مارکتینگ 

استفاده از این نوع کلمات BUZZ ممکن است باعث دلخوری افراد شود که ممکن است تأثیر بدی در پروفایل و شبکه شما ایجاد کند.

۲-محصولات خود را در کامنت تبلیغ نکنید:

شاید تعداد کمی از افراد نظاره گر بوده اند ، “سلام من یک محصول مشابه در وب سایت من دارم” “وب سایت من را برای مطالب یا اطلاعات مشابه دنبال کنید” و بسیاری از فعالیت های تبلیغاتی در سایت خود بررسی کنید که باعث می شود افراد نظر خود را خاموش کنند. درعوض، سعی کنید دانش خود را در وبلاگهای خود به اشتراک بگذارید و توجه خوانندگان را جلب کنید. وقتی به طور مرتب آنرا انجام می دهید این مانند جذابیت است.

۳-وب سایت را بشناسید:

قبل از اظهار نظر در مورد هر وبلاگ، سعی کنید پست ها و نظرات قبلی را بخوانید تا در یک مکالمه واقعی قرار گیرید. همچنین خواندن نظراتی که توسط افراد دیگر انجام می شود بسیار مهم است که در گفتگو مثبت قرار بگیرند. اگر فردی قبل از اظهار نظر خود سؤال مشابهی را پرسیده باشد ، ممکن است شانس خود را از دست بدهید.

۴-لینک های خود را هرگز اسپم نکنید:

از ارسال لینک های وبلاگ خود در نظرات و بحث ها خودداری کنید. انجام این کار باعث می شود مدیر به کامنت شما علامتی به عنوان هرزنامه داده و شما را از ارسال نظر در آینده منع کند. همیشه اطمینان حاصل کنید که لینک های سایت خود را با لینک شکسته ارجاع دهید، بنابراین به جای اسپم کردن، به عنوان مثال از “مرجع مقاله فوق” استفاده کنید. همچنین باید از صاحبان وبلاگ بخواهید که در صورت امکان لینک شکسته شما را تأیید کند. بسیاری از صاحبان وبلاگ سخاوتمندانه می توانند در صورت مرتبط بودن با آنچه که در مورد آنها نوشتند، لینک شما را کلیک کنند.

طراحی سایت-مزایای کامنت مارکتینگ 

۵-وبلاگهای مناسب را هدف قرار دهید:

بسیاری از افراد نظر خود را در مورد بلاگ ها و انجمن های بی ربط برای بک لینک می دهند. باید از این امر کاملاً پرهیز کرد، زیرا Google انتظار دارد که بک لینک شما در همان زمینه ساخته شوند.

۶-تعداد کلمات در یک کامنت:

اگر می خواهید یک عضو تأثیرگذار باشید، پس حتماً کامنتی را بنویسید که کمتر از ۱۵۰ کلمه نباشد. انجام این کار باعث ایجاد احساس مثبتی در خوانندگان و همچنین صاحبان سایت خواهد شد که ممکن است منجر به ایجاد بک لینک و روابط شود.

۷-در مباحث به طور مثبت شرکت کنید:

اگر احساس می کنید بخشی از مقاله وجود دارد که قسمتی از آن اشتباه است ، فقط آنها را به یک اظهار نظر مودبانه و محترمانه مورد هدف قرار دهید و بگویید “سلام ، من با آنچه در بالا گفتید موافقم، اما من به طور جدی با پاراگراف آخر موافق نیستم.” اما مطمئن شوید نکته‌ای که بیان کردید کاملاً صحیح است.

۸-از همان آواتار استفاده کنید:

از آنجا که همه ما به دنبال محبوبیت ، اعتماد و احترام هستیم، همیشه مطمئن شوید که هر زمان که به بلاگی می روید از همان نماد استفاده کنید. وبلاگ شخصی شما باشد یا موارد دیگری که دارید همیشه ثابت باشد و برای کامنت گذاشتن، همان ویژگی های قبلی خود را دنبال کنید. این به خوانندگان قبلی شما اجازه می دهد تا نظر ، سایت و اختیارات خود را به خاطر بسپارند.

۹-پاسخ به نظرات دیگر:

احتمالاً افرادی را مشاهده کرده اید که به طرز مثبتی به نظرات دیگران پاسخ می دهند. انجام این کار یک پایگاه کاربری قوی برای پروفایل شما ایجاد می کند و به یک قدرت آنلاین عالی منجر می شود.
پیروی از این نکات مطمئناً به شما کمک می کند تا خیلی زود قدرت آنلاین و اعتماد را از کاربران دریافت کنید. به یاد داشته باشید که کامنت هیچ ارتباطی با PageRank شما ندارد ، مردم تصور می کنند که PageRank سایت شما با درج نظرات می تواند بهبود یابد.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

تجزیه و تحلیل سئو رقبا

چرا باید رقبا را برای سئو جستجو کنید؟

در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که دلیل اهمیت تجزیه و تحلیل سئو رقبا چیست و راهکارهایی نیز ارائه می دهیم تا در این مسیر به شما کمک برسانیم.

سه دلیل اهمیت تحلیل رقبا وجود دارد:

۱- شما می توانید آنچه را که آنها انجام می دهند خوب پیدا کنید
۲- شما می توانید مزایای استراتژیک پیدا کنید
۳- می توانید فرصتهای لینک سازی را پیدا کنید

در اینجا هر عنصری را که باید تجزیه و تحلیل کنید برای درک رقبای خود نشان داده خواهد شد.

تجزیه و تحلیل رقبا:

۱- کلمات کلیدی آنها را بیابید

اولین قدم فرایند این است که ببینید رقبای شما چه کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند.
آسانترین راه برای یافتن کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده از SEM Rush یا Ahrefs است.
در اینجا مشاهده می کنید که چگونه می توانید کلمات کلیدی رقبا را با SEM Rush پیدا کنید:

۱-URL رقیب خود را در نوار جستجو وارد کنید:

طراحی سایت-تجزیه و تحلیل سئو رقبا

۲- در قسمت “Organic Research” روی “Positions” کلیک کنید:

طراحی سایت-تجزیه و تحلیل سئو رقبا

۳- ببینید رقیب شما برای چه کلمات کلیدی رتبه دارد:

طراحی سایت-تجزیه و تحلیل سئو رقبا

بعد از اینکه لیستی از کلمات کلیدی را تهیه کردید ، وقت آن است که سئو سایت رقیب خود را تحلیل کنید.

۲- بهینه سازی سایت آنها را تحلیل کنید

تجزیه و تحلیل رقبا در مورد سئو سایت مسئله ای وقت گیر نیست؟
شما می توانید اطلاعات ارزشمند زیادی را از استراتژی در محل خود و یا عدم وجود آنها جمع آوری کنید.

تراکم کلمه کلیدی

یکی از اولین مواردی که در صفحه ای نگاه می کنم که رتبه خوبی دارد، تراکم کلمات کلیدی است. این راهنمایی می کند که شما با چیدمان کلمات کلیدی چقدر نیاز دارید که تهاجمی باشید.

۱-به ابزار keyword density tool بروید و URL رقیب خود را وارد کنید:

طراحی سایت-تجزیه و تحلیل سئو رقبا

۲-keyword density tool را برای کلید واژه مورد نظر بررسی کنید:

طراحی سایت-تجزیه و تحلیل سئو رقبا

این روند را برای همه ۱۰ رقبای دارای رتبه بندی تکرار کنید.
این یک تصویر کلی از آنچه که “برای کلمه کلیدی هدف” قابل قبول است، به شما می دهد.

اطلاعات META

پس از تجزیه و تحلیل تراکم کلمه کلیدی، شما باید اطلاعات META آنها را تجزیه و تحلیل کنید.
بررسی کنید که چگونه داده های META خود را نوشتند.
آیا آنها از کلمات کلیدی LSI استفاده می کنند؟ آیا نسخه قوی است؟ آیا فراخوانی واضح برای اقدام وجود دارد؟

لینک سازی داخلی

تجزیه و تحلیل معماری سایت رقیب شما برای درک اعتبار وب سایت آنها مهم است.
سعی کنید تاکتیک های لینک داخلی آنها را بفهمید.
یک معماری قوی سایت به شما کمک می کند تا از بک لینک خود نهایت استفاده را ببرید.

۳- تجزیه و تحلیل محتوا

صفحات با محتوای بیشتر رتبه بهتری دارند.
به همین دلیل است که هدف نهایی ما باید ایجاد صفحه ای باشد که بسیار برتر از رتبه بندی برای کلید واژه هدف شما باشد.
با این گفته، باید چندین عنصر مختلف از محتوای رقبا را تحلیل کنید.

تعداد کلمه

محتوای SEO با فرم طولانی تمایل دارد عملکرد خوبی در Google داشته باشد.
برای دیدن طول کلمه در صفحات رقبای خود از قبل از ابزار تراکم کلمات کلیدی استفاده کنید.

منحصر به فرد بودن محتوا

محتوای شما باید متفاوت از رقبای شما باشد و نه تنها کپی پیست نباشد بلکه به شیوه ای متفاوت نوشته شده باشد.
برای ایجاد یک محتوا باید به صورت منحصر به فرد ساخته و تحقیق شود.

رسانه ها

ببینید آیا رقبای شما از تصاویر و فیلم ها در محتوای خود استفاده می کنند یا خیر. تصاویر و فیلم ها باعث می شود محتوا مفهوم تر شود و تجربه کاربر را بهبود بخشد.
وقتی تجربه کاربر را بهبود می بخشید ، Google صفحات شما را بیشتر دوست دارد.

لینک های خارجی

لینک های خارجی اعتبار محتوای شما را بهبود می بخشد و می تواند به شما در ایجاد روابط کمک کند. اگر رقبای شما پیوند برقرار نمی کنند ، از آن استفاده کنید و خودتان این کار را انجام دهید.

۴- طراحی آنها را تحلیل کنید

اگر سایت رقیب شما طراحی زیبایی دارد، شاید لازم باشد مقداری هزینه را برای خود سرمایه گذاری کنید.
اگر یک تجارت محلی هستید، این امر در مورد شما صدق می کند!
بسیاری از مشاغل محلی هنوز وب سایتهایی دارند که رابط دوستانه ای با تلفن همراه ندارند.
مخالفش هم درست است.
بیایید بگوییم رقیب شما رتبه خوبی دارد، اما آنها یک وب سایت زشت دارند.
این یک فرصت طلایی برای شماست که بتوانید در آن نبرد پیروز شوید.

۵- صفحه Google My Business رقبا خود را تجزیه و تحلیل کنید

تجزیه و تحلیل رقبای صفحه Google My Business فقط مربوط به مشاغل محلی است.
در این تحلیل ، شما سعی در کشف موارد زیر خواهید داشت:
آیا صفحه آنها به طور مرتب به روز می شود؟
آیا پست های آنها موفق است؟
آیا آنها از تصاویر استفاده دارند؟
آیا افراد صفحه را دنبال می کنند؟
اگر آنها هیچ یک از این موارد را ندارند، پس فرصتی برای شما است که بتوانید از عدم تلاش آنها سرمایه گذاری کنید.
اگر آنها این موارد را دارند، باید آنها را آنالیز کنید.

۶- شبکه های اجتماعی آنها را تحلیل کنید

شما نمی توانید تأثیر رسانه های اجتماعی بر سئو را نادیده بگیرید.
ما می توانیم در کل روز بحث کنیم که آیا شبکه های اجتماعی بر نتایج سئو تأثیر می گذارند، اما حقیقت این است:
یک کمپین مناسب برای شبکه های اجتماعی:
به شما در ایجاد روابط کمک می کند
به شما امکان تعامل با مشتریان را می دهد
به شما در بازاریابی مطالب کمک می کند
بنابراین، اگر رقبای شما در شبکه های اجتماعی مشغول فعالیت هستند، پس شما نیز نیاز دارید این فعالیت را انجام دهید.
بهترین راه برای کشف این است که به اکانت های شبکه اجتماعی آنها نگاه کنید و ببینید که چقدر فعال هستند.

۷- استراتژی های آفلاین آنها را تحلیل کنید

یک دلیل مهم برای تحلیل تلاشهای بازاریابی آفلاین رقیب شما وجود دارد:
جستجوی برند
جستجوی برند در Google می توانند نتایج SEO را از دو طریق تحت تأثیر قرار دهند:
جستجوهای برند شده در SERP ها نرخ کلیک بالایی را ایجاد می کنند. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد SERP CTR یک عامل رتبه بندی کوچک در گوگل است.
جستجوی برند به Google نشان می دهد که کاربران می خواهند درباره برند شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. یا بخواهند به وب سایت شما برگردند زیرا آنها از مطالب شما لذت می برند.
نکته اصلی در اینجا این است که جستجوهای برند تجاری دارای اهمیت هستند.
این زمانی است که بازاریابی آفلاین وارد می شود.
تلاشهای تبلیغاتی آفلاین از قبیل: تبلیغات رادیویی، ایمیل مستقیم، تبلیغات روزنامه ها، تبلیغات تلویزیونی/فیلم، تبلیغات بیلبورد و نمایشگاه ها و کنفرانس های تجاری ممکن است چشم اندازی برای جلب اطلاعات بیشتر درباره یک برند تجاری ایجاد کند.
حال سوال اینجاست:

چگونه می دانید آیا یک رقیب از تاکتیک های بازاریابی آفلاین استفاده می کند؟

دشوار است، اما چند روش وجود دارد
با رفتن به Google.com شروع کنید.
برای یافتن نسخه های آنلاین از ایمیل مستقیم رقیب خود، به جستجوی زیر جستجو کنید.
“رقیب + ایمیل”
“رقیب + کارت پستال”
“رقیب + تبلیغ روزنامه” و…
برای روزنامه ها می توانید مقاله محلی خود را انتخاب کنید یا سعی کنید نسخه آنلاین پیدا کنید.
همچنین می توانید وب سایت رقبا را برای نسخه آنلاین آگهی هفتگی یا ماهانه آنها بررسی کنید.
برای تبلیغات تلویزیونی / فیلم باید به دنبال نسخه آنلاین باشید.
سعی کنید به سایت یا کانال YouTube آنها مراجعه کنید.

۸- بک لینک های آنها را تحلیل کنید

هفت تاکتیک قبلی برای تجزیه و تحلیل کامل لازم است. اما ، در سال ۲۰۱۶ و برای آینده قابل پیش بینی، بک لینک ها هنوز یک قطعه بزرگ از معما هستند.
دو دلیل وجود دارد که باید بک لینک رقیب خود را آنالیز کنید:
برای یافتن فرصتهای لینک سازی
برای تعیین اینکه آیا باید بک لینک آنها را چک کنید
برای تجزیه و تحلیل خود از ابزارهای زیر استفاده کنید:

Ahrefs

Majestic

Open Site Explorer

Open Link Profiler

Web Me Up

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari