طراحی سایت و سئو

۳۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

اینتن، بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران است. صاحب هر بیزینسی که باشید ممکن است دیر یا زود برای توسعه کسب و کارتان به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای خودتان فکر کرده باشید. مخصوصا اگر تولید کننده و یا فروشنده هستید، حتما تا به حال بدنبال بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران برای طراحی سایت فروشگاهی برای محصولات خود افتاده اید. فرقی نمی کند که کسب و کار تان تا چه اندازه بزرگ و یا کوچک باشد، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای محصولاتتان، تاثیر بسیار زیادی در بیشتر دیده شدن کسب و کارتان دارد. شاید شما یک فروشگاه پوشاک یا مواد غذایی را اداره می کنید و در خصوص طراحی سایت سر رشته ای ندارید، بهتر است بدانید که شما می توانید طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود را به یک شرکت طراحی سایت بسپارید و دغدغه ای در این مورد نداشته باشید.

اولین قدم در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

پیش از اینکه برای طراحی سایت فروشگاهی خود اقدام کنید، ابتدا بهتر است تا کمی در این باره مطالعه کنید. نکته هایی وجود دارند که در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بسیار مهم می باشند. قبل از هر چیز شما باید درباره هدف و انتظاری که از سایت فروشگاهی خود دارید به خوبی مطالعه کنید. وقتی مشتری از فروشگاه آنلاین شما بازدید می کند، باید چیزی را که به دنبالش بوده در سایت شما پیدا کند. در یک سایت فروشگاه اینترنتی، خریدار با فروشنده در ارتباط مستقیم قرار ندارند، پس، این سایت شماست که باید اعتماد بازدیدکننده را جلب کرده و در نهایت منجر به خرید از سایت شما شود. هرچه سایت فروشگاهی شما ساده تر و کاربر پسندتر باشد، بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جذب می کند. اگر شما به خوبی بدانید که چه خدماتی را می خواهید در سایت خود ارائه دهید و بازار هدف خود را بشناسید، به طراحان سایت کمک می کنید تا طراحی سایت شما را اصولی تر انجام دهند. حتی اگر خودتان طراحی سایت خود را به عهده گرفته اید باید بدانید که این مسئله در خروجی کارتان بسیار تاثیرگذار است. مشاورین متخصص در شرکت های خوب از جمله اینتن به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران، شما را به خوبی راهنمایی خواهند نمود.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

شناسایی بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران

برای اینکه طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به دست یک شرکت طراحی سایت بسپارید، لازم است تا کمی درباره این شرکت ها و اینکه چه خدماتی را باید به شما ارائه دهند بیشتر بدانید. نیازی نیست تا در حوزه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی متخصص باشید، اما بهتر است که فقط به اعتماد اکتفا نکنید و پیش از هر اقدامی، کمی در این باره مطالعه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید و خدمات بهتری دریافت کنید.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

چه انتظاری باید از یک شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی داشته باشید؟

وقتی کار طراحی سایت فروشگاه خود در تهران را به عنوان مثال به بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران می سپارید، پیش از هر چیز، باید اطمینان داشته باشید که سایت شما را مطابق با جدیدترین اصول سئو طراحی می کنند. که در این مورد در ادامه مطلب بیشتر صحبت خواهیم کرد.
همچنین بهتر است سایت های مختلف طراحی سایت را با یکدیگر مقایسه کنید. همانطور که گفته شد مثلا می توانید عبارت “بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران” را سرچ کرده و نتایج را مقایسه کنید. اینکه در قبال هزینه ای که قرار است برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود بپردازید، چه خدمات و چه ضمانت هایی دریافت می کنید می تواند یک معیار خوب برای مقایسه این سایت ها با یکدیگر باشد. همچنین خدمات پشتیبانی که توسط یک شرکت طراحی سایت ارائه می شود را نیز باید در انتخاب آن مد نظر قرار دهید. یک شرکت طراحی سایت به شما مشاوره می دهد، شما را در جریان کار خود قرار می دهد و تضمین می کند که کار را همانطور که خواسته بودید به شما تحویل دهد. همچنین باید نسبت به خدماتی که به شما ارائه می دهد پشتیبانی خوبی داشته باشد و در صورت نیاز، آموزش های لازم را به شما بدهد. بد نیست بدانید که شرکت اینتن به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران همه این خدمات را به شما ارائه می دهد.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

منظور از طراحی بر اساس سئو چیست؟

فرض کنید شما یک فروشگاه اینترنتی برای فروش تجهیزات دیجیتال دارید، بیشترین راهی که بازدیدکنندگان را به سمت سایت شما جذب می کند، نتایج جست و جوی آن ها در موتورهای جست و جو مانند گوگل و یاهو است. به عنوان مثال وقتی کاربر عبارت “خرید گوشی موبایل” را در گوگل جست و جو کند، اگر سایت شما در صفحه اول جست و جو به نمایش درآید احتمال کلیک کاربر و بازدید از سایت شما چند برابر خواهد شد. این همان سئو است. باید بدانید که اگر طراحی سایت شما منطبق با اصول سئو انجام گرفته باشد، سایت شما در صفحه نخست جست و جوی گوگل نمایش داده شده و بازدیدکنندگان بسیاری خواهید داشت. البته لازم است بدانید که اگر قرار است مدیریت سایت، تولید محتوا و درج محصولات جدید را پس از طراحی، خودتان به عهده داشته باشید، باید درباره نحوه صحیح تولید محتوا نیز آموزش ببینید، زیرا محتوای سایت شما مهم ترین نقش را در سئوی سایت تان دارند. یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی خوب، آموزش های لازم در این حوزه را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند. علاوه بر این ها، سایت شما باید آنقدر اصولی باشد تا هم برای کاربرانی که با استفاده از لپ تاپ و هم آن هایی که با استفاده از تبلت یا گوشی های هوشمند وارد سایت شما می شوند به یک اندازه کاربر پسند باشد. این ها تنها بخشی از نکات مهم در طراحی اصولی سایت بود که به آن اشاره شد. یکی از پیشنهاد های ما به شما شرکت طراحی سایت اینتن است. کافی است تا عبارت ” بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران” را در گوگل جست و جو کنید تا وبسایت شرکت طراحی سایت اینتن را در صفحه اول گوگل مشاهده نمایید.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

آمدن به صفحه اول گوگل یک آرزوست؟

شاید برای شما مقدور نباشد تا در کنار تخصص خودتان، یک متخصص در حوزه طراحی سایت و سئو سایت باشید. اما جای نگرانی نیست. در سایت های طراحی شده توسط شرکت های معتبر طراحی سایت از جمله شرکت اینتن که بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران است، تمام اصول سئو و امکانات فنی سایت در طراحی به طور کامل لحاظ می گردد. شما با کمترین دانش در این حوزه می توانید به صفحه اول گوگل بیایید و مدیر یک وب سایت پربازدید باشید.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

چطور یک سایت فروشگاهی قابل اعتماد داشته باشید؟

یکی دیگر از موارد بسیار مهمی که برای یک سایت فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است، داشتن نماد اعتماد الکترونیک است. با توجه به افزایش سایت های تقلبی و فروشگاه های نامعتبر، داشتن نماد اعتماد و معتبر بودن تاریخ آن در ارزش دهی به سایت شما اهمیت ویژه دارد. از آنجایی که این نماد با تایید مرکز توسعه تجارت الکترونیک به وبسایت ها داده می شود، داشتن enamad باعث می شود که بازدیدکنندگان به سایت شما اعتماد کنند و احتمالا از شما خرید کنند. شما می توانید خودتان شخصا برای دریافت نماد اعتماد سایت تان اقدام کنید ولی بد نیست بدانید که اینتن، به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران، در صورت درخواست شما این کار را برایتان انجام خواهد داد.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

امروزه با توجه به افزایش رقابت و پیشرفت فناوری، داشتن یک سایت فروشگاه اینترنتی بیش از پیش مهم می باشد. حتی اگر صاحب یک هایپر بزرگ هم باشید، از شما انتظار می رود که یک فروشگاه آنلاین هم داشته باشید. بسیاری از مشتری های شما ترجیح می دهند تا در منزل خود باشند ولی از فروشگاه شما خرید کنند. علاوه بر این با داشتن یک فروشگاه اینترنتی، شما می توانید بیشتر از اینها دیده شوید و بیزینس خود را فراتر از یک شهر گسترش دهید. همانطور که قبلا هم گفته شد امروزه دیگر برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی جای هیچ نگرانی نیست، شرکت های طراحی سایت این خدمات را به شما ارائه می دهند. شرکت اینتن به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران یکی از شرکت های فعال در حوزه طراحی سایت است. به عنوان مثال می توانید از مشاورین در این شرکت راهنمایی بخواهید و پس از مشخص کردن هدف سایت، نیاز سنجی، برآورد قیمت و توافق، منتظر باشید تا سایت فروشگاه اینترنتی خود را در جست و جوی گوگل بیابید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

مهارت ها و ویژگی های طراح حرفه ای وب سایت

با توجه به پیشرفت فناوری و استفاده کاربران از اینترنت در سطح کشور، بهره گیری از وب سایت در زمینه های مختلف افزایش یافته است. برای داشتن یک وب سایت حرفه ای شما نیاز به طراح حرفه ای وب سایت دارید تا با دانش و خلاقیت خود، سایتی متناسب با خواسته شما را طراحی کند. داشتن وب سایت در هر کسب و کاری مانند یک بیلبورد تبلیغاتی می باشد که به معرفی کسب و کار شما در سطح اینترنت به صورت شبانه روزی کمک خواهد کرد. بنابراین باید از شرکت های متخصص که طراح حرفه ای وب سایت دارند، برای ساخت و راه اندازی وب سایت خود بهره بگیرید. در این مقاله قصد داریم شما را با مهارت ها و ویژگی های طراح حرفه ای وب سایت و تاثیر آن بر سایت آشنا کنیم.

آشنایی با وب سایت حرفه ای

برای طراحی سایت حرفه ای باید از طراح حرفه ای وب سایت بهره ببرید تا در زمینه مورد نظر خود در سطح اینترنت موفق شوید. با توجه به گسترش اینترنت و فراگیر شدن تجارت الکترونیک، داشتن یک سایت حرفه ای در کسب و کار بسیار حائز اهمیت می باشد. در دنیای رقابتی تنها وب سایتی به موفقیت دست پیدا می کند که از طراحی حرفه ای در سایت خود استفاده کرده باشد. طراحان حرفه ای وب سایت زمینه را برای طراحی حرفه ای فراهم می کنند تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. یک وب سایت زمانی حرفه ای خواهد بود که اصول طراحی را رعایت کند و دارای ویژگی های مناسبی باشد.

 

طراحی سایت-مهارت ها و ویژگی های طراح حرفه ای وب سایت

 

چه ویژگی هایی وب سایت را حرفه ای به نظر می رساند؟

همانطور که گفته شد، داشتن یک وب سایت حرفه ای در هر زمینه ای بسیار اهمیت دارد و صاحبان کسب و کار برای رسیدن به موفقیت نباید از جادوی سایت حرفه ای غافل شوند. در ادامه به چند نمونه از مهمترین ویژگی های یک وب سایت حرفه ای اشاره خواهیم کرد که یک طراح حرفه ای وب سایت به آنها دقت لازم را دارد:

  • بهره گیری از گرافیک و تصاویر مناسب
  • قالب مناسب برای وب سایت
  • تولید محتوای مناسب
  • رعایت اصول سئو در طراحی وب سایت
  • کاربر پسند بودن طرح و محتوای وب سایت
  • ارائه خدمات متفاوت و دسترسی آسان
  • واکنش گرایی وب سایت
  • بکارگیری مطالب و تصاویر در مکان مناسب از وب سایت

تمام این ویژگی ها و ده ها ویژگی در کنار هم باعث می شود تا یک وب سایت، حرفه ای به نظر آید و باعث رشد و موفقیت در زمینه کاری شما شود.

 

طراحی سایت-مهارت ها و ویژگی های طراح حرفه ای وب سایت

 

آشنایی با طراح حرفه ای وب سایت

برای طراحی یک وب سایت حرفه ای و زیبا باید از یک طراح حرفه ای سایت استفاده کنید. برای طراحی یک وب سایت از متخصصین مختلفی در زمینه های طراحی و گرافیک، برنامه نویس سایت، سئو کار حرفه ای سایت و بازاریاب سایت استفاده می شود، که مهمترین آنها طراحان سایت و سئو کار می باشند. یک طراح حرفه ای وب سایت باید دارای مهارت های ویژه ای باشد و علاوه بر مهارت باید خلاقیت و استعداد طراحی وب سایت حرفه ای را داشته باشد تا بتواند وب سایتی را طراحی کند که باعث موفقیت مشتری در زمینه مورد نظر شود.

 

طراحی سایت-مهارت ها و ویژگی های طراح حرفه ای وب سایت

 

طراح حرفه ای وب سایت باید چه مهارت هایی داشته باشد؟

با توجه به اینکه مهمترین بخش در راه اندازی یک وب سایت حرفه ای، طراحی آن است و لازمه داشتن وب سایت حرفه ای، بهره گیری از طراحان حرفه ای وب سایت می باشد بنابراین یک طراح وب سایت نیز باید در کنار استعداد و علاقه دارای مهارت هایی برای طراحی وب سایت باشد.

 

طراحی سایت-مهارت ها و ویژگی های طراح حرفه ای وب سایت

 

از جمله مهارت هایی که یک طراح باید داشته باشد می توان موارد زیر را اشاره کرد:

  • آشنایی کامل با نرم افزار DreamWeaver
  • تسلط کامل بر زبان های مختلف برنامه نویسی مانند CSS و HTML
  • آشنایی با JavaScript
  • آشنایی نسبی با نرم افزارهای Photoshop و Flash
  • آشنایی با یکی از زبان های برنامه نویسی ASP، PHP، Asp.Net
  • آشنایی با یکی از نرم افزارهای بانک اطلاعاتی مانند Access، Sql ، MySql
  • آشنایی با استانداردهای طراحی
  • داشتن خلاقیت در طراحی وب سایت

ویژگی های یک طراح حرفه ای وب سایت

یک طراح علاوه بر داشتن استعداد، خلاقیت و مهارت لازم برای طراحی وب سایت حرفه ای، باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند وب سایت حرفه ای را طراحی نماید. بنابراین برخی از ویژگی های یک طراح حرفه ای وب سایت را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم:

  • همگام با فناوری: یک طراح حرفه ای وب سایت باید همواره اطلاعات خود را با آخرین تغییرات روز دنیا به روز رسانی کند. طراحان باید زمانی را برای آموختن تکنیک های جدید اختصاص دهند تا از رقابت جا نمانند.
    ارائه نمونه کارهای متفاوت و جذاب: ارائه کارهای متفاوت به عنوان نمونه کار، موفقیت طراح را در زمینه کاری تضمین می کند. شما باید کارهای متفاوت و جذابی داشته باشید تا به مشتریان خود ارائه دهید و باعث جلب نظر آنها شوید.
  • مهارت برقراری ارتباط با مشتری: یک طراح حرفه ای وب سایت باید بتواند با مشتری، همکاران و توسعه دهندگان سایت ارتباط قوی و مناسب برقرار کند. طراح باید مهارت برقراری ارتباط را در مواقع ضروری و زمانی که گره ای در کار به وجود می آید، به نحو احسن انجام دهد تا کار به خوبی به پایان برسد.
  • تهیه چارت کلی قبل از شروع طراحی: یک طراح حرفه ای وب سایت باید قبل از شروع طراحی، برنامه ریزی لازم را برای انجام گام های مختلف طراحی وب سایت انجام دهد تا به روند طراحی سرعت ببخشد. توجه به نیاز مشتری، در نظر گرفتن مهارت های خود، مشاهده طرح های دیگر در زمینه مورد نظر، تعمق در کار و تهیه الگوی مناسب از ابتدا تا انتها باعث می شود تا در زمان و هزینه صرفه جوی شود و به طرح مناسب با خواسته مشتری دست پیدا کنید.
  • داشتن صبر و حوصله: برای اینکه در طراحی وب سایت موفق عمل کنید و زحمت شما به طراحی وب سایت حرفه ای منجر شود، باید در طراحی صبر و حوصله پیشه کنید. طراح حرفه ای وب سایت با صبر و حوصله و بهره گیری از مهارت و دانش خود می تواند به نحو احسن طراحی وب سایت را به سرانجام برساند.
  • طراحی وب سایت یک حرفه بسیار پر فراز و نشیب می باشد و برای رسیدن به موفقیت باید مهارت ها و ویژگی های لازم برای عبور از مشکلات احتمالی در حین طراحی وب سایت را داشته باشید. یک طراح سایت می تواند با تلاش و پشتکار و بکارگیری تکنیک های مربوط به طراحی به یک طراح حرفه ای وب سایت تبدیل شود.

 

طراحی سایت-مهارت ها و ویژگی های طراح حرفه ای وب سایت


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

آشنایی با دیجی کالا و طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

همانطور که می دانید، دیجی کالا از بزرگترین شرکت های فروشگاهی آنلاین در ایران به شمار می رود. در این فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت بسیار زیبا و کاربر پسند انجام شده است. در این مقاله در رابطه با شرکت دیجی کالا و طراحی سایت دیجی کالا مطالبی را ارائه می کنیم.

دیجی کالا

دیجی کالا نام یکی از وب سایت هایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی در کشور ایران فعالیت می کند. این شرکت در زمینه عرضه انواع کالاهای متنوع در ایران به صورت اینترنتی فعالیت می کند. از جمله این کالاها می توان به

  • کالاهای دیجیتال
  • لوازم خانگی
  • لوازم شخصی
  • لوازم هنری و فرهنگی
  • لوازم جانبی خودرو
    لوازم سفر و ورزش
  • پوشاک
  • مواد خوراکی
  • فروش خودرو و موتور سیکلت

این شرکت سهمی عمده در فروش اینترنتی محصولات در ایران دارد و دارای سه دفتر مرکزی در تهران و ۲۳ مرکز توزیع در سایر استان های ایران می باشد.
از زیرمجموعه های این شرکت می توان گفت:

  • دیجی استایل
  • فیدیبو
  • دیجی بن
  • دیجی کالا نکست
  • دیجی کلاب

در واقع دیجی کالا به صورت ترکیبی از مدل کسب و کار های بازارگاه (Marketplace) و خرده فروشی (Retail) که به اصطلاح مدل ترکیبی یا هیبریدی نامیده می شود استفاده می کند. اکنون دیجی کالا در حدود ۲۲۰۰ نفر پرسنل دارد.

 

طراحی سایت-آشنایی با دیجی کالا و طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

 

فروشگاه اینترنتی و انواع آن

فروشگاه اینترنتی در واقع وب سایتی است که با بکارگیری یک اتوماسیون نرم افزاری، امکان خرید یکی سری از محصولات که با توجه به نوع فروشگاه و حوزه فعالیت آن در فروشگاه اینترنتی وجود دارد، برای مشتریان خود فراهم کرده است. از ویژگی های فروشگاه های اینترنتی می توان گفت:

  • نمایش اطلاعات مربوط به کالا
  • امکان مقایسه کالاها
  • نمایش عکس ها و فیلم های تشریحی از کالا
  • داشتن قسمت سبد خرید
  • داشتن مجوز های فروش مانند نشان اعتماد الکترونیکی
  • دسته بندی محصولات
  • داشتن باکس جستجو
  • داشتن پنل کاربری

در کل فروشگاه های اینترنتی بستری را برای کاربران و مشتریان خود فراهم می کنند تا با مشاهده مشخصات کالا و با توجه به هزینه و نظرات سایر خریدکنندگان، بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را در فروشگاه جستجو کرده و آنها را به صورت اینترنتی سفارش دهند.
به طور کلی فروشگاه های اینترنتی به با توجه به انواع محصولات به دو قسمت تقسیم می شوند:

  • فروشگاه های کالا فیزیکی یا Tangible shop: این نوع فروشگاه ها فقط محصولاتی را که به صورت فیزیکی قابل لمس هستند مانند موبایل، کتاب، لباس، غذا و… را از طریق ثبت سفارش کاربران ثبت می کند و توسط کارمندان خود و یا از طریق پست برای آنها محصولات ثبت شده را ارسال می کند.
  • فروشگاه های کالای دیجیتال یا Digital shop: فروشگاه های هستند که تنها کالاهای دیجیتال که قابلیت دانلود را دارند، ثبت سفارش و به صورت سی دی یا لینک های دانلود برای مشتری ارسال می کنند. از جمله این کالاها می توان به مالتی مدیا، نرم افزار، فایل های مانند pdf و… اشاره نمود.

 

طراحی سایت-آشنایی با دیجی کالا و طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

 

آشنایی با طراحی سایت فروشگاهی

همانطور که امروزه می دانید، گسترش فضای مجازی و اینترنت سبب شده است تا تجارت های الکترونیکی بر تجارت های سنتی غلبه کنند و فضای بیشتری را با گذر زمان به خود اختصاص دهند. چنان که تجارت الکترونیک برای مردم و مشتریان نیز در حال جا افتادن است و اکثر مردم از آن استقبال کرده اند. برای همین بهتر است اگر کسب و کاری داریم، آن را به سمت تجارت الکترونیکی سوق دهیم. یکی از مهمترین اجزای این کار، طراحی سایت فروشگاهی می باشد.
برای طراحی سایت فروشگاهی شما باید به موارد زیر توجه نمایید:

  • ابتدا محصولاتی که می خواهید عرضه کنید را مشخص کنید تا دیزاین سایت با توجه به آن صورت گیرد.
  • شناسایی مشتریان و بازار کسب و کار و هدفتان
  • شناسایی نام و لوگویی متناسب با محصولات فروشی خود برای سایت و شرکت خود پیدا یا طراحی کنید.
  • انتخاب سیستم مدیریت محتوا برای وب سایت فروشگاهی خود
  • چون برای طراحی سایت نیاز به استفاده از نرم افزارهایی مانند وردپرس یا ووکامرس و… به صورت تخصصی می باشد، لازم است طراحی سایت را برعهده افراد متخصص بگذارید.
  • رعایت اصول سئو
  • استخدام نیروی متخصص برای بازاریابی، گرافیست و تولید محتوای سایت و سئو کار که به صورت فعالانه کار کنند و با ارائه مطالب جدید و کاربردی بازدید از سایت شما بالاتر برود.
  • ساخت درگاه پرداخت برای وب سایت فروشگاهی

 

طراحی سایت-آشنایی با دیجی کالا و طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

 

طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

سایت دیجی کالا در واقع از چند قسمت زیر تشکیل شده است:

  • بخش UX
  • بخش UI سایت
  • برنامه نویسی سایت دیجی کالا
  • بهینه سازی سایت دیجی کالا برای موتور های جستجو مانند گوگل و …

طراحی سایت دیجی کالا توسط توسط یک گروه متخصص ویژه دیجی کالا نوشته شده است. در طراحی سایت دیجی کالا از زبان برنامه نویسی ASP.Net استفاده شده است. طراحی سایت دیجی کالا از پایه توسط این نرم افزار نوشته شده که خود برنامه نویسی ASP.Net یک تکنولوژی برپایه زبان برنامه نویسی #c یا سی شارپ می باشد. این تکنولوژی برنامه نویسی دارای مزایای بسیاری است که باعث شده است دیجی کالا دارای سطوح و دسترسی های متعددی شود. همچنین می توان گفت در طراحی سایت دیجی کالا، قسمت برنامه نویسی از نوع معماری MVC می باشد.

 

طراحی سایت-آشنایی با دیجی کالا و طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

 

نکات مهم در طراحی سایت مشابه دیجی کالا

در طراحی سایت شبیه دیجی کالا می توان به نکات زیر توجه کرد:

  • با توجه به گفته برادران موسس دیجی کالا تمام اجزایی که در بالا ذکر کردیم، توسط تیم طراحی و برنامه نویسی دیجی کالا برنامه نویسی و اجرا شده است. از این حرف می توان فهمید که طراحان این سایت خاص هستند و باید توجه کرد که سایت هایی که ادعا می کنند سایت دیجی کالا را ساخته اند، دروغ می گویند.
  • همانطور که گفتیم، طراحی سایت دیجی کالا از اجزایی تشکیل شده است که اگر قصد دارید تا طراحی سایت دیجی کالا یا مشابه آن داشته باشید، حتما لازم است از تیمی متخصص که در تمام موارد بالا تخصص داشته باشد، استفاده کنید. به همین خاطر شما مجبورید برای طراحی سایت دیجی کالا یا مشابه آن، به شرکت های طراحی سایت حرفه ای مراجعه و سفارش کار بدهید.
  • طراحی سایت دیجی کالا توسط زبان برنامه نویسی انجام می شود. این بدان معنی است که طراحی سایت دیجی کالا منحصر به یک گروه نیست و کسانی که در زمینه طراحی سایت فعالیت و تخصص دارند، می توانند سایت های مشابه آن را طراحی کنند.
  • نکته دیگر در طراحی سایت این است که زبان های مختلفی برای طراحی و برنامه نویسی سایت ها ارائه شده است، بنابراین این نکته را می توان دریافت که شرکت های طراحی سایت، راه های گوناگونی را برای طراحی سایت مشابه دیجی کالا دارند.

 

طراحی سایت-آشنایی با دیجی کالا و طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

خصوصیات پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی

پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای تنظیم شود که فرد یا افرادی که فروشگاه را مدیریت می نمایند به راحتی تنظیمات بصری و فنی مناسبی را بر روی آن اعمال کنند. در فروشگاه اینترنتی یک یا چند محصول به صورت آنلاین به فروش می رسد، پنل های مدیریت فروشگاه اینترنتی براساس نوع محصول و نیاز سایت؛ مختلف است اما در بعضی موارد؛ آپشن های مشترکی دارد که به تعریف گوشه ای از آن می پردازیم. پنلهای مدیریت فروشگاه اگر استاندارد و مطابق با فاکتور های بین المللی باشد به افراد اجازه می دهد به راحتی اقدام به تغییر آپشن های مختلف فروشگاه توسعه و تنظیم آن به صورت حرفه ای نماید. تیم اینتن متخصص در طراحی انواع سایت های فروشگاهی با آدرس اینترنتی اینتن قوی ترین پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی را برای سایت ها طراحی می کند و در اختیار خریداران قرار می دهد.

 

طراحی سایت-خصوصیات پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی

 

پنل مدیریت فروشگاه چیست

فروشگاه برای حضور در دنیای بزرگ وب نیاز دارد بدون محدودیت خاصی اقدام به شروع تجارت و رقابت در دنیای اینترنت نمایند. بنابراین ضروری است امکاناتی در اختیار داشته باشد تا برای فروش آنلاین محصولات به مشکل بر نخورد و فاکتورهایی کاربردی و استاندارد و در عین حال پیشرفته ای برای کنترل کامل فروشگاه در اختیار داشته باشد . به این قابلیت ها ی کاربردی برای کنترل وتنظیم سایت و محصولات پنل مدیریت فروشگاه می گویند،امکاناتی که مدیر برای تغییر و تنظیم فروشگاه در اختیار دارد.
دنیای وب بستری و راهی جدید برای ایجاد شغل و رشد فرد یا افرادی است اما امکانات سایت فروشگاهی در صنایع مختلف با همان اختلافات جزیی موجب موفقیت و یا شکست این صنعت می شود. صنایع باید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای مناسب در معرض نمایش قرار دهند و پنل مدیریت سایت فروشگاهی این اجازه را به صنایع دهد که پیکربندی صحیحی برای محصولات ایجاد نمایند. قبل از هر چیز سایت باید ریسپانسیو و واکنش گرا باشد یا مدیریت بتواند این آپشن را برای دستگاه های مختلف فعال سازد.

 

طراحی سایت-خصوصیات پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی

 

خصوصیات پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی

پنل مدیریت فروشگاه باید چند بعدی طراحی و تنظیم شود یعنی هم از لحاظ گرافیکی دسترسی های مناسبی به مدیر بدهد و هم از لحاظ فنی قوی و مطابق با نیاز فروشگاه و جوابگوی نیاز های سایت فروشگاهی باشد. این پنل از لحاظ مدیریتی باید کاربرد و کارکرد آسان و روانی داشته باشد و به راحتی به روز شود. اغلب برای مدیریت فروشگاه خود و یا پشتیبانی فردی را استخدام می کنند اما این که یه قالب و پنل مدیریت امکاناتی را در اختیار مدیر یا پشتیبان بگذارد بسته به پلتفرمی است که شرکت طراح با انتخاب شما مورد استفاده قرار بدهد، شما قبل از انتخاب پلتفرم راجع به مدیریت فروشگاه می توانید با تیم طراح خود مشورت کنید و به صورت کاملا کارشناسی و هوشمندانه از ابتدا پنلی با قابلیت های مدیریتی زیاد و کارا انتخاب نمایید.

 

طراحی سایت-خصوصیات پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی

 

امکانات عمومی برای پنل مدیریت فروشگاه

در فروشگاه امکانی از قبیل جای گذاری محصول همراه با توضیح کوتاه محصول از خصوصیات عمومی سایت های فروشگاهی محسوب می شود، یکی دیگر از امکانات عمومی قابلیت دسته بندی محصولات به صورت مجزا است که در معماری اطلاعات نقش اساسی نیز دارد. گالری تصاویر برای محصولات، قابلیت تعریف محصولات بر اساس متغیر های متفاوت شان با تفکیک قیمت و ویژگی های مخصوص، نمایش محصولات پر فروش و محصولاتی که تخفیف به آنها تعلق می گیرد، نمایش محصولات پیشنهادی، عضویت یا ثبت نام کاربر در سایت، انتخاب و افزودن محصول به سبد خرید،انتخاب روش پرداخت و پیگیری خرید؛ قابلیت امکان انتخاب شیوه ی دریافت ، عضویت با ایمیل و جستجو در دسته های مختلف محصولات و امتیاز دهی به محصول و افزودن محصول به لیست علاقه مندی های خود و … همانطور که مشاهده نمودید امکانات عمومی برای پنل مدیریت نقشی حیاتی در فعالیت یک سایت فروشگاهی دارد و همین امکانات عمومی برای مدیریت فروشگاهی می تواند کلید موفقیت یک سایت فروشگاهی باشد.

 

طراحی سایت-خصوصیات پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی

 

پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی برای پیشخوان

پیشخوان بخشی از سایت است که همه کاربران بدان دسترسی ندارند و قابل رویت برایشان نیست بلکه تنها مدیر و افرادی که او تعیین می کند به این بخش دسترسی دارند. تنظیماتی که در این بخش مدیریت انجام می دهد در نمای سایت مشاهده می شود. بعضی تغییرات در نمای سایت مشاهده نمی شود از جمله امکانات این بخش در ارتباط با نحوه ی مدیریت و تعیین روش حمل و نقل است، نرخ دهی و افزودن ارزش افزوده و مالیات است؛ ایجاد و بررسی و محدودیت قائل شدن برای درج نظرات، دسترسی به انبار محصولات و تنظیمات آن. دسته بندی های مختلف محصول، سیاست های فروش و تعیین تخفیف ها، ارسال و دریافت ایمیل ها، دسترسی به نمودار های گرافیکی، دسترسی و رویت سفارشات، ارسال یادداشت برای مشتری به صورت ایمیل و یا درون برنامه، مدیریت سیستم های پرداخت و … در تیم اینتن این موارد برای مدیریت فروشگاه لحاظ می شود و در صورتی که متقاضی خواهان آپشن های ویژه و بیشتری برای مدیریت سایت باشد در اختیارش قرار می گیرد.
البته این موارد پیش فرض نیست و هر سایتی با توجه به نیاز خود تمایل دارد برخی را فعال نماید و از برخی امکانات استفاده نکند. با عنوان مثال برخی مدیران تمایل دارند کاربر امکان مقایسه ی محصولات را داشته باشد و یا لیست کاملی از دسته بندی های محصول همراه با قیمت دریافت کند و یا قیمت محصول عمده و خرده فروشی را جدا نماید.

 

طراحی سایت-خصوصیات پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی

 

قوی ترین پنل مدیریت فروشگاهی

قوی ترین پنل مدیریت براساس گستردگی امکانات و ویژگی های آن نیست که گاهی استفاده ای هم از برخی قابلیت هایش نخواهد شد و حتی کاربردی حیاتی نخواهد داشت بلکه پنل مدیریت قوی پنلی است که تمام نیاز های مدیریت را محقق سازد سیستم های انعطاف پذیر که هم برای مدیریت و هم برای استفاده ی کاربر راحت باشد و ساختار منظم ارائه دهد که با معماری روشن و هارمونیک به راحتی هر پشتیبان و مدیری را قادر به ویرایش ساختار اساسی و اصلی سایت نماید. یک سیستم مدیریت قوی باید قابلیت ارتقا و توسعه را در هر زمانی مطابق با نیاز سایت و صلاحدید مدیر داشته باشد. سیستم پنل مدیریت فروشگاهی قوی از قابلیت نصب انواع افزونه ها و ماژول های مختلف برخوردار است، دارای قابلیت ثبت و تنظیم گزارشهای مختلف مالی و فنی است، این موضوع برای مدیریت فروشگاه مهم است که همواره گزارش دقیقی از عملکردهای سایت چه به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه داشته باشد. این موارد باعث می شود در میانه راه مدیر با محدودیت و حس کمبود امکانات در سایتش اگر نیاز به بالا بردن سطح خدمات و یا گسترده نمودن سایت مواجه نشود و یا ارتقا وتوسعه سایت مشکلات و هزینه های سنگین را به او تحمیل نکند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

همه چیز درباره فروشگاه سازهای رایگان داخلی

امروزه استفاده از فضای مجازی برای فروش محصولات و خدمات خود یک امر مرسوم به حساب می آید. اما راه اندازی فروشگاه های اینترنتی نیز دردسرهای خود را دارد. یکی از راه های کاهش این هزینه ها استفاده از فروشگاه ساز رایگان است. فروشگاه سازها ابزاری هستند که به عنوان واسطه عمل می کنند و به شما کمک می کنند تا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با فروشگاه سازهای رایگان مطرح بازار آشنا کنیم و خدمات آنها را معرفی کنیم.

فروشگاه ساز رایگان پرتال

پرتال یکی از فروشگاه سازهای مطرح داخلی است. این فروشگاه با شعار راه اندازی فروشگاه شگفت انگیز، به شما کمک می کند تا بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. با استفاده از فروشگاه ساز رایگان پرتال، شما یک حساب کاربری خواهید داشت که با بهره بردن از آن می توانید محصولات و خدمات خود را به سادگی معرفی کنید و به فروش برسانید. کار با پرتال زیاد پیچیده نیست و از عهده هر کسی بر می آید. همچنین استفاده از فروشگاه سازهای واسطه این حسن را دارد که نیازی نیست دیگر نگران سئوی سایت خود باشید. اگر قرار باشد به امکانات فروشگاه ساز پرتال اشاره کنیم، به لیست پایین می رسیم:

  • پشتیبانی مناسب سایت: در پرتال می توانید روزانه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۰ شب از مشاورین و پشتیبانی بهره ببرید.
  • طراحی قالب: در پرتال شما به چندین قالب فارسی شده متنوع برای طراحی قالب دسترسی خواهید داشت.
  • مدیریت قیمت: مدیریت قیمت برای سایت های فروشگاهی اهمیت بالایی دارد. در پرتال می توانید برای محصولات مشابه نیز از چندین قیمت استفاده کنید.
  • امکان مقایسه: یک سایت فروشگاهی ایده آل، باید قابلیت مقایسه محصولات را هم داشته باشد که پرتال این ویژگی را برای سایت شما منظور می کند.
  • اطلاع رسانی: استفاده از پیامک و ایمیل از راه های اطلاع رسانی در پرتال است.
  • مدیریت کاربری ایده آل

 

طراحی سایت-همه چیز درباره فروشگاه سازهای رایگان داخلی

 

فروشگاه ساز رایگان شاپ فا

یکی دیگر از سیستم های فروشگاه ساز رایگان مطرح، شاپ فا است. برای استفاده از فروشگاه ساز شاپ فا می توانید از سه طرح رایگان، برلیان و طلایی آن استفاده کنید. برای استفاده از طرح طلایی و طرح برلیان البته باید سالانه مبلغ مشخصی را به سایت پرداخت کنید. اما این مبلغ به قدری ناچیز است که قطعا ارزش این کار را خواهد داشت. یکی از ویژگی های مهم فروشگاه ساز رایگان شاپ فا این است که به کاربر اجازه می دهد تا فروشگاهی با طراحی صد در صد اختصاصی داشته باشد. استفاده از سیستم فروش حرفه ای در شاپ فا نیز به فروشندگان این قابلیت را می دهد که فروشگاه خود را تا جایی که رشد دارد گسترش دهند و مدیریت کنند. برای آشنایی بیشتر با فروشگاه سازهای رایگان می توانید از مشاورین اینتن استفاده کنید. از دیگر قابلیت های شاپ فا می توان موارد زیر را برشمرد:

  • ایندکس شدن سریع صفحات فروشگاه و سئوی مناسب آن
  • امکان توسعه دادن سایت در صورت نیاز
  • ایجاد وبلاگ برای فروشگاه: برای جذب مشتری و افزایش بازدید، بسیاری از فروشگاه ها از تولید محتوا و جذب کاربر استفاده می کنند.
  • ایجاد یک محیط کاربری مناسب که به کاربران اجازه می دهد ساده تر خرید کنند.
  • مدیریت دسترسی برای کاربران سایت: گاهی نیاز دارید که برای مدیریت فروشگاه کس دیگری را نیز استخدام کنید که در این صورت می توانید به او دسترسی محدودتری بدهید.
  • استفاده از پیامک به عنوان سیستم اطلاع رسانی
  • امکان اتصال به درگاه های بانکی مختلف
  • مدیریت قیمت کالا: باید یک فروشگاه ساز رایگان خوب امکان مدیریت کالا را برای کاربران ایجاد کند. به گونه ای که بتوانند قیمت ها را در مواقع مورد نیاز تغییر دهند.
  • استفاده از اپلیکیشن: می توانید برای فروشگاه خود با بهره بردن از سیستم عامل اندروید نرم افزار فروش بسازید.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره فروشگاه سازهای رایگان داخلی

 

فروشگاه ساز وبزی

وقتی شما فروشگاه خود را راه اندازی می کنید، به یکی از بخش هایی که اهمیت بیشتری می دهید بدون شک ویترین مغازه است. در فروشگاه های اینترنتی نیز داستان از همین قرار است. جهت طراحی فروشگاه های اینترنتی لازم است روی طراحی صفحه اول سایت فروشگاه کار بیشتری صورت بگیرد و از طراحی خاصی برای آن استفاده شود. اغلب فروشگاه سازهای مجازی از تعداد اندکی قالب بهره می برند و این واقعا یک مشکل بزرگ است. اما وبزی، فروشگاه ساز رایگانی است که در آن با کمترین دانش و بهره بردن از قالب های پایه سایت، شما می توانید ویترین فروشگاه اینترنتی خود را طراحی کنید. با سلیقه خود آن را سر و شکل دهید و به نقطه مطلوب مورد نظر برسانید. نکته مهم این است که برای طراحی قالب نیازی به دانش برنامه نویسی هم نخواهید داشت و این قالب ها توسط مهندسین وبزی طراحی و ساخته شده است. به روز رسانی رایگان و پشتیبانی مناسب سایت، سئوی ایده آل و سرعت بالا برای بارگذاری اطلاعات از دیگر ویژگی های مهم وبزی به شمار می رود. برای طراحی فروشگاه ساز و مدیریت آن می توانید از متخصصان اینتن کمک بگیرید.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره فروشگاه سازهای رایگان داخلی

 

سیستم فروشگاه ساز بیدک

احتمالا اگر از فروشگاه های اینترنتی سوال کنید، متوجه می شوید که اغلب آنها از سرویس فروشگاه ساز رایگان بیدک استفاده می کنند. این سرویس دهنده را می توان گسترده ترین فروشگاه ساز رایگان داخل ایران دانست. مهمترین ویژگی بارز بیدک، تنوع آن برای راه اندازی فروشگاه های اینترنتی است. سرویس هایی که بیدک ارائه می دهد گستردگی زیادی دارد و ارسال و بازاریابی را نیز شامل می شود. همچنین پشتیبانی بیدک، پشتیبانی مناسبی است و پس از ثبت نام در این فروشگاه ساز، به فروشگاه شما یک پشتیبان اختصاصی می دهند. برای استفاده از بیدک می توانید از سه طرح رایگان، نقره ای و طلایی استفاده کنید. برای اینکه کارمزدی برای فروش نپردازید بهترین گزینه استفاده از طرح طلایی خواهد بود.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره فروشگاه سازهای رایگان داخلی

 

فروشگاه ساز رایگان سازیتو

سازیتو یکی از فروشگاه سازهای رایگان داخلی است. با استفاده از سازیتو می توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه بیندازید و بعد در ازای هر فروش خود ۴ درصد به این فروشگاه بپردازید. البته این میزان یک سقف معین ۳۰٫۰۰۰ تومانی نیز دارد. دارا بودن یک رابط کاربری شیک و زیبا از جمله ویژگی های مهم سازیتو است. این ویژگی به شما اجازه می دهد که قالب خود را طراحی کنید و از پوسته های مناسب کسب و کار خود استفاده کنید. همچنین از دیگر ویژگی های سازیتو می توان به درگاه پرداخت آنلاین، اتصال راحت به سایر شبکه های مجازی و گزارش دهی آن اشاره کرد. ما در اینتن به شما کمک می کنیم تا با بهره بردن از فروشگاه سازهای مجازی فروشگاه خود را راه اندازی کنید.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره فروشگاه سازهای رایگان داخلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

معرفی سایت فروشگاهی و نمونه کار سایت فروشگاهی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری اینترنت، کسب و کارها به سوی اینترنتی شدن سوق داده شده اند. امروزه یکی از ویژگی های مهم برای کسب و کارهای بزرگ، داشتن سایت فروشگاهی است. معرفی فروشگاه اینترنتی و نمونه کار سایت فروشگاهی و ویژگی های آن از مطالبی است که در این مقاله ارائه می شود.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه های اینترنتی که امروزه تعداد آنها رو به افزایش است، در واقع وب سایت هایی هستند که متناسب با کسب و کار خود، تعدادی خدمات و کالاها را از طریق وب سایت خود به فروش می رسانند. در کل می توان گفت فروشگاه های اینترنتی بستری برای فروش به صورت اینترنتی هستند که این فروش اینترنتی می تواند گونه های مختلفی داشته باشد از جمله:

  • خرید و فروش کالاهای مختلف
  • حراج کالاها
  • تبلیغات اینترنتی
  • آموزش اینترنتی موضوعات تخصصی
  • چند رسانه ای
  • خدمات مربوط به ایمیل
  • عرضه نرم افزارهای مختلف

از مزایای این سایت های اینترنتی می توان گفت:

  • امکان سفارش توسط مشتری در هر زمان
  • امکان خرید از فروشگاه تا هزاران کالا در روز
  • امکان خدمات رسانی به مشتریان در هر مکان
  • هزینه پایین ایجاد فروشگاه های اینترنتی
  • ایجاد بستر مناسب برای بررسی کالاها و مقایسه آنها برای انتخاب بهتر توسط مشتری
  • جذب سفارش از سایر نقاط کشور و حتی نقاط برون مرزی

 

طراحی سایت-معرفی سایت فروشگاهی و نمونه کار سایت فروشگاهی

 

انواع فروشگاه های اینترنتی

به طور کلی فروشگاه های اینترنتی با توجه به محصولات و خدماتی که به مشتریان خود ارائه می کنند را می توان به چند گونه تقسیم بندی نمود:

  • E-commerce: : این نوع فروشگاه های اینترنتی، محصولات و کالاها را به طرق مختلف مانند وارد کردن، تولید کردن، خرید از توزیع کنندگان و تامین کنندگان آن کالا خریداری می کنند و سپس در انبارهای مجزای خود نگهداری می کنند و با ثبت سفارش مشتری، آنها را با پیک به مشتری می رساند. از مشهورترین این نوع فروشگاه ها در ایران دیجی کالا را می توان نام برد.
  • Marketplace: : این نوع فروشگاه ها در واقع نقش یک واسطه را بازی می کنند. به گونه ای که یک بستر را برای تولید کنندگان، توزیع کنندگان و واردکنندگان کالا در فروشگاه خود فراهم کرده است تا به فروش برسند. از جمله این نوع سایت ها می توان به: بامیلو، آمازون و ebay اشاره کرد.

 

طراحی سایت-معرفی سایت فروشگاهی و نمونه کار سایت فروشگاهی

 

طراحی سایت های فروشگاهی

سایت های اینترنتی فروشگاهی معمولا سبک طراحی خاص خود را دارند. لازم است شما برای طراحی سایت های اینترنتی با استفاده از نرم افزارهای تخصصی مانند وردپرس یا Dreamweaver به صورت حرفه ای آشنا باشید و علاوه بر این نیز از ویژگی های طراحی سایت های فروشگاهی نیز مطلع باشید. معمولا در طراحی فروشگاه اینترنتی امکانات زیر ارائه می شوند:

  • طراحی و ساخت مراحل سبد خرید به ساده ترین و راحت ترین روش برای مشتریان
  • استفاده از امکان cta
  • فراهم کردن قابلیت نظر گذاشتن و تبادل نظرات بین کاربران
  • امکان مقایسه محصولات
  • امکان بارگذاری تصاویر و فیلم های مربوط به کالا
  • ایجاد قسمت های مختلف برای کالا نظیر مشخصات فنی و نظرات
  • فراهم کردن سفارش محصول در کوتاه ترین زمان
  • دریافت ایمیل و سیستم اطلاع رسانی
  • امکان اتصال به درگاه های بانکی برای پرداخت
  • امنیت و سرعت بالا
  • امکان جستجوی کالا
  • مدیریت برندها
  • طراحی سایت به صورت ریسپانسیو
  • گروه بندی محصولات
  • ایجاد قسمت هایی در سایت جهت مدیریت سفارش ها و نحوه پرداخت و ارسال
  • ایجاد امکان سبد خرید

 

طراحی سایت-معرفی سایت فروشگاهی و نمونه کار سایت فروشگاهی

 

نکات مهم در طراحی فروشگاه های اینترنتی

در طراحی نمونه کار سایت فروشگاهی اینترنتی و درک ساختار آن باید به عوامل زیر توجه نمود:

  • تجربه کاربری یا UX: از عوامل بسیار مهم است به این معنا که باید سایت به راحتی قابل استفاده باشد یا نحوه تعامل کاربر با رابط شما.
  • رابط گرافیکی کاربر یا UI: از دیگر عوامل مهم به طراحی اجزای سایت و نحوه استفاده از امکانات تعاملی گفته می شود.
  • بازدید یا Website Traffic: این عامل به معنای تعداد بازدید از سایت شما است که باید توسط عوامل گوناگونی مانند تبلیغات، ارائه محتواهای جذاب و نو تقویت شود.
  • رتبه سایت در موتورهای جستجو یا Rank
  • نوآوری و خلاقیت در عرضه محصولات و خدماتی که فروشگاه ارائه می کند.
  • روش های موفق بازاریابی که باعث گسترش کسب و کار و فروشگاه شما می شود.
  • مزیت رقابتی

اگر قصد شروع هر کسب و کار اینترنتی و ایجاد فروشگاه های اینترنتی را دارید، به شما پیشنهاد می شود در دوره ها و کارگاه های مرتبط با مهارت های کسب و کار اینترنتی شرکت کنید و اطلاعات خود را به واسطه افراد مجرب در این زمینه افزایش دهید. زیرا که حوزه اینترنتی کسب و کار قواعد خاص خود را دارد.

 

طراحی سایت-معرفی سایت فروشگاهی و نمونه کار سایت فروشگاهی

 

نمونه کار سایت فروشگاهی

نمونه کار سایت فروشگاهی با توجه به نوع دیزاین، نوع خدمات و کالاهایی که ارائه می کنند، می تواند انواع مختلفی داشته باشد. به طور کلی برای طراحی سایت فروشگاهی لازم است در نمونه کار سایت فروشگاهی به موارد زیر توجه شود:

  • طراحی ساده و زیبایی نمونه کار سایت فروشگاهی
  • امکان خرید کالا به راحتی و بدون پیچیدگی
  • سازگار بودن نمونه کار سایت فروشگاهی با دستگاه های موبایل ها و تبلت ها
  • همچنین ایجاد Landing Page نیز می تواند در جذب مشتریان برای استفاده از نمونه کار سایت فروشگاهی موثر باشد.

شرکت ما اکنون توانسته است با طراحی سایت های متنوع در انواع مختلف خبری، شخصی، پورتال های سازمانی و فروشگاهی، تجربه بسیاری را در این زمینه کسب کند. از جمله نمونه کار سایت فروشگاهی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی سایت فروشگاه اینترنتی سوق نت در زمینه فروش عطر
  • طراحی سایت فروشگاهی زود به زود در زمینه فروش پوشاک
  • طراحی سایت فروشگاهی آنلاین کتاب دو جلدی در زمینه فروش کتاب
  • طراحی سایت فروشگاهی تجهیزات دندانپزشکی دنتال مارکت
  • طراحی سایت فروشگاهی کمل گرافیک
  • طراحی سایت فروشگاهی نماینده رسمی دوچرخه سازی Stride در ایران
  • طراحی سایت فروشگاهی آنلاین پرشین آرت در زمینه فروش آثار هنری
  • طراحی سایت فروشگاه لوازم قسطی
  • طراحی سایت فروشگاهی ایستگاه موبایل

همینطور که می بینید شرکت طراحی سایت اینتن با داشتن نمونه کار سایت فروشگاهی و طراحی سایت های فروشگاهی در طراحی های مختلف و برای کسب و کارهای گوناگون، می تواند با پشتیبانی تیم متخصص خود به بهینه سازی و طراحی انواع سایت های درخواستی اقدام کند.

طراحی سایت-معرفی سایت فروشگاهی و نمونه کار سایت فروشگاهی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

فروشگاه اینترنتی چقدر درآمد دارد

یکی از مهمترین دغدغه های فروشگاه های اینترنتی میزان کسب درآمد است. درآمد فروشگاه های اینترنتی البته به عوامل بسیاری وابسته است و نمی توان به همین سادگی گفت که شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می توانید به سطح درآمدی مشخصی برسید. همه این ها بستگی به نوع مدیریت شما و نوع انتخاب های شما دارد. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا از میزان درآمد فروشگاه های اینترنتی اطلاعاتی کسب کنید و راهکارهایی به شما می دهیم تا درآمد فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید.

میزان درآمد فروشگاه های اینترنتی

یکی از سوال هایی که اغلب شرکت ها و صاحبان کسب و کار از خود می کنند، این است که میزان درآمد فروشگاه های اینترنتی چقدر است و آیا اصلاً صرفه اقتصادی دارد که بخشی از فکر و ذهن خودشان را درگیر این مسئله کنند یا خیر. این موضوع البته سوالی کلی به حساب می آید و نمی توان پاسخ مشخصی به آن داد. از قدیم نیز گفته اند هر چقدر پول بدهید آش می خورید. درباره فروشگاه های مجازی نیز هرچقدر که برایش وقت و انرژی صرف کنید، می توانید به کسب درآمد از آن هم امیدوار باشید. البته می توان راهکارهایی را ارائه کرد که با به کارگیری آنها میزان فروش فروشگاه های اینترنتی تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. در حقیقت هر کاری راه و چاه خودش را دارد و باید طبق نقشه راهی که مخصوص آن است حرکت کرد تا به موفقیت رسید. موفقیت یک شبه در این کار ممکن نیست و اگر فکر می کنید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی، در کوتاه ترین زمان درآمد شما چندین برابر می شود باید بگویم دارید اشتباه بزرگی را مرتکب می شوید. پس قبل از هرچیز از خیالات فاصله بگیرید و طبق نقشه مسیر با صبر و حوصله پیش بروید تا بتوانید درآمد فروشگاه خود را افزایش داده و به میزان مد نظر خود برسانید.

 

طراحی سایت-فروشگاه اینترنتی چقدر درآمد دارد

 

۱-قدم اول برای افزایش درآمد فروشگاه اینترنتی، انتخاب محصول مناسب

اولین قدم برای اینکه میزان درآمد فروشگاه های اینترنتی خود را افزایش دهید انتخاب درست محصولات فروش تان است. اینکه امروزه هر چیزی در بازار اینترنتی قابل فروش است درست، اما اینکه دست روی کالایی بگذارید که بازار فروش مناسبی ندارد یا فروش آن در آینده با مشکل رو برو شود، خب اشتباه از خودتان است. قطعاً چنین انتخاب هایی به شکست نزدیک تر خواهند بود تا به پیروزی. به همین خاطر قبل از هرچیزی ببینید می خواهید چه محصولی را در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برسانید. درباره بازار فروش آن تحقیق کنید و مدعیان این بازار را به خوبی بشناسید. وقتی تازه قرار است وارد کاری شوید، باید ببینید چگونه قدرت رقابت با رقیبان قدیمی را دارید. باید دنبال راهکارهایی باشید که بتوانید در این مسیر به پیروزی برسید.
شناسایی مشتریان نیز می تواند کمک بسیاری برای افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی بکند. در حقیقت شناسایی مشتریان جزء همان ابتدایی ترین کارهایی است که باید انجامش دهید. هر محصولی مخصوص طبقه خاصی از مردم است. برای مثال فروش لوازم آرایشی بیشتر مورد استفاده خانم ها است. یا بیشترین مشتریان فروشگاه های لوازم برقی را آقایان تشکیل می دهند. همچنین فروشگاه هایی که دست سازه های خود را به فروش می رسانند معمولاً بیشترین مشتریانشان را جوانان تشکیل می دهند. اهمیت این موضوع وقتی مشخص می شوید که به قدم های بعدی طراحی سایت فروشگاهی می رسید.

 

طراحی سایت-فروشگاه اینترنتی چقدر درآمد دارد

 

۲-تبلیغات محصول، راهی برای افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی

در هر کاری تبلیغات نقش مهمی دارد. فروشگاه های اینترنتی نیز البته از این قاعده استثناء نبوده و اگر به فکر افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی خود هستید باید به فکر تبلیغات آن نیز باشید. البته تبلیغات مجازی با تبلیغات محیطی و فیزیکی به کل متفاوت است. در حقیقت بخشی از این تبلیغات به وسیله خود شما و با مدیریت صحیح فروشگاه تان اتفاق می افتد. مثلاً فرض کنید محصولی که می خواهید بفروشید را مشخص کرده اید. حال اگر از کلمات کلیدی و پرکاربرد در موتورهای جستجو استفاده کنید، این موضوع به خودی خود یک تبلیغ برای سایت فروشگاهی شما است.
اهمیت کلمه های کلیدی در این است که نقش موتورهای جستجو را در نظر بگیرید. هرچقدر سایت شما در سایت های جستجو بالاتر قرار بگیرد، میزان بازدیدها افزایش یافته و در نتیجه درآمد فروشگاه های اینترنتی افزایش پیدا می کند. برای اینکه کلمات کلیدی مرتبط را برای وب سایت خود انتخاب کنید راه کارهای متفاوتی وجود دارد. یکی از راه ها استفاده از ابزار گوگل است که آن را با نام Google Keyword Planner می شناسند. در ابتدا کلمه های که فکر می کنید بازدید خوبی دارند را در نظر بگیرید. سپس آنها را به وسیله این ابزار آزمایش کنید. به این شکل می توانید میزان بازدیدهای هر کلمه را چک کنید. برای حرکت کردن در نقشه مسیر و انتخاب بهترین کلمه های کلیدی برای سایت خود می توانید از ما در اینتن مشاوره بخواهید.

 

طراحی سایت-فروشگاه اینترنتی چقدر درآمد دارد

 

۳-تولید محتوای کاربرپسند و افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی

تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی از نان شب هم واجب تر است. تولید محتوا به سایت شما کمک می کند تا میزان بازدید آن را افزایش دهد. کاربران فضای مجازی در اغلب موارد خریداران بالقوه هستند. خریدارانی که اگر به شکل صحیحی مدیریت شان کنید می توانند به خریداران بالفعل نیز تبدیل شوند. برای این منظور باید بتوانید کاربران را به سایت خود بکشانید. چگونه؟ با تولید محتوای کاربر پسند. محتوایی که خواندنش برای کاربران جذاب باشد و بتواند آن ها را در سایت شما نگه دارد. این موضوع وقتی اهمیت پیدا می کند که بدانید با افزایش میزان بازدید از صفحات سایت، موتورهای جستجوگر نیز سریعتر صفحات شما را ایندکس کرده و رتبه آن را در سیستم سرچ خود بالاتر می آورند.

 

طراحی سایت-فروشگاه اینترنتی چقدر درآمد دارد

 

اهمیت سئو در افزایش درآمد سایت های فروشگاهی

سئوی سایت می تواند در افزایش درآمد سایت های فروشگاهی نقش مثبتی دارد. البته اگر به شکل صحیحی مدیریت شود. اگر سئوی سایت به شکل درستی نباشد، نه تنها نمی تواند سبب افزایش فروش سایت شما شود بلکه باعث می شود سایت شما رو به افول گذاشته و میزان فروش آن دچار مشکل گردد. سئو چه در مراحل طراحی سایت و چه در زمان تولید محتوا برای سایت اهمیت ویژه ای دارد. باید به همین خاطر سئوی سایت خود را مدیریت کنید. مدیریت صحیح سئوی سایت مساوی است با افزایش بازدید سایت و در نتیجه افزایش میزان درآمد سایت های فروشگاهی شما. اگر می خواهید بهینه ترین سئو را برای فروشگاه خود داشته باشید می توانید از مشاوران ما در تیم فنی اینتن کمک بگیرید.

 

طراحی سایت-فروشگاه اینترنتی چقدر درآمد دارد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

چگونه فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود راه اندازی کنیم؟ این سوال اغلب کسانی که قصد دارند تا برای کسب و کار خود یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنند و یا فروشگاه آنلاینی را برای فروش محصول به عنوان شغل دوم بسازند. با پیشرفت علم و تکنولوژی و استفاده روزافزون از صفحات اینترنتی، داشتن یک فروشگاه اینترنتی بسیار حائز اهمیت می باشد. فروشگاه های آنلاین زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که به ارائه خدمات و فروش کالا مشغول هستند. برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین باید ابتدا محصول و خدمات مورد نظر خود را مشخص کنید و سپس به طراحی و ساخت یک فروشگاه اینترنتی اقدام کنید. در این مطلب قصد داریم چگونگی راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را مورد بررسی قرار دهیم.

آشنایی با فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی، یک سایت با تعدادی صفحات وب می باشد که به ارائه خدمات مختلف و معرفی محصول می پردازد و امکان پرداخت آنلاین را برای مشتری فراهم می کند. یک فروشگاه آنلاین به سیستم سبد خرید محصول مجهز شده تا مشتری برای پرداخت هزینه بصورت آنلاین از آن استفاده کند. با توجه به فراگیر شدن استفاده از اینترنت در میان افراد، راه اندازی فروشگاه اینترنتی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در حال حاضر تعداد زیادی فروشگاه آنلاین در سطح اینترنت مشغول به فعالیت در زمینه های مختلف می باشند و هر روز به تعداد این فروشگاه ها افزوده می شود. بنابراین اگر صاحب کسب و کار هستید یا در زمینه ای تخصص و مهارت دارید، پیشنهاد می کنیم هرچه سریعتر یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید.

 

طراحی سایت-چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

 

در فروشگاه اینترنتی چه خدماتی می توان ارائه داد؟

با توجه به مزیت یک فروشگاه آنلاین که زمینه پرداخت هزینه را با استفاده از سبد خرید محصول به صورت آنی فراهم کرده است، بنابراین میتوان در این فروشگاه ها خدمات و کالاهای مختلفی را برای فروش قرار داد. به طور کلی ارائه خدمات در این نوع فروشگاه ها به دو روش محصول فیزیکی و محصول غیرحضوری(مجازی) صورت می پذیرد.

محصولات فیزیکی فروشگاه های آنلاین:

  • فروش لوازم خانگی
  • فروش ماشین آلات صنایع
  • فروش کتاب
  • فروش لوازم آرایشی
  • فروش انواع پوشاک
  • و…

در این فروشگاه ها پس از تکمیل مشخصات و پرداخت هزینه، محصول مورد نظر به آدرس شما ارسال خواهد شد.

محصولات غیر حضوری فروشگاه های آنلاین:

  • فروش فایل های صوتی
  • فروش فیلم
  • فروش فایل های آموزشی و درسی
  • فروش انواع محصولات دانلودی
  • و…

در این فروشگاه های پس از تکمیل فرآیند خرید و پرداخت هزینه، لینک مربوط به محصول برای شما نمایش داده می شود و یک نسخه به ایمیلتان ارسال خواهد شد.

 

طراحی سایت-چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

 

مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی:

ساخت و راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برای فروش کالا و ارائه خدمات، دارای مزایا و معایبی برای فروشندگان و مشتریان می باشد. از جمله مهمترین مزیت های یک فروشگاه اینترنتی میتوان به امکان مقایسه کیفیت و قیمت محصولات برای مشتری، صرفه جویی در زمان و هزینه، دسترسی آسان، خرید راحت اینترنتی، فروش بیشتر محصول برای فروشنده و … اشاره کرد. در سمت مقابل در کنار این همه ویژگی مثبت، یک فروشگاه آنلاین دارای معایبی از قبیل امکان کلاهبرداری در سطح اینترنت، تاخیر در ارسال محصول، واضح و شفاف نبودن امکانات محصول، ارتباط ضعیف بین فروشنده و مشتری و … می باشد.

 

طراحی سایت-چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

 

طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی:

برای ساخت یک فروشگاه آنلاین باید سایتی مختص به این کار تهیه کنید. امروزه با افزایش نرم افزارهای طراحی سایت می توانید بدون داشتن هیچ تخصصی به طراحی سایت اقدام کنید. اما استفاده از کدنویسی برای طراحی و سایت فروشگاه اینترنتی به تخصص و مهارت نیاز دارد و با استفاده از کدنویسی می توانید یک فروشگاه آنلاین حرفه ای با تمام امکانات لازم را راه اندازی کنید. شرکت های زیادی در زمینه طراحی و ساخت سایت مشغول به فعالیت هستند که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود می توانید از آنها مشاوره بگیرید و یا ساخت فروشگاه را به متخصصان این شرکت ها واگذار کنید. ساخت فروشگاه اینترنتی با استفاده از کدنویسی علاوه بر امکانات ویژه، امنیت بیشتری را به همراه خواهد داشت و از پشتیبانی تیم فنی طراح نیز بهره مند خواهید شد.

 

طراحی سایت-چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

 

چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

یکی از راه های کسب درآمد در سال های اخیر، راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برای فروش کالا و ارائه خدمات می باشد. راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دارای مراحل مختلفی می باشد که در ادامه گام به گام به این موضوع می پردازیم:

۱-نوع محصول یا خدمات

اگر صاحب کسب و کاری هستید و میخواهید در کنار شغلتان یک فروشگاه آنلاین نیز داشته باشید و یا برای شغل دوم تصمیم به راه اندازی فروشگاه دارید باید ابتدا نوع محصول برای فروش و یا خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۲-انتخاب دامنه

دامنه سایت همان آدرس اینترنتی فروشگاه یا سایت می باشد که شامل دو بخش، نام دامنه و پسوند است. برای دامنه باید مطابق با خدمات و محصول، نامی را انتخاب کنید. پسوند های زیادی نیز در سطح اینترنت وجود دارند مانند net،ir ،com و… که با توجه به هدفتان می توانید یکی را انتخاب کنید.

۳-انتخاب هاست

هاست، نوعی سرویس میزبانی وب می باشد که برای اینکه متن، تصویر و کدهای قالب خود را در آن ذخیره کنید، به کار می رود. شما میتوانید از شرکت های میزبانی وب بصورت سالانه، هاست را اجاره کنید.

۴-استفاده از فروشگاه ساز یا طراح حرفه ای سایت

همانطور که گفته شد با دو روش می توانید سایت را طراحی کنید. یک روش با کدنویسی می باشد که نیاز به تخصص دارد و طراحان حرفه ای سایت آن را انجام می دهند. روش دیگر استفاده از برنامه های طراحی سایت می باشد که تنها کافی است شما سیستم مدیریت محتوا مورد نظرتان را دانلود نمایید و روی سرور و هاست قرار دهید و مراحل نصب و راه اندازی فروشگاه را با چند کلیک به سرانجام برسانید.

۵-انتخاب قالب مناسب برای سایت فروشگاهی

اغلب فروشگاه سازها دارای قالب های آماده رایگان و غیر رایگان می باشند که شما میتوانید با توجه به سلیقه خود و متناسب با فروشگاه یک قالب را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که انتخاب یک قالب مناسب، نقش مهمی در جذب مخاطب خواهد داشت.

۶-دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

از مهمترین مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی، دریافت نماد اعتماد می باشد. برای دریافت درگاه بانکی و جلب اعتماد مشتری، حتما باید نماد اعتماد الکترونیکی را دریافت کنید. پس از بررسی سایت و احراز هویت صاحب فروشگاه، نماد اعتماد به مدت یکسال صادر می شود.

۷-اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی

داشتن درگاه پرداخت اینترنتی از مهمترین فاکتورهای یک فروشگاه آنلاین می باشد. مشتریان می توانند با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب اقدام به خرید آنلاین نمایند. برای دریافت درگاه اینترنتی باید مراحل مختلفی را طی کنید.

۸-در نظر گرفتن امکانات مختلف برای فروشگاه

برای طراحی سایت فروشگاهی حتما باید امکانات ویژه ای را برای فروشگاه اینترنتی در نظر بگیرید. از جمله این امکانات می توان به باکس جستجو، پشتیبانی مشتری، ارائه کدهای تخفیف، صفحه توضیحات کامل محصول و … اشاره کرد.

طراحی سایت-چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

دموی فروشگاه اینترنتی تیم طراحی اینتن

ساخت فروشگاه اینترنتی با توجه به پیکربندی پیچیده ای که دارد نیازمند دانش تخصصی در این زمینه است. ساخت فروشگاه اینترنتی باید توسط یک تیم خبره و ماهر انجام شود. تیم طراحان سایت اینتن متشکل از حرفه ای ترین طراحان در زمینه ی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با آدرس اینترنتی اینتن در خدمت هموطنان عزیز است.

 

طراحی سایت-دموی فروشگاه اینترنتی تیم طراحی اینتن

 

فروشگاه اینترنتی

تمام افراد با واژه های خرید اینترنتی برخورد داشته اند فروشگاه اینترنتی در واقع وب سایتی است که برای فروش یک یا چند محصول طراحی شده است. ایجاد این وب سایتها با هدف شروع تجارت فرد و یا افرادی در زمینه ها و صنایع مختلف در دنیای اینترنت است که به این روش فرد، سازمان و یا شرکت مذکور محصول و خدمات خود را به صورت آنلاین به معرض فروش می گذارد. از زمان تولد فروشگاه اینترنتی راهی جدید برای ایجاد شغل و رشد فرد یا افرادی ایجاد شد. افراد در صنایع مختلف محصولات و خدمات خود را توسط فروشگاه های اینترنتی عرضه می کنند و این امر نوعی کارآفرینی متبحرانه همسو با تکنولوژی عصر حاضر است. ساخت فروشگاه اینترنتی و شروع تجارت الکترونیک به ظاهر آسان به نظر می رسد اما نبردی سخت میان تجارت الکترونیک است. برای گام نهادن در این راه لازم است ابزارهای قدرتمندی داشته باشید. ابزار قدرتمند برای رقابت با سایر سایت های فروشگاهی همان داشتن سایت قدرتمند با قالبی کاربردی جهت ویژگی های است که یک فروشگاه تصمیم به ارائه آن دارد. شروع کار فروشگاه های اینترنتی با چالش هایی زیادی مواجه خواهید شد. بنابراین لازم است اصول تجارت الکترونیک را بلد باشید.

 

طراحی سایت-دموی فروشگاه اینترنتی تیم طراحی اینتن

 

ملزومات فروشگاه اینترنتی

این موضوع که چه محصولی ارائه می دهید خود بحث چالش برانگیز است که در صورت عملکردی ناآگاهانه منجر به شکست فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد. دومین نکته در شروع کار رقابت با برندهایی است که از دیر ایام در اینترنت اصطلاحا جا افتاده اند. برای رقابت با این سایتها لازم است تبدیل به برند شوید و برای شروع کار برنامه ریزی دقیق و اصولی داشته باشید واز دانش و تجربه ی افرادی حرفه ای در این زمینه بهره برید. قبل از هر چیز برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی لازم است، نیازهای مشتری را شناسایی کنیم و بازار هدف خود را مشخص نماییم.
روشن کردن این مطلب از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا در تجارت الکترونیک، مشتری براساس تحلیل ها و نتایجی که از موارد مختلفی از جمله ظاهر سایت، نظرات سایر مشتریان و نماد اعتماد و مقایسه های قیمتی تصمیم به خرید می گیرد پس آنچه را که به عنوان محصول یا خدمات برای مشتری مد نظر دارید حتما و حتما نیاز مشخصی از مشتری را برطرف کند. و نکته حیاتی در شروع کار استفاده از الگوریتم و سازه ی صحیح و کاربردی برای نمایش خدمات و یا محصولات کنید؛ این امر که محصول شما به بهترین شکل ارائه شود و قالب سایت شما مناسب با خدمات تان باشد موضوعی است که برای مشاوره می توانید از تیم طراحی سایت اینتن کمک بگیرید این تیم دموهای مناسب باهر صنعتی را دراختیارتان قرار خواهد داد .

 

طراحی سایت-دموی فروشگاه اینترنتی تیم طراحی اینتن

 

دموی فروشگاه اینترنتی، توسط اینتن

دمو و یا نسخه های نمایشی در فروشگاه در عصر حاضر فرصتی برای ارتباط مستقیم با مشتری ایجاد می کند و ارتباط بیشتر به معنی فروش بیشتراست. مهمتر از همه کاربران در اقتصاد امروز تمایل دارند اطلاعات کاملی از محصولات و خدماتی که تصمیم به خریداری آن دارند داشته باشند. تیم اینتن با استفاده از ایجاد دمو فروشگاه اینترنتی تمام خدمات مربوط به سایتهای فروشگاهی از جمل قالب و نوع صفحه بندی و شکل فروشگاه اینترنتی را برای نمایش در معرض دید کاربران قرار داده است تا بدین وسیله علاوه بر دادن اطمینان خاطر به مشتری ،کاربر یا مشتری ریسک کمتری در انتخاب قالب داشته باشد و با اطمینان خاطر بیشتری به انتخاب خود بپردازد. نسخه ی نمایشی یا دمو فروشگاه اینترنتی یک برنامه ی نمونه گیری است که اینتن شخصا قالبهای آن را آماده و طراحی کرده است و هماهنگی کاملا استاندارد و کارشناسی شده ای بین اجزای قالبهادر تمام نمونه ها لحاظ شده است و طرح و نمونه ای است که شما را قادر می سازد با جزییات بیشتر هر قالب و سایت های فروشگاهی آشنا شوید.

 

طراحی سایت-دموی فروشگاه اینترنتی تیم طراحی اینتن

 

نکاتی راجع به استفاده از دمو فروشگاه اینترنتی

بیشتر مشتریانی که دموی فروشگاه اینترنتی را دیده اند با خاطر آسوده تری در همان مرتبه ای اول تصمیم به خرید آن گرفته اند مابقی در بازدید دوم و سوم این کار را انجام داده اند. علاوه بر آن نسخه نمایشی فروشگاه نه تنها به طور قابل افزایشی در فروش تاثیر گذار است بلکه منجر به افزایش فروش تمام محصولات در هر رده ای شده است (این مطلب با درصدهای مشخص و کارشناسی شده ای به اثبات رسیده است )؛ برنامه ریزی و آموزش:یک شرکت ممکن است بهترین نوع محصول را با کیفیت عالی نمایش دهد اما برنامه فروشگاهی که دارد نتواند خصوصیات محصول را توضیح دهد و مشتری قادر به پیدا کردن توضیحات محصول نیست خوب نتیجه می شود فروش نامطلوب. بنابراین در استفاده از دمو به تنهایی مثمر ثمر نیست و لازم است به نحوی شایسته ویژگی های محصول را نیز وارد کنیم
بدترین اشتباهی که می توانید در سرمایه گذاری دریک نسخه نمایشی انجام دهیم عدم داشتن افراد مناسب برای بازنویسی خصوصیات محصول است ضروری است که برای مشتری روشن شود داستان پشت هر

محصول چیست؟

یکی دیگر از نکات کلیدی استفاده از دموهای فروشگاهی این مطلب است که کاملا مشتری درگیر شود تبلیغات تان به شکلی باشد که در ۲۰ یا ۱۵ ثانیه ای که مشتری از سایت دیدن می کند و توضیحات محصول و یا خدمات را دریافت می کند تاثیر گذار باشد. تیم اینتن این موارد را با آموزش کامل در اختیار مشتریان قرار می دهد تا نقش کوچکی در موفقیت کسب و کار شما داشته باشد.

 

طراحی سایت-دموی فروشگاه اینترنتی تیم طراحی اینتن

 

فن آوری بالا در فروشگاه اینترنتی

تیم طراحی سایت اینتن با استفاده از تکنیک های روز بازاریابی و جلب مشتری بهترین قالبهای فروشگاهی آماده را در اختیار مشتریان قرار می دهد .به لطف تخصص بالای طراحان خود می تواند ادعا کند بهترین نمونه های مناسب و استاندارد برای هر سلیقه ای و مناسب برای هر صنعتی را ایجاد نموده و در معرض دید گذاشته است. در این نمونه قالبهای پیش نمایش نحوه نمایش محصولات در قالب و درگاه پرداخت ؛حمل و نقل و غیره مشخص شده است. انواع راه های ارتباطی با مشتری به بهترین شکل جایگذاری شده است. شما با رفتن روی عکس دموی مورد نظر می توانید نحوه قرار دادن محصول از این که قالب مورد نظر برای چه فروشگاه اینترنتی مناسب است اطلاع یابید، تیم اینتن به شما کمک می کند قابلیت های نمایش سایت را در گوشی ببینید و یا قرار دادن محصول و موقعیت منوها و … را در دموی نمایشی امتحان کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

نکات مهم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

چه نکاتی را برای طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید رعایت کنیم؟ مهمترین سوال در ذهن افرادی که قصد شروع کسب و کار اینترنتی دارند، همین سوال می باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینکه اینترنت بخشی از زندگی افراد شده است، راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای تمام مشاغل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. برای رسیدن به موفقیت در فضای اینترنت، طراحی و راه اندازی فروشگاه آنلاین بسیار حائز اهمیت است. فروشگاه های آنلاین زیادی در سطح اینترنت وجود دارند و به معرفی محصول و خدمات می پردازند تا کاربران اینترنتی برای خرید به آنها مراجعه نمایند. در این مقاله به بررسی نکات کلیدی طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خواهیم پرداخت.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

سایت های زیادی به منظور ایجاد صفحه اینترنتی برای ارائه خدمات و معرفی محصول طراحی می شوند. یکی از مهمترین سایت های اینترنتی، فروشگاه اینترنتی محصولات مختلف می باشد که به صورت گسترده در سطح اینترنت وجود دارد. فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می شود که به معرفی محصول یا خدمات از هر نوعی می پردازد و با سیستمی به نام سبد خرید مجهز شده است تا مشتری بتواند هزینه محصول یا خدمات را به صورت آنلاین پرداخت کند. همانطور که گفته شد با توجه به فراگیر شدن استفاده از اینترنت، تعداد این فروشگاه های اینترنتی در زمینه های مختلف بسیار زیاد می باشد و روز به روز بر تعداد آنها نیز افزوده می شود.

 

طراحی سایت-نکات مهم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 

خدمات فروشگاه اینترنتی

همانطور که در تعریف فروشگاه اینترنتی عنوان شد، مشتری می تواند از طریق سبد خرید فرآیند را تکمیل کند و هزینه خدمات یا محصول مورد نظر خود را واریز نماید. ارائه خدمات در فروشگاه آنلاین به دو روش فیزیکی و مجازی صورت می گیرد. از جمله خدمات فیزیکی که یک فروشگاه اینترنتی ارائه می دهد، می توان به فروش محصولات خانگی، کتاب، موبایل، لوازم پزشکی، ماشین آلات و … اشاره کرد. در فروشگاه اینترنتی فیزیکی پس از تکمیل فرآیند خرید و پرداخت هزینه، آدرسی که محصول باید به آن ارسال شود را نیز وارد می کنید تا محصول به آدرس مورد نظر ارسال شود. در سمت مقابل فروشگاه های آنلاینی نیز با هدف ارائه خدمات غیرحضوری(مجازی) راه اندازی می شوند که از جمله محصولات این فروشگاه ها می توان به فروش فیلم، فایل، موسیقی و … اشاره کرد. در فروشگاه اینترنتی مجازی، پس از تکمیل فرآیند خرید و پرداخت هزینه لینک مربوط به دانلود محصول برای شما ایجاد و یا در صورت وارد کردن ایمیل، لینک محصول به ایمیلتان نیز ارسال می شود.

 

طراحی سایت-نکات مهم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 

مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی

طراحی و راه اندازی فروشگاه آنلاین برای ارائه خدمات و فروش محصول در کنار مزایای بسیار زیاد، دارای معایبی نیز می باشد. در ادامه چند نمونه از مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی را نام می بریم.

مزایای فروشگاه های اینترنتی:

· امکان جستجو و مقایسه قیمت ها
· راحتی خرید اینترنتی
· صرفه جویی در زمان
· امکان خرید با تخفیف
· دسترسی در هر زمان و مکانی
· انعطاف پذیری بیشتری نسبت به فروشگاه های سنتی
· فروش بیشتر
· و…

معایب فروشگاه های اینترنتی :

· تاخیر در ارسال محصولات فیزیکی
· وجود کلاهبرداری اینترنتی
· ناملموس بودن برخی کالاها
· نارضایتی پس از تحویل
· و…

 

طراحی سایت-نکات مهم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 

چگونه فروشگاه اینترنتی طراحی کنیم؟

برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی می توانید از دو روش بهره ببرید. اولین روش این است که از برنامه های طراحی سایت و قالب های آماده استفاده کنید و دومین روش بهره گیری از کدنویسی برای ساخت فروشگاه آنلاین می باشد که به تخصص و تجربه نیاز دارد. برای داشتن یک فروشگاه آنلاین خلاقانه که منجر به پیشرفت کارتان شود، توصیه می کنیم از طراحان حرفه ای سایت کمک بگیرید. ایجاد فروشگاه اینترنتی نیاز به امکانات ویژه و منحصر به فرد دارد تا کلیه انتظارات یک فروشگاه آنلاین را برطرف کند. شما می توانید از شرکت های معتبر طراحی سایت مشاوره بگیرید و طراحی سایت فروش اینترنتی خود را به متخصصین این شرکت ها بسپارید تا از فروشگاهی با کیفیت، امنیت، سرعت و پشتیبانی فنی بهره مند شوید.

 

طراحی سایت-نکات مهم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 

۸ نکته کلیدی در راه اندازی فروشگاه اینترنتی

رعایت نکات مهم و کلیدی برای داشتن یک فروشگاه آنلاین موفق الزامی می باشد. در ادامه ۸ نکته کلیدی در راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی را برای شما بیان خواهیم کرد:

۱- انتخاب محصول برای فروش

قدم اول در راه اندازی یک فروشگاه آنلاین این موضوع می باشد که چه محصولی را می خواهید به فروش برسانید؟ بنابراین قبل از راه اندازی فروشگاه آنلاین، مهارت های خود را در نظر بگیرید و مطابق با آن به تولید محتوا یا فروش محصولات فیزیکی بپردازید.

۲- آشنایی با بازار و مشتری هدف

با توجه به حوزه فعالیتی که انتخاب کردید، بازار مربوط را بررسی کنید و مشتریان هدف خود را بشناسید و با توجه به معیارها و خواسته های آنها، فروش محصول متناسب با مشتری هدف را آغاز نمایید.
· معرفی کامل و جامع محصول
برای فروش بیشتر حتما توضیحات کاملی از محصول مورد نظر در سایت قرار دهید و تمام ویژگی های محصول را درج نمایید. درج کامل اطلاعات محصول علاوه بر اینکه مشتری را مجاب به خرید میکند، در سئو وب شما تاثیر مثبتی خواهد داشت.

۳- استفاده از تصاویر متنوع و با کیفیت برای محصول

نمایش چندین تصویر با کیفیت در کنار توضیحات کامل برای محصول باعث می شود که مشتری با دید بهتری به خرید محصول مورد نظر از فروشگاه اینترنتی شما اقدام کند.

۴- ایجاد باکس جستجو در بالای فروشگاه برای مخاطب

با ایجاد باکس جستجو در مکان مناسب فروشگاه اینترنتی، کاربر می تواند به راحتی برای جستجو محصول اقدام نماید و در صورت وجود در فروشگاه، محصول مورد نظر خود را خریداری کند.

۵- دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

یکی از مهمترین مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین، دریافت نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. برای دریافت درگاه بانکی و جلب اعتماد مشتری، حتما باید نماد اعتماد را دریافت کرده باشید. با مراجعه به سایت می توانید جهت اخذ نماد اعتماد الکترونیکی برای فروشگاه آنلاین خود اقدام کنید.

۶- ساخت درگاه پرداخت اینترنتی

یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصول و ارائه خدمات به مشتری نیاز به درگاه بانکی دارد. برای پرداخت آنلاین باید از بانکی معتبر، درگاه پرداخت اینترنتی را دریافت کنید که کاری پیچیده و سخت می باشد.

۷- پشتیبانی مشتریان

در هنگام طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی حتما بخشی را برای پشتیبانی مشتریان قرار دهید. به چندین روش می توانید این کار را انجام دهید، از جمله پشتیبانی آنلاین، پشتیبانی با ارسال پیام و پشتیبانی تلفنی را می توان نام برد.

طراحی سایت-نکات مهم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari