مزایای چاپ بادکنک نسبت به سایر تبلیغات:

چاپ بادکنک که چندین سال است در کشور عزیزمان ایران برای انواع کسب و کار ها، فعالیت های هنری و فرهنگی، فعالیت های اجتماعی، اعیاد مذهبی، جشن های ملی و معرفی انواع برندهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گرفته است که علاوه بر قیمت بسیار مناسبی که نسبت به سایر انواع تبلیغات دارد بازخورد بسیار مطلوبی نیز برای صاحبان مشاغل و برندهای مختلف در بر خواهد داشت.

در نظر داشته باشید مزیت چاپ بادکنک تبلیغاتی نسبت به سایر تبلیغات این است که شما هر چیزی را که در ذهنتان باشد مانند چاپ لوگو، شعار تبلیغاتی، چاپ عکس، معرفی برند و هر آنچه که مد نظرتان است که به جهت تبلیغات و با توجه به نوع فعالیت و کاری که می خواهید انجام دهید روی بادکنک چاپ نمایید، می توانید از آن به جهت تبلیغات استفاده کنید.

از این رو بادکنک تبلیغاتی را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی و یا اشانتیون و یا گیفت تبلیغاتی به مراجعین و مشتریان و بازدیدکنندگان خویش تحویل داده و آن بادکنک تبلیغاتی را مانند یک تابلو روان در سطح شهر به صورت بالقوه، تبلیغات برند شما را به بهترین شکل ممکن انجام داده و در یک بازه زمانی کوتاه موجب پیشرفت و سودآوری بسیار مطلوبی در کسب و کار شما عمل خواهد نمود.

همچنین بخوانید: برای تبلیغات چه تعداد بادکنک چاپ کنیم؟

جذب مشتریان با استفاده از بادکنک تبلیغاتی

در نظر داشته باشید که بادکنک به خودی خود و با توجه به رنگ های بسیار شاداب و جذابی که دارد برای تمامی افراد در هر گروه سنی که باشند جذابیت منحصر به فردی را ایجاد خواهد نمود و یک حس نشاط و شادی را برای تمامی افراد در بر خواهد داشت.

لذا این امر سبب می گردد که ما از این ماهیت بالقوه بادکنک بهترین بهره برداری را نموده و با چاپ لوگو و برند خود از این ظرفیت بسیار عالی به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و تبلیغات کسب و کار و برند خود را روی بادکنک تبلیغاتی انجام نمایید.

لازم به ذکر است که تنها با بادکنک تبلیغاتی از این ظرفیت بسیارعالی برخوردار بوده و می‌تواند در یک بازه زمانی کوتاه نگاه همگان را به کسب و کار و شغل شما به بهترین شکل ممکن که ملکه ذهن عموم مردم گردد معطوف نماید که هدف اصلی و رسالت تمامی تبلیغات این است که بتواند برند تجاری شما را در ذهن مشتریان و عموم مردم قرار دهد و یک خاطره خوب از نام و نشان تجاری خویش در فکر مشتریان ایجاد نمایید

چاپ بادکنک تیراژ پایین

چاپ بادکنک تبلیغاتی در تیراژ پایین:

لازم به توضیح است تبلیغات زمانی بازخورد مناسب برای کسب و کارها و برندها و مشاغل مختلف در بر خواهد داشت که در تعداد و حجم مناسب تهیه و توزیع شود.

از این رو برای اینکه چاپ بادکنک تبلیغاتی بازخورد خوبی را در بر داشته باشد باید در تعداد مناسبی چاپ و عرضه گردد تا بتواند علاوه بر این که طیف وسیعی را در بر گیرد و در حجم مناسبی نیز توزیع گردد تا مشتریان بیشتری نسبت به کسب و کار و برند شما آشنایی پیدا نموده و چون بادکنک تبلیغاتی حالت این را دارد که به صورت روان و متحرک در سطح شهر باشد، لذا نگاه و توجه طیف بیشتری از عموم مردم به خود معطوف مینماید.

لذا همین امر سبب می‌شود تعداد کثیری از عموم مردم بتوانند با کسب و کار و برند شما آشنایی پیدا نمایند و در بازه زمانی کوتاه و همچنین در بلند مدت به مشتری هدف شما تبدیل شوند.

همچنین بخوانید: حداقل تیراژ چاپ بادکنک

آیا چاپ بادکنک در تیراژ پایین موثر است؟

شایان ذکر است در نظر داشته باشید که وقتی چاپ بادکنک تبلیغاتی در تیراژ پایین تهیه و توزیع می گردد علاوه بر اینکه تعداد کمی از مشتریان را در بر می گیرد، آن توقع تبلیغاتی شما را که در ذهنتان می پرورانید مرتفع نخواهد کرد.

علت این امر این است که باید در نظر بگیرید که چه مقدار مشتری به واحد شغلی و کسب و کار شما در روز مراجعه می نماید و بر همین اساس باید به این نکته توجه نمایید که بادکنک تبلیغاتی را می بایست در یک دوره حداقل یک ماه در واحد شغلی خود به مراجعین و مشتریان خود تحویل دهید تا بازخورد خوبی را برای شما در بر داشته باشید.

همچنین از چاپ بادکنک تبلیغاتی می توانید برای دوره های فروش ویژه خود نیز بهره برداری نموده و با توجه به آفر هایی که برای محصولات خویش در ادوار مختلف در نظر می گیرید می توانید این آفرها و تخفیفات را نیز روی بادکنک تبلیغاتی به صورت لوگو چاپ نموده و به مراجعین تحویل دهید تا همگان را نیز از این فروش ویژه ای که در نظر گرفته اید آگاه نمایید و بر میزان سودآوری کسب و کار خود بیافزاید.

چاپ بادکنک تیراژ پایین

حداقل تعداد چاپ بادکنک در شرکت دیبا:

شرکت چاپ دیبا که چندین سال است در حوزه چاپ بادکنک تبلیغاتی، تولید و چاپ و نصب بالن تبلیغاتی به صورت تخصصی فعالیت می نماید و با بسیاری از برندهای کوچک و بزرگ و خارجی فعالیت داشته است، لذا از بدو کار شرکت دیبا ما کار را به صورت صنعتی پایه ریزی و به انجام رسانده ایم.

منظور این است که با توجه به اینکه شرکت دیبا به عنوان تولید کننده و عرضه کننده چاپ بادکنک و تولید و چاپ بالن تبلیغاتی فعالیت خود را در سطح وسیع انجام می دهد و به تمامی مشاغل و کسب و کارها و همچنین نهادهای دولتی و خصوصی در سراسر ایران ارسال سفارش دارد، لذا ما حداقل تعداد چاپ بادکنک خود را ۱۰۰۰ عدد قرار داده ایم که وقتی یک برند و کسب و کار بخواهد خود را به مشتریان و عامه مردم معرفی نماید تعداد معقول حداقل ۱۰۰۰ عدد بادکنک تبلیغاتی در مسیر درست و به میزان کامل مناسب در اختیار داشته باشد تا تبلیغات برند خویش را به صورت صحیح انجام دهید.

شایان ذکر است برخی از همکاران ما در تعداد پایین تر مانند ۵۰۰ عدد و یا زیر ۵۰۰ عدد بادکنک تبلیغاتی را برای مشتریان چاپ و عرضه می نمایند که مطمئناً مبلغ تمام شده چاپ بادکنک تبلیغاتی برای این تعداد نسبت به تیراژ ۱۰۰۰ عددی که شرکت دیبا انجام می دهد بالاتر خواهد بود و همچنین تعداد ۵۰۰ عدد توجیح اقتصادی برای صاحبان مشاغل به همراه نخواهد داشت.

همچنین بخوانید: کاربرد چاپ بادکنک تبلیغاتی

ثبت سفارش چاپ بادکنک برای تبلیغات مشاغل

از این رو شما مدیران کسب و کار می توانید تعداد ۱۰۰۰ عدد بادکنک مالزی را با بهترین کیفیت بادکنک ممکن در کشور را با طراحی و شابلون رایگان و همچنین به همراه گیره و نی بادکنک با کمترین هزینه در شهر و استان خویش در کوتاهترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت دریافت نمایید.

در نظر داشته باشید که تعداد زیر ۱۰۰۰ عدد بادکنک تبلیعاتی که توسط شرکت های مختلف انجام می شود علاوه بر هزینه طراحی و شابلونی که شما مشتریان گرامی باید پرداخت نمایید، به مراتب هزینه بیشتری را با توجه به تعداد بادکنکی که دریافت می کنید، پرداخت می نمایید.

لذا بهترین تصمیم گیری این است که حداقل تعداد ۱۰۰۰ عدد چاپ بادکنک تبلیغاتی را سفارش دهید تا قیمت تمام شده کمتری را برای شما سروران در بر داشته باشد و همچنین بتوانید به تعداد بیشتری از مشتریان خود از این هدیه های تبلیغاتی ارائه نمائید.

شما می توانید برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع بادکنک تبلیغاتی، بالن تبلیغاتی، پمپ باد بادکنک و حتی بادکنک آرایی و تم تولد، با کارشناسان دیبا از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

چاپ بادکنک تیراژ پایین