طراحی سایت و سئو

۶۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

تبدیل بیت کوین به تتر از طریق کیف پول

با توجه به این که تتر یکی از ارز های دیجیتالی محبوب است، به همین دلیل، طبیعتا بسیاری از معامله‌ گران ارزهای دیجیتالی تمایل دارند در خصوص نحوه تبدیل بیت کوین به تتر از طریق کیف پول و همچنین نحوه خرید آن اطلاعاتی به دست آورند. در اولین مرحله می ‌توان گفت پیدا کردن سایت معتبر شرط اساسی برای تبدیل ارز های دیجیتالی بوده که در این میان سایت دیجی اکسچنج بهترین انتخاب برای خرید و فروش انواع ارز دیجیتال خواهد بود.

تبدیل بیت کوین به تتر

تتر یکی از ارز های دیجیتالی محبوب است که ترکیبی از یک ارز پایدار رمزنگاری بر پایه ارز فیات می باشد. به طور کلی می ‌توان گفت که این ارز دیجیتالی مبتنی بر بلاک چین بوده و خرید آن یک راهکار خوب برای مبادلات تجاری در سراسر جهان می باشد و این امر موجب شده که امروزه جایگاه ویژه ای پیدا کند.

توجه داشته باشید در حال حاضر علیرغم اینکه بسیاری از افراد قصد خرید تتر دارند افرادی نیز به دنبال تبدیل بیت کوین به تتر از طریق کیف پول می باشند. در این خصوص می توان گفت سایت های متعددی به افراد کمک کرده که یکی از معتبرترین آنها، سایت دیجی اکسچنج است.

شما هم در هنگام مراجعه به سایت می توانید به راحتی در خصوص نحوه تبدیل این ارز های دیجیتالی اطلاعاتی به دست آورید و در سریع‌ ترین زمان ممکن این تبادلات را انجام دهید. هم چنین در صورت نیاز به خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال می توانید خرید امنی را در این سایت تجربه کنید و یا از مشاوره کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما بهره مند شوید.

تبدیل بیت کوین به تتر از طریق کیف پول

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

کسب و کار اینترنتی در ترکیه

امروزه بسیاری از افراد به دنبال بهترین و مناسب ترین زمان برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ترکیه هستند که بی شک این امر نیاز به تخصص و اطلاعات بیشتر بوده و شما نیز می توانید با کسب راهنمایی های لازم در خصوص راه اندازی مشاغل اینترنتی در ترکیه، یکی از بهترین این کسب و کارها را شروع کنید و از مزیت های آن نیز به راحتی برخوردار و بهره مند شوید.

افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه و اقامت در استانبول را دارند، یکی از مسائلی که همواره از دغدغه های ذهنی آنها خواهد بود ایجاد شغل و کسب درآمد در این کشور می باشد. راه و روش های بسیاری وجود دارد که از جمله می توان به ثبت شرکت در ترکیه اشاره داشت. البته این موضوع نیازمند وجود سرمایه دارد. دیگر روش را می توان به کسب و کارهای اینترنتی اختصاص داد که راهی آسان تر خواهد بود.

کسب و کار اینترنتی در ترکیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

قیمت پروفیل درب و پنجره

یکی از محصولات موجود انواع پروفیل درب و پنجره می باشد که لازم است بدانید این پروفیل ها که در گروه های مختلفی تقسیم بندی می شوند از مهمترین تجهیزات برای ساختمان سازی است. این پروفیل ها به صورت قالبی بوده و از جنس های گوناگونی می باشد؛ مثلا در گذشته استفاده از چوب و بعد از آن پروفیل های آهنی بسیار رونق داشته است اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی مشاهده می‌ شود که پروفیل های آلومینیومی و پروفیل های یو پی وی سی با وجود ویژگی های متعددی که دارند گزینه ایده آل برای ساختمان سازی به نظر می رسند. این موارد موجب شده است قیمت پروفیل درب و پنجره تفاوت های زیادی باهم داشته باشد.

به طور کلی پروفیل ها در انواع مختلفی وجود دارند که کاربردهای خص خود را دارند. به عنوان مثال می توان به پروفیل نبشی، درز انبساط و نوار کنج اشاره کرد که هر یک استفاده خود را خواهد داشت.

قیمت پروفیل درب و پنجره به چه مواردی بستگی دارد؟

کاربردهای متنوع پروفیل درب و پنجره در ساختمان سازی ایجاب کرده که برآورد قیمت پروفیل درب و پنجره در اولین مرحله بسیار حائز اهمیت باشد. به طور کلی باید بدانید یکی از مهمترین مواردی که در قیمت این پروفیل ها تاثیرگذار است، کیفیت مواد به کار رفته در ساخت آن می باشد.

به طوری که در حال حاضر شرکت ‌های زیادی به عنوان تولیدی های معتبر این پروفیل ها آماده ارائه خدمت هستند که شما می توانید از شرکت و تیم متخصص تراپاسیستم بهترین نوع پروفیل را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. از طرفی باید بدانید نوع پروفیل استفاده شده از دیگر مواردی است که در قیمت آن تاثیر دارد. همچنین با توجه به افزایش مواد خام و افزایش کرایه‌ های حمل و نقل نیز شاهد بالا رفتن قیمت پروفیل درب و پنجره در بازار خواهیم بود.

قیمت پروفیل درب و پنجره

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

استخراج بیت کوین رایگان با بازی

علاوه بر این که می توان برای دست یافتن به بیت کوین مبلغی پول واریز کرده و آن را از صرافی های آنلاین خریداری کنید. می توانید از بیت کوین رایگان هم استفاده کنید که در این صورت باید در قبال دریافت رایگان آن کاری مانند بازی کردن انجام دهید تا در ازای امتیازی که میگیرید بیت کوین دریافت کنید. از این رو می توانید به استخراج بیت کوین رایگان با بازی بپردازید.

بیت کوین هنوز واحد پول رسمی هیچ کشوری نیست اما خرید و فروش بیت کوین و انواع ارز دیجیتال در دنیای مجازی رونق خوبی گرفته و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد.

بیت کوین چیست؟

یکی از پرطرفدار ترین واحدهای پول مجازی که امروزه ذهن همه را به سمت خود کشیده است بیت کوین نام دارد. با بیت کوین تنها می توان در سایت های مجازی خرید و سرمایه گذاری کنید. این واحد پولی تحت کنترل هیچ شخص یا شرکتی نیست و کاملا آزاد است. هدف از به وجود آوردن بیت کوین امنیت دادن به پول های شماست چرا که به صورت اینترنتی بوده و در کیف پول مجازی شما قرار می گیرد به طوری که هیچ شخصی نمی تواند آن را هک کند.

ساتوشی ناکاموتو سازنده بیت کوین هست که هیچ اطلاعاتی از خود در سایت های اینترنتی نگذاشته است و کسی او را نمی شناسد. بیشترین کاربران درخواست کننده بیت کوین آمریکایی هستند ولی نمی توان گفت کشور آمریکا سازنده آن است. بیت کوین ها را مانند طلا و دلار باید خرید اما به صورت اینترنتی و مجازی اما هستند سایت هایی که بیت کوین رایگان به مخاطبین خود بدهند که دلایل خاص خود را دارند. امروزه خرید بیت کوین یکی از سرمایه گذاری های مورد علاقه مردم است.

استخراج بیت کوین رایگان با بازی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

کانکس های تولید شده با ساندویچ پانل

کانکس های تولید شده با ساندویچ پانل یکی از انواع کانکس ها یا شلتر ها هستند که بدنه و سقف آن ها از ساندویچ پانل ساخته شده است. این کانکس ها به علت استفاده از ساندویچ پانل ها در طراحی و تولیدشان، دارای ویژگی های منحصر بفردی نسبت به کانکس های معمولی هستند. در این مقاله می خواهیم به معرفی کانکس های تولید شده با ساندویچ پانل ها بپردازیم و مطالب بیشتری را برای آشنایی بیشتر با این نوع از کانکس ها و ویژگی های آن ها بیان کنیم.

معرفی  سازه کانکس

کانکس ها که با نام پناهگاه یا شلتر نیز شناخته می شوند، سازه هایی با ساختار و معماری همانند ساختمان ها می باشند که با ایجاد یک محیط داخلی مناسب، از این محیط محلی محافظت می کند.

عموما کانکس ها از ساده ترین و مناسب ترین مکان ها برای ایجاد یک سرپناه موقت و گاها دائمی به شمار می روند که نیاز انسان به سرپناه را تامین می کنند. با توجه به مزیت های استفاده از کانکس ها از جمله روند طراحی سریع و ساده تر این سازه ها، امروزه کانکس ها در زمینه های مختلفی از جمله ایجاد مراکز اداری، فروشگاهی، نگهبانی، اسکان موقت و... سهم قابل توجهی دارند.

معرفی ساندویچ پانل

ساندویچ پانل مصالح و تجهیزاتی هستند که ساختاری لایه لایه داشته و عموما از سه لایه ساخته شده اند. این ساختار شامل یک هسته با چگالی کم و یک لایه نازک پوسته ای که از دو طرف به هسته متصل شده است، می باشد. این ساختار سبب شده است تا استحکام و وزن کم از جمله ویژگی های مهم این مصالح بوده و از آنها در ایجاد سازه های محکم و در عین حال سبک تر استفاده شود.

به طور معمول ساندویچ پانل ها در دو نوع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری وجود دارند که از موادی همچون پلی استایرن، پشم شیشه، پشم سنگ، XPS و پلی اورتان ساخته می شوند و اگر بخواهیم به کاربرد های آن ها اشاره ای کنیم، باید به استفاده از انواع ساندویچ پانل ها در ساخت اماکن مختلفی از جمله سردخانه ها، درمانگاه صحرایی، کانکس ها، محیط های آموزشی و مساجد، سوله ها و مجتمع های ورزشی و ... اشاره نمود.

کانکس های تولید شده با ساندویچ پانل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

آیا استخراج بیت کوین با کامپیوتر امکان پذیر است؟

در صورتی که شما نیز به دنبال استخراج بیت کوین با کامپیوتر خانگی و لپ تاپ هستید، لازم به ذکر است که بدانید این کار نسبت به سال ۲۰۰۹ که ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین این کار را انجام می داد، تفاوت های بسیار زیادی پیدا کرده است.

امروزه استخراج انواع ارز دیجیتال طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و با توجه به ارتقای تجهیزات سخت افزاری لپ تاپ ها این سوال وجود دارد که آیا می توان با لپ تاپ نیز استخراج بیت کوین را انجام داد؟ در ادامه این مقاله به وضعیت کنونی استخراج بیت کوین با کامپیوتر و لپ تاپ پرداخته و نرم افزار هایی که برای این کار مناسب هستند را به شما معرفی می کنیم.

روش استخراج بیت کوین با کامپیوتر

استخراج بیت کوین در مقایسه با دیگر ارزهای دیجیتالی دارای مزیت های زیادی است که از جمله آنها می ‌توان به کم هزینه شدن و سخت افزار مناسب و بهینه آن نام برد.

استخراج بیت کوین با استفاده از دستگاه های سخت افزاری برای کاربران سودآور و مناسب خواهند بود. در اینجا منظور از سخت افزار مناسب، قیمت سخت افزار پایین تر در مقایسه با دیگر کامپیوترهایی است که دارای گرافیک بالا هستند.

لازم به ذکر است که بدانید کشور چین با توجه به ارزان بودن برق دارای بیشترین استخراج بیت کوین در جهان و در نتیجه بیشترین میزان خرید و فروش بیت کوین را دارا است.

استخراج بیت کوین با کامپیوتر

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

تفاوت کامپوزیت دندان و ایمپلنت

کامپوزیت دندان و ایمپلنت دارای تفاوت های زیادی هستند که بسیاری از افراد با این تفاوت ها آشنایی ندارند و این دو عمل را مانند یکدیگر می دانند. امروزه افراد زیادی هستند که علاقه مند به داشتن لبخندی زیباتر هستند و برای این کار علاقه مند به کامپوزیت کردن دندان ها و یا ایمپلنت آنها هستند. اگر قصد دارید بیشتر با تفاوت کامپوزیت دندان و ایمپلنت آشنا شوید و اطلاعات خود در این زمینه را افزایش دهید حتما ما را در این مطلب همراهی کنید. ما در این مطلب اطلاعات جامعی را در این خصوص در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان در واقع ریشه های مصنوعی برای دندان ها است که شما می توانید با قرار دادن آنها به جای ریشه های دندان های خود دندان هایی که کشیده اید را دوباره بکارید. یکی از مهمترین ویژگی های ایمپلنت دندان ها این است که دارای مقاومت بسیار زیادی هستند تا بتوانند جایگزینی مناسب برای ریشه های طبیعی دندان ها باشند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این ریشه های مصنوعی می توانند به مدت 25 تا 30 سال عمر کنند. یکی دیگر از نکاتی که درباره ایمپلنت باید بدانید این است که این ریشه ها به صورت مستقیم به استخوان متصل می شوند تا بتوانند پایه ای مناسب را برای دندان های شما به وجود بیاورند. اگر شما هم جز افرادی هستید که در گذشته دندان های خود را کشیده اید و یا به هر دلیلی امروزه نیازمند کشیدن دندان های خود هستید ایمپلنت می تواند روشی مناسب برای کاشت دندان های جایگزین برای شما باشد.

تفاوت کامپوزیت دندان و ایمپلنت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

دامنه ویژه یا Premium Domain چیست؟

دامنه ویژه به طور کلی نوعی دامنه است که سطح بالای عمومی داشته و در چند سال اخیر بسیار پرکاربرد می باشد. حال اگر شما هم تمایل دارید در خصوص ویژگی ‌های این نوع دامنه اطلاعات بیشتری به دست آورده و اهمیت استفاده از آن را بدانید بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با دامنه ویژه یا Premium Domain

به طور حتم شما هم اگر تاکنون به دنبال جستجوی دامنه بودید با کلمه دامنه های ویژه یا Premium Domain برخورد داشته اید. به طور کلی باید بدانید دامنه ویژه یک زیر شاخه از دامنه های بین المللی بوده به طوری که پسوندهای خاص و متفاوت دارد. با این حال می توان گفت تمامی دامنه هایی که مربوط به یک موقعیت جغرافیایی نشده و از دامنه های شاخصی مانند نت، کام و یا غیره نباشد دامنه ویژه نامگذاری خواهد شد. این نوع دامنه به گونه ای است که قبلا توسط شخص دیگری ثبت شده است و قیمت آن نیز معمولا بسیار بیشتر از دامنه های عادی خواهد بود. با این وجود اگر بخواهیم دامنه ویژه را تشخیص دهیم می ‌توان گفت بارزترین نمونه تفاوت آن در همان قیمتش بوده زیرا قیمت دامنه ها به شدت به نوع پسوند آن بسته بوده و دامنه های ویژه به طرز باورنکردنی گران می باشند.

دامنه ویژه یا Premium Domain چیست؟ 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

8 نکته مهم جهت افزایش امنیت هاست

امنیت هاست یک موضوع دو جانبه از سوی شرکت هاستینگ و از سمت استفاده کننده آن می باشد در اینجا برخی از راهکارهای موثر در زمینه تامین امنیت هاست را بیان می کنیم و شما را با چگونگی افزایش امنیت هاست آشنا می کنیم.

افزایش امنیت هاست

جهت برقراری افزایش امنیت هاست لازم است که از سوی کاربر شرکت هاستینگ یک ساختار دو طرف وجود داشته باشد. به این معنا که امنیت هاست وابسته به نحوه استفاده از هاست توسط کاربر و شرکت هاستینگ باشد. جهت برقراری بهترین شرایط لازم است که به مجموعه فاکتورهای وارد شده در این موضوع توجه کنیم و برای یادگیری آها تلاش شود در این مقاله مجموعه عواملی که موجب افزایش هاست می‌شوند را بررسی خواهیم کرد. در صورتی که موارد ذکر شده در این مقاله رعایت شوند، همچنین اگر هاست خود را از یک شرکت معتبر تهیه کنید، در مورد تامین امنیت هاست نباید نگرانی وجود داشته باشد و شما می توانید با خیالی آسوده کسب و کار و اینترنتی خود را مدیریت کرده و آن را توسعه دهید.

8 نکته مهم جهت افزایش امنیت هاست 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

مزایا و معایب میزبانی وب اشتراکی

سرویس وب اشتراکی دارای مزایای و معایب مختلفی می باشد. کاربری ساده و پشتیبانی و مدیریت از مزایای آن می باشد. از دیگر مزایا می توان به قیمت مناسب و امنیت اشاره کرد که در رابطه با سرویس وب اشتراکی باید به آن توجه داشت. همچنین این سرویس دارای محدودیت هایی مانند پایداری کمتر، تاثیر پذیری، محدودیت منابع و عدم دسترسی کامل می باشد.

سرویس وب اشتراکی

زمانی که وب سایت شما تازه راه اندازی شده هنوز آنقدر گسترده نشده که به منابع دسترسی خاصی لازم باشد. سرویس میزبانی اشتراکی وب یک انتخاب خوب خواهد بود، اما در بیشتر مواقع زمانی فرا خواهد رسید که سرویس وب اشتراکی می ‌تواند به خوبی به نیازهای وب سایت شما پاسخ دهد. این سرویس دارای مزایا و معایب بسیار زیادی است که با توجه به شرایط و نیازهای شما می توان هر یک از این انتخاب ها برای شما یک محدودیت یا گزینه مناسب باشد. در این مقاله به بررسی معایب و مزایا و معایب سرویس میزبانی به اشتراک می پردازیم و نقاط ضعف و قوت این سرویس را بررسی می کنیم.

مزایا و معایب میزبانی وب اشتراکی 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari