طراحی سایت و سئو

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

بهترین سن ارتودنسی چه زمانی است؟

 

بهترین سن ارتودنسی چه زمانی است؟

شاید شما هم از خودتان بپرسید آیا ارتودنسی محدودیت سنی دارد؟ بسیاری از اعمال پزشکی که ما درطول زندگی انجام می‌دهیم، به دلیل محدودیت ‌های جسمی که ما در دوره‌های مختلف سنی داریم، دارای محدودیت سنی است. سوالی که در این‌جا مطرح می‌شود، این است که آیا این قاعده درباره‌ی ارتودنسی هم صدق می‌کند؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

متخصص و دکتر اصلاح طرح لبخند

 

ارتودنسی
 

متخصص و دکتر اصلاح طرح لبخند

طراحی لبخند و اصلاح طرح لبخند موضوعی که بسیاری از افراد جامعه را به خود درگیر کرده است. ما در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی لبخند صحبت کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

راهنمای انتخاب دکتر ارتودنسی در تهران

ارتودنسی

بسیاری از بیماران برای یافتن یک متخصص ارتودنسی خوب از اطرافیان خود سوال میکنند. بهترین راه ممکن این است که سوابق کاری و تحصیلی پزشک موردنظر بررسی شود و از روش های دیگر مانند بررسی سایت و نظر کاربران و تحقیق از بیماران میتوانید به بهترین متخصص ارتودنسی دست یابید. درمان ارتودنسی جنبه زیبایی و درمانی دارد. با استفاده از ارتودنسی، نامرتبی و ناهنجاری دندان ها درمان می‌شود.

درمان ارتودنسی نوعی روش درمان ناهنجاری های دهان و دندان می باشد که می بایست زیر نظر عالی‌ترین متخصص ارتودنسی انجام گیرد. درصورتی که پزشکی را انتخاب کنید که هزینه پایین تری دارد ممکن است کیفیت کار مناسب نباشد، در نتیجه باعث می شود در آینده هزینه های گزافی را بپردازید تا دوباره ارتودنسی خوبی را داشته باشید. در ادامه این مقاله به نکاتی که باید در این خصوص رعایت کنید را ذکر می‌کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

متخصص ارتودنسی خوب کیست؟

 

متخصص ارتودنسی خوب کیست؟

ارتودنسی یکی از شغل هایی است که ترکیبی از دانش علم پزشکی و دندان‌پزشکی است. بهترین متخصص ارتودنسی باید به کمک هنر و دانستن اصول زیباشناسی، برای شما علاوه بر دندان، لبخند زیبایی به ارمغان بیاورد.

چون افرادی که به سوی متخصص های ارتودنسی می‌روند، به دنبال لبخندی زیبا و دندان های سفید هستند. بهترین متخصص ارتودنسی، به کمک روش های نوین به شما کمک می‌کند تا سلامت دهان و دندان را به شما برگرداند. متخصص ارتودنسی خوب، باید از مهارت هایی برخوردار باشد تا بیماران از او راضی باشند. کار اصلی که متخصص ارتودنسی خوب باید آن‌ها را انجام دهد شامل: 1. کجی دندان  2.ازدحام دندان  3. اوربایت  4. آندربایت

ارتودنسی کردن انواع مختلفی دارد و بسته به نیاز دندان هایتان از آن‌ها استفاده می‌شود. در ادامه این مقاله با ویژگی هایی مهمی که یک متخصص ارتودنسی خوب باید داشته باشد آشنا می‌شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

بهترین متخصص ارتودنسی در تهران

بهترین متخصص ارتودنسی در تهران

ارتودنسی یکی از شغل‌هایی است که مخلوطی از دانش علم پزشکی و دندان‌پزشکی است. بهترین متخصص ارتودنسی باید به کمک هنر و دانستن اصول زیباشناسی، برای شما علاوه بر دندان، لبخند زیبایی به ارمغان بیاورد. چون افرادی که به سوی متخصص‌های ارتودنسی می‌روند، به دنبال لبخندی زیبا و دندان‌های سفید هستند. بهترین متخصص ارتودنسی ، به کمک روش‌های نوین به شما کمک می‌کند تا سلامت دهان و دندان را به شما برگرداند.

احتمالاً شما هم به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی در تهران هستید. اما همان‌طور که خودتان می‌دانید، تهران شهری بزرگ و با ترافیک بالایی است. برای اینکه در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنید لازم است که به نزدیک‌ترین و بهترین مطبی که پیداکرده‌اید، بروید. اما دانستن اینکه آیا این مطب یا کلینیک معیار‌های لازم را دارد یا خیر نیازمند تحقیق و بررسی است. ارتودنسی انواع مختلفی دارد و بسته به نیاز دندان‌هایتان از آن‌ها استفاده می‌شود. در ادامه این مقاله با ویژگی‌هایی مهمی که متخصص ارتودنسی باید داشته باشد و همچنین با نقش ارتودنسی آشنا می‌شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

در دوران کرونا چطور به دانپزشکی مراجعه کنیم

 
 

این روزها وجود مهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا زندگی روزمره را دچار تغییرات بسیاری کرده است. یکی از مهمترین بخش‌هایی که در روزهای کرونایی دچار تغییرات شده است، دندانپزشکی  است. با توجه به شرایط موجود سوالی که ذهن بسیاری از مخاطبان را درگیر خود کرده است این است که چگونه می‌توان در دوران کرونا از خدمات یک متخصص دندانپزشکی یا ارتودنسی استفاده کرد؟ چه خدماتی را بدون نگرانی از خطر می‌توان دریافت کرد؟ برای یافتن پاسخ به این پرسش‌ها با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

ارتودنسی یا orthodontic چیست؟

ارتودنسی شاخه‎ای از علم دندانپزشکی است که با حرکت دادن تدریجی دندان‎ها اقدام به مرتب کردن آنها می‎کند.

برای برخورداری از خدمات این شیوه درمانی باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید نه دندانپزشک. بسیاری از افراد درمان ارتودنسی را به عنوان یک درمان زیبایی به‌شمار می‎آورند، اما باید گفت زیبایی از نتایج ثانویه آن است. نامرتب بودن دندان‎ها زمینه را برای بروز بیماری‌های دندان و لثه فراهم خواهد کرد. در این صورت دندان‌ها عملکردهای خود را به درستی انجام نخواهند داد.

https://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1399/4/17/1207050_694.jpg

همچنین در این شرایط  فک به درستی حرکت نخواهد کرد و دندان‎ها  بر روی  یکدیگر قرار نمی‎گیرند. این امر سبب می‎شود تا جویدن مواد غذایی به درستی انجام نشود. در نتیجه بروز مشکلات گوارشی دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین فشردگی دندان‎ها، باعث گیر کردن ذرات غذا در بین دندان و لثه خواهد شد. این امر سبب بروز التهابات لثه و دندان خواهد شد و در نتیجه فرد همواره از بوی بد دهان رنج می‎برد. در ارتودنسی از روش‎های مختلفی استفاده خواهد شد. این امر به میزان ناهنجاری‎های دندان، بیماری‎های زمینه‎ایی متقاضی، هزینه ارتودنسی درمان بستگی خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

بادکنک تبلیغاتی سفارشی

بادکنک تبلیغاتی در میان انبوهی از تبلیغات که امروزه در اشکال مختلف و متنوع صورت می گیرد از آن دسته از تبلیغات می باشد که علاوه بر جذابیت بصری که دارد، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار بوده و تاثیرات و بازخورد بسیار زیادی را برای کسب و کارهای متنوع ایجاد می نماید.

شما سروران می توانید برای مشاغل خود، اهداف تبلیغاتی، فرهنگی و... و هر آنچه که در سر دارید و نیاز به تبلیغات دارد تا عموم مردم آنرا ببیند و با آن آشنا شوند، چاپ بادکنک تبلیغاتی با لوگوی اختصاصی خویش را انجام داده و مطمئنا تاثیرات این نوع تبلیغات را در یک بازه زمانی بسیار کوتاه به صورت بسیار چشمگیر خواهید دید.

برای انجام فرآیند چاپ بادکنک، تنها کافی است لوگو و یا هر آنچه که در ذهن دارید را به کارشناسان و طراحان ما در شرکت دیبا تحویل دهید تا به بهترین شکل ممکن بادکنک تبلیغاتی شما عزیزان را چاپ نموده و در کوتاهترین زمان به محل شما سروران در هر نقطه از ایران که باشید ارسال نمائیم.

تولید بادکنک تبلیغاتی

همانطور که در مطالب گذشته خدمت شما عزیزان اعلام کردیم برای تولید بادکنک تبلیغاتی چندین مرحله با دقت بسیار بالا باید سپری شود تا در نهایت بادکنک تبلیغاتی شما عزیزان آماده و چاپ گردد. همان طور که مستحضر هستید کار چاپ از آن دسته از مشاغل می باشد که علاوه بر ظرافت کار، نباید هیچ گونه خطایی حتی بسیار کوچک در زمان تولید صورت بگیرد و علت این امر این است که با کوچکترین اشتباه، یک سفارش به کلی از بین می رود و غیر قابل استفاده می باشد.

همچنین بخوانید: روش چاپ بادکنک به چه صورت انجام می شود؟

بادکنک تبلیغاتی سفارشی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari