رسانه های اجتماعی می توانند به شما در وب سایتهایتان کمک کنند. می توانید با درگیری مطالب خود منجر به موارد بیشتری شوید که این امر به بهبود رتبه بندی سئو شما کمک می کند. در اینجا هفت نکته برای کمک به شما در استفاده از رسانه های اجتماعی برای تقویت سئو در کنار هم آورده شده است:

نکات استفاده از رسانه های اجتماعی برای سئو

۱- به اشتراک گذاشتن محتوا

اگر می خواهید از رسانه های اجتماعی برای تقویت SEO خود استفاده کنید ، باید محتوای خود را در کانال های اجتماعی به اشتراک بگذارید. محتوا بهترین راه برای هدایت به سایت شماست.
هنگام ایجاد محتوا ، بر کیفیت روی کمیت متمرکز شوید. محتوای شما باید برای مخاطبان شما ارزش داشته باشد ، یا علاقه ای به آن نداشته باشند. ارسال یک تن محتوای کم کیفیت باعث میشود مخاطب در صفحه شما درگیر نشود.
محتوای شما باید تازه و اصلی باشد. این به شما کمک می کند مخاطبان خود را به صفحه رسانه های اجتماعی خود بازگردانید. اگر دائماً به همان نوع مطالب ارسال می کنید ، مخاطبان شما حوصله خود را پیدا می کنند.
رسانه های اجتماعی یکی از بهترین مکان ها برای به اشتراک گذاری محتوا است. هنگامی که محتوای خود را با دیگران به اشتراک می گذارید ، درآمدی برای کسب بک لینک برای سایت شما باز می کند. پیوندهای برگشتی پیوندهای صفحه شما از دیگر صفحات مجوزهاست.
شما می خواهید برای صفحه خود بک لینک بسازید زیرا آنها سئوی شما را تقویت می کنند. این قدرت و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. بک لینک های معتبر باعث افزایش رتبه های شما در نتایج جستجو می شوند و به شما امکان می دهند تا به نتایج بیشتری برسید.
اشتراک محتوای شما در رسانه های اجتماعی فرصتی برای کسب بک لینک های با ارزش است. اگر محتوای خود را در مورد صنعت خود ارسال می کنید ، سایر متخصصان صنعت ممکن است نمایه های اجتماعی شما را دنبال کرده و محتوای شما را ببینند. اگر آنچه را که می بینند دوست دارند ، ممکن است از آن در محتوای خود استفاده کنند.
رسانه های اجتماعی برای ترغیب سایتهای خارجی بیشتر برای پیوند دادن به محتوای شما عالی هستند. اگر می خواهید رتبه بندی سئو خود را بهبود بخشید ، محتوا را در سایت های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

۲- مخاطبان خود را افزایش دهید

اگر می خواهید از رسانه های اجتماعی برای تقویت SEO خود استفاده کنید و به کمپین سئو خود کمک کنید ، با حضور در رسانه های اجتماعی خود شروع کنید. یک راه عالی برای کمک به پروفایل های رسانه های اجتماعی رشد پیروان خود است. اگر در صفحات اجتماعی خود دنبال کننده بیشتری دارید ، این فرصت را برای افراد بیشتری ایجاد می کنید تا محتوای شما را ببینند.
مهم است که پیروان جدیدی را به صورت ارگانیک کسب کنید. شما می توانید دنبال کننده خریداری کنید ، اما Google می داند که پیروان شما کیفیت ندارند. اگر آن “رهبران” از صفحه شما بازدید کنند ، به بهبود رتبه بندی سئو شما کمک نمی کند.

برای کمک به شما در دستیابی به دنبال کنندگان با ارزش تر ، زمان لازم را برای ارائه به طور مداوم نام تجاری خود در معرض مخاطبان خود قرار دهید. می خواهید برای پیروان خود اطلاعات جالب ارسال کنید و آنها را درگیر کنید. هنگامی که محتوای شما جالب است ، مخاطبان شما به احتمال زیاد در پروفایل خودشان به اشتراک می گذارند که به افراد بیشتری این امکان را می دهد تا محتوای شما را پیدا کنند.

۳- با مخاطبان خود درگیر شوید

اگر می خواهید از رسانه های اجتماعی برای تقویت SEO خود استفاده کنید،رسانه های اجتماعی از معدود مکان هایی است که ارتباط مستقیمی با مخاطبان خود دارید. ضروری است که برای ایجاد شهرت خوب برای تجارت خود با مخاطبان خود درگیر شوید.
اگر با مخاطبان خود درگیر شوید ، ارتباط شخصی با آنها برقرار خواهید کرد. آنها احساس ارتباط بیشتری با تجارت شما می کنند.
هنگامی که شهرت خود را با مخاطبان خود ایجاد می کنید ، شانس بهتری برای پیروان خود دارید که اطلاعات مثبتی در مورد شغل خود را به دیگران نشان دهند. آنها همچنین تمایل بیشتری برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما خواهند داشت!

۴- مخاطبان شما چه می خواهند

همانطور که مطالب خود را در رسانه های اجتماعی ارسال می کنید ، روی مخاطبان خود تمرکز کنید. ببینید که چگونه آنها به محتوای شما پاسخ می دهند. آیا آنها با محتوای شما درگیر هستند یا از آن چشم پوشی می کنند؟
رفتار مخاطبان شما نوع محتوایی را که باید تولید کنید به شما می گوید. ممکن است متوجه شوید که برخی از محتواها برای مخاطبان شما جذاب نیست ، اما برخی دیگر مشارکت زیادی دارند. مهم است که بر رفتار مخاطبان خود نظارت کنید تا ببینید کدام محتوا باعث علاقه می شود.
هنگامی که می دانید چه نوع محتوا تعامل را افزایش می دهد ، می توانید مطالب بیشتری مانند آن ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا روی محتوا تمرکز کنید که باعث افزایش تعامل و سهم اجتماعی خواهد شد.

۵- تعامل را از مخاطبان خود بیشتر کنید

در حالی که Google رفتارهای رسانه های اجتماعی را برای SEO مورد توجه قرار نمی دهد ، می توانید در صفحات خود تعامل را افزایش دهید تا افراد بیشتری برای تعامل با محتوای خود استفاده کنند. هنگامی که محتوا را در سایت های رسانه های اجتماعی خود ارسال می کنید ، توجه خود را به جذب مخاطب متمرکز کنید.
نامزدی شامل مواردی مانند اشتراک ، لایک ، موارد دلخواه ، بازتوییت و پاسخ است. همه این اقدامات نشانه هایی است که مخاطب شما در حال مشاهده محتوای شما و تعامل با آن است. بنابراین ، چگونه محتوایی را ایجاد می کنید که جذابیت را افزایش می دهد؟

بسیاری از مشاغل برای ایجاد تعامل مردم با محتوای خود از مشوقها استفاده می کنند. آنها به خاطر به اشتراک گذاشتن پست یا برچسب زدن یک دوست در پست ، به پیروان خود پاداش می دهند. این یک راه عالی برای کسب دنبال کنندگان جدید برای صفحه رسانه های اجتماعی شما است.
همچنین می توانید برای تقویت تعامل ، پست های تعاملی ایجاد کنید. سؤال کنید ، نظرسنجی ایجاد کنید یا از مخاطبان خود بخواهید که یک دوست را نشان دهند. این یک روش عالی برای افزایش تعامل در پست های شما است.

۶- ایجاد آگاهی از نام تجاری

آگاهی از برند برای بدست آوردن تبدیل در این خط ضروری است. هنگامی که پیشروها با مارک شما آشنا هستند ، احتمالاً شغل شما را براساس رقابت انتخاب می کنند. بازاریابی رسانه های اجتماعی فرصتی عالی برای ایجاد شناخت برند است.
وقتی در رسانه های اجتماعی پست می کنید ، مارک خود را جلوی مخاطبان خود قرار می دهید. اگر به طور مکرر پست کنید تا مخاطبان در معرض مارک شما قرار بگیرند ، برای تجارت شما سودمندتر خواهد بود. با اجرای سبک منحصر به فرد تجارت خود ، پست های خود را حفظ کنید.
با قرار دادن نام تجاری شما در معرض مخاطبان خود ، آنها جستجوهای مارک تجاری را انجام می دهند. به عنوان مثال ، به جای جستجوی “خوشبو کننده هوا” ، ممکن است شخصی “خوشبو کننده هوا Glade” را جستجو کند ، زیرا در رسانه های اجتماعی در معرض پست های این برند بودند.

این چگونه سئو را تحت تأثیر قرار می دهد؟

هنگامی که افراد جستجوهای مارک می کنند ، به سایت شما کمک می کند تا برای کلمات کلیدی غیر برند رتبه بهتری داشته باشد. در این حالت ، گلید برای کلمه کلیدی “خوشبو کننده هوا” بهتر رتبه بندی می کند زیرا مردم در جستجوی نام تجاری خود با آن کلمه کلیدی هستند.
با ساختن نام تجاری خود از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، کسب و کار خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید.

۷-استفاده از هشتگ

هشتگ عناصر عظیم رسانه های اجتماعی است. آنها کمک می کنند تا ترافیک علاقه مند به صفحات رسانه اجتماعی شما هدایت شود. با استفاده از هشتگ در پست های رسانه های اجتماعی ، مواردی را که علاقه مند به محتوای شما هستند ، هدایت می کنید.
تعداد هشتگ هایی که می توانید استفاده کنید بستگی به بستر اجتماعی دارد. اگر از توییتر برای ارسال مطالب خود استفاده می کنید ، ممکن است فقط به دلیل محدودیت ۲۸۰ کاراکتری ، چند هشتگ ارسال کنید.
هشتگ ها مانند کلمات کلیدی برای رسانه های اجتماعی هستند. هنگامی که کاربران به جستجوی اطلاعاتی در مورد یک موضوع می پردازند ، برای یافتن پست های مربوط به آن موضوع هشتگ هایی را جستجو می کنند. با ادغام هشتگ در پست های خود ، شما منجر به علاقه مندی های بیشتری می توانید مطالب خود را بخوانید و سایت خود را بررسی کنید.
وقتی از SEO استفاده می کنید ، از کلمات کلیدی برای کمک به رتبه بندی صفحات خود استفاده می کنید. با هشتگ ، همان مفهوم است. شما از هشتگ های مربوطه استفاده می کنید تا وب سایت شما در نتایج مرتبط ظاهر شود.
هشتگ ها به فهرست بندی مطالب شما کمک می کنند و در نتایج جستجوی مرتبط ظاهر می شوند. اگر شخصی در حال جستجوی یک موضوع خاص است ، استفاده از هشتگ شما می تواند باعث شود محتوای شما در نتایج جستجو ظاهر شود.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.