بهترین ایمپلنت دندان 

بهترین ایمپلنت مال کدوم کشوره ؟سوال نادرستی که خیلیها ازم میپرسن اینه که خیلی از دندانپزشک از اسم کشورها برای اثبات مرغوبیت ایمپلنت دندان  استفاده کرده و خدای نکرده از بی اطلاعی مردم سوء استفاده میکنند.
معیارهای انتخاب ایمپلنت ایده ال برای هر شخص با توجه به سن، جنس، کیفیت و میزان استخوان فک، شماره دندان، نحوه جویدن، بیماریهای سیستمیک، میزان رعایت بهداشت و فرهنگ نگهداری از دندانها کاملا متفاوت و منحصربفرده. در ادامه به بررسی بهترین ایمپلنت مال کدوم کشوره؟ نیز می پردازیم:

بهترین ایمپلنت مال کدوم کشوره؟

انتخاب جنس ایمپلنت دندان

درسته که در ساخت قطعات ایمپلنت، کشورهای مختلف تکنولوژیهای متفاوت دارند و دقت در ساخت جزئیات آن بسیار اهمیت دارد ولیکن یک دندانپزشک خوب در تهران و حاذق  باید شرایط اصلی جهت قرار دادن ایمپلنت را برای هرفرد جداگانه درنظر بگیرد و معیارهای مهمتر را که نام بردم سرلوحه انتخاب نوع ایمپلنت قرار دهد.

اکثر ایمپلنتها از فلز تیتانیوم ساخته میشوند و از نظر جنس همگی مشابه هم هستند. تفاوت آنها در دقت و اجرای جزئیات است.بطور نمونه، اولین ایمپلنتها ساخت کشور سوئیس هستند و از دقت و طول عمر بسیار بالایی برخوردارند.
کشورهای سوئد آلمان اتریش و کره جنوبی هم ایمپلنتهای بسیار با کیفیت و ماندگار تولید می کنند.

نکته بسیار بااهمیت در ماندگاری این درمانِ کارامد، در درجه اول تبحر و دانش پزشک در انتخاب طرح درمان و اجرای درست مراحل کار است.

مرتبه دوم، رعایت بهداشت بیمار و نداشتن عادات غلط غذایی است. در آخر، نوع ایمپلنت در کیفیت درمان موثر خواهد بود.پس در انجام ایمپلنت، درابتدا سراغ کشور سازنده نباشید.

بهداشت دهان خود را ارتقا داده و در پی انتخاب یک پزشک کارامد و بااخلاق باشید.