طراحی سایت و سئو

کانکس ویلایی دوبلکس

کانکس ویلایی دوبلکس یکی از انواع مدرن کانکس با کاربرد مسکونی و اداری در ابعاد و طرح های مختلف است. این نوع از کانکس ویلایی معمولا به شکل دو طبقه و یا دوبلکس در مدت زمان ۴۰ تا ۴۵ روز آماده شده و به شکل سازه از پیش ساخته شده در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. به شکل کلی قیمت کانکس ویلایی دوبلکس از سایر انواع کانکس بیشتر بوده و بسته به سبک طراحی کانکس مشخص خواهد شد.

کانکس چیست؟

کانکس به سازه‌های از پیش ساخته شده با استفاده از ساندویچ پنل های مختلف سقفی و دیواری گفته می شود که از انواع بسیار متنوعی برخوردار بوده و به منظور اسکان و استقرار موقت افراد در موقعیت های مختلف از جمله مواجهه با بلایای طبیعی، انجام پروژه های مختلف عمرانی، صنعتی و تولیدی، نگهبانی و حفاظت، فروش و عرضه انواع مختلف کالا و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار خواهد گرفت امروزه ساخت سفارشی انواع مختلف از جمله کانکس ویلایی دوبلکس مطابق با کاربرد مشتری، یکی از مهمترین خدمات ارائه شده توسط شرکت های طراح و سازنده انواع مختلف کانکس به شمار می آید.

ساختار فیزیکی انواع مختلف کانکس

به شکل کلی تمامی کانکس های موجود در بازار مصرف، از تیر آهن و یا پروفیل های آهنی با درجه ضخامت مختلف، و دیواره هایی از جنس ساندویچ پانل های پیش ساخته با ورقه های فولادی و ورق عایق میانی مختلف، طراحی و تولید خواهند شد.

کانکس ویلایی دوبلکس 

کانکس ویلایی چیست؟

کانکس ویلایی به نوعی از کانکس گفته می ‌شود که دارای ابعاد بزرگتری بوده و به منظور اقامت در بخش‌ های مختلف توریستی، خانه باغ ها و مناطق گردشگری نصب و مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این نوع از سازه از پیش ساخته، مجهز به امکاناتی مانند اتاق، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام بوده و به دلیل سهولت حمل و نقل و صرفه جویی در زمان فرایند ساخت و ساز، طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. کانکس ویلایی دوبلکس یکی از انواع شناخته شده و پرطرفدار کانکس های ویلایی در سراسر جهان است.

کانکس ویلایی دوبلکس 

کانکس ویلایی دوبلکس چیست؟

کانکس های ویلایی دوبلکس معمولا به شکل دو طبقه به هم پیوسته، بدون قابلیت انفصال از یکدیگر طراحی شده و از طریق اتصال سازه به فونداسیون، به شکل اتصالات محکم تولید خواهند شد. استفاده از این سازه به منظور مدیریت و برگزاری پروژه های اداری اهمیت بسیار زیادی داشته و یکی از مهمترین کاربردهای کانکس ویلای دوبلکس به شمار می ‌آید. مهندسی و طراحی این نوع از سازه از پیش ساخته شده، احتیاج به تخصص و مهارت بسیار زیادی خواهد داشت.

کانکس ویلایی دوبلکس 

مزایای استفاده از کانکس های ویلایی دوبلکس

صرفه جویی در زمان فرایند ساخت و ساز به دلیل استفاده از مصالح از پیش ساخته و آماده
برخورداری از مقاومت بسیار زیاد در برابر صدمات و ضربه ‌های شدید
برخورداری از قابلیت عایق حرارتی در برابر صوت و سرما
امکان حمل و نقل و نصب آسان در مکان های مختلف
تنوع بسیار زیاد طرح، رنگ و اندازه
قیمت مناسب و مقرون به صرفه در مقایسه با ساخت و ساز سازه و ساختمان های دائمی

قیمت کانکس ویلایی دوبلکس چگونه است؟

اطلاع از قیمت کانکس ویلایی دوبلکس از سوالات رایج و دغدغه های خرید این سازه در جمعیت خریداران به شمار می ‌آید. به شکل کلی باید توجه داشت که قیمت کانکس ویلایی در انواع مختلف بسته به پارامترهای متفاوتی مانند ابعاد، جنس ورق های فولادی دیوار و سقف، جنس ورق عایق، ضخامت ورق عایق، سبک بتن ریزی کف در کانکس های ویلایی دوبلکس و کارخانجات تولید کننده این سازه متفاوت خواهد بود. توصیه می ‌شود به منظور اطلاع از قیمت کانتینر و و انواع مختلف کانکس ویلایی، به وب سایت کارخانجات معتبر تولید کننده این سازه مراجعه نموده و از قیمت های لحظه ای محصول با توجه به نوسان قیمت ارز مطلع شوید.

کانکس ویلایی دوبلکس 

تهیه و خرید کانکس های ویلای دوبلکس

امروزه روش های مختلفی به منظور سفارش و دریافت انواع مختلف کانکس های ویلایی در بازار مصرف وجود داشته و پاسخگوی نیاز متقاضیان در این زمینه خواهد بود. پیشنهاد می شود به منظور خرید کانکس های مقاوم، مستحکم و مقرون به صرفه، نسبت به کارخانجات تولید کننده و یا وارد کننده قطعات مورد نیاز به منظور ساخت کانکس آگاهی و اطلاعات کامل داشته و از خرید کانکس های دست دوم و یا کارکرده با عنوان کانکس های نو قیمت های غیر واقعی اجتناب نمایید. در صورت تمایل به خرید کانکس های ویلایی کارکرده و دست دوم، به مراکز فروش معتبر، شناخته شده و قابل اعتماد مراجعه نموده و یا محصول خود را از وب سایت های فروشگاهی صاحب نام و فعال در این زمینه خریداری و دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت کانکس ویلایی، قیمت کانتینر با مشاورین ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

۹۹/۱۰/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
mina jafari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی