لمینت برلیانس یکی از بهترین و بی نظیرترین انواع لمینت های مورد استفاده در سال های اخیر می باشد که امروزه بسیاری از مردم به دنبال راهنمای استفاده از آن هستند. این مدل از لمینت دارای مزیت های بالایی می باشد.

لمینت برلیانس چیست؟

آیا شما نیز به دنبال راهنمای استفاده از بهترین و باکیفیت ترین لمینت برلیانس هستید؟ آیا می دانید که این مدل از ایمپلنت ها چه مزیت ها و فوایدی را دارد؟ از شما می خواهیم که مقاله ما را تا آخر همراهی نموده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را در مورد لمینت های برلیانسی به دست آورید.

لمینت های برلیانسی از محبوب ترین انواع لمینت های مورد استفاده در بسیاری از کشورها می باشد که در سال های اخیر توجه بسیاری از مردم را به سوی خود جلب کرده است. این مدل از لمینت می تواند زیبایی بسیار باشکوهی را برای شما به ارمغان آورد. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مرحله کار درمان لمینت های برلیانسی و نکاتی که بایستی دندانپزشک به آن توجه کند، توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

لمینت برلیانس چیست و چه مزایایی دارد؟

لمینت برلیانس در مقایسه با دیگر لمینت ها

لمینت برلیانس در مقایسه با دیگر لمینت های دیگر از زیبایی بسیار بی نظیری برخوردار است و شما می توانید لبخند هالیوودی و جذابی را با این مدل از لمینت ها داشته باشید. توصیه می شود که حتما قبل از بهره مندی از این مدل لمینت ها، آن را با دیگر انواع آن مورد مقایسه قرار دهید و سپس با خیال راحت اقدام به استفاده از آن نمایید.

لمینت برلیانس چیست و چه مزایایی دارد؟

مزیت های لمینت برلیانس

یکی از مهمترین آیتم هایی که سبب شده است تا امروزه بسیاری از مردم به دنبال استفاده از باکیفیت ترین لمینت برلیانس باشند، می توان به مزیت های بی نظیر آن اشاره کرد. بی شک استفاده از این لمینت ها دارای یک سری از مهمترین و اصلی ترین فواید می باشد که از بارزترین آنها می توان به مواردی از جمله موارد زیر اشاره کرد:

– شفافیت و رنگ بسیار بی نظیری را به دندان ها می بخشد
– بسیار طبیعی تر و بهتر از سایر لمینت ها می باشد
– نصب این مدل از لمینت ها بدون نیاز به تراشکاری بوده است
– نصب این مدل از لمینت ها بسیار راحت تر می باشد.
– چسبندگی این مدل از لمینت ها بسیار بالا می باشد
– استحکام لمینت های برلیانسی بسیار بالاتر از سایر لمینت ها است
– هیچگونه حساسیتی را در خوردن نوشیدنی های سرد و گرم احساس نخواهید کرد
– نیازی به استفاده از داروهای بی حسی و بیهوشی نیست.

لمینت برلیانس چیست و چه مزایایی دارد؟

لمینت مذکور برای چه افرادی مناسب می باشد؟

یکی از مهمترین و اصلی ترین سوال هایی که ذهن بسیاری از افراد را به سوی خود در لمینت برلیانس مشغول کرده، این است که این لمینت برای چه افرادی مناسب می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت، افرادی که به هر دلیل زیبایی دندان های خود را از دست داده اند، می توانند به راحتی از این لمینت استفاده کنند. از مهمترین افرادی که واجد شرایط برای این مدل از لمینت هستند، می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

– مناسب برای افرادی که به دنبال یک لبخند هالیوودی هستند
– مناسب برای افرادی که دندان های کوچکی دارند
– مناسب برای افرادی که دارای دندان های پوسیده هستند
– مناسب برای افرادی که از دندان های شلوغی برخوردار هستند
– دندان هایی که بهم ریخته و نامناسب هستند
– افرادی که فاصله بین دندان های آنها زیاد می باشد
– افرادی که دندان های آن ترک خورده یا شکسته اند
– مناسب برای افرادی که دندان های آن دچار تغییر رنگ شده و سفیدی آنها کم شده است.

لمینت برلیانس چیست و چه مزایایی دارد؟

مراحل کار درمانی لمینت مذکور

اگر شما نیز قصد دارید تا از بهترین و باکیفیت ترین لمینت برلیانس نهایت بهره مندی را داشته باشید، می توانید در خصوص مراحل کار درمانی آن اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و سپس با خیال راحت اقدامات مربوط به انجام آن را انجام دهید. از مهمترین و اصلی ترین مراحل درمانی لمینت مذکور می توان به مواردی از جمله آیتم های زیر اشاره کرد:

1- قالب گیری:

دندان های فرد بیمار در ابتدا توسط دندانپزشک مورد قالب گیری واقع می شود.

2- چسباندن لمینت:

دندانپزشک می تواند لمینت های مورد نظر شما را به شکل موقت بر روی دندان های شما نصب کند.

3- نصب لمینت های برلیانس:

در این مرحله دندانپزشک می تواند لمینت های قالبی را بر روی دندان های شما قرار داده و مرحله کار درمانی را به اتمام برساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از روش های ایمپلنت و لمینت می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.