لبخند زدن یکی از مواردی است که در تعاملات اجتماعی با آن روبرو می شویم. حال فرض کنید اگر فردی به شما لبخند بزند و شما به دلیل بد شکل بودن طرح لبخندتان قادر به پاسخ نباشید چه؟ در اینجاست که اصلاح طرح لبخند وارد عمل می شود. در ادامه به مبحث تاثیر ایمپلنت بر طرح لبخند نیز می پردازیم:

تاثیر ایمپلنت بر طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند و سلامت دندان

طرح لبخند به ویژگی های ظاهری لب و دندان های شما اطلاق می شود که به هنگام خندیدن بر روی صورتتان نمایان می شود. برخی از افراد طرح لبخند زیباتری نسبت به سایر افراد دارند که این زیبایی وابسته به عواملی مانند سلامت دندان است. برای مثال دندان های زرد رنگ، پوسیده و یا نامرتب تا حد بسیار زیادی بر روی زیبایی طرح لبخند شما تاثیر می گذارد. اگر شما یکی از افرادی هستید که به هر دلیلی لبخند زیبایتان را از دیگران محروم می کنید بهتر است در مورد اصطلاح ” اصلاح طرح لبخند” بیشتر کنجکاوی کنید. اصلاح طرح لبخند به مجموعه ی از درمان های دندان پزشکی است که در این مجموعه از ابزار و درمان های مختلف بهره گرفته می شود تا سلامت دندان هایتان افزایش پیدا کند و طرح لبخند تان بهبود یابد. یکی از این درمان ها لمینت و ایمپلنت است که این درمان بسته به نیاز مشتری در اصلاح طرح لبخند بر روی دندان های او اعمال می شود.

تاثیر ایمپلنت بر طرح لبخند

کاربرد ایمپلنت در اصلاح طرح لبخند

ایمپلنت از سری درمان های بسیار رایج و کارآمد برای درمان دندان هایی است که در طرح لبخند جلوه ی زیبایی ندارند. این درمان می تواند جایگزین کردن دندان پوسیده و یا پر کردن فضای خالی یک دندان شکسته باشد. این روش که به کاشت دندان نیز معروف است به وسیله یک عدد پین و یک روکش انجام می شود. در این روش درمانی عصب دندان پوسیده از داخل لثه خارج شده و پین مورد نظر در آن قسمت خالی قرار داده می شود. پس از محکم شدن پین در جای خود روکش دندان که به شکل یک دندان واقعی تهیه شده است روی پین سفت می شود. ایمپلنت دندان بدون درد و خونریزی انجام می شود و حس راحتی با آن ها خواهید داشت. این به این معنی است که در هنگام جویدن غذا هیچ مشکلی با دندان های ایمپلنت کاری شده خود نخواهید داشت. برای اصلاح طرح لبخند با استفاده از ایمپلنت بهتر است به یک مرکز دندانپزشکی معتبر مراجعه کنید.

تاثیر ایمپلنت بر طرح لبخند

مزایای ایمپلنت در اصلاح طرح لبخند

ایمپلنت یک روش دائمی و همیشگی برای داشتن دندان های سفید، محکم و زیبا در طرح لبخند است. استفاده از این روش برای اصلاح طرح لبخند علاوه بر دائمی بودن مزایای دیگری نیز در پی دارد:

از آنجایی که یک عدد پین لثه را به فک متصل می کند ایمپلنت دندان تاثیر مثبتی برای جلوگیری از تحلیل و افتادگی لثه ها دارد.
ایمپلنت طرح لبخند به افزایش اعتماد به نفس در شما کمک می کند.
دندان هایی که برای ایمپلنت ساخته می شود مطابق با شکل دهان و نسبت به سایر دندان هایتان ساخته می شود.
انتخاب رنگ دندان ها با خودتان است.

تاثیر ایمپلنت بر طرح لبخند

قبل از ایمپلنت بدانید

ایمپلنت دندان از آن دسته از درمان های دندانپزشکی است که بهتر است قبل از اقدام به آن اطلاعاتی داشته باشید. ایمپلنت دندان دارای محدودیت سنی است به این معنی است که بهترین سن برای اجرای ایمپلنت بر روی دندان های جلویی و یا عقبی 50-18 سال است. اگر سن ایمپلنت دندان از این محدوده خطور کند ممکن است باعث بروز مشکلاتی در شخص شود. در روز های ابتدایی پس از ایمپلنت دندان بهتر است از جویدن مواد خوراکی سفت خودداری کنید و از غذای های آبکی مانند سوپ و آش را در برنامه ی غذایی خود قرار دهید. نکته آخر حدالامکان از مصرف نوشیدنی های خنک پرهیز کنید. برای داشتن لبخندی زیبا و اطلاع از شرایط اصلاح طرح لبخند با مشاورین ما در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.