ساندویچ پانل دیواری و اطلاعات مربوط به قیمت و نمونه‌های متفاوت آن از موضوعاتی است که قصد داریم در مقاله امروز به بررسی آن بپردازیم. اصولا در زمینه مسکن و ساخت سازه‌های مسکونی، اداری و نمونه‌های و ساختارهای بسیار زیادی به منظور تکمیل این سازه‌ها استفاده می‌شود. به مرور زمان نمونه و ساختارهای متفاوتی وارد بازار می‌شود.

ساندویچ پانل جزو یکی از مواردی است که از زمان نسبتا طولانی تا به امروز به عنوان یکی از گزینه‌های کاربردی در ساخت سازه‌های اداری، مسکونی و... مورد استفاده قرار گرفته است. به همین دلیل در مقاله امروز تصمیم گرفتیم به بررسی نمونه‌های مختلف ساندویچ پانل و عملکرد آن به طور گسترده بپردازیم. همچنین قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری از دیگر اطلاعاتی است که می‌خواهیم در مقاله امروز به بررسی آن بپردازیم.

همچنین بخوانید: قیمت روز ساندویچ پانل دیواری

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری چیست؟

همانطور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره شد، ساندویچ پانل دیواری یکی از نمونه‌های بسیار تاثیرگذار در زمینه ساخت و طراحی سازه‌های مکانیکی به حساب می‌آید. دلیل نامگذاری این پانل، وجود چند لایه بودن ساختار داخلی آن است. اگر کمی نزدیک‌تر به این موضوع دقت کنید، متوجه می‌شوید که اجرای ساندویچ پانل دیواری از نظر عملکرد و فعالیت می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای استفاده در ساختمان به حساب بیاید.

در کل ساندویچ پانل به منظور پوشش برای دیوارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما به طور کل از نظر عملکرد ساندویچ پانل، شاخه و نمونه‌های گسترده‌ای دارد که به همین دلیل تصمیم گرفتیم چند نمونه از آن‌ها را در این مقاله برای شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

از نظر جنس میان ساندویج پانل دیواری می‌توان به پلی یورتان، فوم اکس پی اس و یا فوم پلی استایرن اشاره کرد. البته جنس دو لایه که این عایق مرکزی را در بر گرفته‌اند را فراموش نکنید. آلومینیوم، گالوانیزه و آلوزینک از مواردی است که فضای میانی را محاصره می کند.

همچنین بخوانید: ساندویچ پانل پلی یورتان، ساندویچ پانل پلی استایرن، ساندویچ پانل پشم سنگ

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری

انواع مختلف ساندویچ پانل دیواری و تعیین تعرفه این محصول

ساندویچ پانل دیواری از نظر عملکرد و کارایی با استفاده از مصالح متفاوتی در لایه درونی که شامل پشم سنگ، پشم شیشه، پلی استایرن می باشد و در لایه بیرونی شامل ورقه های آلومینیوم، آلوزینک و گالوانیزه تولید شده است.

۱- ساندویچ پانل دیواری ساده

این نوع ساندویچ پانل از قیمت معقول‌تری برخوردار بوده و در بین تمامی مدل‌های ساندویچ پانل قیمت ارزانتری را دارا است. این ساندویچ پانل دیواری از دو رو ورق گالوانیزه یا آلوزینک و یا استنلس استیل یا آلومینیوم با فوم پلی یورتان با کلاس مقاومت در برابر آتش سوزی B2 و یاB1  در استاندارد ۴۱۰۲ DIN  و فشردگی (دانسیته)۴۰kg/ m³  تولید می‌شود. این نمونه از ساندویچ پانل دیواری به طور معمول طرفداران بسیار زیادی دارد. معمولا این نمونه از ساندویچ پانل‌ها را بسته به نیاز و اندازه دلخواه خود می‌توانید سفارش و خریداری کنید.

۲- ساندویچ پانل دیواری طرح دار

یکی دیگر از نمونه‌های پرطرفدار ساندویچ پانل تهران در مدل دیواری، نمونه طرح دار آن است که با قیمتی تقریبا معقول به خریداران فروخته می‌شود و مصارف متنوعی دارد. معمولا این پانل دارای ورقه‌های طرح دار از جنس گالوانیزه و یا آلوزینک بوده و در رنگ‌های مختلف و بسته به نیاز مشتری ارائه می‌گردد.

نکته مثبت درباره این نمونه از ساندویچ پانل دیواری، انتخاب ورقه‌های رو و یا زیر در این سازه است. می‌توانید بر اساس نیاز و طرح دلخواه خود، آن را سفارش دهید. همچنین اندازه و ضخامت دلخواه خود را برای خرید ساندویچ پانل دیواری طرح دار انتخاب کنید در نتیجه با توجه به نوع سفارش شما قیمت این ساندویچ پانل تعیین می‌گردد.

۳- ساندویچ پانل دیواری فایبرگلاس

ساندویچ پانل دیواری فایبرگلاس جزو یکی از برترین و کاربردی‌ترین نمونه‌های ساندویچ پانل دیواری در بازار است. این نمونه از ساندویچ پانل‌های دیواری در محیط‌های شیمایی و بسیار مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پانل معمولا استحکام بالایی داشته و در برابر اشعه ماورا بنفش، اسیدها و بازها مقاومت بسیار بالایی دارد. گستردگی استفاده از این ساندویچ پانل باعث شده تا از آن در شرایط مختلفی استفاده کرد.

همچنین بخوانید: ساندویچ پانل دیواری تحویل روز، ساندویچ پانل سقفی تحویل روز

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری

قیمت متر مربع ساندویچ پانل دیواری

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری چقدر است؟ سوالی که ممکن است که برای هر خریدار یا فروشنده‌ای در بازار ساختمان سازی پیش بیاید. همانطور که می‌دانید قیمت مصالح ساختمانی بر اساس مشخصه‌های مختلفی مانند قیمت ارز و مصالح مادر تغییر می‌کند. همچنین موضوع دیگری که قیمت ساندویچ پانل دیواری را ممکن است تغییر دهد، تقاضا و نیاز مشتری است.

به همین دلیل قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری ممکن است مشخص و معین نباشد. به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به قیمت ساندویچ پانل دیواری و نمونه مناسب آن می‌توانید با کارشناسان ما در کارن پنل از طریق چت واتساپ و صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

ساندویچ پانل دیواری و همچنین اطلاعات مربوط به این نمونه از موضوعاتی است که در مقاله امروز به بررسی آن پرداختیم. معمولا ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی یکی از بخش‌های بسیار مناسب برای یک سازه به حساب می‌آید و با توجه به قیمت مناسبی که دارد بهترین عملکرد را برای عامه سازه‌ها خواهد داشت. برای خرید نمونه مناسب بهتر است نهایت دقت را درنظر گرفته و سپس انتخاب صحیحی داشته باشید. نظر شما چیست؟ کدام گزینه برای خرید و اجرای ساندویچ پانل دیواری و سقفی مناسب است؟ با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری