بسیاری از افراد به دنبال ویلایی شیک و ارزان هستند که تهیه و ساخت ساخت کانکس ویلا ارزان یکی از بهترین گزینه های پیش رو به شمار می آید؛ از این رو شرکت های زیادی در زمینه طراحی و تولید کانکس های ویلایی در ابعاد و طرح های مختلف مشغول فعالیت هستند و به متقاضیان در داشتن یک سوئیت ویلایی لوکس با قیمت مناسب خدمات ارائه می دهند. در این کانکس ها کلیه امکانات خانه های سنتی و مدرن قابل اجرا و نصب می باشد و شما می توانید در کمترین زمان ممکن با هزینه بسیار مقرون به صرفه، صاحب ویلا شوید.

اگر به دنبال تهیه و ساخت کانکس ویلا ارزان هستید، شرکت های سازنده بسیاری از قبیل گروه صنعتی دپو کانتین با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا به شما در ساخت ویلا زیبا با قیمت مناسب کمک خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس ویلایی در انواع مختلف می توانید با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید. در اینجا تلاش خواهیم کرد تا شما را با کانکس های ویلایی و ویژگی های آن بیشتر آشنا کنیم؛ پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کانکس ویلا چیست؟

شاید بپرسید، چگونه با کانکس امکان ساخت ویلا وجود دارد؟ آیا چنین ویلاهایی امکانات و شرایط لازم برای زندگی را فراهم می کنند؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که کانکس ویلا در واقع نوعی سازه محسوب می شود که مانند سایر بناهای مسکونی می باشد و کلیه امکانات زندگی در آن وجود دارد تا امنیت و راحتی را برای ساکنین به وجود آورد.

در ساخت کانکس های ویلایی مصالح به کار رفته با سایر خانه های معمول متفاوت می باشد و امکان ساخت سازه کانکس در کارگاه به صورت پیش ساخته و سپس حمل و نصب در محل وجود دارد. استفاده از کانکس در ساخت ویلا به دلایلی چون هزینه مقرون به صرفه، نصب سریع و آسان، مقاومت در برابر زلزله و بلایای طبیعی و … بسیار رواج یافته است؛ از این رو در اکثر مناطق ییلاقی و جنگلی شاهد ساخت ویلا با کانکس های پیش ساخته هستیم.

مصالح ساخت کانکس های ویلایی

همانطور که اشاره شد، کانکس ویلایی در نوع مصالح ساخت با بناهای سنتی متفاوت هستند و اغلب به صورت پیش ساخته در کارگاه های تولید کننده انواع کانکس طراحی و به محل انتقال داده می شوند تا توسط متخصصین نصب و اجرا شوند. به طور کلی مصالح ساخت کانکس های ویلایی با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه، شکل ظاهری سازه، مسائل فنی، تقاضای مشتریان و … توسط شرکت سازنده و کارشناسان این حوزه تعیین می شود؛ بنابراین اگر به دنبال داشتن ویلایی با کانکس هستید، توصیه می کنیم به یکی از شرکت های فعال در این زمینه مراجعه کنید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ساخت کانکس ویلا ارزان 

طراحی و ابعاد کانکس ویلایی

کانکس های ویلایی توسط شرکت های تولید‌کننده انواع کانکس طراحی و ساخته می شود که مانند بناهای مسکونی مرسوم به بررسی شرایط منطقه، محاسبات سازه ای، تحلیل فنی و طراحی معماری توسط کارشناسان و متخصصین این حوزه نیاز دارد؛ بنابراین به منظور طراحی و ساخت کانکس های ویلایی باید زمین مورد نظر به خوبی ارزیابی شود و متناسب با شرایط منطقه طراحی معماری صورت گیرد و در نهایت با توجه به نیاز و خواسته متقاضی، طراحی و محاسبات سازه ای انجام شود. ابعاد کانکس های ویلایی، هیچ گونه محدودیتی ندارند و می توان از اتصال چندین کانکس در کنار یکدیگر به ساخت ویلایی بزرگ و به صورت دو طبقه اقدام کرد.

اگر به دنبال یک کانکس ویلایی شیک و ارزان قیمت هستید، می توانید به شرکت های ساخت کانکس مراجعه کنید و مشاوره های لازم را دریافت کنید و با توجه به شرایط منطقه و نیاز خود به طراحی و اجرای ویلا با کانکس اقدام نمایید.

ساخت کانکس ویلا ارزان 

کانکس های ویلایی چه امکاناتی دارند؟

کانکس هایی که در قالب ویلا طراحی و تولید می شوند، دارای کلیه امکانات اقامتی و زندگی می باشند و در صورت رعایت استانداردهای طراحی و نظارتی، عمر مفید 25 تا 30 سال دارند و در صورت نگهداری مناسب، حتی عمر بیشتری خواهند داشت. به طور کلی از امکانات کانکس های ویلایی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتاق نشیمن و پذیرایی
اتاق خواب با کمد دیواری
سرویس بهداشتی و حمام
آشپزخانه با کابینت دیواری
سیستم های رطوبتی و حرارتی
شومینه
هود، سینک و آبگرمکن
گاز
و …

ساخت کانکس ویلا ارزان 

قیمت ساخت و خرید کانکس های ویلایی

اگر به دنبال ساخت و خرید کانکس برای ویلا هستید، می توانید به شرکت های فعال در این زمینه از جمله گروه صنعتی دپو کانتین مراجعه کنید تا بازدید از زمین و مشاوره لازم صورت پذیرد و متناسب با منطقه و نیاز شما به طراحی و ساخت کانکس اقدام شود. قیمت خرید کانکس ویلایی تحت تاثیر فاکتورهایی چون جنس مصالح، ابعاد، امکانات کانکس، نوع و شرایط محل قرارگیری، نوع نصب و اجرا، فاصله حمل و … تعیین می شود؛ بنابراین چنانچه به دنبال قیمت کانکس ویلایی هستید، با مراجعه به سایت در قسمت تماس با ما با کارشناسان دپوکانتین در این حوزه ارتباط برقرار کنید تا از این موضوع آگاهی کسب نمایید.