تبلیغات در گوگل یکی از بهترین روش ها برای بیشتر کردن تعداد بازدیدکنندگان و رتبه سایت باشد اما به شرطی که درست و اصولی انجام شود! شما میتوانید با استفاده از تبلیغ موقعیت خوبی را در نتایج موتورهای جستجو بدست آورید.

 

تبلیغات-در-گوگل

 

گوگل ادورز در ایران یکی از مهم ترین وتاثیر گذارترین روش ها برای محبوب کردن وب سایت نزد کاربران و محاطبان است. میتوان گفت تبلیغات در گوگل شما را در کمترین زمان ممکن به پربازدید ترین سایت تبدیل کرده اما به چند اصل طراحی سایت و محتوای مفید در سایت نیز بستگی دارد. امتیاز تبلیغات در گوگل به آن Adwords یا به طور اختصار به آن Ad میگویند رایگان بوده و تنها در صورتی که کاربری روی تبلیغ شما کلیک کند باید هزینه ای پرداخت کنید. توجه داشته باشید که برای تبلیغات گوگل برای سایتان چه کلمه کلیدی انتخاب میکنید. چرا که هزینه ای که باید پرداخت کنید به آن بستگی دارد.

سعی کنید حتما کلمه کلیدی که برای تبلیغات گوگل استفاده کردید کاملا مرتبط با سایت باشد در غیر این صورت باید مبلغ بسیاری پرداخت کنید چرا که تبلیغ شما در سایت و صفحه ای نامرتبط نمایش داده میشود پس نحوه انتخاب کلمه کلیدی در تبلیغات گوگل بسیار مهم است. شما با استفاده از قابلیت تبلیغات در گوگل مشتری و کاربرانی را بدست خواهید آورد که تنها برای حرفه و خدماتی که دارید وارد سایت شما شده اند و همین بیشترین امتیاز را به شما میدهد.

تبلیغات گوگل باید مشخص شود تا در چه کشورهایی نمایش داده شود در غیر این صورت از هر جایی که روی تبلیغات گوگل کلیک بخورد باید مبلغ آن پرداخت شود. نحوه فهمیدن آنکه تبلیغات از چه کشورهایی بیشتر بازدید داشته، توسط IP کاربران است. کلمات کلیدی که در تبلیغات گوگل از آن استفاده میکنید باید مرتبط با هدف سایت باشد هر چقدر که این کلمات کلیدی مرتبط به سایت شما باشد گوگل بیشتر کاربران را به سایت شما هدایت میکند. . شما میتوانید هر قدرکه میخواهید کلمه کلیدی برای adwords استفاده کنید.

کلمه کلیدی انتخابی در تبلیغات گوگی باید بسیار پر کلیک و شناخته شده نبوده و تخصص شما را به گونه ای بیان کند. مهم ترین نکته اینجا، بودن کلمه کلیدی در طراحی وب سایت شماست. حتما باید کلمه کلیدی انتخاب شده در سایت شما باشد. بعد از انتخاب کردن کلمات کلیدی مناسب برای تبلیغات گوگل، خود گوگل قیمت های پیشنهادی در ازای هر یک کلیک برای هر کلمه کلیدی میدهد و شما میتوانید با کم و زیاد کردن مبلغ تعیین کنید که هر کلمه کلیدی چقدر برای شما اولویت دارد.

حال اگر شخصی چندین بار از طریق آگهی وارد سایت شود آیا چندبار باید هزینه پرداخت کنید؟ باید بگویم خیر. موتورهای گوگل قابلیت تشخیص وارد شدن متعدد یک IP  به تبلیغات و سایت را داشته و تنها همان هزینه یکبار ورود را برای شما منظور میکند. شما این قابلیت را دارید برای آنکه هزینه کمتری برای تبلیغات گوگل پرداخت کنید، مشخص کنید تا تبلیغات شما چه روزها و ساعت هایی در نتیاج جستجو کوکل نشان داده شود. پس متوجه شده اید که برای تبلیغات  گوگل باید کلمه کلیدی مرتبط و استفاده شده در طراحی سایت استفاده کنید همینطور برای داشتن تبلیغی موفق باید بازدید مناسبی برای تبلیغات داشته باشید.

ویژگی های اصلی تبلیغات گوگل در اینتن

تعرفه های مناسب نسبت به رقبا
نمایش براساس بودجه تبلیغاتی شرکت ها
تحلیل کلمات کلیدی جهت تبلیغات گوگل
تنظیمات کاملا حرفه ای برای پرداخت هزینه کمتر
پشتیبانی حرفه ای

نحوه سفارش

برای سفارش تبلیغات گوگل ادورز می توانید با شماره تماس های ما در ارتباط باشید یا با پر کردن فرم زیر درخواستتان را برای ما ارسال فرمایید.