در حالی که ممکن است این ابزار بازاریابی محتوا برای برخی از بازاریابان مورد توجه واقع نشده باشد، Google Discover، یک منبع فوق العاده برای ترافیک ارگانیک برای بازاریابان دیجیتال است.
این امکان را برای شما فراهم می کند که جستجوها را به سرعت انجام دهید، مباحث هیجان انگیز را پیدا کنید و حتی وقتی نمی دانید چه چیزی را در Google جستجو کنید، برای شما شرایط جستجو را آماده می کند.
بنابراین در حالت ایده آل، Google Discover یک عنصر موتور جستجو است.
Google Discover، یک منبع جستجوی جدید در برنامه Google است.
به دلیل توسعه دهندگان سفارشی سازی و همچنین بهینه سازی آن برای موبایل، Google Feed rebranded باعث افزایش ترافیک تلفن همراه می شود. با این حال، توجه داشته باشید که Google Discover درواقع Google News نیست. این دو متفاوت از یکدیگر هستند.

تفاوت بین Google News و Google Discover چیست؟

اخبار Google به کاربران کمک می کند تا از طریق داستان های برتر و محتوای مرتبط، از جمله فیلم ها، آنچه را که در سراسر جهان اتفاق می افتد، پیدا کنند.
با این حال، Google Discover محتوا را نشان می دهد که حتی بدون انجام جستجو ، کاربر را درگیر می کند.
شما می توانید شخصی سازی کنید که محتوا شما را با چه موضوعاتی به شما نشان دهد.
برای نمایش در Discover، محتوای شما باید با کیفیت باشد و صفحات شما توسط Google ایندکس شود.

Google Discover و اهمیت بهینه سازی آن

Google Discover چیست؟

Google Discover یک Google Feed به روز شده است که محتوا را براساس سابقه جستجوی قبلی در اختیار کاربران قرار می دهد.
این محتوا را حتی قبل از انجام جستجو، به کاربر توصیه می کند و شما برای رسیدن به پاسخ نیاز به کوئری کوتاهتر و کمتر می باشد و می توانید به اطلاعات کامل در زمان کوتاهی دسترسی پیدا کنید. حتی در برخی موارد نیازی به وارد کردن کلمات کلیدی خاص وجود ندارد و شما می توانید موضوعات جالب را مشاهده نمایید.
علاوه بر این، قبل از راه‌اندازی، Google Feed قدیمی طراحی متنی بیشتری را حفظ کرده است، اما discover شامل طیف گسترده ای از قطعات محتوا است، از جمله:
-مطالب خبری
-فیلم ها
-عکس
-ارسال های تازه منتشر شده
-اعلام وصول
-محتوای همیشه سبز
به همین منظور، ظاهر جدید به کاربران امکان می دهد محتوای جدیدی را درباره آنچه دوست دارند پیدا کنند. در عملکرد زیر به Google Discover نگاهی بیندازید:
چیزی که توجه ا جلب می کند، سرعت آن می باشد که فید Google Discover شخصی سازی شده و بهینه سازی شده برای موبایل است.
بنابراین، مصرف کنندگان می توانند با خیال راحت feed خود را شخصی سازی کنند تا محتوایی را که بیشتر مورد علاقه آنهاست، نشان دهند.
تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی سرصفحه مطالبی که شما را برای دیدن مطالب مرتبط هیجان زده می کند کلیک کنید.
همچنین می توانید موضوع را دنبال کنید تا محتوای مرتبط در فید Google Discover شما ظاهر شود.
Google Discover می تواند ترافیک هدفمند را به وبلاگ یا وب سایت شما هدایت کند، بنابراین باید بخشی از ترکیب بازاریابی دیجیتال شما باشد.

Google Discover و اهمیت بهینه سازی آن

دلیل اهمیت Google Discover

به دلایل بسیاری این برنامه و راهبرد استراتژی بازاریابی محتوای شما و تاکتیک های SEO بسیار مهم است.
آیا می دانید Google Discover (GD) همچنین به عنوان ابزاری برای گزارش ترافیکی که از بستر GD دریافت می کنید، عملکرد دارد؟
ابزار جدید گزارش دهی با همین نام “discover” است و به کاربران امکان می دهد ترافیک ناشی از مرورگر Discover خود را مشاهده کنند.
این ویژگی به شما امکان می دهد محتواهایی را هدایت کنید که ترافیک را هدایت می کنند، که می توانید برای ایجاد مطالب بیشتری که باعث افزایش ترافیک ارگانیک و رتبه بندی سئو شما می شود، آنها را تکرار کنید.
در واقعیت، گوگل خاطرنشان کرد که آنها ویژگی جدید گزارش گیری را در گوگل سرچ کنسول به شما ارائه می دهند تا به اشتراک گذاری داده های ارزشمندی که به سؤالات شما ممکن است پاسخ دهند، از جمله:
-حجم ترافیک به سایت شما
-بهترین مطالب شما در Discover
-چند بار وب سایت شما در Discover ظاهر می شود
-عملکرد محتوای شما در کشف هنگام مقایسه با نتایج جستجوی سنتی است.
داده های تحلیلی از Discover اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که به شما در مقیاس گذاری در بازاریابی محتوا و استراتژی های SEO کمک می کند.
همچنین، ربات های موتور جستجو و سایر کانال های بازاریابی اینترنتی ترجیح می دهند قطعات محتوا را درگیر کنند که نیاز خواننده را برآورده کند.

شرکت طراحی سایت اینتن با بیش از سالها تجربه در زمینه طراحی و بهینه سازی سایت توانسته موفقیت های زیادی را کسب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین اینتن در قسمت تماس با ما آشنا شوید.

Google Discover و اهمیت بهینه سازی آن