هزاران ابزار برای بازاریابان دیجیتال در بستر اینترنت و وب ارائه شده است. با وجود چنین مجموعه ای، انتخاب بهترین ابزار برای نیازهای شما می تواند یک فرایند طولانی باشد. برای آسانتر کردن این کار، لیستی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰  را جمع آوری کرده ایم.

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰

در اینجا ۷ مورد از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ آورده شده است:

۱- SEMrush

اگر در مورد بهبود استراتژی SEO خود جدی هستید، پیشنهاد می کنیم SEMrush را بررسی کنید. SEMrush یک ابزار دیجیتال مارکتینگ بسیار کارآمد است. این ابزار در انجام جستجو کلمات کلیدی، بررسی موقعیت و شناسایی فرصت های بک لینک به شما کمک می کند. حتی می توانید از این ابزار برای انجام آنالیز جامع فنی SEO سایت خود استفاده کنید. SEMrush عضویت رایگان و پولی را ارائه می دهد. با یک حساب کاربری رایگان، شما در استفاده از برخی داده ها و برخی از ویژگی های ابزار محدود هستید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم با استفاده از یک تست ۱۴ روزه رایگان به بررسی برخی از عملکردهای محبوب SEMrush بپردازید.

7 مورد از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2020

۲- HubSpot

HubSpot ابزاری اساسی برای همه موارد مربوط به inbound است. در اینجا، ما از HubSpot به عنوان CRM و CMS و همچنین برای ایمیل مارکتینگ، وبلاگ نویسی، شبکه های اجتماعی و ساخت صفحات لندینگ استفاده می کنیم. همچنین می توانید KPI های مهم را در داشبورد هر ابزار مشاهده کنید. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد بازاریابی inbound هستید، آکادمی HubSpot مجموعه بزرگی از دوره ها را ارائه می دهد که اطلاعات مفیدی را به شما آموزش می دهد تا به شما در رشد استراتژی بازاریابی کمک کند.

7 مورد از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2020

۳- Moz

Moz انتخاب بزرگی از ابزارهای سئو رایگان و پولی را ارائه می دهد. با کمک Moz می توانید به راحتی به جستجو کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل صفحات، تجزیه و تحلیل بک لینک بپردازید و حتی یکsite-crawler عالی نیز داشته باشد. ما بسیار توصیه می کنیم از افزونه MozBar Chrome استفاده کنید، که معیارهای فوری را برای هر صفحه با کلیک روی یک دکمه فراهم می کند.

7 مورد از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2020

۴- گوگل آنالیتیکس

استفاده از Google Analytics برای افراد در فضای دیجیتال مارکتینگ امری ضروری است. در نگاه اول، این ابزار می تواند کمی پیشرفته به نظر برسد، اما اگر از امکانات آن کامل استفاده کنید، بینش وسیعی در مورد نحوه جذب مشتریان خود با سایت شما دریافت خواهید کرد. اگر به دنبال افزایش درک و آگاهی خود از Google Analytics هستید، توصیه می کنیم آکادمی Google Analytics را مشاهده کنید. این مجموعه ای از دوره های رایگان است که به شما کمک می کند تا همه چیز را در مورد آن بدانید تا بتوانید از آن به طور کامل استفاده کنید.

7 مورد از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2020

۵- Canva

Canva ابزاری عالی برای ایجاد گرافیک های حرفه ای است. مهم نیست که تجربه داشته باشید یا خیر، می توانید به راحتی از این ابزار برای ایجاد تصاویر اجتماعی، دکمه های CTA و اینفوگرافیک ها به صورت رایگان استفاده کنید. Canva مجموعه زیادی از قالب ها، کلیپ آرت و قلم ها را برای کمک به شما در شخصی سازی پروژه خود ارائه می دهد. این ابزار مناسب برای شخصی است که به سیستم عامل های پیشرفته تر طراحی مانند Photoshop یا InDesign دسترسی ندارد.

7 مورد از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2020

۶- Hootsuite

Hootsuite ابزاری برای مدیریت رسانه های اجتماعی در سطح سازمانی است که به کاربران امکان می دهد محتوای رسانه های اجتماعی را در انواع مختلف سیستم عامل ذخیره و برنامه ریزی کنند. این ابزار می تواند به شما در ردیابی عملکرد محتوای شبکه های اجتماعی، محاسبه نرخ تبدیل، ROI و پیگیری مکالمات عمومی درباره نام تجاری، محصول یا خدمات کمک کند. Hootsuite یک اشتراک رایگان محدود و یک نسخه آزمایشی رایگان ۳۰ روزه را برای اشتراک حرفه ای ارائه می دهد.

7 مورد از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2020

۷- BuzzSumo

BuzzSumo ابزار تحقیق و نظارت است که می تواند به شناسایی روندهای مربوط به موضوعات خاص کمک کند. این ابزار می تواند به شما در تولید ایده های وبلاگ یا شبکه های اجتماعی، ایجاد محتوای با عملکرد بالا، نظارت بر عملکرد نام تجاری شما و شناسایی تأثیرگذارانی که ممکن است بخواهید با آنها شریک شوید، کمک کند. اگرچه BuzzSumo ابزاری با هزینه است، می توانید برای یک آزمایش ۷ روزه رایگان ثبت نام کنید تا قبل از انجام اشتراک، آن را امتحان کنید.

7 مورد از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2020

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.