در این روزها راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی لباس ایده‌ای است که به ذهن خیلی‌ها خطور کرده است. بی دلیل هم نیست. و این به این خاطر است که وبسایت‌های قدرتمندی مانند طراحی سایت دیجی استایل به موفقیت‌ها قابل توجهی در این زمینه دست یافته‌اند و همچنین حضور در این عرصه فرصت بسیار مناسبی است که یک فرد بتواند سود خوبی از یک فروشگاه لباس که در واقع نیازی به یک مکان فیزیکی خیلی گران ندارد کسب کند. در نتیجه به تنها چیزی که احتیاج دارد یک انبار و یک وبسایت است. به همین سادگی! اما آیا واقعا کار راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی لباس همین قدر ساده است؟
البته که شما برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی لباس موفق نیاز به انبار و وبسایت دارید؛ اما همه چیز به این سادگی‌ها نیست. قالب‌های فروشگاهی فراوانی هستند که در آغاز راه به شما کمک خواهند کرد تا در آغاز بتوانید سایت خود را سرپا کنید تا به مرور روی پاهای خودش بایستد. باید به دنبال راهی مناسب برای ارسال محصولات خود باشید تا بتوانید اجناس را به موقع، درست و سالم به دست مشتریانتان برسانید.

طراحی سایت فروشگاه لباس به سبک دیجی استایل

در این مورد هم سیستم‌هایی هستند که بتوانند به شما کمک کنند. اما آن موارد اصلی که شما برای شروع کارتان احتیاج دارید علاقه و پشتکار است اگر این دو مورد را در خود می‌بینید،‌ پس بیایید با هم به بررسی وب سایت موفق دیجی استایل بپردازیم و ببینیم که اگر بخواهیم به وب سایتی مشابه آن دست یابیم چه کار‌هایی باید انجام دهیم.

سایت فروشگاهی دیجی استایل چه سایتی است؟

دیجی استایل یکی از معتبرترین فروشگاه‌های لباس در ایران است. دیجی استایل در واقع یکی از شاخه‌های فروشگاه معتبر دیجی کالا است که تمرکز اصلی آن بر روی فروش محصولات مد و پوشاک است. طراحی سایت دیجی استایل تلاش می‌کند تا محصولات را به نحوی ارائه دهد که در عین حال که از قیمت مناسب برخوردارند دارای کیفیت خوب بوده و با معیار‌های ایرانی در پوشاک همخوانی داشته باشند. اقدام جالب دیگری که دیجی استایل در خود دارد این است که محصولات ایرانی و خارجی را در کنار هم در سایت قرار داده است تا کاربران بتوانند با مقایسه بین این دو بهترین انتخاب را داشته باشند.

دسته بندی‌های فروشگاه مد و پوشاک دیجی‌استایل

در دیجی استایل انواع پوشاک، زیور آلات و لوازم آرایشی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و در بخش لباس در سه دسته کلی مردانه، زنانه و بچه گانه قرار گرفته است تا کاربران به راحتی بتوانند محصولاتی را که می‌خواهند را بیابند. همچنین بعد از ورود به هرکدام از این دسته‌های کلی شما با دسته بندی‌های جزیی تری هم مواجه می‌شوید تا کار خرید کالا برای شما به آسان‌ترین شکل ممکن صورت گیرد. از این قسمت چیزی که از دیجی‌استایل باید یاد بگیریم دسته‌بندی منظم است و این دسته بندی در فرآیند طراحی سایت بسیار اهمیت دارد.

برنامه نویسی سایت دیجی استایل

برای اینکه بدانیم طراحی سایت و قالب فروشگاهی مشابه دیجی استایل چگونه است، بهتر است در آغاز بدانیم که خود این سایت با چه زبان‌ها و تکنولوژی‌هایی ساخته شده است. پیش از هر چیز باید مد نظر داشت که وب سایت‌های بزرگ به دلیل محدودیت‌های فنی غالبا از چندین زبان استفاده می‌کنند و کار تولید آن‌ها به یک زبان یا یک فریم ورک محدود نمی‌شود. همچنین از ذکر این نکته هم نباید غافل شد که استفاده دیجی استایل از این زبان‌ها به معنی برتری آنها نسبت به زبان‌های دیگر نیست و هر پروژه‌ای شرایط و نیازمندی‌های خاص خودش را دارد و با توجه به آن‌ها باید درباره انتخاب زبان و تکنولوژی مورد استفاده در پروژه تصمیم گرفت.
همانطور که گفتیم دیجی استایل یک شاخه از سایت معتبر از سایت دیجی کالا است. این وبسایت زیر شاخه‌های دیگری مانند فیدیبو و دیجی کالا مگ هم دارد. دیجی کالا در تاریخ ۲۲ تیر سال ۱۳۹۷ یک نگارش جدید برای سایت خودش ارائه داد و در این نگارش از زبان php برای انجام کار برنامه نویسی آن استفاده کند. همانطور که می‌دانید این زبان در بین برنامه نویسان وب بسیار محبوب است و به نظر می‌رسد که در این پروژه هم کارایی خودش را به خوبی نشان داده است.
همانطور که گفته شد دیجی کالا بر پایه زبان php است و در نتیجه سایت‌های دیجی استایل و دیجی استایل مگ هم بر اساس همین زبان نوشته شده‌اند و از برادر بزرگ خود در کدنویسی الهام گرفته‌اند.

طراحی سایت فروشگاه لباس به سبک دیجی استایل

راه‌های اجرای طراحی سایت فروشگاهی مانند دیجی استایل

برای انجام این کار می‌توان پیشنهاد‌های زیادی را مطرح کرد و از راه‌های مختلفی برای احداث طراحی سایت فروشگاهی که دارای طراحی و ویژگی‌های مشابه با دیجی استایل است پیشنهاد کرد. اما انتخاب هریک از این راه‌ها به عوامل زیادی وابسته است مثل اینکه شما می‌خواهید پروژه‌تان را در چه مقیاسی اجرا کنید یا میزان بودجه ای که در اختیار دارید چه مقدار است. آیا می‌خواهید وبسایتتان کاملا مشابه دیجی استایل باشد یا فقط در یک سری از ویژگی‌ها و طرح کلی به آن شبیه باشد. اجرای یک وبسایت با این ویژگی‌ها شامل دو راه اصلی می‌شود.

قالب‌های آماده

قالب‌های آماده ویژگی‌های مثبت فراوانی دارند؛ کار با آن‌ها برای مدیر سایت راحت‌تر است و در واقع ساده‌اند، ارزانند و به راحتی قابل دسترس. همچنین کار نصب و راه‌اندازی این سایت‌ها با سرعت بالایی انجام می‌پذیرد اما ایرادشان این است که در جاهایی کاربر را محدود می‌کنند و امکان ابتکار‌های تازه و اقدامات جدید را از وی می‌گیرند.

کد نویسی به ازای خواسته شما

این روش اما زمان بیشتری می‌برد، هزینه بیشتری می‌خواهد و به نیروی کار بیشتری احتیاج دارد. اما به شما این امکان را می‌دهد که هر طور که دوست دارید سایتتان را پیاده کنید و هر جا که دوست داشتید را به شکل دیجی استایل اجرا کرده و در جا‌های دیگر که می‌خواهید کار متفاوتی انجام دهید با دست باز و به سادگی انجام دهید.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.