ساندویچ پانل دیواری از جمله مصالح ساختمانی است که با وجود کاربرد بسیار زیادی که دارد، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. به دلیل قیمت ساندویچ پانل برخی مشتریان ساندویچ پانل دست دوم را به جای ساندویچ پانل نو خریداری می کنند. از این رو با خرید ساندویچ پانل دیواری دست دوم می توان تا میزان زیادی از هزینه‌های خود را کاهش داد. یکی از محدودیت هایی که در زمان خرید ساندویچ پانل دیواری دست دوم ممکن است برای شما ایجاد شود، این است که این ساندویچ پانل ها آماده بر اساس اندازه مورد نظر تولید می‌شوند. از این رو به کار بردن آن در مکان‌های دیگر با ابعاد متفاوت ممکن است مشکل آفرین شود.

ساندویچ پانل دیواری دست دوم

با توجه به اینکه ساندویچ پانل دیواری دست دوم تا چه اندازه ای سالم و تمیز است، استفاده از آن برای موارد مختلف متفاوت می باشد. در ساختمان های مختلفی مانند ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و تفریحی از ساندویچ پانل استفاده می‌شود. یکی از محدودیت هایی که در زمان خرید ساندویچ پانل دیواری دست دوم ممکن است برای شما ایجاد شود، این است که این ساندویچ پانل ها آماده بر اساس اندازه مورد نظر تولید می‌شوند.

خرید ساندویچ پانل دیواری دست دوم

قیمت ساندویچ پانل دیواری دست دوم

ساندویچ پانل دیواری دست دوم دارای قیمت ارزان تری نسبت به نمونه نوی آن می باشد. ولی از طول عمر کوتاهتری برخوردار است. برای دیوارهای داخلی بیشتر از این پانل ها استفاده می شود. چون در آنجا حرارت و رطوبت کمتر است و به کار بردن ساندویچ ‌پانل در آن موجب می شود که کمتر در معرض آلاینده‌های شیمیایی موجود در هوا قرار گیرد. ساندویچ پانل دیواری کارکرده یا دست دوم از نظر مواد به کار برده شده در ساخت آن دارای قیمت های مختلفی می باشد.

برای مثال در صورتی که از فوم پلی یورتان در آن استفاده شده باشد، دارای قیمت بیشتری خواهد بود و اگر در آن پلی استایرن به کار برده شود، قیمت آن پایین تر می باشد. یکی دیگر از مواردی که روی قیمت ساندویچ پانل دیواری کارکرده و دست دوم تاثیرگذار خواهند بود، مدت زمان استفاده از آن می باشد.

روی قیمت ساندویچ پانل دیواری موارد دیگری مانند: مواد و مصالح، اندازه و ابعاد تاثیر گذار هستند. با توجه به کار کردی که هر ساندویچ پانل دیواری دارد، در آن مواد خاصی بکار رفته که می تواند روی قیمت آن مؤثر باشد.

مزایای ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری دارای مزیت های گوناگونی می باشد که از جمله مزیت ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چون در آن از سازه فلزی از پیش نصب شده استفاده شده و پیچ ها به یکدیگر وصل شده اند، باز کردن آن به راحتی صورت می گیرد و می توان از آن در جاهای دیگر نیز استفاده کرد.

ساندویچ پانل دیواری دست دوم در انواع مختلفی چون پلی استایرن، پلی یورتان و پشم سنگ وجود دارد. برای خرید ساندویچ پانل تهران لازم است که به کیفیت و قابلیت آن توجه شود و موارد مختلفی وجود دارند که روی کیفیت این سازه تاثیر می گذارند که از جمله آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضخامت ورق و فوم پانل
  • میزان سلامت ورق ساندویچ پنل
  • قیمت ساندویچ پانل دست دوم
  • جنس ورق ساندویچ پانل و نیز دانسیته عایق
  • ساندویچ پنل دیواری در کنار مزیت ارزان بودن از قابلیت نصب آسان و تحویل فوری نیز برخوردار می باشد.

همچنین بخوانید: ساندویچ پانل پلی یورتان، ساندویچ پانل پشم سنگ، ساندویچ پانل پلی استایرن

خرید ساندویچ پانل دیواری دست دوم

اجرای ساندویچ پانل دیواری

این ساندویچ پانل برای پوشش دیوار به کار می رود و دارای ساختاری مانند دیگر ساندویچ پانل ها بوده و دارای دو لایه ورق فلزی و یک لایه فوم عایق می باشد. لایه فوم عایق که در این ساندویچ پانل ها وجود دارد، به وسیله چسب مخصوصی از دو طرف به ورقه هایی از جنس گالوانیزه، آلومینیوم یا آلوزینک چسبیده می شود.

فوم عایق نیز دارای جنس مختلفی بوده و بر اساس نیاز مشتری جنس آن انتخاب خواهد شد. به دلیل ضخامت های مختلفی که ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی دارد و همچنین به سبب تفاوت جنس عایق و جنس ورق توجه بسیاری از مردم به سمت این محصول جذب شده است.

همچنین لازم به ذکر است که نحوه اجرای ساندویچ پانل در طول عمر آن تاثیر بسزایی دارد که می بایست زیر نظر متخصصان این امر انجام شود. برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه نصب و اجرا با کارشناسان کارن پنل از طریق شماره تماس ۷۲۴۵۴-۰۲۱ و یا صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

ویژگی های ساندویچ پانل دیواری

یکی از ویژگی های مهمی که ساندویچ ‌پانل دارد، این است که این مصالح در نهایت فشردگی تولید شده و در اثر فشردگی ساندویچ پانل دارای قابلیت تحمل فشار بالایی می باشد. با توجه به این ویژگی استفاده از آن دارای مزایای زیادی خواهد بود. برای ساختمان های پیش ساخته، سوله های صنعتی و ویلا ها می توان از ساندویچ پانل دیواری استفاده کرد.

به دلیل اینکه ساندویچ پانل از جمله مصالحی است که به تازگی در بازار وارد شده و احتمال دارد که بسیاری از مردم به صورت مالی برای خرید آن توان مالی نداشته باشند، از این رو می‌توان از ساندویچ پانل دیواری دست دوم استفاده کرد. به کار بردن این مصالح موجب می‌شود که یک بنای بسیار محکم و مرغوب داشته باشید.

از انواع ساندویچ پانل دیواری می توان به ساندویچ پانل سردخانه ای اشاره کرد که جهت عایق بندی اتاق های سرد از آن استفاده می شود. استفاده از این پانل موجب می شود که انرژی به کمترین میزان ممکن هدر رود. انواع دیگر از ساندویچ پانل دیواری شامل نر و مادگی، ساندویچ پانل دیواری ساده، ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی و اتاق تمیز هستند.

خرید ساندویچ پانل دیواری دست دوم

کاربرد ساندویچ پانل دیواری کار کرده

گروه تولیدی کارن پنل از جمله عرضه کنندگان ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب می باشد که می تواند برای خرید ساندویچ پانل دیواری کارکرده یا نو به آن مراجعه کرد. ساندویچ پنل های ساخته شده توسط این گروه دارای کیفیت و ماندگاری بالایی هستند. در صورتی که شما ساندویچ پانل دیواری را خریداری کنید، روشن است که می توانید از این محصول برای پروژه های دیگر نیز استفاده کنید.

بنابراین استفاده مجدد از ساندویچ پانل دیواری موجب می شود برای ساخت سوله و انبارها هزینه اجرای پروژه به میزان زیادی کمتر شود. از ساندویچ پانل دیواری می توان در دیوار سوله ها، دیوار آزمایشگاه ها، اتاق عمل، دیوار خانه های پیش ساخته و موارد دیگر استفاده کرد. همچنین می توان استفاده های خاصی از انواع ساندویچ پانل ضد حریق و پشم سنگ کرد.

به کار بردن این ساندویچ پانل ها در نیروگاه و صنایع و پالایشگاه موجب می شود که از پخش شدن شعله و پیشرفته شدن آتش سوزی جلوگیری شود. استفاده از ساندویچ پانل دست دوم از دو نظر اقتصادی و فنی توسط برخی عوامل محدود خواهد شد.

معمولاً بیشترین میزان کاربردی که این ساندویچ پانل دارد، در زمینه ساختمان های صنعتی و همچنین ساختمان های کشاورزی است. در واقع برای پروژه هایی که در آن ها زیباشناسی چندان اهمیت ندارد، می توان از این ساندویچ پانل دیواری کار کرده و دست دوم استفاده کرد.

شما می توانید با کارشناسان کارن پانل برای سازه و ساختمان موردنظر خود مشاوره ای داشته باشید و بهترین و با کیفیت ترین انواع ساندویچ پانل تهران را از این تیم متخصص دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

خرید ساندویچ پانل دیواری دست دوم