ارتودنسی ارزان امروزه یکی از اساسی ترین نیازهای بسیاری از افراد با مشکلات دهان و دندان است. ارتودنسی دندان ها یکی از بهترین روش هایی است که می توانید با استفاده از آن دندان هایی زیباتر داشته باشید. بدون شک اگر شما هم با ارتودنسی دندان آشنایی داشته باشید، می دانید که این کار می تواند هزینه زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره ارتودنسی دندان صحبت کنیم و اطلاعاتی را نیز در خصوص ارتودنسی ارزان قیمت در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید.

ارتودنسی دندان چیست؟

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که علاقه مند هستند تا فرم دندان های خود را بهبود بخشند و در نتیجه دندان هایی زیباتر داشته باشند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید باید بدانید که یکی از بهترین روش ها برای فرم بخشیدن به صورت طبیعی به دندان ارتودنسی دندان است. احتمالا شما هم افرادی را دیده اید که دارای دندان های نامرتبی هستند و همین موضوع نیز باعث شده است تا ظاهر مناسبی نداشته باشند و در نتیجه با اعتماد به نفس کمتری لبخند بزنند. این افراد به سادگی با مراجعه به متخصصان می توانند دندان های خود را مرتب کنند. امروزه افراد زیادی هستند که اقدام به مرتب کردن دندان های خود با روش ارتودنسی می کنند ولی این کار می تواند هزینه زیادی را برای شما به همراه داشته باشد، به همین علت ممکن است برخی از افراد به دنبال ارتودنسی ارزان قیمت دندان های خود باشند. با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درباره ارتودنسی ارزان دندان صحبت کنیم.

ارتودنسی ارزان

نکاتی بسیار مهم درباره ارتودنسی ارزان

در بخش قبل بیان کردیم که ارتودنسی یکی از روش های مرتب کردن دندان ها می باشد. امروزه قیمت ارتودنسی کمی بالا است و ممکن است شما هم به دنبال مرکزی برای ارتودنسی ارزان قیمت باشید. برای این کار باید به یک نکته بسیار مهم و اساسی دقت داشته باشید که پایین بودن قیمت ارتودنسی را در هر کلینیکی قبول نکنید. در واقع امروزه برخی از کلینیک ها از تجهیزات بی کیفیت برای ارتودنسی استفاده می کنند و ممکن است این کار باعث شود تا دندان های شما به شکل دلخواه و مد نظرتان در نیایند و یا اینکه برخی از مشکلات دیگر برای شما پیش بیاید. بنابراین قبل از آن که به دنبال ارتودنسی ارزان باشید باید ابتدا به دنبال کیفیت کار باشید چرا که ارتودنسی عملی است که مدت زمان زیادی طول می کشد و به همین دلیل شما هم مانند تمامی افراد انتظار دارید که بعد از یک مدت زمان طولانی به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

ارتودنسی ارزان

انواع روش ارتودنسی دندان

ارتودنسی روش های مختلفی دارد که هر روش معمولا مزایا و معایب خاص خود را دارا می باشد. معمولی ترین روش ارتودنسی دندان ارتودنسی ثابت است که در این روش سیم ها و براکت های مخصوص این کار برای یک مدت زمان بین 6 ماه تا 2 سال( بستگی به میزان نامرتب بودن دندان ها دارد) بر روی دندان های شما قرار می گیرد و کم کم باعث ایجاد فضای مناسب در راستای مرتب کردن دندان ها می شود. ارتودنسی متحرک نیز شباهت زیادی به این روش دارد با این تفاوت که شما می توانید در برخی از مواقع براکت ها را از دندان خود جدا کنید. ارتودنسی دیمون یکی دیگر از انواع ارتودنسی ارزان است که ساختاری کشویی دارد و دندان ها فشار کمتری را به خود می بینند. ارتودنسی نامرئی نیز روشی مناسب برای افرادی است که علاقه ای به دیده شدن سیم ها و براکت های ارتودنسی ندارند.

قیمت ارتودنسی ثابت

ارتودنسی ثابت روشی است که در آن از سیم و براکت های خاصی برای مرتب کردن دندان های شما استفاده می شود. این روش ارتودنسی هزینه ای عادی برای ارتودنسی دارد و از آنجایی که نیازی به تعویض زیاد قطعات نیست، می توان گفت نسبت به سایر روش ها مانند ارتودنسی نامرئی هزینه ای کمتر را برای شما در پی خواهد داشت. اگر به دنبال یک ارتودنسی ارزان قیمت هستید، می توانید از این نوع از روش های ارتودنسی دندان استفاده کنید. یکی از مهمترین مزیت های این روش این است که نیازی به نگرانی خاصی نیست و خود متخصص تمامی موارد را برای شما انجام می دهد و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت کنید.

قیمت ارتودنسی متحرک

ارتودنسی متحرک روش دیگری از انواع روش های ارتودنسی است که در این روش شما می توانید قسمت های متحرک را در مواقعی از دندان های خود جدا کنید. امروزه بسیاری از افراد از قرارگیری سیم و براکت های ارتودنسی ثابت بر روی دندان های خود رضایت ندارند و ادعا دارند که این موضوع باعث می شود تا زیبایی ظاهری آنها تحت تاثیر قرار بگیرد. در چنین مواردی شما می توانید از ارتودنسی متحرک برای مرتب کردن دندان های خود استفاده کنید. با استفاده کردن از این نوع ارتودنسی شما در مواقع نیاز می توانید به راحتی بخش های متحرک را از دندان های خود جدا کنید. این روش نیز دارای مزایا و معایب خاص خود است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. نکته ای که درباره این روش ارتودنسی باید به آن دقت کنید این است که جدا کردن بخش متحرک نباید دائمی باشد و حتما با توجه به توصیه های متخصص باید در طول روز حداقل یک میزان مشخصی این بخش های متحرک نیز بر روی دندان های شما قرار گیرند.

ارتودنسی ارزان و با کیفیت در کلینیک ما

اگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال یک کلینیک دندانپزشکی مناسب برای ارتودنسی ارزان هستید می توانید به کلینیک تخصصی ما مراجعه کنید که یکی از بهترین کلینیک ها در این زمینه است. ارتودنسی ارزان و با کیفیت بسیار بالا توسط متخصصان فوق العاده کلینیک ما انجام می شود. علاوه بر این شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما اطلاعات زیادی را نیز درباره ارتودنسی ارزان بدست بیاورید. ما در کلینیک تخصصی خود تلاش کرده ایم که شرایطی مناسب را برای شما فراهم کنیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن و با مناسب ترین قیمت اقدام به ارتودنسی دندان های خود کنید. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر درباره شرایط انجام ارتودنسی ارزان توسط متخصصین کلینیک ما می توانید با شماره تماسی که در وب سایت قرار داده شده است تماس بگیرید تا از مشاوره های تخصصی ما نیز بهره مند شوید.