با توجه به اهمیت اینترنت در دنیای امروز، مشاهده می شود که طراحی پورتال خبری نیز بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد. به طور کلی می ‌توان گفت پورتال ها، بستری امن و یکپارچه هستند که امکان گردش اخبار را به بهترین نحو ممکن فراهم می کند. شما با استفاده از یک طراحی سایت پورتال خبری می توانید اخبار متنوع را تولید کرده و به افراد متعددی ارسال نمایید. حال جهت آشنایی بیشتر با این پورتال ها بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی با طراحی پورتال خبری

پورتال ها به طور کلی درگاهی است که مجموعه وسیعی از خدمات و سیستم ها را جمع نموده و کاربران می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. طبیعتا با پیشرفت تکنولوژی، روزنامه ‌ها و مجلات کاغذی دیگر در جامعه کمرنگ شده و بسیاری از افراد اقدام به استفاده از پورتال خبری می کنند که در این صورت طراحی پورتال خبری برای خبرگزاری ها یک ضرورت به نظر می رسد. هنگامی که یک پورتال طراحی می شود اخبار یک سازمان یا اخبار عمومی به راحتی در سطح جامعه ارائه شده و با این حال می توان گفت این پورتال یک دفتر روزنامه آنلاین است که تمامی فرآیندها و مراحل انتشار اخبار در فضای وب انجام می گیرد و می توان گفت افرادی که در پورتال خبری کار می کنند، نقش همان کارکنان دفتر روزنامه را خواهند داشت.

طراحی پورتال خبری

اهمیت استفاده از پورتال خبری

حال با وجود آنچه بیان شد می توان گفت مهمترین ضرورت آن تمایل مردم به استفاده از سایت های خبری می باشد. از آنجایی که امروزه استفاده از گوشی‌ های هوشمند و تبلت‌ ها بسیار زیاد شده و طبیعتا افراد زیادی از این طریق اخبار جدید مورد علاقه‌ خود را دنبال می کنند که با وجود این امر حضور صاحبان خبر و خبرگزاری ها در فضای وب یک ضرورت می باشد. توجه داشته باشید به طور کلی طراحی پورتال خبری تنها مختص یک دفتر روزنامه نمی باشد زیرا بسیاری از سازمان ها نیز تمایل دارند که پورتال خبری داشته باشد و گزارش های مبتنی با خبر درباره فعالیت‌ های خود را در این پورتال ها ارائه دهند. همچنین استفاده از پورتال خبری برای عرضه کردن خدمات و نظرسنجی مهم می باشد.

طراحی پورتال خبری 

امکانات خاص پورتال خبری سایت اینتن

حال با وجود آنچه در خصوص اهمیت طراحی پورتال خبری گفته شد باید توجه داشته باشید که در اولین مرحله شما باید از سایتی این پورتال را انتخاب کنید که امکانات و ماژول های خاصی را برای شما در نظر گرفته باشد. در این بین می‌ توان گفت طراحی سایت اینتن یکی از معتبرترین و بهترین وب سایت ها در طراحی انواع سایت و پورتال خبری می باشد؛ به طوری که طراحان این سایت سعی کرده اند با تجربه کافی و به بهترین نحو ممکن برای شما اقدام به طراحی سایت و پورتال کنند. حال باید بدانید یکی از مهمترین امکانات پورتال خبری اینتن امکان تولید و ارسال خبر به صورت های متنوع می باشد. همچنین این پورتال ها دارای ویرایشگر پیشرفته بوده که شما به راحتی می توانید اخبار را ویرایش کرده و ارسال نمایید. با طراحی پورتال خبری اینتن امکان تعریف و تعیین موضوع های متنوع وجود داشته و شما به راحتی می توانید گروه ‌های خبری را به صورت پیشرفته دسته بندی نمایید و در انتها عکس مورد نظر خود را به آن اضافه کنید. همچنین امکان معین کردن کلید واژه و عنوان خبر خلاصه خبر به صورت مجزا وجود دارد. از طرفی دقت داشته باشید شما به راحتی می توانید آلبوم های متنوع تصویری و یا فیلم های مرتبط را به اخبار خود اضافه کنید.

طراحی پورتال خبری 

در طراحی پورتال خبری چه نکاتی باید رعایت شود؟

علاوه بر این که در هنگام طراحی پورتال خبری لازم است ابتدا از وب سایت مناسب کمک گرفته شود، لازم است که نکات دیگری را نیز مد نظر قرار دهید. مثلا توجه داشته باشید امنیت یکی از بحث های بسیار مهم است که در ابتدای طراحی پورتال خبری باید به آن توجه شود زیرا این پورتال ها ممکن است سریعا مورد حملات سایبری قرار گرفته که در این صورت پورتال شما هک شده و خبرهای دروغ و یا با هدف خاص منتشر خواهد شد. همچنین در هنگام راه اندازی پورتال خبری حتما باید به رعایت فرآیندها همچون تولید و انتشار خبر توجه کنید و ابتدا قبل از اینکه خبری را انتشار دهید آن را به درستی ویراستاری نمایید. عملکرد مناسب سئو نیز دیگر امر مهم در طراحی پورتال خبری می باشد.

طراحی پورتال خبری 

ویژگی های پورتال خبری مناسب

همانطور که پیشتر هم اشاره شد هنگامی که شما اقدام به طراحی پورتال خبری می کنید، مانند یک دفتر روزنامه هر کس برای خود سمتی داشته به طوری که شما می توانید در این پورتال ها متناسب با نقش فرد، میز کار تعیین کنید. از دیگر ویژگی های پورتال خبری امکان ارتباط و ارسال خبر بین دبیر، سردبیر و سیستم پیام داخلی پرسنل می باشد. از طرفی باید بدانید امکان نمایش تبلیغات و بنرهای تبلیغاتی در پورتال خبری وجود دارد که با توجه به این امر می ‌توان گفت مهمترین راه درآمد پورتال خبری تبلیغات بنری، محتوایی و رپورتاژ آگهی می باشد به طوری که شما می توانید با قرار دادن یک بنر تبلیغاتی در پورتال خود مبلغی را دریافت نمایید.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی، سئو و بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.