این سوالی است که از ما زیاد پرسیده می شود. در واقع به دلیل نزدیکی کرج به تهران بسیاری از بیماران ارتودنسی کرج برای درمان ارتودنسی به تهران مراجعه می کنند. با این حال اغلب، توصیه دکتر مسعود داودیان به متقاضیان محترم ارتودنسی ساکن کرج این بوده که بهتر است اگر متخصص ارتودنسی خوبی در کرج می شناسند همانجا درمان شان را انجام دهند تا در این صورت بعد مسافت طی چندین سال رفت و آمد اذیت شان نکند.

متخصص ارتودنسی خوب در کرج می شناسید؟

باز این هم از آن دست سوالاتی است که از ما زیاد پرسیده می شود. به هر حال ما دوستان متخصص ارتودنسی خوب در کرج زیاد داریم. با این حال ترجیح می دهیم برای جلوگیری از حاشیه، اسم دکتر خاصی را اینجا عنوان نکنیم. همچنین شما می توانید با مراجعه به بانک اطلاعات متخصصین ارتودنسی ایران نسبت به یافتن آدرس دقیق ارتودنتیست های اقصی نقاط کشور از جمله متخصصین ارتودنسی خوب در کرج اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:متخصص ارتودنسی کیست؟

 

چند بار برای درمان ارتودنسی لازم است بین کرج و تهران رفت و آمد کنم؟

درمان ارتودنسی به هر حال ممکن است بین 1 تا 3 سال طول بکشد و معمولا بین 3 تا 5 هفته یک بار لازم است توسط متخصص ارتودنسی ویزیت شوید. برخی بیماران ارتودنسی ساکن کرج در تهران هم کار می کنند یا محل سکونت دارند، برای این عزیزان شاید درمان ارتودنسی نزد متخصص ارتودنسی در کرج خیلی متفاوت با تهران نباشد. کلینیک های تخصصی ارتودنسی دکتر مسعود داودیان همواره برای بیمارانی که از راه دور تشریف می آورند سعی داشته بهترین و بیشترین خدمات را در کوتاه زمان ارایه نماید تا بیماران محترم ارتودنسی کمتر متحمل رفت و آمد شوند.

شعبه سیمادنت شریعتی