علاوه بر این که می توان برای دست یافتن به بیت کوین مبلغی پول واریز کرده و آن را از صرافی های آنلاین خریداری کنید. می توانید از بیت کوین رایگان هم استفاده کنید که در این صورت باید در قبال دریافت رایگان آن کاری مانند بازی کردن انجام دهید تا در ازای امتیازی که میگیرید بیت کوین دریافت کنید. از این رو می توانید به استخراج بیت کوین رایگان با بازی بپردازید.

بیت کوین هنوز واحد پول رسمی هیچ کشوری نیست اما خرید و فروش بیت کوین و انواع ارز دیجیتال در دنیای مجازی رونق خوبی گرفته و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد.

بیت کوین چیست؟

یکی از پرطرفدار ترین واحدهای پول مجازی که امروزه ذهن همه را به سمت خود کشیده است بیت کوین نام دارد. با بیت کوین تنها می توان در سایت های مجازی خرید و سرمایه گذاری کنید. این واحد پولی تحت کنترل هیچ شخص یا شرکتی نیست و کاملا آزاد است. هدف از به وجود آوردن بیت کوین امنیت دادن به پول های شماست چرا که به صورت اینترنتی بوده و در کیف پول مجازی شما قرار می گیرد به طوری که هیچ شخصی نمی تواند آن را هک کند.

ساتوشی ناکاموتو سازنده بیت کوین هست که هیچ اطلاعاتی از خود در سایت های اینترنتی نگذاشته است و کسی او را نمی شناسد. بیشترین کاربران درخواست کننده بیت کوین آمریکایی هستند ولی نمی توان گفت کشور آمریکا سازنده آن است. بیت کوین ها را مانند طلا و دلار باید خرید اما به صورت اینترنتی و مجازی اما هستند سایت هایی که بیت کوین رایگان به مخاطبین خود بدهند که دلایل خاص خود را دارند. امروزه خرید بیت کوین یکی از سرمایه گذاری های مورد علاقه مردم است.

استخراج بیت کوین رایگان با بازی

راه های دستیابی به بیت کوین رایگان

برخی از سایت ها به کاربران خود بیت کوین های رایگان می دهند، شاید این کار از نظر شما جای پرسش های زیادی داشته باشد اما یکی از دلایل مهمی که این سایت ها دارند این است که بیت کوین یک واحد پول جدید است و اکثر مردم با چگونگی استفاده و کارایی آن آشنا نیستند پس بنابراین به کاربران خود بیت کوین رایگان می دهند تا کار کردن با آن را یاد بگیرند و در کار های خود از این واحد پول استفاده کنند.

یکی دیگر از دلایلی که این سایت ها دارند این است که کاربران به دلیل رایگان بودن بیت کوین ها کاربران زیادی در سایت ثبت نام کنند و بعد از زیاد شدن مخاطبین سایت از آن سایت به عنوان سایت تبلیغاتی یا کسب درآمد استفاده کنند. اما بازی هایی در فضای اینترنتی وجود دارد که به جای امتیاز به شما بیت کوین رایگان می دهد.

روش استخراج بیت کوین رایگان با بازی

بازی هایی به صورت اپلیکیشن هستند که می توانید با بازی کردن در آنها بیت کوین رایگان دریافت کنید. این گونه بازی ها علاوه بر اینکه می توانند منبع درآمد زیادی داشته باشند بسیار مهیج و جذاب هستند که قابلیت دارند ذهن شما را ساعت ها درگیر خودشان کنند. بازی ها اکثر به صورت مرحله ای هستند و از مرحله های آسان به سمت مرحله های سخت تر می روند.

هر چه به سمت مرحله های بالا تر می روید کار شما سخت تر شده و باید تلاش بیشتری کنید تا بین کوین رایگان بدست آورید. بعضی بازی ها برای تلفن های اندروید هستند و بعضی دیگر را نمی توان روی تلفن همراه خود نصب کرد.

اما بعضی بازی ها روش خاص خود را دارند و امکان دارد پس از به پایان رسیدن بازی شما نتوانید بیت کوین دریافت کنید. حتی یک روش جالب برای کسب بیت کوین هست که می توان با یک اپلیکیشن هم کتاب بخوانید و هم بیت کوین جایزه بگیرید.

استخراج بیت کوین رایگان با بازی

سایت ها و بازی های پرداخت کننده بیت کوین رایگان

همه این برنامه ها و بازی ها بخاطر این است که ابتدا شما را جذب استفاده از بیت کوین و خرید و فروش بیت کوین کنند و شما وارد دنیای جدید بیت کوین شوید.

اما یکی دیگر از دلایل بیت کوین های رایگانی که سایت ها و بازی ها به کاربران خود می دهند این است که تبلیغات بسیار زیادی را به مردم جهان نمایش دهند اکثر سایت ها پس از به وجود آمدن ترافیک در سایت ها شروع به گذاشتن تبلیغ های متفاوت می کنند تا به این وسیله بتوانند برای شرکت های خاص بازاریابی انجام دهند.

حتی در بازی های مختلف مربوطه هم هنگام بازی کردن تبلیغاتی را برای شما به نمایش می گذارند. اما هر چه که باشد برای دریافت بیت کوین رایگان ارزش دارد.

بازی های معدن و معاملاتی

بازی های معدن چند نوع هستند که می توانید از آنها برای دریافت بیت کوین استفاده کنید. این بازی ها به گونه اند که شما می توانید با امتیازات خود کارگر بخرید و با کمک آنها از معدن بیت کوین استخراج کنید. از ابتدای ورود به بازی معدن باز است و شما می توانید شروع به کار کنید و بعد از کمی بازی کردن با امتیازات خود کارگر بخرید تا آنها نیز کمک شما باشند.

درون این بازی ها بعضی بازی های مختلف کوچک هم هستند که به امتیاز آوری شما کمک بسیار می کنند. بازی ها معاملاتی از دیگر بازی های دریافت بیت کوین رایگان هستند. باید برای موفق شدن در این بازی ها آدمی اهل معامله باشید تا بدانید که چه موقع باید چیزی را بخرید و چه موقع باید اجناس خود را بفروشید.

اما هر طور شده باید مراقب بازی خود باشید چرا که همه چیز به بیت کوین مرتبط است. در هنگام بازی از هر چیزی که فکر می کنید در آینده احتیاجتان می شود استفاده کنید و اجازه ندهید که بازنده بازی شما باشید.

بازی های پازلی و بازی های آنلاین

یکی از جذاب ترین بازی هایی که اکثر افراد به سراغ این بازی ها می آیند بازی های پازلی هستند که برای عموم مردم مناسب می باشد. در بازی های پازلی هم به ماجراجویی احتیاج است و باید حواس خود را کامل جمع کنید تا مبادا بازنده شوید. در انواع بازی های پازلی می توانید با در کنار هم قرار دادن مهره ها به مراحل بالاتر بروید و بیت کوین رایگان دریافت کنید.

بازی های پازلی انواع مختلف و جذابی دارد که برای بازی روش های مختلف و جالبی به شما نشان می دهد. در کنار همه این بازی ها بازی های دستگاهی آنلاینی وجود دارد که از آن ها هم می توانید استفاده کنید. این بازی ها حالتی کازینویی دارند که باید در آنها مهارت داشته باشید.

هم چنین در صورتی که نیاز به خرید و فروش بیت کوین داشته باشید می توانید با مراجعه به سایت دیجی اکسچنج از به روز ترین قیمت ها مطلع شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

استخراج بیت کوین رایگان با بازی