آنتالیا مال یکی از فروشگاه های بزرگ تور آنتالیا است که دارای 71 هزار مترمربع و 234 مغازه می باشد. این فروشگاه بزرگ کالاهای متنوعی را به فروش می رساند که محل خوبی برای دسترسی به انواع نیازهای شهروندان دارد. این مرکز خرید که در فضای بازی قرار گرفته است امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی نیز برای بازدید کنندگان ارائه داده است.


آنتالیا مال | Mall of Antalya

مرکز خرید آنتالیا مال، که توسط Torunlar GYO ساخته شده، در کنار Deepo Outlet، روبروی فرودگاه آنتالیا واقع شده است و در تاریخ 28 آوریل 2017 ، درهای خود را برای بازدید کنندگان گشود. بازار آنتالیا که ساخت آن در آغاز سال 2016 آغاز شد، مساحتی در حدود 131 هزار متر مربع، به همراه Deepo Outlet بزرگترین مجموعه خرید و تفریحی منطقه مدیترانه با 17 هزار متر مربع مساحت قابل اجاره و 234 فروشگاه در کل می باشد. مرکز خرید آنتالیا صاحب بزرگترین زمین بازی کودکان سرپوشیده تور آنتالیا با 1600 متر مربع به همراه 144 فروشگاه که صدها مارک داخلی و خارجی را در خود جای داده اند، به همراه 40000 متر مربع بخش های مربوط به غذا (سراغذاها) می باشد. مرکز خرید آنتالیا با داشتن معماری افقی و دو طبقه، دکوراسیون مدرن، راهروهای جادار، و با داشتن سرا غذاهای خود به رسمیت شناخته شده و سلیقه های مختلفی را به بازدید کنندگان خود ارائه می دهد.

 

 معرفی آنتالیا مال و امکانات آن

مشخصات آنتالیا مال

همانطور که میدانید، آنتالیا یکی از مقاصد گردشگری مدیترانه و جهان است که در جهان پیشرو است. این شهر دارای مکانهای مختلف از جاذبه های معروف است. جالب است بدانید که 30٪ از گردشگران خارجی را که به ترکیه سفر می کنند، به این شهر جذب می شوند. با توجه به اهمیت این شهر در گردشگری، مراکز خرید متنوعی برای این شهر وجود دارد که یکی از آنها آنتالیا مال یا Mall of Antalya می باشد.

از جمله اطلاعاتی که قبل از رفتن به این مرکز باید بدانید، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آدرس دقیق: ترکیه، آنتالیا، کپز، محله آلتینوا سینان، خیابان سریک، آنتالیا مال
  • مدت زمان برای بازدید از مرکز خرید آنتالیا مال در حدود 2 تا 4 ساعت است
  • زمان بندی کاری این فروشگاه همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22.30 شب در روزهای جمعه و شنبه و در بقیه روزها از ساعت 10 صبح الی 22 شب می باشد
  • شماره تماس : +90 242 340 54 70
  • مساحت 171 هزار متر مربع با 234 مغازه

 

 معرفی آنتالیا مال و امکانات آن

ویژگی های آنتـالیا مال

مجموعه خرید و فروشگاه ها با ظرفیت پارکینگ 3000 اتومبیل، با استفاده از اتوبوس یا تراموا به راحتی قابل دسترسی از سایر نقاط مختلف شهر می باشد. فروشگاه های بزرگ H&M ،LCW و De Facto در آنتالیا در این مرکز خرید آنتالیا گرد هم آمده اند. فروشگاه SPX Mega که علاقه مندان به ورزش را در کنار هم قرار می دهد و برند Under Armor که اختصاص ورزش های خارج از منزل دارد، اولین فروشگاه های خود را در شهر آنتالیا را در این مرکز خرید آنتالیا افتتاح کرده اند. فروشگاه برند Adore Toy که با کودکان و نوجوانان با اسباب بازی های آموزشی معروفش در دنیا شهرت دارد، در این مرکز خرید آنتالیا با جدیدترین ایده ها خود برای اولین بار در آنتالیا نیز حضور دارد.

 

 معرفی آنتالیا مال و امکانات آن

امکانات آنتالیا مال

همچنین در مورد ویژگی های آنتالیا مال باید گفت که این فروشگاه از بخش های مختلفی تشکیل شده است که عبارتند از:

فروشگاه ها شامل فروشگاه های جواهرات، کفش، کیف، لوازم الکترونیکی، پوشاک کودکان و نوجوانان، سرگرمی و اسباب بازی کودکان و نوجوانان، پوشاک مردانه و زنانه، ساعت و عینک و دکوراسیون منزل خانگی
رستوران ها و مراکز تغذیه شامل کافه ها و رستوران هایی شامل پاستا تورک، استارباکس، تاوک و ...   

سینما: سالن های سینمایی مرکز فناوری سینمایی آنتالیا یکی از بزرگترین مجموعه سینمای مدیترانه با 11 سالن با ظرفیت 2200 نفر در این فروشگاه است. سالن های سینما آنتالیا مال به یکی از بزرگترین پرده های سینما در ترکیه مشهور است.
زمین بازی: بزرگترین زمین بازی کودکان سرپوشیده در آنتالیا در این فروشگاه قرار دارد که فضای داخلی 600 مترمربعی داشته و برای سنین مختلف می تواند سرگرم کننده باشد.

 

 معرفی آنتالیا مال و امکانات آن

چگونه به فروشگاه آنتالیا برویم؟

برای بازدید از این فروشگاه و  دیدنی های آنتالیا مال می توانید از مسیر های زیر استفاده کنید که این مسیر ها برای اتوبوس های می باشند:

-مسیر اول خط 600:

Otogar İçi → Dumlupınar Blv. → Antalya Spor Kavşağı → Dumlupınar Blv. → Meltem Blv. → Tarık Akıltopu Cd. (Antalya Eğitim Araştırma Hast.) → Yüzüncü Yıl Blv. → Yener Ulusoy Blv. → Adnan Menderes Blv. → Mevlana Cd. → Ali Çetinkaya Cd. → Aspendos Blv. → Serik Cd. → Antalya Havalimanı.

-مسیر دوم خط AF 04:

Aksu-Tedaş → Çevre Yolu → Yeni Hal Kavşağı → Kepez Belediyesi → Çallı Kavşağı → Karayolları → İller Bankası Kavşağı → Öğretmenevi → Tıp Fakültesi → Sağlık Müdürlüğü → Gürsu → Konyaaltı → Sarısu

 

 معرفی آنتالیا مال و امکانات آن

نظرات بازدید کنندگان از آنتالیا

از جمله نظرات بازدید کنندگان از این فروشگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-بازدید کننده اول: این مرکز کالاهای عالی و شگفت انگیزی را با قیمت های عالی ارائه می کند. ابعاد این فروشگاه در مقایسه با پاساژ های انگلیس بسیار کوچک است اما کیفیت عالی است. فروشگاه تونی مونتانا نیز بسیار توصیه می شود.
-بازدید کننده دوم: اول از همه بازار بزرگ است! فروشگاه های متنوعی وجود دارد. یک محوطه بزرگ غذا با فروشگاه های مختلف کباب، پاپی ها ، mcdonalds، برگر کینگ و غیره در اینجا وجود دارد.. آنها همچنین دارای تعداد زیادی فروشگاه کوچک با افرادی هستند که جواهرات دست ساز و شخصی سازی شده خود را در کنار سایر هدایای کوچک می فروشند. اگر دوست دارید لباس و غذا با کیفیت خوب تهیه کنید به اینجا بیایید. ما اکثر خریدهای خود را از اینجا انجام دادیم. شیرینی های ترکی را از یک خانم خرید کردیم که طیف گسترده ای از شیرینی ها را در بازار نیز می فروخت که به ما اجازه می داد قبل از خرید آنها را امتحان کنیم!
-بازدید کننده سوم: تعداد زیادی مغازه وجود داشت. بسیاری از مارک ها ناشناخته برای ما بودند. بعضی از لباس ها و اسباب بازی ها گران بودند.