شهر زیبای آنتالیا که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است، دارای هتل ها و اقامتگاه های بسیار لوکس و درجه یکی است که افراد می توانند در این هتل های لوکس و درجه یک سکونت داشته باشند. هتل Rox Royal تور آنتالیا یکی از هتل های بسیار خوب و بنام این شهر است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی هتل Rox Royal آنتالیا

هتل Rox Royal آنتالیا، یکی از هتل های لوکس 5 ستاره در شهر آنتالیا است که برای مسافران انواع امکانات بی نظیر و منحصر بفرد را فراهم نموده است. در این هتل لوکس و پنج ستاره، شما می توانید اقامتی رویایی و فراموش نشدنی داشته باشید. این هتل بی نظیر، دارای مناظر فوق العاده ای است و ساحل اختصاصی آن باعث شده است تا گردشگران زیادی از این هتل لوکس و بی نظیر استقبال کنند و آن را دوست داشته باشند. هتل Rox Royal تور آنتالیا در منطقه کمر که به نوعی مرکز شهر آنتالیا است واقع شده است و همین مسئله به مسافران کمک می کند تا خیلی راحت تر به همه مناطق دیدنی و جذاب آنتالیا دسترسی داشته باشند. منطقه کمر در آنتالیا، یکی از مناطق طبیعی و بسیار دیدنی این شهر است که دارای مناظر بکر و دیدنی است و مسافران با انتخاب هتل Rox Royal آنتالیا برای اقامت، به نوعی با یک تیر دو نشان زده اند و سفری خوب و خاطره انگیز را برای خود رقم می زنند. شما می توانید در این هتل باشکوه و لوکس، روزهای آرام و مفرحی را سپری کنید که سالها بعد با یادآوری خاطرات شیرین این روزها، لبخندی به لبانتان خواهد آمد.

 

هتل Rox Royal آنتالیا

امکانات هتل Rox Royal آنتالیا

هتل Rox Royal، دارای انواع امکانات لوکس و رفاهی برای مسافران عزیز می باشد تا مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، نیازی به خارج از هتل نداشته باشند. در این هتل لوکس و بسیار پیشرفته، امکاناتی همچون استخر روباز و سرپوشیده، سالن ورزشی، اینترنت پر سرعت و رایگان،سرویس اتاق ، پارک و ساحل اختصاصی، سایه بان ساحلی با نوشیدنی، سالن بدنسازی و فیتنس، مرکز سلامت، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، سونا، ماساژ، حمام ترکی، بیلیارد، خدمات زیبایی و آرایشی، رستوران، کافی شاپ و ...در این هتل لوکس و دیدنی قرار داده شده است تا مسافران بتوانند اقامتی خوش را در این هتل پنج ستاره داشته باشند.

 

هتل Rox Royal آنتالیا

اتاق های هتل Rox Royal

هتل Rox Royal آنتالیا حدود 420 اتاق لوکس و درجه یک دارد که این اتاق ها دارای انواع امکانات رفاهی همچون سیستم تهویه مناسب، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی و حمام، سشوار، تلویزیون ال ای دی، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان، مبلمان و ...، می باشد. این اتاق های شیک و مدرن، می توانند اقامتی بسیار رویایی و لوکس را برای شما فراهم می آورند. مسافران می توانند انواع اتاق های لوکس همچون اتاق های دوبلکس، اتاق های با ویو دریا، اتاق های با ویو باغ را رزرو نمایند.

 

هتل Rox Royal آنتالیا

امکانات ورزشی هتل Rox Royal

هتل Rox Royal آنتالیا، دارای انواع امکانات ورزشی و بسیار مفرح است که شما می توانید از این امکانات در طول اقامت خود در هتل Rox Royal، استفاده نمایید و حسابی لذت ببرید. یک زمین تنیس در فضای باز وجود دارد که برای تنیس دوستان بسیار عالی است. همچنین یک پارک آبی تفریحی بسیار جذاب در این هتل وجود دارد که همه افراد در هر سنی می توانند از آن استفاده نمایند. یک استخر نیز مخصوص کودکان در این هتل وجود دارد که کودکان می توانند در آن حسابی شنا کرده و بازی کنند.سالن بیلیارد، فیتنس، سونا، مینی گلف، غواصی، زمین فوتبال و والیبال، اسپا و حمام ترکی نیز از دیگر امکانات ورزشی این مجموعه هستند.

 

هتل Rox Royal آنتالیا

رستوران هتل Rox Royal

رستوران آلفرسکو، یکی از رستوران های بسیار لوکس و درجه یکی در هتل Rox Royal آنتالیا  است که غذاهایی بسیار لذیذ و خوشمزه را به مسافران ارائه می دهد تا مسافران دیگر نیازی به استفاده از رستوران های خارج هتل نداشته باشند. در رستوران آلفرسکو، انواع غذاهای دریایی لذیذ و بسیار خوشمزه در آن سرو می شود. همچنین انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای نیز در این رستوران سرو می شود. با آنکه صبحانه در هتل سرو می شود، اما افرادی که مایل باشند می توانند صبحانه های عالی و خوشمزه این رستوران را نیز تجربه کنند. یکی از ویژگی های بسیار منحصربفرد این رستوران این است که در آن، انواع غذاهای رژیمی و غذاهای مخصوص کودکان نیز سرو می شود تا افراد کاملا احساس راحتی داشته باشند.

 

هتل Rox Royal آنتالیا

از دیگر امکانات هتل Rox Royal

هتل Rox Royal آنتالیا دارای انواع امکاناتی است که شاید در هیچ یک از هتل های دیگر نتوانید مانند آن را پیدا کنید. در این هتل صبحانه رایگان بین ساعت 7 صبح تا 10 سرو می شود و مسافران می توانند از میان منوی متنوع این رستوران، صبحانه ای خوشمزه میل کنند. بار و باربیکیو در این هتل نیز وجود دارد که مسافران می توانند از آن استفاده کنند. برای کودکان 7 تا 14 سال، تفریحاتی کاملا نظارت شده در این رستوران وجود دارد که کودکان می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. خدمات پرستاری، حمل چمدان به اتاق و بالعکس، اتاق مخصوص افراد سیگاری، اتاق بازی برای کودکان، خشکشویی، اتاق اتوکشی، نظافت روزانه اتاق، اجرای انواع کنسرت ها و برنامه های شاد و مفرح، کرایه وسایل نقلیه، قایقرانی با موتور، کلوپ های شبانه برای تفریح و سرگرمی در شب، مرکز خرید، مرکز تجاری، باشگاه مخصوص کودکان،میان وعده، فروشگاه فروش انواع هدایا، آسانسور، خدمات دربان، پارکینگ رایگان، کارکنان که به چند زبان مسلط هستند، خدمات تور و گردش، انبار نگهداری از چمدان، تنها بخشی از خدمت رفاهی این هتل پنج ستاره هستند. بنابراین اگر شما نیز به دنبال اقامت در یک هتل لوکس و پنج ستاره هستید و دوست دارید تا در هتلی نزدیک به ساحل و دیگر مناطق دیدنی آنتالیا اقامت داشته باشید، می توانید این هتل را انتخاب کنید.