هتل سورا حاجیا صوفیا استانبول از مجهزترین مراکز اقامتی در ترکیه می باشد. از امکانات عرضه شده در هتل سورا حاجیا صوفیا تور استانبول می توان به اتاق ها و سوئیت های مجهز، امکانات ورزشی از قبیل زمین تنیس، باشگاه بدنسازی و زمین بازی کودکان اشاره کرد. رستوران، پارکینگ رایگان، مرکز خرید و سالن کنفرانس از دیگر امکانات این هتل می باشد. برای رزرو هتل سورا حاجیا صوفیا شهر استانبول می توان از طریق سایت اینترنتی اقدام کرد.

هتل سورا حاجیا صوفیا بهترین هتل استانبول

کشور ترکیه به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری متعدد و امکانات اقامتی مجهز و پیشرفته یکی از مقاصد گردشگری شناخته شده در دنیا محسوب می شود. از بین شهرهای پر گردشگر کشور ترکیه می توان از شهر استانبول نام برد. شهر استانبول ترکیه با داشتن مراکز گردشگری گوناگون از مسافران و گردشگران در هتل های مجهز و زیبای خود پذیرایی می کند. از میان هتل های زیبا و چهار ستاره استانبول می شود به هتل سورا حاجیا صوفیا اشاره کرد. این هتل که در کنار کلیسای حاجیا صوفیا و در منطقه سلطان احمد واقع شده حدود یک کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد. با توجه به موقعیت مناسب این هتل و در دسترس بودن امکانات مختلف گردشگران خارجی و داخلی علاقمند به اقامت در این هتل مجهز و زیبا هستند. از این رو خدمات متعدد و امکانات رفاهی مختلفی در این هتل در اختیار مسافران و گردشگران قرار می گیرد.

 

هتل سورا حاجیا صوفیا

امکانات هتل سورا حاجیا صوفیا استانبول

با اطلاع از خدمات و امکانات هتل سورا حاجیا صوفیا می توان در زمان مناسب نسبت به رزرو این هتل مدرن و مجهز اقدام نمود و از اقامت در آن لذت برد. امکانات موجود در این هتل شامل امکانات اقامتی و تفریحی می شود.

امکانات اتاق ها

اتاق های این هتل مجهز به به روز ترین امکانات اقامتی بوده و از چشم انداز زیبا برخوردار هستند. بای مثال اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مدرن بوده و چینش وسایل موجود در آن از زیبایی و هارمونی لازم برخوردار می باشد. از طرف دیگر اتاق ها دارای عایق صوتی بوده و از این رو می توان اوقاتی آرام را در آن سپری نمود. از امکانات دیگر اتاق های هتل سورا حاجیا صوفیا استانبول می شود به تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، حمام اختصاصی و مینی بار اشاره کرد.

از آنجا که بسیاری از کارهای شخصی و اداری امروزه با اینترنت انجام می شود، دسترسی به اینترنت و فضای مجازی یکی از دغدغه های افراد مخصوصا در هنگام مسافرت می باشد. از این رو و در راستای ارائه خدمات به گردشگران وای فای رایگان در اتاق ها و در سایر بخش های هتل در اختیار مسافران قرار می گیرد.

 

هتل سورا حاجیا صوفیا

امکانات تفریحی

از جمله امکانات تفریحی موجود در هتل سورا حاجیا صوفیا استانبول می توان به استخر، سونا، آب گرم و جکوزی اشاره کرد. طراحی فضای استخر روباز این هتل منحصر به فرد بوده و با گلکاری های زیبا و نورپردازی ملایم به ایجاد آرامش روحی کمک می کند. در اطراف استخر تخت های بزرگ با پرده های زیبا برای استراحت قرار دارد.

امکانات ورزشی

پس از گشت و گذار و دیدن جاذبه های گردشگری استانبول می توان در اوقات فراغت از امکانات ورزشی هتل سورا حاجیا صوفیا بهره برد. از جمله امکانات این هتل می شود به باشگاه بدنسازی اشاره کرد که شامل تجهیزات و دستگاه های مدرن می باشد. ار دیگر امکانات ورزشی این هتل زمین تنیس، باشگاه بیلیارد و نیز ورزش های آبی است که طرفدار زیادی دارد. وجود زمین بازی کودکان در هتل سورا حاجیا صوفیا فرصت خوبی برای خانواده ها و کودکان جهت تفریحات سالم و ایمن فراهم می آورد.

 

هتل سورا حاجیا صوفیا

سایر امکانات هتل سورا حاجیا صوفیا

در راستای کسب رضایت گردشگران و توریست ها امکانات دیگری نیز در دسترس اقامت کنندگان در هتل سورا حاجیا صوفیا استانبول قرار می گیرد. در کنار خدمات اتاق ها می توان به خشکشویی، اتو کشی، کرایه اتومبیل، انبار بار و چمدان و صندوق امانات اشاره کرد.

سوئیت ماه عسل

امروزه بسیاری از زوج های جوان برای گذراندن ماه عسل به کشور ترکیه سفر می کنند. از این رو هتل های اقامتی از جمله هتل سورا حاجیا صوفیا امکانات ویژه ای را در اختیار زوج ها قرار می دهد که از آن میان می توان به سوئیت های ماه عسل اشاره کرد. با اقامت در سوئیت های ماه عسل این هتل می توان لحظاتی شاد و به یادماندنی را تجربه کرد.

رستوران هتل

صبحانه در هتل سورا حاجیا صوفیا به صورت سلف سرویس و در اتاق ارائه می شود. برای صرف سایر وعده های غذایی می توان به رستوران مجهز و شیک هتل سر زد که بهترین سرویس پذیرایی را به اقامت کنندگان ارائه می کند. در رستوران هتل سورا حاجیا صوفیا انواع غذاهای ترکی و اروپایی با کیفیت عالی در کنار نوشیدنی های متنوع سرو می شود.

 

هتل سورا حاجیا صوفیا

سالن کنفرانس و مهمانی

از دیگر امکانات هتل سورا حاجیا صوفیا استانبول سالن های مجهز جهت برگزاری کنفرانس و مهمانی می باشد. از این رو می توان با هزینه مناسب نشست های کاری و نیز مهمانی های رسمی و غیر رسمی را در سالن های مدرن هتل سورا حاجیا صوفیا برگزار کرد.

پارکینگ و مرکز خرید

از امکانات اصلی این هتل می شود به پارکینگ رایگان اشاره کرد که عمدتا مورد نیاز گردشگران داخلی می باشد. با وجود مرکز خرید و فروشگاه های عرضه کالا در هتل سورا حاجیا صوفیا گردشگران می توانند مایحتاج مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنند.

رزرو هتل سورا حاجیا صوفیا استانبول

با رزرو هتل سورا حاجیا صوفیا می توان اوقاتی خوش و به یادماندنی را برای خود و خانواده رقم زد. برای رزرو هتل سورا حاجیا صوفیا استانبول بهترین راه رزرو آنلاین از طریق سایت های مربوطه می باشد. از نکات مهم جهت رزرو اتاق در هتل سورا حاجیا صوفیا شهر استانبول می توان به اقدام به ثبت درخواست رزرو قبل از مسافرت به ترکیه اشاره کرد.

 

هتل سورا حاجیا صوفیا