هتل رافلز استانبول  یکی از هتل های 5 ستاره شهر زیبای استانبول است که از موقعیت جغرافیایی و قرارگیری بسیاری خوبی نیز برخوردار است. این هتل زیبا و لوکس با امکانات رفاهی متعدد یکی از بهترین مراکز اقامتی تور استانبول است و ما در ادامه می خواهیم سفری مجازی به تمام قسمت هایش داشته باشیم. پس اگر در حال برنامه ریزی برای سفر استانبول هستید و هنوز درباره محل اقامت خود تصمیم نگرفته اید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

هتل رافلز استانبول

نگاهی به هتل رافلز استانبول

هتل رافلز استانبول  در مرکز شهر و در منطقه زورلو استانبول واقع شده و از دسترسی راحتی به جاذبه های تاریخی شهر و وسایل حمل و نقل عمومی برخوردار است. در نتیجه شما برای گشت و گذار در میان دیدنی های استانبول نیاز به پرداخت هزینه های زیادی ندارید و به راحتی می توانید قسمت های مختلف شهر را با مترو بروید.

این هتل زیبا 185 اتاق بسیار مجلل، لوکس و زیبا دارد و یکی از هتل های 5 ستاره شهر است همچنین امکانات رفاهی و خدمات متعدد این هتل همراه با رستوران ها و کافی شاپ ها موجب شده تا هتل رافلز شهر استانبول یکی از انتخاب های همیشگی تورلیدرها و گردشگران مختلف در تور استانبول باشد.

اتاق های هتل رافلز استانبول شامل اتاق های تویین معمولی، اتاق کینگ و سوییت است که به همین ترتیب قیمت ها بیشتر می شود. البته تمامی اتاق ها از امکانات مختلف هتل برخوردار است و شما به راحتی می توانید در هر کدام که مایل باشید اقامت کرده و به تمامی خدمات رفاهی هتل رافلز در استانبول دسترسی داشته باشید. همچنین خوب است بدانید که رزرو اتاق های رافلز به راحتی از طریق سایت امکان پذیر است و شما می توانید هر موقع که خواستید پیش از سفر به راحتی اتاق هایتان را رزرو کرده و یا حتی هزینه اش را پرداخت کنید.

 

هتل رافلز استانبول

خدمات و امکانات رفاهی هتل رافلز استانبول

در میان تمام هتل های استانبول، هتل رافلز به عنوان یکی از لوکس ترین هتل ها از امکانات و خدمات بسیار زیادی برخوردار است. خوب است بدانید که تمام اتاق های هتل، لابی و دیگر قسمت ها مجهز به وای فای است و شما به راحتی می توانید از خدمات اینترنت نیز برخوردار شوید. همچنین در رافلز شما به دو استخر بسیار بزرگ سرپوشیده و سرباز دسترسی دارید و می توانید از هر دو استفاده کرده و سپس در تراس استخر ها آفتاب بگیرید.
در رافلز می توانید ورزش کنید

بعد از استخر، نوبت به استفاده از خدمات ماساژ و اسپا رسیده که می تواند استراحت شما را کامل کند. در عین حال اما اگر می خواهید بیشتر ورزش کنید، می توانید به سالن بدنسازی و باشگاه هتل رافلز استانبول  سر زده و حسابی کالری سوزی کنید تا روند برنامه های تمرینی ورزشی تان نیز مختل نشود. در آخر هم فراموش نکنید که هتل رافلز مجهز به حمام ترکی است. اگر تا به حال درباره حمام ترکی شنیده اید، خوب است که این بار در این سفر آن را امتحان کرده و حسابی از این خدمات مرفه و لوکس لذت ببرید.

همچنین به عنوان نکته آخر فراموش نکنید که کارکنان و پذیرش هتل رافلز استانبول  به خوبی به زبان انگلیسی مسلط هستند و شما برای برقراری ارتباط، پرسیدن سوال و موارد مشابه دچار مشکل نخواهید شد و بدون شک از اقامت در این هتل زیبا بی نهایت لذت خواهید برد.

 

هتل رافلز استانبول

اتاق های هتل رافلز

همان طور که پیشتر هم گفتیم شما در هتل رافلز می توانید اتاق تویین، کینگ و سوییت را رزرو کنید. تمامی این اتاق ها به اینترنت وای فای و تراس مجهز است و شما از این بابت نباید نگرانی داشته باشید. اتاق های سوییت هتل در طبقات بالا است و بهترین چشم انداز را به تمام شهر دارد. اما اگر اتاق های دیگر را هم انتخاب کردید، نگران نباشید زیرا آن ها هم دارای تراس و پنجره هایی بزرگ هستند.

طراحی هتل رافلز به نوعی است که تمامی اتاق ها علاوه بر دسترسی به تراس از چشم انداز خوب نیز برخوردار باشند. بر همین مبنا شما می توانید در هر کدام از اتاق ها که دوست دارید ساکن شده و از این ویو و چشم انداز دلپذیر به شهر بی نهایت لذت ببرید.

 

هتل رافلز استانبول

دسترسی های هتل رافلز

هتل رافلز استانبول  به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های شهر ترانسفر فرودگاهی دارد و شما در صورت نیاز می توانید از این خدمات استفاده کنید. همچنین خوب است بدانید که این هتل 31 کیلومتر با هتل آتاتورک و 30 کیلومتر با هتل صبیحه گوگچن فاصله دارد. همچنین با توجه به موقعیت این هتل در مرکز شهر شما به راحتی می توانید از مترو استفاده کرده و بسیاری از جاذبه های شهر را پیاده بروید. رافلز تنها 3 کیلومتر با بسفروس و 2 کیلومتر با قصر چراغان فاصله دارد.

همچنین شما می توانید از رسپشن هتل درباره دیگر قسمت های شهر و مسیرهای رفت و آمد بپرسید و با خیال راحت در شهر رفت و آمد کنید و تا حد زیادی از هزینه های سفر کم کنید.

پایان گشت و گذار در هتل رافلز

در انتها امیدواریم به خوبی هتل رافلز استانبول را به شما معرفی کرده باشیم تا به راحتی بتوانید برای محل اسکان و اقامت خود در سفر استانبول تصمیم بگیرید. این هتل امکانات متعددی داشته و به راحتی در تمام مدت اقامت می تواند شما را راضی نگه دارد. همچنین هتل رافلز استانبول  رستوران های متعدد و کافی شاپ های زیبایی دارید که برای زمان استراحت شما توصیه می شود. منوی هتل و رستوران رافلز علاوه بر غذاها و نوشیدنی های بین المللی، غذاها و نوشیدنی های ویژه ترکی هم دارد و می تواند به عنوان وعده های غذایی بسیار خوب به شما پیشنهاد شود.

در انتها امیدواریم از سفر استانبول لذت ببرید و بتوانید اقامت خوشی را در هتل رافلز داشته باشید. بدون شک امکانات این هتل موجب رضایت خاطر شما خواهد شد.

 

هتل رافلز استانبول