اکثر افراد شهر استانبول را به مراکز خرید بزرگ و متنوع و با کالاهای برند و با کیفیت می شناسند. یکی از این مراکز خرید بزرگ در این شهر، مرکز خرید پالادیوم استانبول می باشد. این مرکز خرید، یکی از اصلی ترین مراکز تجاری شهر بوده و اغلب افراد خرید های خود را در این مجموعه انجام می دهند. شما نیز با سفر به تور استانبول می توانید برای تهیه اقلام خرید خود به این مجموعه سری بزنید.

با مرکز خرید پالادیوم استانبول آشنا شوید

مرکز خرید پالادیوم استانبول در بخش آسیایی شهر استانبول قرار داشته و یکی از مراکز تجاری بزرگ در این شهر محسوب می شود. یکی از شاخصه های اصلی این مرکز خرید، طراحی نمای بسیار زیبایی آن است. مرکز خرید پالادیوم شبیه به یک گوی شیشه ای می ماند که نظر همگان را به سوی خود جلب می کند. ساختمان مرکز تجاری پالادیوم در 5 طبقه ساخته شده و بالغ بر 190 فروشگاه و مغازه در آن فعال می باشد. سابقه افتتاح این مرکز خرید به سال 2008 میلادی باز می گردد. در طی 10 سالی که از افتتاح این مرکز خرید می گذرد، همه روزه بر شهرت آن افزوده شده و امکانات جدیدی در آن تعبیه می شود. جالب است بدانید که مساحت این مرکز حدود 40 هزار متر مربع بوده و از این حیث در زمره بزرگترین و وسیع ترین مراکز خرید این شهر به شمار می آید. مرکز خرید و نمای زیبای آن درست در مرکز یک فضای سبز قرار گرفته است. نمای داخلی مرکز خرید نیز درست به زیبایی نمای خارجی آن است. قطعا با یک بار مراجعه به این مرکز، علاقه مند خواهید شد که در سفرهای بعدی نیز برای خرید اقلام مورد نیاز خود به این مرکز تجاری مراجعه کنید.

 

مرکز خرید پالادیوم استانبول

مهمترین برندهای موجود در مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم استانبول، برندهای معتبر بزرگی را در خود جای داده است. هم اکنون برندهای معتبر جهان از جمله لباس های ورزشی Adidas و Nike، لوازم آرایشی Mac و Yves rocher، برند پوشاک polo، Gap، Benetton و .... در این مرکز فعال بوده و اقدام به فروش اجناس خود به صورت اصل و برند می کنند. پس اگر به دنبال اجناس مختلف با مارک اصل و معتبر هستید، می توانید به راحتی کالای دلخواه خود را در مرکز تجاری پالادیوم پیدا کنید. هر چند که شما می توانید سوغاتی سفر خودتان را نیز در این مرکز خریداری کنید؛ اما معمولا افراد برای خرید اجناس لوکس و برند به این مرکز مراجعه می کنند.

 

مرکز خرید پالادیوم استانبول

امکانات موجود در مرکز تجاری پالادیوم استانبول

برای مرکز خریدی با این وسعت، طبیعی است که امکانات بسیار خوبی نیز در نظر گرفته شده باشد. حدود 20 رستوران شیک و بزرگ در این مجموعه مشغول به فعالیت می باشند. علاوه بر رستوران، امکانات دیگری نظیر کافی شاپ، سالن تئاتر، سرویس بهداشتی، آرایشگاه، فودکورت و سالن سینما نیز در این مرکز خرید یافت می شود. به همین دلیل است که شما می توانید بدون نگرانی از خسته شدن یک روز کامل را به بازدید از این مجموعه اختصاص دهید. شما در زمان استراحت می توانید به یکی از رستوران ها یا کافی شاپ های این مجموعه بروید. این مجموعه همچنین دارای یک پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 2500 خودرو است که در 5 طبقه زیر ساختمان اصلی ساخته شده است.

 

مرکز خرید پالادیوم استانبول

اطلاعات مرکز خرید پالادیوم استانبول

در اینجا می توانید اطلاعات مختصر درباره مرکز خرید پالادیوم استانبول را مشاهده کنید.

آدرس مرکز خرید پالادیوم:

Barbaros Mahallesi, Halk Cd. 8-B, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey

ترکیه، استانبول، منطقه آسیایی آتاشهیر، محله بارباروس، خیابان هالک، پلاک 8

ساعات بازدید: 10 صبح الی 10 شب

روزهای بازدید: همه روزه

 

مرکز خرید پالادیوم استانبول

دسترسی به مرکز خرید پالادیوم استانبول

از آنجایی که مرکز خرید پالادیوم استانبول در منطقه آسیایی و در کاباتاش واقع شده است، دسترسی به آن برای اغلب گردشگران کار چندان ساده ای نیست. لذا شما برای رفتن به این منطقه باید از طریق قطارهای زیرزمینی فونیکلار که در میدان تقسیم شهر استانبول قرار دارند، اقدام نمایید و خود را به منطقه کاباتاش برسانید. در ادامه می توانید از کشتی های مسافربری استفاده کرده و خود را به کادیکوی برسانید. بقیه مسیر راحت است و شما به راحتی و از طریق تاکسی می توانید خود را به مرکز تجاری پالادیوم استانبول برسانید. از آنجایی که دسترسی به این منطقه برای گردشگران کار چندان ساده ای نیست. معمولا در فصول مختلف سال، اجناس این مرکز تجاری در حراج قرار دارند و شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین اجناس برند و اصل را با قیمت های فوق العاده عالی خریداری کنید. البته توصیه می شود برای بازدید از این مرکز تجاری از راهنمایی های تورلیدر خود کمک بگیرید و با خیال راحت به این مرکز بروید. اگر ابتدای ساعت کاری را برای بازدید از این مرکز خرید انتخاب کنید، به راحتی می توانید با یک بار مراجعه به آن خرید های خود را انجام دهید.

نکاتی که باید برای خرید در پالادیوم استانبول توجه داشت

اگر قصد خرید در مرکز خرید پالادیوم استانبول را دارید، بهتر است به این نکات توجه داشته باشید تا بهترین خرید را انجام دهید:

-پیش از سفر به استانبول لیست خرید خود را آماده کنید.
-بهتر است در خصوص قیمت های موجود در این مرکز خرید از قبل تحقیق کرده باشید.
-پیش از زمان بازگشایی مرکز خرید به این مکان نروید تا مجبور نشوید، انتظار بکشید.
-خرید خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنید.
-برای بازدید از این مجموعه می توانید یک روز را اختصاص دهید و از تمامی بخش های این مرکز خرید دیدن کنید.
-در خصوص نحوه دسترسی به این مرکز تجاری تحقیق کرده و با اطلاعات کامل اقدام نمایید.

در پایان به شما همراهان گرامی نیز توصیه می کنیم، در سفر به استانبول حتما از این مرکز تجاری بزرگ دیدن کرده و خرید های خود را در این مرکز انجام دهید.

 

مرکز خرید پالادیوم استانبول