یکی از مهمترین پیش نیازها برای ساخت یک وب سایت تهیه هاست مورد نظر برای آن می باشد. هاست وردپرس سریع، سرویسی بوده که با توجه به ویژگی های اختصاص وب سایت های ساخته شده از طریق وردپرس طراحی شده است که استفاده از آنها در این سایت ها باعث بهبود سرعت و عملکرد آنها خواهد شد. با مطالعه این مقاله با هاست وردپرس سریع و مزایای استفاده از آن بیشتر آشنا خواهید شد.

هاست وردپرس چیست؟

زمانی که برای توسعه کسب و کار خود تصمیم می گیرید که یک وب سایت راه اندازی کنید در مرحله اول باید در انتخاب سرویس های هاست مناسب دقت و توجه زیادی داشته باشید چرا که سرویس های هاست در واقع تعیین کننده سرنوشت وب سایت شما هستند و تا مدت ها باید از آنها استفاده کنید.

همانطور که می دانید روش های مختلفی برای ساخت یک وب سایت وجود دارد که یکی از این روش ها ساخت وب سایت از طریق وردپرس می باشد. اگر وب سایت خود را با وردپرس ساخته اید حتماً این سوال در ذهنتان به وجود می آید که چگونه هاست مناسب آن را انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه روش انتخاب هاست وردپرس مناسب را توضیح دهیم، می خواهیم در ابتدا شما را با مفهوم هاست آشنا کنیم:

منظور از هاست یک فضایی بوده که می توانید تمام فایل ها، پوشه ها و هر نوع اطلاعاتی که به وب سایتتان مربوط است را در آن قرار دهید. یک هاست باید از تمام تنظیمات مربوط به اتصال به یک پایگاه داده، قابلیت گرفتن بک آپ از اطلاعات، ایجاد ایمیل اختصاصی برای سایت و… برخوردار باشد.

در پاسخ به این سوال که چگونه هاست مناسب وب سایت را انتخاب کنیم؟ باید بگوییم که به طور کلی شما از هر سیستمی که برای ساخت وب سایت استفاده می کنید باید برای آن یک هاست تهیه کنید. اما هاست وردپرس نوعی هاست بوده که سرویس دهندگان ، این هاست را تنها برای وب سایت های وردپرسی طراحی کرده اند تا یک بتوانند یک بستر استاندارد برای وردپرس ایجاد نمایند.

استفاده از هاست وردپرس در سایت های وردپرسی باعث می شود که آن وب سایت کارایی و ایمنی بیشتری داشته باشد.

هاست وردپرس سریع چیست و چه مزایایی دارد؟

مزایای هاست وردپرس سریع

هاست وردپرس سریع، همانطور که از عنوانش مشخص است، سرعت سایت وردپرسی شما را تا حد بسیاری زیادی افزایش می دهد. از این رو با استفاده از هاست وردپرس سریع می توانید تمام نیازهای مخاطبان خود را با سرعت بالاتری پاسخ دهید و سبب رونق و توسعه زیادی در کسب و کار و تجارت آنلاین خود شوید.

هاست وردپرس سریع به دلیل برخورداری از امکانات خاص و مدیریت شده می تواند میزان سرعت وب سایت های وردپرسی را افزایش دهد.

قبل از طراحی این سرویس در ابتدا متخصصان این حوزه تمام نیازها و کمبود های یک وب سایت وردپرسی را مورد ارزیابی و سنجش قرار دادند و بعد از آن اقدام به طراحی و عرضه یک سرویس کاملاً اختصاصی برای سایت های وردپرسی کردند. به عبارت دیگر هاست مخصوص وردپرس یک هاست اشتراک گذاری معمولی نبوده بلکه یک هاست اختصاصی با منابع بسیار قدرتمند و مدیریت شده می باشد.

هاست وردپرس سریع چیست و چه مزایایی دارد؟

هاست وردپرس سریع چگونه باعث بهبود یک سایت می شود؟

حتماً می دانید که یکی از مهمترین فاکتورها برای موفقیت و شهرت یک وب سایت افزایش تعداد بازدیدکننده های آن از طریق موتورهای جستجو مانند موتور جست و جو گوگل می باشد.

موتور جست و جو گوگل فاکتورهای زیادی برای رتبه بندی وب سایت ها دارد که در بین آنها سرعت بارگذاری وب سایت و کیفیت هاست آن تاثیر بسیار زیادی در رتبه آن خواهد داشت. به طوریکه وب سایت های پرسرعت همیشه در صدر نتایج موتورهای جست و جو قرار دارند.

هاست وردپرس سریع به دلیل برخورداری از سخت افزارها و تجهیزات بسیار قدرتمند و جدیدی مانند وب سرور به همراه PHP-FPM و برخی از شتاب دهنده های مخصوص وردپرس باعث افزایش سرعت و همچنین پایداری بسیار زیادی در وب سایت شما خواهد شد. این عامل سبب شده است که وب سایت های وردپرسی که از هاست مخصوص وردپرس استفاده می کنند، از ترافیک بسیار زیادی برخوردار باشند.

هاست وردپرس سریع چیست و چه مزایایی دارد؟

خرید هاست وردپرس سریع

تاکنون متوجه شدید که وجود هاست وردپرس باعث افزایش سرعت و پایداری وب سایت های وردپرسی می شود. اگر به تازگی یک وب سایت وردپرسی را راه اندازی کرده اید و قصد خرید هاست وردپرس سریع برای آن دارید، ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کرده و هاست وردپرس های بسیار سریعی را به شما ارائه کنیم. در صورت تمایل به خرید هاست وردپرس از وب سایت ما می توانید از طریق راه های ارتباطی گفته شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هاست وردپرس سریع چیست و چه مزایایی دارد؟

نکات مورد توجه در زمان خرید هاست وردپرس

وقتی که شما یک هاست وردپرس برای وب سایت وردپرسی خود خریداری می کنید، این هاست از تنظیم هایی مانند؛ تایم اوت، امنیت هاست، مقدار مجاز استفاده از رم و… برخوردار می باشند و اگر این تنظیم ها به درستی توسط یک متخصص و کارشناس وردپرس انجام نشده باشد، بدون شک در زمان استفاده از وب سایت با مشکل مواجه خواهید شد.

از این رو یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید هاست وردپرس باید به آن توجه کنید، پشتیبانی آن هاست توسط افراد متخصص شرکت مورد نظر می باشد تا در زمان بروز مشکلات فنی بتوانند به شما کمک کنند.