خرید لایسنس دایرکت ادمین ارزان برای سرورهای مجازی و اختصاصی یکی از مهمترین دغدغه صاحبان وب سایت ها و سرور ها می باشد. چرا که امروزه نرم افزار دایرکت ادمین به دلیل تحریم های آمریکا به ی جایگزین بسیار خوب برای نرم افزار سی پنل و سایر نرم افزارهای آمریکایی تبدیل شده است و به همین دلیل تقاضا برای خرید این کنترل پنل از سوی سرورهای داخلی افزایش پیدا کرده است که این امر موجب بالا رفتن قیمت خرید لایسنس دایرکت ادمین شده است. در همین راستا در این مقاله ضمن معرفی بیشتر نرم افزار دایرکت ادمین و مزایای استفاده از آن، روش های خرید ارزان قیمت این کنترل پنل را برایتان شرح داده ایم تا بتوانید یکی از بهترین کنترل پنل ها را برای مدیریت امکانات موجود در وب سایت خود داشته باشید.

لایسنس دایرکت ادمین چیست؟

دایرکت ادمین، یکی از ارزان ترین کنترل پنل ها در مقایسه با کنترل پنل های سی پنل و پلسک می باشد که در مقایسه با سایر رقبای خود هیچ محدودیتی از نظر تعداد کاربر، ریسلر، اختصاصی و یا مجازی بودن ندارد و علاوه بر این با پرداخت هزینه های خیلی کمتری می توان این کنترل پنل را نصب کرد.

خرید این لایسنس این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند کلیه فعالیت ها و بخش های موجود در سایت خود را مانند ایمیل ها، بانک های اطلاعاتی، آمار و… را به خوبی مدیریت کنند. نرم افزار دایرکت ادمین، یک نرم افزار کانادایی بوده و به همین دلیل کاربران با خرید این لایسنس دیگر مانند خرید کنترل پنل های آمریکایی مثل سی پنل نگران تحریم و همچنین قطع شدن لایسنس نخواهند بود. به همین دلیل امروزه بعد از اعمال تحریم ها از سوی آمریکا بر روی cpanel بسیاری از مدیران سرورها به استفاده از دایرکت ادمین روی آورده اند. از این رو دایرکت ادمین یکی از بهترین کنترل پنل ها برای نصب بر روی سرورهای مجازی و یا اختصاصی داخل ایران به شمار می رود.

خرید لایسنس دایرکت ادمین 

معرفی خرید لایسنس دایرکت ادمین

این روزها وب سایت های زیادی به صورت آنلاین اقدام به فروش انواع لایسنس دایرکت ادمین می کنند که می توانید با مراجعه به آنها هر نوع لایسنس ادمینی را که می خواهید خریداری کنید. در زمان خرید لایسنس دایرکت ادمین دقت کنید که این کنترل پنل لایسنس های گوناگونی، مانند لایسنس های ماهانه و لایسنس های سالانه دارد که هرکدام از آنها قیمت خاص خود را دارا می باشند.

خرید لایسنس دایرکت ادمین 

مزایای خرید لایسنس دایرکت ادمین

خرید لایسنس دایرکت ادمین باعث مزایای زیادی برای مدیران سرورهای داخلی دارد که همانطور که گفته شد یکی از مهمترین مزایای آن عدم تحریم ایران از سوی کانادا می باشد. علاوه بر این، کنترل پنل دایرکت ادمین از سیستم بسیار سبکی برای سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی برخوردار می باشد.

امکان کانفیگ راحت و جزء به جزء سرویس ها و همچنین مناسب بودن قیمت لایسنس های دایرکت ادمین یکی دیگر از مزایای خرید این کنترل پنل و لایسنس آن محسوب می شود. علاوه بر موارد گفته شده تیم توسعه دهنده این کنترل پنل به طور مداوم آپدیت های متعددی را برای آن ارائه می کند که این موضوع باعث محبوبیت دایرکت ادمین و همچین خرید بالای انواع لایسنس های آن شده است. سرعت بسیار بالا برای اجرا و لود درخواستها و همچنین قابلیت ضد کراش سرویس ها از مزایای دیگری هستند که می توان برای این کنترل پنل به آن اشاره کرد.

خرید لایسنس دایرکت ادمین 

خرید لایسنس DirectAdmin چه امکاناتی را در وب سایت به وجود می آورد؟

با خرید و نصب کنترل پنل دایرکت ادمین همانطور که گفته شد می توانید ایمیل ها، اکانت های FTP، ساب دامین ها، فایل منیجرها، دیتابیس ها، صفحات خطا و… را به خوبی مدیریت کنید.

یکی دیگر از امکاناتی که نرم افزار دایرکت ادمین از آن برخوردار است در سطح نمایندگی می باشد. به عنوان مثال ساختن و ویرایش کردن لیست اکانت ها، مدیریت همه کاربران، مدیریت آی پی ها، در اختیار داشتن اطلاعات سرور و… از دیگر امکاناتی است که نرم افزار دایرکت ادمین در این سطح از آن برخوردار می باشد.

خرید لایسنس دایرکت ادمین 

خرید لایسنس دایرکت ادمین ارزان

همانطور که گفته شد برای استفاده از کنترل پنل دایرکت ادمین لازم است که لایسنس آن را خریداری کنید. خرید لایسنس دایرکت ادمین توسط نمایندگی های گوناگونی امکان پذیر می باشد که هر کدام با توجه به نوع لایسنس قیمت های متنوعی را برای آنها در نظر گرفته اند. ما در این وب سایت تخفیف های ویژه ای را برای انواع لایسنس های دایرکت ادمین در نظر گرفته ایم، که با استفاده از آنها می توانید لایسنس دایرکت ادمین مورد نظر خود را ارزان تر از هر جای دیگری تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع لایسنس در وب سایت ما کافیست با یکی از شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه راهنمایی های خوبی را به شما ارائه کنند.

علاوه بر این شما عزیزان با سفارش و خرید این لایسنس از وب سایت ما می توانید درخواست نصب آن بر روی سرور خود را نیز برای کارشناسان ما ارسال نمایید. تا پس از تحویل نرم افزار آن را بر روی سرور مورد نظر شما نصب کنند.