داشتن یک فروشگاه آنلاین حرفه ای برای کسب و کارهای امروزی لازم و ضروری است. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رایگان سبب می شود محصولات و خدمات خود را در سطح جهانی ارائه دهید و از هزینه تبلیغات خود کم کنید. بیشتر مردم امروزه به خرید اینترنتی تمایل نشان می دهند زیرا به راحتی قادر به مقایسه محصول مورد نظر خود خواهند بود تا مورد مناسب خود را بتوانند پیدا کنند. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رایگان و مزایای آن خواهیم پرداخت تا کسب و کار خود را رونق دهید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رایگان موجب می شود محصولات خود را به راحتی عرضه کنید و برای خود برندسازی کنید. با این روش می توان فروشگاهی مجازی داشت و با مخاطبان در ارتباط بود. ممکن است در نگاه اول طراحی سایت فروشگاهی به دلیل مسائلی چون کدنویسی، انبارداری، اتصال به درگاه های بانکی، خرید سرویس ارسال پیامک و اضافه کردن محصولات پیچیده به نظر آید اما گروه طراحی سایت اینتن این امکان را به صورت رایگان برای شما فراهم می کند. با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رایگان محصولات فیزیکی، خدمات و حتی فایل ها را می توانید به فروش برسانید و خدمات خود را به مخاطبان ارائه دهید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رایگان 

مزایای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

با داشتن فروشگاه اینترنتی در سطح بین المللی قادر به رقابت خواهید بود و مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد. ارائه خدمات و محصولات با این روش ساده تر است و فروش بیشتری خواهید داشت. این امکان وجود دارد که برای محصولات خود کاتالوگ تهیه کنید و توضیحات و عکس های مود نظر را به آن اضافه کنید تا به اطلاعات مشتری اضافه شود، اینگونه نیازی نیست که توضیح شفاهی برای مشتری داشته باشید. مخاطب نیز دسترسی ساده و شبانه روزی به خدمات و محصولات خواهد داشت و طیف وسیعی از انتخاب ها پیش روی او خواهد بود، اینگونه مخاطب بدون طی کردن مسافت قادر به سفارش محصول و دریافت آن در زمان کوتاهی خواهد بود و به صورت ۲۴ ساعته از خدمات سایت تان استفاده خواهد کرد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رایگان 

کاربرد سایت فروشگاه اینترنتی

با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی کالاهایی که حجم فیزیکی دارند و قابل ارسال به درب منزل می باشند را می توانید به فروش برسانید، همچنین این امکان وجود دارد که فایل های خود را به صورت یک لینک دانلود به خریدار ارائه دهید. از طریق این مجموعه فروشگاه آنلاین خود را به صورت رایگان بسازید و فروش خود را چندین برابر کنید. این امکان وجود دارد که عکس و ویدیوی مرتبط با محصول خود را در صفحات اضافه کنید تا با جلب اعتماد مشتری فروش خود را بیشتر کنید. بهتر است در این سایت محصولات خود را دسته بندی کنید و نوع آن را مشخص کنید و این که کدام دسته بندی در منوی بالای صفحه باشد و کدام در صفحه اصلی به نمایش درآید را نیز می توانید انتخاب کنید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رایگان 

چرا گروه طراحی سایت اینتن

در صورتی که طراحی سایت فروشگاهی خود را به گروه طراحی سایت اینتن بسپارید برای ساخت فروشگاه و مدیریت آن و همچنین مواردی چون اتصال درگاه و اتصال ابزارهای تحلیل نیاز به داشتن دانش فنی و برنامه نویسی نخواهید داشت. با این روش در مدت زمان کوتاهی سایت راه اندازی خواهد شد و قادر به فروش محصولات خود خواهید بود. عدم نیاز به پرداخت وجه از دیگر مزایای آن است و سبب می شود بدون هیچ نگرانی برای راه اندازی آن ثبت نام کنید. قرار گرفتن درگاه پرداخت بانکی بلافاصله پس از ثبت نام از دیگر خدمات این گروه است که در حالت عادی زمان بر می باشد. با این روش فروشگاه در رابطه با میزان ترافیک و پهنای باند مشکلی نخواهد داشت و قادر به اضافه کردن عکس و فیلم به میزان دلخواه خواهید بود. با توجه به نوع کسب و کار خود قادر به انتخاب پوسته های متنوعی خواهید بود. صفحات فروشگاه قابل ویرایش هستند و قادر به شخصی سازی آنها خواهید بود.

پشتیبانی فنی سایت فروشگاهی

در مراحل طراحی و ویرایش سایت فروشگاه اینترنتی نیروهای پشتیبانی در کنار شما خواهند بود و اگر مشکل فنی نیز رخ دهد آن را برطرف می کنند. این مجموعه با بازاریابی دیجیتال، مشاوره رایگان و سئو کاربران را افزایش می دهد تا در فروش بیشتر فروشگاه نقشی ایفا کند. در صورت نیاز به مشاوره در این زمینه با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. در پنل مدیریتی برای دریافت نماد الکترونیک می توانید اقدام کنید تا در جلب اعتماد مشتری موفق عمل کنید. یک فروشگاه آنلاین باید نماد الکترونیک داشته باشد تا خدمات بهتری ارائه دهد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رایگان