هتل دی هاوس نیشانتاشی استانبول یکی از هتل های زیبا و البته لوکس شهر است. این هتل با موقعیت دسترسی عالی به مراکز تجاری و جاذبه های دیدنی تور استانبول یکی از بهترین انتخاب های محل اقامت برای تور استانبول است. کیفیت و خدمات این هتل 5 ستاره در سطح بسیار بالایی است و مطابق با استانداردهای روز دنیا سرویس دهی دارد. برای آشنایی بیشتر با امکانات دی هاوس نیشانتاشی با ما همراه باشید.

 

 

 هتل دی هاوس نیشانتاشی استانبول

درباره استانبول 

استانبول مرکز فرهنگی ترکیه و شهری زیبا با انبوهی از جاذبه های گردشگری است. همین مهم موجب شده که استانبول یکی از قطب های اصلی گردشگری ترکیه باشد، در نتیجه زیرساخت های گردشگری در این شهر به شدت مورد توجه است. فضاهای متعددی همچون هتل، مراکز اقامتی، رستوران ها و کافه هایی با منو بین المللی و تیپیکال همگی از امکانات توریستی این شهر زیبا هستند. استانبول به عنوان شهری بین المللی که آسیا را به اروپا وصل می کند در صنعت هتلداری حرف اول را در منطقه می زند. تعداد زیادی از هتل های این شهر از سری هتل های زنجیره ای هستند و بسیاری دیگر تنها در همین شهر تمرکز دارند.

یکی از بهترین هتل های استانبول، هتل دی هاوس نیشانتاشی در منطقه شیشلی شهر است. این هتل زیبا 44 اتاق دارد که در کلاس های لوکس، کلاسیک، سوئیت و سوئیت با تراس میزبان مهمان ها و گردشگران است.

آشنایی با هتل دی هاوس نیشانتاشی استانبول 

 هتل دی هاوس نیشانتاشی استانبول در منطقه شیشلی، یکی از هتل های 5 ستاره شهر است. شما در این هتل با دریافت مجوز می توانید حیوانات خانگی خود را همراه ببرید. این هتل با امکاناتی نظیر کتابخانه، سالن ورزش و بدنسازی، تراس های بزرگ، اتاق های VIP و البته کارمندان مسلط به زبان انگلیسی یکی از بهترین و البته لوکس ترین انتخاب ها در تور استانبول است.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این هتل ایستگاه Osmanbey است که تنها 0/7 مایل با میدان مشهور تکسیم فاصله دارد. دسترسی های هتل به بیشتر نقاط مهم شهر از جمله بیمارستان، مراکز تجاری و خرید، کافه ها و رستوران های مشهور موجب شهرت این هتل در بین گردشگران بین المللی شده است.

 

 هتل دی هاوس نیشانتاشی استانبول

فضاها و امکانات هتل دی هاوس نیشانتاشی استانبول 

هتل دی هاوس نیشانتاشی استانبول لابی بسیار بزرگ و مرتفعی دارد. زمانی متوجه منظور ما از این ارتفاع می شوید که بدانید سقف لابی به اندازه ای بزرگ است که فاصله اتاق های طبقه اول تا لابی به اندازه 3 طبقه در ساختمانی معمولی است. اتاق های هتل همگی دارای تلویزیون های LED  و سیستم تهویه هوا است. سرویس بهداشتی تمامی اتاق ها همراه با وسایل آرایشی-بهداشتی، سشوار و دیگر لوازم مربوطه در اختیار مهمانان قرار می گیرد. اتاق دارای میز لب تاپ است و البته تمامی اتاق ها با پنجره های وسیع و برخی اتاق ها با تراس های دلباز، بهترین چشم انداز را رو به شهر زیبای استانبول دارند.

منوی رستوران هتل دی هاوس نیشانتاشی استانبول علاوه بر غذاهای بین المللی دارای لیستی از غذاهای تیپیکال ترکی و البته منوی گیاهی است. بار این مجموعه با انواع کیک ها، کوکی ها، شکلات و انواع دسر مهمانان را قطعا سورپرایز خواهد کرد. البته هتل دی هاوس نیشانتاشی برای مهمانانی که به فضای آرام احتیاج دارند، کتابخانه ای بزرگ و زیبا طراحی کرده است. در کنار این کتابخانه بزرگ و البته غنی، استخر، سونا، اتاق بخار و مرکز اسپا همگی از امکانات هتل هستند که دیگر هیچ جای شکی برای انتخاب این هتل در سفر به استانبول باقی نخواهند گذاشت.

 

 هتل دی هاوس نیشانتاشی استانبول

رفت و آمد و دسترسی های هتل دی هاوس نیشانتاشی استانبول  

هتل دی هاوس نیشانتاشی استانبول به ایستگاه متروی شهر نزدیک است. همانطور که گفتیم نزدیکترین ایستگاه Osmanbey  است و نزدیکترین مرکز خرید به آن، مرکز تجاری گرند جواهر استانبول است. میدان تکسیم، برج ساعت و سایت دولما باغچه همگی در اطراف هتل واقع شده اند و برج معروف گالاتا نیز در حدود 3 کیلومتر با هتل فاصله دارد. مهمانان به راحتی و پیاده می توانند تا میدان تکسیم رفته و از آنجا برای هر نقطه شهر مسیر خود را پیدا کنند.

پذیرش هتل دی هاوس نیشانتاشی در استانبول نیز تمامی اطلاعات ضروری و مهم را درباره سیستم حمل و نقل شهری در اختیار شما قرار خواهد داد، پس نگران نباشید. تاکسی، اتوبوس، گشت ویژه هتل و البته مترو شما را به هر نقطه استانبول خواهد رساند. ما هم در ادامه به فاصله برخی از مهمترین سایت های استانبول تا هتل دی هاوس نیشانتاشی استانبول اشاره خواهیم کرد.

نزدیکترین ها به هتل 

فاصله هتل  تا پارک مینیاتورک استانبول ۴.۸ کیلومتر 

-فاصله هتل تا مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول ۲.۲ کیلومتر 

- فاصله هتل تا میدان تکسیم و دلمه باغچه در حدود 2.8 کیلومتر

-فاصله هتل تا خیابان مشهور استقلال 2.8 کیلومتر

-فاصله هتل تا قصر و پارک ییلدیز در حدود 6 کیلومتر 

به این ترتیب باید گفت شما به راحتی با پیاده روی سبک، به قلب شهر نزدیک هستید و برای بسیاری دیگر از جاذبه های شهری و مراکز تجاری به راحتی به ایستگاه تاکسی دسترسی دارید.در انتها باید گفت اگر هتل دی هاوس نیشانتاشی استانبول  را انتخاب کردید از امکانات تفریحی اش استفاده کرده و سفری دل انگیز را تجربه کنید.

 

 هتل دی هاوس نیشانتاشی استانبول