صاحبان وب سایت ها، اولین چیزی که برایشان خیلی اهمیت دارد، سرعت وب سایت است که متاسفانه به دلایل بسیاری ممکن است سرعت وب سایت پایین آید. اما استفاده از کلود فلر نه تنها به افزایش سرعت وب سایت شما کمک می نماید، بلکه امنیت وب سایت را نیز افزایش داده و به نوعی یکی از بهترین راهکارها برای مدیریت وب سایت ها استفاده از کلود فلر می باشد.

کلود فلر چیست؟

کلود فلر نوعی سرویس توزیع محتوا است که به نوعی بین بازدید کننده از وب سایت و اینترنت قرار دارد و سبب می شود تا سایت و محتویات آن خیلی سریع تر لود شوند. سرورهای کلود فلر در چندین نقطه دنیا قرار دارند و نزدیک ترین سرور از لحاظ جغرافیایی، به کاربر سرویس ارائه می دهد. در واقع، اطلاعات کاربران در سرورهای مختلف توزیع شده و همین امر سبب افزایش سرعت لود شدن سایت می شود. این سرویس باعث می شود عملکرد وب سایت بهبود یافته و از سوی دیگر، به صاحبان وب سایت ها کمک می کند تا اطلاعات خود را بهینه تر کرده و از هک شدن و حملات غیر مجاز به وب سایت ها جلوگیری کرده و به نوعی وب سایت را ایمن می نماید.

سرویس کلود فلر چیست؟

مزایای استفاده از کلود فلر

با فعال سازی این سرویس، کاربر به نزدیکترین سرور برای بارگذاری سرور متصل می شود.

حتی در صورت آفلاین بودن وب سایت، به دلیل قرارگیری اطلاعات وب سایت در کش سرورهای Cloud Flare، سایت ها به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و در دسترس می باشند.

باعث صرفه جویی ۶۰ درصدی از پهنای باند می شود.

سایت را بهینه می نماید.

باعث فشرده سازی کدهای css،HTML و JAVA شده و همین امر باعث افزایش سرعت بارگیری وب سایت می شود.

بالا بردن امنیت وب سایت و کاهش خطرات حملات به سایت ها

دارای سیستم آنالیز ترافیک وب سایت که سبب می شود تا صاحبان وب سایت ها بهتر بتوانند بر روی میزان بازدیدها و ترافیک های وب سایت، مدیریت داشته باشند.

سرویس کلود فلر چیست؟

ویژگی های کلود فلر

یکی از مهمترین ویژگی های Cloudflare، بالا بردن سرعت وب سایت است که اینکار را از طریق توزیع داده های وب سایت در سرورهای مختلف انجام می دهد.

کلود فلر به سایت هایی که از آن استفاده می کنند، یک اکانت رایگان https می دهد و هیمن امر باعث می شود تا خطر حمله به وب سایت ها کاهش یابد. باید بدانید یکی از راهکارهای هکرها برای نفوذ به یک وب سایت، بالا بردن ترافیک بازدید از وب سایت است که کلود فلر، این ترافیک های مشکوک را شناسایی کرده و مانع حمله هکرها به سایت می شود. همچنین Cloud Flare، نرم افزارهای مخرب را بلاک کرده و اجازه دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران را به این نرم افزارها نمی دهد.

سرویس Cloudflare، بسیار قابل اطمینان است و میلیون ها کاربر از جمله سیسکو، از این سرویس استفاده می کنند.

سرویس کلود فلر چیست؟

چه سایت هایی می توانند از کلود فلر استفاده کنند؟

سرویس Cloud Flare، سرویسی رایگان است و همه سایت ها می توانند به راحتی تنظیمات مربوط به آن را انجام داده و از این سرویس استفاده کنند. برای استفاده از Cloud Flare، کافیست تا کاربران این سرویس را در دامنه خود تنظیم نمایند. پس از تنظیمات لازم، همه درخواست های کاربران به Cloud Flare ارسال می شود و اگر سرور اصلی وب سایت از کار بیفتد، هیچ گونه مشکلی برای سایت اصلی پیش نخواهد آمد و اطلاعات مانند گذشته نمایش داده می شوند. بنابراین همه سایت های استاتیک و داینامیک می توانند از این سرویس استفاده نمایند. اما باید بدانید که این سرویس نمی تواند جایگزین سایت های پخش کننده صوتی و تصویری شود و از اینگونه از فایل ها پشتیبانی نمی کند.

همچنین کاربرانی ایرانی که دارای سایت هایی با پسوند .ir هستند، نمی توانند از این سرویس استفاده کنند زیرا ایران در لیست تحریم های این سرویس قرار دارد. بنابراین کاربران ایرانی باید از سایت هایی با پسوندهای دیگر استفاده کنند تا بتوانند از این سرویس استفاده کنند.

سرویس کلود فلر چیست؟

دیتاسنترهای کلود فلر در کجا قرار دارند؟

کلود فلر شرکتی است که دفتر اصلی آن در آمریکا قرار دارد. اما این تنها دفتر کلود فلر نمی باشد زیرا دفاتر دیگری از این شرکت در واشنگتن، سنگاپور، لندن، بوستون، شامپاین و آستین نیز وجود دارد. بنابراین داده های وب سایت ها در هر یک از سرورهای مختلف این سرویس در نقاط مختلف دنیا قرار می گیرد.

سرویس کلود فلر چیست؟

تاثیر کلود فلر بر سئوی سایت

شاید گزافه نباشد اگر بگوییم که Cloudflare تاثیر قابل توجه و به سزایی در سئو سایت دارد. همانگونه که می دانید، سرعت وب سایت ها یکی از مهمترین عوامل موثر بر سئو سایت ها می باشد که این امر با استفاده از Cloudflare، خیلی راحت تر به دست می آید. بنابراین صاحبان وب سایت ها می توانند به راحتی با استفاده از Cloudflare، از دیگر رقیبان خود در بازار پیشی گرفته و کسب و کار خود را بهبود ببخشند. پس هر چه سریع تر از سرویس Cloudflare استفاده کنید و سایتی بهینه و پرسرعت داشته باشند و همه کاربران و بازدیدکنندگان از وب سایت شما، راضی باشند.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.