هتل چراغان پالاس کمپینسکی یکی از هتل های محبوب در تور استانبول ترکیه است. بسیاری از مسافران و تورهای مسافرتی سالانه از این هتل لوکس استفاده می کنند.

 

 

این هتل که از دوره عثمانی به جا مانده، در حقیقت یک بنای تاریخی است و در گذشته به عنوان کاخ مورد استفاده سلاطین عثمانی قرار می گرفته است. در این مقاله قصد داریم درباره هتل چراغان پالاس استانبول صحبت کنیم.

آشنایی با هتل چراغان پالاس کمپینسکی

اگر قصد سفر با تور ترکیه را دارید و به دنبال یک هتل لوکس می گردید، شاید هتل چراغان پالاس استانبول همانی باشد که انتظارش را دارید. هتل چراغان پالاس استانبول یک هتل پنج ستاره است که امکانات رفاهی خوبی دارد و از نظر موقعیت مکانی نیز در مکانی خوب قرار گرفته است. هتل چراغان پالاس کمپینسکی در حقیقت یکی از کاخ های به جا مانده از شاهزادگان دوره عثمانی است و از بناهای تاریخی شهر استانبول به حساب می آید. به همین خاطر است که گردشگران بسیاری علاقه مند هستند که در طول مدت اقامت خود در چراغان پالاس کمپینسکی استانبول ساکن باشند. موقعیت جغرافیایی این هتل، به گونه ای است که از میدان معروف تکسیم تنها چهار کیلومتر فاصله دارد. ضمن اینکه فاصله هتل چراغان پالاس با فرودگاه استانبول تنها چهل کیلومتر است.

 

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

آشنایی با امکانات هتل چراغان پالاس استانبول

وقتی از یک هتل پنج ستاره صحبت می کنیم، انتظار داریم که تمام امکانات آن نیز در حد و اندازه های یک هتل لوکس و پنج ستاره باشد. هتل چراغان پالاس کمپینسکی از این نظر یکی از هتل های بزرگ و برتر شهر استانبول به شمار می رود. در ادامه به مرور امکانات رفاهی، امکانات ورزشی و تفریحی هتل خواهیم پرداخت.

امکانات رفاهی هتل چراغان پالاس کمپینسکی

از یک هتل لوکس چه انتظارهایی دارید؟ دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل؟ رستوران ها و غذاهای محلی و غیر محلی؟ کافی شاپ و فضای نشیمن؟ مینی بار و پارکینگ مناسب؟ تمامی مواردی که در این جا ذکر شد را در هتل چراغان پالاس کمپینسکی می توانید بیابید. اینترنت رایگان تقریباً در تمامی نقاط هتل در دسترس مسافران ترکیه قرار دارد. همچنین در هر اتاق یک تلویزیون رایگان کابلی قرار داده شده تا مسافران بتوانند از آن استفاده کنند. با ساکن شدن در اتاق های هتل چراغان کمپینسکی می توانید از پنجره های بزرگ هتل به فضای بیرون خیره شوید و از مناظر دریایی و میدان های تاریخی شهر لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل چراغان می توان به مینی بار، سیستم حمل و نقل به تمامی نقاط شهر و فرودگاه استانبول، پارکینگ رایگان، کافی شاپ، صندوق امانات و خشک شویی اشاره کرد. 

 

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

غذاهای محلی ترکیه در هتل چراغان پالاس

یکی از جاذبه های گردشگری هر سفری، چشیدن طعم غذاهای محلی است. در رستوران هتل چراغان پالاس کمپینسکی می توانید از طعم ویژه غذاهای سنتی شهر استانبول لذت ببرید. این رستوران برای تمامی وعده های غذایی در دسترس مشتریان بوده و مسافران می توانند از انواع غذاهای سنتی و غیر سنتی رستوران استفاده کنند. این رستوران، بیش از دویست و پنجاه نوع غذای متفاوت سرو می کند. غذای ویژه این رستوران، غذای سنتی عثمانی است که می توانید از خوردن آن لذت ببرید.  
همچنین اگر در طول روز درخواست غذا داشته باشید، می توانید به رستوران هتل مراجعه کنید و یا درخواست سرویس داشته باشید تا غذای مورد نظرتان را در اتاق خودتان سرو کنند. غذاهای هتل تماماً از مواد ارگانیک تهیه شده و شامل انواع غذاهای بین المللی و محلی می شود.
نکته دیگر درباره رستوران هتل چراغان پالاس کمپینسکی، اجرای موسیقی زنده سنتی در آن است. اگر اهل موسیقی باشید، می توانید در کنار لذت بردن از غذای خود، به موسیقی سنتی ترکیه نیز گوش دهید.

 

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

امکانات ورزشی و تفریحی هتل چراغان استانبول

اگر اهل ورزش هستید و یا دوست دارید در کنار استراحت از امکانات ورزشی و تفریحی آن نیز استفاده کنید، می توانید اول از همه سری به استخر هتل چراغان پالاس کمپینسکی بزنید. یک استخر بزرگ و مجهز که رو به بسفروس قرار دارد. علاوه بر این استخر روباز، مجموعه چراغان پالاس کمپینسکی یک استخر سرپوشیده نیز در خود دارد. همچنین در این استخر می توانید از سونای خشک و تر، جکوزی و سالن های ماساژ استفاده کنید. اگر هم اهل بدن سازی هستید، سالن بدن سازی هتل در اختیار شماست. در هتل چراغان پالاس کمپینسکی حتی برای تفریح بچه ها نیز فکر شده و این هتل به یک سالن بازی بزرگ مجهز شده است. این امکانات سبب شده تا علاوه بر مسافران عادی، گاهی تیم های ورزشی نیز از هتل چراغان پالاس کمپینسکی به عنوان محل اقامت خود استفاده کنند.

 

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

حمل و نقل در هتل چراغان پالاس

مسئله حمل و نقل نیز برای مسافران اهمیت ویژه ای دارد. شهر استانبول یکی از شهرهای اصلی ترکیه بوده و مراکز تاریخی بسیاری را در خود جای داده است. ضمن اینکه برخی از مسافران دوست دارند اوقات فراغت خود را در ساحل بگذرانند. هتل چراغان پالاس کمپینسکی در چهار کیلومتری میدان تکسیم واقع شده و ساحل دریا نیز از همان پنجره هتل پیداست. به همین خاطر برای حمل و نقل حتی می توانید به پیاده روی در خیابان ها نیز رو بیاورید. همچنین سرویس حمل و نقل هتل در تمامی ساعت های روز در دسترس است.