هتل لائوسوس پالاس شیشلی استانبول

هتل لائوسوس پالاس شیشلی در شهر استانبول قرار گرفته است. استانبول یکی از بزرگ ترین شهرهای ترکیه می باشد که به دلیل جاذبه های گردشگری متعددی که دارد هر ساله گردشگران زیادی را از دیگر کشورها به سوی خود می کشاند. استانبول شهر زیبایی است و تمامی ماه های سال برای سفر به این شهر مناسب است. اما دو فصل بهار و پاییز مناسب ترین زمان برای سفر به این شهر است زیرا علاوه بر آب و هوای مطبوع، حراج ها و جشنواره های متنوعی در بهار و پاییز برگزار می شود. گردشگرانی که می خواهند به این شهر سفر کنند باید اطلاعاتی درباره هتل ها و رستوران های این شهر داشته باشند. اقامت در هتلی راحت با امکانات خوب می تواند زیبایی های سفر را دو چندان نماید. در این مقاله به معرفی هتل لائوسوس پالاس شیشلی و امکانات آن خواهیم پرداخت. همچنین فاصله هتل از مکان های مختلف را به اطلاع شما خواهیم رساند.

 

 

هتل لائوسوس پالاس شیشلی

هتل لائوسوس پالاس هتلی زیبا در منطقه شیشلی می باشد و تنها 400 متر با محله مجلل و شیک نیشانتاشی و فروشگاه ها و بارهای معروف واقع در آن فاصله دارد. این محله مکانی مناسب برای خرید گردشگران می باشد. هتل لائوسوس پالاس تور استانبول از نمره 10 که بیشترین نمره برای هتل ها می باشد، نمره 7.5 را کسب کرده است که نشان دهنده خوب بودن امکانات و شرایط هتل می باشد. هتل لائوسوس پالاس شیشلی دارای 128 اتاق با ظرفیت های مختلف می باشد. کلیه بخش های این هتل دارای اینترنت وای فای رایگان می باشد. در رتبه بندی هتل های برتر ترکیه در میان 1200 هتل برتر این کشور، هتل لائوسوس پالاس شیشلی رتبه 921 را دارد.

 

هتل لائوسوس پالاس شیشلی استانبول

 

اتاق های هتل لائوسوس پالاس شیشلی

همانطور که گفته شدف هتل لائوسوس پالاس شیشلی دارای 128 اتاق می باشد که اتاق های بزرگ این هتل دارای امکاناتی مانند تهویه هوای سرد و گرم، تلویزیون هوشمند صفحه تخت، گاوصندوقی به اندازه لپ تاپ، مبلمان راحت، دستگاه چای ساز و قهوه ساز با چای و قهوه رایگان، کانال های کابلی و ماهواره ای، سشوار، مینی بار و اینترنت وای فای رایگان می باشد. این اتاق های بزرگ و زیبا با امکانات مدرن اقامتی دلپذیر را برای مسافران فراهم خواهد کرد.
هتل لائوسوس پالاس استانبول دارای بوفه رایگان برای صرف صبحانه می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای بین المللی پذیرای مهمانان و مسافران می باشد. همچنین رستوران های زیادی در اطراف این هتل وجود دارد که با انواع غذاهای لذیذ محلی از شما پذیرایی خواهند کرد. در کافی شاپ یا بار هتل لائوسوس پالاس نیز می توانید با انواع نوشیدنی های گوارا از خود پذیرایی نمایید. مسافران در محله های سرزنده و پر تردد این شهر می توانند زندگی در محیط بومی و محلی را تجربه نمایند و از آن لذت ببرند.

 

هتل لائوسوس پالاس شیشلی استانبول

 

امکانات هتل لائوسوس پالاس استانبول ترکیه

هتل لائوسوس پالاس تور استانبول دارای امکانات ورزشی و تفریحی مانند سالن ورزشی، سالن ماساژ، استخر سرپوشیده و حمام ترکی می باشد. این هتل دارای خدماتی مانند سرویس اتاق، پاسخگویی 24 ساعته، ثبت ورود و خروج و تبدیل ارز می باشد. وجود خشکشویی، محل نگهداری چمدان، دستگاه خود پرداز، آرایشگاه و داشتن سالن کنفرانس از دیگر امکانات هتل لائوسوس پالاس شیشلی استانبول می باشد. این هتل دارای اتاق هایی مخصوص افراد سیگاری می باشد و خارج از آن اتاق ها کسی اجازه سیگار کشیدن ندارد. تمامی بخش های هتل دارای اینترنت وای فای رایگان است و در اتاق های نشیمن منظره ای از شهر استانبول دیده می شود. زبان های ترکی، انگلیسی، عربی، فرانسوی و روسی در هتل لائوسوس پالاس ارائه می شود. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی مجانی است و محوطه هتل دارای فضای سبز می باشد. این هتل دارای خدمات گردشگری و کرایه اتومبیل نیز می باشد.

 

هتل لائوسوس پالاس شیشلی استانبول

 

فاصله هتل لائوسوس پالاس از مکان های مختلف شهر استانبول

هتل لائوسوس پالاس شیشلی دسترسی راحتی به نقاط مختلف شهر استانبول دارد. این هتل با مرکز خرید جواهر تنها 600 متر و با ایستگاه متروی شیشلی فقط 600 متر فاصله دارد. ایستگاه مترو، رفت و آمد به نقاط مختلف شهر را برای مسافران آسان نموده است. منطقه تاریخی سلطان احمد در فاصله 1000 متری این هتل قرار دارد و به راحتی می توان به آن دسترسی داشت. بیمارستان سالیه که پزشکان معروف ترکیه در آن حضور دارند در فاصله 400 متری هتل لائوسوس قرار دارد و 2 بیمارستان دیگر نیز با همین فاصله در نزدیکی هتل واقع شده اند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر می باشد و میدان تکسیم نیز در فاصله 1000 متری هتل لائوسوس پالاس می باشد. فاصله هتل تا خیابان اصلی دارای شیب زیادی می باشد که مسافران این قسمت را با تاکسی طی می نمایند.

هتل لائوسوس پالاس شیشلی استانبول

 

قوانین هتل لائوسوس پالاس

قوانین لغو و پیش پرداخت به نوع اتاق بستگی داشته و متفاوت است. در هر اتاق تخت اضافی حداکثر یک عدد است.  تخت اضافی طبق درخواست بوده و باید مدیریت آن را تایید نماید. ورود کودکان مشکلی نداشته و برای کودکانی که کمتر از 12 سال سن دارند برای تخت اضافی 15 یورو دریافت می شود. برای سنین بالاتر از 12 سال تخت اضافی 30 یورو هزینه در بر دارد. مکمل ها به صورت خودکار با مبلغ کلی محاسبه نمی شوند و هزینه آنها باید به صورت جداگانه پرداخت گردد.