اگر مطابق آنچه نیاز دارید، وب سایتی دارید، اولویت شماره یک شما باید افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجوی Google باشد. در حالی که تقریباً ۲۰۰ عامل در الگوریتم جستجوی گوگل دخیل هستند، ما در اینجا به پانزده مورد از آنها می پردازیم.
اگر یک وب سایت دارید و می خواهید آن را در جستجوی Google در رتبه بالایی قرار دهید، حتما می دانید که رتبه بندی صفحه به منظور جلب توجه حداکثر موتورهای جستجو به بهینه سازی سایت نیاز دارد. از آنجایی که گوگل موتور جستجو بزرگی است که در حال جستجو است ، اگر SEO (بهینه سازی موتور جستجو) را در آنجا بدست آورید ، سایرین تقریباً به دنبال آن خواهند رفت.
بیان شده است که الگوریتم جستجوی گوگل بیش از ۲۰۰ عامل رتبه بندی سایت را درگیر می کند. در اینجا مهمترین مواردی که توسط خود گوگل آمده است نشان داده می شود:

۱۵ عامل رتبه بندی صفحات در سال ۲۰۲۰

۱- کلمه کلیدی در URL صفحه:

استفاده از کلمه کلیدی هدف به عنوان بخشی از URL صفحه می تواند به عنوان یک سیگنال رتبه بندی مرتبط عمل کند، اما تأثیر رتبه بندی بسیار ناچیز است.

۲- دامنه سطح بالای کد کشور (ccTLD):

دامنه سطح بالا با کد کشور دامنه ای است با پسوند در رابطه وب سایت با یک کشور خاص (به عنوان مثال .ir برای ایران، .it برای ایتالیا، .fr برای فرانسه و غیره). این به شما کمک می کند در منطقه مورد نظر رتبه بهتری کسب کنید.

۳- دامنه سطح بالای کد کشور (TLD):

دامنه سطح بالا با کد کشور (ccTLD) دامنه ای است با پسوند در رابطه وب سایت با یک کشور خاص. اعتقاد بر این است که داشتن ccTLD به شما در رتبه بندی بهتر در منطقه هدف کمک می کند.

۴- کلید واژه در برچسب عنوان:

برچسب عنوان به موتورهای جستجو درباره موضوع یک صفحه خاص می گوید، که آنها سپس از آن استفاده می کنند و در جستجوی یک قطعه متن را تشکیل می دهند. طبق یک مطالعه همبستگی اخیر، این به نظر می رسد از اهمیت کمتری نسبت به گذشته برخوردار باشد.

۵- بهینه سازی تصویر:

متن Alt، نام پرونده، عنوان و توضیحات از عوامل مهم رتبه بندی، به ویژه برای جستجوی تصویر هستند.

۶- جامع بودن محتوا:

چگونه محتوای صفحه به طور کامل موضوعی را پوشش می دهد، به اعتقاد بر این، کیفیت محتوای آن نشان می دهد و به همین دلیل سایت را قابل اعتماد تر می کند.

۷- لینک داخلی:

این لینک ها به صفحات دیگر سایت است که به یک موتور جستجو می گوید مهمترین صفحات کدام صفحات است.

۸- طرح کاربر پسند:

Google الگوریتم صفحه Layout را راه اندازی کرده است که سایت ها را با تبلیغات و پاپ آپ آزار دهنده مجازات می کند.

۹- دسته بندی صفحه:

صفحه ای که در گروه مربوطه نمایش داده می شود (که همه سایت ها در آن وجود ندارند) ممکن است باعث افزایش رتبه بندی شود.

۱۰- ساختار سایت:

معماری وب سایت ضعیف از خزیدن تمامی صفحات لازم وب سایت شما جلوگیری می کند، که ممکن است در نتایج جستجو مانع از بین رفتن وب سایت شود.

۱۱- HTTPS:

سایتهایی که از HTTPS استفاده می کنند در رتبه بالاتری قرار دارند زیرا بیشتر از بازدیدکنندگان محافظت می کنند.

۱۲- سرعت صفحه:

سرعت صفحه یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی به ویژه در سایت های تلفن همراه محسوب می شود.

۱۳- قابلیت استفاده موبایل:

با توجه به مصرف زیاد این روزها در دستگاه های تلفن همراه، قابلیت استفاده از موبایل به یکی از عوامل اصلی برای رتبه بندی وب سایت تبدیل شده است.

۱۴- تعداد لینک مستقیم:

تعداد دامنه ها و صفحه هایی که به یک وب سایت لینک دارند.

۱۵- لینک از منابع مرتبط:

بک لینک از منابع مرتبط با صفحه ذکر شده سیگنال های رتبه بندی قوی محسوب می شوند.
همانطور که گفته شد، الگوریتم جستجوی Google هنگام رتبه بندی یک صفحه وب، بیش از ۲۰۰ عامل را در نظر می گیرد. در هنگام بهینه سازی سایت شما برای جستجو، این ۱۵ مورد بعنوان برخی از قابل اطمینان ترین عوامل در نظر گرفته می شوند.

شرکت اینتن با پشتکاری بیش از ۸ سال توانسته در طراحی سایت و بهینه سازی سایت عملکردی خلاقانه در پیش داشته تا بتواند بهترین شرکت در دنیای وب را رقم بزند در این سالها با استفاده از متخصصین مجرب تیم پشتیبانی و طراحی و سئوسایت توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.شرکت طراحی سایت اینتن در طی سالهای فعالیت خود علاوه بر خدمات طراحی و بهینه سازی سایت در زمینه ی آموزش و اطلاع رسانی در حوزه ی کاری مخصوص خود به کاربران ارائه دهند و با موفقیت به نتیجه ی دلخواه خود رسیده اند و یکی از بهترین شرکت های طراحی و بهینه سازی سایت شناخته شده است.