لینکدین مارکتینگ یکی از روش های فوق العاده برای بازاریابی است که امروزه توسط برخی از افراد مورد استفاده قرار می گیرد، از آن جایی که امروزه افراد زیادی در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند و هنوز برخی از کسب و کارهای با اهمیت بسیار زیاد با لینکدین مارکتینگ آشنایی ندارند فعالیت در این شبکه اجتماعی می تواند مزایای بسیار زیادی را برای کسب و کار شما داشته باشد، در صورتی که شما نیز جزو افرادی هستید که به تازگی یک کسب و کار را آغاز کرده اید توصیه ما به شما این است که حتما با این نوع بازاریابی آشنا شوید و به خوبی از آن در جهت توسعه کسب و کار خود استفاده کنید.

چگونه برندهای مختلف می توانند از لینکدین مارکتینگ برای توسعه خود استفاده کنند؟

هر بار که شما به بازاریابی فکر می کنید بدون شک بازاریابی در شبکه های اجتماعی اولین گزینه ای است که به ذهن شما می رسد چرا که این شبکه ها در حال حاضر از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند و علاوه بر این فعالیت در آن ها نیز هزینه ای بسیار کمتر از سایر روش های بازاریابی را برای شما خواهد داشت. انجام تبلیغات ویدئویی در لینکدین می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای بازاریابی B2B باشد و می تواند طیف گسترده ای از مشتریان و کاربران شما را تحت تاثیر قرار دهد، نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای آن که کاربران خود را تحت تاثیر ویدئوهای خود در لینکدین مارکتینگ قرار دهید نیازی نیست که کاربران حتما ویدئوهای شما را دانلود کنند، تنها بازدید از این ویدئوها می تواند برای انجام تبلیغات شما کافی باشد.

طراحی سایت-لینکدین مارکتینگ چیست؟راهکارهای موفقیت در لینکدین 

چند نکته در خصوص شبکه اجتماعی لینکدین

از آن جایی که در سال ۲۰۱۷ ویدئوهای نیتیو وارد لینکدین شدند این شبکه اجتماعی در حال حاضر این شبکه اجتماعی چیزی بیشتر از یک پورتال پروفایل شغلی است، در واقع در حال حاضر این شبکه اجتماعی تبدیل به یک پلتفرم اولیه برای بازاریابی B2B شده است و در کل دنیا بسیاری از افراد از لینکدین مارکتینگ برای انجام تبلیغات خود استفاده می کنند. در حال حاضر ویدئوهایی که در این شبکه اجتماعی وجود دارند دارای محبوبیت زیادی هستند و به همین علت است که از آن ها در تجارت نیز استفاده می شود. شاید عبارت ویدئوهای نیتیو برای شما کمی نامفهوم باشد، به صورت کلی ویدئوهای نیتیو به ویدئو هایی گفته می شود که به صورت مستقیم در لینکدین بارگذاری می شوند و در واقع روی پلتفرم خود LinkedIn بارگذاری می شوند، این ویدئوها نسبت به سایر ویدئوها بازدید بیشتری دارند و مخاطبان بیشتری را درگیر خود می کنند که استفاده از آن ها برای کسب و کارهای در حال رشد می تواند فوق العاده باشد.

طراحی سایت-لینکدین مارکتینگ چیست؟راهکارهای موفقیت در لینکدین 

نکاتی در خصوص لینکدین مارکتینگ

به صورت کلی تبلیغات ویدئویی که در لینکدین مارکتینگ مورد استفاده قرار می گیرند ویدئوهایی هستند که این شرکت از آن ها پشتیبانی می کند و در واقع تمامی نکات بازاریابی و مارکتینگ در آن ها رعایت می شود، این موضوع نیز یکی دیگر از عواملی است که باعث شده است تا کسب و کارهای زیادی در کل دنیا اقدام به انجام تبلیغات لینکدین مارکتینگ کنند. این ویدئوها در واقع دارای پتانسیلی فوق العاده برای برندسازی و همینطور تولید محصولات و یا خدمات جدید هستند، در حال حاضر در ایران افراد کمی با این ظرفیت آشنایی دارند بنابراین شما با استفاده از آن می توانید فرصتی فوق العاده را برای خود ایجاد کنید تا بتوانید کسب و کار خود را به خوبی تبلیغ کنید.

طراحی سایت-لینکدین مارکتینگ چیست؟راهکارهای موفقیت در لینکدین 

چگونه ویدئوهای خود را از طریق لینکدین تبلیغ کنید؟

در حال حاضر ویدئوهای تبلیغاتی که در لینکدین مارکتینگ مورد استفاده قرار می گیرند در دنیای تجارت بسیار محبوب هستند، بازاریابان نیز بیشتر از این نوع تبلیغات استفاده می کنند چرا که می توانند با استفاده از این ویدئوها نتیجه دلخواه خود را دریافت کنند. برای ارسال ویدئو به لینکدین شما در ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی لینکدین شوید، سپس در بخش share and update شما باید فیلد مربوط به update را پر کنید، بعد از آن وارد سایت یوتیوب شوید و لینک ویدئویی که قصد انتشار آن را دارید را کپی کرده و سپس دوباره وارد شبکه اجتماعی لینکدین شده و آدرس را در آن پیست کنید. در انتها نیز تنها کافی است که شما بر روی گزینه share کلیک کنید تا ویدئوی شما در این شبکه اجتماعی منتشر شود.

طراحی سایت-لینکدین مارکتینگ چیست؟راهکارهای موفقیت در لینکدین 

آیا کمپانی ها و شرکت ها نیز می توانند از این نوع بازاریابی کمک بگیرند؟

پاسخ این سوال مثبت است، چرا که نه؟ شرکت ها و کسب و کارهای بسیار زیادی در کل دنیا در حال حاضر ویدئوهای مربوط به شرکت خود را در این شبکه اجتماعی منتشر می کنند، برای این کار نیز شما می توانید از لینک ویدئوهای خود در یوتیوب استفاده کنید، البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در حال حاضر شرکت ها می توانند به صورت مستقیم نیز ویدئوی خود را بر روی سرورهای لینکدین آپلود کنند و به این ترتیب ویدئوهای خود را در این شبکه اجتماعی منتشر کنند. لینکدین مارکتینگ می تواند بهترین راه تبلیغات برای شرکت ها باشد و شرکت ها حتی می توانند مدارک شغلی و بسیاری از موارد دیگر را نیز با کاربران خود با استفاده از لینکدین مارکتینگ به اشتراک بگذارند.

شرکت اینتن با پشتکاری بیش از ۸ سال توانسته در طراحی سایت و بهینه سازی سایت عملکردی خلاقانه در پیش داشته تا بتواند بهترین شرکت در دنیای وب را رقم بزند در این سالها با استفاده از متخصصین مجرب تیم پشتیبانی و طراحی و سئوسایت توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.شرکت طراحی سایت اینتن در طی سالهای فعالیت خود علاوه بر خدمات طراحی و بهینه سازی سایت در زمینه ی آموزش و اطلاع رسانی در حوزه ی کاری مخصوص خود به کاربران ارائه دهند و با موفقیت به نتیجه ی دلخواه خود رسیده اند و یکی از بهترین شرکت های طراحی و بهینه سازی سایت شناخته شده است.