برخی از افراد فکر می کنند که اگر اطلاعاتی حرفه ای یا مبتدی در زمینه دیجیتال مارکتینگ داشته باشند می توانند خودشان کار دیجیتال مارکتینگ را انجام دهند. این تفکر یک تفکر اشتباه است و شما بهتر است از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب برای این کار استفاده کنید. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب می تواند باعث افزایش موفقیت شما شده و باعث معروف شدن برند و کسب و کار شما شود.

اهمیت ساختار سازمانی و تجربه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب

نکته ای که در همان ابتدای چگونگی انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب، خوب باید به آن دقت کنید، دقت به ساختار سازمانی آژانس و میزان تجربه او در انجام کارهای تبلیغاتی است. یک شرکت تبلیغاتی بسیار خوب و موفق باید دارای واحدهایی همچون واحد امور مشتریان، واحد داده کاوی، واحد طراحی گرافیکی، واحد خلاقیت، واحد سرور و واحد استراتژی های برند و کمپین باشد. در واقع یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب دارای ساختار سازمانی منسجم و قوی است. در کنار ساختار سازمانی باید میزان تجربه شرکت در زمینه انجام پروژه های دیجیتال مارکتینگ و میزان موفق بودن او را بررسی کنید که می تواند بهترین سرنخ را برای انتخاب شدن یا نشدن شرکت و نحوه عملکرد آژانس، به شما بدهد.

طراحی سایت-چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب انتخاب کنیم؟ 

سرویس های ارائه شده در آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای

یک شرکت دیجیتال مارکتینگ خوب باید سرویس های تبلیغاتی و متعددی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما باید در همان وحله اول بررسی کنید که این آژانس از میان سرویس هایی همچون تبلیغات موبایلی، تبلیغات رد صفحات مجازی، تولید محتوا، صفحه فرود و تبلیغات در وب، کدامیک را ارائه می دهد. در واقع یک آژانس تبلیغاتی خوب باید بتواند بیشترین تعداد سرویس های تبلیغاتی را برای مشتریان خود ارائه نماید.

طراحی سایت-چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب انتخاب کنیم؟ 

مشخص نمودن نیازهای تبلیغاتی

یکی از مهمترین مسائلی که افراد پیش از مراجعه به آژانس تبلیغاتی باید به آن دقت کنند، تهیه یک فرم است که تمام موارد و نکات مورد نیاز را در آن یادداشت کرده و به هنگام مراجعه به آژانس دیجیتال مارکتینگ باید تک تک این خواسته ها و سوالات را با آنها در میان گذاشته و کاملا شفاف سازی کنید. دقت کنید که پاسخ هایی که آژانس دیجیتال مارکتینگ در جواب این سوال ها به شما می دهد، کلید بسیار مهمی برای انتخاب آژانس تبلیغاتی را به شما می دهد. قبل از هر چیزی از آنها بخواهید در مورد معیاری که میزان موفقیت شما را با آن می سنجند، توضیح دهند. سپس باید بودجه ها و هزینه هایی که برای این کار در نظر گرفته اید را با آژانس مورد نظر در میان بگذارید. در آخر از آنها بخواهید تا با این میزان بودجه و اهدافی که شما در سر دارید، برای شما توضیح دهند که چه کارهایی را، در چه مدت زمانی می توانند برای شما انجام دهند.

طراحی سایت-چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب انتخاب کنیم؟ 

سعی کنید در مراجعه به آژانس تبلیغاتی سوالات دقیقی بپرسید

یکی از مهمترین خصوصیاتی که آژانس های دیجیتال مارکتینگ دارند این است که سعی می کنند سوالات مشتریان را به نحوی پاسخ دهند که آنها را مجاب کند. آنها معمولا سخنوران بسیار قهاری هستند که سعی می کنند با بزرگ جلوه دادن خود و گاهی غلو کردن، شما را مجاب کنند تا کار تبلیغاتی خود را به آنها بسپارید. بنابراین بهتر است شما سوالاتی موشکافانه و کاملا دقیق را از آنها بپرسید و در مورد تیم های کاری، میزان تجربه افراد و چگونگی انجام کارها سوالاتی را بپرسید. این کار باعث می شود تا شما با اطلاعاتی بسیار دقیق تر یک آژانس دیجیتال مارکتینگ را انتخاب نمایید.

طراحی سایت-چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب انتخاب کنیم؟ 

آژانس های دیجیتال مارکتینگ مختلفی را بررسی کنید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بسیاری از افراد دچار آن می شوند این است که اولین آژانسی را که می بینند، انتخاب می کنند و حتی فرصت اینکه بقیه جاها را نیز بینند و بررسی کنند را از خود می گیرند. این کار خیلی اشتباه بزرگی است زیرا هر آژانس دیجیتال مارکتینگ ویژگی های مثبت و منفی مخصوص به خود را دارد و شما می توانید با مراجعه به آژانس های دیگر، تفاوت ها را کاملا حس کنید. شما باید همه آژانس های واجد شرایط را بررسی کنید و در نهایت با توجه به امکانات و سرویس هایی که هر یک از آنها ارائه می دهند، بهترین آژانس را که با اهداف و حوزه کاری شما نزدیکتر است انتخاب کنید. بنابراین حتی اگر ۹۹٫۹ درصد نیز از انتخاب آژانس تبلیغاتی مورد نظر، مطمئن بودید، باز هم دست نگه دارید و بقیه جاها را نیز بررسی کنید.

طراحی سایت-چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب انتخاب کنیم؟ 

نحوه تنظیم گزارشات توسط آژانس تبلیغاتی

تحلیل داده ها و گزارش ها به صورت مرتب می تواند موفقیت شما را بسیار بیشتر نماید. زمانی که شما برای انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تصمیم می گیرید، باید در مورد نحوه گزارش گیری آژانس نیز اطلاعاتی را جمع آوری کنید. شما در این مرحله باید از آژانس بخواهید تا برای شما شفاف سازی کند که گزارش ها طی چه بازه زمانی برای شما ارائه می شود. آیا این دوره ماهانه است یا روزانه و هفتگی و اینکه این گزارشات به چه شکلی برای شما ارائه می شوند. شما می توانید یک نمونه از گزارشات شرکت را از آنها بگیرید و نگاه کنید. این گزارشات باید حاوی عملکردهای شرکت در رسیدن به اهداف شما و برای رسیدن به موفقیت کسب و کار شما باشد.

شرکت اینتن با پشتکاری بیش از ۸ سال توانسته در طراحی سایت و بهینه سازی سایت عملکردی خلاقانه در پیش داشته تا بتواند بهترین شرکت در دنیای وب را رقم بزند در این سالها با استفاده از متخصصین مجرب تیم پشتیبانی و طراحی و سئوسایت توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.شرکت طراحی سایت اینتن در طی سالهای فعالیت خود علاوه بر خدمات طراحی و بهینه سازی سایت در زمینه ی آموزش و اطلاع رسانی در حوزه ی کاری مخصوص خود به کاربران ارائه دهند و با موفقیت به نتیجه ی دلخواه خود رسیده اند و یکی از بهترین شرکت های طراحی و بهینه سازی سایت شناخته شده است.