طراحی سایت ویلا یکی از انواع وب سایت هایی است که کسب و کارهای فعال در زمینه املاک و مستغلات در پی آن هستند. طراحی سایت ویلا می‌تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد که به عنوان نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به سرعت بخشیدن به فرآیند فروش و یا اجاره ویلا اشاره کرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی سایت املاک و مستغلات به مطلب مربوطه مراجعه نمایید و یا با مشاورین ما در تیم طراحی سایت اینتن در تماس باشید.

مزایای طراحی سایت ویلا

۱-ساخت شعبه های مجازی املاک و ویلا

کسب و کارهای زیادی وجود دارند که به صورت کاملا مستقل تنها در زمینه خانه های ویلایی و خارج از شهر فعالیت می‌کنند، به همین دلیل نیاز به یک وب سایت به عنوان شعبه مجازی خود دارند تا با استفاده از آن بتوانند مشتریان بیشتری به دست بیاورند. طراحی سایت ویلا از آنجایی ضرورت پیدا می‌کند که افزایش تعداد کاربران گوشی های هوشمند سبب شده امروز بیشتر کاربران به منظور یافتن ویلا از گوگل کمک بگیرند. آن‌ها در زمان سفر همچون نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و یا در زمانی که تصمیم دارند برای خود یک خانه ویلایی خریداری کنند، وارد گوگل شده و بسته به نیازشان، عبارتی را جستجو می‌کنند. این عبارت مطمئنا متشکل از نام مکانی است که در پی یافتن ویلا در آن هستند.

طراحی سایت ویلا

۲-جذب مشتری بیشتر

اما در چه صورت می‌توان در گوگل ظاهر شد و کاربرانی که در این موتور جستجو به دنبال یافتن چیزی هستند را به سمت خود جذب کرد؟ مطمئنا بدون داشتن یک وب سایت چنین چیزی امکان‌ پذیر نیست، پس در ابتدا باید یک طراحی سایت ویلا برای خود انجام داده و سپس در پی بهبود رتبه آن در گوگل باشیم.

مقاله پیشنهادی: طراحی سایت املاک

۳- جستجوی پیشرفته املاک

چنین وب سایتی می‌تواند دارای امکانات متنوعی نظیر قابلیت جستجوی پیشرفته باشد. به این ترتیب کاربران بعد از ورود به وب سایـت، براساس فاکتورهایی که ابزار جستجوی پیشرفته شما در اختیارشان قرار داده به جستجو خواهند پرداخت. این فاکتورها می‌توانند متراژ و اندازه ویلا، تعداد اتاق‌های آن و همچنین تعداد طبقات و محل تقریبی قرارگیری باشند. به این ترتیب مشتری دقیقا به چیزی که مدنظر دارد خواهد رسید، به جای این که مجبور باشد بعد از بستن وب سایت، به سراغ یک طراحی سایت ویلا دیگر برود.

۴-گالری تصاویر ویلا

در طراحی سایت ویلا می‌توان تصاویری از ویلاهای موجود قرار داد. در حالت طبیعی تصاویر ویلاهای قرار گرفته برای اجاره یا فروش به صورت عادی و در قالب گالری تصاویر قرار می‌گیرند، اما می‌توان با برنامه نویسی حرفه‌ای امکان مشاهده تصاویری سه بعدی از آن‌ها را نیز فراهم کرد. این قابلیت طراحی سایت ویلا شما را زیبا و بسیار جذاب کرده و سبب می‌شود مشتریان بیشتر توسط همین وب سایت خانه های ویلایی مورد نظرشان را پیدا کنند.

طراحی سایت ویلا

۵-دست یابی به مشتریان بیشتر

اگر طراحی سایت ویلا رتبه خوبی در گوگل داشته باشد، از چند جهت سود خواهید برد. یکی از مزایای آن دست یافتن به مشتریان بیشتر است، اما داشتن مشتری بیشتر خود در گرو این است که تعداد ویلاهای در دسترس برای معرفی کردن به آن‌ها زیاد باشد. اما وقتی در گوگل رتبه خوبی دارید، از آنجایی که طراحی سایت ویلا شما توسط افراد بیشتری دیده می‌شود، عده بیشتری نیز ویلای خود را به منظور فروش و یا اجاره داده شدن به شما معرفی می‌کنند. این موضوع دایره گزینه ها را برای مشتریان افزایش داده و به سود شما تمام خواهد شد.

مقاله پیشنهادی: طراحی سایت املاک در تهران

اگر مدتی است به طراحی سایت ویلا اختصاصی خود فکر می‌کنید، اما درباره هزینه ها، روال انجام کار و دیگر موارد تخصصی سوالات زیادی دارید، با اینتن تماس بگیرید. مشاوران ما بعد از ارائه توضیحات کافی، در صورت درخواست شما برای کسب اطلاعات تکمیلی‌تر یک جلسه حضوری ترتیب خواهند داد که طی آن تمامی ابهامات برایتان برطرف می‌شود.