قبل از تصمیم گیری درباره سرمایه گذاری در یک ملک خاص، می بایست تحقیقات خوبی خوبی صورت گیرد. می توان اطلاعات زیادی راجع به املاک و مستغلات جمع آوری کرد بدون اینکه به هر یک از مکان ها مراجعه کنید. با چند کلیک تمام اطلاعات به راحتی در رایانه شما در دسترس خواهد بود. از این رو می توان به طراحی سایت ویلا و املاک اشاره کرد.
تجارت املاک و مستغلات بسیار رقابتی است، اما وب سایتهایی که دارای موضوعات مربوط به املاک و مستغلات هستند به نمایندگان کمک می کنند تا تبلیغات ملک های مختلف را افزایش دهند.
با این حال، استفاده از پلتفرم وردپرس که مخصوص وب سایت های املاک و خرید ویلا و ساختمان طراحی شده اند، مسئله را تا حد زیادی حل کرده اند. در حال حاضر نمایندگان می توانند به راحتی این وب سایت ها را تأمین و اداره کنند و با سهولت و آسایش بیشتری کار کنند. کاربران به راحتی می توانند از این وب سایت ها به عنوان واسطه ای برای فروش خواص استفاده کنند. آنها جزئیات ملک، مساحت آن، قیمت، مکان و سایر ویژگی ها را در وب سایتهای خود بارگذاری می کنند، و هم چنین کسانی که علاقمند به سرمایه گذاری هستند می توانند به راحتی در هر مقطع زمانی مشخص گزینه های خود را انتخاب کنند، وردپرس به نمایندگان نیز کمک می کند تا املاک و مستغلات را به راحتی اضافه یا تغییر دهند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی سایت ویلا و مزایای آن به مطلب مربوطه مراجعه نمایید و یا با مشاورین ما در تیم طراحی سایت اینتن در تماس باشید.

درباره وب سایت های املاک و مستغلات

بیشتر نمایندگان ملک می خواهند تجارت خود را افزایش دهند و این تنها با جلب اعتماد خریداران امکان پذیر است. بنابراین آنها همیشه برای وب سایتهای خود یک تم پیچیده و کلاسیک را انتخاب می کنند. علاوه بر این ، جزئیات مربوط به املاک مانند گالری های عکس به بازدید کنندگان وب سایت کمک می کند تا ایده ای از چگونگی ظاهر این ملک داشته باشند. آنها می توانند با مراجعه به این وب سایت های املاک و به جای بازدید از مکان، جزئیات هرچه بیشتر ملک را دریافت کنند.
این وب سایت ها همچنین ویژگی های یافتن املاک را برای خریداران خانه ارائه می دهد که به آنها کمک می کند تا لیست املاک را در مناطقی که علاقه مند به خرید ملک هستند، پیدا کنند. این وب سایت ها دارای چندین فیلد مانند کد پستی، دامنه قیمت، نوع ملک و همچنین ویژگی های املاک هستند و همه اینها به کاربران کمک می کند تا جستجوی خود را برای نوع دقیق ملک مورد نظر خود فیلتر کنند. بسیاری از وب سایت ها از Google Maps برای جذاب تر شدن سایت و همچنین کاربر پسند بودن آن استفاده می کنند.
وب سایت های مدرن املاک و مستغلات با طرح های گرافیکی پیشرفته ارائه می شوند. آنها از نظر تصویر سنگین هستند و یک باکس جستجوی املاک تعبیه شده است.

چرا به طراحی وب سایت املاک و مستغلات نیاز دارید؟

1-برندسازی بیشتر

وب سایت شما تصویر دیجیتال آژانس شما است. شما می خواهید سایت شما بهترین جذابیت را در این محله داشته باشد تا چهره برند شما را در کنار همسایگان و بازدید کنندگان تقویت کند. طراحی وب سایت املاک و مستغلات ما بسیار چشم نواز و آسان برای حرکت است که باعث افزایش دید مثبت در اطراف آژانس شما می شود.

2-شناخت بیشتر

ما همیشه اطمینان می دهیم که طراحی وب سایت ما نظرات مشتری را در سراسر سایت ارائه می دهد. هیچ ارجاعی بهتر از مراجعه به مشتری فعلی یا گذشته وجود ندارد. شما در حال انجام یک کار عالی در آژانس املاک و مستغلات خود هستید، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مشتریان آینده خود می دانند که مشتریان قبلی شما از کار شما خوشحال بوده اند.

3-زمان بیشتر

وقتی وب سایت شما طراحی شود، شما همچنین خدمات به روزرسانی دریافت خواهید کرد، بنابراین می توانید به جای به روز کردن روزانه وب سایت خود، بیشتر وقت خود را صرف تمرکز روی مشتری و ویژگی های خود کنید.

ویژگی های طراحی وب سایت برای نمایندگی های املاک و ویلا

1-کاربر پسند

آخرین تصمیم اصلی یک وب سایت خوب، چگونگی سازگاری با همه عناصر ترکیبی کاربر پسند است. با یک طراحی کاربر پسند، یک طراحی مناسب برای موبایل ارائه می شود. ما عناصر سازگار با موبایل را در تمام طراحی های خود گنجانیده ایم.

2-تجربه کاربر

بیشتر افراد به دنبال پاسخ به یک سوال یا راه حل یک مشکل به سایت شما مراجعه می کنند. مهم است که آنها پاسخ یا راه حل را به ساده ترین شکل ممکن پیدا کنند. برای اطمینان از یک تجربه کاربری خوب، سایت شما در زمان بارگذاری سرعت صفحه، خوانایی و سهولت پیمایش با منوهای مناسب، تماس با دکمه های عملکرد و فرم های ساده موثر خواهد شد.

3-ویژوال کاربر

وقتی صحبت از خانه ها، املاک، ویلا و وب سایت ها می شود، همه چیز در رابطه با موضوعی است که مشتری آن را مشاهده می کند. تصاویر با وضوح بالا همیشه بهترین هستند، اما اگر در سایت درست کار نمی کنید، ممکن است زمان بارگیری سایت بالا برود. مشخص است که تصاویر برای شما و مشتریانتان چقدر مهم هستند، بنابراین نیاز به وب سایتی مجهز شده دارید که می تواند تصاویر بزرگی را مدیریت کند و به سرعت بارگذاری آنها را انجام دهد تا هرگز تجربه بازدیدکنندگان را در سایت شما قطع نکند.

بهترین وب سایت های املاک و مستغلات با تیم طراحی اینتن

1-سرویس کامل

چگونگی طراحی وب سایت املاک و مستغلات شما که با سایر کانال های بازاریابی ارتباط برقرار می کند، بسیار مورد توجه است. اگرچه یک طراحی وب سایت املاک و مستغلات عملکردی و خوش بینانه بسیار عالی است، اگر می خواهید به عنوان یک رهبر صنعت ایستادگی کنید، هنوز کافی نیست. طراحی شما همچنین نیاز به ترکیب مطالب فوق العاده ای دارد که بر خواننده تأثیر می گذارد. خدمات بازاریابی محتوا ما همان مرحله ای دیگر خواهد بود که وب سایت شما باید آن را به عنوان رهبر پیشرو در بین رقبا بدست آورد.

2-تجربه صنعتی

همکاری با شرکتی که املاک و مستغلات را می شناسد، در صنعت شما بوده است و می تواند به شما در رشد نمایندگی پیشرو مورد نظر شما کمک کند. تجربه گسترده صنعت املاک و مستغلات در انتخاب شرکت بازاریابی دیجیتال بهترین گزینه را برای تبلیغ آژانس خود از طریق طراحی وب سایت املاک و مستغلات و موفقیت رقم می زند.

3-متخصصان

هنگامی که با تیم ما همکاری می کنید، یک طراح اختصاصی برای طراحی وب سایت املاک و مستغلات خود دارید که می داند عناصر دقیق سایت شما برای برجسته کردن است. ما به ارائه بهترین کیفیت خدمات ممکن به مشاغل که با آنها کار می کنیم اعتقاد داریم.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.