اگر کارشناس سئو هستید ، ممکن است قبلاً مسئله ای را تجربه کرده باشید که می تواند شما را شوکه کند – Google Dance. بنابراین Google Dance چیست؟ چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد و چگونه می توان بر این مسئله ناامیدکننده غلبه کرد؟ این مقاله به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد.

Google Dance چیست؟

Google Dance پدیده ای است که کلمات کلیدی SEO شما در Google جا به جا می شود. این بدان معنی است که کلمات کلیدی شما در مقایسه با حالت معمولی رتبه بالاتر یا پایین دارند. دیروز کلمه کلیدی شما در رتبه های اول ۱- ۲-۳ قرار دارد ، اما امروز می توان آن را بدون هیچ اثری از صدر ۱۰۰ رها کرد. برعکس ، برخی وب سایت ها هرگز در صدر ۱۰۰ رتبه نبوده اند ، تنها پس از ۱ روز آنها به سرعت در رتبه ۵ قرار می گیرد. بنابراین، وقتی پدیده Google Dance اتفاق می افتد ، برخی سایت ها بسیار هیجان زده می شوند و برخی دیگر ناامید می شوند.
به عبارت دیگر ، Google Dance زمان آن است که گوگل بتواند الگوریتم جدیدی را ایجاد کند یا الگوریتم قدیمی موتور جستجو را در مدت زمانی کوتاه به روز کند ، معمولاً ۱ هفته طول می کشد و به حالت عادی باز خواهد گشت.

طراحی سایت-Google Dance چیست و چگونه می توان بر این مسئله غلبه کرد؟

چرا وب سایت شما هنگام وقوع Google Dance ، رتبه بندی را تغییر می دهد؟

برای رتبه بندی کلمات کلیدی ، گوگل بیش از ۳۰۰ معیار دارد و امروزه ، هر کلمه کلیدی دارای هزاران وب سایت است که با یکدیگر رقابت می کنند. برای هر معیار ، Google با وب سایت اداره می کند. هنگامی که یک وب سایت با معیار A مطابقت دارد ، توسط گوگل به شما امتیاز داده می شود و رتبه را افزایش می دهد. این بدان معناست که وب سایت های دیگری افت خواهند کرد. این فرمول یک به یک تا بیش از ۳۰۰ معیار با چنین تعداد زیادی وب سایت اعمال می شود. بنابراین ، تغییر رتبه وب سایت ها در هنگام تجربه پدیده Google Dance ، اجتناب از آن دشوار است.

دلیل تجربه Google Dance برای وب سایت شما

مهم نیست که حوزه وب سایت شما چیست ، می تواند Google Dance را ملاقات کند. با این حال ، وب سایت با ویژگی های زیر اغلب می تواند بیشترین تأثیر را از Google Dance داشته باشد:
وب سایت هایی که SEO را انجام می دهند بدون رویه ای مناسب برای معیارهای Google مانند ساخت سریع لینک ها ، کپی کردن مطالب از وب سایت های دیگر یا پیوندهای اسپم سازی
وب سایت هایی که به تازگی تاسیس شده اند
وب سایت های دارای کلمات کلیدی که به تازگی Seo انجام شده است. موقعیت برتر هنوز پایدار نیست
به روزرسانی در رتبه بندی میلیون ها وب سایت در همان زمان کار سختی است. بنابراین ، رقص کاملاً یک پدیده طبیعی است.

طراحی سایت-Google Dance چیست و چگونه می توان بر این مسئله غلبه کرد؟

کدام وب سایت از Google Dance محافظت می شود؟

وب سایتهایی که از Google Dance محافظت می شوند ، اغلب مواردی هستند که در صفحه Seo انجام می شوند و با پیوندهایی با کیفیت همراه هستند.
در مرحله اول ، آنها وب سایتهایی هستند که غالباً بر روی توسعه و بهینه سازی مطالب به صورت جامع تمرکز می کنند و این محتویات به جای استفاده از ترفندهایی برای انجام کلمات کلیدی سئو ، از مزایایی برای کاربران اطمینان حاصل می کنند.
ثانیاً ، لینک های داخلی و خارجی به صورت دقیق و منظم و مناسب برای مقالات آن وب سایت ساخته می شوند.
علاوه بر این ، این وب سایت ها معمولاً در مدت زمان طولانی دارای سیستم های بک لینک با کیفیت بالا و پایدار هستند.

وقتی رتبه وب سایت شما کاهش می یابد ، چه کاری می توانید انجام دهید؟

پدیده Google Dance اغلب با Google Sandbox اشتباه گرفته می شود. بنابراین ، شما باید دلیل افت وب سایت خود را از رتبه بندی بالا تعریف کنید تا یک راه حل مناسب داشته باشد.
ساده ترین راه مشاهده رقیبان و ناهنجاری های موتور جستجو است. اگر وب سایت شما رتبه بندی را کاهش می دهد ، باید وب سایت خود را بررسی کنید که آیا محتوای آن را کپی می کند یا پیوندها را کپی می کند یا نه. مطمئناً در صورت سرقت ادبی توسط Google مجازات خواهید شد.
از طرف دیگر ، اگر اختلالات رتبه بندی بصورت انبوه رخ دهد ، وب سایت ها به طور ناگهانی رتبه های برتر را رها می کنند ، بدین معنی است که شما Google Dance را تجربه می کنید. اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که بررسی کنید که طی ۱ هفته اخیر با وب سایت خود چه کرده اید. اگر موارد غیر منطقی وجود دارد ، با بخش های صفحه و Off که در هفته گذشته انجام داده اید ، دوباره بررسی کنید و دوباره به حالت اولیه برگردید.
در این لحظه ، شما باید Google Webmaster Tools را بررسی کنید تا مطمئن شوید که Google هرگونه ایمیل خطایی را ارسال کرده و Google Analytics را مجدداً بررسی کنید تا شاخص هایی مانند نرخ جستن ، زمان کاربران در سایت ، نمای صفحه مشاهده شود.
پس از بررسی Google Webmaster Tools and Analytics ، باید تراکم کلمه کلیدی را در صفحه بررسی کنید. سعی کنید در صورت امکان تراکم کلمات کلیدی خود را در ۵ تا ۷٪ یا پایین تر بهینه کنید ، زیرا گاهی اوقات بهینه سازی کلمه کلیدی بیش از حد می تواند وب سایت شما را در رتبه بندی قرار دهد.
پس از بهینه سازی ، باید لینک های داخلی را بهینه کرده و مطالب جدید دیگری را اضافه کنید که برای بینندگان مفید است. علاوه بر این ، شما باید مقالات خوبی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا بازدید کنندگان به وب سایت خود جذب شوند. سیگنال های شبکه های اجتماعی مانند Likes ، سهام و تعداد زیادی بازدید کننده باعث می شود وب سایت شما با اعتبار بیشتری پیدا کند.

طراحی سایت-Google Dance چیست و چگونه می توان بر این مسئله غلبه کرد؟
شما باید منبع بک لینک را که به وب سایت خود نشان می دهد ، بررسی کنید. به عنوان مثال ، منبع بک لینک از انجمن ها اغلب ناپایدار است (زیرا پست ها حذف می شوند ؛ انجمن ها پیوندها را تغییر می دهند یا پیوندها را حذف می کنند). این معمولاً با ایجاد یک فعالیت غیرطبیعی انجام می شود که باعث می شود کلمات کلیدی Google Dance را متحمل شود.

اگر می خواهید در جایگاه مشخص پایدار بمانید ، پس از آن امتیازهایی که می گیرید لازم است حداکثر تجربه کاربران را بهبود بخشید.
به خاطر داشته باشید که: وب سایت ها برای خدمت رسانی به کاربران ایجاد شده اند ، اما نه برای Google. در نتیجه هرچه بیشتر وقت کاربران در سایت سپری شود ، بیشتر می توانید از Google Dance جلوگیری کنید.

در هنگام انجام SEP Gplus بررسی کنید که آیا به چیزی نقض کرده اید:

-پیوندهای اسپم در دیوارها ، روی گروههای Gplus
-پیوندهای روی دیوار را بیش از حد کپی کنید
-قطعه محتوای پیوند خیلی کوتاه است
-به طور هم زمان تعداد زیادی از دوستان را اضافه کنید و از مقررات معمول جامعه پیروی نکنید
-از اکانت های زیادی در همان IP استفاده کنید
در اینجا روش هایی برای غلبه بر وقتی خط مشی Gplus را نقض کرده اید و یا برای ارسال لینک در Gplus قفل شده اید ، آمده است:
هنگامی که شما برای ارسال لینک قفل نشده اید ، باید تصاویر و متن ها را ارسال کنید تا منتظر بمانید تا Gplus به روز شود و در نظر بگیرد.
پیوندهایی را که قبلاً ارسال کرده اید ارسال نکنید ، از دوستان بخواهید لینک های مهم را به اشتراک بگذارند
چند بار پیوند را در همان آدرس IP ارسال نکنید.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.