صاحبان کسب و کار کوچک اغلب نمی خواهند برای خدمات حرفه ای سئو پرداخت کنند. سئو توسط کارکنان شرکت برای مالک سایت انجام می شود. این منجر به اشتباهات متعددی می شود که می تواند بر روی کسب و کار شرکت ها تاثیر بسزایی داشته باشد. در اینجا شما می توانید برخی از اشتباهات رایج را در هنگام انجام سئو در وب سایت های کسب و کار کوچک مطالعه کنید.

عدم استفاده از آنالیتیکس

پس از عملکرد وب سایت یکی از مهم ترین موارد برنامه ریزی آینده در حوزه دیجیتال است. اطلاعاتی که از طریق Google Analytics و Webmaster Tools به دست می آید برای ارزشیابی صفحات در وب سایت شرکت شما اهمیت دارد و حتی برنامه های بازاریابی آینده را برای محصولات یا خدمات ارائه شده توسط شرکت ارائه می دهند.

Anchor text نامناسب و بد

Anchor text بسیار مهم است، اگرچه بسیاری از وبسایت ها اغلب از عبارات call to action مانند “اینجا کلیک کنید” استفاده می کنند. بعضی صفحات حتی برای هر پیوند متن همان Anchor text را دارند، این در روش های مختلفی اشتباه است. دعوت برای اقدام خوب بود، یک دهه قبل، اما اکنون که تعداد زیادی از صفحات بیش از حد تجاری شده با سرفصل های پیشنهاد شده وجود دارد که شامل تماس برای اقدام است، “این را چک کنید” و “اینجا کلیک کنید” بعضی از عبارات متن Anchor text بدتر هستند شما می توانید استفاده کنید.
نام صفحه از لینک یا اطلاعات ارزشمند که خواننده با کلیک کردن بر روی متن بدست می آورد به اندازه کافی مناسب است تا تمام معیارهای سئو را برآورده کند.

عدم بهینه سازی فهرست های Google Places:

وب سایت های کسب و کار کوچک اغلب از هیچ یک از سرویس های Google استفاده نمی کنند که می تواند در پیدا کردن مشتری های جدید بسیار مفید باشد. تقریبا ۲۰٪ از تمام جستجوها در گوگل محلی هستند و داده ها از برنامه جدید Google Places است. لیست شرکت شما در Google Places به مشتریان کمک می کند تا شما را پیدا کنند و این تنها موتورهای جستجوی اطلاعات نیستند و همچنین سایر لیست های کسب و کار محلی مانند Yelp یا CitySearchs را نظارت می کنند.

اشتباهات برچسب های عنوان و متا توضیحات:

یک وب سایت با یک سئو خوب نیاز به برچسب ها به خوبی نوشته شده است. برچسب عنوان بخشی از متا تگ ها هستند که در ابتدای یک سند HTML قرار می گیرند. هر صفحه باید یک برچسب عنوان منحصر به فرد داشته باشد که باید اطلاعاتی را که می تواند از آن بدست آید را به طور کامل توصیف کند. وب سایت های کوچک کسب و کار معمولا دارای برچسب عنوان (اغلب نام شرکت) در تمام صفحات وب سایت است، که یک اشتباه بزرگ SEO است که می تواند رتبه موتور جستجوی خود را کاهش دهد.
متا توضیح یکی دیگر از عناصر متا بسیار مهم در هر صفحه است. این شرح را می توان در زیر عنوان صفحه، خوانده شده در هنگام مشاهده نتایج موتور جستجو. این باید توصیفی، دقیق و تازه باشد.

 

طراحی سایت-7 اشتباه مرگبار سئو در کسب و کار کوچک شما

 

ساخت وب سایت در فلش:

اگر چه SEO برای وب سایت های فلش کارآمد تر از همیشه است، آنها برای بهینه سازی بسیار سخت تر و گران ترند. این فرمت ها در میان صاحبان کسب و کار کوچک بسیار محبوب هستند و شرکت های سئو گوگل احتمالا از پول بیشتری برای بهینه سازی این نوع وب سایت ها درخواست خواهند کرد. اگرچه به نظر می رسد خوب است، این قطعا فرمت مناسب برای تبلیغ کسب و کار شما نیست.

ساخت وب سایت در زیر دامنه:

شرکت هایی که وب سایت های خوب، قابل اطمینان و کاربردی ندارند، امروزه جدی نیستند. باز کردن یک وب سایت در یک دامنه فرعی و تلاش برای صرفه جویی در آن بزرگ نیست. این اجازه می دهد تا شخص دیگری به خرید نام دامنه شبیه به یک شرکت شما باید به طور طبیعی به دست آوردند. از آنجایی که صنایع مشابه با اسم های مشابه نام شرکت ها می آیند، این به راحتی می تواند رقبای مستقیم شما در بازار باشد.
علاوه بر این اگر شما هرگز سعی نکنید وب سایت خود را به دامنه پرداخت کنید، باید در نظر داشته باشید که اکثر سرویس دهندگان زیر دامنه اجازه تغییر مسیر را نمیدهند، بنابراین شما باید یک وب سایت کامل را یک بار دیگر بسازید. علاوه بر وب سایت های با کیفیت، هر شرکت نیاز به داشتن صفحات و حساب های رسانه های اجتماعی خود دارد و برای ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی مناسب، که جذب مشتریان بیشتر و بازدید کنندگان وب سایت می شود.

 

طراحی سایت-7 اشتباه مرگبار سئو در کسب و کار کوچک شما

 

محتوای کم کیفیت:

این بزرگترین اشتباه یک مدیر وب سایت کوچک کسب و کار می تواند باشد. محتوای کیفی معیار شماره یک برای ایجاد مخاطبان بزرگ و رتبه بندی موتورهای جستجو است. بازاریابی محتوا یکی از سریعترین روشهای در حال رشد و کارآمد برای افزایش تعداد بینندگان بوده است و این به دلیل چندین بار جستجوی بزرگ گوگل از جمله پنگوئن، هومینگ برد و پاندا رخ داده است.
وب سایت های کسب و کار کوچک باید یک استراتژی محتوا خوب داشته باشند که حاوی رقیب، کلید واژه و تحقیقات بازار باشد. هر دو کمیت و کیفیت محتوای وب سایت مهم هستند، اما وقتی که به خوانندگان مربوط می شود محتوای با کیفیت بسیار ارزشمندتر است و چیزی که هر مدیر وب سایت نیاز به تمرکز دارد. صفحه با محتوای با کیفیت لینک خود را ایجاد می کند و باعث ایجاد سر و صدا می شود که وب سایت شما را در صفحات اول نتایج جستجو قرار می دهد.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.