اینتن، بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران است. صاحب هر بیزینسی که باشید ممکن است دیر یا زود برای توسعه کسب و کارتان به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای خودتان فکر کرده باشید. مخصوصا اگر تولید کننده و یا فروشنده هستید، حتما تا به حال بدنبال بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران برای طراحی سایت فروشگاهی برای محصولات خود افتاده اید. فرقی نمی کند که کسب و کار تان تا چه اندازه بزرگ و یا کوچک باشد، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای محصولاتتان، تاثیر بسیار زیادی در بیشتر دیده شدن کسب و کارتان دارد. شاید شما یک فروشگاه پوشاک یا مواد غذایی را اداره می کنید و در خصوص طراحی سایت سر رشته ای ندارید، بهتر است بدانید که شما می توانید طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود را به یک شرکت طراحی سایت بسپارید و دغدغه ای در این مورد نداشته باشید.

اولین قدم در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

پیش از اینکه برای طراحی سایت فروشگاهی خود اقدام کنید، ابتدا بهتر است تا کمی در این باره مطالعه کنید. نکته هایی وجود دارند که در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بسیار مهم می باشند. قبل از هر چیز شما باید درباره هدف و انتظاری که از سایت فروشگاهی خود دارید به خوبی مطالعه کنید. وقتی مشتری از فروشگاه آنلاین شما بازدید می کند، باید چیزی را که به دنبالش بوده در سایت شما پیدا کند. در یک سایت فروشگاه اینترنتی، خریدار با فروشنده در ارتباط مستقیم قرار ندارند، پس، این سایت شماست که باید اعتماد بازدیدکننده را جلب کرده و در نهایت منجر به خرید از سایت شما شود. هرچه سایت فروشگاهی شما ساده تر و کاربر پسندتر باشد، بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جذب می کند. اگر شما به خوبی بدانید که چه خدماتی را می خواهید در سایت خود ارائه دهید و بازار هدف خود را بشناسید، به طراحان سایت کمک می کنید تا طراحی سایت شما را اصولی تر انجام دهند. حتی اگر خودتان طراحی سایت خود را به عهده گرفته اید باید بدانید که این مسئله در خروجی کارتان بسیار تاثیرگذار است. مشاورین متخصص در شرکت های خوب از جمله اینتن به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران، شما را به خوبی راهنمایی خواهند نمود.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

شناسایی بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران

برای اینکه طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به دست یک شرکت طراحی سایت بسپارید، لازم است تا کمی درباره این شرکت ها و اینکه چه خدماتی را باید به شما ارائه دهند بیشتر بدانید. نیازی نیست تا در حوزه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی متخصص باشید، اما بهتر است که فقط به اعتماد اکتفا نکنید و پیش از هر اقدامی، کمی در این باره مطالعه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید و خدمات بهتری دریافت کنید.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

چه انتظاری باید از یک شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی داشته باشید؟

وقتی کار طراحی سایت فروشگاه خود در تهران را به عنوان مثال به بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران می سپارید، پیش از هر چیز، باید اطمینان داشته باشید که سایت شما را مطابق با جدیدترین اصول سئو طراحی می کنند. که در این مورد در ادامه مطلب بیشتر صحبت خواهیم کرد.
همچنین بهتر است سایت های مختلف طراحی سایت را با یکدیگر مقایسه کنید. همانطور که گفته شد مثلا می توانید عبارت “بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران” را سرچ کرده و نتایج را مقایسه کنید. اینکه در قبال هزینه ای که قرار است برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود بپردازید، چه خدمات و چه ضمانت هایی دریافت می کنید می تواند یک معیار خوب برای مقایسه این سایت ها با یکدیگر باشد. همچنین خدمات پشتیبانی که توسط یک شرکت طراحی سایت ارائه می شود را نیز باید در انتخاب آن مد نظر قرار دهید. یک شرکت طراحی سایت به شما مشاوره می دهد، شما را در جریان کار خود قرار می دهد و تضمین می کند که کار را همانطور که خواسته بودید به شما تحویل دهد. همچنین باید نسبت به خدماتی که به شما ارائه می دهد پشتیبانی خوبی داشته باشد و در صورت نیاز، آموزش های لازم را به شما بدهد. بد نیست بدانید که شرکت اینتن به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران همه این خدمات را به شما ارائه می دهد.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

منظور از طراحی بر اساس سئو چیست؟

فرض کنید شما یک فروشگاه اینترنتی برای فروش تجهیزات دیجیتال دارید، بیشترین راهی که بازدیدکنندگان را به سمت سایت شما جذب می کند، نتایج جست و جوی آن ها در موتورهای جست و جو مانند گوگل و یاهو است. به عنوان مثال وقتی کاربر عبارت “خرید گوشی موبایل” را در گوگل جست و جو کند، اگر سایت شما در صفحه اول جست و جو به نمایش درآید احتمال کلیک کاربر و بازدید از سایت شما چند برابر خواهد شد. این همان سئو است. باید بدانید که اگر طراحی سایت شما منطبق با اصول سئو انجام گرفته باشد، سایت شما در صفحه نخست جست و جوی گوگل نمایش داده شده و بازدیدکنندگان بسیاری خواهید داشت. البته لازم است بدانید که اگر قرار است مدیریت سایت، تولید محتوا و درج محصولات جدید را پس از طراحی، خودتان به عهده داشته باشید، باید درباره نحوه صحیح تولید محتوا نیز آموزش ببینید، زیرا محتوای سایت شما مهم ترین نقش را در سئوی سایت تان دارند. یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی خوب، آموزش های لازم در این حوزه را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند. علاوه بر این ها، سایت شما باید آنقدر اصولی باشد تا هم برای کاربرانی که با استفاده از لپ تاپ و هم آن هایی که با استفاده از تبلت یا گوشی های هوشمند وارد سایت شما می شوند به یک اندازه کاربر پسند باشد. این ها تنها بخشی از نکات مهم در طراحی اصولی سایت بود که به آن اشاره شد. یکی از پیشنهاد های ما به شما شرکت طراحی سایت اینتن است. کافی است تا عبارت ” بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران” را در گوگل جست و جو کنید تا وبسایت شرکت طراحی سایت اینتن را در صفحه اول گوگل مشاهده نمایید.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

آمدن به صفحه اول گوگل یک آرزوست؟

شاید برای شما مقدور نباشد تا در کنار تخصص خودتان، یک متخصص در حوزه طراحی سایت و سئو سایت باشید. اما جای نگرانی نیست. در سایت های طراحی شده توسط شرکت های معتبر طراحی سایت از جمله شرکت اینتن که بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران است، تمام اصول سئو و امکانات فنی سایت در طراحی به طور کامل لحاظ می گردد. شما با کمترین دانش در این حوزه می توانید به صفحه اول گوگل بیایید و مدیر یک وب سایت پربازدید باشید.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

چطور یک سایت فروشگاهی قابل اعتماد داشته باشید؟

یکی دیگر از موارد بسیار مهمی که برای یک سایت فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است، داشتن نماد اعتماد الکترونیک است. با توجه به افزایش سایت های تقلبی و فروشگاه های نامعتبر، داشتن نماد اعتماد و معتبر بودن تاریخ آن در ارزش دهی به سایت شما اهمیت ویژه دارد. از آنجایی که این نماد با تایید مرکز توسعه تجارت الکترونیک به وبسایت ها داده می شود، داشتن enamad باعث می شود که بازدیدکنندگان به سایت شما اعتماد کنند و احتمالا از شما خرید کنند. شما می توانید خودتان شخصا برای دریافت نماد اعتماد سایت تان اقدام کنید ولی بد نیست بدانید که اینتن، به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران، در صورت درخواست شما این کار را برایتان انجام خواهد داد.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

امروزه با توجه به افزایش رقابت و پیشرفت فناوری، داشتن یک سایت فروشگاه اینترنتی بیش از پیش مهم می باشد. حتی اگر صاحب یک هایپر بزرگ هم باشید، از شما انتظار می رود که یک فروشگاه آنلاین هم داشته باشید. بسیاری از مشتری های شما ترجیح می دهند تا در منزل خود باشند ولی از فروشگاه شما خرید کنند. علاوه بر این با داشتن یک فروشگاه اینترنتی، شما می توانید بیشتر از اینها دیده شوید و بیزینس خود را فراتر از یک شهر گسترش دهید. همانطور که قبلا هم گفته شد امروزه دیگر برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی جای هیچ نگرانی نیست، شرکت های طراحی سایت این خدمات را به شما ارائه می دهند. شرکت اینتن به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران یکی از شرکت های فعال در حوزه طراحی سایت است. به عنوان مثال می توانید از مشاورین در این شرکت راهنمایی بخواهید و پس از مشخص کردن هدف سایت، نیاز سنجی، برآورد قیمت و توافق، منتظر باشید تا سایت فروشگاه اینترنتی خود را در جست و جوی گوگل بیابید.