امروزه استفاده از فضای مجازی برای فروش محصولات و خدمات خود یک امر مرسوم به حساب می آید. اما راه اندازی فروشگاه های اینترنتی نیز دردسرهای خود را دارد. یکی از راه های کاهش این هزینه ها استفاده از فروشگاه ساز رایگان است. فروشگاه سازها ابزاری هستند که به عنوان واسطه عمل می کنند و به شما کمک می کنند تا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با فروشگاه سازهای رایگان مطرح بازار آشنا کنیم و خدمات آنها را معرفی کنیم.

فروشگاه ساز رایگان پرتال

پرتال یکی از فروشگاه سازهای مطرح داخلی است. این فروشگاه با شعار راه اندازی فروشگاه شگفت انگیز، به شما کمک می کند تا بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. با استفاده از فروشگاه ساز رایگان پرتال، شما یک حساب کاربری خواهید داشت که با بهره بردن از آن می توانید محصولات و خدمات خود را به سادگی معرفی کنید و به فروش برسانید. کار با پرتال زیاد پیچیده نیست و از عهده هر کسی بر می آید. همچنین استفاده از فروشگاه سازهای واسطه این حسن را دارد که نیازی نیست دیگر نگران سئوی سایت خود باشید. اگر قرار باشد به امکانات فروشگاه ساز پرتال اشاره کنیم، به لیست پایین می رسیم:

  • پشتیبانی مناسب سایت: در پرتال می توانید روزانه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۰ شب از مشاورین و پشتیبانی بهره ببرید.
  • طراحی قالب: در پرتال شما به چندین قالب فارسی شده متنوع برای طراحی قالب دسترسی خواهید داشت.
  • مدیریت قیمت: مدیریت قیمت برای سایت های فروشگاهی اهمیت بالایی دارد. در پرتال می توانید برای محصولات مشابه نیز از چندین قیمت استفاده کنید.
  • امکان مقایسه: یک سایت فروشگاهی ایده آل، باید قابلیت مقایسه محصولات را هم داشته باشد که پرتال این ویژگی را برای سایت شما منظور می کند.
  • اطلاع رسانی: استفاده از پیامک و ایمیل از راه های اطلاع رسانی در پرتال است.
  • مدیریت کاربری ایده آل

 

طراحی سایت-همه چیز درباره فروشگاه سازهای رایگان داخلی

 

فروشگاه ساز رایگان شاپ فا

یکی دیگر از سیستم های فروشگاه ساز رایگان مطرح، شاپ فا است. برای استفاده از فروشگاه ساز شاپ فا می توانید از سه طرح رایگان، برلیان و طلایی آن استفاده کنید. برای استفاده از طرح طلایی و طرح برلیان البته باید سالانه مبلغ مشخصی را به سایت پرداخت کنید. اما این مبلغ به قدری ناچیز است که قطعا ارزش این کار را خواهد داشت. یکی از ویژگی های مهم فروشگاه ساز رایگان شاپ فا این است که به کاربر اجازه می دهد تا فروشگاهی با طراحی صد در صد اختصاصی داشته باشد. استفاده از سیستم فروش حرفه ای در شاپ فا نیز به فروشندگان این قابلیت را می دهد که فروشگاه خود را تا جایی که رشد دارد گسترش دهند و مدیریت کنند. برای آشنایی بیشتر با فروشگاه سازهای رایگان می توانید از مشاورین اینتن استفاده کنید. از دیگر قابلیت های شاپ فا می توان موارد زیر را برشمرد:

  • ایندکس شدن سریع صفحات فروشگاه و سئوی مناسب آن
  • امکان توسعه دادن سایت در صورت نیاز
  • ایجاد وبلاگ برای فروشگاه: برای جذب مشتری و افزایش بازدید، بسیاری از فروشگاه ها از تولید محتوا و جذب کاربر استفاده می کنند.
  • ایجاد یک محیط کاربری مناسب که به کاربران اجازه می دهد ساده تر خرید کنند.
  • مدیریت دسترسی برای کاربران سایت: گاهی نیاز دارید که برای مدیریت فروشگاه کس دیگری را نیز استخدام کنید که در این صورت می توانید به او دسترسی محدودتری بدهید.
  • استفاده از پیامک به عنوان سیستم اطلاع رسانی
  • امکان اتصال به درگاه های بانکی مختلف
  • مدیریت قیمت کالا: باید یک فروشگاه ساز رایگان خوب امکان مدیریت کالا را برای کاربران ایجاد کند. به گونه ای که بتوانند قیمت ها را در مواقع مورد نیاز تغییر دهند.
  • استفاده از اپلیکیشن: می توانید برای فروشگاه خود با بهره بردن از سیستم عامل اندروید نرم افزار فروش بسازید.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره فروشگاه سازهای رایگان داخلی

 

فروشگاه ساز وبزی

وقتی شما فروشگاه خود را راه اندازی می کنید، به یکی از بخش هایی که اهمیت بیشتری می دهید بدون شک ویترین مغازه است. در فروشگاه های اینترنتی نیز داستان از همین قرار است. جهت طراحی فروشگاه های اینترنتی لازم است روی طراحی صفحه اول سایت فروشگاه کار بیشتری صورت بگیرد و از طراحی خاصی برای آن استفاده شود. اغلب فروشگاه سازهای مجازی از تعداد اندکی قالب بهره می برند و این واقعا یک مشکل بزرگ است. اما وبزی، فروشگاه ساز رایگانی است که در آن با کمترین دانش و بهره بردن از قالب های پایه سایت، شما می توانید ویترین فروشگاه اینترنتی خود را طراحی کنید. با سلیقه خود آن را سر و شکل دهید و به نقطه مطلوب مورد نظر برسانید. نکته مهم این است که برای طراحی قالب نیازی به دانش برنامه نویسی هم نخواهید داشت و این قالب ها توسط مهندسین وبزی طراحی و ساخته شده است. به روز رسانی رایگان و پشتیبانی مناسب سایت، سئوی ایده آل و سرعت بالا برای بارگذاری اطلاعات از دیگر ویژگی های مهم وبزی به شمار می رود. برای طراحی فروشگاه ساز و مدیریت آن می توانید از متخصصان اینتن کمک بگیرید.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره فروشگاه سازهای رایگان داخلی

 

سیستم فروشگاه ساز بیدک

احتمالا اگر از فروشگاه های اینترنتی سوال کنید، متوجه می شوید که اغلب آنها از سرویس فروشگاه ساز رایگان بیدک استفاده می کنند. این سرویس دهنده را می توان گسترده ترین فروشگاه ساز رایگان داخل ایران دانست. مهمترین ویژگی بارز بیدک، تنوع آن برای راه اندازی فروشگاه های اینترنتی است. سرویس هایی که بیدک ارائه می دهد گستردگی زیادی دارد و ارسال و بازاریابی را نیز شامل می شود. همچنین پشتیبانی بیدک، پشتیبانی مناسبی است و پس از ثبت نام در این فروشگاه ساز، به فروشگاه شما یک پشتیبان اختصاصی می دهند. برای استفاده از بیدک می توانید از سه طرح رایگان، نقره ای و طلایی استفاده کنید. برای اینکه کارمزدی برای فروش نپردازید بهترین گزینه استفاده از طرح طلایی خواهد بود.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره فروشگاه سازهای رایگان داخلی

 

فروشگاه ساز رایگان سازیتو

سازیتو یکی از فروشگاه سازهای رایگان داخلی است. با استفاده از سازیتو می توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه بیندازید و بعد در ازای هر فروش خود ۴ درصد به این فروشگاه بپردازید. البته این میزان یک سقف معین ۳۰٫۰۰۰ تومانی نیز دارد. دارا بودن یک رابط کاربری شیک و زیبا از جمله ویژگی های مهم سازیتو است. این ویژگی به شما اجازه می دهد که قالب خود را طراحی کنید و از پوسته های مناسب کسب و کار خود استفاده کنید. همچنین از دیگر ویژگی های سازیتو می توان به درگاه پرداخت آنلاین، اتصال راحت به سایر شبکه های مجازی و گزارش دهی آن اشاره کرد. ما در اینتن به شما کمک می کنیم تا با بهره بردن از فروشگاه سازهای مجازی فروشگاه خود را راه اندازی کنید.

 

طراحی سایت-همه چیز درباره فروشگاه سازهای رایگان داخلی