ساخت فروشگاه اینترنتی با توجه به پیکربندی پیچیده ای که دارد نیازمند دانش تخصصی در این زمینه است. ساخت فروشگاه اینترنتی باید توسط یک تیم خبره و ماهر انجام شود. تیم طراحان سایت اینتن متشکل از حرفه ای ترین طراحان در زمینه ی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با آدرس اینترنتی اینتن در خدمت هموطنان عزیز است.

 

طراحی سایت-دموی فروشگاه اینترنتی تیم طراحی اینتن

 

فروشگاه اینترنتی

تمام افراد با واژه های خرید اینترنتی برخورد داشته اند فروشگاه اینترنتی در واقع وب سایتی است که برای فروش یک یا چند محصول طراحی شده است. ایجاد این وب سایتها با هدف شروع تجارت فرد و یا افرادی در زمینه ها و صنایع مختلف در دنیای اینترنت است که به این روش فرد، سازمان و یا شرکت مذکور محصول و خدمات خود را به صورت آنلاین به معرض فروش می گذارد. از زمان تولد فروشگاه اینترنتی راهی جدید برای ایجاد شغل و رشد فرد یا افرادی ایجاد شد. افراد در صنایع مختلف محصولات و خدمات خود را توسط فروشگاه های اینترنتی عرضه می کنند و این امر نوعی کارآفرینی متبحرانه همسو با تکنولوژی عصر حاضر است. ساخت فروشگاه اینترنتی و شروع تجارت الکترونیک به ظاهر آسان به نظر می رسد اما نبردی سخت میان تجارت الکترونیک است. برای گام نهادن در این راه لازم است ابزارهای قدرتمندی داشته باشید. ابزار قدرتمند برای رقابت با سایر سایت های فروشگاهی همان داشتن سایت قدرتمند با قالبی کاربردی جهت ویژگی های است که یک فروشگاه تصمیم به ارائه آن دارد. شروع کار فروشگاه های اینترنتی با چالش هایی زیادی مواجه خواهید شد. بنابراین لازم است اصول تجارت الکترونیک را بلد باشید.

 

طراحی سایت-دموی فروشگاه اینترنتی تیم طراحی اینتن

 

ملزومات فروشگاه اینترنتی

این موضوع که چه محصولی ارائه می دهید خود بحث چالش برانگیز است که در صورت عملکردی ناآگاهانه منجر به شکست فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد. دومین نکته در شروع کار رقابت با برندهایی است که از دیر ایام در اینترنت اصطلاحا جا افتاده اند. برای رقابت با این سایتها لازم است تبدیل به برند شوید و برای شروع کار برنامه ریزی دقیق و اصولی داشته باشید واز دانش و تجربه ی افرادی حرفه ای در این زمینه بهره برید. قبل از هر چیز برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی لازم است، نیازهای مشتری را شناسایی کنیم و بازار هدف خود را مشخص نماییم.
روشن کردن این مطلب از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا در تجارت الکترونیک، مشتری براساس تحلیل ها و نتایجی که از موارد مختلفی از جمله ظاهر سایت، نظرات سایر مشتریان و نماد اعتماد و مقایسه های قیمتی تصمیم به خرید می گیرد پس آنچه را که به عنوان محصول یا خدمات برای مشتری مد نظر دارید حتما و حتما نیاز مشخصی از مشتری را برطرف کند. و نکته حیاتی در شروع کار استفاده از الگوریتم و سازه ی صحیح و کاربردی برای نمایش خدمات و یا محصولات کنید؛ این امر که محصول شما به بهترین شکل ارائه شود و قالب سایت شما مناسب با خدمات تان باشد موضوعی است که برای مشاوره می توانید از تیم طراحی سایت اینتن کمک بگیرید این تیم دموهای مناسب باهر صنعتی را دراختیارتان قرار خواهد داد .

 

طراحی سایت-دموی فروشگاه اینترنتی تیم طراحی اینتن

 

دموی فروشگاه اینترنتی، توسط اینتن

دمو و یا نسخه های نمایشی در فروشگاه در عصر حاضر فرصتی برای ارتباط مستقیم با مشتری ایجاد می کند و ارتباط بیشتر به معنی فروش بیشتراست. مهمتر از همه کاربران در اقتصاد امروز تمایل دارند اطلاعات کاملی از محصولات و خدماتی که تصمیم به خریداری آن دارند داشته باشند. تیم اینتن با استفاده از ایجاد دمو فروشگاه اینترنتی تمام خدمات مربوط به سایتهای فروشگاهی از جمل قالب و نوع صفحه بندی و شکل فروشگاه اینترنتی را برای نمایش در معرض دید کاربران قرار داده است تا بدین وسیله علاوه بر دادن اطمینان خاطر به مشتری ،کاربر یا مشتری ریسک کمتری در انتخاب قالب داشته باشد و با اطمینان خاطر بیشتری به انتخاب خود بپردازد. نسخه ی نمایشی یا دمو فروشگاه اینترنتی یک برنامه ی نمونه گیری است که اینتن شخصا قالبهای آن را آماده و طراحی کرده است و هماهنگی کاملا استاندارد و کارشناسی شده ای بین اجزای قالبهادر تمام نمونه ها لحاظ شده است و طرح و نمونه ای است که شما را قادر می سازد با جزییات بیشتر هر قالب و سایت های فروشگاهی آشنا شوید.

 

طراحی سایت-دموی فروشگاه اینترنتی تیم طراحی اینتن

 

نکاتی راجع به استفاده از دمو فروشگاه اینترنتی

بیشتر مشتریانی که دموی فروشگاه اینترنتی را دیده اند با خاطر آسوده تری در همان مرتبه ای اول تصمیم به خرید آن گرفته اند مابقی در بازدید دوم و سوم این کار را انجام داده اند. علاوه بر آن نسخه نمایشی فروشگاه نه تنها به طور قابل افزایشی در فروش تاثیر گذار است بلکه منجر به افزایش فروش تمام محصولات در هر رده ای شده است (این مطلب با درصدهای مشخص و کارشناسی شده ای به اثبات رسیده است )؛ برنامه ریزی و آموزش:یک شرکت ممکن است بهترین نوع محصول را با کیفیت عالی نمایش دهد اما برنامه فروشگاهی که دارد نتواند خصوصیات محصول را توضیح دهد و مشتری قادر به پیدا کردن توضیحات محصول نیست خوب نتیجه می شود فروش نامطلوب. بنابراین در استفاده از دمو به تنهایی مثمر ثمر نیست و لازم است به نحوی شایسته ویژگی های محصول را نیز وارد کنیم
بدترین اشتباهی که می توانید در سرمایه گذاری دریک نسخه نمایشی انجام دهیم عدم داشتن افراد مناسب برای بازنویسی خصوصیات محصول است ضروری است که برای مشتری روشن شود داستان پشت هر

محصول چیست؟

یکی دیگر از نکات کلیدی استفاده از دموهای فروشگاهی این مطلب است که کاملا مشتری درگیر شود تبلیغات تان به شکلی باشد که در ۲۰ یا ۱۵ ثانیه ای که مشتری از سایت دیدن می کند و توضیحات محصول و یا خدمات را دریافت می کند تاثیر گذار باشد. تیم اینتن این موارد را با آموزش کامل در اختیار مشتریان قرار می دهد تا نقش کوچکی در موفقیت کسب و کار شما داشته باشد.

 

طراحی سایت-دموی فروشگاه اینترنتی تیم طراحی اینتن

 

فن آوری بالا در فروشگاه اینترنتی

تیم طراحی سایت اینتن با استفاده از تکنیک های روز بازاریابی و جلب مشتری بهترین قالبهای فروشگاهی آماده را در اختیار مشتریان قرار می دهد .به لطف تخصص بالای طراحان خود می تواند ادعا کند بهترین نمونه های مناسب و استاندارد برای هر سلیقه ای و مناسب برای هر صنعتی را ایجاد نموده و در معرض دید گذاشته است. در این نمونه قالبهای پیش نمایش نحوه نمایش محصولات در قالب و درگاه پرداخت ؛حمل و نقل و غیره مشخص شده است. انواع راه های ارتباطی با مشتری به بهترین شکل جایگذاری شده است. شما با رفتن روی عکس دموی مورد نظر می توانید نحوه قرار دادن محصول از این که قالب مورد نظر برای چه فروشگاه اینترنتی مناسب است اطلاع یابید، تیم اینتن به شما کمک می کند قابلیت های نمایش سایت را در گوشی ببینید و یا قرار دادن محصول و موقعیت منوها و … را در دموی نمایشی امتحان کنید .