ساخت سایت فروشگاهی با توجه به پیکربندی سنگینی که دارد نیازمند دانش تخصصی در این زمینه است. ساخت سایت فروشگاه حرفه ای باید توسط یک تیم خبره و ماهر انجام شود. تیم طراحان سایت اینتن متشکل از حرفه ای ترین طراحان در زمینه طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با آدرس اینترنتی اینتن در خدمت هموطنان عزیز است.

 

طراحی سایت-طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای

 

سایت فروشگاه حرفه ای چیست

به سایت هایی که به گونه ای تنظیم شده اند که فرد یا افرادی در آن یک یا چند محصول را به صورت آنلاین به فروش می رسانند، سایت فروشگاهی گفته می شود. نمونه ای از کسب و کار است که افراد بدون محدودیت خاصی اقدام به شروع تجارت و رقابت در دنیای اینترنت می نمایند. روشی برای فروش آنلاین محصولات است. راهی جدید برای ایجاد شغل و رشد فرد یا افرادی است. افراد در صنایع مختلف محصولات و خدمات خود را به این شیوه در معرض نمایش قرار می دهند. این امر به ظاهر آسان به نظر می رسد اما نبردی سخت میان تجار الکترونیک است. برای گام نهادن در این راه لازم است ابزارهای قدرتمندی داشته باشید. ابزار قدرتمند برای رقابت با سایر سایت های فروشگاهی همان داشتن سایت قدرتمند با خدمات بروز و تبلیغات حرفه ای است.
همچنین در شروع و ادامه راه با چالش هایی مواجه خواهید شد. بنابراین لازم است اصول تجارت الکترونیک را بلد باشید. این موضوع که چه محصولی ارائه می دهید خود بحثی چالش برانگیز است که در صورت عملکردی ناآگاهانه منجر به شکست فروشگاه و دلسردی شما خواهد شد. دومین نکته در شروع کار رقابت با برندهایی است که از دیر ایام در اینترنت اصطلاحا جا افتاده اند وبه عبارتی استخوان ترکانده اند. برای رقابت با این سایتها لازم است تبدیل به برند شوید.

 

طراحی سایت-طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای

 

چگونه سایت فروشگاهی حرفه ای خود را داشته باشیم

درصورتی که می خواهید یک سایت فروشگاهی حرفه ای داشته باشید حتما طراحی آن را به تیمی حرفه ای بسپارید. تیم طراحی سایت اینتن متشکل از متبحر ترین متخصصان طراحی سایت فروشگاهی است که قادر است هر فروشگاهی را به هر زبانی که مد نظر شماست برایتان ایجاد کنند. این تیم با تجربه ای بیش از یک دهه در زمینه ی طراحی سایت با نیازهای تمام سایتهای فروشگاهی اینترنتی آشنایی دارد. همچنین در ساخت سایت های فروشگاهی حرفه ای در صنایع مختلف با ویژگی های منحصر به فرد و استاندارد و مطابق با علم روز تبدیل به بهترین تیم طراحی سایت فروشگاه حرفه ای شده است. شما با مراجعه به سایت اینتن می توانید از نمونه طراحی سایتهای مختلف اینتن دیدن نمایید و پس از پر نمودن فرم سفارش سایت قادر خواهید بود سایت فروشگاهی خود را با هر قابلیتی که مد نظرتان است، سفارش دهید.

 

طراحی سایت-طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای

 

اصولی که طراحان سایت فروشگاهی حرفه ای اینتن مد نظر قرار می دهند

بسته به زبانی که برای برنامه نویسی و ساخت فروشگاه خود انتخاب کرده اید می توانید قابلیت های مختلفی برای فروشگاه حرفه ای خود در نظر بگیرید، یکی از اصول ساخت و طراحی وب سایت فروشگاهی ایجاد دسته ها و صفحات محصول متنوع است. در تمام صفحات لازم است نام تجاری و طراحی مناسب قید شود این دو مورد از عناصر مهم برای موفقیت سایت است که نباید از قلم بیفتد. نکته مهم دیگر که حتما باید در سایت های فروشگاهی روشن شود نحو ه پرداخت وجه و زمان رسیدن محصول به دست مشتری است، بنابراین می توانید از دو امکان پرداخت در محل و یا درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کنید به هر صورت این دو مورد حتما باید در سایت شما شفاف سازی شود. زمانی که یک فروشگاه اینترنتی حاضر می شود لازم است از قابلیت های قدرتمند و کاربردی برای ورود به دنیای بزرگ اینترنت برخوردار باشد برای این کار لازم است با بازاریابی مشتریان را به فروشگاه خود هدایت کنید برای این امر می توانید از سئو وsem استفاده کنید. این دو از ابزار هایی است که برای افزایش بازدید به سایت کمک می کند. سئو مناسب، معماری اطلاعات حرفه ای و ریسپانسیو بودن سایت های فروشگاه حرفه ای از خصوصیاتی است که اینتن در ساخت تمام سایتها مد نظر قرار می دهد.

 

طراحی سایت-طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای

 

ارتباط با مشتری رمز موفقیت سایت فروشگاهی

در سایت های فروشگاهی حرفه ای ارتباط حرف اول را در موفقیت سایت تعیین می کند. سایتهای فروشگاهی حرفه ای برای ایجاد اعتماد لازم است راههای ارتباطی مشخص و در دسترسی با مشتریان خود داشته باشند. بازدیدکنندگان از سایت شما اگر قادر نباشند راه ارتباطی مشخص و مناسبی با شما بیابند به سوی رقبایتان خواهند رفت و این امر در طولانی مدت منجر به شروع شکست کسب و کار شما خواهد شد. اگر می خواهید سایت فروشگاهی مدرن و کارا با ویژگی های منحصر به فرد و قدرتمندی داشته باشید و هیچ اطلاعی از نحوه کار ندارید؛ پیشنهاد می کنم با تیم طراحی اینتن تماس بگیرید. تیم اینتن بهترین متد ها را با کاراترین شیوه ها برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای به کار می بندد، این تیم حتی امکان پشتیبانی ۲۴ ساعته را بعد از تحویل سایت در اختیارتان قرار می دهد. در فروشگاه های حرفه ای همیشه توسعه وب از اهداف بلند مدت کسب و کارها بوده است که تیم طراحی اینتن تمام سایتهای خود را با امکان توسعه وب در آینده در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

طراحی سایت-طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای

 

تعرفه طراحی سایت فروشگاه حرفه ای توسط اینتن

همیشه توجه داشته باشید هزینه کردن برای ساخت سایت در واقع نوعی سرمایه کذاری بلند مدت است بنابراین لازم است از ابتدا قدرتمند شروع کنید در بحث نرخ طراحی سایت فروشگاه حرفه ای بحث امکانات،ویژگی ها،نوع زبان مورد نظر برای ساخت سایت، سئو، پشتیبانی و غیره دخیل است. با این وجود تیم طراحی سایت اینتن این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم آورده که با هر هزینه و بودجه ای که دارند بتوانند صاحب سایتی کارا باشند و این مورد به معنی افت کیفیت نیست بلکه امکانی است تا تمام افراد بتوانند در دنیای بزرگ اینترنت حضور داشته باشند. شما برای اطلاع از نرخ طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای فرم سفارش طراحی سایت را پر کنید تا کارشناسان فنی پس از بررسی امکاناتی که برای سایت مشخص کرده اید،
هزینه ساخت سایت را برایتان محاسبه کنند. تیم قدرتمند اینتن با آدرس اینترنتی اینتن متشکل از کارشناسان فنی و طراحان وب سایت همواره جهت مشاوره و راهنمایی در خدمت هموطنان عزیز هستند تا با استفاده از تجربیات و دانش خود این امر را پس از محاسبه دقیق به اطلاع شما برساند. تعرفه ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای با توجه به همین امکانات محاسبه می شود امکاناتی نظیر سئو مناسب و یا پشتیبانی آنلاین و ویژگی های سایت و غیره که شما در هنگام سفارش سایت خود مشخص می نمایید.